Little Italy in Valkenburg

Als U met de auto komt is ons advies is te parkeren boven de Jan Linders aan het Walramplein. Betalen moet U overal, maar daar heeft U geen last van het feit dat U om de 2 uur moet bijstorten. U betaalt pas achteraf. Na 20:00 uur kunt U, voor zover ons bekend, overal in Valkenburg gratis parkeren.

Goede bereikbaarheid van het Valkenburgse centrum d.m.v. bus of trein.

Bezorgrestaurants in de buurt van Little Italy

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1351203728 95
1401914414 89
1412056551 90
1422198689 88
1493193650 90

1. Cheryl

2. Jos Maubach

Prima sfeer en voortreffelijk klaargemaakt eten in de open keuken van het restaurant. Voor de vierde keer hier gegeten, elke keer als we in Valkenburg overnachten komen we met plezier naar dit restaurant. Niet veel keuze maar wel veel aandacht voor detail, lekkere toetjes. Echte aanrader.
    Heel iets anders dan de andere restaurants in Valkenburg.

3. Voor de derde keer hier gaan eten omdat het de eerste twee keer super was. Wat een drama!! Carpaccio met harde en uitgedroogde randen werd ons voorgezet. Dit kan toch niet. Toen we dit teruggaven werd het wel van de rekening gehaald, maar iets nieuws aanbieden, niet dus! We hebben de drank afgerekend en zijn gegaan... Waardeloos, ga hier niet naar toe!

4. N. van de O.

Na het lezen van de uiterst lovende recencies zijn wij met hoge verwachtingen aangeschoven. Het restaurant is erg klein, maar wel gezellig. Je wordt uitermate vriendelijk onthaalt en bediend door de gastvrouw. Onze avond kon niet meer stuk dachten wij... Als voorgerecht hadden wij een carpaccio. Die was goed, maar ik heb hem wel lekkerder gehad. Vervolgens kwam het hoofdgerecht. Vanaf dat moment ging het helemaal mis. Ik had een lasagna en mijn moeder een entrecote. Ik kreeg mijn lasagna al redelijk verbrand op tafel. Toch ben ik begonnen aan mijn lasagna. Ik heb al heel wat lasagna's gegeten in mijn leven (mijn favoriete gerecht bij de Italiaan), maar zo smakeloos, bijna vieze lasagna heb ik nog niet eerder gegeten in mijn leven. Ik heb er niet over geklaagt, omdat mijn moeder ook al klachten had over haar entrecote. Die was namelijk ook erg verbrand en smaakte ook zo. Verder had het vlees geen smaak en de smaak die het had was niet lekker. Een beetje te vergelijken met vlees wat tegen de datum zit. Nadat ze dit gemeld had kreeg ze een nieuw stuk vlees. Dit was dan niet verbrand, maar nog gedeeltelijk rauw. Los daarvan waren er halverwege de avond meerde producten van de kaart of dagmenu's niet meer aanwezig (te denken valt aan brood, appelsap, rose, bepaalde soep ect.. Al met al hebben wij dus geen goede ervaringen met dit restaurant.

5. Gewoon super lekker gegeten en de tiramisu is hemels. Klein maar heel gezellig. En zo een vriendelijke bediening! Kom zeker terug!

6. Een klein restaurantje temidden van DE restaurantstraat van Valkenburg.
    Met heerlijke vers bereidde gerechten. Eigenlijk wil ik hier elke avond wel eten. Gezellig praatje met de ober en kok gehad. Petje af voor alles!

7. Wat een super lekker etentje moest worden is het ook zeker geworden. Het eten is formidabele en de bediening was super lief. We moesten wel steeds lang wachten op drankjes maar dat maakte niet veel uit. We waren super tevreden en raden iedereen aan hier te gaan eten.

8. Misschien wel het beste restaurant in Valkenburg. Geen uitgebreide kaart, maar wat er op de kaart staat is werkelijk subliem. Tevens is het personeel zeer vriendelijk en kundig. Van harte aanbevolen!!!

9. Op maandag 29 april 2013 hier lekker gegeten. Mix van voorgerechten erg smaakvol. Heerliijke entrecote en ook zalm was lekker. Toen het drukker werd duurde het wel allemaal wat langer omdat ze alles met twee deden. Wel een aanrader.

10. Klein, sfeervol restaurant waarbij wij meteen een soort van 'thuisgevoel' hadden. Zeer vriendelijke, correcte bediening en het eten was overheerlijk. De kaart is niet uitgebreid maar kwaliteit telt, voor ons in ieder geval, meer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en wat ons betreft: 'wij zeggen het voort !

11. Lekker gegeten, super vriendelijke bediening!!

12. Samen met mijn ouders en oma zijn we afgelopen zondag daar gaan eten. Het eten was heerlijk. De bediening was uitstekend en de open keuken met bedrijvige kok is een lust voor het oog. Je kunt precies zien hoe je eten bereid wordt. Little Italy is een klein schattig restaurantje.

13. Willemijn Koop

Ik heb nog nooit een biefstuk met zoveel smaak gegeten! Echt heerlijk. Ook het personeel was heel aardig.

14. marijjke

Super gezellige avond gehad. Zalig gegeten !!! en ontzettend vriendelijk. We voelde ons echt te gast.

15. Guus Eggen

Lekker gegeten bij Little Italy met oud collega's. Super. Ik ga zeker weer. Absoluut de moeite waard. 'n Echte aanrader.

16. Gisteren met de collega's getracteerd op een fantastisch etentje: heerlijke amuse vooraf, zeldzaam lekkere carpaccio, een keur aan diverse hoofdgerechten, allemaal even lekker en dan als klapstuk nog de toetjes! Ik kom beslist nog eens terug en kan het aan iedereen aanbevelen! Goed eten en vriendelijke bediening. Anders dan de 'standaard' Italiaan.

17. Gisteren wederom heerlijk gegeten, het eten werd met heerlijke kruiden extra aangescherpt, het zou extra smaakvol worden geserveerd, wat ook helemaal gelukt was.

Prijs/kwaliteit was wederom prima. De carpaccio blijft een grote troef, ook de afsluiter het nagerecht was heerlijk bereid.

Kortom een aanrader als je in Valkenburg wilt eten! Dit in tegenstelling tot de andere restaurants waar je over de gebraden kippen en snitsels heen struikelt, niet dat daar iets mis mee is, maar wel van een ander niveau !

18. Zo hoort het als je gezellig wilt eten op 3 km van je huis. Een warm onthaal, een prima wijn, overheerlijke verse produkten en een prijs waar je ook voor terug komt!

19. In 1 woord genieten! Wat een heerlijke smaken en heerlijkheden! We komen zeker nog eens terug vanuit het westen van NL.

20. Pim Stoop

Het was kortom erg leuk! De bediening was erg aardig en het eten was voortreffelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

21. Dit was top. Goede vlotte bediening, gezellig restaurant, eten was super. Een absolute aanrader.

22. N.a.v. de recencies online hebben wij hier geboekt. Dit is een must want het restaurantje is klein en snel vol! Het eten was super. De antipasti waren matig, maar de scampi met zwarte verse penne smaakten alles goed, ook de bief met truffel pasta was zalig. Zeker de moeite waard! En neem vooral het menu van de dag! Lekker vers en weer eens wat anders!

23. Voortreffelijke voorgerechten met een uitgesproken pure smaak. Zowel de antipasti als de carpaccio waren om te smullen. Het hoofdgerecht, vergezeld van een goed glas huiswijn en een italiaanse "birra" was meer dan voldoende. Enig kleine gemis was het ontbreken van warme groenten. Tot slot het Grand Dessert bestaande uit 5 verschillende zoetigheden waar hele lekkere zaken bij zaten. Daarna konden we met een meer dan verzadigd en gelukzalig gevoel huiswaarts. Een aanrader voor iedereen die de echte italiaanse keuken op prijs stelt tegen een faire prijs.

24. Renee en Marvin

Bij een weekendje Valkenburg hoort ook lekker eten en dat hebben we zeker gedaan bij Little Italy! Uitstekende service, erg gastvrij. Als voorgerecht hadden wij een heerlijke carpaccio en als hoofdgerecht de lasagne en de tagliatelle. Als dessert hadden we het dessert voor twee personen met verschillende dingen zoals de tiramisu, maar ook een heerlijke chocolademousse. Als u op zoek bent naar de Italiaanse keuken én de Limburgse gastvrijheid, is dit de perfecte plek. Tot snel!
    Groet, Renee en Marvin

25. Gezellig restaurant met een uitstekende keuken. We hebben echt heerlijk gegeten.

26. Gezellig restaurant vriendelijke bediening. En een uitstekende keuken. We hebben heerlijk gegeten, alles lekker vers. Vooral de carpaccio is een aanrader.

27. Steven Smets

Gezellig restaurantje, met lekker vers gemaakte gerechten aan een scherpe prijs. Leuke bediening en vriendelijke ontvangst. Garantie voor een geslaagde avond.

28. Anke Moonen

Een gezellige sfeer, eten super en het personeel erg vriendelijk...

29. Gisteren lekker gegeten bij little italy in v'burg. Goede bediening, eten (m.n. carpaccio) is top. Geef aan wat je niet lust en de kok past het eenvoudig aan. Wijn van goede kwaliteit en temperatuur. Inrichting is goed, door de kleine ruimte is het gezellig/knus. Terwijl je toch niet dicht op elkaar zit. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Rond de euro 75,- 3 gangen en koffie na voor 2 personen. We gaan zeker nog eens terug.

30. Wij hebben een top avond gehad, alles was heerlijk, een aanrader. Wij komen zeker terug. Vriendelijke mensen, toilet erg mooie en zeer schoon ook erg belangrijk. Groetjes ruud sariman

31. Erg lekker gegeten. Een gezellige bediening. Je voelt je er thuis. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu en dit was ook een verrassing met een super de luxe dessert.
    Voor herhaling vatbaar.

32. Jaap en Margriet & kids

Erg gezellig goed klein restaurant. Carpaccio is een aanrader. Een goede uitleg over de mogelijkheden voor het hoofdgerecht. Verse pasta's. Dessert tiramisu erg lekker. Alles samengevat: "klein maar fijn!"

33. Martijn en Anita

Een restaurantje zoals het hoort te zijn! Een warm welkom, vlotte bediening, gezellig en verschrikkelijk goed eten!! En dat in een gezellige ambiance. De carpaccio vooraf is helemaal top; de beste ooit! Als hoofdmenu hebben we de kok de vrije hand gegeven.... Perfect! Prijs/kwaliteit is super; ik hoop dat ze niet te weinig vraagt... Horeca heeft het lastig.
    Absluut een aanrader voor anderen!

Martijn en Anita

Ps. een plaatsje aan het raam reserveren lukt niet; daar is de keuken gesitueerd.

34. Heerlijke avond gehad met een gastvrouw die ook nog eens zelf kookte die avond! Overheerlijke carpaccio gegeten en heerlijke pasta. Alles met oververse producten. Het nagerecht was ook fantastisch, een combi van ijs, tiramisu vh huis, chocolademousse....kortom, een aanrader!!

35. johan tackaert

Eén van de lekkerste carpaccio's geproefd die ik al heb gegeten! En een lekkere, pure keuken met verse pasta. Gecombineerd met een prima bediening, maakt dit een geslaagd adresje om terug te keren.

36. Bianca Zinken

Heerlijk gegeten en alles super vers. Zeker een grote aanrader.
    Wij gaan in ieder geval zeker terug.
    Bedankt voor de gezellige avond Eric en Bianca

37. Michael Wagemakers

In een woord super! Erg goed gegeten en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Een echte aanrader!

38. Naar aanleiding van alle goede recensies en onze passie voor de Italiaanse keuken hebben wij besloten om, toen wij in Valkenburg waren, daar eens te gaan eten. Nou, één ding is zeker, niets is teveel gezegd. Wij waren daar op 06 december 2012 en hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allemaal geweldig. Het was een rustige periode die week en ondanks dat we aan het einde van de avond nog met ons tweeën zaten kregen we niet de indruk dat we snel weg moesten zijn. Integendeel, we hebben gezellig met de gastvrouw zitten praten over van alles en nog wat. Al met al een superavond dankzij het heerlijke eten en de gastvrijheid die aanwezig was. Een echte aanrader voor mensen die heerlijk Italiaans willen eten buiten een Pizza om. Als wij weer in Valkenburg zijn gaan we hier zeker weer een keer eten. Gr. Erik en Jolanda uit Ede.

39. Wij hebben hier heerlijk gegeten, echt een verwennerij, als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens aan. Een echte aanrader.

40. Heerlijk gegeten, lekker gedronken. Een echte aanrader!!

41. Geweldig restaurant. In zo'n toeristische plaats als Valkenburg is het een verademing om zo'n restaurant te vinden. De service is fantastisch, het is binnen modern en klassiek tegelijk (en gezellig), en Eveline is een zeer hartelijke gastvrouw. De gerechten waren gewoonweg subliem. De prijs/kwaliteit is hier echt zeer bovengemiddeld. Het eten is super en niet duur. Als je in Valkenburg bent en hier niet minstens 1 keer gaat eten, dan mis je echt iets. Mocht ik binnenkort weer eens in Valkenburg zijn, dan weet ik in ieder geval zeker waar ik ga eten. Bij Little Italy.

42. L 11 punten

Wederom heerlijk gegeten bij Evelientje! Zoals altijd een heerlijk avondje uit...

43. Een ontdekking in Valkenburg. Heerlijke gerechten en een fantastische gastvrouw.
    Hier moet je zijn voor echt Italiaans eten en drinken.

44. Gerrit de bruin

28 nov daar gegeten. Prettige sfeer, kwaliteit prima, mooie borden en opmaak. Eten is prima en lekkere wijn en gunstig geprijsd. Kortom, kwaliteit/prijs verhouding een 10.

45. wilbert smeets

We hebben 10 november jl. gegeten in dit gezellige restaurant in Valkenburg. We hadden gereserveerd naar aanleiding van de geweldige recensies op deze site en echt geen enkele recensie was overdreven. Meteen bij binnenkomst word je al hartelijk begroet, de toon is meteen gezet. De sfeer is erg prettig, de menukaart is niet heel uitgebreid, maar er is voor ieder wat wils, alleen pizza's zijn er niet te krijgen. Het geserveerde eten is heerlijk en de opmaak van de borden is prima. De bediening is buitengewoon vriendelijk. Al met al hebben wij er met veel plezier en smaak gegegeten, zeker voor herhaling vatbaar

46. G van Deursen

Heerlijk gegeten in een sfeervol en knus restaurantje. Konden moeilijk een keuze maken en kregen een surprise-menu aangeboden door de kok. Een echte aanrader! Een combi van allerlei Italiaanse voorgerechten, overheerlijke pasta's en tot slot diverse kleine desserts. Kortom super!
    Absoluut een adres waar ik vaker terug zal gaan.

47. Heerlijk kleinschalig restaurant waar het personeel nog echt aandacht heeft voor de klant. Je proeft de liefde en passie voor de italiaanse keuken in alle gerechten. Goede wijnen en knusse sfeer. De pasta's zijn echt vers, dat proef je heel duidelijk. De keuken is helemaal open en je loopt er langs bij binnenkomst, dat vind ik een heel positief punt. Het ziet er allemaal schoon en netjes uit. Extra pluspunt: mijn moeder heeft een gluten/tarwe allergie en de kok maakte er geen enkel probleem van, ze hadden zelfs speciale glutenvrije pasta beschikbaar, en dat maak je niet vaak mee! Pareltje in Valkenburg.

48. Afgelopen zaterdag gaan eten in dit leuke kleine restaurantje an valkenburg. Het personeel was vriendelijk! Het eten was lekker ! En de sfeer was klasse !!
    Voor wie eens wat anders wilt dan een pizza, zeker een aanrader. Groetjes uit Brabant !