Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

Wie wil er nu niet in dit idyllische kerkje eten?! Gekozen voor de hamburger en deze was echt verrukkelijk!! Bediening kon beter, maar het was gisteren dan ook wel echt heel druk in het restaurant.

Heerlijk gegeten. Sfeer was uitstekend . Bediening prettig en vlot! Het was eg druk en dat merkte je niet aan het personeel! Voor herhaling vatbaar.

Voor het eerst Flammkuchen gegeten en het smaakte héérlijk! Vers gebakken, zeer krokant.
    Super vriendelijke bediening, gezellige kerstsfeer.
    Een aanradar!

Zeer goed gegeten, leuke sfeer. Eigen bier is aanrader.
    Heel goede prijs/kwaliteit verhouding en geweldige bediening.

6. Italiaans Valkenburg

Heerlijk gegeten en het personeel was top. Een gezellige avond in een sfeervol restaurant.

Top keuken, met 4 personen gaan eten en heel lekker gegeten alles was naar wens en vriendelijke bediening, we komen zeker nog terug en zeker een aanrader.

Hans & Maria

We hadden nog nooit Flammkuchen gegeten en lieten ons verrassen door de keuken. Heerlijk gegeten en wat een variatie is er mogelijk! Bediening was top. Een aanrader voor als je eens iets anders wilt ...

Hebben heerlijk gegeten. Service was ook erg goed. Werd goed rekening gehouden met mijn dieetwensen (veganist en coeliakie). Handig is om dit tijdens het reserveren aan te geven.

e-driessen

Slecht Restaurant ten eerste de bediening was chaotisch, het biefstuk zat vol vleeszenen. Het schaaltje met sla super slecht voorbereid en uitgedroogd.

AB Sudawan

Waardeloos restaurant.
    Voorgerechten: scampi's veel te lang en dus te droog en taai, calamaris redelijk, knoflook champignons waren voorzien van hele ongepelde, ongeplette knoflooktenen dus geen meerwaarde, want er was verder helemaal niets mee gedaan. Stokbrood kruidenboter was lekker.
    Hoofgerechten wagyu ossenhaas was redelijk, maar voor € 53,50 verwacht je een perfect stuk vlees. De entrecote was in eerste instantie rare (en koud) en kon dus terug naar de keuken. De gamba's waren ook weer te lang en de hamburger (na 1,5 uur werd door de bediening doorgegeven dat de kip op was) was vele malen te zout.
    Bij het voorgerecht was een uitgedroogde salade met een drupje dressing en bij het hoofdgerecht kreeg je eenzelfde salade. Ook voor de prijzen die gehanteerd worden erg gemakzuchtig en veel te eenzijdig.
    Te weinig bediening, dus lange wachttijden.
    Onhygiënische toiletten.
    Voor het prijskaartje van € 180,50 hadden we een andere smaakbeleving in gedachten gehad.

1,7

Bediening was iets te chaotisch. Voorgerecht (carpachio) had teveel peper waardoor deze nieuw werd gegeven.
    Verder ruime porties. Goed eten en vriendelijke bediening afgezien dat het te chaotisch was.

19 november gegeten met 3 personen via sociale deal.
    Soep geweldig. entrecote gevraagd medium gebakken 3 maal na15 min vlees geserveerd met frites saus en groente. 2 stukken vlees waren rauw van binnen een vol pezen en spier. Er was niet door te komen met bistromes... Terug genomen en weer na 10 minuten terug gebracht. Nog niet goed waardeloos. Nooit meer, temp was niet goed.

Lang wachten op het eten, weinig, daardoor ook trage bediening, diverse frisdranken op, er wordt tussendoor niet gevraagd of het eten smaakt en of we nog wilden drinken, eten wordt niet tegelijk gereserveerd waardoor 1 iemand alleen heeft moeten eten.

Eens maar nooit weer!

16. Nederlands Valkenburg

Lekker eten. Goed op smaak. Grote porties.
    Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.
    Vriendelijke bediening, al hadden ze het door de drukte niet helemaal onder controle.

Gereserveerd voor 18 november om 17.30U voor 6 personen.
    Aangekomen werd ons verteld dat we om 19.45U weg moesten.
    Onbeperkt tapas eten duurt normaal 2,5 uur.
    Dit aangegeven bij de bediening dat ons dit telefonisch niet verteld is geworden.
    Bediening gaf aan dat het onbeperkt tapas eten 2,5 uur duurt en dat een kwartier korter niet uit maakte, geen verdere discussie mogelijk, wij moesten om 19.45U weg, dan zit je al niet rustig en lekker te genieten.
    Aangegeven dat ik dit geen stijl vind, hier werd verder niet op gereageerd!
    Misschien dat jullie de planning en het schema eens moeten aanpassen!
    Ook hebben wij met z’n 6’en maar 4 rondes genuttigd en erg kleine porties, je kan het gewoon niet maken als het zo druk is dat je dan van de klanten gaat verwachten dat ze ook nog korter daar zijn dan de afgesproken tijd.
    We wilden nog een toetje bestellen, hier waren ook al problemen mee aangezien de karige tijd en omdat de nummers op de kaart niet klopten.
    De toetjes hebben dezelfde nummers als de tapas gerechtjes.
    Wij kregen dus opeens 5 tapas gerechten voorgeschoteld ipv toetjes.
    Gezegd dat dit niet klopt en uitgelegd waardoor dit kwam.
    Wij kregen als antwoord kunnen jullie dan even de toetjes opnieuw opschrijven?
    Hoe wil je dit in 10 minuten voor mekaar krijgen aangezien de krappe tijd en je ook nog wilt genieten van je toetje.
    Hier komen wij niet meer terug, schandalig na zo vaak al te hebben gegeten bij jullie is deze avond ons echt tegen gevallen!
    Dit is ook geen leuke eerste ervaring voor onze vrienden die hier nog nooit waren geweest.

18. Italiaans Valkenburg

Eten was heerlijk en ook een gezellige sfeer! Helaas leek de gastvrouw niet zo enthousiast te zijn toen wij om 9 uur binnen kwamen om wat te komen eten. Voelde ons niet heel erg welkom, en kon wel duidelijk merken dat ze er geen zin meer in had, dat was een groot minpuntje!

19. Internationaal Valkenburg

We zijn hier nu al een paar keer wezen eten, zowel met z'n tweeën als met vrienden erbij. We vinden het er zeer gezellig en het eten is heerlijk. De bediening is altijd in voor een praatje en reageren snel en adequaat. Kortom als je in Valkenburg bent en gezellig maar ook lekker wilt eten is dit het juiste adres. Komende vrijdag gaan we weer met z'n viertjes eten en toen ik het telefoonnummer even opzocht om te reserveren kwam ik hier terecht en dacht, laat ik meteen even een recensie schrijven :-)

Ton Willems

Grieks Restaurant Christos (Valkenburg) heeft ons zeer verrast door het sympathieke personeel, maar zeker door de heerlijke voorgeschotelde gerechten. We zijn niets tekort gekomen en genieten nu nog na.

21. Steakhouse Valkenburg

Voor de verjaardag van mijn man al maanden vooraf een reservering gedaan en gevraagd voor een fijn plekje voor twee. Bij binnenkomst werd ons niet naar onze naam gevraagd terwijl we aangaven te hebben gereserveerd. We werden aan een grote tafel geplaatst waar nog anderen aan kwamen zitten. Verre van het romantische plekje waar ik om gevraagd had. Daarbij zaten we naast de deur op de tocht, waardoor we genoodzaakt waren onze jas aan te houden. Mensen die niet gereserveerd hadden kwamen binnen een kregen wel een fijn plekje toegewezen. Na hier iets van gezegd te hebben werden we verplaatst.
    Er werd ons weliswaar het gehele etentje twee maal gevraagd om drinken en dat was toen ze onze bestelling van het eten kwamen opnemen en toen ze het voorgerecht kwamen afruimen. Toen het hoofdgerecht op was werd onze tafel pas na 15 minuten afgeruimd. Er werd niet gevraagd voor drinken, nog voor een dessert. We hebben dan ook de rekening gevraagd.
    De voorgerechten waren lekker, de hoofdgerechten matig. Voor een steakrestaurant vonden wij het vlees weinig mals. Met uitzondering van de spareribs, deze waren voortreffelijk. Echter door de hele ambiance van de avond is het ons geld absoluut niet waard geweest. Heel zonde van een restaurant dat eerder een van onze favoriete restaurants in Valkenburg was. Dit is onze tweede negatieve ervaring hier en we zullen nu dan ook liever uitwijken naar een ander plekje.

R. Siroen

De bediening was boven gemiddelde, vriendelijk en correct.
    De aankleding en sfeer van het etablissement was voldoende tot goed.
    Drinken werd netjes geserveerd.
    Eten: zeer slecht nl het broodmandje zat schimmel in.
    Het vlees (varkensschnitzel) was bedorven.

23. Nederlands Valkenburg

Tamara Monse

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Wel erg warm binnen en zodoende de koffie buiten op het terras gedronken. Het wild menu was voortreffelijk maar wel veel.

24. Italiaans Valkenburg

Wij hebben weer heerlijk gegeten.
    Spareribs waren ze vergeten, werd meteen opgelost.
    Gezellige ambiance.
    Leuk dat het personeel dezelfde blouse aan heeft.

25. Steakhouse Valkenburg

Lekker eten alleen was het niet zo heel erg warm.

26. Italiaans Valkenburg

Super lekker gegeten, we hebben allemaal genoten!

1 november 2017. Voor twee personen gereserveerd bij Le Baroque in Valkenburg. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend, al waren de wachttijden wel erg lang. Maar de afknapper was het dessert, volgens de kaart "Surprise van de chef". En een surprise was het zeker, na meer dan een half uur wachten kwam er een bolletje ijs, weggedrukt tussen twee koekjes, dit was dan de "prestatie" van de chef. Wij zijn geen mensen die op alle slakken zout leggen maar dit was echt niet acceptabel, al helemaal niet gezien de pretenties van dit bedrijf. Het excuus van de bediening was dat er maar één kok in de keuken was. Blijkbaar had deze meneer geen tijd gehad om een fatsoenlijk dessert te maken. Een kopje koffie als excuus hebben we geweigerd. De kok moet beter zijn best doen! Conclusie: het eerste het beste eetcafe doet het beter. Geen restaurant om weer naar toe te gaan.

Lekker gegeten, zeer attente en aangename bediening. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Heerlijk en verrassend gegeten. Wij bevelen de paling Pierre en de wildgerechten aan!

Vol verwachting er naar toe gegaan, maar wat viel dat tegen. Zeker gezien de prijs die betaald moest worden. Weinig zorg besteed aan het opmaken het voorgerecht en ook de kwaliteit was matig. Hoofdgerecht maakt nog wel wat goed, maar het nagerecht was echt slecht.
    En dan in de bediening ook nog iemand die niet weet wat Chardonnay is.
    Menukaart rommelig en de veel te kleine letters zijn niet te lezen in het donker.
    Ik word zeker geen fan van dit restaurant.