5 min lopen van central station in het centrum van Valkenburg

Hartelijk welkom bij Restaurant Da Pio, waar wij sinds 2001 met veel plezier onze gasten en vrienden ontvangen. Wij bereiden al onze heerlijke gerechten met verse producten uit Bella Italia. Geserveerd met een goed glas wijn.
Kijk voor meer info op onze website www. dapio.nl of check onze Facebook pagina dapioristorante.

Grazie tot snel Da Pio and team

7. Betalen Visa Master Card pin

1548519724 84
1586971918 83

1. Aad en Jeanine - Assendelft

Afgelopen zaterdag echt superlekker gegeten met een zalige fles rode wijn erbij, en ook mazzel met een plekje op t terras!! Super naar ons zin gehad.

2. Monique

Je proeft dat het vers bereid is, complimenten daarvoor. De bediening echter is niet ok. Je krijgt het gevoel dat ze liever niet bedienen. Onvriendelijk naar andere gasten, alsof je er teveel bent. Niet oké.

3. Jan en Ineke

Op de laatste dag van ons verblijf in Valkenburg bij Da Pio Italiaans gegeten. Het was erg druk, maar we konden nog binnen plaatsnemen in dit sfeervolle restaurant, gerund door een hardwerkend en vriendelijk team. Het bestelde eten was vers bereid en heel erg lekker. Het duurt misschien iets langer, maar dan heb je ook wat. De moeite van het wachten waard. Voor vertrek kregen we "van het huis" nog een likeurtje van wilde aardbeitjes. Dat mensen mensen zitten te zeuren over het moeten betalen van mayonaise is natuurlijk diep triest. Als je bij de supermarkt voor 100 euro boodschappen haalt en je neemt nog een tube mayonaise mee, dan moet je die toch ook gewoon betalen?!

4. Anja van Schaik

Komen hier ieder jaar! Zeer nette attente bediening. Niks is te veel. Eten is zeer goed. Vooral de verse pasta is aanrader.

5. frans de deugd

Voor wat wij hebben gegeten, is dit zeer duur en ondermaats, zelfs voor de mayonaise hebben we moeten betalen.
    Het lijkt wel of ze de coronatijd eruit willen slepen.

6. ernest broekstra

Van te voren maar gereserveerd ivm drukte en corona.
    Was geen overbodige luxe. Men had een tafeltje voor ons buiten maar we zaten liever binnen. Werd goed opgelost maar niet van harte was onze indruk.
    Voorgerecht was er snel en prima in orde.
    Het hoofdgerecht duurde echter wat langer, dusdanig lang dat de bediening al met de rekening kwam voordat we überhaupt het hoofdgerecht hadden gehad. Waren ze ons misschien vergeten?
    Daar waren dan toch de hoofdgerechten, met het excuus dat het toch drukker was geworden op het terras. Kan gebeuren, maar wij waren er al voordat het terras vol liep. Maar goed, de hoofdgerechten: de ossenhaas met gorgonzola en de andere met pepersaus waren top. Niks op aan te merken, echter de lasagne heeft niet echt de restaurant kwaliteit die men zou verwachten en de verschillende gefrituurde vissoorten had bijzonder weinig smaak, de kibbeling van een viskraam heeft meer smaak. Er werd nog wel een saus bij aangeboden nadat er werd aangegeven dat het niet zo op smaak was. Maar die hebben we laten schieten. Nadat we de dessertkaart hadden ontvangen en vervolgens 20 minuten de bediening de kans hebben gegeven om de desserts op te nemen hebben we afgerekend en een ijsje bij de buren gehaald.
    Er zit veel potentie in deze zaak maar het schort het hem in de details helaas.

7. Eten super.
    Bediening perfect.
    Gezellige avond gehad.

8. Gubbels

Heerlijk gegeten, leuke bediening, en de hele avond zitten chillen op de gezellige straat.

9. Sfeervol restaurant en vriendelijke ontvangst. Het bestelde gerecht van van uitmuntende kwaliteit. Kan alleen maar zeggen: top.

10. Da Pio is en blijft een topper voor wie van lekker Italiaans eten houdt.
    Steeds wordt je er vriendelijk bediend. Gezellige sfeer. Super lekker eten!
    Eens je daar genoten hebt, ga je er altijd terug naar toe. Een aanrader dus!
    André Beckx - Antwerpen.

2 vorige recensies
  11. Martijn

Eerdere recensies gelezen, en eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen als wat we al hadden gelezen: het eten op zich is goed, maar met de bestelling gaat nogal eens wat fout. Rosé wijn gekregen in plaats van Rosé bier, ijskoffie gekregen in plaats van Irish Coffee. Het eten betreft trouwens geen al te royale porties, kwalitatief wel in orde. Bediening prima!

12. Jos Kinrs

Gezellige avond, goed eten en drinke, super!

13. Fer van de Laar

Eten was echt italiaans. Niet ingewikkeld, maar wel ontzettend lekker. En heel vriendelijke en attente bediening.

14. Christy Verkerk

Het eten is subliem! Ontzettend genoten. Helaas veel schoonheidsfoutjes; ik eet geen vlees en kreeg een filet met truffel saus terwijl ik zelf gemaakte pasta met truffel saus had besteld... Mijn partner had geen bestek gekregen. Tot twee keer moesten we vragen of we nog wat mochten drinken. Op de rekening stond het vlees nog... We zouden er daardoor niet weg blijven hoor.

15. Heerlijk puur eten, geen toevoegingen. Vriendelijk personeel, echt een avondje uit. Top.

16. Gerk van der Have

We waren met 3 vrienden en we hebben zowel van voor- hoofd- als het nagerecht genoten. bediening super

17. Heerlijk gegeten, fijn personeel! Wij komen terug!

18. Jesse van Loon

19. Lemmens

Was geweldig en lekker! Ook gezellig om te zitten👍

20. Heerlijk. Gerechten goed verzorgd en zeer smakelijk. Attente en vlotte bediening. Leuke en gewaardeerde verjaardagsattentie.

21. Ik heb heerlijk gegeten bij da Pio. Lekker vers authentieke Italiaanse gerechten, vriendelijke bediening. Ik kom hier graag terug!

22. Wederom heerlijk gegeten. Top keuken. Koken alleen met verse producten en dat proef je. De vissoep is een echte aanrader.

23. Zeer vriendelijke bediening, maar het eten was vreselijk. De pizza had veel weg van een ovenpizza. De enige smaak aan de pasta was knoflook.

24. Prima eten, snelle bediening, vriendelijk personeel

25. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Top bediening.

26. Stefan Dries

Superleuke zaak. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Echt een aanrader ☺️
    Tip: Filetto di Manzo Tagliata.

27. John van Genderen

Eten was echt heel erg goed. Vorige locatie was al goed, deze is ook geweldig. Geen aanrader, hier moet je gewoon naar toe!

28. Geen Radler 0%
    Verfrommelde menukaarten.
    Serveerster met lange rode nagels.
    Half uur wachten op bestelling.
    Overheerlijke vissoep.

29. Zonder meer een van de beste Italiaanse keukens in deze streek. Heerlijke eerlijke gerechten met verse mooie ingrediënten. Een waar genot. Kinderen, allemaal fijnproevers, hebben echt genoten van een heerlijk avondje.

30. Bettie Aben

Vanavond beste vissoep ooit gegegeten, hebben al ergens op de wereld gegeten, 20 jaar culinaire ervaring zelf hobby koks. Een echte aanrader voor mensen die smaak kunnen waarderen!

31. Uitstekend restaurant met geweldige kok. Vorig jaar nog in oude locatie gegeten. Nu in het nieuwe restaurant. Leuke sfeer en eten onveranderd goed.

32. Natascha

Eten zeer lekker helaas aantal drankjes besteld alleen die hadden ze niet in huis. Jammer als je steeds te horen krijgt dat ze het niet meer op voorraad hebben. Personeel zeer vriendelijk. Komen zeker terug als het drinken gewoon op voorraad is.

33. Jolanda Peters

Twee uur gewacht vanaf het moment van bestelling. Toen ons hoofdgerecht nog steeds niet in zicht was zijn we toch maar vertrokken na een bizarre discussie met het personeel. Men had meer begrip van ons verwacht ondanks drie hongerige kinderen. Niet eerder zoiets meegemaakt. Jammer hoor.

34. Ayrton Wouters

35. Een top avond gehad en heerlijk gegeten, de bediening was super vriendelijk en erg gastvrij. Eten was van perfecte kwaliteit dus complimenten naar de cheffin en wij komen zeker weer terug.

36. Mooi sfeervol restaurant helaas was de bediening en eten minder. Er ging het een en ander fout met bestellen en ze waren op het laatst niet echt meer aanwezig waardoor ze omzet hebben gemist qua drank. We vroegen om een leuke mix van diverse voorgerechten om te delen, kregen we stokbrood met een sausje en olijven, erg jammer. De hoofdgerechten waren ook niet echt bijzonder dus voor de groep niet voor herhaling vatbaar.

37. Restaurant ziet er mooi en sfeervol uit. Op basis van recensies besloten hier te gaan eten, helaas toch tegengevallen.

De carpaccio als voorgerecht was helemaal verkleurd. De buitenrand zag er mooi uit maar de binnenkant van het bord was bruin van kleur. Er werd gezegd dat dit doorgegeven zou worden aan de keuken maar dit niet zien gebeuren. Het is een open keuken dus zou niet kunnen missen.
    De lasagne was prima van smaak alleen weinig lasagnebladen.
    De desserts staan niet op kaart maar worden aan tafel vermeld als je hierom vraagt.
    De tiramisu was zeker niet vers, de onderkant was waterig/papperig.
    Al met al wel een leuke avond gehad in een sfeervol restaurant maar het eten viel ons tegen.

38. Andre van Meegdenburg

Werkelijk fantastisch gegeten in een gezellige sfeer. Het eten was allemaal heerlijk op smaak. Zeker een aanrader voor iedereen die van lekker authentiek Italiaans eten houd.

39. Van kempen

Het eten was voortreffelijk en de bediening was zeker oke.

40. Lekker gegeten in een gemoedelijke en relaxte sfeer.

41. Jolanda Rikers

Allereerst was onze reservering bekend.
    Vervolgens werd een verkeerde fles wijn open getrokken.
    We moesten 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht.
    Zeer slechte en onprofessionele bedienining.
    Het was bovendien heel erg koud in het restaurant.
    Als bewoners van Valkenburg waren we al 2 keer eerder geweest, maar we gaan hier niet meer terug.

42. Gerrit posthumus

Op eerste kerstdag gegeten op nieuwe lokatie. Het eten was uitstekend en de service uiterst correct. De sfeer tov oude lokatie is nu zeer modern met een open keuken tov de huislijke sfeer. Nieuwe lokatie is ruim 2× zo groot, wij zullen dan ook regelmatig te gast zijn. Team bedankt en tot snel.

43. Huub Wouters

25 December 1ste kerstdag. Super goed eten. Personeel vriendelijk. Echt genoten. De moeite waard. ❤️❤️❤️

Eén vorige recensie
  44. Bianca Zinken

Weer heerlijk gegeten, en super klant vriendelijk.
    Ik wacht liever even dan dat ik kant en klaar eten krijg. Alles super vers gemaakt. Wachten waard.

45. Eten is goed. Personeel slecht. Te kleine tafels voor 3 personen. Na 2 uur wachten gevraagd of er nog gekookt wordt voor ons schreeuwde de kok dan gaan ze maar. Hele discussie aan tafel met personeel en kok die vanuit de keuken schreeuwde dat ze het te druk had.
    Overige tafels klaagden eveneens dat ze veel te lang wachten. Geen excuus aangeboden, niet gevraagd of we of nog dessert wilden dan maar de nota gevraagd. Vervolgens na een half uur zelf naar de kassa gelopen om de rekening te betalen omdat ze dit vergeten waren door te geven. Eigenaar gaf ook geen sorry of uitleg bij afrekenen of bood geen kopje koffie aan als excuus.

46. Beckx Andre

Hier kan je de echte Siciliaanse keuken proeven. Superlekkere gerechten! Vriendelijke en vlotte bediening.
    Best reserveren om zeker te zijn voor een plaatsje. Een aanrader!

De nieuwste recensie
  47. Saar van keulen

We hebben heerlijk gegeten. Heel gastvrij.
    Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

48. Wat een gezellig restaurant heerlijk gegeten, ontzettend aardige eigenares, zeer belangstellend naar de gasten toe over hoe het eten smaakte etc leuk die open keuken kun je kijken hoe iemand lekker kookt. Bediening heel correct.
    Een aanwinst voor Valkenburg dit Italiaans restaurant ga zo door.
    Kom zeer zeker terug doei.

49. Goede keuken alleen probleem met de lucht door open keuken en erg warm in restaurant.

50. Huibert Willem

Wij zijn hier vanavond met onze dochter gaan eten, de chef kok komt uit Sicilië dit is al een plus punt. Heerlijk gegeten, eerlijke gerechten prijs kwaliteit helemaal top ruime keuzen uit de wijn. Heerlijk om nog zo een pareltje te ontdekken.

51. Heerlijk gegeten op een perfecte locatie.
    Dikke pluim voor de kok.
    Fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Dit restaurant gekozen nav de goede recensies. We kwamen voor tapas. Vriendelijke hollands ogende bediening en kok. Er staat tapas op de beginsite. Maar er isGeen tapas. Pasta was ok. Lasagne bovenkant zwart verbrand. Al met al viel het ons wat tegen. De muziek te hard.

53. Pat Janssen

Zeker aan te bevelen. 1E keer geweest. Kom hier zeker vaker terug. Super gezellige sfeer, vriendelijke bediening, en heerlijk eten… 😉🍷👍…

54. Wat een mooie zaak, heel gezellig.
    Leuk personeel 👍 het eten en wijntjes zijn heerlijk. Ik eet alleen vegetarisch en er zijn genoeg opties op de kaart.
    Goed over nagedacht.

55. Lopend door de grote straat kwamen wij da pio tegen. Meteen een warm welkom door het gastvrije personeel. Een goede droge witte wijn passend bij het eerste voorgerecht. De calamaris geserveerd met enkel en alleen citroen, meer was dan ook niet nodig. Wat een heerlijke smaken en versheid! Vervolgens de pasta diavollo met scampi's gegeten. Perfecte smaak aan een heerlijke verse pasta met goed bereiden scampi's. Tenslotte afgesloten met een goed aangeklede cappuccino. Ik raad dit restaurant zeker aan!

56. Echt mega lekker eten hier! Een Italiaans restaurant met Italiaanse kwaliteit, en dat in hartje Valkenburg! Ik raad het iedereen van harte aan.

57. Afgelopen vrijdag gaan eten op de nieuwe lokatie in de Grote straat in Valkenburg. De entourage is prachtig, knus, sfeervol en erg gezellig met een groot terras. Heerlijke wijnen, cocktails en authentieke Italiaanse gerechten. Wij gingen voor de oesters, dunne pizza, scampi diavolo en een melanzane gerechten waren stuk voor stuk aan te bevelen. De zaak is zeker een aanwinst voor het centrum, aanrader****