't Cadetje in Valkenburg

1281198648 19
1402010286 36
1419269092 24
1425022027 25

1. Gisteren wezen eten omdat er verder in de straat geen plaats meer was.We bestelden 3x menu B en 1x menu A.
    Eerst de soep jammer deze kwam gewoon uit blik beetje jammer, de biefstuk medium was prima de snitzel was ook prima, de frites was bizar slecht ontzettend hard leek wel oude friet die 2x gebakken was. Ook kwamen de 3 gangen veel te snel achter elkaar.
    De sfeer is gewoon sfeerloos.

2. We gingen om 15:55 zitten om wat te drinken. We werden resoluut weggestuurd want het zou etenstijd zijn?

3. De bazin was erg onvriendelijk. We mochten niet binnen zitten net naast het raam omdat er misschien iemand anders daar wilde zitten. De hele avond heeft niemand daar gezeten. Vervolgens spreekt ze de bediening op een ongepaste manier aan, waar ik zelf niet van gediend zou zijn als mijn baas mij zo zou aanspreken. Ik heb medelijden met de bediening die hun best doen om de sfeer een beetje op te krikken.

Het eten was niet zoals ik normaal gesproken gewend was, gelukkig was er drinken om het af te kunnen spoelen.

4. Het eten was hier echt niet lekker!! Biefstuk was taai en de schnitzel veel te droog en smaakte muf. Het eten was ook bijzonder snel klaar nadat we besteld hadden. Geen tweede keer voor ons!

5. Super slecht. Zonde van het geld. Weg blijven dus!

6. Lenneke

We zaten nog niet en ze zeiden al je mag alleen zitten als je ook iets eet. Enorm chagrijnig personeel. We hadden menu b en alles kwam vlug achter elkaar.. Alsof ze ons weg willen hebben! Eens maar nooit meer

7. We wilden op terras wat drinken i.p.v. eten en werden gesommeerd dan aan de andere kant van het terras te gaan zitten. Echt vriendelijk zijn ze hier niet.

8. Zondag 27 maart gegeten bij 't Cadetje in Valkenburg. We werden vriendelijk ontvangen. Het eten was prijs/kwaliteit redelijk, maar toen we de rekening vroegen stond er drinken op wat wij niet besteld hadden! Daar deden ze een beetje moeilijk over, want ze was er van overtuigd dat ze het geserveerd had! Dit was niet waar...het was niet besteld en niet geserveerd en zeker niet genuttigd. Ze trok het bedrag van de rekening af en ik dacht het is goed zo, maar toen we de jassen aandeden hoorde ik haar achter de bar tegen een medewerker zeggen dat ze het wel degelijk gebracht had en ze deed dat op zo'n luide toon dat we het wel moesten horen! Helaas, hier houden wij niet van! Het was de eerste keer en tevens de laatste keer dat wij her gegeten hebben.

9. Gisteravond besloten we na een maaltijd in ons hotel om de koffie gezellig op een terrasje te drinken. We troffen het, want er was Zomercarnaval. Maar bij Het Cadetje werden we resoluut weggestuurd toen bleek dat we alleen wat wilden drinken. De ober vertelde ons dat we alleen plaats mochten nemen als een maaltijd zouden nuttigen. Dat begrijp ik nog enigszins als het 18.00 uur is, maar niet om 20.30. De eigenaar /bedrijfsleider bevestigde het.

We hebben ons geld dus besteed op een ander terras waar we zeer vriendelijk geholpen zijn. En nu ik de recensies lees, met een gemiddelde cijfer van een 3, kan ik alleen maar hard lachen en adviseren : Cadetje ga zo door, als je zo snel mogelijk je zaak om zeep wil helpen.

10. Ongeloofelijke slechte zaak! Eten is niet te eten.. sloffe kroepoek sate half warm soep uit blik! Niet te vreten! Patat was slap en half warm. Totaal geen vriendelijke personeel. Sfeer is ook heel slecht.. maja dat kan snel genoeg! De rest van de straat andere restaurantjes zaten prop en prop vol! En t' kadetje maar 3 andere personen die ook niet vrolijk keken naar hun bord. Dit is echt geen aanrader! Bij de snackbar krijg je zelfs beter en luxer eten opgediend! Echt vies eten bij t'kadetje. Wij komen hier noooit weer!

11. Eten was redelijk tot goed maar bediening was zeer slecht. Geen goedenavond bij binnenkomst, lege glazen werden weggehaald maar niet gevraagd of er nog nieuw moest komen. Geen "is alles naar wens" tussendoor. In 1 woord slecht. Uiteindelijk slechts 2 drankjes op en geen dessert.. De bediening erop aangesproken maar het is mijn probleem, niet mijn zaak en waar bemoei ik me mee..Ik zie toch dat het druk is (zaak was halfvol)..

12. staas en roel

Vanavond wezen eten, wat een tegenvaller! Het begon met de soep: tomatensoep uit blik in een aluminium hondenbakje. We keken elkaar aan na het serveren en zeiden beide: "unox?!?" Bij het hoofdgerecht werd gevraagd of we mayonaise bij de frietjes wilden. "Ja, lekker"... Op de rekening bij het afrekenen bleken ze hier 1,70 voor te rekenen? Te schandalig voor woorden! Heb ik het nog niet gehad over de champignonroomsaus, of je het kunt beter roomsaus noemen en dan ook nog eens uit een pakje! Er zat geen enkele champignon in. De hollandse biefstuk was gewoon van de supermarkt en er zaten pezen in. De sla kwam uit een zakje en de dressing ontbrak. Bij het menu zat een ijsje: lekker... not! Softijs met een beetje slagroom. Een enkel bolletje schepijs zou al 100% beter zijn.
    Dan de bediening. Op zich best een aardige vrouw denk ik als ze niet hoeft te werken. Op een gegeven moment komt ze langs lopen en onze borden zijn leeg en met het bestek gedekt. Denk je dat ze afruimt: nee hoor, ze gaat met een kopje koffie op het terras om te roken? Er zaten 4 tafels gevuld in de zaak! Ze (ik denk de eigenaresse) snapt echt helemaal niets van de horeca! Met het afrekenen kwam het bedrag op 47 euro. Natuurlijk is dit niet veel voor een etentje met 2 en kun je er natuurlijk niet alles van verwachten, maar toch... een beetje service en fatsoenlijk eten mag je toch wel verwachten. Hadden al besloten geen of nauwelijks fooi te geven, maar toen ik 2x portie mayo zag staan a 1,70 was fooi echt geen optie, dus gewoon 3 euro terug.

Dus: Ga er niet heen! Ook al is het goedkoop. Voor minder en net zo lekker kun je beter een menuutje pakken bij een snackbar.

13. fam collaert

Super leker gegeten voor een goede prijs verhouding. Super aardige mevr wat ons bediende, we gaan er zeker nog eens terug.

14. Wij zijn gisteren geweest met 2 volwassenen en 3 kids..

Onbeperkt spareribs, mixed grill en 2 kindermenu's

Alles naar wens, goede vriendelijke service (aardige mevrouw), snel en lekker eten

Daar gaan we zeker nog een keer terug

15. Mijn vriendin en ik hebben hier goed gegeten.
    Eten goed geprijsd, lekker van smaak (forel) en prima bediening.

Soepje vooraf niks speciaals, waarschijnlijk van de groothandel, maar het hoofdgerecht en de rest was gewoon goed.

Zouden hier best nog een keer eten.

16. Ivan 11 punten

Vieze melige patat.

Geen zout op de patat.

Satesaus die je normaal bij de Chinees bij de kip sateh krijgt maar niet lekker is op een patatje oorlog.

Een patatboer die niet begrijpt dat als je een patatje oorlog koopt niet de helft van de mayo wil maar net zo veel mayonaise als wanneer je een gewone patatje mayo besteld.

Kosten: 3 euro 50!

(3,50 euro = 7,74 gulden!)

En dan was het ook nog eens een klein patatje, je wil niet weten hoeveel een gewone of een grote patat kost.

17. Eens maar nooit meer,

Tomatensoep besteld, bleek die uit blik te komen.

Pizza, is diepvries pizza kun je zelf allemaal ook in de supermarkt halen.

Bij het bestellen van de mixed grill werd ons verteld dat het niet zo heel veel vlees is omdat ze goede kwaliteit wilden leveren en dus het vlees duur wordt ingekocht, nou de smaak was niet echt uitzonderlijk en als ze dan voor kwaliteit willen gaan dan ook geen soep uit blik en geen dr. Oetker pizza dus.

18. Afgelopen week wilde wij bij 't Cadetje eten. Was een regelrechte drama. Alle terrassen zaten vol, behalve bij 't Cadetje, maar wij gingen er toch zitten omdat we wat wilden gaan eten. Ten eerste komt de ober erg onvriendelijk vragen of we wat wilde drinken. Dat werd toen op tafel gesmeten. Daarna wilde we wat te eten bestellen maar blijkbaar wilde ze dat niet verkopen. Enkele malen gezwaaid maar daar werd gewoon niet op gereageerd. We hebben de rekening gevraagd en zijn toen maar ergens anders gaan eten.

19. We waren vrijdag aangekomen in Valkenburg en dachten ff wat te gaan drinken en daarna te gaan eten, en zo aangekomen bij 't Cadetje.
    Bleek al snel dat we onze koffie niet snel genoeg naar binnen hadden gewerkt en werden een beetje raar aangekeken. Met een blik van eten zal je, werden we op een wel hele rare manier naar binnen gezet aan een tafel in een hoek en werd voor de 2e keer gevraagd of we al wat wilden bestellen terwijl onze koffie nog niet voor de helft op was.
    Waarop ik zei dat we er nog niet uitwaren. Het leek wel of die ober zn kop zou ontploffen. Ondertussen liepen er 4 klanten weg en wij waren nog de enigste 2 in de zaak. Vervolgens keek ie ons aan zo van, zouden jullie ook niet eens opstappen. Nou, we zijn dus weggegaan.
    Mij zien ze daar dus nooit meer. Wat mij wel op is gevallen dat ze't de rest van de week niet echt druk hebben gehad terwijl overal de terrassen druk waren bezet.

20. Ga hier niet naar toe!

Ons verhaal: Wij wilden met 5 mensen buiten eten aan een tafel voor 4 personen, simpel een stoel bijzetten leek ons.
    Dit werd echter op boze toon niet toegestaan omdat er dan niet voldoende plaats zou zijn voor het eten.
    Naja, zeiden wij, dan willen we graag alleen wat drinken buiten en genieten van het mooie weer om vervolgens binnen te eten.
    Dit was echter pertinent niet toegestaan.
    Een personeelslid wees ons daarop een tafel binnen aan met vijf stoelen om aan te eten.
    We gaan met wat twijfel zitten en er komt boos een ander personeelslid aan dat we daar om onduidelijke reden niet mochten gaan zitten.
    Tot drie keer toe boos weggekeken, was het voor ons duidelijk: dit restaurant wil helemaal geen klanten!

Vervolgens naar een ander restaurant gegaan dat meteen een stoel bijzette, ons vriendelijk begroette en waar we heerlijk hebben gegeten.
    Daar voelden we ons geen omzet maar echte klanten. Zo kan het ook!

21. Wij hebben in de vakantie bij "t Cadetje gegeten.

Personeel niet vriendelijk, zaten al te kijken dat we met 4 volwassenen en 5 kinderen kwamen. Speciaal voor ons zoontje kwamen we ook voor een pizza.

Van de pizza's die er op de kaart stonden, was er niet 1 in voorraad. Domper. Dan maar Lasagne voor hem. De mosselen die op het buitenbord stonden was er ook maar 1 portie op voorraad. Beetje vreemd. Maar we lieten ons er niet van weerhouden om lekker daar te gaan eten. Bij het opdienen van de lasagne werd door de ober niet verteld dat de schaaltjes erg heet waren. Kinderen weten dat niet, maar gelukkig werk ik in de horeca, dus wist het.

Door de mannen waren spareribs besteld. Bij het opdienen hiervan vonden we wel dat ze erg bleek waren. Maar wie weet smaakten ze wel goed. Dit was niet het geval en omdat mijn man enkele jaren erg ziek van spareribs is geweest durfde hij ze niet op te eten.

De schnitzels die ik en mijn vriendin namen waren ook al zo bleek bij het gele af. Ze smaakten ook erg vreemd. Wij hebben hierover de ober aangesproken en die reageerde erg laconiek. Wij vertelden dat we de spareribs en de schnitzels niet wilden opeten. De kinderen aten lekker dus die hebben we lekker hun gang laten gaan.

Wat schetst onze verbazing bij het afrekenen?!?!?!? Moesten we de volle pond betalen. Hier waren we het natuurlijk niet mee eens! Kok erbij gehaald en die at zo van onze schnitzels en zei dat er niets mee aan de hand was. Hij at zelfs van onze koude schnitzels, alsof je dan nog echt kan proeven.

Wij vertelden dat we geen zin hadden in een discussie hierover en dat we minder wilden betalen. Nee, dat kon niet. U snapt dat het tot een woordenwisseling kwam met het resultaat dat 1 van de medewerkers een bord gooide. Nou, dat kan toch echt niet!

Wij zijn nadat we betaald hadden snel weg gegaan omdat het anders misschien nog meer uit de hand zou lopen en we hadden ook kinderen mee die dit allemaal niet hoefden te zien.

Ze hadden het ook anders op kunnen lossen door iets anders voor te stellen qua eten, maar dat is niet gedaan. Nou dan vinden wij niet dat je de volle pond hoeft te betalen.

Wij gaan hier in ieder geval nooit meer eten.

22. Linda en Patricia

Restaurant van 't Cadetje. Ober was een grote chaoot. Eten was smaakloos. Bieftsuk was rauw. En dan ook nog eens een flink bedrag durven te rekenen voor weinig/geen kwamliteit!

23. clementina

Erg lekker eten, vriendelijk personeel