The Church in Valkenburg

The Church, steaks and more..

Naast kerkgebouw.

The Church laten bezorgen?

Barbecue, Hamburgers, Restaurants, Visrestaurant, Steakhouses en Vegetariër

3. Betalen Master Card Visa pin

1467196711 74
1474720977 79
1506072087 72

1. Wij waren met een groep van 12 personen. Hebben lang moeten wachten op de gerechten. De entrecote was helaas te taai (gecompenseerd bij het afrekenen), de overige gerechten waren goed.

2. Wie wil er nu niet in dit idyllische kerkje eten?! Gekozen voor de hamburger en deze was echt verrukkelijk!! Bediening kon beter, maar het was gisteren dan ook wel echt heel druk in het restaurant.

3. e-driessen

Slecht Restaurant ten eerste de bediening was chaotisch, het biefstuk zat vol vleeszenen. Het schaaltje met sla super slecht voorbereid en uitgedroogd.

4. Waardeloos restaurant.
    Voorgerechten: scampi's veel te lang en dus te droog en taai, calamaris redelijk, knoflook champignons waren voorzien van hele ongepelde, ongeplette knoflooktenen dus geen meerwaarde, want er was verder helemaal niets mee gedaan. Stokbrood kruidenboter was lekker.
    Hoofgerechten wagyu ossenhaas was redelijk, maar voor € 53,50 verwacht je een perfect stuk vlees. De entrecote was in eerste instantie rare (en koud) en kon dus terug naar de keuken. De gamba's waren ook weer te lang en de hamburger (na 1,5 uur werd door de bediening doorgegeven dat de kip op was) was vele malen te zout.
    Bij het voorgerecht was een uitgedroogde salade met een drupje dressing en bij het hoofdgerecht kreeg je eenzelfde salade. Ook voor de prijzen die gehanteerd worden erg gemakzuchtig en veel te eenzijdig.
    Te weinig bediening, dus lange wachttijden.
    Onhygiënische toiletten.
    Voor het prijskaartje van € 180,50 hadden we een andere smaakbeleving in gedachten gehad.

1,7
  5. Bediening was iets te chaotisch. Voorgerecht (carpachio) had teveel peper waardoor deze nieuw werd gegeven.
    Verder ruime porties. Goed eten en vriendelijke bediening afgezien dat het te chaotisch was.

6. 19 november gegeten met 3 personen via sociale deal.
    Soep geweldig. entrecote gevraagd medium gebakken 3 maal na15 min vlees geserveerd met frites saus en groente. 2 stukken vlees waren rauw van binnen een vol pezen en spier. Er was niet door te komen met bistromes... Terug genomen en weer na 10 minuten terug gebracht. Nog niet goed waardeloos. Nooit meer, temp was niet goed.

7. Lang wachten op het eten, weinig, daardoor ook trage bediening, diverse frisdranken op, er wordt tussendoor niet gevraagd of het eten smaakt en of we nog wilden drinken, eten wordt niet tegelijk gereserveerd waardoor 1 iemand alleen heeft moeten eten.

Eens maar nooit weer!

8. Lekker gegeten, zeer attente en aangename bediening. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

9. Vol verwachting er naar toe gegaan, maar wat viel dat tegen. Zeker gezien de prijs die betaald moest worden. Weinig zorg besteed aan het opmaken het voorgerecht en ook de kwaliteit was matig. Hoofdgerecht maakt nog wel wat goed, maar het nagerecht was echt slecht.
    En dan in de bediening ook nog iemand die niet weet wat Chardonnay is.
    Menukaart rommelig en de veel te kleine letters zijn niet te lezen in het donker.
    Ik word zeker geen fan van dit restaurant.

10. Al met al een leuke plaats om te eten. Niet heel speciaal maar eten was goed en lekker

11. Wat een tegenvaller. Het voorgerecht was lekker, maar het minder dan het halve glaasje wijn dat ik kreeg smaakte nergens naar. Bovendien moesten we lang wachten, terwijl er toch maar 13 andere mensen zaten. Met een dame in de bediening wellicht niet heel vreemd. Toch was ze totaal niet geïnteresseerd in haar gasten. De hamburger was droog en smaakte nergens naar (commentaar van de gastvrouw is dat we dat eerder hadden moeten zeggen. Nee, jullie moeten er gewoon voor zorgen dat de gast sowieso niets te klagen heeft.) en de kabeljauw was niet vers. We hebben het toetje dus maar overgeslagen en besloten dat we hier niet weer naar toe gaan.

12. Prachtige locatie heel mooi en sfeervol ingericht. We waren met een vriendengroep van 10 personen die het allemaal erg mooi vonden en het eten was verrukkelijk. Zeker de moeite waard. Enige minpunt is het toilet wat een erg kleine ruimte is.

13. Top locatie, prachtig gebouw & redelijk eten ** (value for money voor de social deal). Echter de reeds vanaf aanvang glimlachloze Engels (!) sprekende serveerster deelde ons koel mee dat er 3 keuzes uit het hoofdmenu wegvielen. Ze werd ook gelijk defensief en zei uiteindelijk als klap op de vuurpijl tegen mijn broer (die t restaurant voor een heuglijke gebeurtenis had geregeld en gebrek aan te kiezen gerechten pijnlijk vond): "don't look at me like you want to eat me, it's not my fault" en "you are in a steakhouse so it should be expected to have less dishes as on the menu"… we stonden van deze service toch wel even paf. Jammer want t eten was uiteindelijk niet slecht maar gebrek aan service en zelfs onbeleefdheid een domper. Manager niet aanwezig en zeker voor de bediening gold "take it or leave it" (letterlijk) voor ons… Jammer. Komende uit de service wereld onbegrijpelijk. ** Pepersteak erg taai, rest ok.

14. Met SD kaart wezen eten. We werden bijna de tent uitgekeken door een Engels sprekende serveerster. Bleek dat er geen vis was en meer dan de helft voor de SD actie was niet voorradig. Vlees smaakte goed. Soep vooraf had geen smaak zoook de salade bij het eten. Er was geen enkel contact met serveerster. Ze heeft niet een keer gevraagd of nog iets wilde drinken of dat het eten smaakte. Meerdere klanten hadden opmerkingen over het niet voorradig hebben van eten en de klantonvriendelijkheid van de serveerster. Nooit meer!!!!

15. Heerlijk gegeten en was een zeer vriendelijke bediening.

16. Slechte beoordeling aangezien we niet hebben kunnen eten. Hadden voor een dinsdag gereserveerd en een bevestiging daarvan ontvangen, maar bij aankomst bleek het restaurant gesloten. Op internet en op de deur zelf stond dat het op dinsdag wel open zou zijn. Zeer slecht. Vervolgens bij een concurrent gegeten en dat was erg lekker en vriendelijk personeel.

17. Wilde vandaag gaan eten. Social deal.
    Maar helaas een gesloten deur.
    Had nog zo de site bekeken naar de openingstijden. Vandaag dinsdag geopend van 16 tot 23.uur

18. Wat een mooie en bijzondere plek voor een eetgelegenheid. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer.

19. De sfeer (omgeving) is werkelijk fantastisch. Het eten was prima. Service was slecht, mede door onderbezetting. Lang wachten op het eten en nog langer op drankjes. Al met al zal ik niet snel meer terug gaan.

20. Fijne locatie met lekker eten, leuke bediening en een fijne sfeer!

21. Reniers eddy

Lekker eten in een sfeervol kader een aanrader.
    Prijs kwaliteit uitstekend maar hadden ook geboekt via Social deals.

22. Zouden open moeten zijn. Stond nergens een bordje, had gereserveerd via eet.nu. Komen we aan voor een dicht restaurant.

23. Heerlijk gegeten. De chef verstaat hier zijn vak. Lekker mals vlees en uitstekend gemaakt. Een aanrader.

24. Peter en Marlie

Vanavond 4-gangen gegeten met Social Deal. Wat een super aanbieding! Heerlijk gegeten, goede bediening, prachtige locatie. Komen zeker nog eens terug!

25. Geweldige locatie. Bediening was aardig maar had het net niet. Geen orde en overzicht. Eerst een kwartier gewacht totdat er iemand naar ons tafeltje kwam. Drinken besteld maar kregen maar geen kaart. Daarna moeten vragen om een kaart. Moeten vragen om nieuw drinken en moeten zwaaien om de rekening. Werd niet gevraagd of het lekker was en niet bedankt.
    Eten was prima. Locatie ook alleen ontbreekt er leiding en structuur. Jammer.

26. We bestelden 2 x de carpacio. Mooi vlees maar voor ons te veel salade. Pijnboompitten mooi groot, maar niet even in een droge koekenpan gebakken. Hoofdgerecht entrecote en een ossenhaas.
    Entrecote was goed gebakken en mooi van smaak. Ossenhaas was niet te herkennen als een ossenhaas. Was te doorbakken en leek qua structuur van het vlees en vorm meer op een rumpsteak. Dessert een traditionele Irish coffee en een cheesecake waren goed. Bediening was alleen en deed het goed, maar had het heel druk net als het personeel beneden. Was smakelijk maar kan nog beter😉

27. Eten was goed in een mooie entourage. Prijs aan de stevige kant. 63 Euro voor 2 personen voor een hoofd- en nagerecht met een glas rode wijn en een martini vinden wij aan de hoge kant. Rode wijn gekozen omdat de jonge borrel niet koud stond… a.u.b. Bediening was vriendelijk maar zeer traag. Ondanks dat slechts zes tafels bezet waren, moesten we (te) lang wachten.

28. Essen mittelmäßiger Qualität, Getränke gut. Service war nicht immer aufmerksam, Essen kam teilweise zu unterschiedlichen Zeiten und für das Kind zuletzt. Ein Dessert wurde vergessen... Preis-/Leistung über Deal insgesamt in Ordnung.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Eten middelmatige kwaliteit, dranken goed. Service was niet altijd alert, eten kwam gedeeltelijk op momenten en voor het kind als laatste. Een nagerecht werd vergeten... Prijs/kwaliteit van de Deal als geheel was in orde.

29. teunissen

Zeer slechte ervaring. Zaterdag gereserveerd voor half 8. Waren er om 10 voor half 8 werden aan 'n tafeltje gezet om vervolgens 40 minuten te moeten wachten voor het 1e "contact" met serveerster. Deze sprak gebrekkig Nederlands (was engelse) vervolgens weer na 10 min wachten ons drankje gekregen, maar nog steeds geen menukaart. Na 1 uur en 10 min krijgen wij eindelijk de kaart. Vervolgens de gewenste menu doorgegeven. Eindelijk na 1 uur en 50 min komt het HOOFDGERECHT aan?? Wij hadden 't voorgerecht nog niet eens gehad. Serveerder bood aan om eerst dan maar 't hoofdgerecht te eten en dan t voorgerecht?? Dit niet "gepikt". Het hoofdgerecht ging letterlijk de prullebak in en binnen 10 min hadden wij t voorgerecht. 3 champignons met knoflook voor 8.75 euro. schandalig. Hebben deze opgegeten en vervolgens met de serveerder afgesproken om het hoofdgerecht te laten vervallen. Was hij niet happy mee. Hij begon te vertellen wat er allemaal fout zat daar o.a. personeel wat niet was komen opdagen enz. Hij bood excuses aan en hij nam de drank voor zijn rekening en wij hoefde alleen t voorgerecht te betalen. Na ruim 2 uur en honger zijn wij daar weggegaan. Kortom slecht personeel. Prijs van 't eten VEEL te duur.

2,1
  30. Cees en sandra

We hadden gereseveerd en waren een uur te vroeg,
    Geen probleem , er werd gelijk ruimte gemaakt.
    Geeft keurig uitleg over het vlees
    En de hoeveel heden zijn precies genoeg.
    Komen daar zeker weer terug

31. Ontzettend mooi gebouw, zeer sfeervol ingericht. Prachtig mooie oude bijbel en kaarsjes. Romantisch en lieflijk. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Het eten heerlijk vers bereid en mooi opgediend. Een heerlijke en gezellige avond! We gaan zeer zeker ook binnenkort gebruik maken van het buitenterras!

32. Mooi kerkje omgebouwd tot restaurant. Kerkje is in 2 lagen ingedeeld. Beneden is de keuken en boven i het sfeervolle restaurant. Echter met warm weer is het een sauna. Over de 40 graden en als je snel snel wilt eten om het etablissement te verlaten, dan is er toch iets mis. Tenslotte waren ze niet op de hoogte van onze reservering. Voor ons was dit eenmalig en zullen we niet snel nog eens een hapje gaan eten in The Church

33. Sylvia Bours

Heel gezellige gastvrouw, lekker gegeten.

34. Sfeervol restaurant in een kerk. Eten goed, bediening vriendelijk en eerlijk. Wel te weinig patat 😑

35. Jammer dat het restaurant dun bevolkt was

36. Lia en Ton Marijnissen

Super lekker gegeten sfeer was goed jammer was wel dat er bepaalde dingen niet meer aanwezig waren maar verder als oké

37. Gereserveerde tafel, aan andere gasten vergeven. Enkel gerechten op kaart hadden ze niet. Salade zonder dressing. Frisdrank niet koel. Voor- en hoofdgerechten verder goed.

38. Kirsten Hölsgens-Erkenbosch

We hebben gisteren via de social deal met 3 volwassenen gegeten. De 3 kids hebben gewoon van de kaart gegeten. Allemaal goed geregeld. Het eten was super lekker. De bediening was vriendelijk. De ambiance was top! Echt voor herhaling vatbaar! Dikke pluim!!

39. Zeer goed bevallen, het eten werd snel bereid en was goed van smaak en temperatuur! En een gezellige sfeer.

40. mario van der miessen

geboekt via de website, 21:30 op een zaterdag, zou kunnen, we kwamen om 21:15, maar de keuken was al dicht, die sluit om 21:00 ,maar bij navraag waren ze nog niet aan het opruimen, je voelt je toch een beetje bezwaard en kijkt niet zo lang op de kaart en besteld maar een zekerheidje. Het vlees was heerlijk zacht en goed gebakken, saus beetje pover, en de salade was in één hap op, de friet was aan de droge kant. Betaling met een diner cadeau kaart ging niet goed, want heb de kaart betaald en de extra kosten bovenop het tegoed van de kaart, dus benieuwt of ik mijn € 50,00 nog terug krijg.

41. Leuk voorgerecht; salade gegrilde scampi's. De scampi's waren echter wat "te ver". Hoofdgerecht; rib-eye, rare. Lekker, mals stuk vlees en mooi op smaak. Aanrader! Aardige jongedame in de bediening die haar best deed, maar soms wat (kennis en ogen) tekort kwam. Voor herhaling vatbaar.

42. Leuke locatie.

43. Via socialdeal in Valkenburg terecht gekomen, na eerst een dagje Maastricht. Wat een sfeervol, prachtig restaurant, echt heel erg mooi! Bediening zeer vriendelijk, het 4 gangendiner perfect, de rode wijn uitstekend. Een echte aanrader, wij komen zeker terug.

44. We hebben gisteravond bij jullie gegeten. Ik ben heel eerlijk, ik ben nog nooit zo verwaarloosd geweest in een restaurant. Er werd in een uur tijd 1 keer om drinken gevraagd, heb de menukaart niet eens gezien (hadden via wowdeal gereserveerd maar een voorgerecht was ook lekker geweest ;-)) en moest zelfs afrekenen voor een bedorven glas bier. Vondt het heel jammer!

45. Sjanna Berkers

Super eerste ervaring. Gezellige sfeer... een moderne steakhouse met vriendelijke bediening. De steak was om van te smullen, zulk mals vlees hebbennwij zelden gegeten en wat een kwaliteit.

Wij komen zeker terug en raden dit aan iedereen aan.

46. Het eten was lekker en erg vriendelijke bediening, maar doe vooral warme kleding aan!

47. jack en anita

Leuke avond gehad, vriendelijk personeel, eten was goed.
    Alleen was het er een beetje koud.

48. Bouvrie S

Hebben gisteren heerlijk gegeten, en de bediening was super.
    Stef

49. Bediening was vriendelijk en het eten was lekker!
    Jammer dat de binnentemperatuur niet erg aangenaam was en dat je met een kleedje over je benen naast de verwarming je eten op zat te eten.
    Bij betaling bleek dat we onze restaurantcadeau niet konden verzilveren (de magneetstreep zou het niet doen?) En dat terwijl we het restaurant daarop hadden uitgezocht. De bediening kwam ons hierin niet echt tegemoet. Jammer!

Wel lekker gegeten op deze bijzondere locatie!

50. - Unieke locatie
    - Ontvangst niet zo welkom
    - Ondanks reservering geen tafel die voor ons gereserveerd was en ook de keuze voor middenin de ruimte, of naast de wc.
    - Wij konden doorschuiven naar een prima plek.
    - Bij ons duurde het zeker een kwartier voordat we de kaart kregen en drinken konden bestellen.

Het restaurant zat bijna helemaal vol. Het was te druk voor twee serveersters. Het zou goed zijn als er een derde zou zijn voor een gastvrije ontvangst, het aanbieden van de kaart en een drankje en het afruimen van tafels waar de mensen zijn vertrokken. Toen het rustiger werd, kwam de bediening meteen tot zijn recht, vriendelijk en attent. Het voorgerecht, avocado steak, was heerlijk, evenals de chococake. Het hoofdgerecht, een zalmfilet, was droog en weinig smaakvol. Vanwege de stijlvolle locatie en de prijzen van de gerechten zou een witte stoffen servet meer op zijn plek zijn dan de witte snackbarservetjes die er nu lagen.

Nadat ik er geweest ben snap ik de wisselende recensies. Voor mensen bij wie het glas halfvol is, is het een goed restaurant met vriendelijke bediening. Voor mensen met een halfleeg glas zijn er veel te veel verbeterpunten om een leuke avond te hebben.

51. Gisteren avond : buiten : min 2 ; binnen : + 15. Het was te koud om van een maaltijd te genieten.
    Te veel gasten voor een vriendelijle serveerster. Het heeft lang geduurd : 150 minuten voor een drie-gangen menu. Onangenaame ervaring.

52. Eva & Paul

De Church is een leuk en gezellig restaurant waar het goed vertoeven is, de bediening is goed en snel. Indien je van een lekkere steak houdt is de Church zeker een aanrader, wij zullen zeker nogmaals terug gaan.

53. Dennes en alexandra jacobs

De bediening was echt mega vriendelijk, de kip van me vriend was lekker mals maar had totaal geen smaak en mijn spare ribs waren hard en taai en druipte van de honing wat absoluut niet lekker was. Verder de tafels waren slecht geplaatst en gaven daardoor geen sfeer in de kerk wat het wel zou moeten doen. Jammer had gehoopt op beter. Maar helaas

54. Anne Marie & Bert

Super lekker gegeten. Voor, hoofd en nagerecht smaakt verrukkelijk.
    Was erg druk, maar de bediening was top.
    Gezellig en professioneel.
    Bijzondere locatie.

55. Unieke locatie, net buiten het centrum. De buitenkant doet geen recht aan de sfeer die binnen te vinden is, binnen is het top. Ontvangst niet zo welkom, zelf maar naar de bar gelopen om aan te geven dat we gereserveerd hadden, ondanks reservering geen tafel die voor ons gereserveerd was. Twee keuzes waren of middenin de ruimte, of naast de wc. Doordat andere gasten de zaak verlieten, zijn we doorgeschoven naar een plek die prima was. Duurde helaas ook +/- 10min voordat we de kaart kregen en gevraagd werd of we iets wilde drinken.

Uiteindelijk prima gegeten, niet heel speciaal maar alles bij elkaar toch bijna 100 euro kwijt voor twee personen, nogal fors.

56. Wij hebben heerlijk gegeten bij The Church & wij werden zeer vriendelijk ontvangen.

Wij zijn liefhebbers van spareribs en hadden nu ook weer voor de spareribs gekozen! Het waren de lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten!!

Wij komen zeker nog eens terug :-) Zeker een aanrader.

57. Leuke locatie, ruime zitplaatsen en vriendelijke bediening. We hadden er qua eten wat meer van verwacht. Het "versgebakken" brood is een warm gemaakt standaard stokbroodje. De soep van de dag (paprikasoep) was wat flauw, de carpaccio The Church was door de huisgemaakte saus, door de kok bedacht, niet te eten. Het hele bord onder de carpaccio was met een dikke laag saus bedekt. Het was duidelijk een hele sterke knoflooksaus, maar de serveerster vertelde dat het een truffel/knoflooksaus was. Het was geen smaaksensatie maar misselijkmakend. De kok vond dat het zo hoorde. De serveerster heeft ons voor 50% gecompenseerd voor dit gerecht, dat vonden we sympathiek. Voor een liter water moesten we € 6,- afrekenen. De ossenhaas was wel goed bereid en erg mals.
    Helaas, wij zoeken de eerstvolgende keer dat we in Valkenburg zijn een ander restaurant.

58. Yvonne Rondel

Heerlijk gegeten. Leuk personeel. Erg apart om te dineren in een kerk. Was top.

59. De bediening deed haar best, maar het eten was niet zo lekker. Paprika soep was ondefinieerbaar en de spareribs waren wel lekker qua smaak, maar koud.
    Het toetje was nog wat bevroren en de chocoladesprinkels waren oud.
    De sfeer was wel mooi, zo in de kerk.

60. Hele vriendelijke bediening en lekker eten tegen een goede prijs. De ossenhaasspiesjes waren prima van smaak en goed gegrild. Voor vleesliefhebbers een absolute aanrader.

61. Theo en Karin

Heerlijk gegeten, prachtige rustige omgeving. Vriendelijke bediening!

62. Heerlijk gegeten op een prachtige locatie! De ossenhaas was zeker een aanrader, ontzettend mals. Bediening en prijs-kwaliteitverhouding zijn ook goed. Enige kleine nadeel is misschien dat je er alleen betaald kunt parkeren.

63. Ivanka Helbig

Heerlijk gegeten in de prachtige kerk! Absoluut een aanrader!

64. Super leuk restaurantje! Bediening was super en we hebben heerlijk gegeten!
    Zeker voor herhaling vatbaar als we daar weer in de buurt zijn.

65. Vriendelijke bediening, lekker eten. Mooie locatie... alleen is het langs de kerkramen wat koud doordat er niet geïsoleerd mag worden. Maar verder heel leuk

66. Zeer mooie locatie, lekkere en ruime zitplekken. Vriendelijke bediening die haar best deed. Het eten was goed bereid met goede smaak. Helaas had mijn ossenhaas veel zeen. Jammer dat de serveerster het wel opmerkte "Nee dat hoort niet bij zo'n stukje vlees" maar er vervolgens niets mee deed. Een aantal bieren op de kaart helaas niet aanwezig. Desondanks gezellige avond gehad en zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

67. Bergsteijn

Superleuke lokatie en heel erg vriendelijke bediening. Excuseerde zich voor de lange wachttijd!? Was ons inziens niets mis mee! Heel lekker gegeten; steak precies zoals ie zijn moet, spareribs heerlijk gemarineerd en ook de kip was goed bereid. Lekkere koffie en toetje toe. Gezellige avond gehad...👍🏻

68. Heerlijk gegegeten met een groep collega's. Prettige sfeer, vriendelijke bediening en aan de gegrilde groenten, die op ons verzoek aan het menu waren toegevoegd, was veel aandacht besteed. Zeker een aanrader!

69. Hebben afgelopen zondag met de wow deal in steakhouse the Church gegeten. Wij kunnen alleen maar zeggen dat alles voortreffelijk was. Eten, sfeer, service en kwaliteit. Wij hebben een heel gezellige avond gehad.

70. Met z'n vieren zaterdagavond gegeten via Social Deal. Prettige ontvangst, mooie sfeer. Duidelijk uitgelegd wat het vier-gangen SD diner inhield. Gerechten één voor één smaakvol en de steaks op de juiste wijze bereid. Keurig!! Erg vriendelijk bediening. Wij komen zeker terug na het inzien van de kaart voor een top steak!!

71. Woensdag 17 augustus hier gegeten. De garnalen vooraf. Werkelijk heerlijk. De rump-steak als hoofdgerecht, werd naar wens keurig medium-rare geserveerd.
    Service was prima en de gerechten werden in een mooi tempo doorgeserveerd.
    Niet goedkoop, maar we vonden dat we kregen waar we voor betaalden.

72. Belinda eijkenboom

Erg goed, erg lekker, ambiance erg goed. Alleen jammer van de slagroom, echte was beter geweest, maar terug komen we.

73. Schevernels-Bielen

Zeer mooie rustige locatie, vriendelijke uitbaatster, super lekker gegeten, zeker de moeite waard om nog terug te gaan, een mooie afsluiter voor een uitstapje naar Valkenburg

74. Viel ontzettend tegen. Salade zonder dressing, witte wijn te lauw, te lang wachten op eten en service laat te wensen over.

75. Voor een speciale gelegenheid werd er mee gedacht om er iets speciaals van te maken. Dat is zeker gelukt. Bediening, service en het eten helemaal top
    Bedankt

76. 21/7/2016 Super gegeten 4 gangen social deal.
    Super steak heerlijke frites en super nagerecht.
    Zeer vriendelijke gastvrouw.
    Wat een compliment verdient.
    We komen zeker terug.

77. fam van leeuwen

Super lekker gegeten. Waren met tien personen en alles liep op rolletjes. Dit dankzij de gastvrouw, die verdient zeker een compliment.

78. Vrijdagavond 20 mei hier gegeten via Social Deal. Was top, eten was heerlijk. Ontzettend leuke sfeer. En speciaal compliment voor de serveerster met haar vriendelijkheid maar zeker ook opmerkzaamheid wat betreft het menu van onze jongste. Komen zeker terug.

79. Roy Welters

Heerlijk gegeten in een mooie setting.

80. J Schotanus

Heerlijk gegeten, alles echt vers, niks uit een pakje. En een hele leuke bediening, echt een aanrader.

81. Joke 13 punten

Eerst op het terras gezeten en me afgevraagd hoe binnen zou zijn. Ik had eerlijk gezegd mijn twijfels. Maar wat ben ik blij verrast geworden eenmaal binnen. Wat een stijlvolle, maar toch warme inrichting. Het meisje in de bediening (weet haar naam niet) perfect, vriendelijk en open in contact zonder opdringerig te zijn. Het eten heeft mij zeer gesmaakt, ook hier werd ik aangenaam verrast door de smaak van sommige gerechten. Echt een aanrader.
    Heb echter ook een klein nadeel ontdekt, als liefhebber van groente, zouden de groenteporties groter mogen zijn.

82. Sandy Pernot

Net terug van een gezellige avond bij de Church samen met de familie Randasche. Het 4 gangen menu was heerlijk en goed verzorgd. Vriendelijke en snelle bediening. Iedere keer weer genieten bij The Church echt een aanrader👍🏽

83. Marion van Gansewinkel

Donderavond met ons gezin gaan eten bij The Church. Lekker gegeten met z'n vieren. We hadden alle 4 een mixed-grill menu. Vriendelijk personeel en een hele leuke sfeer. Het was een gezellige avond.

84. sunny 117 punten

Met Social Deal een keer hier geweest. Weinig keuzemogelijkheden. Aspergesoep niet gevuld, komt waarschijnlijk uit een blik. Biefstuk medium besteld, was well done. Wel een mooie locatie.

85. Harry 129 punten

Ai, vaak lees ik de recensies voordat ik ergens ga eten, dit maal niet. Met ons vieren om 18.50 naar binnen gegaan, besteld, 2 consumpties genomen, na 50 minuten het voorgerecht gekregen, 4x carpaccio. Dit vond ik al lang duren, krijgen we het hoofdgerecht om 20.45-20.50. Ik had ossehaas besteld medium, was wel done. Ik was er zo flauw van dat ik geen zin erin had om een klacht in te dienen. Bij het uitserveren vertelde de bediening ons dat er een kok ziek naar huis was gegaan.

Bediening is zeer matig, de ene serveerster zet glas op de tafel en schenkt dan plomp in, terwijl de andere glas neerzet met het flesje ernaast en de cola vliegt er al uit.

Voor de prijzen die ze rekenen mag je als klant toch wel iets meer verwachten dan nu.

Enige plus is dat ze op een zeer mooie locatie gehuisvest zijn.

86. Serpenti

Voor ons de eerste en tevens laatste keer. De porties zijn wel erg karig. Vorgerecht ceasar salade met 5 ieniemienie stukjes kip in een veel te klein bakje sla 😕 het vers brood was OK. Ossenhaas heb ik de 1ste keer terug gestuurd, niet medium maar wel done gebakken en het leek wel een stuk afval. Er werd wel meteen een nieuwe gemaakt, die zag er super uit maar was niet mals zoals een ossenhaas hoort te zijn. De sla was wederom karig, net als de saus en dat voor 25.50 euro voor een 200 gr. ossenhaas 😕 De pofaardappel leek nergens op in een gefrommeld stuk folie zonder sausje of yoghurt. De bedienig was zeer vriendelijk.
    Voor ons geen 2de keer, jammer. De rekening was behoorlijk, hoewel we het brood en de koffie niet gerekend hebben 👍 Toch iets positiefs 😁

87. Eten was op zich oke, maar de bediening was belabberd. Tot 3x toe iets fout gegaan bij de bestelling en eigenlijk geen excuses hiervoor. De eerste keer was niet zo erg, en zo op te lossen.
    Maar bij de 2e keer had ik om een gepofte aardappel gevraagd en kreeg friet. Dit was standaard zeiden ze, de aardappel kwam eraan. Toen hij later gebracht werd was het niet leuk opgediend, een aardappel in folie op een bordje zonder iets erbij, en hij was koud van binnen. Echt een haast klusje dus, duidelijk vergeten.
    Daarna 2 ijsjes besteld en maar 1 geleverd gekregen, toen was het voor ons klaar. Het eten was op zich goed, maar niet super. Ossenhaasspies had erg taaie stukken tussen zitten. Voor ons geen 2e keer en geen aanrader helaas.

88. We zijn zonder verwachting erheen gegaan op een dinsdagavond. Het is een zeer leuke locatie en we werden erg verrast door het eten! Het duurde iets langer dan normaal voordat we ons eten kregen, maar dat maakte ons niet veel uit. Het eten was erg lekker, vers en van goede kwaliteit. We wonen niet in de buurt, maar ik zou er zeker nog eens terug heen willen.