Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

Vis of Kip

Wij hebben gisteren met een groep van 9 personen bij Bueno gegeten.
    Dit was een verrassende avond voor ons én de bediening. Wij zaten als enige groep op de eerste verdieping.
    Nadat wij ons drinken besteld hadden, hebben we de eerste tapasronde doorgegeven.
    Vervolgens kwam er een serveerster boven met slechts één maiskolf voordat het drinken er was.
    Een van ons kon dus in haar eentje genieten.

Vervolgens werd het eten niet netjes per bestelronde geserveerd, maar leek het op een willekeurige bingo avond in de keuken met gerechten die wel of niet uitgeserveerd werden.
    Het was de hele avond de vraag óf we onze gerechten kregen en vooral wát we kregen.
    Het bedienend personeel had geen idee wat ze uitserveerden.
    Een serveerster bracht een gerecht met de legendarische woorden; ‘dit is...... euh.. vis of kip???’
    Ook wist ze het verschil niet tussen champignons of mosselen.
    De bruscetta met tomaat bleek eigenlijk zalm te zijn. Wat een verrassing!
    Het verrassingsgerecht daarentegen kon ze prima benoemen.

Wij willen jullie bedanken voor dit verrassingsmenu! We hebben uiteraard door dit spectakel een bijzondere avond beleefd. We zullen deze avond en de woorden ‘vis of kip’ nooit vergeten.

2. Italiaans Valkenburg

De tapas is hier héérlijk, net als de kruidenboter. Sfeervol restaurant. Niet goedkoop, maar voor hartje Valkenburg valt het mee. Personeel daarentegen valt erg tegen. (En dat is nog zacht uitgedrukt) Stel arrogante meisjes die meer met zichzelf bezig zijn dan met de klanten. Erg onvriendelijk ook, alsof ze er totaal geen zin in hebben. Drinken kwamen ze op een hele avond 2 keer vragen, en beide keren vergaten ze in eerste instantie het ook daadwerkelijk te brengen.

3. Nederlands Valkenburg

Toerist

Vrrrrrreeeeselijk slecht!!!
    Bediening - 2 jonge meisjes - deden zeker hun best!!! Eten, menu 1 en menu 2 van de kaart, was smakeloos....wat als groentesoep werd geserveerd was zure soep!!! Het vlees had van alles kunnen zijn, was ondefinieerbaar en goed bedekt met een bruin goedje. IJsbolletjes na afloop vielen spontaan als droge poeder uit elkaar zodra de lepel er werd ingezet...de bediening stelde nog voor om dan maar "een kopje koffie te serveren"..dit hebben wij niet meer aangedurfd!!! Om het voor de lijkschouwer wat makkelijker te maken hebben wij voor de zekerheid de bon nog even in mijn linkerbroekzak bewaard:-) Als onze magen dit kunnen verteren worden wij zeker 100...al met al geen aanrader!!!

4. Steakhouse Valkenburg

Anoniem

Bij ons voel je je echt gast? Nou ik weet niet hoe de onbeschofte man aan de telefoon te woord gestaan wilt worden maar als gast wil je niet zo hoofte te hoogte en beschamend te woord gestaan te worden.
    Omdat deze onnozel zijn dag niet had hoef hij niet op mij te wreken.
    Ik ben nog nooit zo onbeschoft en bijdehand te woord gestaan.
    Hier kom ik nooit meer

Coekaerts

Zeer lekker gegeten, fijne ontvangst met onze hondjes en super vriendelijke bediening

6. Steakhouse Valkenburg

B Peters

Zeer goed eten en je krijgt je eten ook snel

Heerlijk gegeten. Restaurant heeft zeer mooie nieuwe vloer. Weer een pluspunt. 🍽🖒🖒

**We werden verzocht om vanuit de schaduw plaats te nemen op een plek in de volle zon bij 30 graden.**

Wij, een koppel, waren op het terras in de schaduw gaan zitten. Later werden we verzocht om op een andere plek op het terras te gaan zitten - en wel in de volle zon (schaduwplekken onder de parasol en bij de bankjes waren al bezet). We wilden niet in de volle zon, vooral ook niet voor onze (kleine) hond.
    In de schaduw was het al rond 30 graden! De serveerster zei dat er geen bediening was op dat gedeelte van het terras (meteen achter de lift). Ook na onze toelichting bleef men bij de beslissing. Het aanbod dat wij dan zelf de drankjes en de lunch komen halen was geen optie.
    Als wij iets wilden nuttigen, dan maar in de volle zon (dus nog warmer). Wij waren speciaal naar deze plek gekomen. Wat een tegenvaller zeg. Voor mij alle reden dus voor een negatieve beoordeling.
    Noot: er was wel al bediening geweest aan de tafel waar wij zaten, gezien de lege glazen en flesjes die er nog stonden. En wij waren de enige die er zaten met onze hond. Zo moeilijk is het toch niet. Slechte service en weinig meegaand. Wij zijn daarom vertrokken en elders gegaan. Een echte tegenvaller, maar we hebben elders alsnog een fijne lunch gehad. In de schaduw!
    Datum bezoek 06 juni 2018 om ca 14.00 uur

Ingrid

Jan Eymael

Leuke sfeer, vriendelijke bediening, krijgt het gastgevoel. Restaurant intiem, wat de sfeer ten goede komt. Jammer dat gerechten tegen vallen. Meerdere vrienden klaagden over kwaliteit. B.v. Souvlaki was taai en te veel vet. Jammer.

11. Italiaans Valkenburg

Rina Kuijf

Afgelopen zaterdagavond ontzettend lekker gegeten bij Da Pio.
    Wij gaan regelmatig op vakantie in Italië maar ik heb nog maar weinig zo lekker Italiaans gegeten als bij Da Pio. Da Pio is een echte aanrader in Valkenburg. Ik had de gegratineerde champignons als voorgerecht en die waren echt verrukkelijk, nog nooit zulke lekkere gegeten, als hoofdgerecht had ik de handgemaakte pasta gevuld met truffel en overgoten met truffelsaus en parmezaanse kaas en ook dat was zoooo lekker, als toetje citroen ijs met Limoncello en ook dat was heerlijk. Ook erg vriendelijke bediening en er hangt een huiselijke sfeer. Ik ga er zeker weer eten als ik naar Valkenburg ga en raad het iedereen aan om daar een hapje te gaan eten als je in Valkenburg bent.
    Het restaurant ligt wel een stukje uit het centrum maar het is zeer zeker de moeite waard. Het is goed te lopen maar je kunt ook altijd de auto pakken, tegenover het restaurant is een grote parkeerplaats.

Maurice

Eerlijk gezegd is het ons nogal tegengevallen. Drie drankjes die op de kaart stonden en we wilden bestellen waren niet voorradig. Voor een steakhouse vond ik de kwaliteit van het vlees matig, veel vet, pees en niet gelijkmatig doorbakken. Na de hoofdmaaltijd is niemand ons komen vragen of we nog een dessert of iets anders wilden. Tenslotte vond ik het erg duur voor de geboden kwaliteit.

13. Italiaans Valkenburg

Tineke Takken

We hebben met 8 dames gezellig gezeten en lekker gegeten bij La Casa.
    We werden vlot geholpen en goed geadviseerd in onze keuze.
    In eerste instantie zaten we bij de deur, daar was het frisjes. We kregen direct een andere tafel toen we dit zeiden. De tapas voor onze groep waren erg lekker en ruim voldoende, ook genoeg afwisseling.
    Het enige minpuntje was de herrie, het was behoorlijk druk in het restaurant, daardoor was er veel en druk gepraat om ons heen en konden we zelf moeilijk communiceren met elkaar.

Louis Vankan

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Unieke accomodatie en vriendelijk personeel.

Noël Conings

Zeer lekker en mooi gepresenteerd eten, in een aangename en ongedwongen sfeer.

16. Italiaans Valkenburg

Door eigenaar vriendelijk naar binnen gelokt. Plaatsgenomen en na 10 minuten vertrokken; niemand van personeel heeft iets gevraagd. Ongelofeloos!!
    Rapportcijfer 0,0

17. Italiaans Valkenburg

Bianca Wagemakers

Heel erg lekker gegeten. Ondanks de drukte was alles perfect geregeld. 👍🏻

18. Italiaans Valkenburg

Het eten is hier fantastisch, de bediening is gedreven en enthousiast.

19. Nederlands Valkenburg

Het eten was taai, weinig en zeker geen verse producten. Iets wat je zeker niet van oma's gerechten zou verwachten.
    Ook kregen we de gangen snel na elkaar. Met onze klachten werd niets gedaan. Ze hadden alles in en rond het restaurant al zn beetje opgeruimd voor we ons toetje op hadden.

Vlees was prima, al bestelden we 200 gr ossenhaas maar dat kregen we in 2 stukjes. Jammer dat we voor de mayonaise apart moesten betalen. Eten kwam vrij snel achter elkaar zodat we na 1,5 uur alweer buiten stonden na een 3 gangen diner.

21. Italiaans Valkenburg

Trudy Proost

Wij hebben ontzettend lekker gegeten. Het dessert stond niet op de kaart, maar wij konden kiezen uit 3 desserts. Ook het dessert was super lekker. Een aanrader!

22. Steakhouse Valkenburg

Catharina

Moesten erg lang wachten, 45 minuten, bij navraag was er iets niet goed gegaan met de printer voor het bonnetje naar de keuken, uiteindelijk na 1 uur het eten wat niet erg warm was.
    Bij bestelling gevraagd om een karaf huiswijn rosé, dat was niet mogelijk ze hadden alleen een fles. Op de menu kaart staat echter wel dat er karaffen huiswijn te krijgen zijn.

23. Italiaans Valkenburg

Een hele fijne ialiaanse avond beleefd.
    Hier proeft men nog echt de italiaanse keuken en authentieke sfeer, wat men nog maar zelden vind.
    Chapeau voor de kok en de bediening!
    Een echte aanrader.

Na een middagje in Valkenburg dachten wij gezellig hier te gaan eten. Het eten was goed, maar het personeel daarentegen. Die mogen wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen.

Nog voordat iedereen aan tafel zat, moesten de anderen voor de ontbrekende personen doorgeven wat ze wilden drinken. Dit om de snelheid er blijkbaar in te houden.
    Daarna kwam de serveerster 3× in zeer korte tijd (binnen 6 minuten) aan onze tafel omdat ze dacht dat wij het eten al ophadden. Ja wij als volwassenen wel maar de kinderen nog niet.

Om rustig te kunnen eten, hoef je hier dus niet naartoe te gaan.

Mw van Schenck

In het pittoreske Valkenburg staat een pittoreske gasterije genaamd la Fleur. Verdwaald in een wereld van smaken kleuren combinaties vriendelijkheid, waar je dagen daarna nog van na geniet. Als kenner van de gastronomie voelde ik me even terug in de tijden dat er nog aandacht geschonken werd aan de gasten. De geborgenheid van de entourage bracht me na het sluiten van de deur weer in de werkelijkheid. Pierre en Patricia, bedankt voor de fantastische ervaring.

Vandaag high lunch gehad, geboekt via Social Deal. Heel lekker eten en meer dan voldoende porties. Zeer snelle (fijn omdat we met kleine kinderen waren) en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

27. Italiaans Valkenburg

Maaike dekker

Wat een toppers ! Ze hebben ons prachtige wijnen en heerlijk Italiaans eten gepresenteerd bij de High wine ! Komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn. Zo jammer dat het voor ons te verweg is om vaker te gaan .

Heerlijke flammkuche gegeten, liet me weer even genieten van de Elsas. En wat een vriendelijke en attente gastvrouw. Een aanrader in Valkenburg, waar je voor een prima prijs anders kan eten dan de standaard snelle hap.

29. Nederlands Valkenburg

We hebben wederom in het restaurant De Kei genoten van de prestaties van de chef kok Albert. Zelfs 1 dag langer gebleven, i.v.m. het Surprise Diner. Het was geweldig! Het personeel was erg vriendelijk. Zijn asperges menu was erg lekker. De Surprise Diner, bestaande uit vier gangen was super. We zullen zeker daar vaker komen.

30. Nederlands Valkenburg

Steven Hansen