Op dit adres zit nu: Boque

Slechts 100 meter vanaf ons restaurant bevind zich een parkeerplaats op het 'Walramplein'

• OV

1472003878 79
1620737841 82
1662052831 82

1. Teckelfamilie

De beste bediening, mensen met passie en echte belangstelling voor mensen (en ons klein hondje), een feestje om naar toe te gaan. De kwaliteit is belangrijk(en goed!) maar de sfeer maakt dat je bij Le Baroque uit én thuis bent. Heerlijk❣️

2. 1 november 2017. Voor twee personen gereserveerd bij Le Baroque in Valkenburg. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend, al waren de wachttijden wel erg lang. Maar de afknapper was het dessert, volgens de kaart "Surprise van de chef". En een surprise was het zeker, na meer dan een half uur wachten kwam er een bolletje ijs, weggedrukt tussen twee koekjes, dit was dan de "prestatie" van de chef. Wij zijn geen mensen die op alle slakken zout leggen maar dit was echt niet acceptabel, al helemaal niet gezien de pretenties van dit bedrijf. Het excuus van de bediening was dat er maar één kok in de keuken was. Blijkbaar had deze meneer geen tijd gehad om een fatsoenlijk dessert te maken. Een kopje koffie als excuus hebben we geweigerd. De kok moet beter zijn best doen! Conclusie: het eerste het beste eetcafe doet het beter. Geen restaurant om weer naar toe te gaan.

3. Gaby Nieuwenhuijs

Ik heb eerder een High Tea gehad die was zoals het hoorde te zijn, dus deze viel echt tegen. Er waren maar 3 soorten thee en we moesten het met 1 pot heet water doen. Er werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Extreem druk was het ook absoluut niet, dus daar kon het echt niet aan liggen. Wat op het schaaltje lag was niet vies, maar erg simplistisch in elkaar geflanst. Had net zo goed zelf wat in elkaar kunnen flansen thuis en sorry hoor... marshmallows en mini-bitterkoekjes als onderdeel van het toetje? Nee, dat kan echt niet!
    Voor een High Tea met aan het eind 2 glazen wijn, waren we 47,20 kwijt, dus sorry, dat was echt teveel.
    De gastvrouw was op zich vriendelijk, maar ze kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was of om te vragen of we nog thee wilden. De man die ons daarna kwam bedienen was vrij bot.

Ik kom er in ieder geval NOOIT meer. Ik ga namelijk liever naar een tent waar de prijs-kwaliteit beter is en waar het personeel vriendelijker en behulpzamer is.

4. Stephaan

Bekwaam personeel , het eten is er zeker zijn prijs waard. Goede wijntips gekregen.
    Wij gaan er zeker terug. Een aanrader

5. Hautain en ongastvrij personeel, heel lang wachten op de gerechten (4 uur voor een 3-gangen menu!) en na het bestellen van acht 3-gangen menu's toch een à la carte rekening, waar we ondanks onze klacht niets aan konden veranderen. Opgelicht voor 80 euro!

6. We hebben zeer goed gegeten, zeer vriendelijk en bekwaam personeel, mooie ambiance.

7. Hier redelijk gegeten. We hadden het verrassings menu waarbij we eerst een heerlijke amuse kregen (wel zaten we toen al een uur). Toen een cocktail van gamba met meloen en cocktailsaus. Sorry maar dit gerecht was niet restaurant waardig. Het smaakte flauw en iedereen kan dit maken. Toen kregen we een stukje baars. Deze was erg lekker. Als hoofdgerecht kregen we twee stukjes wild maar welk wild dat werd niet verteld. Helaas was de wijn die we wilden bestellen niet voorradig. Jammer zo loop je inkomsten mis.
    Het eten was op zich ook best lekker maar waar ik me over heb lopen ergeren was het tempo van de bediening. Wij waren om half 8 binnen en om half negen hadden we alleen ons aperitief gehad en zaten al zeker een half uur met niks voor onze neus. Het was niet echt heel druk dus met een stapje harder konden ze het makkelijk aan, ik spreek uit ervaring. Al met al een mooie zaak maar laat of je bediening een stapje harder doen en meer drank verkopen of zet er een personeelslid bij.

8. AB Sudawan

9. Guy Bannier

Goede verzorging, heerlijk eten, prima bediening en 'n erg gezellige en sfeervolle locatie. Echt aan te bevelen.

10. Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Le Baroque! We hebben op aanraden van meerdere recensies gekozen voor een viergangen verassingsmenu. Naast het menu kregen we brood, olijven en een amuse vooraf! Allen goed verzorgd en op smaak. Alle gerechten waren kunstwerkjes op ons bord en tongstrelend! Alles klopte! De porties waren wat aan de grote kant, waardoor je echt (meer dan) waar voor je geld kreeg. Ondanks dat het misschien soms zelfs iets te veel op het bord was, hebben we van elke hap genoten en ons borden leeg gegeten (nog net niet afgelikt).

De service was ook geweldig. Niet opdringerig maar toch voldoende aandacht voor ons. Er werden suggesties gedaan en er werd meegedacht om het ons zo comfortabel mogelijk te maken! Complimenten! Kortom wij hielden ervan, in hele lange tijd niet zo lekker gegeten!

11. Donderdagavond 25 juni jl. na een zeer teleurstellende ervaring elders in Valkenburg diezelfde avond gegeten bij Le Baroque. Heerlijke avond gehad, fantasierijke gerechten en een uitstekende bediening.

Meer dan de moeite waard. Complimenten.

12. Sylvia Walpot

Wij hebben genoten van ons etentje bij La Baroque. Alles klopte de vriendelijke bediening. Maar zeker ook het eten goed verzorgd en voldoende keuze in heerlijke gerechten. Wij komen zeker terug. Sylvia

13. Berry Neter

Heb 10 mei een heerlijke high tea gehad. Goede bediening en erg vriendelijk

14. Margreet Have

Lekker glutenvrij gegeten. Fijn op het terras gezeten met terrasverwarming. Bediening was goed.

15. Op 23 april gegeten bij Le Baroque. Ons werd het verrassingsmenu geadviseerd. Het is een verrassing van culinaire hoogstandjes van de kok. We hebben allebei gekozen voor deze verrassing. Nou dat hebben we geweten. Heerlijke gerechten die we niet hadden willen missen. Het leek wel Master Chef of My Kitchen Rules.

De bediening was voortreffelijk en zeer gastvrij. Het restaurant, de sanitaire voorzieningen en het terras zagen er verzorgd en schoon uit. Dit restaurant is een echte aanrader voor de liefhebber van a la carte, maar ook voor de lekkerbek die verrast wil worden.

16. Marleen Bosmans

Amuse, vegetarisch 3 gangen verrassingsmenu en wijn waren een feestje! Ook de honden waren welkom.

18. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Af en toe wat rondvliegende messen als personeel de trap af kwam en lang gewacht op hoofdgerecht (55 minuten). Maar goed van kwaliteit.

19. Nooit meer! Op zaterdagavond om 21.10 uur (!) gingen wij op het terras zitten bij Le Baroque. Er waren buiten nog zeker 4 tafeltjes vrij. Binnen waren slechts enkele tafeltjes bezet. Na zo'n 5 minuten kwam eindelijk iemand vragen wat wij wilden drinken. Althans... dat dachten wij.. De vraag was 'of wij iets wilden eten'. Dat was niet onze bedoeling. In dat geval... moesten wij het terras verlaten.. We wisten niet wat we hoorden.. We werden gewoon weg gestuurd!! En dan de manier waarop.. zó klantvriendelijk! Dit was niet onze eerste onprettige ervaring met hen. Vorig jaar hebben wij dit ook meegemaakt. We zullen hier dan ook echt nooit meer naar toe gaan!

1,5
  20. Wij hebben enorm genoten van een 5 gangen verassingsmenu. Bovendien kregen we op verzoek bij iedere gang een bijpassend wijntje. De prijs kwaliteit verhouding van dit restaurant is super.

21. Eetcafé-gerechten op neppe manier opgeleukt door onder ander opgemaakte boorden en chique praat 'op een bedje van...'. Drie uur moeten doen over 3-gangen menu door traag personeel. Dus okay eetcafé, maar zeker niet het restaurant dat zij pretenderen te zijn.

Geen kraanwater willen schenken: dit mag eigenlijk niet! Bestel geen thee: het is goedkope Pickwick-shit.

22. Werkelijk voortreffelijk gegeten, vanaf de amuse tot en met het toetje genoten van al het lekkers wat ons werd voorgeschoteld.
    Mooie, verse ingrediënten voor een verrassend aangename prijs. Lang geleden dat we culinair gezien zo verwend zijn en dat voor een bedrag wat een doorsnee restaurant rekent. Le Baroque biedt alleen zo veel meer waar voor je geld.

Ook de bediening was zeer prettig. Hoffelijk en attent zonder dat het stijfjes was. Dat alles in een mooi, sfeervol ingerichte zaak met een fijn terras.

Kortom, een absolute aanrader!

23. Naar aanleiding van onderstaande recensies naar dit restaurant gegaan voor een heerlijke avond dineren. Dit werd inderdaad rijkelijk beloond met een 4 gangen verrassingsmenu waarin krab, tonijn, coquille en eend werden geserveerd. De bediening balanceert af en toe op het randje van amikaal maar dit zal er vanaf hangen of de gast er op in gaat. Al met al een complete avond zoals verwacht. O ja, nog bedankt voor de bijpassende wijn!

24. Rob Kortink

Uitstekende bediening, zeer vriendelijk en voorkomend. Fijne en gezellige, rustige sfeer. Uitstekende chefkok. We hebben genoten van een 4-gangen verrassingsmenu door de kok. De presentatie van het eten maakt een zeer verzorgde en culinaire indruk. Zoals het gepresenteerd werd smaakte het ook.....uitstekend! Van onze kant niets dan lof voor het gehele plaatje. Persoonlijk zou ik zeggen, een aanrader voor mensen die eens lekker uit eten willen.

25. Maud ten Have

Gezellig en heerlijk gegeten.

26. 29 december 2013 gegeten met 4 personen. 2x saté en 2x hertenfilet.
    De saté en de hertenfilet waren prima alleen het groentegarnituur bij de filet was zeer karig (1 spruitje, 1/4 worteltje, een klein bloemkoolroosje een een veegje lekkere puree. Ik durfde niet om meert spruitjes te vragen want kennelijk kosten deze een vermogen. E.e.a. met ober besproken doch deze vond dat dit aan mijn verkeerde verwachting als groentenpreferent lag. Tot slot werd stokbrood met kruidenboter in rekening gebracht dat we niet hebben gehad. Excuus kon er niet vanaf. Fooi dus ook niet.

27. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk, echt een top restaurant.

28. Geweldig gegeten, super vriendelijk personeel, sfeervol en gezellig

29. Het eten was superieur. Wat een verassing om te zien en te proeven. Vooraf een amuse van kalf van het huis, lekker hoor. Het hoofdgerecht was een verrukkelijk hertfilet. Echt genoten en we komen hier zeker weer eten als we in de buurt zijn.

30. Ria en Dik Noordzij

Heerlijk gegeten (filet van hert) in een ontspannen sfeer. Lekkere amuse vooraf van kabeljouw. Goede en vriendelijke bediening. Minpuntje: de poire van de Poire-Belle-Hélène was het niet helemaal.

31. pippo de clown

32. Truus Crijns

De High Tea was voortreffelijk. Het waren voldoende en gevarieerde hapjes van goede kwaliteit. Jammer was dat er volgens de bediening maar één kan sinaasappelsap voor 7 personen in de prijs zat.

33. Ilona stegerman

Heerlijk gegeten, ook voor de vegetariër in mij.

34. Ilona Stegerman

35. Redouan Yahyaoui

In een 4 daagse vakantie in Valkenburg 2 maal bij Le Baroque gegeten. Het eten is echt van fantastische kwaliteit en de inrichting is fantastisch. Daarnaast ook zeer goede bediening. Normaal neem ik de tijd niet voor een review, voor Le Baroque wel..

36. David Timmermans

Broodje parmaham is een aanrader. Ze vergeten wel vaak de pijnboompitten erbij te doen. Dit zorgt dan voor enorme frustratie bij de bezoekers.

37. Vanavond het 3-gangen verrassingsmenu gehad. Het was oprecht een verrassing...in positieve zin! Heerlijk eten en mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel, prima setting en niet te vergeten...heerlijke huisgemaakte brownies!!!

38. Willekeurig uitgezocht op basis van de goede recensies, maar niks is minder waar. Semi-buiten gezeten met zicht op de voorbij wandelende toeristen. Zowel het verrassingsmenu als de à la carte gerechten zijn heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Al met al een restaurant om naar terug te komen.

39. Dick Dijkstra

Goede ontvangst, TOP-eten, bediening precies goed, voelt aan wat gast wil. Wij komen hier absoluut terug!
    Ook op FourSquare en FB aangegeven: aanrader voor wie op zoek is naar goed eet-adresje!

40. Martijn

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu (voor, hoofd, desert) gekozen. En of we verrast werden:

Amuse:
    Asperge-bavarois

Voor:
    Asperge-zalm-terrine met nog wat extra's

Hoofd:
    Eendenbout en eendenborst in heerlijke sinaasappelsaus. Opgediend met groenten (zwarte wortel, rode biet, groene bloemkool, groene asperge)

Desert:
    Frambozen-ijs, frambozen-gelei, aardbeien en mousse met aardbeien smaak.

Alle borden waren zeer verzorgd opgemaakt. Mooie inrichting en een vriendelijke bediening!
    PS: ik geef geen 10-en, want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

41. Ray Rietmeijer

Sfeer op verwarmd terras was "warm". Eten was goed, verzorgd en verrassend. Bediening vriendelijk en attent. Moet zich alleen ff inlezen over de Bokkenrijders van de buren :)

42. Verassingsmenu 3 gangen genomen. 1 keer met dessert en 1 keer met tussengerecht. Eten was heerlijk. De bediening was uitstekend. Leuke sfeer. Kortom aan te bevelen.

43. Wij hebben het verassingsmenu genomen. Voor en tussengerecht was in orde. Hoofdgerecht viel wat tegen. Vlees was niet mals. Bijkomend daupin aardappels gevraagd maar die waren van binnen nog bevroren. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening, zij het iets te opdringerig.

44. Verassingsmenu van de chef gegeten. Voor, tussen en hoofdgerecht. Was heerlijk, goed bereid. Top avond gehad! Een echte aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding.

45. Hullebusch Chris

Een echte positieve ervaring, lekker verrassend, culinair hoogstaand en dit tegen zo'n prijs. Een echte aanrader; het verrrassingsmenu.

46. Tijdens de Amuse route van 2012 ook bij dit restaurant aangegaan. Gezelligheid troef. Wij kregen Limburgse Mergelgrotchampignons. Wij kozen voor een lekker glaasje gluhwein hierbij.
    Restaurant om te onthouden.

47. Bijzonder goed verzorgd. Verse ingrediënten en dat proef je. Een aanwinst voor Valkenburg. De prijs is wat aan de pittige kant. De bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader als je bovengemiddeld wil eten.

48. I. Flaim

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader voor wanneer je wat exclusiever wilt dineren.

49. Fam. Hermans

We hadden gekozen voor 4 gangen verrassingsmenu en 1 menu gekozen van de kaart. We hebben genoten van fantastische geserveerde gerechten, die allen heerlijk van smaak waren en goed geportioneerd. De tijd tussen de gerechten was prima, lekker rustig een avondje uit. Een fijne sfeer en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

50. Met de kinderen en kleinkinderen hebben we hier een geweldig diner genoten ter ere van ons 45 jarig huwelijk.
    Met een glas bubbels van het huis werden we ontvangen en zowel het diner als de bediening voortreffelijk. De "day after" nog de hele dag nagenoten van de kalfswang met eendenlever, voortreffelijk. Een echte aanrader.

Wieb Buwalda

51. We hebben genoten van onze high tea. Zeker een aanrader om een keer te doen. De sfeer van het restaurant is zeer trendy.

6,3
  52. Hier onlangs heerlijk gegeten in dit mooie restaurant!
    Vooral de kreeftensoep was overtreffelijk!
    Zeker een aanrader!!

53. Zeer lekker gegeten maar zeeeer lang moeten wachten (alhoewel we alleen in de zaak waren) op onze soep en ons broodje.

54. Le Baroque

55. Susanne Verschuuren

Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening! Goede keuken (met John), prijs/kwaliteit is prima! Echt een aanrader voor een gezellige avond!

56. Leuk en trendy restaurant
    Menu net iets aparter.

Aanrader !

57. Een dikke pluim! Lekker gezeten, gegeten en verwend!

58. Ga nooit op een zondag.

De bediening zowaar nog trager dan de keuken.

Toen na anderhalf uur het hoofdgerecht (waarvan 2 tapas) kwam was dit koud, lauwe rib-eye, lauwe kroketten.

59. verhoeven

Het was super lekker.