Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. Z!N
    Nederlands Valkenburg

Op het terras gezeten zonder jas aan! Heerlijk met al die heaters. Friet zuurvlees… overheerlijk! Een aanrader.

2. Italiaans Valkenburg

Saar van keulen

We hebben heerlijk gegeten. Heel gastvrij.
    Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Sfeerloos restaurant, eten wordt ook sfeerloos geserveerd. Geen slablaadje of garnering te bekennen. Men was gehaast, prijs valt mee, behalve dan de 0,90 ct voor mayo en €2 voor appelmoes. Het frituurvet bleef nog lang nasmaken, alsof het vet wat ouder was. Volgende keer liever iets meer betalen voor een goede maaltijd, maar niet hier.

4. Internationaal Valkenburg

Leuk parkrestaurant met vlotte bediening goede service en heerlijk eten.
    Wij hebben een top avond gehad met onze vrienden.
    Volgende maand alweer gereserveerd.

Paul van Bunderen

Prettig ontvangen. Aangezien wij geen alcohol (meer) drinken, maar toch wel wijn prettig vinden bij eten in een restaurant stemde men er in toe een wijn te halen, die wij graag hadden en dat tegen een zeer geringe meerprijs. Vinden wij grote klasse.
    Qua eten had mijn vrouw vooraf de uiensoep (heerlijk met veel gegratineerde kaas) en als hoofdgerecht een eveneens uitstekende kalfslever. Zelf begon ik met overheerlijke kikkerbillen in een romige knoflooksaus en daarna voortreffelijke konijn in een zoetzure saus met pruimen.
    Wij zijn kritische eters, maar hier kunnen we helemaal niets op afdingen. Zeer tevreden.

6. Italiaans Valkenburg

Wat een gezellig restaurant heerlijk gegeten, ontzettend aardige eigenares, zeer belangstellend naar de gasten toe over hoe het eten smaakte etc leuk die open keuken kun je kijken hoe iemand lekker kookt. Bediening heel correct.
    Een aanwinst voor Valkenburg dit Italiaans restaurant ga zo door.
    Kom zeer zeker terug doei.

Al vele gerechten van de kaart geprobeerd...
    Allemaal even lekker!!!
    Leuke sfeer, vriendelijke bediening (door de eigenaren) én voor een goede prijs.

Paul

Klein knus restaurant, eenvoudig ingericht maar bediening en eten zoals je graag verwacht. Komen zeker een keer terug. Voor liefhebbers die laat trek hebben, na middernacht zijn daar ook broodjes Gyros. Aanrader!

10. Zuid-Amerikaans Valkenburg

B van den Broecke

Voor de 1e keer bij Brazza gegeten, fantastisch, vriendelijk personeel, eten geweldig zeker voor herhaling vatbaar.

Hierbij wil ik mijn beoordeling van 4 november jl. herzien.
    Ik heb vernomen wat de reden is van de hoge prijs van een Brand Bockbier en ook van meerdere bieren.
    Dit heeft te maken met het feit dat de inkoopprijzen fors omhoog zijn gegaan.
    Ik bied dan ook mijn excuses aan, aan de directie en medewerkers van het Stads.

Vanavond weer bijzonder goed gegeten, net als bij ons eerste bezoek aan De Gouden Leeuw. De kok heeft hier altijd zijn beste avond, lijkt het wel. Groenten perfect, daar houden we erg van, heerlijke bijgerechten en voortreffelijk bereide reerug. Heerlijk! De bediening was ook deze keer weer van grote klasse: gastvrij, hartelijk, attent, wat een feestje is het om hier gast te zijn! De serveerster herkende ons niet alleen, heel bijzonder als je nog geen stamgast bent, maar wist ook nog van onze voorkeur voor bepaalde gerechten. Ook haar collega’s verdienen niets dan lof. Zulke geweldige personeelsleden wens je elk restaurant toe!

Zoals altijd weer heerlijk genoten

Helemaal niks mis mee. Top. Komen zeer zeker terug. All you cam Greek is een.
    Aanrader.

15. Italiaans Valkenburg

Vandaag heerlijk gegeten in Il Forno, Italiaans restaurant in Valkenburg.
    Sfeervol en warm restaurant qua eten en bediening.
    Dikke aanrader 👍

16. Italiaans Valkenburg

Goede keuken alleen probleem met de lucht door open keuken en erg warm in restaurant.

Frituur met een Aziatische glimlach.
    Frieten zo als frieten moeten zijn (maar niet overaal aangeboden): vers vet/olie & van verse aardappels (geen diepvries!).
    En geen "haute frituur" met de schil er nog op.
    Een aanrader!

Zo. 4 Nov. Hier gegeten via SocialDeal.
    We hadden het 4-gangen menu en het was het geld gewoon waard. Soep was goed warm. Flesje frisdrank normale prijs, €2,50
    Jonger personeel is zelfs heel vriendelijk.
    Het kan dus ook goed gaan.

Annemie Brouns

Nou Nol, je loopt wel met de klompen erdoor!
    € 4,75 Voor een Brandbockbier. Een binnenlands bier met de inhoud van een gewoon pilsje.

20. Italiaans Valkenburg

Huibert Willem

Wij zijn hier vanavond met onze dochter gaan eten, de chef kok komt uit Sicilië dit is al een plus punt. Heerlijk gegeten, eerlijke gerechten prijs kwaliteit helemaal top ruime keuzen uit de wijn. Heerlijk om nog zo een pareltje te ontdekken.

21. Italiaans Valkenburg

Marlie Wouters

Net weer heerlijk gegeten bij Da Pio. Alle gerechten die wij hadden waren uniek, zulke smaak en passie in een gerecht vind je niet snel. Naast het geweldige eten werd een ruime keuze aan huiswijnen en andere wijnen aangeboden door de fantastische bediening. Da Pio is zeker een aanrader voor degene met een hart voor de Italiaanse keuken.

22. Italiaans Valkenburg

Heerlijk gegeten op een perfecte locatie.
    Dikke pluim voor de kok.
    Fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Internationaal Valkenburg

Bram huver

Keuken is heel erg goed! 5 Gangenmenu voor een zaak in Valkenburg van zeer hoog niveau. Chef's wissel geeft deze zaak een nieuw perspectief. Ieder gerecht smaakvol en zeker de opmaak knap en kundig. Bediening is tegenover de keukenbrigade vlak.

24. Italiaans Valkenburg

Zoals altijd goed gegeten, gezellige sfeer.

25. Italiaans Valkenburg

Ayrton Wouters

hans koskamp

Lekker eten, verrassend opgediend.

Nooit meer! We krijgen als voorgerecht groentesoep die ZUUR is. Krijgen wel een ander kopje soep maar verder worden er geen woorden aan vuil gemaakt. De biefstuk is taai en de groenten aangebrand. Het toetje lijkt rechtstreeks uit de diepvries van de Sligro te komen en het ijs met bosvruchten blijkt ijs met saus zónder vruchten. Wanneer we opmerkingen maken wordt gezegd dat we dan maar thuis moeten eten en wordt ons letterlijk de deur gewezen. Ongelooflijk! Wij zijn echt geen verwende zure klanten maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. NIET HEEN GAAN!

28. Italiaans Valkenburg

Dit restaurant gekozen nav de goede recensies. We kwamen voor tapas. Vriendelijke hollands ogende bediening en kok. Er staat tapas op de beginsite. Maar er isGeen tapas. Pasta was ok. Lasagne bovenkant zwart verbrand. Al met al viel het ons wat tegen. De muziek te hard.

29. Steakhouse Valkenburg

Gertie jacobs

Het personeel is schaars en niet vriendelijk. Na 1,5 uur zelf moeten vragen voor 2e drankje.
    Het eten was lekker maar voor een stevige prijs voor wat geboden wordt.
    Personeel komt tussendoor niet vragen of alles ok/voldoende is.

Wij gaan regelmatig naar Brasserie America. Altijd top kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!