Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. 16/12. Na bezoek aan een van de grotten van Valkenburg, koffie gaan drinken bij de HEMA. Een broodje erbij en we konden er weer tegen. Vlakbij op het plein stond er een Kerstmarkt. Hoofdzakelijk eettentjes. Toen we uitgerust waren zijn we naar het volgende project in Valkenburg gegaan.

Foto's: De HEMA bij dag en bij avond.

2. Hebben hier gegeten na het bezoeken van de kerstmarkt. Het eten was erg lekker maar de service verschrikkelijk.
    We werden naar binnen geleid en de ober gooide de deur zo hard open dat ik hem bijna in mijn gezicht kreeg. 2 keer kwamen ze met verkeerde drankjes bij onze tafel. We hadden pizza besteld en de serveerster smeet als het ware de pizza op tafel want hij was 'retewarm' haar eigen woorden.
    Toen we wilden betalen liepen we met het bonnetje naar de kassa maar onderweg hoorde ik ze luidruchtig praten over het feit of 'die 2' betaald hadden.. Nee er zijn vele leukere restaurantjes in valkenburg waar het personeel niet asociaal is.

6,3
  3. L.Philippi

Uitstekende keuze van groot aanbod tapa's
    Prijs kwaliteit verhouding uitstekend
    Ondanks de enorme drukte dit weekend petje af voor personeel.
    Jammer dat een aantal vervelende gasten geen begrip kunnen opbrengen voor het bedienend personeel tijdens de drukte.
    We blijven jullie in Valkenburg aan bevelen.

4. E. Schemers

Een mooi modern ingericht restaurant. Ik ben hier vorige week gaan eten met mijn man. Ik was aangenaam verrast van wat wij allemaal uit diverse dingen konden kiezen. Ik moet eerlijk zeggen niet allemaal spaans/mediterraans maar dat maakte voor ons niet veel uit. De kwaliteit van het eten was erg goed. Maar helaas omdat het een van de drukste dagen (denken wij) was, moesten we wel wat langer wachten, maar dat was ons ook verteld. Dus daar hadden we rekening mee gehouden. Helaas voor de bediening waren andere gasten niet zo geduldig en kregen daarom ook de volle lading, soms waar andere gasten bij waren. Misschien dat Bueno voor volgend jaar rond deze tijden meer bediening en keukenhulp kan inschakelen om alles soepeler te kunnen laten verlopen. Verder ook al moesten we lang wachten op ons eten, bij de meeste pasjes was het meer dan waard. Ook omdat het concept pas 2 weken van toepassing is bij Bueno (die wel dan in deze drukke tijd het lef en de ballen hebben om die uit te gaan proberen), kan het volgend jaar alleen maar beter gaan. Petje af voor de bediening, die ondanks alle drukte en soms was teleurgestelde klanten, zich op de been hebben weten te houden. Wij komen volgend jaar rond deze tijd zeker terug om te kijken hoe het zich heeft uit gepakt en of het lekkere eten er nog is!

5. P.C. Elshout

Donderdag 12 december a la carte gegeten en heb heerlijk gegeten. Carpaccio vooraf en de Bueno Mix als hoofdgerecht met 2 lekkere glazen rode huiswijn. Service en bediening was prima. De zaak zat niet vol maar het was wel sfeervol en gezellig.
    Kom zeker nog eens terug om ook de andere gerechten eens te proeven

6. Peter en Suzanne

Zaterdagavond gegeten bij Bueno, het was er enorm druk maar ondanks dat hebben we heerlijk gegeten. Als we nog eens in het zuiden zijn komen we zeker terug!

7. Heel erg gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Komen zeker vaker terug!

8. Een mooi nieuw tapas concept in Valkenburg. We hebben er heerlijk gegeten en zullen zeker terug gaan. Een klein punt van opbouwende kritiek is de wachttijd tussen de gerechten maar dat mag je een restaurant met een nieuw concept in de opstartfase niet echt kwalijk nemen. De bediening was super vriendelijk en het interieur is echt geweldig.

9. Leuk en gezellig restaurant. Zowel in de zomer- als wintermaanden is het hier goed vertoeven en zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel!

10. Weekend Valkenburg met m'n vrouw en bij bueno gegeten. Het was druk en de tapas kwamen niet gelijk, maar ondanks dat heerlijk gegeten.

11. Dit weekend gegeten met ons tweetjes. Ik vond het erg tegenvallen. De ambiance is erg goed, erg gezellig en sfeervol ingericht, maar het gaat toch om het eten. Je krijgt geen waar voor je geld. Ik had een entrecote en die was taai en klein en dat voor €26,00 een beetje aardappelpuree erbij en de groenten moest je zoeken op je bord. Mijn man had de kalfswang. Deze was goed bereid, maar ook aan de kleine kant en hetzelfde qua bijgerechten. Nagerecht een speculaasparfait met appel, de parfait was te korrelig en de appels bitter/zuur. Nee, geen goeie ervaring. Dan ga ik toch liever ergens heen waar de prijs/kwaliteitsverhouding beter is.

4,5
  12. Wim en Angelique

Afgelopen vrijdag hebben we hier gegeten. Dit was de eerste keer dat we in een sushi restaurant hebben gegeten. De bediening was vriendelijk en erg behulpzaam bij het uitleggen van hun formule. De bestellingen werden snel opgehaald en gemaakt. De tijd van 2,5 uur is omgevlogen. De gerechten waren allemaal vers bereid. We gaan hier zeker nog eens terug.

13. Wat een leuk restaurant! Een hele leuke sfeer en heerlijk gegeten. We komen graag weer een keer terug!

14. Hoofdgerechten was niets mis mee. Wel jammer dat ze, ondanks dat we het 2 keer vragen, toch de saus over de schnitzel serveren i.p.v. separaat. Als je er dan iemand op aan spreekt verschuilt ze zich achter haar collega's "ik was het niet". Flauw, dit moet je niet doen, maar gewoon adequaat oplossen.
    De nagerchten vielen zwaar tegen. Een sponsachtige wafel (combisteamer?) met veel te zure kersen is gewoon niet lekker.
    De chocolademousse van het triootje was gewoon zuur.We dachten eerst dat het misschien met yoghurt was bereid, maar er zat uitsluitend slagroom in volgens de kok. Het kan dus niet anders dan dat het niet helemaal vers meer was. Slechte zaak. Wel netjes opgelost door de eigenaar/leidinggevende.

15. Goede service, vriendelijke bediening, lekker eten en mooie gezellige ambiance.

16. Na een gezellige dag in Valkenburg met 7 man gaan eten in dit restaurant.

Het begin was goed, de drankjes en een broodje met aoli waren snel op tafel gezet. Door de serveerster werd de bestelling opgenomen.

Na welgeteld een uur en een kwartier(!) kwam het eten. Twee keer een grote lasagne, een pasta met ossenhaas en twee keer de mixed grill voor twee personen.

De pasta met ossenhaas beviel goed. De lasagne (als je het zo mag noemen) zat stampesvol met geitenkaas en spinazie wat niet voor een lekkere smaak zorgde.

Met vier mannen, die wel van een stukje vlees houden, keken we uit naar de mixed grill. Deze werd neergezet op een enorme koude schaal waardoor alles binnen een minuut koud was. De porties waren voor het bedrag van meer als 40 euro echt beschamend! Drie stukjes kip, een stukje ossenhaas en nog iets wat ondefinieerbaar was. Daarbij wat onsmakelijke groenten en 10 aardappelstukjes. Teleurgesteld spraken we de serveerster hierop aan. Zij zorgde vervolgens voor nog een stukje entrecote wat smaakte alsof het uit blik kwam.

Vervolgens nogmaals de serveerster hierop aangesproken. Zij bood ons vervolgens thee en koffie op kosten van de zaak aan. Dit hebben wij geweigerd, waarna er uiteindelijk een schamele 10 euro van de rekening van 190(!) Euro werd afgehaald.

Zoek lekker een ander restaurant, want deze lui kunnen niet koken en rekenen veel te veel geld voor de rommel die ze verkopen.

1,5
  17. Heel gezellig restaurant! Ik hou heel erg van pittig eten en dat kan je hier wel! Een aanrader is de cactussoep, die is echt heerlijk!

18. We waren tijdens de kerstperiode in Valkenburg. Met 4 mannen namen we de vleesschotel. Kost per schotel 45 EUR. Wat we kregen was 3 kippenvleugels een stukje varkenshaas en een stukje entrecote. De serveerster gaf vooraf aan dat de spareribs op waren. Dit zou vervangen worden door een ander stuk vlees. Wat we kregen was een mini kroketje en een mini pasteitje. Al met al weinig eten en dit ook aangegeven bij de serveerster. In eerste instantie kon ze koffie en thee van het huis geven. Dit hebben we vriendelijk bedankt. Bij het krijgen van de rekening gaf de serveerster aan dat we het brood gratis kregen. Ik heb een foto van de vleesschotel gemaakt. Hier staat alleen het stukje varkenshaas en entrecote niet op.

3,2
  19. Ria en Dik Noordzij

Heerlijk gegeten (filet van hert) in een ontspannen sfeer. Lekkere amuse vooraf van kabeljouw. Goede en vriendelijke bediening. Minpuntje: de poire van de Poire-Belle-Hélène was het niet helemaal.

20. Heerlijk broodje gyros gegeten. We mochten het vlees en de sausjes vooraf proeven. Wij snappen de negatieve recensies niet. Het is gewoon een afhaalrestaurant of leuk voor een snelle hap. Als je naar een leuk Grieks restaurant wil voor een avondje uit dan moet je hier niet naar toe gaan maar dat zie je zelf toch ook wel. Een broodje gyros is in ieder geval aan te raden en de eigenaar vonden we aardig.

21. Erg gezellig restaurant, je waant je echt in Mexico. We hebben gekozen voor het buffet en het eten was heerlijk. Helaas misten we de taco's en de wraps wat toch echt wel thuis hoort in een Mexicaans restaurant.
    Verder is het ideaal dat er bij de gerechten wordt aangegeven of het erg pittig is en of het glutenvrij is.
    De cocktails zijn ook heerlijk! Als dit restaurant bij ons in de buurt zou zitten zouden we zeker terug komen.

22. De meest slechte Griek die ik ooit gehad heb, diepvries gyros!

23. Het is erg druk maar daar heb je niet zo heel veel last van. We hebben weer super lekker gegeten. Als ik de recensies lees op deze website kan ik alleen maar zeggen dat ze de kritiek (vaak hoe onterecht ook) ter harte genomen hebben. Het personeel was uiterst vriendelijk, netjes. Goedenavond, bedankt en tot ziens. Je kunt zien dat het management er boven op zit zonder dat er een rare sfeer ontstaat. Het personeel voelt zich vrij genoeg om met ons een wave in te studeren op het terras, zodat de meisjes en jongens van de parade ook iets te lachen hebben als ze door die smalle straatjes moeten lopen. Kan niet anders zeggen dat we de volgende keer misschien wel 200 kilometer rijden alleen om hier te eten, gezellig te kletsen met de leuke mensen in de bieding en genieten van de sfeer die er wel degelijk is.

24. Eten was redelijk tot goed maar bediening was zeer slecht. Geen goedenavond bij binnenkomst, lege glazen werden weggehaald maar niet gevraagd of er nog nieuw moest komen. Geen "is alles naar wens" tussendoor. In 1 woord slecht. Uiteindelijk slechts 2 drankjes op en geen dessert.. De bediening erop aangesproken maar het is mijn probleem, niet mijn zaak en waar bemoei ik me mee..Ik zie toch dat het druk is (zaak was halfvol)..

5,1
  25. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Heb nog nooit in een restaurant gegeten met zon mooie inrichting als valkenhof. Prachtig!! Zeer vriendelijk en oplettend personeel. Drankjes staan binnen een minuut op tafel. Eten was heerlijk vooral de spaghetti met kip. Kortom een heerlijke avond gehad. Dikke tien voor dit restaurant!!!

26. Wat een heerlijk maar zeer goed en meest geweldige restaurant in Valkenburg. De bediening is om op te eten, helemaal top en niks om aan op te merken. Je wordt op de handen gedragen. Gewoon een woord: super.

De spare-ribs zijn top, daar kan geen ander restaurant tegen op en niet te vergelijken met die overheerlijke steak wat ze hebben. De diamant haas was heerlijk.

Gewoon een top zaak waar iedereen geweest moet zijn.

27. Brenda

28. Adriaan Veltmeijer

Ik ben iemand die van het uit eten gaan een goede deugd heeft gemaakt, en sinds deze zomer heb ik dit fantastisch restaurant leren kennen. De kwaliteit van het eten, perfect! De bediening onder leiding van Sandro die niets te wensen toe laat ! Prijs kwaliteit zeer goed ! Op dit moment is het restaurant voor mij een wekelijks bezoek waard, wat dan ook gebeurd. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten kan genieten. Vooral ook zoals afgelopen zomer op het mooie verwarmde terras. Ik voorzie daar nog vaak te komen.

29. Woensdagavond, in afwachting van de parade plaatsgenomen op het drukke terras. We bestelden aan een vriendelijke ober een lekker glaasje gluhwein dat in een vloek en een zucht op tafel stond. Na het bestellen van ons tweede drankje vroeg de ober of we misschien ook iets wilden eten en, gezien we nog niet besloten hadden waar we een hapje zouden nuttigen, gaven we te kennen de kaart wel even te willen zien. Deze zag er goed uit, voldoende keuze. We kregen te horen dat er naast de kaart ook nog diverse daggerechten aangeboden werden. Hiervan nam ikzelf 'konijn in het zuur' leuk geserveerd in een klein pannetje. Heerlijk! Mijn vrouw koos voor een gerecht van de kaart, namelijk een schnitzel met champignonroomsaus. Volgens haar mooi dik en een lekkere saus. Het dessertje hebben we binnen genuttigd. Crème Brûlée en een dame blanche. Leuk geserveerd en lekker. Bij het vragen van de rekening werd netjes geïnformeerd naar onze bevindingen en werden we ook nog getrakteerd op een uiterst humoristische opmerking van de serveersters, die de sfeer er goed in hadden zitten.
    Al met al een leuke en smaakvolle avond gehad. Een aanrader!

Oh ja, de parade was ook mooi!

30. Wij komen hier al jaren eten. En iedere keer bevalt het weer super! !! Als je naar Valkenburg gaat moet je gewoon bij valkenhof zijn geweest. Met hun heerlijke gerechten en vriendelijk personeel voel ik me iedere keer weer speciaal. Een dikke verdiende 10. Wij komen snel weer langs. Groetjes annie en familie