1264205368 85
1320851670 77
1362048980 74
1367198644 74
1470191920 67

1. Wij hebben weer heerlijk gegeten.
    Spareribs waren ze vergeten, werd meteen opgelost.
    Gezellige ambiance.
    Leuk dat het personeel dezelfde blouse aan heeft.

2. Het enige was dat wij bij de deuropening zaten en het best koud was. Deur kon niet iets dicht er was geen deurstopper. Dus mijn voorstel houten blokje of deur dicht en andere ingang gebruiken. Het eten en drinken en de service was prima.

3. Vanavond ter ere van mijn ouders hier gegeten met mijn zusje, ouders en aanhang. Het eten was op zich wel in orde, behalve de vis die best droog was en de spareribs die redelijk taai waren dus dat zijn niet echt aanraders. Alleen de bediening mag daar echt een schop onder hun kont krijgen. We hebben zeker een uur en kwartier op ons eten moeten wachten, mensen die na ons kwamen hadden eerder hun eten en er kom nog niet eens een excuus vanaf. Er was voornamelijk een bediende die echt onbeschoft was, gaf mijn moeder geen kaart aan omdat ze even in gesprek was maar daar had ze geen geduld voor en daarnaast smeet ze met de spullen op onze tafel waarop je nog niet eens commentaar kon geven omdat ze zich meteen omkeerde en wegliep. Qua eten doen ze redelijk goede zaken maar qua service kunnen ze beter een voorbeeld nemen aan een ander restaurant waar wij altijd super vriendelijk worden geholpen en waar het eten altijd top is! Helaas dus geen La Casa meer voor ons.

4. Gertie Snippe

La Casa is een heel gezellig restaurant, leuke sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Ik zal dit zeer zeker anderen aanbevelen.

5. Jurgen van den Maagdenberg

Prima gegeten (Tapas schotel). Service liet flink te wensen over. Na 50 minuten wachten nog geen eten. Ons verbaasde dat anderen die later waren wel eten kregen. Was een fout gemaakt. Onze buren hadden ons eten gehad. Dat kan natuurlijk gebeuren en ze zou direct ons eten laten klaarmaken. Duurde nog 20 minuten. Kan ik vrede mee hebben maar dan denk ik wel dat het netjes is om iets te doen. Mandje brood drankje of verzin iets. Helaas niets van dit alles behalve sorry.

6. Super heerlijk gegeten!!
    Het personeel was heel erg aardig en gaven hele goede service. Ook ontzettend mooi en apart ingericht.
    Een echte aanrader!! Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

7. Arrogante bende daar. Bij binnenkomst werden we afgesnauwd. Zo van zet de buggy maar daar neer. Kale kak de restaurant bezoekers. Ze kijken je de zaak uit. Het eten staat binnen 5 min op tafel en het smaakt nergens naar. De mensen aan de andere tafels voelden zich verheven boven ons. Verschrikkelijke tent nooit heen gaan. Kortom wij komen hier nooit weer.

8. Linda Corvers

Wij hebben zoals gewoonlijk heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening is snel en erg vriendelijk. Compliment voor de barbie's lekker origineel

9. B. Weerts

Een gezellig, soms erg druk restaurant. Vrij lang moeten wachten op het hoofdgerecht maar, zoals gezegd, het was behoorlijk druk dus begrijpelijk!
    Sinds ons laatste bezoek waren de toiletten naar boven verhuisd, mooi geworden. Het eten was, zoals gebruikelijk, erg lekker! Kortom, tevreden gasten.

10. Wij hebben lekker gegeten bij La Casa. Ondanks dat het er erg druk was, hoefden we niet lang te wachten op onze tapas. Het personeel werkte heel hard en was erg vriendelijk en correct.

11. Ton Truijen

Eten was lekker en het eten was ook meer dan voldoende, alleen jammer door de drukte erg veel geluid van andere gasten. Bediening snel en zeer attent.

12. Fam Kusters

Afgelopen zaterdag hier weer met 6 volwassenen en 1 kind gegeten en ik moet zeggen; het was weer heerlijk! Uiteraard te veel, niemand had zijn bord leeg, maar alles viel in de smaak! Personeel was zeer vriendelijk, zelfs met deze drukte. Bij ons volgend bezoek aan Valkenburg weten we waar we wederom zullen reserveren!!!

13. John Tijssens

Heel goede ontvangst, de bediening was super goed. Wij hadden een tapas menu met 6 personen, was meer dan genoeg, echt lekker gegeten.

Komen zeker nog eens terug.

14. Monique smeets

Alweer toppie, is al jaren goed en blijft goed. Het zit elke keer volgeboekt! En niet voor niks

15. Door Bischop

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, leuke sfeer.

16. Leuke sfeer maar helaas erg lang moeten wachten op onze pizza (3 kwartier!). Bediening was slecht; lege borden stonden te lang op tafel en moesten lang wachten tot iemand ons iets (voor de 2e keer) te drinken aanbood. Pizza zelf was daarentegen erg lekker!

17. Service is heel slecht! 3 keer vragen en 45 min. wachten op een kinder-frietje.

18. Ik heb nog nooit zo'n slechte bediening gehad! Arrogant, niet oplettend, zeer klantonvriendelijk. Ik heb geen positief woord over dit restaurant.

19. Gisteren de eerste keer zeer teleurgesteld teruggegaan naar huis, na een avond waarop ik me met mijn gezin verheugd had. De pasta van mijn schotel was overgaar en de zalm droog en de witte vis papperig, het enige lekkere waren de 3 groene asperges die op het bord lagen. De calamaris waren ze vergeten en brachten ze nog na in een kommetje. Mijn zoon had lasagne die ijskoud was vanbinnen, hebben hem in de magnetron gezet met als resultaat dat hij van binnen lauw was en de saus rondom weg was , waardoor het een droge bedoening was. Jammer, nog nooit zo teleurgesteld geweest!!

2,1
  20. M. Kranendonk

Kleurrijk en erg sfeervol restaurant en terras. Toen een nog betere tafel beschikbaar kwam werd ons die gelijk aangeboden. Leuke en vriendelijke bediening. Goede klik met de ober Wayne. We hebben de eerste avond een heerlijke tapasschotel op met sangria. De 2e avond een grote handgemaakte verse pizza op. Dat we 2 avonden achter elkaar gedineerd hebben bij La Casa wil wat zeggen! Topplek!

21. j.k.s.i.

Al verschillende keren hier geweest en de bediening is gewoon verschrikkelijk, arrogant en geen oog voor de gast. Het eten is de een voor de andere keer, ligt er maar net aan wie in de keuken staat volgens mij. De zaak is wel ontzettend leuk ingericht, maar daar is ook alles mee gezegd.

22. Maandagavond met mijn dochter van 10 (uiteindelijk) pizza gegeten bij La Casa. Het was al wat later, rond half acht, en het was druk, maar de meeste mensen zaten al te eten. We hadden alleen twee pizza's besteld. We zaten min of meer naast de open 'pizzakeuken' en na drie kwartier wachten zag ik hoe de pizzabakker, die naast de oven met collega's stond te kletsen, schrok en snel de oven opende. Vervolgens kwam een serveerster naar ons toe met de laconieke mededeling: "Jullie pizza is dus verbrand." Verder niks. Waarop ik geïrriteerd vroeg of het nu opnieuw drie kwartier zou duren. "Wat willen jullie nu", vroeg ze, eveneens geïrriteerd, "wachten of vertrekken?".
    Toch maar gewacht, want we moesten toch eten, het was al laat en mijn dochter was al zo teleurgesteld. Er zou meteen een nieuwe pizza de oven ingaan en het zou hooguit een kwartiertje duren. Tien minuten later liep een ober voor de tigste keer voorbij en vroeg schertsend: "Krijgen jullie ook nog iets te eten?". Ik legde uit: drie kwartier gewacht, pizza verbrand, nieuwe in de oven. Hij ging het checken en toen bleek dat onze pizza's nog helemaal niet gemaakt waren. Ik kon het woordelijk volgen en stond boos op om te vertrekken. De ober wist ons te overtuigen om toch te wachten, want het zou heel snel gaan nu. "De oven is heel warm." Na nog eens tien minuten wachten kwam uiteindelijk de pizza (zo snel kan het dus).
    Bij mijn vorige bezoek, jaren geleden, was de ervaring precies andersom. Bij binnenkomst kregen we te horen dat we wel 'mochten' eten, maar dan wel binnen een uur weer buiten moesten staan. Tijdens het eten werden we toen letterlijk weggekeken. De kans is klein dat ze ons terug zullen zien bij La Casa. Maar ik heb niet de indruk dat ze daarmee zitten…

23. fam .hoenjet

We komen hier geregeld eten, en zijn ook pas nog geweest. Ik heb de recensies gelezen, jammer dat mensen zo teleurgesteld zijn. We hebben blijkbaar iedere keer geluk. Eten is echt heerlijk, zeker ook de vistapas, bediening is erg vriendelijk. Gereserveerd en meteen naar onze plek kunnen gaan, maar was wel niet in het weekend, kan ook natuurlijk een verschil zijn. Gelukkig voor ons herkennen we ons totaal niet in de negatieve recensies. We zijn echt iedere keer zeer tevreden op alle fronten, hopelijk blijft dit zo.

24. Zeer tegengevallen!! We hadden een tafel gereserveerd maar liefst twee maanden geleden! Bij aankomst bleek er geen tafel voor ons vrij te zijn. We hebben 3 kwartier moeten wachten voordat we een tafel aangeboden kregen.
    Buiten dat was het eten niet naar verwachting. De vleesspies was zwart en de smaak was ver te zoeken. Gelukkig zat er een knoflooksausje bij ;) De zaak is geheel donker met gedimd licht. Je ziet niet eens wat je op je bord hebt liggen!

25. R. Murphy

Supergezellig en heerlijk gegeten! Vooral de knoflookspaghetti is heerlijk. Vriendelijke en goede bediening. Zodra we in Valkenburg zijn gaan we hier weer heen.

26. Was er in de namiddag, helaas viel de stroom uit kunnen jullie niks aan doen. In restaurant overal kaarsjes aan, naar het toilet mevrouw het is donker uhhh ja, en waarom hier niet een paar theelichtjes nu met de zaklamp van telefoon behelpen. Verder zeer lekker eten

27. Chantal Temming

Bijzonder goed gegeten! (erg) Grote porties, personeel erg vriendelijk, maar soms wat gehaast. Komt omdat de zaak volledig afgeladen zit, lege tafeltjes zijn binnen enkele minuten weer bezet. Reserveren is het beste!

28. Afgelopen vrijdag hadden wij een tafel gereserveerd, nog wel een maand van te voren. Helaas toen wij aankwamen kregen wij te horen dat er geen tafel vrij was en maar moesten wachten aan de bar voor een half uur tot een uur tot er iets vrij kwam. Wat een service voor zo'n zaak en erg teleurstellend.

29. Na 1,5 uur wachten en alleen een voorgerecht opgestapt. Zeer klantonvriendelijk!

30. Met Pasen met onze drie kinderen gegeten bij La Casa. Gezellig ingericht, vlotte/vriendelijke bediening. Ondanks dat La Casa helemaal vol zit hebben ze aandacht voor je en maken ze voor jou een mooi avond. Het eten was prima. Lekkere starters en een goed stuk vlees. Volgende keer in Valkenburg schuiven wij weer aan!

31. Ben gisteren uit eten geweest bij la Casa. Waardeloos, wat een bediening: vreselijk en ze stonken naar alcohol, ze konden er niks van. Eten viel tegen en veel te duur, menen zeker dat ze in Amsterdam zijn. Mensen er zijn vele leukere en betere eetgelegenheden in Valkenburg.

32. b 13 punten

Ik kom uit breda. Samen met 4 vriendinnen gingen we een dagje naar Maastricht. Uit de recencies van eerdere gasten had een vriendin geboekt by La Casa. Ik ben daar erg moeilijk in normaal, want ik kan niet makkelijk ergens eten als ik het niet ken of nooit van gehoord heb, maar vanaf het moment dat we binnen liepen was ik meteen blij dat we hier waren gekomen. Het eten was super lekker. We hoefden niet lang te wachten. Je werd snel geholpen en super fijne en mooie sfeer. Personeel was ook echt super top. Wij komen sowieso terug om hier nog een keer te kunnen eten! Heel erg bedankt!

33. D.A.Noordzij

Heerlijk wild gegeten. Ook de wijn was goed, koffie wat minder. Goede service, vriendelijk en niet opdringerig.

34. Gerda Hendrix

Wat is het toch gezellig en knus bij La Casa, 1 keer per jaar komen wij vanuit Zwolle naar Valkenburg voor de markten en voor La Casa uiteraard. Ieder jaar weer de tapas met vis en voor mijn man de lasagne... heerlijk!. Top sfeer en aardige personen in de bediening, wel mogen de dames wat minder met elkaar bezig zijn en meer met de gasten, maar dat komt vast door de gezelligheid. Tot volgend jaar!

35. Annelie Langeveld

Afgelopen dinsdag zijn wij hier heerlijk wezen eten. Samen met mijn man en kinderen hebben wij ieder een tapas gerecht besteld. Nergens eerder heb ik tapas zo lekker gegeten, aanrader!

Ik vraag mij wel af wanneer het hier niet druk is, complimenten aan de bediening het was net geen rennen. Heel goed hoe hier op alles gelet wordt.
    Een punt waarop gelet mag worden zijn de prijzen van sommige gerechten, een aantal gerechten zijn goed prijzig.
    Top!

36. Roy Verviers

Zeer sfeervol restaurant mooi aangekleed.... Leuk personeel zowel het vrouwelijk als mannelijk personeel. Eten was zeer goed. Zeker een aanrader.

37. Wij zijn hier gisteren wezen eten voor de zoveelste keer, dit was zoals altijd uitstekend. Wat me op is gevallen, is dat interieur veranderd was (zeer mooi geworden). Ook hebben jullie geweldig personeel, ze zijn niet alleen knap jullie dames, maar ook nog klantvriendelijk. Voor mij en mijn vrienden is dit zeker een aanrader. Wij komen snel weer eten.

38. Gisteren wezen eten met 20 personen voor afscheid van onze collega. Zeer slechte ervaring. Eten was zeker geen hoogstandje.. veel vettigheid (droop van de pizza af). Zogenaamde tapas was geen tapas maar wat gefrituurde hapjes. Bediening onvriendelijk, staan meer te kletsen en niks te doen dan te werken. Wachten op zowel eten als drank erg lang. Geen rekening houdend met dieet, waardoor collega allergische reactie kreeg.. als klap op de vuurpijl koste het arrangement maar liefst 40 euro pp. en werden wij als groep ervan beschuldigd dat iemand niet betaald zou hebben terwijl wij allen onze pin of contant bon konden overleggen. Uiteindelijk nog alle kunnen bijbetalen om verdere hoogoplopende discussies te voorkomen. Kortom deze zaak is zwaar over het paard getild. Ik zou niemand adviseren hiernaartoe te gaan! Erg slecht!!

39. Zeer slechte eetgelegenheid, de glorie is weg van la Casa. Voor wat je krijgt is het veel te duur, weinig en slecht.

Met meerdere mensen menu genomen, vlees verbrand en rest ziet niet smakelijk uit. Pizza niet lekker, het enige wat eetbaar is, is de salade. Personeel niet alert. Grote borden serveren, met brood olijven en wat kleine bakjes eten.

Zo kun je ook proberen snel rijk te worden.

40. Wij hebben hier afgelopen week gegeten.

Het was helemaal top! De sfeer is leuk, super vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Ga zo door team La Casa.

Groetjes Vera

41. Zeer slechte eetgelegenhuid, waar ze de gasten graag even wat geld uit de zak kloppen. Bediening is onvriendelijk. Prijs kwaliteitverhouding is slecht en het is lang wachten op eten. Gereserveerd en minstens 2 uur wachten op het eten. Bij navraag geen enkele reactie, en naar een kwartier kwam het eten. Het eten was koud, en bij navraag of dit normaal was, kreeg ik het bord opgewarmd door de magnetron terug.
    Ik had slechte gamba's gekregen (deze waren niet te pellen of los te krijgen, zag er niet goed uit). Dit gemeld aan bediening, geen reactie, loopt gewoon verder naar andere tafel.
    Je voelt je niet welkom als gast, eten en hygiene slecht. Ik ga hier nooit meer naar toe. Het enige wat snel ging, was de rekening. Geen horecazaak, maar een geldfabriek voor de eigenaar.

42. Inwoner uit Valkenburg

Zeer slechte horecazaak, waar ze de touristen graag even wat geld uit de zak kloppen (met zo min mogelijke inspanning). Bediening is onvriendelijk en onhygienisch (aaien hondjes op terras, vegen zweet op gezicht af, of zitten aan eigen haren), handen wassen kennen ze niet.
    Prijs kwaliteitverhouding is slecht en het is altijd lang wachten op eten. Zelf deze week hier gaan eten, pizza calzone besteld, welke er zeer onsmakelijk uitzag, en erg vochtig was!
    De zaak wordt opgeleukd door wat frutseltjes op te hangen en de bediening draagt geen werkkleding. Persoon aan tafel had slechte gamba's gekregen (deze waren niet te pellen of los te krijgen, zag er niet goed uit). Dit gemeld aan bediening, geen reactie, loopt gewoon verder naar andere tafel.
    Je voelt je niet welkom als gast, eten en hygiene slecht. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Het enige wat snel ging, was de rekening. Ze blijven aan je tafel staan en moment dat geld binnen is, pakken ze de halfvolle glazen mee, om zo snel mogelijk weer nieuwe gasten te lokken. Geen horecazaak, maar een geldfabriek voor de eigenaar. Terwijl dit vroeger een goed aangeschreven tent was.

43. Roswitha Schaeks

44. Hartstikke leuke eetbeleving, we komen er altijd als we in Valkenburg zijn! Super, ook heerlijk het san Miguel biertje.

45. Anita pieters

Om een leuk avondje met oude schoolvriendinnen gingen wij naar valkenburg! We dachten: pizza, ja dat willen wij eten. Eenmaal uitgekomen bij dit restaurant La Casa.
    Nou, we bestelden alle drie pizza en alle drie verschillende. Ik had met ham en champignons, maar proefde er niks van. De ander had salami, was een en al zout. De ander had taco, was zout in plaats van pittig. De bodem was niet te snijden, was net stuk leer. En als klap op de vuurpijl zaten er in de taco ook nog 2 haren. Dat gezegd tegen de bediening: Oh, was het antwoord, krijgt een rondje drank. Na half uur wachten hebben we zelf gevraagd mogen we aub iets drinken!
    Het positieve was dat Nederland had gewonnen en wij zelf ons vermaakt hebben. Maar geen aanrader! Dus ons zien ze daar nooit meer! Met vriendelijke groet, 3 vriendinnen! Anita, Marjo, Christel.

46. Voor gister een tafel gereserveerd voor 19.30 uur. Onze tafel was echter niet vrij, ruim een half uur aan de bar moeten wachten! Je staat daar dan erg ongemakkelijk en hindert het personeel.
    Erg lang moeten wachten op de drank, de serveerster reageerde geirriteerd en zei dat het druk was en er maar 1 medewerkster achter de bar stond. Met alle respect, maar aan de hand van reserveringen behoort de leiding te weten dat het druk is, en moet hier toch op inspringen. Een half uur wachten op een spa rood kan toch echt niet. Ook de nagerechten kwamen niet samen, zodat de een al klaar was en de ander nog zat te wachten.

47. Danielle

Leuk sfeervol restaurant, vooral achterdoor. Heerlijk eten! Bediening (1 serveerster) minder, niet beleefd en ongemanierd. Tijdens de voetbal wedstrijd zaten we nog helemaal alleen na te tafelen en kwam niemand ons meer iets vragen voor te drinken ofzo.

48. Lekker eten, maar zeer onbeleefd personeel.

49. Heerlijk eten, stokbrood met kruidenboter, lekker eigengemaakte! De verrukkelijke pizza's en de tapas, daar eet je je vingers bij op!
    De bediening is heel netjes en als de grote drukte voorbij is, altijd in voor een gezellige babbel.

Zeker een aanrader!

Groetjes Ton & Marian.

50. De eerste keer zaten wij op het terras. Dit was erg gezellig maar ook erg druk. Voor ons zat iemand te roken en dat hebben wij als minder plezierig ervaren. Maar het is eigen keus geweest om op het terras te gaan zitten.
    Het eten was zalig. Wel erg veel waardoor wij geen dessert meer hebben genomen.
    Al met al een prima restaurant als je grote honger hebt.

51. Ik en mijn zussen en vriendjes namen onze moeder mee uit eten voor haar verjaardag, we kregen bij la casa een tafel direct naast de deur.. Waardoor de helft met de jas aan heeft gezeten.. Dat waren meer in het restaurant met de jas aan. We kregen wat te drinken en bestelde ons eten.. Na anderhalf uur zagen we het personeel wat bezorgt naar ons kijken en kwam een meisje tussen neus en lippen door zeggen dat we zo wat lekkers kregen. Een ander meisje vroeg onze bestelling nog eens en weer een ander meisje vroeg ons of we nog drinken wilde.. Het drinken werd gewoon op tafel gezet en moesten we zelf doorgeven.. zo ook ons eten... Toetje hoefde we niet meer, we kregen de rekening.. De verkeerde rekening.. Met 50,- euro meer.. Daarbij was ons vlees ook nog aangebrand, dat hadden we aangegeven maar daar werd niks mee gedaan.. Alleen oh echt? Op geantwoord.. En toen mijn zus wat vroeg zei de ober: watte?!?
    Voor ons was het een minder leuke ervaring.. (Netjes gezegt)

52. Lekker druk en gezellig restaurant, heel goede sfeer. Leuke bediening en zalig eten. We hadden allemaal een ander menu gekozen maar het was voortreffelijk. De wijn was goed en niet duur. Al met al een geweldige fijne avond gehad. De kinderen mochten nog een kleine verrassing uitzoeken. Geslaagde avond na de Santa Express. Dank je wel.

53. Sfeervol restaurant en wij vonden het personeel top, dus daar hadden we geen problemen mee. De pizza's waren heerlijk, alleen had ik een calzone pizza waar knoflooksaus in zit, ik proefde daar weinig van en heb gevraagd of ik wel de goede pizza had omdat ik niks van de saus merkte. Ik had volgens de serveerster wel de goede maar kon wel wat extra saus erbij krijgen, op zich top, maar bij het afrekenen stond het ook als extra op de rekening. Dat soort dingen vind ik slecht. Ik bedoel waar praat je over, een klein beetje knoflooksaus uit een knijpfles van Oliehoorn die je ziet staan in de open keuken...

54. Ananas op pizza had geen smaak en was uitgedroogd. Andere pizza heel vet. Het ging allemaal zo snel dat je het idee kreeg weggewerkt te worden voor de volgende gasten. Ga hier niet meer terug.

55. Abbas en Jane

Het eten was erg lekker en we hebben genoten van het terras.

56. Annick Slangen

57. René Dassen

Goed eten. Gezellig. Goede prijs kwaliteit verhouding.

58. Personeel werkt snel met het opnemen van de bestelling en het afruimen en schoonmaken van de tafel. Wanneer er buiten een plaats vrij kwam, werd je keurig gevraagd of je liever naar buiten wilde. Het wachten op het eten was van wat te lange duur. De mixed grill had te lang gelegen en was dus droog. De pasta Pomodori met mozarella had wel 1 plakje mozarella. Beide gerechten waren te zout. Jammer.

59. Wij komen zowat elk jaar in Valkenburg en kunnen het gewoon niet laten om bij La Casa te eten. Iedere keer weer lekker en erg gezellig. Eigenaren en personeel zijn ook erg vriendelijk. Deze week met een stel kennissen weer geweest en ook zij zijn nu verkocht! Wij zijn inmiddels weer thuis en hun zijn vanavond wederom een rondje La Casa gaan doen!

60. princesopdeerwt

Het voorgerecht hadden wij nog eerder dan ons drinken. Nog nooit meegemaakt! 10 min moeten wachten op zout en peper. Eten is redelijk, prijs te duur. Bediening mag vriendelijker maar de sfeer en uitstraling is top!

61. Bo 25 punten

2 weken geleden gereserveerd omdat we 2 jarigen hadden en zeker wilde zijn van plaats. Ze zeiden ons bij de reservering als u binnen komt en zegt wie de jarigen zijn krijgen zij als nagerecht ijs met vuurwerk. Ja zoiets is altijd speciaal. Toen we binnen kwamen hebben we dat dus ook gelijk doorgegeven, en naderhand nog zeker 2 keer gezegd. We moesten allereerst al zeker 20 min wachten alvorens iemand kwam vragen om iets te drinken. Toen we het eten besteld hadden hebben we zeker 3 kwartier gewacht alvorens het eten kwam. We hebben zelfs nog gevraagd of ze ons soms vergeten waren. Dat meisje wat ons bediende was ook nog eens onvriendelijk. Ze hadden meer aandacht voor hun zelf en geklets met collega 's dan voor de mensen waar ze het van moeten hebben. Dat ijs met vuurwerk, waar zei het zelf aan de telefoon over gehad had, hebben we niet gezien helaas. Toen hebben we verder ook niet meer de behoefte gehad om een nagerecht te bestellen. We hebben nog 10 min met ons geld zitten wachten en hebben het uiteindelijk maar zelf naar de kassa gebracht.

62. Brigitte

Het eten is er altijd erg goed. Vooral de tapas! Het enige minpuntje is dat de bediening zeer onvriendelijk is en dat je alle gangen heel snel achter elkaar krijgt. we hadden een voorgerecht besteld, en deze was nog niet op of we kregen de volgende gang al. Je merkt dat ze je zo snel mogelijk de deur uit willen werken zodat het tafeltje vrijkomt voor nieuwe mensen. Niet erg klantvriendelijk

63. Goed eten, leuke sfeer en goede bediening. Niets mis mee..

64. D&E 185 punten

Tweemaal wezen eten bij La Casa. Het eten is erg lekker en betaalbaar. Het restaurant is sfeervol ingericht en het is altijd (gezellig) druk. De service daarentegen is hetgeen ons tegen valt. De bediening is vooral met zich zelf en elkaar bezig in plaats van met de gasten.

65. Het was helemaal top! Alles, de bediening, het eten.
    Kortom een geweldig adres om je vakantie iets extra's te geven.

66. Met welgeteld 6 tafeltjes bezet zou je denken dat het personeel extra veel aandacht voor je heeft en het eten helemaal geweldig is. Helaas was het lage aantal klanten voor het personeel reden om "gezellig" te gaan zitten kletsen vlak bij de bezette tafeltjes en moesten we zelfs roepen en zwaaien om aandacht als we wat te drinken wilde bestellen. Personeel is niet gemotiveerd en slecht opgeleid. Wijnglazen boven aan de rand vasthouden, lossen haren, kaugom kauwend en roepend naar elkaar van de ene kan van de zaak naar de andere kant.

Als het eten nou net zo geweldig was als ooit dan hadden we evengoed een leuke/lekkere avond gehad. Maar ook daar HELAAS... het eten was doordrenkt met vet (vlees, vis, brood, pasta, groentes, alles!) en alles was doorgekookt, doorgebakken, zonder zorg op het bord gesmeten... La Casa was once the place to be... nu kun je beter een ander restaurant kiezen!

67. Wat een romantisch etentje had moeten worden werd een hap-slik-weg ervaring. We stonden werkelijk na 20 minuten weer buiten. Voor een vega tapas betaalde we 21.95 en het bestond uit niet meer dan olijven, tortillachips, ei en wat zongedroogde tomaatjes en mozarella. Geen goede ervaring, personeel was in overvloed maar vooral aan het praten met elkaar of vaste klanten.

Ik ga hier echt nooit meer naartoe! Informeer goed naar het menu als je dit wel doet.

68. Reserveren is een pré bij dit drukke mediterraans geörienteerde restaurant in hartje Valkenburg. De spaans/italiaanse sfeer is treffend neergezet met de keuze van inrichting.

Het personeel is jong, vriendelijk en informeel, maar ook soms onprofessioneel/ onervaren. Voorbeelden hiervan die regelmatig zijn ervaren door de recensent: onderlinge irritaties uitvechten in het restaurant, vergeten om nieuw bestek in te dekken na een gang, te weinig controleren of alles naar wens is, te lang wachten of helemaal vergeten van bestelde drankjes).

De keuken loopt als een geöliede machine: ondanks de grote drukte en redelijk uitgebreide kaart is de wachttijd bij een vol restaurant zelden langer dan 30 minuten. Het eten is smaakvol en lost de verwachting in, alleen lijken de tapasschotels erg op elkaar, en is er weinig verschil in textuur/smaak/mondgevoel/presentatie van de onderlinge gerechten. Die tapasschotels mogen best wat spannender, alles smaakt hetzelfde!!

De prijs/kwaliteitverhouding is voldoende en de prijs/kwantiteitverhouding is goed.

Een van de betere tapasrestaurants in regio Valkenburg, maar dat zegt ook veel over de concurrentie van La Casa

69. Met 4 personen gegeten, ambiance was super. Tapas vooraf was goed echter Italiaans hoofdgerecht lala. Heel erg jammer.

70. Gisteren de allerlekkerste pasta ooit gegeten bij La Casa! Met truffelolie en ossehaaspuntjes, echt heerlijk! Binnen was alles al vol maar buiten konden we lekker op het gemak eten en drinken. Bediening was vriendelijk, het ziet er gezellig uit en het was ook niet echt duur. Ook mijn vriend heeft super lekker gegeten (tapasschotel). Echt een aanrader! Als we in de buurt zouden wonen zouden we zeker vaker gaan.

71. Hebben hier in de meivakantie 2x gegeten. De eerste keer niet gereserveerd en moesten ca. 30 minuten wachten op een tafeltje. Reserveren is wel aanbevolen want het is er erg druk. Het restaurant is erg leuk en gezellig ingericht. Personeel bestaat voornamelijk uit jonge meiden die over het algemeen wel vriendelijk zijn. Het eten is super. Wij hebben een tapasschoten genuttigd en is zeer zeker een aanrader!!! De kinderen hadden pizza die ook erg goed smaakte. Kortom, ben je in Valkenburg ga dan zeker hier eens eten.

72. We hadden vooraf op eet.nu gekeken en La Casa scoorde niet slecht tussen alle concurrentie in dezelfde hoofdstraat. Het eten viel ook best mee gezien de prijs, maar de bediening liet het behoorlijk afweten. Twee keer moesten we het personeel vragen om het voorafje en toen het arriveerde hadden ze gelijk het hoofdgerecht er ook bij. De drank die we vervolgens bestelden is nooit meer doorgekomen. Heel jammer. We kregen daardoor wel een gratis koffie, dat weer wel. Al met al een mager zesje dit keer. Hopelijk is het niet representatief.

73. Monique

Gezellig restaurant, leuke inrichting heel erg netjes. heel vriendelijk personeel die alle tijd voor je hebben. Ruime menukaart met betaalbare prijzen voor iedereen wel iets te vinden. Smaakt altijd super heerlijk. Je zit er nooit alleen en je kunt er zelfs heel goed 'n feestje vieren. Ze zorgen altijd dat het picobello in orde is. Een aanrader voor iedereen die een gezellig en lekker avondje uit wil gaan.

74. Wij vonden het allemaal erg lekker, maar ze beginnen inderdaad wel met te zeggen hoeveel tijd dat je hebt.
    Verder vonden wij het eten geweldig goed. Wij hebben er twee dagen achter elkaar gegeten en wij willen er zeker nog eens terug. Wij konden ook niet klagen over de bediening en het eten was er erg snel, dus de tijd die wij kregen, daar hadden wij ruimschoots genoeg aan.

75. Chris & Susan van Velzen

Ondanks de negatieve rescensies zijn wij hier na een dagje thermae gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen en het eten was super goed! Niets te merken van arrogantie of onklantvriendelijk gedrag... Fijne sfeer en originele keuken! Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Ga zo door!

Groetjes,

Chris & Susan

76. Wij waren altijd vaste klant bij La Casa, hadden we wat te vieren, gingen we daar heen.. Het verschil met een paar jaar geleden is echter goed te merken.. La Casa is arrogant geworden! (misschien
    veel klanten gekregen door onze goede recencies..).
    Als je nu telefonisch wilt reserveren zeggen ze je precies hoeveel tijd je hebt om te eten; 'tafel voor 2 om 18.00? Dan heeft u een uurtje he?' Dit herhalen ze 3x aan de telefoon en ook nog als je al aan je tafeltje zit. Erg vervelend. Bij binnenkomst is het personeel ook erg onvriendelijk, willen je het eten zo snel mogelijk door je strot duwen zodat je maar snel weer buiten staat.. Duurt het hen te lang? Dan word je gewoon je service ontnomen. Er wordt niet meer gevraagd of je iets wilt drinken of een dessert wilt. Betalen moet je dus ook maar aan de kassa doen, want niemand heeft nog oog voor je..
    En het ergste was..: zo druk was het helemaal niet..! Achterin was het leeg!!
    La Casa, we hebben vroeger leuke tijden bjj jullie gehad, maar nu gaan we op zoek naar betere service.. We zullen het ook niet meer aanraden..
    Jammer van het heerlijke eten..

77. Zondag 16-10-2011 17.00 uur: Met 4 volwassenen + 2 kinderen daar gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar hadden ruim de gelegenheid om daar wat te gaan eten voordat wel alle reserveringen kwamen.
    Entourage ziet er goed uit. Toiletten waren erg schoon. Bediening kwam op ons over alsof het heel erg druk ging worden; ze waren kortaf en erg haastig. Een voelbare stress.
    We hadden de pizza Taco besteld ... Heerlijk, dat pittig gehakt met knoflooksaus. Lasagne was rijkelijk en lekker heet. Hoofdgerecht salade met gerookte zalm; rijkelijk belegd en spare-ribs. Nou die spare-ribs, die waren dus erg goed en super gemarineerd.
    We hadden alleen een hoofdgerecht, maar we hoefden niet lang op ons eten te wachten.
    Je zou zeggen dat de bediening door hun kunde en ervaring wel de stress zou afnemen, niets is minder waar. Tip voor het bedienend personeel. Als je tent goed loopt en je straalt ook uit dat je heel graag voor zo'n mooie tent wilt werken, straal dan meteen de rust uit. Een geoliede machine behoeft geen stress, maar loopt op rust.

78. Nu al een paar keer gaan eten bij la casa.
    Het eten is erg goed en het is ook altijd druk.
    Helaas is de bediening het tegenover gestelde. Als er iets fout gaat (wat altijd kan gebeuren) krijg je als klant het gevoel dat het jouw schuld is...
    Daarnaast is er ook weinig contact tussen bediening en klant.
    Laatst met 6 personen gaan eten, waarvan 1 persoon een driegangenmenu had. Na het hoofdgerecht kwam er geen bediening meer langs...zijn we zelf moeten gaan aangeven dat er nog iemand was die nog een nagerecht kreeg. Vervolgens werd ook niet gevraagd of nog iemand een dessert wilde. Toen we dit aangaven kregen we alsnog de dessert kaart maar tegelijkertijd kreeg onze vriend al zijn nagerecht, samen genieten van het toetje zat er dus niet in.
    Afgelopen keer waren we met 8 personen...uiteindelijk zijn we zelf naar de kassa gelopen om te vragen of we mochten betalen, ook deze keer na het hoofdgerecht niemand meer gezien.
    Ik krijg steeds meer het gevoel, dat het TE goed gaat bij La Casa. De arrogantie van het personeel komt over alsof je niet boeit als klant. Als jij niet komt komt wel iemand anders, dus ze doen zich geen moeite voor de klant.
    Erg jammer...want het eten is heerlijk!! Maar mij zien ze niet meer terug.

79. La Casa is erg leuk!
    Vistapas is een aanrader. Komen wij steeds weer voor terug!
    Ook de tiramisu is de lekkerste ooit, om je vingers bij af te likken (tip: deel een tiramisu na je tapas.....anders ontplof je)

Bediening is leuk.
    De prijs/kwaliteit is prima.
    O ja, reserveren van tevoren!

o

80. Het eten (pizza) was prima, maar de bediening niet echt vriendelijk! Men nam ook niet de tijd voor je, het was bestellen, eten en gaan!

81. Ontzettend onvriendelijk personeel rondlopen, eten ronduit mager. Wij hadden een varkenshaas besteld, dit was dan ook een halve varkenshaas met wat roergebakken groente erbij en dat was het hoofdgerecht van 17 euro p.p. Ontzettend slechte prijs/kwaliteit verhouding en men denkt daar dat ze geweldig zijn. Tip: zoek iets anders leuks in Valkenburg.

1,3
  82. Afgelopen week een pizza gegeten, die was echt heerlijk! Verder rustig op terras kunnen zitten zonder het gevoel te hebben dat de tafel weer snel leeg diende te zijn. Een aanrader!

83. Nu twee keer geweest, eerste keer een vlees tapas gehad. Deze bestond uit heel veel vlees en niet allemaal tapas (ook flinke stukken vlees). Bij het zien van deze schotel had je eigenlijk al gegeten. De tweede keer pizza gehad, deze was erg lekker. Geen tapas meer, maar wel pizza. De bediening is prima maar wel erg arrogant. Er wordt ook druk gezet bij het bestellen, eten en afrekenen, het lijkt dat het tafeltje weer zo snel mogelijk leeg moet zijn.

84. Sander

85. Hendrik J.

Leuk en gezellig ingericht restaurant. De pizza en de kipsalade waren uitstekend. De bediening (twee jonge dames) was niet klantvriendelijk zowel bij woord (kort af, slechte zin?) als bij daad (gemorste warme chocomelk over rand kopje, schoteltje erg nat maar toch zonder excuus serveren aan de klant).

Misschien hebben wij net even pech gehad met de bediening,

Desondanks een aanrader op basis van goede kwaliteit eten.

86. Rene P

87. Ik vierde mijn 40e verjaadag in La Casa. De eigenaar kwam persoonlijk voor me zingen met een paar dames uit de bediening. Eten was (zoals altijd) helemaal top!

88. Susanne

Eten was prima, niets op aan te merken. Bediening kan stukken beter, dames kwamen af en toe onbeschoft over.

89. Heeeeerlijk gegeten, niks op aan te merken! Geweldig!

90. Valkenburg, toeristisch stadje nr. 1, qua restaurants verwachtte ik er als echte Maastrichtenaar niet zoveel van. Mijn broer wilde hier persé eten, dus ik dacht, achja, waarom niet... Wat ben ik mijn broer dankbaar.. HEERLIJK gegeten hier. Het was ontzettend druk, maar we werden "zoet" gehouden met warm brood en heerlijke kruidenboter. Het hoofdgerecht: voor mij de pasta met truffelolie, spaanse pepertjes, parmesan, rucola en ossenhaaspuntjes was in een woord geweldig. Mijn broer had de vis tapas, mmmmm! Bediening was leuk en attent, een geweldige avond hier.

91. Rene P 256 punten

Erg knus en gezellig restaurant. Door de drukte is het wel iets lawaaierig, maar dit moet zeker geen reden zijn om dit restaurant te mijden. Pizza's zijn erg goed belegd, niet duur en erg smaakvol. Pasta is ook erg lekker. Beide producten vaak zo vullend dat je aan het eind van de avond geen leeg bord terug laat gaan. Reacties over het arrogante personeel zijn niet kloppend. Reserveren hoeft niet als je rond half 8 komt binnen stappen. Geen ervaring met reserveren rond de spits.

92. Anne H

Zeer gezellig, we hebben er heerlijk gegeten. Fijne service, lekker ontspannen sfeertje.

93. We blijven teruggaan, al jarenlang. Onze favoriete feest locatie. Gezellig eten, ook buiten op het terras, zeker in een mooi 's zomers sfeertje. Altijd goed eten, goede bediening. Porties zeer zeker goed en een tapas schotel die we telkens weer nemen, dat zegt genoeg! Een aanrader....

94. Diana & Pascal

Zeer goed!

Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en een enorm romantische sfeer. Echt een aanrader. Wel vaak druk, dus beter om te reserveren.

95. Gegeten op 9-3-2011. Wederom druk, vriendelijk, snel en attente bediening. Goede keuken, uitstekende kwaliteit, lekker, losse sfeer.

96. remon

97. Fantastisch restaurant. Dit klopt helemaal. Het is er wel altijd ontzettend druk, maar het personeel voelt goed aan of nog iets naar wens is. Een menu met heerlijke zelfgemaakte tomatensoep, tournedos (lekkerste ooit) en een koffie met een 43 smaakte subliem. La casa maakt een bezoek aan Valkenburg af!

98. Zeer druk maar verschrikkelijk goed restaurant, het eten is fantastisch en een aanrader voor fijnproevers. Voorgerecht was zeer goed verzorgd en vers. De pizza was mega goed en als dessert creme brulee. Dit was de beste creme brulee die ik gegeten heb in tijden. Personeel vriendelijk en behulpzaam en ondanks de drukte een goede uitleg. Wij komen 2 x per jaar in Valkenburg en dit is nu mijn favoriete restaurant. In het weekend is het raadzaam om even te boeken, maar anders op goed geluk.

99. Veel te druk...

Volgende pagina