‘t Pleintje in Valkenburg

Gezellig drinken en/of eten in een ongedwongen sfeer

Corona informatie

Tijdens de Kerstmarkt is het beter om met het openbaar vervoer te komen.

Voor het overige is dit een optie:
    Parkeren kan in de parkeergarage op het Grendelplein, of in de daarvoor bestemde vakken aan de Daalhemerweg. (na 20.00 uur gratis).

't Pleintje tijdens de KERSTMARKT. (vanaf 15 november 2019 tot en met 5 januari 2020)

ALLEEN tijdens de kerstmarkt serveren wij ook WARME MAALTIJDEN vanaf E. 7.50 (plateservice).
Of maak een keuze uit ons 2-gangen keuzemenu vanaf E. 12.50.

Tot 17.00 uur is een LUNCH ook nog altijd mogelijk (vanaf E. 5,00).

't Pleintje gedurende de REST VAN HET JAAR.

't Pleintje ligt aan de provinciale weg onderaan bij de Cauberg. Daardoor is er op ons terras altijd wat te zien, je hoeft je echt niet te vervelen. Intussen komen de klanken vanaf de jaren 60 tot heden uit de boxen. Veel van onze gasten hebben het hierover en genieten er volop van.

Anders dan in het historisch centrum bent u bij ons altijd welkom als u alleen een drankje wilt nuttigen.

Overdag kunt u bij ons lunchen. Omdat we regelmatig onze kaart aanpassen is er voor de weergave hiervan voor een milieuvriendelijke manier gekozen. De handgeschreven kaart hangt aan de zijwand buiten.

In de keuken proberen wij voedselverspilling zoveel als mogelijk te voorkomen. We werken derhalve zonder mise-en-place. Bijv. onze verse tomatensoep wordt á la minute bereid.

Een aantal gerechten blijven standaard op de kaart staan en voor het overige kijken we naar wat de markt te bieden heeft.

's Avonds zijn wij een café waar u lekker kunt genieten van een biertje of andere drankjes. 't is dan ook nog mogelijk om borrelhapjes te bestellen. Er zijn diverse bordspellen en speelkaarten aanwezig. Er heerst een gemoedelijke, ongedwongen sfeer.

Af en toe hebben we ook levende muziek, vaak in het classic bluesrock-genre. Volg hiervoor onze facebook pagina:

https//www.facebook.com/utpleintjevalkenburgaandegeul/

• Budget
    • EV-oplaadpunt
  4. Omgeving
    • In het centrum

1. Heel gezellig en ook nog eens vers eten. Toppie.

2. Al vele gerechten van de kaart geprobeerd...
    Allemaal even lekker!!!
    Leuke sfeer, vriendelijke bediening (door de eigenaren) én voor een goede prijs.