Valkenhof in Valkenburg

Bij ons zult u zich écht gast voelen.

In de nabije omgeving tegen betaling

Wij heten u van harte welkom op het eet.nu profiel van Restaurant: Steakhouse Valkenhof.

Wij zijn gespecialiseerd in de heerlijkste Steaks and Ribs, Argentijnse vleesgerechten en tapas gerechten.

Ook voor gerechten uit de rest van Europa bent u bij ons aan het
juiste adres. Tijdens uw bezoek aan Valkenburg kunt u bij ons tevens genieten van een heerlijke nachtrust in ons hotel met brocante inrichting.

• Buffet: € 19,00

1277208892 76
1311927108 79
1374419897 75
1402194470 78

1. Voor de verjaardag van mijn man al maanden vooraf een reservering gedaan en gevraagd voor een fijn plekje voor twee. Bij binnenkomst werd ons niet naar onze naam gevraagd terwijl we aangaven te hebben gereserveerd. We werden aan een grote tafel geplaatst waar nog anderen aan kwamen zitten. Verre van het romantische plekje waar ik om gevraagd had. Daarbij zaten we naast de deur op de tocht, waardoor we genoodzaakt waren onze jas aan te houden. Mensen die niet gereserveerd hadden kwamen binnen een kregen wel een fijn plekje toegewezen. Na hier iets van gezegd te hebben werden we verplaatst.
    Er werd ons weliswaar het gehele etentje twee maal gevraagd om drinken en dat was toen ze onze bestelling van het eten kwamen opnemen en toen ze het voorgerecht kwamen afruimen. Toen het hoofdgerecht op was werd onze tafel pas na 15 minuten afgeruimd. Er werd niet gevraagd voor drinken, nog voor een dessert. We hebben dan ook de rekening gevraagd.
    De voorgerechten waren lekker, de hoofdgerechten matig. Voor een steakrestaurant vonden wij het vlees weinig mals. Met uitzondering van de spareribs, deze waren voortreffelijk. Echter door de hele ambiance van de avond is het ons geld absoluut niet waard geweest. Heel zonde van een restaurant dat eerder een van onze favoriete restaurants in Valkenburg was. Dit is onze tweede negatieve ervaring hier en we zullen nu dan ook liever uitwijken naar een ander plekje.

2. Lekker eten alleen was het niet zo heel erg warm.

3. Aan de dure kant maar dat vind je terug in de kwaliteit van het vlees en de goede service. Echt een aanrader.

4. Jammer we wilden graag een hapje eten maar verder dan drinken zijn we niet gekomen! Chaotisch en ongeorganiseerd. Ze namen niet de moeite om de bestelling op te komen nemen. Geen probleem een restaurantje verderop doet dat zonder problemen.

5. Romy van der Hoorn

Wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. En super bediening :-) top avondje!!

6. Lekker en snel, voor tapas zijn we in Brabant gewend elke keer een beetje. Hier krijg je alles in 1 keer, wel dooreten anders is het koud, top.

7. We hebben hier met zn 4en 4uur zitten vertoeven. Waren een uur te vroeg voor onze reservering maar was geen probleem. Wat borrel hapjes en te drinken toen besteld, vervolgens een tapas vlees schotel besteld om lekker vanalles te proeven en daarna de hoofdgerechten met echt super goed vlees en heerlijk zelfgemaakte frietjes. Ook al zaten we al vol, konden we het toetje niet laten! Zeker genoten en de hele avond gewoon van vanalles kunnen genieten!

8. Wilma 7 punten

Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Vlees tapasschotel was meer dan genoeg samen met mijn dochter. Alleen lag onder de hamburger van mijn zoon een stuk plastic of bakpapier? We hadden dit moeten zeggen maar niet gedaan.

9. Aanrader. Het juiste sfeertje, lekker eten en vriendelijk personeel. Gedeelde tapasschotel smaakte bijzonder goed en was meer dan genoeg!

10. We zijn met z'n 4-en gaan eten, hoewel we zelf te laat waren, werd er niet moeilijk over gedaan. Het eten was heerlijk, ze waren het alleen vergeten, kregen het dus veel later dan gepland, kan een keer gebeuren, werd trouwens ruimschoots goedgemaakt door een gratis dessert.
    Bediening, vriendelijk en goed.
    Al met al super zaak, komen zeker terug👍👍

11. Lekker gegeten en super vriendelijk personeel!!!

12. Meta Cuppers

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met prima bediening!

13. Schitterende culinaire ervaring. De uiensoep was formidabel. Bij het hoofdgerecht heb ik mezelf getrakteerd op een Longhaas (350 gram) op mediterrane wijze en mijn vrouw heeft genoten van het stoofpotje van het huis. Bij ons volgend bezoek aan Valkenburg gaan wij zeker weer bij het Valkenhof eten.

14. We waren er met 4 personen (2 stelletjes) gaan eten. En iedereen was zeer tevreden over de voorafjes en het hoofdmenu. Alleen vonden de dames de desserts ten opzichte vh overige eten, ietsjes minder. Maar voor als nog super avond gehad met heerlijk eten. Zeker aan te bevelen!

15. Heerlijk eten, aardig personeel en leuke ambiance. Aanrader als je in Valkenburg bent!

16. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Alleen jammer van de kou die binnenkomt als steeds de deur open gaat (als je een tafel dicht bij de deur hebt). Dit maakt het toch minder behaaglijk.

17. Normaal altijd lekker gegeten hier en dat de wachttijd iets langer is weet je aangezien het hartje valkenburg is
    Maar de laatste 2 keren zeer tegengevallen we waren met 13 man. Moesten aan een tafel voor 10 man zitten, drinken wers besteld kwam niet, eten 2 x opnieuw moeten bestellen omdat de bestelling kwijt was, iedereen kreeg een verschillende mixed grill de één had groentes de ander niet. En niet op ieder bord lag hetzelfde vlees Wat erg koud was en te lang op het vuur had gelegen. Het zal weer even duren voordat wij hier weer gaan proberen.
    Verder wel een super sfeer en gezelige ruimte

18. C. johnson

Tapas gegeten, niet goed; zalm erg droog, vlees smakeloos.

19. We komen hier al jaren graag dus voor 5 personen gereserveerd. Echter mocht na al die jaren ineens de hond niet meer naar binnen.
    Jammer we hadden ons erop verheugd maar moesten helaas ergens anders gaan eten waar de hond wel welkom was.

20. Hans plant

Vlotte bediening, jonge ober wat te popijopi, eten smaakt zeer goed, wij komen er al jaren.

21. Zondag 4 december gegeten bij Valkenhof. Bij het goede eten een glas rose besteld. Toen ik een slok nam sneed ik gemeen in mijn lip, er bleek een stuk uit het glas te zijn. de bediening geroepen en deze kwam met een ander leeg glas en wilde de rose overgooien!! Toen ik vroeg of hij dit serieus meende kreeg ik tot mijn verbazing als antwoord ik zie niets in de rose drijven... Toen ik zei dat ik dit niet accepteerde kwam er een zucht en werd een ander glas rose gebracht. Met bloedende lip ben ik naar de manager gegaan om mijn beklag te doen. Zij luisterde half en ik kreeg als antwoord dat het studenten zijn die nog wat opgeleid moesten worden. En daar kon ik hetmee doen. Geen sorry en wij konden gewoon de rekening betalen inclusief het glas rose! Voor ons nooit meer Valkenhof.

22. Geweldig goed gegeten, vooraf goulashsoep en als hoofdgerecht meatmix beide smaakten fantastisch. Echt een aanrader om hier te gaan eten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en met de sfeer was ook niets mis.

23. Wederom heerlijk gegeten in valkenhof. Tot de volgende keer als we weer in Valkenburg zijn.

24. Wilma Geraards

Heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer goede service. We hoefden niet lang op ons eten te wachten en werden vriendelijk bediend. Het eten is heerlijk en niet te duur.

25. Spareribs waren heerlijk, echter de serveerster was waardeloos. We waren wat aan de late kant, maar ook dan wil je met enthousiasme bediend worden. Omdat we niet direct konden beslissen of we naast de fles spa rood ook een fles spa blauw wilden bestellen, was de serveerster met haar ogen aan het rollen. Voor de helft van ons gezelschap kwam ze nog bestek indekken, maar het kostte blijkbaar te veel moeite om ook nog placemats neer te leggen. Raar gezicht; op de andere helft van onze tafel lagen namelijk wel placemats. Daarnaast was ze zowel een drankje als een voorgererecht vergeten in te voeren, erg jammer. Voor de rest van de avond was het een uitdaging om nog überhaupt een drankje te kunnen bestellen, de serveerster was grotendeels van de tijd nergens te bekennen. Het overige personeel had het te druk met poleren van bestek en tafels indekken (de placemats waren in ieder geval niet op). Een andere ober die we uiteindelijk wisten te strikken, kwam gelukkig beleefd en zelfs enthousiast over. Hoe lekker het eten ook was, voorlopig komen we niet meer terug!

26. Rick Muijen

Het eten was lekker en ruim voldoende. De sfeer op het terras was goed. De bediening leek niet genoeg aandacht te hebben voor de klant, wij moesten vaak erg lang wachten voor wij geholpen werden.

27. We werden verschrikkelijk genegeerd. Ze kwamen 1 keer aan de tafel en dat was wanneer we klaar waren met eten. Ze vroegen niet of we nog wat drinken wilden of een dessert. Mensen die naast ons zaten hadden de obers wel 6x gezien, waar wij gewoon er zaten en niks gebeurde. We hadden graag een dessert gewild, maar doordat we genegeerd werden hadden we maar besloten ergens anders te gaan eten.
    Daarnaast hadden we met ons 2en de dag tip. Een mixed grill voor 2 personen. Het was wel oke. Mocht wel wat meer zijn. Helaas was de friet aan de rauwe kant en had ik een rauwe hamburger.

28. Echt waar. Heel. Heel heeeel ekker gegeten.

29. Mijn laatse twee valkenhof ervaringen. Wij reserveren voor 10 man 2 weken van te voren. Uiteindelijk krijgen wij de slechte plaats in het loop pad. Daarbij hadden wij voor 10 man 4 tafels. Waarbij mensen met 4 personen 2 tafels krijgen. Ik kon mijn bestek niet neerleggen want er was niks om op te leunen aan 1 kant.

De Valkenhof ervaring erna was vanavond en dat was gewoon slecht. Ik heb 2 uur moeten wachten op mijn eten terwijl andere na mij kwamen en veel eerder het eten kregen.

Eten is lekker het is alleen een zooitje ongeregeld en slecht.

30. Eten is goed, locatie is goed, bedienend personeel laat te wensen over.

- Personeel laat vrij bot weten dat er alleen plaats vrij is als je iets eet.
    - Op advies van personeel beschikbare speciaalbier blijkt niet voorradig, maar wordt desondanks door hetzelfde personeelslid 5 minuten later bij de andere gasten weer aanbevolen.
    - Dit speciaalbier stond vervolgens vrolijk op de rekening.
    - Tweede ronde drinken besteld, na 15 minuten wachten na navragen alsnog direct gekregen. Geen verdere toelichting.
    - Personeel zoekt geen oogcontact met de klanten. Hebben wel veel "interactie" met collega's.

31. Het eten was super lekker! Niks op aan te merken. De bediening middelmatig. Binnen liep iemand met een lang gezicht die er geen zin in had, buiten daarentegen was de bediening veel vriendelijker.
    Na het eten werden we niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden. Hier zelf maar om gevraagd.

32. 1e paasdag met 10 personen gegeten bij de Valkenhof. Ontvangst onvriendelijk, tafel was nog niet gereed (volgens bediening waren wij 20 minuten te vroeg). Kregen een tafel achterin de zaak. Bediening wist niet of de wijn per fles te krijgen was. Wij bestelden een rode en een witte, op de witte lang moeten wachten. Eten was goed, bediening slecht. Voor het dessert wel de kaart gekregen, maar niemand was bereid om de bestelling op te nemen. Hebben afgerekend en bij de ijswinkel op 30 meter een ijsje genomen.

33. Priscilla

Lekker gegeten! Niet lang hoeven wachten. Bediening wisselde een beetje, de meesten vriendelijk maar ook ééntje die er niet veel zin in leek te hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, al blijft het restaurant een paar deuren verderop onze favoriet.

34. Lekker gegeten en een leuke sfeer. Bediening vergat je nog wel eens, maar voor de rest top.

35. Elias Rantong

1 punt
  36. Leuke locatie in historisch deel van Valkenburg. We waren er in de kerstvakantie en het was ontzettend vol en druk. We waren met z'n tweeën aan een tafel bij een terraslamp gaan zitten omdat het best koud was buiten. Helaas kwam de serveerster ons op beslissende toon vertellen dat we niet met z'n tweeën aan een vier persoons tafel mochten zitten en dat we aan een andere tafel moesten gaan zitten. De andere tafel was een soort groepstafel waar inderdaad nog twee plekken vrij waren. We hebben gezegd dat we dit liever niet wilden aangezien we het koud vonden en bij de andere tafel was geen terrasverwarming. De serveerster hield vol dat we toch echt niet aan de vierpersoons-tafel mochten zitten aangezien ze er dan geen geld meer op konden verdienen. We zijn gaan verzitten maar eigenlijk hadden we op moeten staan en weg moeten lopen. We zijn nog nooit zo schandalig behandeld! Het eten was wel oke maar vrij duur. De rest van het personeel was ook vrij onaardig en chagrijnig. Het stond veel te vol. Absoluut geen aanrader!

37. Valentina Poelmans

We waren met een groep van 12 personen, maar er was een zeer vlotte bediening. Het eten was zeer lekker en er heerste een gezellige drukte in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

38. Het eten was goed maar de bediening slecht. Heel lang wachten op de gerechten. Personeel rent met volle handen langs de tafels, je moet ze bijna laten struikelen om nog iets te drinken te bestellen. Ja sorry er zijn 3 zieken is het excuus. Op de drankjes kunnen ze dan juist verdienen als je meteen bij bestellen zegt dat het druk is en dat het wat langer kan duren dan komt dat een stuk beter over. Ze hebben zelfs geen tijd/aandacht voor je tijdens het afrekenen, dus konden we niet vertellen dat we de bediening slecht vonden. Het pin apparaat werd op tafel gegooid en het personeel liep meteen weg. Zoek het maar uit met je betaling.

39. Smikkelpotje is voortreffelijk! Zeker een aanrader. Gezellige ambiance met goede service.

40. Willem en Anja

We hebben heerlijk gegeten in de Valkenhof. Werden snel geholpen en het was heel goed. We waren met 8 personen en kregen keurig alles tegelijk. Allen waren tevreden over het bestelde. Tot volgend jaar :)

41. Het was een erg gezellige locatie. Heerlijk gegeten. Ik had de kalfsoester met pepersaus. Echt zeer goed. Een vriendin had spareribs, maar deze waren heel erg pittig. Wel goed bereid. Ik kom zeker nog eens terug.

42. Gisteren voor de eerste keer hier gegeten (mix meat). Deze schotel was echt overheerlijk en meer als voldoende: vooral het stukje biefstuk en spare rib is een absolute aanrader (erg mals ook). Restaurant zat goed vol, leuke inrichting, beetje jammer dat we naast entree keuken zaten, maar goed mag de pret niet drukken. Ga hier zeker nog eens terugkomen!

43. Afgelopen week 2x gegeten bij Valkenhof tijdens onze vakantie in Valkenburg. Gezellig restaurant met groot verwarmd terras, zodat je ook in oktober nog lekker buiten kan eten. Het restaurant biedt een uitgebreide kaart met vooral vlees/grill gerechten. De kwaliteit van het eten is goed, alleen de warme groenten die bij elk gerecht geserveerd worden zijn karig. Aardappeltaartje, en 2 zielige tomaatjes uit de oven. Dit kan echt zoveel beter! Ook zo jammer dat de mayo A €0,80 opgediend wordt in een plastic, wegwerpbakje! Hier zijn nog wel wat winstpuntjes op te halen.

44. Lekker gegeten in een gezellige sfeer en goede vriendelijke bediening.

45. Gezellige zaak, vlotte en vriendelijke bediening. Zeer lekkere biefstuk (Filet mignon), de spaghetti was niet zo goed meegevallen.

46. Goede snelle vriendelijke bediening. Lekker eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg leuke gezellige inrichting.

47. Nikol @ Marcel

Regelmatig zijn wij terug te vinden op het gezellige terras van de Valkenhof. De perfecte locatie in het centrum van Valkenburg waar je nog echt bourgondisch kunt genieten. Heerlijk eten, top bediening, kortom een echte aanrader!

48. Vanavond met vier personen gegeten bij De Valkenhof. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening, onze complimenten aan de keuken, en ook de aankleding van het restaurant en terras was zeer aangenaam ! Ook erg vlot geholpen, zowel het eten als de drank. Als we nog eens in Valkenburg komen, komen we zeer zeker terug en we zullen het ook aanraden bij vrienden/ kennissen. Groetjes, de mensen uit Oss :)

49. 03/09/2015

Wij als echte vleeseters hebben genoten van de mixed meat. Heerlijk vlees, precies goed gekruid, perfect. Erg vriendelijk personeel. Kortom: een echte aanrader

50. Heerlijk eten. Zowel binnen als buiten een gezellige en sfeervolle uitstraling. En het personeel is altijd even vriendelijk.

51. Meerdere malen hier gegeten. Altijd lekker! Nu heerlijk buiten gezeten op een verwarmd terras. Altijd weer een aanrader, lekker eten en een gezellige bediening.

52. Weekendje Valkenburg geweest met 6 volwassenen. 3 keer gegeten bij Valkenhof.
    Gezellig, lekker eten, vriendelijke en snelle bediening, heel schoon alles.

Kortom een absolute aanrader.

Cok.

53. Gisteren lekker gegeten bij Valkenhof. Bediening ws heel vriendelijk. De saté en de spareribs waren overheerlijk!!! Echt een aanrader om een keer naar toe te gaan.😉

54. Heerlijk gegeten, gezellige avond. Er is in Valkenburg teveel keus om te gaan eten, het terras trok onze aandacht, zag er verzorgd uit. De menukaart heeft voor ieder een keus, van klein tot groot. De sfeer en aankleding van het restaurant zorgen ervoor dat je lekker zit. Vriendelijk personeel dat ook tijd heeft om even een babbeltje met je te maken als je dat wilt.
    Kortom, een aanrader voor een goede maaltijd en een gezellige avond. We komen zeker terug.

55. Lekker gaan eten met mijn man en de kids. Wat leuk dat ze kinder tapas hebben, ze waren erg enthousiast! Wij hadden vis/vlees combi echt een aanrader! Vriendelijke bediening en een warm huiselijke sfeer. Complimenten! Groentjes van ons.

56. Geweldige sfeer op een van de leukste terrassen in Valkenburg. Leuke vlotte bediening en niet te beroerd om een romantische foto te maken. Vervolgens maakte ze een selfie met een andere collega en dat geeft meteen de ongedwongen sfeer weer.

Een echte aanrader voor een gezellige smakelijke avond. Nu rondje lopen want veel is het wat je krijgt pfff, veel te lekker allemaal.

57. Alweer heerlijk gegeten bij Valkenhof, ze hebben nu ook een nieuwe menukaart! Gezellig lekker chillen op het mooie aangekleed terras met een zeer prettige bediening!

58. Super sfeervol op het terras en binnen in het restaurant, altijd vriendelijk personeel en het eten is top! Vooral de spareribs zijn super!

59. theo peters

Met ons gezin gaan eten, na een vriendelijke ontvangst een heerlijke avond gehad met voortreffelijk eten en een vlotte bediening. Het vlees was super, de diamanthaas is een aanrader en de spareribs zijn onovertroffen. Gaan bij ons volgende bezoekje aan Valkenburg zeker weer naar Meat@valkenhof.

60. Top! Super bediening, het eten is heerlijk. We hebben 3 dagen geslapen bij de Valkenhof en het ontbijt was super!

61. Stephanie de Graauw

Afgelopen maandag gegeten bij de restaurant. Tapas combi voor twee besteld en wat was het heerlijk! Alles goed gebakken en zeker genoeg. Het is dat het zover rijden is, maar voor dit lekkere eten en die leuke sfeer wil ik zeker vaker terug komen!

62. Joost De Draaier

Heerlijk gegeten bij Valkenhof samen met mijn vrouw, super. Swinckels op tap, mijn bier! Goed bier, goede service!!! Tot snel!!!

63. Niek Rovers

15-08-2015 Gegeten met 8 personen. Restaurant ziet er goed uit en het eten smaakte ook lekker.

Personeel was super sjagrijnig en de tafel werd al afgedekt voordat iedereen klaar was. Vlees wat amper gebakken is terwijl het medium besteld is.

Genoeg reden om hier niet meer terug te komen en een ander restaurantje uit te zoeken.

64. Gisteren avond wezen eten. Ik zag dat er een nieuwe kaart was, zag er goed uit. Gekozen voor één van de nieuwe pasta's, deze was super; heerlijk gegeten.

Ook de bediening was heel leuk en vriendelijk.

Zullen ons snel terug zien. Dikke 10

65. Erg goed gegeten, heerlijk!! Alleen wat een drukte, ook van de medewerkers. En wat word je snel weggekeken van de tafel. Schrokken ook erg van de prijzen. Verder een prima restaurant!

66. Slechte bediening en sfeerloos. Het wordt tijd dat de eigenaren hier iets aan doen! Nooit meer eten bij Meat Valkenhof.

67. Desiree

Wederom genoten, service attent, eten heerlijk. Ambiance zowel binnen als het terras is super! Vooral rond kerstmis. Een aanrader! Wij komen er al jaren and many more...

68. Peggy 24 punten

Toppersoneel! Lopend tapasplankje was een aangename verrassing want er lagen meerdere soorten op dan vermeld in kaart. Potpourri grill was heerlijk. Lekkere malse stukjes vlees... Overheerlijke sausjes en leuke smakelijke steak frieten. Ik keer zeker terug! Aanrader! Snelle service ook al is het er superdruk!

69. Eten en drinken oké. Bediening is een drama. Jammer dat er teveel in rekening werd gebracht. Kan haast geen toeval zijn.

70. Henny Dubelaar

Heerlijk gegeten en een leuke en gemoedelijke sfeer.

71. Zeer mooi restaurant met groot terras. Lekker gegeten en gedronken, personeel heel vriendelijk, gaan hier zeker terug. Een aanrader.

72. Jeffrey

T-bone was echt super goed klaar gemaakt en heerlijk van smaak. De bediening is echt een drama. Niet service gericht, druk bezig met elkaar en veel aandacht naar vaste gasten, kortaf, 1 drankje in 1,5 uur tijd en hadden echt het gevoel weg gekeken te worden.

Voor mij nooit meer! Wat een vieze nasmaak van heerlijk eten!

73. Op 27 april sinds enige jaren weer bij hen op bezoek gegaan. Bediening was arogant, ik heb zelden meegemaakt dat de bestelling werd opgenomen met een hand aan het digitaal bestelwonder en de andere hand aan de leuning van je stoel. Voorgerecht was carpaccio (met pesto en pamazaanse kaas). Echter op het gerecht ontbrak de pesto en eventuele olie. Was weinig smaakvol, bediening was druk bij de ingang van het restaurant met zichzelf. Na enige tijd werd gesignaleerd dat wij de borden leeg hadden, hier een opmerking gemaakt over het ontbreken van de pesto. Daar werd vrij laconiek over gedaan, hij kon er nu niets meer aan doen en de volgende keer moest ik het eerder melden.... geen excuus of sorry voor de overlast.

Als hoofdgerecht had ik de Aussie steak, een steak die mals leek... echter eerder in zijn geheel een hoeveelheid vet bevatte die de steak "mals" maakte. In het begin aangenaam, maar na de helft ging het tegenstaan. Ik blijf moeite houden met de groenten die worden geserveerd op het bord, domweg te weing.

Geen zin meer in een desert, met een paar drankjes de man waren we (2 personen) 81 Euro kwijt. Teveel geld voor te weing eten.

Jammer...

74. Paulien van der Zande

Wij hebben onze Koningsdag doorgebracht in het altijd gezellige Valkenburg. 's avonds heerlijk gegeten bij ons vaste restaurant in Valkenburg, Valkenhof. Gegarandeerd een leuke avond, heerlijk eten, vriendelijk personeel, gezellig huiselijke sfeer en altijd met een (te) volle buik naar huis :) De volgende ochtend op zoek gegaan naar een lekker plekje om te ontbijten en bij Valkenhof terecht gekomen. Ondanks het vroege uur, vriendelijke service en een heerlijk ontbijtje genoten. Echt een aanrader. Wel even reserveren van te voren zodat je zeker weet dat je een plekje hebt. Vele mensen weten namelijk dat je hier heerlijk (en voor de mannen ook lekker veel) kan eten en drinken. Lekker tafelen kost wel wat maar is het zeker waard. Complimenten!!!

75. Waanzinnig lekker en goed. Wij hebben genoten. Ondanks de drukte mooi op tijd het eten gehad.

77. Bert Driessen

We hebben een tafel gereserveerd. Bij aankomst werden we vriendelijk naar onze tafel gewezen. Nadat de drankjes waren genoteerd kregen we de kaart. De bediening was vriendelijk en correct. We hoefden niet lang te wachten op het verder voortreffelijke eten. Ondanks de gezellige drukte was er voldoende aandacht. Ik zou dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen.

78. Het eten in Valkenhof is altijd prima. De bediening is goed en er is voldoende keuze in het menu. De bediening is klantvriendelijk en niet opdringerig.

79. Superlekker dagmenu gegeten, heel vriendelijke bediening.

80. Jim en Noelle Eggen

Bediening, eten en sfeer altijd goed!

81. Heerlijk gegeten en zoals altijd super bediening!! Een hele gezellige avond gehad.

82. Dorothy Dijkstra

Eten was heerlijk, sfeer prima. Je zit wat te krap en de bediening was niet echt attent.

83. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. Jammer er niet iets meer ruimte voor de klant is door de drukte. Als er bekenden binnen komen maakt men meer tijd en moeite vrij voor een gesprek of leuk plekje.

84. Al het eten was heerlijk bij dit restaurant, zowel het vlees als de frietjes en de sauzen. De bediening zou wat attenter en minder chaotisch mogen zijn, maar we hebben geen grote problemen ervaren. Op het terras was het net warm genoeg ondanks de lichte vorst die avond.

85. Geluncht op 2e kerstdag! De XXX hamburger is heerlijk maar idd erg xxxl. De zalmwrap was ook goed. Op het terras lekker warm en genoeg te bekijken!

86. Met een groep van 9 zijn we gaan eten. De service was ondermaats als je binnen zit en binnen in de zaak is kouder dan buiten.

Van de meer dan 12 personeels leden waren er 2 waar een glimlach afkon, de rest zat aan de fles azijn of aan de citroenen. Het eten was oké maar voor deze prijs eet je overal hetzelde of zelfs beter.

87. Maurice en bianca frijns

Valkenhof is echt een supergezellig en sfeervol restaurant met geweldig personeel dat echt alles eraan doet om het je naar de zin te maken. Het eten is er geweldig. Bij Valkenhof eten is echt ontspannen en er echt even helemaal uit zijn. En je gaat altijd met plezier weer terug.
    Voor ons is Valkenhof echt telkens weer thuiskomen, en we kunnen het ook iedereen aanraden, als je een keer bent geweest dan blijf je terugkomen.

88. Zaterdagavond weer na een jaar terug gegaan naar valkenhof. Wij zijn er vorig jaar 2 keer geweest en de service was toen goed. Nu na een jaar personeel complete arrogantie. Wij hadden al gegeten en wilden daar avonds wel gezellig weer wat drinken wat wij vorig jaar ook hebben gedaan, alleen nadat wij onze drankjes kregen en vertelde dat wij alleen wat wilden drinken omdat wij al gegeten hadden moesten we direct weg omdat het niet gebruikelijk is dat je daar alleen wat drinkt (vorig jaar was dat wel mogelijk namelijk). Er werd meteen een kassabon op tafel neer gegooid dus nog een drankje bestellen was er niet bij. Voor ons was het ook gelijk klaar het was ronduit onbeschoft. Ik heb dit de vrouwelijke bediende aangegeven dat ik dat geen klantvriendelijkheid vind en ze vertelden mij op arrogante manier dat ze een restaurant zijn een geen café. Heel jammer dat je in zo'n leuke zaak zo onvriendelijk word geholpen en zo de deur uit word gekeken. Voor ons geen valkenhof meer.

89. Elly en Hans van Eeden

Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten. Het duurde even voordat we een keus uit al die restaurants daar ter plekke konden maken, het zag er allemaal heel sfeervol uit.

We bestelden tapas (vis en vlees) voor 2 personen en ja wat drink je er dan bij? We kregen een suggestie om de Chileense huiswijn te proberen (Claro). Prima advies.

Hebben daar een paar uur gezeten en het was in één woord top. Vriendelijk personeel en prima gegeten. Volgende dag zijn we er weer na toe gegaan en hebben de Potpourri gekozen , eveneens prima.

Mochten we weer in de buurt zijn weet ik waar wij naar toe gaan.

90. Bij Valkenhof kies ik meestal de spareribs of de mixed grill. Zeer mals vlees, lekkere groente en de sausjes zijn ook heel lekker. Het vlees van de spareribs valt zo van het bot af, zoals het hoort! :) Kortom heerlijk en zeker een aanrader.

91. Ben vanavond wezen eten bij de Valkenhof met mijn familie! In één woord; top! We werden vriendelijk ontvangen en kregen een gezellige plek bij de openhaard. Als voorgerecht had ik meloen met ham, mijn man had een truffel carpaccio en mijn dochtertje koos voor de goulash soup. Erg lekker! Als hoofdgerecht namen we de beroemde spareribs en een potpouri. Zoals gewoonlijk de lekkerste spareribs van heel limburg.

De bediening was vloeiend en erg vriendelijk. Ook de eigenaresse was aanwezig. De glimlach was niet van haar gezicht af te krijgen! De gehele sfeer in het restaurant was dan ook zeer aangenaam. Ik heb heel erg genoten en ik kom er zeker nog eens terug!

92. Lekker gegeten, goed vlees en flinke porties.
    Alleen de bediening is niet perfect. Ze werken met oortjes in, zodat ze onderling kunnen communiceren. Hierdoor vergeten ze de gasten. De bedrijfsleidster had duidelijk stress. De manier waarop ze haar personeel aanging, was niet echt vriendelijk, in het bijzijn van gasten. Ook spraken ze over een collega slecht, wederom in het bijzijn van de gasten. Ze vergeten telkens te vragen of je nog iets wilt drinken.
    Het eten was er wel lekker, we zullen nog eens terug gaan.

93. Gisteren hier wezen.
    Eerst gingen we lekker buiten zitten. Maar door de storm toch maar besloten om naar binnen te gaan. De bedrijfsleider had op dat moment stress, zo leek het wel. De klanten konden meegenieten hoe zij tegen het personeel sprak.
    In de tussentijd kregen wij ons voorgerecht, erg lekker die carpaccio. Hierna ging het mis, we hebben ruim een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Andere mensen die veel later binnen kwamen, kregen het hoofdgerecht eerder dan ons (hadden ook een voorgerecht).
    We hebben twee keer iets gezegd, en van een meisje kregen we een gratis drankje en excuses aangeboden. Het hoofdgerecht was het wachten wel waard. Alleen jammer dat je in de hoek bij het raam vergeten wordt. De mensen naast ons hebben ook zeer lang moeten wachten, tot hun tafel werd afgeruimd. Het ijs was ook lekker. Alleen de rekening klopte ook niet, er stonden drankjes op die wij niet hadden genuttigd. deze werden eraf gehaald.

We hebben lekker gegeten in een sfeervolle zaak, maar het personeel mag wel wat beter opletten. Ze lopen 20 keer langs je heen naar buiten, zonder te vragen, smaakt het, wilt u nog iets drinken etc. En sommige dames zijn meer bezig met de gesprekken die zij voeren, middels het oortje wat ze hebben. Praat niet negatief over collega's, als klanten dit kunnen horen.

94. Afgelopen weekend voor de tweede keer in Valkenburg op doorreis naar familie. Na onze vorige ervaringen bij Valkenhof leek het ons een goed idee hier een kamer te boeken voor een nacht. We werden vriendelijk ontvangen en na het inchecken werden we naar onze kamer begeleid. Een prachtige knusse kamer met een heerlijk bed! Natuurlijk ook maar meteen wat gegeten beneden in het restaurant. Gewoon lekker eten en snel op tafel. Een echte aanrader. We zijn in december weer van de partij!

95. Vanavond gegeten bij restaurant Valkenhof, het eten is er uitstekend! Ik heb de tapas vleesschotel besteld, die was meer dan voldoende, de entrecote van mijn vriendin was lekker mals. Wat ons echt zwaar heeft teleurgesteld is de bediening. Tot het eten ging het goed, daarna werden we totaal vergeten. Ruim een kwartier op mijn biertje moeten wachten, na 3x vragen kwam hij eindelijk. We hebben een half uur naar onze lege borden moeten staren tot deze eindelijk werden afgeruimd en daarna niemand meer van de bediening gezien,niet gevraagd of we nog wat na wilden of dat het had gesmaakt, ze waren ons totaal vergeten. De fooi hebben wij vergeten.

96. Het eten is hier fantastisch. Heb nog nooit zo een goede steaks gegeten.

Ook het verblijf in het hotels was gewoon uit de kust. Knusse kamer en de leuke meiden van Valkenhof zorgen er voor dat je aan niks te kort komt.

Kortom: je voelt je daar echt thuis en je word te over je oren in de watten gelegd.

Wij komen zeker weer terug.

97. Vrijdag 12 september heerlijk gegeten, vlotte bediening. De rekening viel 33 euro duurder uit omdat er gerechten op stonden van een andere tafel! Excuus kon er amper vanaf! Maar omdat we toch heerlijk gegeten hadden, gingen we er de volgende dag lunchen! Het 12 uurtje besteld. De zalm zag er niet echt lekker uit, veel donkere plekken. Maar het ergste was het bestek, wat ronduit vies was, de ei resten zaten nog op het mes en de vorken schraapte je ook zo de etensresten vanaf! Helaas werd er door het bedienend personeel amper op gereageerd!! Alleen bij het afrekenen was het meisje attent en bood haar excuses aan!

98. 2013: Daar twee keer gegeten, was erg lekker. Pannetje kip. In 2014, juni, weer hier gegeten. Erg lekker. Kom in september weer terug, weer naar valkenhof om te eten. Een aanrader.

Fam. van den Broek en Fam Odijk

99. Bert van Geffen

De tapas schotel voor 2 personen was erg slecht, de calamaris, de vis, de garnalen en de kip waren erg droog. Alleen de spare ribs waren goed. Dus in totaal erg slecht en dat voor 35 euro!

Volgende pagina