Hier zie je hoe de meningen over de La Casa verdeeld zijn.

1. Annick Slangen

2. Annick Slangen

3. Annick Slangen

4. In dit restaurant kun je heerlijk eten en lekker genieten van een avondje uit. Zelfs mijn dochter van 12 vond het heerlijk. De gastvrouw legt precies alles uit wat je bestelt hebt. Ook op het buitenterras kun je daarna nog heerlijk genieten van een kopje koffie.Het was een superavond.

5. Met vrienden gegeten en vanaf minuut een een geweldig gevoel. Wij waren welkom, we waren bijzonder, kortom een geweldige avond. Wel wat prijzig, maar je zit er ook de hele avond en dat maakt de prijs ook weer goed. Ook de kwaliteit van het eten en drinken is het waard. Je zul er misschien even voor moeten "Sparen", maar het is het waard. Zeker voor herhaling vatbaar. Kortom Hubert, zijn vrouw en team bedankt!!

6. Rordon Gamsay

7. Frans van der Schuur

Als liefhebber van (h)eerlijk eten zijn wij bij toeval terecht gekomen bij dit restaurant. Als je in Valkenburg loopt moet je even de drempel durven te nemen omdat het boven is. Maar dat is zeker de moeite waard.
    Eenmaal boven begint het verwennen:
    De ontvangst is prima, het eten is niet te beschrijven, zo heerlijk. Op het dakterras ben je al snel de drukte van Valkenburg vergeten en ervaar je in een oase van rust.
    Wij hebben er voor gekozen om ons helemaal te laten verrassen inclusief de wijn die er bij geschonken werd.
    (Echt geen slechte beslissing!!)
    Ik ga niet schrijven wat er geserveerd werd daar dit juist hun kracht is en het zo heerlijk is dat ik bang ben dat ik de helft vergeet te beschrijven of chef Hans daarmee tekort doe.
    Wat mij ten zeerste verbaasde wat het totaal van de rekening wat wij moesten betalen, ik heb toch maar gevraagd of het wel klopte daar wij andere ervaringen (in Amsterdam e.o.) hebben voor een avondje culinair op dit niveau.
    Kortom: chapeau en respect voor hun!

8. N. van de O.

Na het lezen van de uiterst lovende recencies zijn wij met hoge verwachtingen aangeschoven. Het restaurant is erg klein, maar wel gezellig. Je wordt uitermate vriendelijk onthaalt en bediend door de gastvrouw. Onze avond kon niet meer stuk dachten wij... Als voorgerecht hadden wij een carpaccio. Die was goed, maar ik heb hem wel lekkerder gehad. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. Vanaf dat moment ging het helemaal mis. Ik had een lasagna en mijn moeder een entrecote. Ik kreeg mijn lasagna al redelijk verbrand op tafel. Toch ben ik begonnen aan mijn lasagna. Ik heb al heel wat lasagna's gegeten in mijn leven (mijn favoriete gerecht bij de Italiaan), maar zo smakeloos, bijna vieze lasagna heb ik nog niet eerder gegeten in mijn leven. Ik heb er niet over geklaagt, omdat mijn moeder ook al klachten had over haar entrecote. Die was namelijk ook erg verbrand en smaakte ook zo. Verder had het vlees geen smaak en de smaak die het had was niet lekker. Een beetje te vergelijken met vlees wat tegen de datum zit. Nadat ze dit gemeld had kreeg ze een nieuw stuk vlees. Dit was dan niet verbrand, maar nog gedeeltelijk rauw. Los daarvan waren er halverwege de avond meerde producten van de kaart of dagmenu's niet meer aanwezig (te denken valt aan brood, appelsap, rose, bepaalde soep ect.. Al met al hebben wij dus geen goede ervaringen met dit restaurant.

4,3
  9. Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant! Aardige bediening, mooie zaak, en echt het eten fantastisch. Heel veel succes verder.

10. Heerlijk gegeten hier, vriendelijke bediening. Voor een aantal gerechten is de prijs helaas niet in verhouding, bijvoorbeeld 4 mini gamba's voor 8 euro is absurd.

11. Slecht! Absoluut niet prijs waardig. Vlees 3soorten op een bordje bij elkaar. Geen idee hoelang het er al op lag. Groente krijg je niet. Alleen een bordje met paprika, champignons en ui ringen.
    Geen uitleg, amper vraag naar drankjes. Vies wijn glas wat vervolgens doodleuk in een schoon glas wordt over gekiept. Etc etc.

2,6
  12. Yvonne v.d. Vis-Schoonderbeek

Onze 5-jarige kleinzoon wilde heel graag Sushi eten. Het was in 1 woord geweldig. Bediening en eten was uit de kunst! Er werd ontzettend leuk omgegaan met een klein kind (ze zitten toch nooit helemaal stil) Steeds een leuk praatje en uitleg over bepaalde dingen. Zeker de moeite waard voor herhaling! Bedankt voor de geweldige avond!

13. Internationaal Valkenburg

Frans en Marian

Op 31-08-2013 hebben wij beiden genoten van een heerlijk 3-gangenmenu.
    De salade van geitenkaas was uitermate vers en smakelijk bereid. Het hoofdgerecht van tilapiafilet-aardappelgratin en heel verse, knapperige groente was echt voortreffelijk. Als nagerecht was de aardbeienmousse met verse aardbeien overheerlijk. Niet te vergeten de bediening; deze was uitermate vriendelijk ; er werd diverse keren geïnformeerd of alles oke was. Kortom, wij hebben een paar smakelijke en gezellige uurtjes doorgebracht in restaurant Savoureux.

14. Miranda Vodegel

Wat een heerlijk onverwachte ervaring was het om op en zwoele juli zomeravond bij BarCelona te eten. Heerlijk rustig, aan het einde van een druk Valkenburg, op een sfeervol terras bediend worden door alleen maar vrouwen! Wij hadden een TOP-avond!
    Het eten was heerlijk: vers en ter plekke gebakken kip, de sangria zalig, de muziek aangenaam warm en de bediening ontzettend gastvrij.
    Dit restaurant, gerund door een vrolijke ambitieuze onderneemster, is een absolute verrijking van het aanbod in Valkenburg. Wij wensen BarCelona alle succes toe en komen graag weer terug als we weer in Valkenburg verblijven!

15. Gast vrij personeel, gevoel voor humor.
    Schone en nette zaak waar je voor weinig GOED kunt eten en zodra je in de buurt bent kom je hier zeker terug.
    Schoon bestek en schone borden zeker de moeite waard

Zitten net tegenover de Gemeente Grot.

16. René Dassen

Goed eten. Gezellig. Goede prijs kwaliteit verhouding.

17. David Timmermans

Broodje parmaham is een aanrader. Ze vergeten wel vaak de pijnboompitten erbij te doen. Dit zorgt dan voor enorme frustratie bij de bezoekers.

18. Vorige week dinsdag heerlijk gegeten bij Kodoo in Valkenburg! Super vriendelijke bediening! Wij wonen zelf in Leiden maar als ik weer in Valkenburg ben ga ik daar zeker weer eten! Een aanrader dus!!

19. Tja hier kun je nu echt heerlijk en op het gemak eten zonder dat je weggekeken wordt. Leuke sfeer, bediening altijd even vriendelijk. Je hebt van die zaken dat is hap slik de rekening. Dat heb je hier niet. Eten top, drinken top. Woorden te kort; ga zo door.

20. alfred van der heijden

Echt geweldig, heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel en accommodatie heel sfeervol. Een aanrader voor iedereen die in Valkenburg lekker wil eten.

21. De spareribs waren super en vielen gewoon van het bot, echt heerlijk gegeten!! Jammer dat de eigenaar het koffieapparaat al had schoongemaakt dus geen lekker bakkie op het eind! Maar verder alles super voor elkaar! En zeker voor herhaling vatbaar!!

22. Goedkoop is duurkoop. Als ik diepvries pizza wil kan ik beter thuis blijven, en thuis smaakt die zelfs beter. Ook de tapas zijn niet om naar huis te schrijven, deze koop je kant en klaar beter in de supermarkt. Bij het uiten van onze klacht werd deze niet serieus genomen want wat konden we immers verwachten voor dat geld. Mensen, ga hier niet naartoe.

2,3
  23. Zo'n 3 à 4 maal per jaar vertoeven we in Valkenburg. We willen dan absoluut een bezoek aan Gasterije la Fleur niet missen. Het is een waar feest om daar te eten. Patricia is een uitstekende gastvrouw en Pierre een hele goeie kok. Een absolute aanrader.

24. In dit restaurant is niets mis, alles is top, wat je ook eet of drinkt. We zijn onlangs 2 keer speciaal met vrienden uit Breda gekomen om hier te dineren. Ook onze vrienden waren blij verrast met alles wat hier geboden werd. De prijs kwaliteit verhouding is hier top. Patricia en Pier ga zo door, wij komen hier zeker weer terug en ook onze vrienden dus geen minpunten. Groeten van ons uit Breda.

25. Het is altijd weer genieten bij BarCelona! Het personeel is altijd vrolijk en behulpzaam en het eten lekker vers! De (zelfgemaakte) sangria is ook zeker een aanrader!

26. Goedkoop is duurkoop , dat blijkt wel weer ! Veel van het eten kwam uit blik of diepvries. De 'kommetjes' die geserveerd werden, waren zwaar beschadigd. Qua sfeer is het net alsof je bij je tante en oom blijft eten maar niet in de goede zin, een zonnebril tijdens het serveren of een sigaretje voor het terras roken terwijl het bomvol zat.

27. Vanavond het 3-gangen verrassingsmenu gehad. Het was oprecht een verrassing...in positieve zin! Heerlijk eten en mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel, prima setting en niet te vergeten...heerlijke huisgemaakte brownies!!!

28. Na een lange wandeling door Valkenburg, kwamen wij door de Grotestraat met aan weerszijde veel terrasjes. Wij zijn neergestreken bij Cafe Bistro Nurgus. Bestelde een broodje met en koffie, we zaten heerlijk in het zonnetje te kijken naar de wandelaars die voorbij kwamen. Valkenburg is een echte toeristenplaats.

29. Bediening veel te langzaam, lang moeten wachten op drankjes.
    Prijs kwaliteit niet in orde, veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.
    Borden waren niet warm, eten koelt veel te snel af!
    Het gebruik van de bloemen ipv kruiden veel te overheersend, gastvrouw vertelt veel te veel.
    Interieur veel te druk, paars is niet echt onze smaak!
    Helaas zullen wij hier niet terug keren!!

3,4
  30. Heerlijk gegeten. Het stoofpotje en de kip waren erg lekker.