Op dit adres zit nu: Juliana

Gratis, op ons parkeerterrein tegenover het restaurant!

1. Frans en Marian

Op 31-08-2013 hebben wij beiden genoten van een heerlijk 3-gangenmenu.
    De salade van geitenkaas was uitermate vers en smakelijk bereid. Het hoofdgerecht van tilapiafilet-aardappelgratin en heel verse, knapperige groente was echt voortreffelijk. Als nagerecht was de aardbeienmousse met verse aardbeien overheerlijk. Niet te vergeten de bediening; deze was uitermate vriendelijk ; er werd diverse keren geïnformeerd of alles oke was. Kortom, wij hebben een paar smakelijke en gezellige uurtjes doorgebracht in restaurant Savoureux.

2. Valkenburg bied tijdens de kerstperiode o.a. 2 Amusetochten aan. Hierbij kun je per tocht bij 5 van de 6 restaurants een amuse uitproberen.
    Op route 2 lag onder andere dit restaurant wat behoort bij Hotel Prinses Juliana.

Het hotel bestaat bijna 100 jaar en was vele jaren gehonoreerd met een of meer sterren.

Sinds 2006 is het geheel gerestyled in een eigentijds interieur en tegenwoordig heeft het restaurant soepen als centraal thema.
    Dit zie je terug in het restaurant, aangezien op elke tafel en andere plaatsen een verzameling soepterrines staan.

Natuurlijk had dit restaurant als Amuse een soepje: een Pompoensoep, een mini soepje met wat kokosmelk en wortel.
    Smakelijk waarbij op een amuselepel wat crème fraiche lag met daarnaast een roosje van pompoenpuree met kikkererwten.

Een smakelijk geheel in een gezellig ogend restaurant.

We dronken daarbij een Merlot, le Picoulet uit 2011 van 13% (€ 3,50 p.p). Een fijn zacht fruitig wijntje met wat kersensmaak. Volgens enkele bronnen; Een eenvoudige maar oprechte Merlot. Wat pruim en laurier.

Het ziet er allemaal heel netjes uit.