Op dit adres zit nu: Juliana

1. De service van dit restaurant is verschrikkelijk. Een vriendin van mij had met een bongobon gereserveerd voor 2 uur vandaag. Onlangs is een vriend van haar plotseling overleden dus moesten we jammer genoeg de reservering afzeggen. Nu was die vriendin van mij vergeten te bellen, aangezien ze duidelijk wel andere dingen aan haar hoofd heeft. Daar kwam ik om kwart voor 2 achter dus ik heb gelijk met hun gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is. En toen zei mevrouw ten eerste dat we om 1 uur hadden gereserveerd wat dus helemaal niet waar was. En het mooiste was dat we de bongobon niet meer mogen gebruiken bij restaurant Maxima omdat zij nu al het eten moeten weggooien. Terwijl het een bon is voor wat chocolade en bonbons en fruit, niet eens een 3 gangen-lunch of zoiets. Hoe respectloos. Ja wij waren te laat met afzeggen, maar gezien te omstandigheden is dat toch wel enigszins te begrijpen?! Er is net een jonge jongen, een goede vriend van die vriendin van mij, overleden en dan zeggen zij keihard ja jammer niks aan te doen?! Belachelijk. Ik ben blij dat ik er nog nooit ben geweest.

2. Voor ons huwelijk hebben mijn vrouw en ik een lunch georganiseerd in dit restaurant, en het wettelijk huwelijk en receptie in de prachtige tuin. Agneta en Rene hebben er samen met hun personeel alles aan gedaan om ons een onvergetelijke dag te bezorgen. We waren zeer tevreden, zowel over de service als het eten.

3. crina