Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. Wij komen regelmatig bij Brasserie America omdat zij ook een glutenvrije kaart hebben.
    Ben nog nooit ziek geweest als ik bij hun gegeten heb. Zelfs het koekje bij de thee is glutenvrij. Ook het andere eten is goed verzorgd en het smaakt allemaal heerlijk. Gezellige ambiance en fijn en gezellig personeel.

2. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel

3. Gezellig, sfeervol en lekker eten.

4. We hadden via hun site gereserveerd voor een lunch voor 2 personen om 12.30 uur, hiervan had ik ook een bevestigings e-mail. Toen we daar om 12.30 uur aankwamen, zat het personeel in bespreking en werd ons verteld dat ze pas om 13.00 uur open gaan. Vreemd, want op de site staat dat ze vanaf 12.00 geopend zijn en ook de reservering kon al om 12.00. Maar goed, we moesten toch nog naar een winkel dus dat half uur was geen probleem.
    Toen we om 13.00 terug waren bij La Casa werd ons gezegd dat ze in bespreking zaten met het keukenpersoneel en dat we om 13.30 terug konden komen. Nee, bedankt. We zijn om de hoek bij de concurrent gaan lunchen waar we wel meer dan welkom waren.

5. Wij hebben heerlijk gegeten. Lekker mals vlees. Alles keurig verzorgd.
    De sfeer is huiselijk en gezellig. Bediening aardig.
    Zeker een aanrader.
    Prijs/kwaliteit is top.

6. De Groot

Eten mankeerde niets aan. Erg lekker jammer de de eigenaresse steeds weer kwam of we iets te drinken wilde. Zelfs nadat er was afgeruimd en de rekening al gevraagd was. Maar niemand die vroeg of alles naar wens was, terwijl er personen aan tafel zaten die nog steeds niets te eten hadden en de rest met pasta al klaar was.

Jammer, maar hier komen wij zeker niet terug. En 25 euro voor een pizza is dan niet echt goedkoop meer.

7. Het eten was heerlijk en de bediening goed. We hebben een gezellige avond gehad!

8. Marion L’Ortye

Hele goede keuken / kok.
    Vriendelijk personeel.
    Mooie locatie.
    Altijd goede sfeer!

9. Prima Griekse kaart. Lekkere gerechten. Zeer vriendelijke en redelijk vlotte bediening. Het restaurant is netjes maar de ambiance en sanitair e.d. erg gedateerd.

10. Biefstuk taai. Werd biefstuk genoemd, maar leek meer op een goedkope baklap. Eerst rauw geserveerd, daarna helemaal doorbakken en met een bot gezicht weer op tafel gekwakt. Niet opgegeten maar ze willen wel dat we het betalen. Uiteraard niet gedaan. Sausjes uit zakjes, vlees droog en taai, hele kleine glaasjes frisdrank.
    Wat een aanfluiting. Zeker geen horeca mensen.

2,4
  11. Hans

12. Prima eten, leuke griekse sfeer inrichting, hond mee geen probleem.

13. Frans Vroegop

Eten was heerlijk en service was ook super ik kan het iedereen aanraden.

14. Broodjes zijn iets kleiner als vroeger.
    Interieur is wel verbeterd.
    Nog steeds een drankje gratis.

15. Rob Zonder

De bediening liet erg lang op zich wachten. Wij hadden de indruk dat het aantal personeelsleden in zowel de keuken als de bediening te weinig was voor het volbezette restaurant.

De gastvrouw bood ons een broodje met tzatziki aan voor tijdens het wachten. Dat kwam op ons erg vriendelijk en attent over, maar wij waren toch wel onaangenaam verrast toen het bij het afrekenen gewoon op de kassabon stond vermeld.

We waren net twee maanden terug van Kreta en we hadden de smaak nog bijna in onze mond. Maar hier was de giros ronduit droog en het eten maakte op ons niet bepaald een authentieke indruk. Niet voor herhaling vatbaar.

4,7
  16. Aanrader!
    Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Vriendelijk en kundig personeel. Is een verademing in vergelijking met veel andere restaurants.

17. Een grote teleurstelling. Bij dit restaurant is het mogelijk te reserveren, maar alleen voor een tijdsduur van 2 uur. Een half uur voor de eindtijd is het bestellen van een dessert al niet meer mogelijk. Genoeg andere keuzes in Valkenburg. Hier zie je ons niet meer terug.

18. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Echt een aanrader bij een bezoek aan Valkenburg. Serveren echt vers gebakken brood als voorgerecht(betaald). Pizzatip: Pizza Taco, Om je vingers bij af te likken.

19. Frans Vroegop

Fantastisch gegeten, lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening. Herhaling is zeker.

20. Waardeloze tent het eten was niet lekker halve haan zo droog als wat. Friet was ook niet lekker, bij afrekenen werden we niet vriendelijk behandeld. We vroegen om de de rekening te splitsen en begonnen daar moeilijk over te doen bij het afrekenen en wilde perse dat we contant afrekenden, terwijl ze met pinautomaat in haar hand stond. Toen zei mevrouw van de bediening 15 en 15 is nog altijd 30 bij mij. Ik zei je moet de rekening splitten en wil gewoon pinnen klaar. En een hoop tam tam. Deze oudere mevrouw die dienst had op 6 jan zou zich moeten schamen onbeschoft arrogant typ mij zien ze hier nooit meer terug. De recencies die ik ook gelezen heb zeggen genoeg.

2,2
  21. Duco Bergboer

Bijzondere en goede italiaanse gerechten. Met een top service!

22. Zuid-Amerikaans Valkenburg

Het was 30 december 16.10u en druk in Valkenburg. We wilden wat drinken met borrelhapjes. Er was nog plaats op het terras. De onbeschofte lulhannes die ons te woord stond en niet eens aankeek zei dat er met het diner begonnen ging worden. We waren niet welkom. De volgende keer als het heel rustig is, slaan we over. Nooit meer! Bij de buren waren we wel welkom.

23. Zuid-Amerikaans Valkenburg

Sharon

24. Johan.Haan

Goed gevulde bord waard voor de prijs

25. Het eten was echt heel goed, genoeg keuze. Goede kwaliteit en normale prijzen.
    De bediening was ook goed!

26. Michelle Legeland Brand

Wij zijn vegetarisch en ook voor ons was er genoeg keuze. We hadden een tafel vol met heerlijke voorgerechten en soep. Er is ook vegetarische moussaka op de kaart zag ik. Heerlijk maar wij zaten al vol. De sfeer was ook gezellig en het personeel heel vriendelijk.

27. Jan Huydts

We waren wat vroeg bij het restaurant, vanwege de drukte rond de kerstperiode.
    Dat was geen probleem en we konden plaats nemen. Wat mij direct opviel was de mooie warme sfeer en geweldige bediening. Het eten was om je vingers bij af te likken en dat voor een redelijke prijs.
    We komen zeker nog een keer terug.

28. Internationaal Valkenburg

Judith Oostenrijk

Gezellig klein restaurant. Wij kozen voor de shared dining Bento box. Rendang, Massamam curry, sate en nog veel meer. Heerlijk gegeten!

29. Ellen den Hollander

Het eten was weer heerlijk. Wij hebben de antipasti en een pizza gegeten. De bediening was super. We werden geholpen door de dochter van de eigenaren. Vriendelijke, behulpzame en aardige vrouw. Na afloop hebben we nog gezellig nagetafeld met de eigenaren en de problematiek in de wereld besproken.
    Al met al een super avond!

30. Salvatore Lombardo

Het eten was weer heerlijk en vers. Bediening super en vriendelijke. Sfeer altijd gezellig bij Da Pio. We komen graag eten bij Da Pio.

Groet Salvatore en Karin.