Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. Afgelopen weekend voor de tweede keer in Valkenburg op doorreis naar familie. Na onze vorige ervaringen bij Valkenhof leek het ons een goed idee hier een kamer te boeken voor een nacht. We werden vriendelijk ontvangen en na het inchecken werden we naar onze kamer begeleid. Een prachtige knusse kamer met een heerlijk bed! Natuurlijk ook maar meteen wat gegeten beneden in het restaurant. Gewoon lekker eten en snel op tafel. Een echte aanrader. We zijn in december weer van de partij!

2. We dachten lekker te kunnen eten wat we twee jaar geleden ook hadden gedaan. Maar de varkenshaas was echt te droog. Ook stond er dat we groenten erbij kregen. Maar de groente bleek de paar blaadjes sla te zijn. Toen mijn man vroeg of ze wat groenten hadden. Konden ze er niks bij maken. De vrouw wilde niet geloven dat de varkenshaas te droog was. Ze wilde het zelf niet eens proeven. De eigenaar noemde mijn man een mopperkont. En wou zijn verhaal niet aanhoren. Wij komen hier nooit weer.

3. Vanavond gegeten bij restaurant Valkenhof, het eten is er uitstekend! Ik heb de tapas vleesschotel besteld, die was meer dan voldoende, de entrecote van mijn vriendin was lekker mals. Wat ons echt zwaar heeft teleurgesteld is de bediening. Tot het eten ging het goed, daarna werden we totaal vergeten. Ruim een kwartier op mijn biertje moeten wachten, na 3x vragen kwam hij eindelijk. We hebben een half uur naar onze lege borden moeten staren tot deze eindelijk werden afgeruimd en daarna niemand meer van de bediening gezien,niet gevraagd of we nog wat na wilden of dat het had gesmaakt, ze waren ons totaal vergeten. De fooi hebben wij vergeten.

4. Prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding. Kleine porties met vooral veel saus. Vlees te gaar, champignons uit potje. Een glas wijn was slechts een bodempje wijn.

Jammer, want het is verder een sfeervol restaurant.

5. Het is een Chinees restaurant met wat "Japanse" invloeden. Leuk voor een keertje, maar als je echt Japans wilt eten zul je ergens anders heen moeten gaan.

6. Eetcafé-gerechten op neppe manier opgeleukt door onder ander opgemaakte boorden en chique praat 'op een bedje van...'. Drie uur moeten doen over 3-gangen menu door traag personeel. Dus okay eetcafé, maar zeker niet het restaurant dat zij pretenderen te zijn.

Geen kraanwater willen schenken: dit mag eigenlijk niet! Bestel geen thee: het is goedkope Pickwick-shit.

7. 3 dagen op rij gegeten op het terras. 3 dagen heerlijk gegeten. De pizza's, calzone, pasta, friet, vlees, vis, toetjes, voorgerechten, je kon het zo gek niet bedenken of het was perfect. Bij de tweede dag wist de aardige serveerster al wat we wilde drinken. Dan kan je voorstellen hoe de derde dag was..

Prijzen waren netjes. 3 gangen, 10 drankjes per dag en we waren met ons tweetjes rond de 70€ per dag ervoor kwijt.
    Het uitzicht is perfect. Onze hond was meer dan welkom. We komen zeker terug. Wellicht ook in het hotel.

De Italiaanse uitbater is erg vriendelijk!

8. De eerste dag in Valkenburg hier gegeten, iets om nooit meer te doen. De dagen erna aan de overkant gegeten.

De blonde serveerster leek op het eerste gezicht vriendelijk. Maar nadat ze begon te praten verdween dat snel. Ze vergat constant wat we aan tafel dronken, we waren met twee personen. Niet zo moeilijk zou je zeggen. Gelukkig ging de blonde serveerster om 18:00 uur weg en kwam er een vriendelijker man voor in de plaats.

Het eten was redelijk dacht ik. Gelukkig hadden we geen tapas. Want dan kan je daarna beter naar de mcdonalds gaan om je buik verder te vullen. Om toch een positief einde te maken aan deze negatieve ervaring, de soep was lekker.

De dagen erna zaten we tegenover dit terras, hoeveel mensen kwaad wegliepen bij Gaudi was niet normaal. Dit was echt een één keer maar nooit meer ervaring. Dus, kom je in Valkenburg, loop hier snel voorbij, er zijn denk ik wel 40 restaurants te vinden. Wil je toch aan het mooie plein zitten, tegenover zijn er ook genoeg te vinden

9. Het eten is hier fantastisch. Heb nog nooit zo een goede steaks gegeten.

Ook het verblijf in het hotels was gewoon uit de kust. Knusse kamer en de leuke meiden van Valkenhof zorgen er voor dat je aan niks te kort komt.

Kortom: je voelt je daar echt thuis en je word te over je oren in de watten gelegd.

Wij komen zeker weer terug.

10. Na jaren bij vele tapas restaurants gegeten te hebben kan ik één ding zeggen; dit was de beste!!! Zalige verse tapas en uiterst gezellige, zorgzame bediening!

11. Wij hebben genoten van de heerlijke high tea.
    Van ons krijgen jullie een dikke 10.

12. Wim Hendrikse

Mijd dit restaurant. Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Zeer kleine porties en geen bijzondere kwaliteit. Onvriendelijk personeel. Voor hetzelfde geld eet je ergens anders net zo lekker, maar dan wel twee keer!
    Dit restaurant staat in een gids. Geen idee waarom, de verwachtingen worden niet waargemaakt. De kwaliteit is blijkbaar zeer wisselend. Op internet lees ik twee soort recensies. De ene keer zeer lovend, de andere keer vreselijk. Bij ons jammer genoeg vreselijk. Een ervaring om nooit te vergeten en nooit meer te herhalen.

13. Wij hadden eerst een tafel half in het restaurant, op zich prima... maar na een kwartiertje schoof er een vrijgezellenfeest van 20 mannen naast ons, wat een hoop lawaai met zich meebracht. Nadat we dit gemeld hadden bij de serveerster, mochten we een andere tafel uitkiezen, erg fijn! We hebben een heerlijk rustig plekje gekregen en enorm genoten van het lekkere eten. Als voorgerecht hebben we met z'n 5en 2 hoofdschotels tapas gegeten, deze waren echt super lekker. Hele goeie chili con carne! Het hoofdgerecht vond ik persoonlijk iets minder, ik had de pasta met ossenhaas en truffel, maar voor mijn smaak teveel truffel. Nagerecht was wel weer erg goed! Al met al een gezellige avond gehad, we komen nog eens terug!

14. Vrijdag 12 september heerlijk gegeten, vlotte bediening. De rekening viel 33 euro duurder uit omdat er gerechten op stonden van een andere tafel! Excuus kon er amper vanaf! Maar omdat we toch heerlijk gegeten hadden, gingen we er de volgende dag lunchen! Het 12 uurtje besteld. De zalm zag er niet echt lekker uit, veel donkere plekken. Maar het ergste was het bestek, wat ronduit vies was, de ei resten zaten nog op het mes en de vorken schraapte je ook zo de etensresten vanaf! Helaas werd er door het bedienend personeel amper op gereageerd!! Alleen bij het afrekenen was het meisje attent en bood haar excuses aan!

6,5
  15. Nicolle Zelissen

Gezellig en knus restaurantje met heerlijke gerechtjes. Een aanrader voor als je wat langer aan de tafel wil zitten, wij gaan er in ieder geval een keertje terug.

16. Van tevoren telefonisch gereserveerd met voucher, goed voor een uitgebreid 3-gangen dagmenu voor 2 personen.

Bij aankomst blijkt dus dat je niet kan kiezen van het normale menu, maar een zielige, geheime kaart krijgt gepresenteerd met keuze uit een flauw visje of gefrituurde schnitzel. Niks wild of stoofpotje dus. Wordt niet vooraf gecommuniceerd, staat ook niet op hun website. Dat was truc nr. 1 waar je pas achter komt als je zit met een drankje.

De entourage gaat nog wel, maar het restaurant zit stampvol botte touristen (Hollanders) in korte broek en wandelschoenen. Vreselijk volk dat gebeld wordt tijdens het eten. Heel irritant.

Voorgerecht was een salade waar je €3,50 voor moet bijbetalen, of een Thaise kippesoep. De soep blijkt dus lauwe melk, aangelengt met water en een kipsmaak - veel te zout! Dat was truc nr. 2, want hierna blijf je drinken, of je wilt of niet.

Het dessert was een chocolademousse die regelrecht van de Aldi vandaan kwam. Het meisje in de bediening leek net nieuw te zijn begonnen en was totaal onbekend met horeca; vriendelijk doch onwetend, loopt rond in half open schoenen wat verboden is in restaurants i.v.m. veiligheid.

Je voelt je zwaar belazerd en het eten is echt ronduit slecht. Fletcher probeert klanten te lokken met goedkope aanbiedingen, maar echt mensen, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat ook zo!

Als je naar Zuid-Limburg komt voor de recreatie, ga dan eten nabij het centrum van Aken (Duitsland), daar is het eten niet alleen spotgoedkoop, maar kwalitatief op een niveau waar NL never nooit aan kan tippen. Prachtige oude stad met super-relaxte uitstraling waar Amsterdam bij in het niet valt.

1,8
  17. Miranda Bravenboer

Super lekker gegeten in een zaak die zo veel gezelligheid uitstraalt. Heel vriendelijk personeel. Als je in de buurt bent zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

18. wim reinartz

In een woord: super!
    Kwaliteit is ontzettend goed, vers en vind je nergens. Absoluut een aanrader. Zelfs als je geen sushi eet kun je hier terecht voor veel lekkers.

19. Zeer klantvriendelijke mensen, goede hygiëne en heerlijk waar; veel vers uit eigen keuken. Ze zijn iets duurder dan de rest in Valkenburg, maar dit heb ik er graag voor over. Sinds ik de frietjes hier heb geproefd, stuur ik iedereen hiernaartoe.

Een aanrader is vooral het zuurvlees.

Ook voor een royale portie heerlijke verse seizoensfruitsalade betaal je niet te veel.

20. Aanrader, pak de spareribs deze waren heerlijk.

21. Ik was met een groep mensen een dagje valkenburg en we hadden honger gekregen, dus gingen opzoek naar een restaurant. Uiteindelijk waren we hier uitgekomen. Maar dat bleek de grootste vergissing ooit te zijn. Als eerste waren ze de ouzo al vergeten, normaal krijg je dat overal als ontvangst.
    Daarna hebben wij bijna 2uur op ons eten gewacht terwijl er letterlijk niemand in het restaurant zat. Er kwam nog een andere tafel bij en die had zelfs het eten eerder gekregen. Mijn eetlust was al bijna weg. Uiteindelijk kwam het eten en ik verwachtte er heel veel van omdat het zo lang duurde, maar helaas was het een klap in mijn gezicht. Het eten was smakeloos en gewoon echt niet lekker, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!
    Dus bij deze bij dit restaurant wil ik nog niet eens gratis komen eten. En het grappigste van alles is de vrouw van de bediening zei "Ja sorry voor het lange wachten maar, we hebben het heel druk." Toen viel me echt niks meer in, er was niemand in het restaurant.

22. Heerlijk gegeten.
    Allemaal verse producten en goed bereid.
    Vriendelijk stel en prijskwaliteit helemaal top.
    Echt een aanrader!!

23. J.Wijnen

24. Goed voor weinig geld. Leuke bediening.
    De voordeel menu's zijn zeker aan te raden.
    Ik kom hier zeker nog eens terug.

25. Als wij in valkenburg zijn eten wij meestal bij de trein eten is goed. Personeel is vriendelijk, ik snap niet dat mensen van die slechte recensies geven. Zeker de prijs / kwaliteit verhouding is prima. Voor € 10,50 krijg je een soep vooraf, frites met salade en een flinke schnitzel. En als dessert de keuze uit koffie of een ijs coupe.

26. Wij hebben hier afgelopen week gegeten.

Het was helemaal top! De sfeer is leuk, super vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Ga zo door team La Casa.

Groetjes Vera

27. Lekker eten, leuk concept en aankleding, service kan beter!

28. Echt heerlijke verse frites. Gezellige bediening en alles super verzorgd. Compliment! Aanrader: frietje cauberg.

29. Paul ten Katen

30. Regelmatig een drankje gaan doen bij Bueno, maar deze week voor het eerst uitgebreid tapas gaan eten. Mijn eerste indruk was meteen positief. Het ziet er gezellig uit, zowel in het restaurant als op het terras. De medewerkers hebben mij bij binnenkomst vrolijk begroet en de Spaanse muziek zorgt voor een aangename sfeer.
    Tot mijn plezier heb ik niet onnodig lang hoeven te wachten tot het eten geserveerd werd. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uiteten met een partner óf het gezin.