Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. Italiaans Valkenburg

Leon smerecnik

Zoals altijd lekker eten. Leuke bediening. Dit was ons 6de jaar op rij. We gaan elk jaar, gisteren 20-2-2018 waren we 6 jaar bij elkaar. En wij vieren dit altijd bij la casa op naar ons 7de 😉

Heel sfeervol restaurant met een super vriendelijke bediening. Super lekker eten van kwaliteitsprodukten die heel mooi gepresenteerd werden. Een streling voor het oog. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De verwerking van bloemen in het eten en in de decoratie is top! Net weer even iets anders 👍

3. Italiaans Valkenburg

Birgit Martinez

Wij hebben hier 2 avonden achter mekaar gegeten. Alles was overheerlijk. De witte sangria is ook erg aan te bevelen. Het is een hele gezellige en sfeervolle zaak met leuke bediening. Het is aan te raden om te reserveren want ze zitten meestal vol. Wij hadden 1 avond niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Als wij in Valkenburg zijn, gaan we hier zeker weer eten.

Rob de vries

Super goed eten, niet te zout, hoeveelheid zeer voldoende.

5. Regionaal Valkenburg

Chris senden

Gisteravond 18 februari voor de eerste keer gegeten bij Sunndays.
    Zeer goede keuze op de menu kaart, niet teveel.
    Uitstekend gegeten in een bijzonder gezellige ambiance. Uitstekende en vriendelijke bediening.
    We gaan er zeker nog eens terug.
    Voor eenieder aan te bevelen.
    Bravo, ga zo door. 💐💐💐

Ondanks een aantal zeer overdreven recensies gingen wij toch naar the Church. Wij vonden de prijs kwaliteit prima! Je kiest zelf hoeveel gram je wilt eten! Dus als mensen het te weinig vonden had je meer moeten kiezen. Het meisje was erg enthousiast, en alles verliep soepel. 1 min puntje de wc was erg rommelig. Papier op de grond, geen Wc papier in 1 wc.

Jason Humblet

Bediening was erg goed, en kregen het eten erg vlot, Ik had een naam in het bijzonder gevraagd dat was volgens mij Lanikky, Het eten was erg goed en snel klaar.

Jack Hermes

Het eten en de bediening is perfect. Het was er echter heel koud. De verwarming kon het echt niet aan.

Via SD kennisgemaakt met dit nieuwe sushi restaurant en wij waren aangenaam verrast door de veelzijdigheid. Ook staat zalm sashimi op de kaart zonder bijbetaling, iets wat veel andere restaurants niet doen. Bestellingen plaatsen middels tablet is ook enorm handig en snel..

Dit is ons nieuwe favoriete sushi restaurant geworden in Maastricht en Parkstad regio.

Gewoon een fijne zaak met lekkere friet en vriendelijk personeel. Aanrader.

Eten was lekker maar wel redelijk duur.

12. Italiaans Valkenburg

-Iets meer comfort aan tafel (we waren met 8) had gemogen.
    -Iets te lange wachttijd.
    -Zeer lekker gegeten.

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met groenten uit eigen moestuin.
    Mooie locatie en de bediening was top!

Super lekker gegeten, prachtige locatie, vlotte bediening, voor herhaling vatbaar 👌

Zeer lekker gegeten!
    Fijne, vlotte bediening in een mooie setting.
    Een echte aanrader!

16. Italiaans Valkenburg

Het eten was lekker zoals altijd! La Casa heeft de beste spareribs van heel Nederland. De service was ook goed, alleen een meisje in de bediening vonden wij niet erg vriendelijk, de rest van de bediening zoals altijd vrolijk en behulpzaam.

Ik kan me eigenlijk in voorgaanse recensies niet vinden. De eigenaar was heel vriendelijk, had zelfs humor. De bediening was heel goed en vriendelijk.
    Ja oké het ging best snel, en ja het was eten zoals je kan verwachten in een eetcafé. Daar is dan ook zeker de prijs naar. Het smaakte goed genoeg. Ook de zaak zelf zag er leuk uit en niet stoffig of zo.

Sandra Metsemakers

Helma van der Logt

Wat een afknapper zeg denk je gezellig uit te gaan eten met je hele gezin(10)personen. Wij zijn allemaal fan van Grieks eten maar dit was werkelijk te erg hadden gereserveerd op basis van de reviews zaten we niet eens allemaal bij elkaar t was er koud en niet schoon en moesten ook nog ruim 50minuten op t eten wachten. Eten was te eten maar zeker niet wat we gewend zijn. Kortom nooit meer.

20. Italiaans Valkenburg

Hoewel we van te voren hadden aangegeven dat we met een baby van 5 maanden zouden komen (en zo’n baby wordt uiteraard vervoerd in een kinderwagen) werd al meteen bij binnenkomst op bijzonder botte manier duidelijk gemaakt dat er geen sprake kon zijn van een kinderwagen, aangezien daar geen plaats voor was. Dat zette uiteraard voor ons al meteen de (slechte) toon. Het was bomvol, rumoerig en onpersoonlijk. Het eten van de kinderen werd erg snel opgediend, de volwassenen moesten ruim een uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
    Het voorgerecht, soep met 8 stukjes brood, een handjevol tortillachips en een klein bakje olijven was erg karig voor 7 volwassenen. Het hoofdgerecht was genoeg vullend omdat het erg vet was.

Vandaag met z'n tweeën gaan eten met een social deal. Mijn vriend bestelde een schnitzel met champignonsaus ipv jägesaus en ik had kipsaté. Over het eten zelf is niks verkeerds te zeggen, als je de standaard van een eetcafé in je achterhoofd hebt. Bij de rekening kwamen we echter voor een verrassing te staan : er werd €2.50 geteld voor de champignonsaus, omdat de saus blijkbaar niet bij de schnitzel hoorde (wel bij andere gerechten op onze kaart). Dit stond op de achterkant van de menukaart, wat wij niet hadden gezien en ook niet aan ons werd medegedeeld met het bestellen. Ook werd de mayo twee keer geteld, terwijl we er maar 1 hadden genuttigd. Jammer.. Want dit maakt dat wij niet snel meer terug komen en het ook niet aan anderen aanbevelen.. Lijkt me dat een social deal juist daarvoor geschikt is...

Dominique Adriaens

Vandaag het nieuwe concept van Grieks Restaurant Dionysos gaan proberen " All you can Greek ". Heerlijke gerechten, goede en snelle bediening. Met andere woorden voor iedereen die van lekker eten houdt en de Griekse keuken wilt proberen moet bij Grieks Restaurant Dionysos zijn. Een echte aanrader.

Een tijdje geleden met een angstig gevoel (naar aanleiding van diverse recentie's ) naar Valkenburg gegaan.Met zijn vieren heerlijk gegeten (2× vis en 2× Steak) zaterdag j.l. met dochter, schoonzoon en kleinzoon weer geweest. 1× Spare-ribs, 3 x steak en 1× kipfilet. Allemaal 100% tevreden. Bediening vriendelijk maar niet overdreven en een lekkere fles wijn maakte het geheel compleet. Gaan binnenkort weer teug.

Het eten was prima. Keuze genoeg. Inktvisringen als voorgerecht, Rumpsteak en Hamburgers als hoofdgerecht. Dessert warme chocoladeraart, icecream, frombozenparfait en cheesecake.
    De service was vlot en de bediening vriendelijk & behulpzaam. Leuke bierkaart, het gegeven advies werd een heel goede en lekker smakende keuze.
    Prijs /kwaliteitsverhouding klopt prima.
    Absoluut voor herhaling vatbaar.

Lucia Riedé - van Santvoort

Uitstekend gegeten in een prachtige ambiance!

Man

Afgelopen weekend tapas gaan eten in Valkenburg. Super gezellige sfeer, leuk ingericht en vriendelijk personeel, zien er verzorgd uit en hebben zin in hun werk. Eten smaakte goed! Wij komen zeker nog een keer terug.

28. Nederlands Valkenburg

Claessens

Vandaag gegeten bij Du&Ich te Valkenburg(L).
    Bij binnenkomst werden wij verwelkomd met een rioollucht die in de zaak hangt.
    Wij hadden gereserveerd via Iens voor het 3 gangen keuze menu.
    Voorgerechten redelijk tot goed, stokbrood had wel langer in de oven gemogen.
    Hoofdgerechten Spareribs en Saté, prima en een goede portie.
    Wienerschnitzel niet bijzonder.
    Vis, Scholfilet was een zeer armoedige portie (volgens eigenaar een gangbare portie.)
    zou je geen voorgerecht kiezen dan sta je met honger van tafel op!
    Wel voldoende frites en gebakken aardappelen.
    Veel verlichting in de zaak, er mag wat meer aandacht aan de poets- en opruimwerkzaamheden worden besteed.
    Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Jos en marjo

Lekker de hele dag door kerststad Valkenburg gelopen en rond 17:00 uur zien we die geweldige grill draaien met die halve haantjes, dus wij zijn meteen naar binnen gegaan! Uiteraard een halve haan met friet en mayo besteld. In een woord TOP. Leuke bediening en gezellige sfeer.
    Zeker voor herhalingvatbaar!

Groet jos en marjo uit Heerlen!

30. Italiaans Valkenburg

Zo lekker gegeten met een goede vriendin! Komen zeker terug!! Complimenten voor de kokkin!!