Parkeergelegenheid in de nabije omgeving zowel betaald als vrij parkeren.

Bushalte lijn 171 en 172 op 50 meter loopafstand

3. Betalen pin Visa Master Card

1358792084 78
1421904890 89
1492030230 84

1. Afgelopen weekend gaan eten bij Hipp. Mooie zaak, gezellig ingericht. Het eten en de kaart werden uitgebreid uitgelegd. Prijs kwaliteit verhouding is echt voor zo'n menu eigenlijk te goedkoop. We gingen voor vier gangen menu van de chef.
    Er werd rekening gehouden met dieetwensen. De chef kwam tussendoor aan tafel om de gerechtjes een keer toe te lichten en te informeren of alles smaakt. Dit is erg gastvrij. De presentatie en smaak van het eten is super. Ook de snelheid waarin de gerechten op tafel staan en tijd tussenin was prima. Rondom het serveren verliep wisselend. Onervaren personeel wat nog moet leren, wel vriendelijk.
    Wij hebben een super avond gehad en zullen iedereen aanraden hier lekker te gaan eten.

2. Lekker getafeld bij Hipp met zijn tweetjes. Restaurant zat lekker vol op vrijdagavond. Zonder reserveren binnengelopen, was nog net een tafeltje voor twee personen vrij. De kaart werd netjes aan ons uitgelegd, waarna we verschillende verrassende gerechtjes hebben geprobeerd. Het was eventueel ook mogelijk om een menu à la chef te bestellen maar wij gingen voor de gerechtjes à la proeverij. Mooi opgemaakt, mooie portie en, niet geheel onbelangrijk, hartstikke lekker!
    Live muziek bestond deze avond uit een singer/songwriter met een mooi geluidje. Tijdens de pauzes van de zanger stond er bovendien passende muziek op. Sowieso ademt Hipp een prettige sfeer uit, klopt gewoon precies.
    Qua dranken was het ook allemaal prima, lekkere biertjes van La Trappe en de wijn heeft mijn partner ook uitermate gesmaakt. Na afloop nog eventjes een kijkje in de keuken genomen, petje af voor de keukenbrigade om dit aantal gasten te voorzien met zijn tweetjes.
    Prijs/kwaliteit was ook meer dan in orde, enige "nadeel" was de beperkte omvang van de magen, waardoor we helaas nog zeker een paar keer terug moeten om de rest van de kaart te proberen. Oh, en natuurlijk dat we als concullega's moeten werken op de dagen dat Hipp geopend is ;-)
    Klein verbeterpuntje, de ietwat jeugdige ober vergat wel eens een bestelling (en deze dacht ook dat we een groupon actie hadden, wat zorgde voor een rare bestelling toen we met zijn tweetjes drie gerechten wilden proberen), maar we moeten het allemaal leren. Overigens werd dit prima gespot door de twee (meer ervaren) collega's, kan me sowieso niet zo storen aan onervaren personeel. Kortom, voor herhaling vatbaar, en zeker een van de betere restaurants in Valkenswaard!

3. Geweldige ambiance. Een echt avondje uit gehad met geweldig menu. Het ontvangst was prima. Mooi interieur.

De jongen die aan tafel kwam, weet geen aperitief buiten witte wijn aan te bieden, erg jammer. Brood met dips en noten lekker. De kok kwam aan tafel en had echt oog voor zijn klanten. Er werden goede suggesties door hem gedaan. Leuk dat er buiten de kaart keuzes waren.

Het eten was van een erg goed niveau. Uitgebreid en vers. Heerlijke smaken. Veel keuze. Bediening is wat twijfelachtig, niet erg oplettend, wel vriendelijk en weet niet zo veel over wat ze serveren. Prijs kwaliteit is super. Ook ontzettend leuke artiest. Komen zeker terug.

4. Leuk concept met wat kleinere gerechten (proeverijen) voor een zeer schappelijke prijs. We werden prima ontvangen door de leuke gastvrouw en toen ik liet vallen dan mijn dochter van koken hield mocht ze zelfs een kijkje in de keuken nemen. De bediening was prima en attent. De kaart is zeer gevarieerd, je kunt naar hartenlust combineren. Het eten was heerlijk en alles wordt vers bereidt. Zelfs aan de mayonaise kon ik proeven dat deze door de kok zelf was gemaakt, verrukkelijk. Deze avond trad Joep van Wegberg op. Goede zanger-gitarist die moeiteloos alle verzoekjes van de gasten speelde en er een mooie avond van maakte. Mooie ambiance, lekker eten, attente bediening en ontvangst. Ik kom hier zeker nog een keer terug, aanrader!

5. Stephanie

Via SocialDeal kwamen wij bonnen tegen voor de proeverij in dit restaurant en dat leek ons wel eens leuk.

Wat een heerlijke en gezellige beleving! Super mooie sfeer binnen, gezellige en goeie live muziek en heerlijk eten. Door hun proeverij kun je van alles kiezen in kleine gerechten en we konden er geen genoeg van krijgen. De service was een tikkeltje langzaam maar dat doet helemaal in het niet met wat een gezellige avond we hebben gehad. Prijs valt reuze mee en je krijgt er ook nog eens een hoop voor terug.

Echt super om hier te zijn geweest. De eigenaresse was ook echt een hele leuke vrouw en zeer behulpzaam.

Zeker de moeite waard om vaker terug te komen! Helemaal leuk!

6. Samen met 4 vriendinnen hebben we hier gisterenavond heerlijk gegeten en gedronken. 6 kleinere gerechten naar keuze die allemaal kwalitatief goed waren. Enige tip voor de kok is om niet overal teriyakisaus bij te serveren. We zijn zeer verrast door de versheid van de producten en de grootte van de gerechten. De bediening is erg vriendelijk, vlot maar zou meer actieve verkoop kunnen doen. Onze fles wijn moesten we toch steeds zelf hervullen. Muziek was erg goed, goede zangeres. Erg leuk op de achtergrond. Hebben bijna de hele avond gespeeld. Kortom, wij hebben 6 uur lang heerlijk getafeld in een erg gezellige sfeer. Wij komen zeker terug!

7. Via social deal had ik voor dit restaurant een bon gekocht omdat ik enthousiast was geworden van de recensies op deze website. Helaas viel de werkelijkheid tegen. De jongeman die ons bediende had duidelijk nog nooit van het woord service gehoord. Zo kregen onze buren de verkeerde bestelling, nadat zij vertelde dat ze dit niet besteld hadden vertelde hij hen dat ze dit wel hadden besteld en zette dit op hun tafel neer.

Daarnaast zaten aan de bar veel luidruchtige bekende van de eigenaar, die net deden alsof ze in een kroeg waren wat erg storend was voor de gasten die zaten te dineren in het restaurant.

Uiteindelijk kwam de band optreden waarvan op social deal stond dat zij rond 19.30 op zouden optreden en uiteindelijk begonnen ze om 20.30 uur om vervolgens na een half uur alweer pauze te nemen voor een 'bak koffie' (oftewel een pilsje). Wat ik uiteindelijk niet vervelend vond, aangezien het geluid van de band zeer onaangenaam was.

Het eten was prima, maar het optreden en de sfeer waarvoor ik naar Valkenswaard ben gereden was teleurstellend en krijgt dan ook een onvoldoende van mij.

8. Van de week wezen eten bij Hipp Live ,er was een gemoedelijke sfeer en een warm onthaal, rondom gezellig en ongedwongen. Met live muziek en natuurlijk heerlijk eten! Het was smakelijk en erg lekker voor herhaling vatbaar. Je kunt er makkelijk parkeren en niet ver van het centrum, waar je dan ook rustig kunt zitten. Geen druk verkeer en niet alledaags eten.

9. Erg leuk ingericht restaurant / bar. Heerlijk gegeten, de zanger en gitarist waren TOP!
    Echt een aanrader voor een betaalbaar avondje uit, heeft zeker iets meer dan een standaard restaurant.

10. Hans Brom

Prima mosselen gegeten(mogen standaard iets meer frietjes bij) met prima wijntjes en prima live muziek, maar ben vooral te spreken over de zeer attente, en niet te vergeten, charmante bediening. Er werd zelfs ter plekke een wespenval voor ons gebouwd.... Aanrader!

11. maarten sijberts

Goede live muziek onder het genot van lekker eten en goede service van het personeel in een hippe, sfeervolle tent. Wat wil je nog meer?

12. Helaas vandaag op Koninginnedag geen goede voortzetting van eerdere bezoeken.
    Een te hoog berekende prijs voor het vegetarisch hoofdgerecht. Een apart berekend bedrag voor de frites, waarvan geen melding wordt gedaan op de menukaart. Jammer !

13. Een tijdje geleden hier lekker gegeten. Heerlijke fles wijn erbij besteld en bij het dessert een lekker glas dessertwijn.
    De bediening mag wat meer aandacht geven aan de gasten, maar verder was alles prima.

14. Trendy restaurant met goed eten en een gezellige bar.

15. Matig eten, slechte bediening, personeel in de keuken te druk. Enig pluspunt is de sfeer (mooie inrichting). Veel bekenden van eigenaar en personeel lopen in en uit (aan de bar etc.). Echter, dit houdt de eigenaar af en toe van zijn werk. Onprofessioneel.

16. Waren er op zondag 1 juli. Het belangrijkste is het eten en dit was goed. Hoofdgerecht en dessert hadden wat ruimer gekund, voorgerecht was prima. Verrassende gerechten en smaakcombinaties. Prijzen zijn redelijk, zeker voor de kwaliteit. Drankjes zijn ook zeker niet duur. Waren een paar kleine minpuntjes: de inrichting is echt leuk, modern met aparte lampen en zo, maar jammer dat er veel lampen stuk zijn, nog al wat beschadigingen aan muren en zo, smoezelige oude nooduitgangbordjes. Past niet echt bij zo'n leuke zaak. Als de deuren open staan wordt je in het restaurant getrakteerd op een rooklucht. Minpuntje is ook te weinig bediening waardoor alles gehaast en gestresst verloopt, geen relaxte sfeer. Maar eten was zeker erg lekker en goed bereid, goede kwaliteit vlees en vis. Koks liepen ook constant te rennen en te draven en deden gruwelijk hun best in de half open keuken. Lekkere wijn en superkoffie, vriendelijke eigenaar, beetje ons kent ons sfeertje, los en gemoedelijk.
    Best een aanrader als je in een moderne sfeer wat lekkere gerechten wilt eten en dan niet persé de klassiekers.