't Brand EETHOES in Valkenburg

Eigen gratis parking en ruime parkeergelegenheden (betaald) in directe nabijheid

• OV

Gelegen tegenover centrale busstation en tegenover treinstation Valkenburg

• Biologisch

1454193099 70
1520029929 53
1541975540 49
1593181963 54

1. Locatie is wat verouderd, maar wel netjes en schoon. Zeer goed gegeten (lunch) voor een heel schappelijke prijs. Eten was goed bereid en vers. Eigenaar was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

2. De eigenaar zeer onvriendelijk, sfeer was bedrukkend, het eten was slecht dwz het vlees was veel te droog. Het leek of dat het een paar keer door de pan was geweest, kort maar krachtig één keer geweest maar nooit meer… nog niet gratis, brrr. We zijn al vaak uiteten geweest, maar heb nog nooit zo SLECHT gegeten… waar is waar. Mocht je er toch willen gaan eten, vergeet dan niet beitel & hamer mee te nemen.

1,3
  3. Naast de vriendelijke bediening hebben wij genoten van een heerlijke 3 gangen menu in een prettige sfeer. Deze ervaring is vergelijkbaar met een bezoek eerder.

4. Leon smitsmans

5. Vanwege de zeer onvriendelijke eigenaar een echte afrader. De rest was ook niet bijzonder. Kapotte stoelen, spinnenwebben..

2,4
  6. In dit restaurant kregen we een geweldige 2-gangen lunch geserveerd wat een heel goede prijs kwaliteit verhouding had. De grote kom soep was van een geweldige bouillon gemaakt en goed gevuld. Daarna kozen wij voor een Limburgs zoervlees (soort hachee) met frietjes en dit was ook een prima maaltijd gecombineerd met een verse salade.
    Het restaurant zag er eenvoudig uit maar het motto 'Betaalbaar culinair genieten' werd helemaal waargemaakt.
    Wij gaan zeker terug als we weer in Valkenburg zijn.

7. Wij hadden voor vanavond een reservering via Social Deal om 17.30 uur voor 2 personen.

Helaas zat het onderweg tegen, waardoor we bang waren niet op tijd in het restaurant aan te komen. Daarop besloten we netjes op voorhand te bellen (met de eigenaar gesproken) om te vermelden dat we wellicht wat later zouden aankomen en of dit een probleem was. We kregen te horen dat het druk was (lees: er waren slechts drie tafeltjes bezet) en dat later komen een probleem was. Tijdens het telefoongesprek was de eigenaar nors en zeer onvriendelijk.

We hebben ons uiterste best gedaan en waren uiteindelijk vijf minuten later dan afgesproken. Daar hebben ons beklag gedaan bij het personeel over de onvriendelijk van de eigenaar. Terwijl we ons drankje hadden gekregen kwam de eigenaar verhaal halen. De manier waarop we toen te woord zijn gestaan, slaat echt alles. Wat onbeschoft! Niet willen luisteren, weglopen, een sneer geven waar iedereen bij zit. Dit kan echt niet!! Voor ons een reden om gelijk onze drankjes te voldoen en weg te gaan zonder te eten. Dit is geen gezellig avondje uit. Ik heb medelijden met het personeel wat er werkzaam is.

Mijn advies is: als je een gezellige avond wilt hebben, ga dan vooral níet naar dit restaurant.

8. Wij kregen een uitnodiging om hier te gaan eten. Een zogenaamde social deal voucher. Als we eerst op hun menukaart hadden gekeken dan waren wij hier niet naar toe gegaan. Maar ja, op uitnodiging toch gegaan.
    Kort door de bocht, nooit naar toe gaan, echt nooit.

2,5
  9. Via social deal had ik vouchers gekocht om met mijn ouders uiteten te gaan.

Door mijn verhuizing zouden we 5 min later aankomen bij het restaurant dan gepland, dus belde ik het restaurant om even door te geven dat we 5 minuten later zouden komen.
    Aan de telefoon sprak ik de eigenaar die mij op een zeer agresieve manier benaderde en totaal geen begrip had voor de situatie.
    Hij zij dat ik niet moest denken dat ik zomaar 5 minuten te laat kon komen, en dat ons tafeltje aan iemand anders werd gegeven.
    Op de social deal app zag ik dat onze vouchers wel waren ingevorderd.
    Vervolgens belde ik social deal om het uit te leggen, en zij contacteerden het restaurant.
    Uiteindelijk bleek dat ik het geld van mijn vouchers kwijt was.

Na alle gelezen recensies over het restaurant die net zo negatief waren als de service, adviseer ik iedereen die een gezellig restaurant zoek hier zeker niet heen te gaan!!

10. Ine Triepels.Jo Nelissen

Goedenavond,
    We hebben tot nu toe vier keer een 3 gangenmenu bij u genuttigd, asperge en groentesoep rijkelijk gevuld, kogelbief als varkenshaasspies en forel waren heerlijk net als de nagerechten. Voldoende wokgroenten evenals sla. Begrijp niet wat veel mensen te klagen hebben, ligt het misschien aan hun zelf? Oh, en niet te vergeten de lage prijs. Ik stond gisteren voor een gesloten deur, wist niet dat donderdag's gesloten was.

Groetjes, en tot de volgende keer.
    Jo en Ine.

11. Via social deal geboekt. Bii binnenkomst zit een man op het terras aan het bier, die ons niet groet, misschien een andere gast dachten we. Even later bleek het de eigenaar te zijn die het teveel moeite vond om ons als gast te verwelkomen. Een jonge man kwam onze bestelling opnemen. We moesten meteen voor tot en met nagerecht worden opgegeven, kon niet pas na hoofdgerecht. Carpaccio met ijsberg sla en croutons en iets wat op een mosterd dressing leek. Parmezaanse kaas en pijnboompitjes waren op denk ik. Weinig liefde voor voedsel. Bij ontvangst hoofdgerecht zijn de wokgroenten nog keihard. Op verzoek of het misschien nog even nagebakken kon worden, werd mijn vriendin onbeschoft door de eigenaar benaderd. "DAT HOORT ZO! ja maar het is nog hard kunt u het misschien even nabakken? DAN WORDT HET ZWART! ja maar alle groenten zijn echt nog keihard. MEVROUW DAT IS ECHT NIET DE EERSTE DIE WE GEMAAKT HEBBEN VANDAAG HOOR! ik heb nog netjes gevraagd; Misschien hoort het zo, maar kunt u het dan toch nog even nabakken, mijn vriendin vraagt het netjes. En toen liep de ram onbeschofte eigenaar al afgevend over ons en wat we ons wel niet dachten, weg. Zonder het gerecht terug te nemen. We werden volledig door hem genegeerd. De aardige jongeman van de bediening kwam uit de keuken netjes vragen of hij toch het gerecht nog even mee kon nemen om het alsnog even voor mijn vriendin na te bakken. Als gevolg van het hele voorval, was mijn eten op toen mijn vriendin haar eten kreeg. De botte eigenaar liep al stampvoetend door de zaak, begon het terras buiten water te geven en op te ruimen. We waren overigens bijna de hele avond de enige gasten, dus aan de werkdruk kan zijn houding niet gelegen hebben.
    Toen mogelijk zijn kleindochter, die op alle foto's in de zaak te zien was, belde, draaide hij ineens als een blad aan een boom om... tegen de kleindochter. Wij zijn de rest van ons verblijf genegeerd en niet door de hamworst gegroet of bedankt bij het uitlopen. De jongeman van de bediening heeft echt zijn best gedaan om ons verblijf nog enigszins aangenaam te maken. Deal of geen deal... als je zo probeert meer gasten te krijgen... sla je de plank volledig mis.

12. Stassen

13. Frans Hendriks

WoW wat een ontvangst. Wij waren met 4 personen aangekomen met de fiets die wij achterom parkeerden. Bij een fiets was de batterij zo goed als leeg dus ik vroeg aan de eigenaar of ik deze mocht opladen. Nou je had dat gezicht moeten zien van hem. Hij vroeg hoe hij dat zou moeten doen. Ik zei hem dat ik deze wel ff zou insteken in het stopcontact. Maar dit was niet de bedoeling want andere mensen konden zich hier aan storen. Maar er was helemaal niemand binnen op ons na. Moesten hem maar buiten insteken op commando van hem. Toch stak hij deze in in het restaurant. Toen hij onze bestelling opnam was dit op een onvriendelijke manier. Gelukkig kwam even later een jongen binnen die ons zou bedienen. Deze jongen was zeer vriendelijk en beleefd. Op het eten was niks aan te merken, dit was lekker. Bestek was niet echt schoon. Niet voor herhaling vatbaar.

14. Arno Thijssen

De kipspies was heel lekker en het pasteitje smaakt ook heel goed. Een aanrader dus, ik kom er zeker terug.

15. Het was weer heerlijk en vriendelijke mensen

16. Zo. 4 Nov. Hier gegeten via SocialDeal.
    We hadden het 4-gangen menu en het was het geld gewoon waard. Soep was goed warm. Flesje frisdrank normale prijs, €2,50
    Jonger personeel is zelfs heel vriendelijk.
    Het kan dus ook goed gaan.

17. Nooit meer! We krijgen als voorgerecht groentesoep die ZUUR is. Krijgen wel een ander kopje soep maar verder worden er geen woorden aan vuil gemaakt. De biefstuk is taai en de groenten aangebrand. Het toetje lijkt rechtstreeks uit de diepvries van de Sligro te komen en het ijs met bosvruchten blijkt ijs met saus zónder vruchten. Wanneer we opmerkingen maken wordt gezegd dat we dan maar thuis moeten eten en wordt ons letterlijk de deur gewezen. Ongelooflijk! Wij zijn echt geen verwende zure klanten maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. NIET HEEN GAAN!

1,6
  18. Carmen Keerssemeeckers

Wat een ballentent! Het straalt totaal geen sfeer uit en de jongeman in de bediening is totaal niet gastvrij en zeer onvriendelijk. Een vraag over allergenen mag amper gesteld worden want het is teveel moeite om op de ingredienten van de verpakkingen te kijken. Aangezien alles uit een kant en klaar pakje komt zou dat niet zo moelijk moeten zijn. Helaas vooraf de recensies niet gelezen.
    Waarschijnlijk is de actie via Social Deal een van de laatste stuiptrekkingen van dit restaurant.

19. Wij hadden gereserveerd via Social Deal

Toen wij ookal waren we te laat de Eigenaar in de lege zaak aanspraken werden we zeer agressief te woord gestaan en ons met zeer dreigende taal ons aangaf de bon niet meer geldig was en snel weer moesten vertrekken.

We hebben dit nog nooit meegemaakt en meteen aangegeven bij Social Deal.

Mensen ga hier niet eten want deze man is echt gestoord!!!!

20. Heerlijk gegeten, fijne bediening. Ga er zeker terug. Een aanrader.

21. Zeer vervelende ervaring. Niet aan te raden.
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten met een bevriend stel. Ook wel met een Social Deal en tot op heden naar volle tevredenheid. Dinsdagavond 21 augustus 2018 arriveerden we ruim op tijd voor ons 4 gangen menu bij Eetcafé “t Brand Eethoes in Valkenburg. Door de ober werden we opgevangen en kregen een tafel buiten. Eer we de bestelde drankjes kregen, duurde even maar deze werden vriendelijk geserveerd. Geruime tijd moesten we wachten om onze bestelling op te geven. Direct alle vier gangen, die ook snel achter elkaar werden geserveerd. De groentesoep was niet warm dit hebben we gemeld en werd voor kennisgeving aangenomen. Verder was de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Voor de heren kwam het tweede drankje vlot, wij dames hebben langere tijd gewacht en ons opnieuw moeten melden. Voor de heren werd het derde biertje ook niet gebracht. Vriend A. ging naar binnen om te vragen en trof niemand aan. Na enige tijd wachten is hij achter de bar langs gelopen om in de keuken netjes te vragen om de drankjes. A. kwam helemaal bedremmeld weer bij ons zitten, de eigenaar had hem flink de kast uitgeveegd maar de drankjes kwamen eraan. Onze stemming was inmiddels wel in mineur.
    De drankjes werden geserveerd door de eigenaar terwijl hij ons luid uitkafferde dat bij hem niemand uitdroogde en wat wij wel niet dachten. Als tierend en scheldend liep hij weg. Echt gezellig werd het niet meer ondanks de verdere vriendelijke bediening van de ober.
    Na het eten ben ik naar binnen gegaan om te betalen. Dit werd afgehandeld door de eigenaar op een zeer norse toon afsluitend met “Dank u wel, fijne avond en tot ziens!” Daarop reageerde ik “u ook fijne avond maar tot ziens zit er niet in”. Nou toen ontplofte het bommetje opnieuw, ik kreeg een hele tirade op een zeer onbeschofte manier. Geslagen zijn we afgedropen. Werkelijk je kunt gewoon niet geloven dat zo met een klant wordt omgegaan. Wat een leuk avondje uit had moeten zijn werd een zeer vervelende ervaring.

3,9
  22. Vindt het eten niet slecht maar voor zoeen eethuis de dranken kaart veel te duur bvb een grand marnier €5,00 en dan geven ze ook nog twee blokken ijs er in dus veel te weinig drank naar de prijs dus een maal en dan nooit meer

23. Vandaag high lunch gehad, geboekt via Social Deal. Heel lekker eten en meer dan voldoende porties. Zeer snelle (fijn omdat we met kleine kinderen waren) en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

24. Esther

Niet aan te raden! Totaal geen vriendelijke eigenaar, komt over op gasten alsof hij totaal geen plezier heeft in zijn werk. Toiletten waren vies, hangt geen sfeer in restaurant, begin mei stonden de paasversieringen nog op tafel, soep uit blik, tonijn cocktail heel nat door salade onderin en teveel wiskeysaus erover heen en radio staat hard aan in het restaurant. Ook al is het niet duur, zonde van je geld om hier te eten. Geen leuke avond met zulke bedindieng. 4 gangen diner en stonden met uur weer buiten, zo snel werd alles geserveerd.

1,4
  25. Ik kan me eigenlijk in voorgaanse recensies niet vinden. De eigenaar was heel vriendelijk, had zelfs humor. De bediening was heel goed en vriendelijk.
    Ja oké het ging best snel, en ja het was eten zoals je kan verwachten in een eetcafé. Daar is dan ook zeker de prijs naar. Het smaakte goed genoeg. Ook de zaak zelf zag er leuk uit en niet stoffig of zo.

26. Vandaag met z'n tweeën gaan eten met een social deal. Mijn vriend bestelde een schnitzel met champignonsaus ipv jägesaus en ik had kipsaté. Over het eten zelf is niks verkeerds te zeggen, als je de standaard van een eetcafé in je achterhoofd hebt. Bij de rekening kwamen we echter voor een verrassing te staan : er werd €2.50 geteld voor de champignonsaus, omdat de saus blijkbaar niet bij de schnitzel hoorde (wel bij andere gerechten op onze kaart). Dit stond op de achterkant van de menukaart, wat wij niet hadden gezien en ook niet aan ons werd medegedeeld met het bestellen. Ook werd de mayo twee keer geteld, terwijl we er maar 1 hadden genuttigd. Jammer.. Want dit maakt dat wij niet snel meer terug komen en het ook niet aan anderen aanbevelen.. Lijkt me dat een social deal juist daarvoor geschikt is...

27. R. Siroen

De bediening was boven gemiddelde, vriendelijk en correct.
    De aankleding en sfeer van het etablissement was voldoende tot goed.
    Drinken werd netjes geserveerd.
    Eten: zeer slecht nl het broodmandje zat schimmel in.
    Het vlees (varkensschnitzel) was bedorven.

3,7
  28. Vanavond hier gaan eten om m'n 33e verjaardag te vieren. Omdat we zo'n 10 minuten later zouden zijn, netjes gebeld om dit aan te geven. Wat een onbeschofte man aan de telefoon. Wij dienden op tijd te komen, dat staat op de voucher. Oké meneer, maar we zijn niet op tijd, daarom bel ik. Hij zou onze tafel 1 minuut vrijhouden en daarna zouden andere gasten onze tafel krijgen. Twee keer onderbrak meneer mij en terwijl ik nog praatte hing hij al op. We gingen dus al met slechte zin daarheen.
    Toen we aankwamen, stond er maar één auto op de parkeerplaats. Binnen waren twee tafels bezet. We kregen dus, ondanks dat we te laat waren, gelijk een tafel. De ober was ontzettend vriendelijk. Het was gelijk duidelijk dat ik hem niet aan de telefoon had gehad.
    Het verliep allemaal prima totdat we moesten betalen. Omdat we via social deal hadden gereserveerd hoefden we alleen de drie drankjes af te rekenen. Mijn vriend wilde dit pinnen en dit mocht niet van de eigenaar. Onder de 10 euro mocht niet worden gepind. Mijn vriend zei dat hij dan geen geld kreeg. De eigenaar vroeg wat hij daarmee bedoelde. Nou gewoon, dat hij dan geen geld kreeg! De ober pakte de pinautomaat, dus mijn vriend kon betalen. Toen mijn vriend vroeg of hij dezelfde was als aan de telefoon vluchtte hij de keuken in.
    De "hoge" cijfers die ik heb gegeven zijn voor de ober. Arme jongen dat hij daar werkt.

29. Via SD met 4 personen gegeten. Vooraf even overwogen te annuleren vanwege de recensies, maar toch maar gegaan. Voor €13,95 een 3-gangendiner. Ontvangst door kok/eigenaar was kortaf, past bij de man en dat moet je maar voor lief nemen. Hangt sterk ervan af hoe je jezelf opstelt denk ik. De ambiance is prima, niks mis mee. We waren bevooroordeeld door de recensies, maar we hebben ruim 2 uur gezeten waarbij de man regelmatig kwam vragen of alles naar wens was en.....dat was het zeker. Heerlijk gegeten en ruime porties, mijn vrouw is kok en kritisch op eten maar ook zij was uiterst tevreden. Komen we terug? Wie weet, al moet ik wel eerlijk zeggen dat de gedragsstijl van de eigenaar wel mensen kan afhouden of irriteren. Maar wij hebben goed gegeten en dat voor weinig geld en zijn houding? Ach, hoe is jouw houding?

30. Familie Rikkert

Via social deal gereserveerd, geen aanrader… we belde en wilde om 19.30 Reserveren… dat was te laat dus tijd naar 19.00-19.15 Gezet dat was goed… op zaterdagavond pfff…
    Aankomst parkeren super op eigen terein… als je van parkeer terein af loopt is het geen visiteplaatje wat een onkruid en zooi op het terras. Welkom! Eerste indruk binnen bij aankomst stoffig en gedateerd en stoffig klopte want ga met je vinger over een side table en je hele handen zitten vol stof! Kijk naar het plafon spinneweben in overvloed… aan tafel het menu bepaald en alles wilde men gelijk weten 4 gangen en alle gangen zelfs nagerecht…

We waren er om 19.15 En om 20.15 Was ons nagerecht er al terwijl we aangaven we willen het hoofdgerecht wat later hebben aan de dame aan tafel ja maar de keuken is al bezig met de voorbereiding pfff hoppa en daar stond het hoofdgerecht… snel eten de eigenaar vroeg ons 2× of we het naar onze zin hadden bij de 2 de keer gaf ik aan dat het wel erg snel ging… antwoord ja dat komt door dat je een menu hebt pffff op afstand niet aan tafel…
    Werkelijk een eigenaar die niet begrijpt hoe het werkt momenteel en blijft hangen in de wereld van 1980! Jammer! Doe er iets aan…

31. Voor 17.30 Gereserveerd, door omstandigheden waarschijnlijk iets later aanwezig dus netjes vooraf even gebeld; meneer wilde me niet te woord staan, schreeuwde door de telefoon tegen me dat het niet de bedoeling is om later te komen. Als we later kwamen dan zouden we geen eten meer krijgen. Uiteindelijk zijn wij optijd daar aangekomen, ik wilde een gesprek met dhr. Maar meneer was opeens niet meer aanwezig in de zaak. 5 Minuten na vertrek heb ik de zaak opnieuw opgebeld om te vragen of de eigenaar aanwezig was, dat was hij, daar sprak ik mee… hij hoefde geen verantwoording aan mij af te leggen wanneer hij wel of niet aanwezig was. Een gesprek wilde meneer niet met me voeren. Klantgericht moet ik zeggen. Vriend, zoek een hobby en val andere mensen niet lastig met dit trieste gedrag.

2,6
  32. Gisteren hier gegeten met vrienden en onze kinderen. Wat een aanfluiting. We werden nors en onvriendelijk ontvangen. Meneer had er duidelijk geen zin in. Op normale vragen kwamen rare antwoorden. (Welk speciaalbier hebben jullie: limonade. Wat houdt dit nagerecht in? Dat is lekker.) het bestek de borden en de glazen waren allemaal smerig. Waarop ik besloot uit m'n flesje cola te drinken. De ober nam dit nog halve flesje mee terwijl hij de tafel afruimde. Op m'n vraag of ik m'n drinken terug mocht hebben kwam het antwoord dat ik nooit cola gehad had. Of ik nog iets wilde drinken. Ja m'n cola graag. Nieuw flesje wat vervolgens gewoon op de rekening stond. Ik had volgens hun gelogen over de verdwenen cola, die had ik nooit gehad. De vloer ligt bezaaid met allerlei rotzooi die er zeker al weken ligt. Onze dreumes kroop hier even vrolijk doorheen � Onze 5 jarigen werden op het toilet even flink uitgescholden door de uitbater omdat ze iets te druk waren naar zijn zin. De sla op ons bord was oud en verlept. De friet dreef door het vet heen. Kip smaakte naar ranzig spek. Na het zoveelste smerige bord hebben we het voor gezien gehouden en aangegeven dat dit qua hygiëne toch echt niet kon. Waarop de sfeer nog grimmiger werd en we een rekening gepresenteerd kregen die van geen kanten klopte en waar geen uitleg bij gegeven kon worden. (Alleen bedragen geen specificaties) 34 euro voor een paar drankjes. Deze man moet heel snel stoppen met het serveren van eten. Beter nog om z'n café helemaal te sluiten want van klantvriendelijkheid heeft hij nog nooit gehoord. Wij hadden dit eten via social deal geboekt. En willen daar ook onze recensie geplaatst hebben. Maar het blijkt dat zij de ondernemer vrij laten om recensies te plaatsen. Zeer slechte zaak! Geen wonder dat er op social deal alleen maar positieve reacties staan! Als je op restaurantsite Iens kijkt, TripAdvisor, deze Facebookpagina en Google dan lees je de werkelijke gang van zaken. Mensen niet hierheen gaan! Is 't geld en de frustratie echt niet waard!

33. Verspeet

2 keer hier gegeten, om de eenvoudige reden dat we voor 2 maal gekocht hadden via Social Deal.

De eerste keer had ik aspergesoep waar geen asperge in te bekennen was. Eigenlijk was het helemaal geen soep, eerder water met een vaag smaakje.
    Aanvullend spare ribs die duidelijk eerst gegrild en daarna nog eens opgewarmd waren.

De tweede keer een groentesoep. Weerom water, gekleurd met bouillonconcentraat vermoed ik. Er lag wel groenten in maar die ogen raar. De reden hierom is gissen.

Tweede gang: een salade tomaat mozarella. Hier verwacht je dan tomaat en mozarella met olijfolie en basilicum. Nee hoor, zelfs dat lukt niet. Tomaat en mozarella werden geserveerd op een bedje sla met (aan de smaak te beoordelen) één of andere vinaigrette uit een zakje . De mozarella dan: had duidelijk een aantal dagen onafgedekt in de koelkast doorgebracht, was daardoor uitgedroogd en had ook nog eens één of ander raar smaakje geabsorbeerd. Waarom die dan op het bord blijft liggen, daar wordt dan niet naar geïnformeerd.

Dan: kogelbiefstuk. Medium graag. Een bolle biefstuk lonkte naar me. De randen waren saignant, kan ik nog redelijk mee leven. Het middenste stuk (de bolle kant) was echter ronduit bleu. Sorry, dat is zelfs voor mij té.

Deze zaak is écht geen aanrader. Erger nog: duidelijk een AFrader.

Pluspunt is de zéér vriendelijke ober. Door hem wordt de brutaliteit van de kok/baas (?) enigzins afgezwakt.

34. Zentveld

Onze eerste recensie was niet goed. Maar ok iedereen verdient een tweede kans, of nee, ik had nog 2 bonnen. Enfin ik onderschrijf wederom de slechte kritieken. Enkel over de aspergesoep het volgende advies, gebruik bij de bereiding eens asperges, dat geeft verrassende resultaten. Maw weg blijven !!!

2,2
  35. R.Defauwes

Lekker op ons gemak gegeten en de scampi's en vispotje was super lekker .
    Hebben nog lekker buiten op het terras na genoten van alles .
    Super vriendelijk personeel .
    We gaan gauw nog een keer terug .

36. C.Leenders

Heerlijke biefstuk gegeten , precies goed gebakken zoals we gevraagd hadden .
    Zeer vriendelijke bediening wat meerdere malen zijn komen vragen of alles naar wens was .
    Voor herhaling vatbaar !

37. Wij hebben er gegeten met social deal. Niet lekker, simpel gepresenteerd. Te snel achter elkaar geserveerd. Een jongen die er werkte was vriendelijk. Dat is ook het enige positieve aan het restaurant. Niet voor herhaling vatbaar dus...een afrader!

38. Wat een verschrikkelijke ervaring om hier te eten en wat een onbeschofte kok/eigenaar!
    Het eten was slecht: de aspergesoep was flauw, naar karton smaken en zonder ook maar één asperge. De gebakken mosselen dreven in het vet. Bij de biefstuk werd vooraf gevraagd hoe we hem wilde, ik graag rare, mijn man graag tegen het doorbakken aan. Ons antwoord maakte niet uit, want bij het serveren bleek de serveerster niet eens te weten of er een verschil was of niet. Uiteindelijk bleken onze beide biefstukken, maar ook die van de gasten naast ons (die medium hadden besteld) allemaal net zo rauw te zijn.
    Uiteindelijk bleek het dessert (roomijs van de groothandel, aardbeiensaus uit een flesje en slagroom uit een spuitbus) nog het beste gerecht. Maar goed, daar valt ook niet zoveel aan te verprutsen.

Zowel na de soep als na de biefstuk hebben we aangegeven niet echt tevreden te zijn over het gerecht. Na afloop vroeg de bediening of alles ons had gesmaakt, waarop we nogmaals aangaven dat het jammer was dat de biefstuk niet zo was geserveerd als besteld. Nog geen 5 minuten later kwam de kok naar buiten om ons op het terras uit te schelden, hoe we het durfden om commentaar op zijn eten te geven waar andere mensen bij waren! Het begrip klant is koning was voor hem geen boodschap, hij was immers de baas, aldus zijn eigen woorden.

Deze kok kan niet koken én heeft geen gevoel van klantvriendelijkheid/servicegerichtheid. Hopelijk gaat hij gauw iets anders doen wat hem beter ligt. In elk geval niet iets waarbij hij met mensen in contact komt....

En als laatste tip: check de rekening voordat je betaalt. Bij ons werden de koffie en cappuccino van de tafel naast ons bij ons in rekening gebracht. Toen we hier iets van zeiden, kregen we weer een beledigde reactie. Nee, tegen kritiek kunnen ze in dit restaurant niet...

1,8
  39. Yvanca Peeters

Wat een verschrikkelijke, klantonvriendelijke man is de eigenaar van dit restaurant.
    Vandaag geserveerd voor Moederdag, maar omdat er nog een extra persoon later bij zou schuiven ivm werk extra gebeld om nog eens te checken of dit ok was!
    Vervolgens kregen we te horen dat dit niet mogelijk was en toen we vroegen naar de reden kregen we te horen dat dit niet onze zaak was en dat voor ons een vraag was en voor hem een weet!
    Absoluut belachelijk hoe deze eigenaar om gaat met klanten van zijn restaurant!
    Hier gaan we dus nooit meer eten!!

40. Kyra en Nick

Wij kwamen hier een 4-gangenmenu eten. Dit was echt NIET lekker... Mijn vriend had groentesoep en ik aspergesoep, mijne was wel ok, maar kwam volgens mij gewoon uit een pak/blik.
    Spareribjes waren zo taai als de pest. Er werkte een jongeman die wel heel vriendelijk was. Maar het was gewoon niet te eten... Gelukkig was het een Social Deal.

4,1
  41. Via Social Deal hier terechtgekomen. Eens en nooit meer. De hygiëne laat te wensen over. Mijn voeten plakten vast aan de smerige WC-vloer. Ook in restaurant ziet het er niet schoon uit (vieze radiatoren, vettige lampen op tafels). Jongen in bediening was aardig maar eten (4 gangenmenu) werd veel te snel geserveerd. Aspergesoep was flauw en waterig, gebakken mosselen dreven in vet en biefstuk was niet mals. In het zuurvlees van mijn vrouw waren welgeteld 2 stukjes vlees te vinden. Maar goed wat verwacht je ook voor 13,95 euro. Mij zien ze hier niet meer terug. Ik snap niet dat dit soort restaurants niet beter haar best doet om klanten te binden. Een echte afknapper !

3,5
  42. Jennekens

Zeer slechte ervaring gehad. De eigenaar/kok was een zeer ongename man. Van te voren eisen aangegeven van wat er niet op t eten hoefde ivm allergie. Toch zat hetgeen wat gevraagd werd eraf te halen, erin. Eigenaar beweerde van niet. Uiteindelijk was dit eruit gepeuzeld. Slagroom dat we niet op het toetje wilden, moesten we zelf maar eraf schrapen. Daarnaast kon men niet rekenen, het verkeerde bedrag werd ons voorgezet waarop we, na uitleg een brutale mond terug kregen. Ook waren de drankjes niet juist geturfd, waarop de kok/eigenaar ook brutaal reageerde. Wij gaan hier nooit meer terug!!

2,6
  43. Al heel vaak uiteten geweest, maar dit was zo slecht! Niet alleen het eten was vreselijk, maar de eigenaar (kok) was een zeer onaangenaam persoon. De jongeman in de bediening was heel aardig.

Het komt nooit voor dat we halfvolle borden teruggeven, maar deze keer bij het voor- en hoofdgerecht. De vloer was vuil en plakte. Op de toiletten moest je ook niet op de vloer kijken. Smerig!

44. We zijn net terug van het eten van heerlijke mosselen, verder de kaart doorgenomen, de prijs voor Valkenburg is zeer goed.
    Service bediening ook heel goed, inrichting als een oud café, wat ons betreft gezellig, stukken beter als t koude moderne, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Wij waren zeer tevreden met alles en het is voor herhaling vatbaar

45. Femke en Jo

Gezellig op terrasje gegeten, leuke en vriendelijke bediening, heerlijk eten en tevreden huiswaarts gekeerd met een kilootje meer. Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Heerlijk gegeten met Social deal! De sfeer was lekker huiselijk en het personeel was erg vriendelijk. De biefstuk is een echte aanrader. Wij komen hier snel weer terug!

47. Kort en krachtig, eten slecht en restaurant sfeerloos. Een plek waar wij niet meer zullen komen.

48. Lars&Natalia
    Vertaal van English naar Nederlands

Te vaak hebben wij slechte ervaringen gehad met social deals maar de uitzondering op de regel maakt het juist weer leuk. Wij hebben ons voor dit geld niet meer kunnen wensen. Vier lekkere en gevarieerde gangen en heel vriendelijk personeel. Voor ons een absolute aanrader. Wij komen zeker een keertje terug voor de a la carte.

49. Via Social Deal met 4 personen wezen eten. We konden kiezen uit verschillende gerechten, helaas viel ons één en ander tegen, het leek wel of ze ons niet echt welkom wilden heten, eigenaar wilde voetbal kijken en dat was te merken.

We hadden net aan tafel bestelling gedaan, en de soep kwam er al aan die nog lauw was. De garnalen cocktail viel tegen en dat vertelden we ook. De eigenaar zei "ja smaken verschillen", de friet was nog niet helemaal gaar en hebben we laten staan, ook de roerbak groentes waren nog niet helemaal gaar. We hadden het één nog niet op en het ander kwam al op tafel.

Kortom niet een restaurant waar je gezellig kan tafelen, je wordt er eerder al gelijk naar buiten gekeken.

50. Een leuke zaak om om de paar maanden te gaan eten. Of als we weer eens wandelen in de omgeving. Lekker eten, het is veel, vult zeker. Wat opvalt zijn de groenten, die krijg je meer dan voldoende!

1 positieve stem1 negatieve stem
  51. Gisteravond met 4 personen gegeten bij Brand Eetpunt met een Social Deal. Eten was heel lekker. Porties waren erg groot.

Een heel vriendelijke jongeman in de bediening en ook de eigenaar was erg vriendelijk.

2 van ons waren hier al eerder geweest en hadden ook toen een goede ervaring.

52. Verschrikkelijk vanaf moment één. Je belt om te reserveren (onder vermelding van Social Deal) en je wordt behandeld als iets ongewenst. Later dan half 7 reserveren? Ho maar! Dat mag zeker niet, want het is druk! Maar als je binnen komt zijn maar 4 tafels bezet van de ruim 20 tafels... Waarvan maar eentje meer gebruikt werd later de avond. Als je aankomt is het allemaal prima. De bediening (een jongeman) was erg vriendelijk. De kok/baas was daarentegen niet eens aanspreekbaar. Hij reageert kortaf en is op geen enkele manier op een normale manier te bereiken in zijn ietwat slome hoofd volgens mij. Het eten daarentegen was prima. Goede porties en het smaakte ook. Echter was het volgende gerecht al klaar voordat de vieze borden werden afgeruimd. Ondanks dat was het eten niet koud, maar werd je wel haast gedwongen om 4 gerechten in 1 uur tijd te eten, want meneer de baas wil snel afsluiten. Had een leuke ervaring kunnen zijn, helaas door de nare persoon daar toch een redelijk chagrijnig begin gehad. Gelukkig hoefde ik zijn hoofd pas met het afbetalen weer te zien. Daarom was het tijdens het eten nog wel prima. Aankleding etcetera was niks bijzonders, niet echt iets om over naar huis te schrijven.

53. Frans Diederen

Brands Eethoes Valkenburg... zeer slecht!

We zijn zeer slecht behandeld door de eigenaar. Ook zijn personeel behandelde hij slecht. We vroegen netjes aan één van de dames die erg hun best deden of we gezien het warme weer (28 graden) buiten mochten zitten (had gereserveerd met bonnen van Social Deal). Dat mocht niet omdat we met 5 personen waren en de tafels enkel voor 4 personen gebruikt mochten worden (let wel: er waren nog 5 tafels niet in gebruik).

We hadden een hondje bij ons en vroegen of dat geen probleem opleverde als wij binnen moesten zitten... Dit was volgens de bediening geen probleem en we gingen zitten en bestelden onze drank.

Echter toen de baas/kok/eigenaar naar binnen kwam werden er woorden gebruikt die ik hier niet wil vermelden, en wees hij ons de weg naar buiten of we wilden vertrekken... We kregen geen kans om verder iets te vragen want meneer verdween al scheldend...

Wij vinden dit hondbrutaal oftewel asociaal gedrag. Deze man is geen restaurant waard en ik heb er ook geen goed woord voor over... Meerdere mensen die daar wel eens kwamen hadden nare ervaringen met de eigenaar hoorde ik achteraf...

Dus absoluut geen aanrader!

54. Bep en Ton

Nog nooit ergens zo klantonvriendelijk behandeld. Als de eigenaar zo over klanten denkt die met een bon komen eten, moet hij niet aan deze acties meedoen. Wij hebben volgens de regels gereserveerd en zijn zonder te eten weer vertrokken, je geld kun je overal kwijt en zijn gelijk naar een restaurant gegaan waar ze klandizie wel op prijs stellen.

Heb nog nooit een restaurant meegemaakt waar genoeg tafels leeg zijn maar waar je niet mag gaan zitten omdat
    dit alleen voor gasten is die niet wensen te dineren maar alleen iets te drinken!

Heb medelijden met het personeel wat zich voor het geld ook zo moet laten afsnauwen.

2,5
  55. de lange

U bent niet te bereiken op telefoonnummer 043-6015607 om te reserveren!! Wij proberen het al de hele dag.

56. Inmiddels zijn we hier al voor de derde keer. We zijn zeer tevreden. De schnitzel, kipspies en het Limburgs zuurvlees zijn echte aanraders. Dus als je naar Valkenburg komt is dit een echte aanrader. De huiselijke sfeer en informele bediening geeft ons een welkom gevoel.

58. Michelle

Vandaag heerlijk gegeten bij T Brand Eethoes. Het eten was snel klaar en smaakte uitstekend. Bediening zeer vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was. De eigenaar is op ons overgekomen als een zeer vriendelijke en grappige gastheer die er alles aan doet om het men naar de wens te maken. Voor ons een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

59. José Mertens

Met veel enthousiasme heb ik begin januari een wowdeal aangeschaft voor dit restaurant. Het betrof een 3 gangenmenu voor € 11,95 per persoon, geldig tot en met 9 maart 2015. Ongeveer drie weken van te voren heb ik gebeld om een reservering te maken. Tot het moment dat ik de wowdeal noemde, was de heer aan de telefoon uiterst vriendelijk. Helaas daarna niet meer en kreeg ik het verwijt dat ik erg aan de late kant was met de reservering, terwijl de deal nog 3 weken geldig was. Na veel puzzelwerk konden wij op zondag 1 maart 2015 om 17.00 uur (!) terecht. De toon aan de andere kant van de lijn werd steeds onvriendelijker, zelfs op het botte af.
    Ondanks een slecht voorgevoel gingen wij op 1 maart op weg naar Valkenburg. Ik had een uitgeprint exemplaar van de wowdeal al weken in mijn tas om het niet te vergeten en haalde dit tevoorschijn, waarop ik meteen de vraag kreeg waar het tweede exemplaar was. Ik vertelde de nu al geërgerde zelfde heer van de reservering dat ik maar één exemplaar had in de veronderstelling dat dit de reservering voor twee personen was. Op niet mis te verstane wijze werd ons duidelijk gemaakt dat er twee exemplaren moeten komen om gebruik te maken van deze deal.
    Om erachter te komen of ik een vergissing gemaakt heb, vroeg ik of hij over internet beschikt zodat ik de bevestiging van de wowdeal kon raadplegen of ik iets verkeerd had gedaan en kon laten zien dat ik voor twee personen een deal gekocht had. "Nee" was het botte antwoord en het interesseerde hem verder ook niet of ik dat kon aantonen, want hij moet en zal twee vouchers hebben. Zijn houding was inmiddels zo onvriendelijk dat wij besloten af te zien van het menu en te vertrekken, ondanks het feit dat hij misschien wel gelijk had.
    Wij kwamen thuis tot de ontdekking dat er inderdaad twee vouchers uitgeprint hadden moeten worden. Onze conclusie is op de eerste plaats dat de fout bij ons ligt, wij kunnen heel goed begrijpen dat hij graag goed zaken wil doen, maar een onvriendelijke, niet-klantvriendelijke, zelfs botte manier van communiceren heeft, die niet past in deze dienstverlenende sector. Waar wij moeite mee hebben, is dat iemand zo overduidelijk laat merken dat hij niet achter het concept WoW-deal staat en hierdoor bewust onderscheid maakt bij het benaderen van zijn gasten.

60. lizzy vroemen

Genoten van de heerlijke groentesoep, salade en kipspies. Het eten was snel klaar en heb dus niet lang hoeven te wachten. De sfeer was gezellig en knus. Ik heb voor weinig geld een goede avond gehad.

61. Erg lekker en veel gegeten. War je krijgt naar verhouding prijs prima. De snitzels zijn net deurmatten zo groot. Als wij in Valkenburg terugkomen zeker gaan we dan terug. De bediening was netjes en werd met een vleugje humor op de tafel geserveerd.

62. Gisteravond met 6 personen hier gaan eten met Social Deal. Voor het geld dat je betaald was er niks aan te merken op het eten.

Maar des te meer op de bediening. In eerste instantie was de serveerster heel voorkomend, oplettend en vriendelijk. De keuze van de eerste 3 gangen was duidelijk. Als 4e gang stond er dessert, meer niet. De serveerster kwam opeens met een dienblad met 6 ijsjes erop waar de slagroom al gedeeltelijk van was gesmolten, maar dat terzijde. Deze werden neergezet waarop 1 persoon aangaf geen slagroom te kunnen verdragen en 1 persoon aangaf helemaal geen ijs te hoeven i.v.m. darmproblematiek. De serveerster zuchtte eens diep en trok een raar gezicht richting het raam en gaf aan dat we het dan maar moesten doorschuiven en vervolgens liep ze weg.

De twee personen wilde toch graag een nagerecht (maakt niks uit dat het niet in prijs inbegrepen zou zijn) en riepen op de serveerster terwijl deze blijkbaar de negeerstand had aangezet. Nadat er toch wel hard geroepen werd kregen we dan gehoor en kregen we 2 kopjes thee op een blaadje voorgezet zonder uit te serveren.

Bij het afrekenen, dat de eigenaar kwam doen omdat de serveerster al weg was, vroeg een van ons of ze een tip mocht geven. Dat mocht maar werd dus duidelijk niet in dank afgenomen. Ze gaf aan dat het misschien handig was om voordat het dessert kwam even na te vragen wie er wel en wie niet een ijsje wilde, vooral omdat er dessert stond en niet duidelijk was dat dit ijs zou zijn, en dan hadden we ook meteen kunnen aangeven dat er 1 minder kon en graag een zonder slagroom.

Dat schoot de eigenaar dus blijkbaar in het verkeerde keelgat en hij vertelde met vrij luide stem dat de serveerster dat niet hoefde te doen, daar er stond dat er een dessert zou komen en wij hadden het maar moeten aangeven. Maar het ijs stond al op tafel voor wij iets konden aangeven.... en vervolgens kwam de opmerking dat hij vaker deze deals had en en hij wel wist welk volk erop af kwam... Zijn toon werd steeds harder en onvriendelijker waarop wij hebben afgerekend en duidelijk met een kater deze tent verlaten hebben.

Dus even ter conclusie... weet tot welke groep je behoord en hoe je behandeld kunt worden door sommige uitbaters die een Social Deal aanbieden en hier blijkbaar zelf gefrustreerd van raken. Jammer want de persoon die de opmerking maakte deed dit met de beste bedoelingen en op een rustige manier (waar verder geen mensen bij waren buiten onze tafel) en is nota bene zelf ook nog horeca uitbaatster en werkt ook met Social Deal.

Maar even voor de duidelijkheid, wij zijn daar de eerste en de laatste keer geweest want er zijn ook mensen die wel met fatsoen kunnen omgaan met hun klanten, ook al komen ze met een Social Deal.

63. Riet en Annie

Onze ervaring was prima. Goede bediening en lekker getafeld. Prijs kwaliteit een 10.

64. Het is een bruincafe waar je ook kunt eten. Wij komen hier niet meer terug. De soep kwam bijvoorbeeld uit blik, de borden voor de hoofdgerechten waren veel te klein. De nagerechten stonden al een tijdje op de bar klaar.

65. Christine

66. We hebben maandag 29 december verrukkelijk gegeten daar. Leuke service, prijs super, eten echt heerlijk en leuke, warme, huiselijke sfeer daar.

Ik had runder carpaccio en championsoep en de vis postje en mijn vriendin had paté met toost en de stoofpot. Het was echt super super. En het verassing dessert was overweldigend.

Deze zaak is een aanrader qua eten, sfeer en prijs. En overheerlijke lekker wijn.

Top, helemaal top zaak.

67. Erg lekker gegeten! Prijs/kwaliteit is prima. Voor herhaling vatbaar.

68. D. Vliegen

2 weken geleden weer met 7 vrienden gegeten. Super lekker gegeten. Veel keus en meer dan royale porties. Erg gastvrij ontvangen door de eigenaar en de bediening.

69. Lekker gegeten. Al vaker geweest en bevalt elke keer weer. Fijn is de hoeveelheid groenten die je erbij krijgt, dat is eens wat anders dan bij menig restaurant. Sfeer is leuk, je voelt je thuis.

70. Ruud Brands

Heerlijk gegeten en ruime portie's. Kwaliteit van het eten is super, zeker de bijbehorende groenten. Ook de bedienning was heel vriendelijk. Wij hebben met 6 personen gegeten en iedereen was zeer tevreden. We zullen zeker nog een keer terug komen. Tevens gratis parkeren, een echte aanrader.

71. Ria Henselmans Schilthuizen

Heerlijk gegeten in een leuk restaurant te Valkenburg. Kwaliteit heel goed en de bediening heel vriendelijk.

72. Jenny Breuer

Super lekker gegeten met zeer vriendelijke bediening. Mooie rustige ambiance die knus en warm aandoet. Wij komen zeker nog eens terug.

73. Gisteren met 3 personen gegeten, voorgerecht Carpaccio, tussengerecht champignonsoep, hoofdgerechten: Spareribs, Schol en Zigeunerschnitzel geserveerd met salade en frieten. Tenslotte nog een lekker toetje. Alle gerechten van goede kwaliteit en prima op smaak. Bediening vriendelijk zoals gewend. Wij zeggen tot de volgende keer.

74. Jolanda de Graaf

Een poosje geleden ter ere van ons 25-jarig huwellijk gaan uit eten... nou, een lachje bij de bediening kon er niet vanaf. Toen onze dochter vroeg of er bij het toetje ofzo iets kon worden gedaan ter ere van ons feestje, geen enkele reacite. Nog niet eens een felicitatie kon er van af. Dat er niks gedaan werd tot daar aan toe, maar even proficiat zeggen is toch het minste..
    Daarnaast vroegen we voor klein bakje frites, dat koste €5.00 extra! En limonadeglazen waren ook op de bon, ze hadden er maar een paar, dus moesten we de spa maar uit een portglaasje drinken.
    Het voor- en hoofdgerecht heeft geweldig gesmaakt, en voorgaande keren zijn we door de eigenaar bediend, en had hij tijd voor een gezellig praatje en een grapje. Dat was vandaag ver te zoeken. Het toetje was ronduit zielig te noemen. Voor ons geen herhaling hier, met of zonder deal, jammer !

6,3
  75. Maikel Veldhuis

Gisterenavond gegeten. We kwamen spontaan langs met de familie, 8 volwassenen en 4 kinderen. Wij vroegen aan de eigenaar of het mogelijk was om een hapje te komen eten. Op een zeer gastontvriendelijke manier werd er gezegd waarom we niet gereserveerd hadden (er zat 1 tafel met 3 personen)!

Toch maar besloten om te blijven. We kregen de menukaart en vroegen aan de bediening wat het verschil is tussen de schnitzel en de schnitzel van het krul varken, maar dat kon ze ons helaas niet vertellen aangezien ze geen schnitzel lust?! Er werd ook niet nagevraagd aan de kok, hier moesten we het maar mee doen.

Uiteindelijk kwamen we er achter via de rekening dat schnitzel van het krulvarken betekent dat je er een beetje roerbakgroente bij krijgt. Hiervoor word dus €3,50 extra gerekend!! Zeker niet de moeite waard om te bestellen voor dat geld.

Al met al zeker geen plek om weer naar terug te gaan en kan het ook zeker niet iemand aanraden die zin heeft in een gezellig avondje uit en lekker eten!!

3,1
  76. Lekker gegeten. Kindermenuutje plus vis van de dag en mixed grill. Voortreffelijk! Toetje na was ook prima! Zeker een aanrader: je krijgt voldoende (en ook nog eens veel groenten) en het smaakt, niet doorgekookt of pakjeszooi. Gewoon lekker. Prijs is prima.

77. Nettie Berger

22 maart samen met 2 vriendinnen heerlijk gegeten, het was ruim voldoende, en smaakte overheerlijk!!!! Ook de bediening was perfect, ze vroegen vaak of het smaakte, en of alles naar wens was. Dus brand eethoes bedankt, wij komen zeker nog eens terug.

78. Hella Sturtz

Op vrijdag 27 december a la carte gaan eten. We hadden konijn in het zuur en de kinderen schnitzel. De porties waren voldoende en erg lekker en goed klaargemaakt. Eigenaar kwam vaker vragen of alles naar wens was. Bediening ook prima. Prijs - kwaliteit verhouding goed. Wij gaan zeker nog eens terug.

79. Goede bediening, goede sfeer, lekker gegeten op zaterdag 21-12-13. Zeker een aanrader !

80. Niet welkome gast

Na een wowdeal te hebben gekocht van internet belde ik naar 't Brand eethoes voor te reserveren. Dit verliep alles behalve vlekkeloos. Ik werd niet erg vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar van dit eethoes. Ik belde 2 weken van te voren om te reserveren en dit was mogelijk tot ik vermelde dat dit om een wowdeal ging, toen kon ineens niets meer. Ik gaf aan dat op deze wowdeal stond dat ik minimaal 1 dag van te voren moest reserveren en ik belde 2 weken van te voren. Hij gaf me te kennen dat dit niet mogelijk was omdat niet zijn werkwijze was.....huh? Na enig overleg heb ik het opgegeven zonder reservering.
    Mijn eetlust is behoorlijk over na dit voorval.

81. Gegeten met een socialdeal bon. Je kunt achterom parkeren, dat is al handig. De eigenaar is wat stuurs, maar kookt best goed, het eten was beslist lekker en vers. Enkele limburgse wijnen op de kaart, niet verkeerd. Al met al best de moeite om af en toe eens te eten.

82. Een zeer onvriendelijke, stugge en niet- flexibele eigenaar. Hoofdgerecht was prima ondanks de 'pakjessaus'! Voorgerecht en dessert benedenmaats. Goed biertje. Bediening aardig. Helaas geen tweede keer!

6,1
  83. johnlambrix

Goed eten, meisjes goede bediening, eigenaar botte boer. PS. dit was maandag avond. Niet voor herhaling vatbaar.

84. Afgelopen zondag voor de tweede keer gaan eten, na eerst met een Wowdeal voucher gegeten te hebben. Niet voor niets, de goede porties, gemoedelijke sfeer en omgeving en vooral het lekkere eten deed ons terug komen. Ook nu prima. Lekker genoten van heerlijk zuurvlees, lekkere vis en prima nagerechtjes. De soep vooraf was heerlijk!

85. Fieni en Rob

Geweldig gegeten met mijn vrouw op zaterdag avond 10 november. 4 gangen menu, voldoende te eten, helemaal niks mis mee, ondanks eerder gelezen negatieve beoordelingen! We gaan zeker nog eens terug! Vriendelijke bediening.

86. Van Der Aa

Gezellig - goed vlees en dame blanche! Waar voor je geld.