Restaurant bij Roos in Valkenburg

Samen eten is nergens zo gezellig als bij Roos!

Betaald parkeren in de straat

Restaurant bij Roos neemt je mee in de shared-dining beleving. Samen eten was nog nooit zo lekker en gezellig!

5. Betalen Master Card Visa pin

1455206396 93
1462077374 93
1475819332 92
1505020991 92
1511891970 92

1. Het eten, in ons geval sharing plates, was heerlijk en ook zeer fraai geserveerd. Super vriendelijk personeel. Als we weer in de buurt van Valkenburg zijn, zullen we graag nog een keer terug komen.

2. Ria van der Plas

Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

3. marion van der zanden

Zijn met 4 personen gaan eten en hebben overheerlijk gegeten. Zeer goede en rustige uitstraling en bediening. De tijd is omgevlogen en dit gewoon doordat we ons zeer op ons gemak voelde. Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd en goede sfeer en bediening.

4. Heel lekker gegeten, gezellig gezeten en super bediening. Jonge eigenaren die hun uiterste best doen om er een fijne avond van te maken. Aanrader.

5. Hartelijk ontvangst en kwaliteit van het eten was erg goed. Daarbij de betrokkenheid en professionele uitleg optellend geeft dit bezoek een zeer tevreden gevoel

6. verstaen patrick

Zeer vriendelijke uitbaters, eten was lekker. Het torentje van roos mag iets meer zijn.

7. Vanavond heerlijk met zijn viertjes gegeten. Wat een gezellig restaurant en een fijne bediening. Je voelt je hier echt gast. Het eten is voortreffelijk en omdat wij grote eters zijn hebben we frites en salade bij besteld. Dat werd echt super snel geserveerd. Alleen maar lof voor dit restaurant met oprecht gezellige bediening en goed verzorgd eten. Wij komen hier graag terug.

8. Myrthe 446 punten

Toprestaurant met eveneens attente vriendelijke topbediening die het menu goed en duidelijk toelichten. Het sharing-dinermenu is een leuk concept. Ook de sfeer en de aankleding in het restaurant zijn erg aangenaam. We hadden een paar dagen geleden gereserveerd, maar de reservering was niet binnengekomen. Gelukkig was het geen probleem en konden we toch plaatsnemen. Dus, als je eens in Valkenburg bent, raad ik dit restaurant zeker aan! De voorgaande lovende recensies kloppen en gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

9. Hartstikke leuk restaurant met een bijzonder goede prijs kwaliteitsniveau. Het eten is van topkwaliteit, de groenten smaken vers en de gastvrijheid is super.

10. G. Berkers

Alle recensies kloppen, super vriendelijk personeel en ondanks dat wij niet gereserveerd hadden konden ze toch nog een plaatsje vrij maken. Het eten was heerlijk, als we weer in Valkenburg zijn zal ik hier zeker terug komen.

11. Hanny sterks

Heerlijk gegeten in gezellige ambiance met bijzonder gastvrije bediening, die ieder gerecht op smakelijke wijze toelichtte. Bijvoorbeeld het voorgerecht geserveerd op etagere vonden wij zeer bijzonder en smakelijk. Wij hadden een geweldige avond.

Fam Sterks

12. Lekker eten, zeer goede en attente bediening, prima zaak voor een gezellige avond

13. van Logchem

14. Carel Sinnema

Wij hebben op 6-11 via de AH-actie bij Roos gegeten. We waren er om 18.00 uur en waren op dat moment de enige gasten maar het liep al snel vol. Wij hebben heerlijk gegeten van het share-menu. Het toetje hebben we geruild voor een koffie omdat we meer dan vol zaten. De gerechten werden geserveerd met een heldere uitleg en ook de bijpassende wijn werd toegelicht. Als aperitief hadden we cava met rozenwater. Een heerlijke combinatie. De bediening was heel enthousiast, warm en met ook een gezonde dosis humor. Dit restaurant is echt een aanrader.

15. Met de AH actie vrijdagavond daar gegeten en prima indruk gekregen. Vast menu, maar daar is niets mis mee. De etagère vooraf was heerlijk en de beef Wellington als hoofdgerecht uitstekend van smaak en heerlijk rosé. Goede en vriendelijke uitleg bij de gerechten.

Wij kwamen voldaan van tafel en konden lekker uitbuiken in B&B Buitenplaats in Bemelen... ook een dikke aanrader trouwens!

16. Monique Mak

Wat een gastvrij restaurant en wat een lieve mensen zijn Johnny en Roos! Ze zorgen echt goed voor hun klanten en het eten is ook erg lekker. Vooral van de Beef Wellington hebben we genoten.

17. Jos Scholtes

Gisteravond met z'n tweetjes gaan eten bij Roos met een Groupon deal. Een geweldig voorgerecht met de toren en een overheerlijk hoofdgerecht Beef Wellington. Zeer deskundig en gastvrij personeel. Een prima wijnadvies bij de Beef. Jammer dat het erg luidruchtig was dankzij een groot gezelschap, maar daar kan Roos uiteraard niets aan doen. We komen zeker nog eens terug.

18. Fekke Bakker

Ik was bij Roos met de Albert Heijn drie gangen menu actie (2e persoon gratis zelfde menu). Reserveren was gemakkelijk.

Ontvangst was gastvrij. Kregen keuze over de (slechts enkele ;-)) vrije tafels. Kregen een drie gangen menu, waarin de Beef Wellington (een geweldige keuze!) Mijn ijs was juist vruchtenijs. De beste kwaliteit. Precies zoals ik altijd zoek en slechts zelden vind. Een feest voor de smaakpapillen. Goede wijn erbij. Goede service. En de prijs? 34,50 voor twee personen + de prijs van de drankjes.

19. Vanavond aten we in het nog jonge restaurant Bij Roos in Valkenburg. Eten Bij Roos, zo bleek ons, is een compleet feest voor je smaakpapillen. Bovendien vindt de verwennerij plaats in een heel sfeervolle entourage met een niet overdreven maar prettige, welgemeende aandacht voor de gast. Vooraf kregen we de Toren van Rosa geserveerd. Een oogstrelende etagère voorzien van een heerlijk carpaccio-drankje, een tonijnsalade en een rijkelijk gevuld plateau met overheerlijke parmaham waarop medaillons van voortreffelijke geitenkaas lagen met frisse stukjes meloen wat nog eens subtiel werd aangevuld met een fijne walnotensalade. Kortom, als start van ons menu klonk de Toren van Rosa als een klok.
    En toen kwam het! Een traditionele Beef Wellington! Opgediend als een gerecht voor twee personen. Geen gemakkelijk gerecht. En niet iedere kok durft zich hieraan te wagen. Het gaat hier namelijk om een super sappig en mals stuk ossenhaas ingesmeerd met mosterd en bedekt met ham en een paddenstoelen mousse en dat alles gewikkeld in een brosse korstdeeg. Dit feestgerecht werd door Johnny, de restaurantbaas, hoogstpersoonlijk aan onze tafel aangesneden. Vol spanning keken we of het vlees de juiste rosé kleur had meegekregen. En jawel, dat had het. De smaak was een zeldzame sensatie. Zo heerlijk. Zo verfijnd. De verse groente en aardappelkroketjes die er bij werden geserveerd maakten het feest compleet. Het nagerecht bestond uit drie heerlijke bolletjes roomijs met slagroom.
    Bij Roos gaat wat ons betreft tot de absolute top van het culinaire uitgaansleven in Valkenburg behoren. Voor het beschreven menu betaal je 34,50 euro en dat is geen cent teveel.

20. Heerlijk gegeten met de restaurant actie van de Albert Heijn. Menu was goed verzorgd. Goede combinatie van producten. Voorgerecht de zomer etagère die met z'n tweeën gedeeld kan worden. Hoofdgerecht de varkenshaas in bladerdeeg. Zeer mals en goed gekruid. Een echte aanrader om in dit restaurant te bestellen. Nagerecht ijscoupe met roomijs of sorbet ijs. Het personeel weet hoe je de klanten een goede avond moet bezorgen met vriendelijkheid, enthousiasme en een gezellig praatje.

21. Bianca delahaye

Vorige week heerlijk gegeten met groupon deal. Op de bon stond dat sharing plates niet bij de actie zat, echter dit werd toch aangeboden. Uitgebreide keuze dus! Super gastvrij jong stel dat erg enthousiast overkomt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

22. Tim en Yvonne

Sfeervol ingericht restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijke fish lovers met originele presentatie van het voorgerecht (toren) en uitstekend bereid! Leuke muziek ook! Jammer dat niet meer mensen dit restaurant weten te vinden, men weet niet wat men mist! Alleen beetje jammer dat er zoveel verkeer langs dendert.

23. Suzanne

Een echte aanrader! Gisteren gaan eten met 8 pers. Geweldige sfeer, geweldig lekker eten, zeer klantvriendelijk. Gaan zeer zeker terug!

24. Een echte aanrader! Het eten was super lekker en de bediening was betrokken op de klanten.

25. Gemma en Frans

Heerlijk gegeten: de toren van Rosa: heerlijk en gevarieerd, en daarna de sharing plate 'Meatlovers duo': wederom heerlijk.
    Gezellige en vriendelijke sfeer met persoonlijke bediening en aandacht van de gastvrouw en -heer.
    Kortom: deze nieuwkomer is een echte aanwinst voor Valkenburg aan de Geul!

26. Heerlijk gegeten, de zuurvlees is om te smullen en de toren van Rosa is super lekker.

27. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn moeder. "Shared dining". Bediening was uitstekend. Zeker een aanrader!

28. Fam. Timmerman

Gezellig restaurant met open haard. Nog niet zo lang geleden geopend. Je krijgt lekker eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Porties precies groot genoeg. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Jammer dat het er nog niet zo druk is, ze verdienen echt meer klanten! Een aanrader.

29. Freek en Jeanne uit Goes.

Vanavond gegeten bij Roos. Kan alleen maar zeggen: top! Het eten is heerlijk, uitstekende Beef Wellington. Ambiance is prima, bediening voortreffelijk en zeer vriendelijk, prijs / kwaliteit is dik in orde. Echt een aanrader. Dus als u in (de buurt van) Valkenburg bent en u wilt echt goed eten...

30. Een tijdje terug heerlijk gegeten bij Roos. Heerlijk eten, verrassende gerechten en prijs kwaliteit verhouding is top. Verder hangt er een gezellige sfeer.... We gaan zeker nog eens terug en zeker een aanrader! Groeten uit Valkenburg ZL!

31. Jurgen & Ellen

Zeer lekker gegeten, echt een aanrader. De volgende keer dat wij weer in Valkenburg zijn gaan wij er beslist weer eten.
    Gr Jurgen en Ellen uit Den Bosch

32. Platje en Martens

Gewoon top! Een echte aanrader! Echt heerlijk gegeten. Kwaliteit was super! Een gastvrij ontvangst. Fijne sfeer. Super aardige mensen. Ze verdienen een dikke 10.
    Hier moet je gewoon een x gegeten hebben als je Valkenburg bezoekt. Groeten uit Drenthe (Norg)

33. Eten was echt lekker. En de bediening was heel vriendelijk. We kregen direct een bak drinken voor onze hond.

34. Jacqueline

Wij hebben gisteren Bij Roos gegeten. Wisten niet wat we konden verwachten, maar het was super. Mooi, gezellig restaurant. En het eten was erg lekker. We gaan zeker nog 'n keer terug.

35. Giulliano

We hebben uitstekend gegeten. De service was super. Heerlijke sfeer in een leuk ingerichte ruimte.

Giulliano en Marjolein
    uit Arnhem

36. Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Vriendelijke ontvangst. Het gecombineerde vlees vis menu werd mooi gepresenteerd en was overheerlijk. Een goede aanwinst voor de Valkenburgse horeca. Aanrader...

37. ricardo

Dik top in orde, super restaurant. Lekker eten, goede service, al met al gewoon een dikke 10 waard.

38. Hans Oud

Zondagavond uitstekend gegeten bij Roos. Vriendelijke ontvangst door eigenaren. De Lamsrack is een toppertje. Nergens zo lekker gegeten als deze bij Roos. Gezellige ambiance en uitstekend eten. Helaas weer terug naar randstad. Anders kwamen we hier zeker vaker.

39. Theo en Ingrid uit Rotterdam

Leuke zaak om te eten. Zuurvlees een aanrader, precies zoals het hoort, niet te zuur en niet te slap. Deze moet u zeker proeven! Personeel zeer hartelijk en goede service.

41. Vriendelijk personeel en een goede service. Lekker gegeten voor een redelijke prijs.