Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

Schoenmaker

Vriendelijke en snelle bediening.
    Niet romantisch maar wel schoon en onderhouden interieur.
    Ruim voldoende porties van goede kwaliteit, voor een redelijke prijs.
    Wij waren aangenaam verrast en hebben hier de hele midweek gegeten,,prima!!
    Wij komen zeker terug.

2. Nederlands Valkenburg

Vanavond pizza gegeten. Ze waren heerlijk. De cappuccino toe was lekker heet en sterk en goed verzorgd. De bediening was top. Kortom dik verdiende tienen.

Goede en snelle service, vriendelijk personeel. Ideaal concept all you can eat. Zeer goed eten!

A. Den Hoed

Vlees geserveerd met vieze sla en vieze saus!
    Steer minimaal… Muziek noet toepasselijk zijn!
    Service slecht ongemotiveerd bezig Met ons als Klant!
    Prijs klopt niet Met het menu wat je geserveerd krijgt!

Heerlijk gegeten hele vriendelijke bediening.

Wij hadden gereserveerd via Social Deal

Toen wij ookal waren we te laat de Eigenaar in de lege zaak aanspraken werden we zeer agressief te woord gestaan en ons met zeer dreigende taal ons aangaf de bon niet meer geldig was en snel weer moesten vertrekken.

We hebben dit nog nooit meegemaakt en meteen aangegeven bij Social Deal.

Mensen ga hier niet eten want deze man is echt gestoord!!!!

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten en wat een gastvrijheid. Hier komen we zeker terug. Porties waren goed, de sfeer was super gezellig, goede achtergrond muziek en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

Eten prima, behalve de bevroren cheesecake. Service abominabel slecht.

9. Italiaans Valkenburg

Ellen en Dick

Gezellige sfeer, goede en vlotte bediening. Veel keuze op de kaart. Prijs/kwaliteit dik in orde.
    Een aanrader dus!!!!

angelique otto-daniël

Wat een enthousiaste mensen met fijne uitleg wat je gaat eten. Mooie menu kaart met verfijnde gerechten.
    Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.
    Een echte aanrader voor mensen die de tijd willen nemen om uit te gaan eten.

11. Steakhouse Valkenburg

Zeer slechte zaak! We vragen ons dan ook af waarom ze zoveel geld durven vragen voor dit waardeloze eten. Wij zullen deze zaak ook echt links laten liggen!

12. Internationaal Valkenburg

Een zeer verfijnde keuken met een van de betere kaarten van valkenburg. De keuze is moeilijk met zo een mooie gerechten. We kozen daarvoor het 4 gangen seizoensmenu. Zalmsalade vooraf geweldige smaken. Kwartel als tussengerecht een aanrader al sprak de krab ons ook zeker aan!
    Hoofdgerecht wild zwijn was orgineel en een verbluffend lekkere saus! We komen zeer snel weer eten.

Heerlijk gegeten, fijne bediening. Ga er zeker terug. Een aanrader.

Wichert en Janny

Via SD gereserveerd. Hartelijke ontvangst en top bediening en heeeeerlijk eten. Echte aanrader!

15. Nederlands Valkenburg

Patrick

Zeer vervelende ervaring. Niet aan te raden.
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten met een bevriend stel. Ook wel met een Social Deal en tot op heden naar volle tevredenheid. Dinsdagavond 21 augustus 2018 arriveerden we ruim op tijd voor ons 4 gangen menu bij Eetcafé “t Brand Eethoes in Valkenburg. Door de ober werden we opgevangen en kregen een tafel buiten. Eer we de bestelde drankjes kregen, duurde even maar deze werden vriendelijk geserveerd. Geruime tijd moesten we wachten om onze bestelling op te geven. Direct alle vier gangen, die ook snel achter elkaar werden geserveerd. De groentesoep was niet warm dit hebben we gemeld en werd voor kennisgeving aangenomen. Verder was de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Voor de heren kwam het tweede drankje vlot, wij dames hebben langere tijd gewacht en ons opnieuw moeten melden. Voor de heren werd het derde biertje ook niet gebracht. Vriend A. ging naar binnen om te vragen en trof niemand aan. Na enige tijd wachten is hij achter de bar langs gelopen om in de keuken netjes te vragen om de drankjes. A. kwam helemaal bedremmeld weer bij ons zitten, de eigenaar had hem flink de kast uitgeveegd maar de drankjes kwamen eraan. Onze stemming was inmiddels wel in mineur.
    De drankjes werden geserveerd door de eigenaar terwijl hij ons luid uitkafferde dat bij hem niemand uitdroogde en wat wij wel niet dachten. Als tierend en scheldend liep hij weg. Echt gezellig werd het niet meer ondanks de verdere vriendelijke bediening van de ober.
    Na het eten ben ik naar binnen gegaan om te betalen. Dit werd afgehandeld door de eigenaar op een zeer norse toon afsluitend met “Dank u wel, fijne avond en tot ziens!” Daarop reageerde ik “u ook fijne avond maar tot ziens zit er niet in”. Nou toen ontplofte het bommetje opnieuw, ik kreeg een hele tirade op een zeer onbeschofte manier. Geslagen zijn we afgedropen. Werkelijk je kunt gewoon niet geloven dat zo met een klant wordt omgegaan. Wat een leuk avondje uit had moeten zijn werd een zeer vervelende ervaring.

17. Italiaans Valkenburg

An

18. Italiaans Valkenburg

La Casa is een gezellig mooi restaurant met een heel mooi terras.
    Het eten is er heel goed, grote porties en goede prijs kwaliteit!
    Vriendelijke medewerkers.
    Een echte aanrader!

Wij vonden het geweldig. Ook zeker de vegan kaart was top. Aanrader.

Lekker gegeten. Goeie bediening. Gezellige sfeer en een prima prijs.

21. Italiaans Valkenburg

Jolanda Frings

Het eten is en blijft fantastisch. Echter de sfeer met een luidruchtige groep naast ons van 15-20 personen overstemde alles. Je kon je eigen woord niet verstaan met alle omgevingsgeluiden. Jammer, dit komt de sfeer niet ten goede.

Gezellig restaurant, waar je goed kan zitten, maar ook een maaltijd kan meenemen. Op hele warme dagen kan het binnen warm worden. Je kunt dan ook op het terras plaatsnemen. Ideale combi van snackbar en Chinees, zeker wanneer je met meerdere mensen gemakkelijk uit eten wilt. Vriendelijke, gedreven eigenaresse, met hart voor haar zaak. Garnalen en gebakken banaan smaakten goed. Parkeerterrein voor de deur. Aanrader wanneer je net buiten het drukke centrum wilt eten, goed bereikbaar. Dankzij de goede recensies hier gaan eten en we kunnen bevestigen dat het zeer goed is bevallen.

Agnes

24. Internationaal Valkenburg

Hier gegeten; start amuse; tomatensoepje, daarna oesters creuze met eenvoudige cava. De oesters waren slecht geopend waardoor delen vd schelp in de oester zaten. Personeel wist niet welke oesters het waren. Daarna kozen wij voor surprise menu 39.95 €. Voorgerecht; gerookte zalm van slechte kwaliteit met zoete aardappel. Heel flauw. Daarna tournedos en omdat het een surprise is was hij standaard medium gebakken met parel gort. We moesten flink in de tournedos zagen, erg taai. Als afsluiting; waterig ijs toetje met....... Het wijnarrangement wordt met veel tamtam geserveerd, wat gezien de kwaliteit op onze lachspieren werkte.

25. Internationaal Valkenburg

Donderdag middag geluncht.
    Best wel prijzig maar de geweldige gastheer en top eten maakt het meer dan goed.
    We kwamen met een hondje en zonder te vragen werd meteen bakje water geregeld.
    Dit was 1 van die kleine dingen die een verblijf top maken. Komen zeker terug.

A.L. van Vliet

Ik heb hier heel lekker gegeten. Als ik dichterbij had gewoont, was ik zeker vaker langs gegaan ;-)

Ondanks prachtige locatie een absolute afrader. Thee veel en veel te sterk, hamburger te zout en de frietjes hadden langer in het frietvet gemogen. De steak was oké. Bediening zou passen bij shoarmatent.

Leuke locatie, vriendelijke bediening, en smakelijk eten tegen heel redelijke prijs.

Vertaal van de naar Nederlands

Super Restaurant. Absolut empfehlenswert. Sehr netter Empfang und Service. Ausgezeichnetes Essen. Wir werden wieder kommen.

30. Nederlands Valkenburg

Monieq Vos

Gisteren heerlijk gegeten. De groentesoep was lekker en de biefstuk was heerlijk. Lekker verfrissend ijsje met slagroom als toetje. Gezellige sfeer! Zeer vriendelijke bediening!
    Kortom super!