Voor onze zaak is een parkeerplaats voor bussen en auto's.
    Op korte loopafstand zijn diverse attracties te vinden zoals
    diverse grotten,kabelbaan,indoor paintballen,sprookjesbos enz.

Bezorgrestaurants in de buurt van Oase

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

1351819629 88
1446262095 92

1. Je begint te merken dat "ze" er niet meer zo heel veel zin in hebben, het aanbod verschraalt en de kwaliteit is niet meer wat "het geweest is ". Denk dat het nog moeilijk zal zijn om zo'n luchroom in deze tijd winstgevend te exploiteren, we zullen zien (of niet). Nog steeds vriendelijke mensen, voor een lunch of kopje koffie/thee met gebak nog goed adres. Zou hier geen diner bestellen. Dan zijn er toch echt betere adressen te vinden.

2. Monieq Vos

Gisteren heerlijk gegeten. De groentesoep was lekker en de biefstuk was heerlijk. Lekker verfrissend ijsje met slagroom als toetje. Gezellige sfeer! Zeer vriendelijke bediening!
    Kortom super!

3. Jesse & Esther

Wij willen graag Fiorello bedanken voor de geweldige bruidstaart die hij voor ons heeft gemaakt.

Heerlijk - prachtig vormgegeven - precies zoals we hadden omschreven - supergoed contact over hoe en wat!

Perfecte patisserie uit het zuiden!

Aan te raden voor iedereen die trouwt in de omgeving Valkenburg/Maastricht maar ook daarbuiten natuurlijk!

4. We liepen gisterochtend langs deze zaak en hebben daar lekker een bakkie gedaan. Het was moeilijk om te kiezen welke taart we er bij zouden nemen want ze zagen er allemaal heerlijk uit!
    Na lekker de dag in Valkenburg doorgebracht te hebben, zijn we vroeg in de avond weer terug gegaan om wat te gaan eten en ook dat was super lekker.

De inrichting is naar mijn smaak een beetje outdated maar dat zijn veel zaken in het zuiden, is ons opgevallen. Dat maakt verder helemaal niet uit want de sfeer was hartstikke goed. We werden hartelijk behandeld en vriendelijk personeel is toch heel belangrijk!

We komen hier zeer zeker nog eens een keertje terug!

5. Ik ken deze zaak al heel wat jaren en de laatste jaren kom ik hier regelmatig met mijn gezin. Wij vinden dat er een heel gezellige sfeer hangt, het is er schoon, het eten is top, er wordt hygiënisch gewerkt, de prijs / kwaliteit is helemaal prima en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

We zijn zelfs zo tevreden dat wij onze bruidstaart hebben laten maken door de eigenaar en hij was fantastisch! Hij was heerlijk en zag er perfect uit!
    Dus ook voor de taarten krijgt de eigenaar een dikke welverdiende 10!!!

6. Altijd als wij in Limburg zijn, gaan wij naar deze zaak toe! Even genieten van de gastvrijheid van deze familie en personeel! We hebben er vaak lekkere cappuccinootjes gedronken maar ook heerlijk geluncht en vroeg in de avond zalig gegeten. Of we in het weekend komen of door de weeks; het is altijd gezellig en we hebben altijd een vakantie gevoel. Het personeel is erg vriendelijk en belangstellend. Ook onze kinderen vinden het gezellig daar en we sluiten ons bezoek altijd af met een heerlijk ijsje! En natuurlijk zeker niet te vergeten: met heerlijke taart!

Jammer dat ze geen filiaal bij ons in de buurt hebben ;-)!

7. Kwaliteit ondermaats, bediening zeer onpersoonlijk! Ouderwetse inrichting.

8. Roland melkert

Heerlijk gegeten

9. Janine boetes

Heerlijk gegeten, echt een aanrader en niet duur

10. Pascal De Groof

11. Arnold en Marian

Een super goed restaurant en super enthousiast personeel en een kok die heeel lekker kan koken.
    Echt de moeite waard om er een keer te gaan eten.
    Wij hebben hier al verscheidene keren heerlijk gegeten.
    Super ga zo door dan zullen we nog vaak komen.

Marian en Arnold

12. Afgelopen weekend in restaurant Oase gegeten n.a.v. de goede recensies hier. Bij binnenkomst meteen een goed gevoel. Een vriendelijke begroeting door de serveerster. Alhoewel we een half uur voor sluitingstijd binnen kwamen was het geen probleem om een maaltijd te bestellen. Heerlijk gegeten en lekker zitten buurten. En mooie muziek erbij. De eigenaren waren ook heel vriendelijk. Je kan merken dat het een familiebedrijf is, want ze zitten er met hart en ziel in. Daags daarna weer in Oase gegeten en weer was het heerlijk. De vriendelijkheid is echt gemeend en niet zoals in sommige zaken. Wij komen zeer zeker nog eens terug in deze gezellige eetzaak. En ook de toiletruimte was heel zuiver, dat zie je wel eens anders bij menige zaak.

13. Gerard nannen

Gezellig en sfeervol .eten top en niet te vergeten muziek geweldig .

14. E. Verhoogt

Heerlijk gegeten in Oase. Limburg kwam mij weer over de tong. Of ik weer bij mijn moeder at. Daar ga ik de volgende keer zeker weer heen.

15. Heb fantastisch Limburgs zuurvlees gegeten net knapperige frites en sla met als dessert een heerlijk stukje Irish koffietaart bij een heel lekker kopje koffie. De dag ervoor koos ik een stamppot zuurkool en ook dat was heel lekker. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een echte aanrader.

16. Garrad en Anja Heijnen

Uitstekend eten met een heerlijke salade met een heerlijke dressing.

17. Sylvia Romeling

Er heerlijk gegeten met 6 personen. Overheerlijke zuurkool met worst, goede schnitzels met lekkere gebakken aardappelen en heerlijke frisse salade. Keurig restaurant en vriendelijk personeel, en zeker niet duur. Een compliment aan de kok voor het heerlijke eten. Wij waren een paar dagen in Valkenburg voor de gezellige kerstmarkt in de grotten, vanuit Delfzijl...

Wij komen zeker nog eens weer bij jullie te eten, en ze verkopen er ook nog overheerlijke bonbons... Dit restaurant is zeker de moeite waard om er eens te gaan eten.

18. Voor onze 16-jarige zoon verjaardagstaart bestelt. Het was een heerlijke taart met een superleuk ontwerp. Dankjewel.

19. Nancy en Wilbert Schocke

De bruidstaart voor onze bruiloft op 1 september, gemaakt door Fiorello, was boven verwachting. Hij zag er niet alleen fantastisch mooi uit maar smaakte ook verrukkelijk. Onze gasten hadden al lang niet meer zo'n lekkere taart gegeten, complimenten van hen.
    Ook zijn advies bij het uitzoeken van de smaken en de mogelijkheid om alle smaken te proeven en de tijd die hij hierbij voor ons nam was voortreffelijk. Wij bevelen hem van harte aan! Dank je wel Fiorello.

20. Corrie Tolhuis

We hebben hier rustig kunnen zitten op het terras en heerlijk gegeten voor weinig geld. De bediening was prima en zeer vriendelijke mensen. Komen hier zeker weer. Top

21. Piet Dammers uit Veen

Na een dag Valkenburg vielen wij onaangemeld met 20 personen binnen. Wij werden zeer gastvrij onthaald door zowel eigenaars als personeel. De kinderen kregen direct een kleurplaten met stiften zodat ze zich niet verveelden terwijl we moesten wachten op het eten, wat trouwens snel op tafel stond. Het eten was super goed. Prijs was keurig en na afloop kregen alle kinderen als verrassing nog een ijsje gratis! In een paar woorden: topmensen! Top eten en top personeel!

22. Vandaag een poging gedaan om in het "mooie" Valkenburg iets te gaan drinken. Achteraf is dit een van mijn grootste fouten geweest in mijn leven. Zonder goedendag te zeggen werd er aan ons gevraagd, witj ge t al?! Daarop moesten wij voor ons gevoel gedwongen een snelle beslissing nemen. Ik dacht veel in mijn leven gezien te hebben, maar wat ik daar heb meegemaakt heb ik over 10 jaar nog niet verwerkt. Buiten de, naar onze mening, slechte service was de prijs wel goed. Personeel was zeer onpersoonlijk en wij raden het iedereen ten strengste af. Het is zeer spijtig dat we zo een slechte recensie moeten plaatsen, maar wat moet dat moet. Ik hoop dat jullie dit niet als negatief ontvangen, maar als een recensie waar verbeterpunten uit gehaald kunnen worden.

M.v.g.

23. Hetty Potters

Onlangs heb ik voor een 65-jarig huwelijk een bruidstaart besteld. Het contact was uitermate prettig en ook de service. De bakker raadde mij af om een chipolatataart te bestellen met de opmerking: 'jullie noorderlingen willen allemaal chipolata, maar ik heb iets veel lekkerders....'. Nou, dat was ook zo. Een schitterende!! taart en heerlijk van smaak. Ook het bruidspaartje op de taart regelde hij speciaal op verzoek! Hulde voor de taart, de bakker en de service!

24. R.Gielen

24 mei heerlijk gezellig gegeten bediening was top gezellige mensen.wij komen 2 keer in het jaar als wij op vakantie zijn bij hen eten en komen in september weer terug groeten uit Utrecht en de Bilt.

25. Heerlijke taarten, lekker vers en dat proef je !
    Vakkundig geholpen bij het samenstellen van de taart door fiorello.
    De dag erna de bruidsstandaard gaan terugbrengen en bij het verlaten van de zaak nog een ijsje gepakt, en het beste wat ik tot nu toe geproefd heb.

26. Bemelen

Zomaar terecht gekomen en verrassend schoon en gezellig en het eten is er voortreffelijk.

27. Monique Veerman

We zijn met Pinksteren bij Oase gaan eten voor een feestelijke aangelegenheid. We zijn hartelijk bediend. Het eten was zeer lekker en ook mooi geserveerd. De bestelde taart was met veel zorg gemaakt, hij was mooi en heel smakelijk. We zijn zeer tevreden en komen graag terug. Bedankt aan alle mensen van Oase.

28. Amai een schone zaak, vriendelijk personeel! C'est bien.

29. Heerlijk geluncht, goed en gezellig personeel! Het eten was perfect!

30. anja kloth

Super gaaf! Top kwaliteit met uitstekende service.

31. Heden gegeten bij De Oase. Een voortreffelijk diner, bediend door een uitstekende professionele serveerster genaamd Varcha. Complimenten voor de kok en natuurlijk de heerlijke eigengemaakte chocola gekocht. Qua kwaliteit en prijs een echte aanrader.

Johan Sieny John en Janny.

32. Hilde van der Hulst

We komen hier al jaren maar nu voor het eerst in de kerstvakantie. We hebben genoten van de verse oliebollen en nonnevotten en hoop dat jullie ze met carnaval ook weer maken. Dan komen we weer snoepen van het heerlijke gebak. Van ons krijgen jullie een 10! Groetjes van Hilde en Beer.

33. Vorig jaar tijdens de vakantie zijn we wezen eten bij Oase dat was ons toen al goed bevallen. Nu zijn we er vandaag weer wezen eten. Eten is goed voor de prijs die je betaald en de sfeer is er prima een nette zaak maar wat me opviel was de bediening. Als het goed is, is het goed en mag daar ook zeker wat van gezegd worden. Mijn complimenten aan de serveerster Varsha. Netjes en erg professioneel in haar bediening en leuk in omgang met kinderen.

34. In vakantie heerlijk geluncht bij Oase. Eten heerlijk, goede leuke bediening, komen binnenkort weer.

35. Tijdens onze september vakantie gaan we altijd hier ijs eten. Het is een heerlijk eigengemaakte ijssmaak en ik kijk er altijd naar uit! Aardige eigenaar dus zeker een aanrader.

36. Wij hebben super lekker gegeten, leuke prijsklasse en super dat we zo verzorgd zijn bij jullie. Wij komen zeker terug en gaan reclame voor jullie maken. Ons bezoek, zondagavond 23 augustus 2015

37. Wendy de Korte

We hebben net 2 overheerlijke ijscoupes gegeten. Eenmaal verse aardbeien en eenmaal bosvruchten. Jammie... wat een heerlijk ijs!!! Een echte aanrader als je in Valkenburg bent.

Bedankt voor de goede service en tot snel voor een de amarencoup. Haha... ik verheug me nu al.

Groetjes, Wendy

38. Bets Kromwijk

Op 1 augustus hebben wij gegeten bij Oase. De kwaliteit van het eten was prima. Wij hadden het dagmenu (biefstuk) besteld en dat is een echte aanrader. Onze 'mannen' verorberden een overheerlijke pizza. Maar vooral wil ik hier noemen dat de ober en de kok zeer goed wisten om te gaan met mijn glutenintolerantie. De kok kwam na afloop even vragen hoe mijn glutenvrij gemaakte maaltijd ontvangen was. Hij vertelde hoe hij te werk gaat met aparte pannen etcetera en dat klonk super. Echt mijn complimenten. Voor iedereen met coeliakie ... Hier kan je met een gerust hart eten.

39. Tini Neves Brakeboer

Zaterdag na een gezellig dagje Valkenburg weer gegeten bij restaurant de Oase, heerlijk Limburgs zuurvlees. Dat is voor ons voor we naar huis gaan ons vaste eet adres goede en vriendelijke bediening.
    Tot ziens bij weer een dagje Limburg.

40. Super service!!! Klantvriendelijk en ook soms in voor een grapje op zijn tijd wat voor mijn gevoel altijd moet kunnen. Prijzen zijn voor iedereen prima en je krijgt er goud voor terug op je bord. Heerlijke gerechten en drankjes die binnen no-time voor je op tafel staan. Als u in de buurt van Valkenburg bent zeker weten een aanrader.

42. Heel vriendelijke bediening en top kwaliteit. Goede kwaliteit koffie en een heerlijk stuk notentaart gehad.

Absoluut een aanrader.

43. wesseling

Hier al vaker erg lekker gegeten. Nu hadden we een familielid bij ons met een allergie en hier werd uitstekend mee omgegaan en erg goed mee rekening gehouden. Voor herhaling vatbaar!

44. Als je eens in Valkenburg wilt eten, een echte aanrader!!! Hartelijke bediening, heerlijk eten voor een scherpe prijs, schoon, netjes, echt helemaal top! Nogmaals een echte aanrader! We zijn er 2 keer geweest en hopen er nog eens te komen als we in de buurt zijn.

45. Wederom heerlijk gegeten bij de Oase, Het verdient een dikke 10. Fijne bediening en zeer hartelijke mensen.

Wij komen zeker weer terug!
    Hartelijke groeten, Fam Kamphorst uit Ermelo

46. Wij waren daar met 6 volwassen en drie kleine kinderen een gezellig dagje Valkenburg met de kerstmarkt! En bij oase gegeten. De ontvangst was erg welkom! En op je gemak eerst iedereen z'n plekje! Ook hadden wij opa mee in de rolstoel en ook daar was rekening mee gehouden. Eerst even lekker koffie en daarna heerlijk gegeten. Het eten was heel goed klaar gemaakt! De kids kregen ook nog een speeltje en mochten ook nog kleuren als ze dat wilden maar wat jammer was dat opa niet gebruik kon maken van het toilet, die was beneden! En opa kan niet traplopen. Misschien een tip om toch te kijken of jullie daar toch iets aan kunnen doen. Het is dat opa een luier droeg anders hadden we weg moeten gaan!

47. Vooral geen tegenreactie geven op een kinderachtig verzoek van de bediening. De kans is groot dat je dan werkelijk wordt aangevlogen! Men zegt daar werkelijk tegen klanten dat ze niet op hun stoel mogen wiebelen... Wanneer je van zulke opmerkingen niet gediend bent en er een fatsoenlijke reactie op geeft, krijg je te horen dat je je mond maar moet houden en dat je maar moet vertrekken.

Daarnaast word je vervolgens uitgescholden voor 'Hollander' (Limburgs scheldwoord voor iedereen buiten de provinciegrenzen). Heel ordinair en tot zoiets verlaag ik mijzelf niet. Deze meneer weet zelf ook wel dat hij de klandizie voornamelijk te danken heeft aan bezoekers buiten de regio. Maar dit terzijde. Zoonlief wilde zelfs op de vuist. Kun je het voorstellen: een uitbater van een vlaaientoko wil op de vuist met een nette, normale, betalende klant wie daar een gezellig dagje uit heeft met zijn gezin en de grootouders. Daar kan het blijkbaar allemaal.

De vlaai is top (al jaren trouwens) de kaart klopt gedeeltelijk (veel is er inmiddels niet meer te krijgen, maar alla.. ), maar het personeel inclusief de eigenaars hebben ervoor gezorgd dat ik niet meer aanschuif en anderen adviseer om hun mondje maar dicht te houden als de dictators van de Oase jouw houding hen niet aanstaat. Idioten!

48. Het meisje in de bediening was super arrogant. We wilden eten bestellen maar ze kwam niet meer terug, dan maar ergens anders gaan eten. Ze vergat 1 drankje en keek arrogant en zei "je hebt helemaal niet besteld". Ik werk zelf in de horeca en weet gast is koning!!! Zonde van de zaak want alleen hiervoor blijven mensen al weg.

49. Vrijdagavond 10 jan 2014 met 4 personen heerlijk gegeten. We hebben voor een 3 gangen menu gekozen, echt voortreffelijk. Waar krijg je voor dit geld: verse soep, biefstuk in roomboter gebakken, geserveerd met frieten verse gemengde salade met eigen gemaakte frambozendressing en jawel met echte biefstuk jus. De andere 2 personen een ook jawel in roomboter gebakken schnitzel. Daarna een heerlijke coupe ijs, met verse slagroom (geen spuitbus). Dit menu voor nog geen 15,00 euro (14,95 en 12,95).
    Zeer prettige bediening. Welke serveerster vraagt bij het zien van een te nemen tabletje, of de persoon een glaasje water zou willen hebben. Daarna een echt heerlijke cappuccino en een espresso zoals het hoort met een glaasje gekoeld water met daarbij een kleinglaasje eier / chocolade likeur. Helaas een koekje uit een verpakking. Een eigen gebakken koekje zou nog beter zijn! Toch bakker? Helaas de taarten uit eigen bakkerij hebben wij niet meer geproefd, vanwege de hoeveelheid van het geboden menu.

Al met al een voortreffelijk restaurant met zeer prettige bediening. Zeker een aanrader voor fijnproevers.

50. oase

51. Op de derde dag van de Heuvellandvierdaagse een stop bij de Oase.

Fijne zaak, gezellig en goede prijs kwaliteitsverhouding.

Appeltaart met een bolletje vannilleijs en koffie genomen.

Het was geen gewone appeltaart, zou graag het recept willen hebben.

52. Wij hebben tussen de middag hier wat gedronken en voor de lunch een stokbroodje zalm en tosti gegeten. Zowel de tosti als stokbrood waren veel te hard. Lastig eten op deze manier. Jammer, want verder ziet alles er netjes uit.

6,7
  53. bert 19 punten

s'Morgens super lekkere koffie en onvoorstelbaar lekker en mooi gebak gegeten.

s'Middags een goede verzorgde lunch gehad in de vorm van een kippenpasteitje, met echte stukken kip, waar vind je dat nog?

Na een lange boswandeling terug naar deze geweldige zaak, waar het personeel je met heel veel gevoel en liefde ontvangt. Wij hebben ons het diner super goed laten smaken.

Wat wij hebben gegeten is een echte aanrader:

Een overheerlijke tomatencremesoep, daarna een uitmuntende medium gebakken biefstuk met een huisgemakte pepersaus en vers gebakken aardappelen.

Als toetje hebben wij ons laten verrassen door de eigenaar.
    En wallah, wij kregen een aardbeien ijscoupe die je in hemelse sferen bracht.

Prijs, kwantiteit en kwaliteit zijn hier perfect in balans.

Een echte aanrader.!

Als wij naar Limburg gaan wordt dit ons vaste stekkie.