ma vanaf 12:00

1305112041 79
1341957110 77
1691985264 76
1701196531 76

1. We hadden via hun site gereserveerd voor een lunch voor 2 personen om 12.30 uur, hiervan had ik ook een bevestigings e-mail. Toen we daar om 12.30 uur aankwamen, zat het personeel in bespreking en werd ons verteld dat ze pas om 13.00 uur open gaan. Vreemd, want op de site staat dat ze vanaf 12.00 geopend zijn en ook de reservering kon al om 12.00. Maar goed, we moesten toch nog naar een winkel dus dat half uur was geen probleem.
    Toen we om 13.00 terug waren bij La Casa werd ons gezegd dat ze in bespreking zaten met het keukenpersoneel en dat we om 13.30 terug konden komen. Nee, bedankt. We zijn om de hoek bij de concurrent gaan lunchen waar we wel meer dan welkom waren.

2. We komen er vaker en zijn altijd zeer tevreden met service, vriendelijkheid en heerlijk eten!

Gr Jan.

3. Arja van Reeuwijk

Heerlijk eten, gezellige bedoening! Leuke tent.. en niet te vergeten, locale gin! Heerlijk

4. Hesemans

La Casa is gelukkig weer open na de enorme wateroverlast in Valkenburg. We hebben ernaar uit gekeken, want voor onze kinderen en kleinkinderen is het hier top. De ambiance is geweldig, en voor liefhebbers van pizza, pasta en tapas is het zeker the place to be. Alle tafels waren weer bezet, er zijn vaak grotere groepen. Dus reserveren is aan te raden. De bediening was perfect en zeer vriendelijk. Het heeft iedereen van ons gezelschap goed gesmaakt. Op ons verzoek kregen we een rustigere tafel, wat verder weg van de geluidsboxen. We komen hier graag terug.

5. Een van onze favoriete restaurants. Geweldig eten en uitstekende bediening. Ook de sfeer is prima al is het er wel erg druk. Niet goedkoop maar je krijgt waar voor je geld.

6. André Homma

Matige pizza, harde rand, halfbakken bodem in het midden! Misschien kwam dit wel omdat wij na een ruim half uur wachten, vroegen waar ons eten bleef! Tijdens dit wachten werd ons tafeltje regelmatig bezocht met de vraag of we nog iets wilden drinken! Ondertussen zagen we mensen al eten die later dan wij binnen waren gekomen. Veel meer tekst valt er niet meer aan te besteden!

7. Gian Stevens

De beste pizza ooit, altijd warm en bijzonder lekker. Ergens anders durf ik geen pizza te eten omdat de kwaliteit nooit zo goed is als bij La Casa. Niet te vergeten, het personeel is super vriendelijk. Een échte aanrader!

8. Hadden gereserveerd, moesten ondanks dat toch nog even wachten, maar konden dit doen met een drankje aan de bar. Heerlijk gegeten, bediening was ook snel ondanks dat het erg druk was. Een aanrader!

9. Vaker bij La Casa gegeten en altijd gecharmeerd van de ambiance. Van de bediening echter minder.
    Wat mij stoort bij La Casa is de bediening. 1 Van de dames had haar lange blonde haren los en wreef daar telkens met haar handen doorheen. Ik vind als je met eten bezig bent dat je je haren vast moet hebben.
    We namen plaats, gaven aan dat we gereserveerd hadden om te eten. Op de vraag hebben jullie cola of pepsi kwam het antwoord: Ik zou het niet durven zeggen eigenlijk, ik drink geen frisdrank! Gelukkig ging ze het binnen wel even vragen.

Vervolgens na 10 minuten maar zelf om de kaart gevraagd want die kwam niet. Op mijn vraag hoeveel de spare ribs waren (qua gewicht) kreeg ik het antwoord : Gewoon, normaal.
    Ik zeg ja wat is normaal? Een halve kilo? Een kilo? Antwoord van de jongen: Een portie!
    Ik zeg dat snap ik dat het een portie is maar 1 kg of 1/2 kg?
    Antwoord: Ik zou het echt niet weten!
    En daar bleef het ook bij. Niet eens zelf geïnteresseerd om deze vraag te kunnen beantwoorden liep hij weer weg. Ik vind het een heel normale vraag.

Vervolgens bij dezelfde jongen 2 drankjes besteld… die werden vergeten. Na een minuut of 7 nogmaals besteld.

De ribs waren lekker mals en heerlijke knoflooksaus, de visschotel was mwuah want de pasta was lauw en de saus was dun.
    Na het nagerecht bestelde we koffie en ikzelf vind nou eenmaal warme choco lekker en dat bestelde ik bij 1 van de dames. Dat kon.
    Vervolgens komt de andere dame met het losse haar naar ons toe en vraagt wie heeft de warme choco besteld? Ik zeg ik.
    ZEGT ZE: Sorry hoor het is 27 Augustus!
    Ik voelde me compleet voor LUL gezet.
    Ik snap nu nog niet wrm warme choco nog steeds als een seizoens-drankje wordt gezien.
    Wat is het verschil tussen warme choc en andere warme dranken zoals een irisch coffee met slagroom? Koffie met slagroom etc?

Ik werk 21 jaar in de horeca met hart en passie voor mijn vak en ik weet heel goed welke grapjes en opmerkingen ik kan maken en ik kan écht een potje breken bij mijn gasten en ik ben de lol zelve maar de toon waarop dit leeghoofdige mokkel mij zo te kakken zette deed mijn bloed stollen en zorgde ervoor dat mijn humeur in 1 slag draaide.
    Eindelijk ff eruit krijg je zulke domme opmerking van dames die hun nagels staan te vergelijken, hun lippen opspuiten, hun wimpers opplakken, kortom alles nep hebben en dan zo'n opmerking geven.

Had ze nou gezegd wij serveren in de zomermaanden geen warme choco, prima, had ik geen moeite mee gehad maar dit?

Sorry La Casa, in plaats van zulke poppetjes te selecteren, selecteer ze liever op verstand.
    En dat gehang van diezelfde tante voor op de zuil met de rug naar de gasten toe kan ook niet.

Get another job!

10. Redelijk gegeten, kwaliteit van b.v vlees was matig.
    Prijs/kwaliteit was daarom niet goed. Prijzen zijn namelijk aan de hoge kant.

11. Waanzinnig lekker gegeten in een sfeervol restaurant.
    Bediening was ook top en we komen zeker hier terug!
    Echt een aanrader.

12. Ander personeel dan normaal dus liep alles anders dan gewend. Maar eten is altijd goed!

13. Voor de 4e keer naar la casa. Wel gereserveerd natuurlijk voor 20.30u. De bediening loopt weer op rolletjes. Het cijfer 5 voor sfeer heb ik gegeven omdat we bij ingang zaten. De deur ging logischerwijs vaak open en dicht. Het was op dat moment erg koud buiten en dit voelden wij goed, daarom de 5. De gerechten zijn weer die goeie lekkere kwaliteit. Vandaag is de vissoep echt top. Onze wens om ergens rekening mee te houden werd fantastisch verwerkt. Tapas met vlees en tapas el mundo is erg lekker. Tot ziens en bedankt brigade la casa. Tot gauw. Erik.

14. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel, leuke inrichting.
    Kom er graag nog eens terug.

15. M.l.Prevoo

Het eten was heerlijk, bediening altijd vriendelijk. Top.

16. Het was gezellig en het eten was lekker.

17. Zoals steeds overheerlijk gegeten! De tapas zijn super.
    Het tafeltje waar we aan aten, stond wel heel slecht. Vlak naast de keukeningang en dus bijgevolg heel veel heen en weer geloop.

18. François

Lekkere pizza's en tapas.
    Pasta's zien ook erg lekker uit.

Dessert vonden we wat minder op de kaart.

19. Het was buitengewoon goed eten en de sfeer is gezellig! Wij waren met kinderen en het voordeel van dit restaurant is dat ze eenvoudige kindermenu's hebben terwijl wij heerlijke tapas en pasta's hebben gegeten. Wij zijn de volgende dag weer terug gekomen om voor de 2de keer weer te eten. Wel op tijd reserveren want het is druk. Als ik weer in Valkenburg ben eten we weer daar!

20. Super lekker gegeten en ook de bediening was top! We hadden een serveerster die echt goed in haar vak is en ook nog eens superlief voor onze dochter was. We hebben al vaker hier gegeten want La Casa blijft toch nog steeds één van onze favoriete restaurants. Echt een aanrader!!

21. Wat hebben heerlijk gegeten, maar wat een mooie dames daar en zo vriendelijk. Hier kom ik zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond team la casa.

22. Marleen Muermans

Zeer lekker gegeten! Leuke sfeer en heel vriendelijke bediening! Zeker een aanrader.

23. We zijn er geweest met 7 man ,,, top 👍🏾
    Gaan er zeker terug ,, 👍🏾

24. Zoals altijd goed gegeten, gezellige sfeer.

25. Ellen en Dick

Gezellige sfeer, goede en vlotte bediening. Veel keuze op de kaart. Prijs/kwaliteit dik in orde.
    Een aanrader dus!!!!

26. An

27. La Casa is een gezellig mooi restaurant met een heel mooi terras.
    Het eten is er heel goed, grote porties en goede prijs kwaliteit!
    Vriendelijke medewerkers.
    Een echte aanrader!

28. Jolanda Frings

Het eten is en blijft fantastisch. Echter de sfeer met een luidruchtige groep naast ons van 15-20 personen overstemde alles. Je kon je eigen woord niet verstaan met alle omgevingsgeluiden. Jammer, dit komt de sfeer niet ten goede.

29. Heerlijk en gezellig gegeten. 1x buiten op het terras en 1x binnen, beide gezellig

30. Het was zoals gewoonlijk weer fantastisch met hoofdletters. Personeel een dikke duim. Hoe die op elkaar zijn ingespeeld, geweldig, kan menige zaak nog iets van leren 👍👍

31. De tapas is hier héérlijk, net als de kruidenboter. Sfeervol restaurant. Niet goedkoop, maar voor hartje Valkenburg valt het mee. Personeel daarentegen valt erg tegen. (En dat is nog zacht uitgedrukt) Stel arrogante meisjes die meer met zichzelf bezig zijn dan met de klanten. Erg onvriendelijk ook, alsof ze er totaal geen zin in hebben. Drinken kwamen ze op een hele avond 2 keer vragen, en beide keren vergaten ze in eerste instantie het ook daadwerkelijk te brengen.

32. Tineke Takken

We hebben met 8 dames gezellig gezeten en lekker gegeten bij La Casa.
    We werden vlot geholpen en goed geadviseerd in onze keuze.
    In eerste instantie zaten we bij de deur, daar was het frisjes. We kregen direct een andere tafel toen we dit zeiden. De tapas voor onze groep waren erg lekker en ruim voldoende, ook genoeg afwisseling.
    Het enige minpuntje was de herrie, het was behoorlijk druk in het restaurant, daardoor was er veel en druk gepraat om ons heen en konden we zelf moeilijk communiceren met elkaar.

33. Bianca Wagemakers

Heel erg lekker gegeten. Ondanks de drukte was alles perfect geregeld. 👍🏻

34. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Vlotte en vriendelijke bediening. Ook erg geschikt voor kinderen.

35. Peter jansen

Leuk, druk en een amusante eetgelegenheid.

36. Heerlijk gegeten. Volop diversiteit. Aanrader. Jammer was dat ondanks gereserveerd te hebben we 30 min. Moesten wachten. Maar dat was het dan ook waard.

37. Leon smerecnik

Zoals altijd lekker eten. Leuke bediening. Dit was ons 6de jaar op rij. We gaan elk jaar, gisteren 20-2-2018 waren we 6 jaar bij elkaar. En wij vieren dit altijd bij la casa op naar ons 7de 😉

38. Birgit Martinez

Wij hebben hier 2 avonden achter mekaar gegeten. Alles was overheerlijk. De witte sangria is ook erg aan te bevelen. Het is een hele gezellige en sfeervolle zaak met leuke bediening. Het is aan te raden om te reserveren want ze zitten meestal vol. Wij hadden 1 avond niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Als wij in Valkenburg zijn, gaan we hier zeker weer eten.

39. Het eten was lekker zoals altijd! La Casa heeft de beste spareribs van heel Nederland. De service was ook goed, alleen een meisje in de bediening vonden wij niet erg vriendelijk, de rest van de bediening zoals altijd vrolijk en behulpzaam.

40. Hoewel we van te voren hadden aangegeven dat we met een baby van 5 maanden zouden komen (en zo’n baby wordt uiteraard vervoerd in een kinderwagen) werd al meteen bij binnenkomst op bijzonder botte manier duidelijk gemaakt dat er geen sprake kon zijn van een kinderwagen, aangezien daar geen plaats voor was. Dat zette uiteraard voor ons al meteen de (slechte) toon. Het was bomvol, rumoerig en onpersoonlijk. Het eten van de kinderen werd erg snel opgediend, de volwassenen moesten ruim een uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
    Het voorgerecht, soep met 8 stukjes brood, een handjevol tortillachips en een klein bakje olijven was erg karig voor 7 volwassenen. Het hoofdgerecht was genoeg vullend omdat het erg vet was.

41. Heerlijk gegeten en het personeel was top. Een gezellige avond in een sfeervol restaurant.

42. Wij hebben weer heerlijk gegeten.
    Spareribs waren ze vergeten, werd meteen opgelost.
    Gezellige ambiance.
    Leuk dat het personeel dezelfde blouse aan heeft.

43. Het enige was dat wij bij de deuropening zaten en het best koud was. Deur kon niet iets dicht er was geen deurstopper. Dus mijn voorstel houten blokje of deur dicht en andere ingang gebruiken. Het eten en drinken en de service was prima.

44. Vanavond ter ere van mijn ouders hier gegeten met mijn zusje, ouders en aanhang. Het eten was op zich wel in orde, behalve de vis die best droog was en de spareribs die redelijk taai waren dus dat zijn niet echt aanraders. Alleen de bediening mag daar echt een schop onder hun kont krijgen. We hebben zeker een uur en kwartier op ons eten moeten wachten, mensen die na ons kwamen hadden eerder hun eten en er kom nog niet eens een excuus vanaf. Er was voornamelijk een bediende die echt onbeschoft was, gaf mijn moeder geen kaart aan omdat ze even in gesprek was maar daar had ze geen geduld voor en daarnaast smeet ze met de spullen op onze tafel waarop je nog niet eens commentaar kon geven omdat ze zich meteen omkeerde en wegliep. Qua eten doen ze redelijk goede zaken maar qua service kunnen ze beter een voorbeeld nemen aan een ander restaurant waar wij altijd super vriendelijk worden geholpen en waar het eten altijd top is! Helaas dus geen La Casa meer voor ons.

45. Gertie Snippe

La Casa is een heel gezellig restaurant, leuke sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Ik zal dit zeer zeker anderen aanbevelen.

46. Jurgen van den Maagdenberg

Prima gegeten (Tapas schotel). Service liet flink te wensen over. Na 50 minuten wachten nog geen eten. Ons verbaasde dat anderen die later waren wel eten kregen. Was een fout gemaakt. Onze buren hadden ons eten gehad. Dat kan natuurlijk gebeuren en ze zou direct ons eten laten klaarmaken. Duurde nog 20 minuten. Kan ik vrede mee hebben maar dan denk ik wel dat het netjes is om iets te doen. Mandje brood drankje of verzin iets. Helaas niets van dit alles behalve sorry.

47. Arrogante bende daar. Bij binnenkomst werden we afgesnauwd. Zo van zet de buggy maar daar neer. Kale kak de restaurant bezoekers. Ze kijken je de zaak uit. Het eten staat binnen 5 min op tafel en het smaakt nergens naar. De mensen aan de andere tafels voelden zich verheven boven ons. Verschrikkelijke tent nooit heen gaan. Kortom wij komen hier nooit weer.

1,4
  48. Linda Corvers

Wij hebben zoals gewoonlijk heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening is snel en erg vriendelijk. Compliment voor de barbie's lekker origineel

49. B. Weerts

Een gezellig, soms erg druk restaurant. Vrij lang moeten wachten op het hoofdgerecht maar, zoals gezegd, het was behoorlijk druk dus begrijpelijk!
    Sinds ons laatste bezoek waren de toiletten naar boven verhuisd, mooi geworden. Het eten was, zoals gebruikelijk, erg lekker! Kortom, tevreden gasten.

50. Wij hebben lekker gegeten bij La Casa. Ondanks dat het er erg druk was, hoefden we niet lang te wachten op onze tapas. Het personeel werkte heel hard en was erg vriendelijk en correct.

51. Ton Truijen

Eten was lekker en het eten was ook meer dan voldoende, alleen jammer door de drukte erg veel geluid van andere gasten. Bediening snel en zeer attent.

52. Fam Kusters

Afgelopen zaterdag hier weer met 6 volwassenen en 1 kind gegeten en ik moet zeggen; het was weer heerlijk! Uiteraard te veel, niemand had zijn bord leeg, maar alles viel in de smaak! Personeel was zeer vriendelijk, zelfs met deze drukte. Bij ons volgend bezoek aan Valkenburg weten we waar we wederom zullen reserveren!!!

53. John Tijssens

Heel goede ontvangst, de bediening was super goed. Wij hadden een tapas menu met 6 personen, was meer dan genoeg, echt lekker gegeten.

Komen zeker nog eens terug.

54. Monique smeets

Alweer toppie, is al jaren goed en blijft goed. Het zit elke keer volgeboekt! En niet voor niks

55. Door Bischop

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, leuke sfeer.

56. Leuke sfeer maar helaas erg lang moeten wachten op onze pizza (3 kwartier!). Bediening was slecht; lege borden stonden te lang op tafel en moesten lang wachten tot iemand ons iets (voor de 2e keer) te drinken aanbood. Pizza zelf was daarentegen erg lekker!

5,1
  57. Service is heel slecht! 3 keer vragen en 45 min. wachten op een kinder-frietje.

58. Ik heb nog nooit zo'n slechte bediening gehad! Arrogant, niet oplettend, zeer klantonvriendelijk. Ik heb geen positief woord over dit restaurant.

59. Gisteren de eerste keer zeer teleurgesteld teruggegaan naar huis, na een avond waarop ik me met mijn gezin verheugd had. De pasta van mijn schotel was overgaar en de zalm droog en de witte vis papperig, het enige lekkere waren de 3 groene asperges die op het bord lagen. De calamaris waren ze vergeten en brachten ze nog na in een kommetje. Mijn zoon had lasagne die ijskoud was vanbinnen, hebben hem in de magnetron gezet met als resultaat dat hij van binnen lauw was en de saus rondom weg was , waardoor het een droge bedoening was. Jammer, nog nooit zo teleurgesteld geweest!!

2,1
  60. M. Kranendonk

Kleurrijk en erg sfeervol restaurant en terras. Toen een nog betere tafel beschikbaar kwam werd ons die gelijk aangeboden. Leuke en vriendelijke bediening. Goede klik met de ober Wayne. We hebben de eerste avond een heerlijke tapasschotel op met sangria. De 2e avond een grote handgemaakte verse pizza op. Dat we 2 avonden achter elkaar gedineerd hebben bij La Casa wil wat zeggen! Topplek!

61. j.k.s.i.

Al verschillende keren hier geweest en de bediening is gewoon verschrikkelijk, arrogant en geen oog voor de gast. Het eten is de een voor de andere keer, ligt er maar net aan wie in de keuken staat volgens mij. De zaak is wel ontzettend leuk ingericht, maar daar is ook alles mee gezegd.

5,7
  62. Maandagavond met mijn dochter van 10 (uiteindelijk) pizza gegeten bij La Casa. Het was al wat later, rond half acht, en het was druk, maar de meeste mensen zaten al te eten. We hadden alleen twee pizza's besteld. We zaten min of meer naast de open 'pizzakeuken' en na drie kwartier wachten zag ik hoe de pizzabakker, die naast de oven met collega's stond te kletsen, schrok en snel de oven opende. Vervolgens kwam een serveerster naar ons toe met de laconieke mededeling: "Jullie pizza is dus verbrand." Verder niks. Waarop ik geïrriteerd vroeg of het nu opnieuw drie kwartier zou duren. "Wat willen jullie nu", vroeg ze, eveneens geïrriteerd, "wachten of vertrekken?".
    Toch maar gewacht, want we moesten toch eten, het was al laat en mijn dochter was al zo teleurgesteld. Er zou meteen een nieuwe pizza de oven ingaan en het zou hooguit een kwartiertje duren. Tien minuten later liep een ober voor de tigste keer voorbij en vroeg schertsend: "Krijgen jullie ook nog iets te eten?". Ik legde uit: drie kwartier gewacht, pizza verbrand, nieuwe in de oven. Hij ging het checken en toen bleek dat onze pizza's nog helemaal niet gemaakt waren. Ik kon het woordelijk volgen en stond boos op om te vertrekken. De ober wist ons te overtuigen om toch te wachten, want het zou heel snel gaan nu. "De oven is heel warm." Na nog eens tien minuten wachten kwam uiteindelijk de pizza (zo snel kan het dus).
    Bij mijn vorige bezoek, jaren geleden, was de ervaring precies andersom. Bij binnenkomst kregen we te horen dat we wel 'mochten' eten, maar dan wel binnen een uur weer buiten moesten staan. Tijdens het eten werden we toen letterlijk weggekeken. De kans is klein dat ze ons terug zullen zien bij La Casa. Maar ik heb niet de indruk dat ze daarmee zitten…

63. fam .hoenjet

We komen hier geregeld eten, en zijn ook pas nog geweest. Ik heb de recensies gelezen, jammer dat mensen zo teleurgesteld zijn. We hebben blijkbaar iedere keer geluk. Eten is echt heerlijk, zeker ook de vistapas, bediening is erg vriendelijk. Gereserveerd en meteen naar onze plek kunnen gaan, maar was wel niet in het weekend, kan ook natuurlijk een verschil zijn. Gelukkig voor ons herkennen we ons totaal niet in de negatieve recensies. We zijn echt iedere keer zeer tevreden op alle fronten, hopelijk blijft dit zo.

64. Zeer tegengevallen!! We hadden een tafel gereserveerd maar liefst twee maanden geleden! Bij aankomst bleek er geen tafel voor ons vrij te zijn. We hebben 3 kwartier moeten wachten voordat we een tafel aangeboden kregen.
    Buiten dat was het eten niet naar verwachting. De vleesspies was zwart en de smaak was ver te zoeken. Gelukkig zat er een knoflooksausje bij ;) De zaak is geheel donker met gedimd licht. Je ziet niet eens wat je op je bord hebt liggen!

65. R. Murphy

Supergezellig en heerlijk gegeten! Vooral de knoflookspaghetti is heerlijk. Vriendelijke en goede bediening. Zodra we in Valkenburg zijn gaan we hier weer heen.

66. Was er in de namiddag, helaas viel de stroom uit kunnen jullie niks aan doen. In restaurant overal kaarsjes aan, naar het toilet mevrouw het is donker uhhh ja, en waarom hier niet een paar theelichtjes nu met de zaklamp van telefoon behelpen. Verder zeer lekker eten

67. Chantal Temming

Bijzonder goed gegeten! (erg) Grote porties, personeel erg vriendelijk, maar soms wat gehaast. Komt omdat de zaak volledig afgeladen zit, lege tafeltjes zijn binnen enkele minuten weer bezet. Reserveren is het beste!

68. Afgelopen vrijdag hadden wij een tafel gereserveerd, nog wel een maand van te voren. Helaas toen wij aankwamen kregen wij te horen dat er geen tafel vrij was en maar moesten wachten aan de bar voor een half uur tot een uur tot er iets vrij kwam. Wat een service voor zo'n zaak en erg teleurstellend.

69. Na 1,5 uur wachten en alleen een voorgerecht opgestapt. Zeer klantonvriendelijk!

4,5
  70. Met Pasen met onze drie kinderen gegeten bij La Casa. Gezellig ingericht, vlotte/vriendelijke bediening. Ondanks dat La Casa helemaal vol zit hebben ze aandacht voor je en maken ze voor jou een mooi avond. Het eten was prima. Lekkere starters en een goed stuk vlees. Volgende keer in Valkenburg schuiven wij weer aan!

71. Ben gisteren uit eten geweest bij la Casa. Waardeloos, wat een bediening: vreselijk en ze stonken naar alcohol, ze konden er niks van. Eten viel tegen en veel te duur, menen zeker dat ze in Amsterdam zijn. Mensen er zijn vele leukere en betere eetgelegenheden in Valkenburg.

72. b 13 punten

Ik kom uit breda. Samen met 4 vriendinnen gingen we een dagje naar Maastricht. Uit de recencies van eerdere gasten had een vriendin geboekt by La Casa. Ik ben daar erg moeilijk in normaal, want ik kan niet makkelijk ergens eten als ik het niet ken of nooit van gehoord heb, maar vanaf het moment dat we binnen liepen was ik meteen blij dat we hier waren gekomen. Het eten was super lekker. We hoefden niet lang te wachten. Je werd snel geholpen en super fijne en mooie sfeer. Personeel was ook echt super top. Wij komen sowieso terug om hier nog een keer te kunnen eten! Heel erg bedankt!

73. D.A.Noordzij

Heerlijk wild gegeten. Ook de wijn was goed, koffie wat minder. Goede service, vriendelijk en niet opdringerig.

74. Gerda Hendrix

Wat is het toch gezellig en knus bij La Casa, 1 keer per jaar komen wij vanuit Zwolle naar Valkenburg voor de markten en voor La Casa uiteraard. Ieder jaar weer de tapas met vis en voor mijn man de lasagne... heerlijk!. Top sfeer en aardige personen in de bediening, wel mogen de dames wat minder met elkaar bezig zijn en meer met de gasten, maar dat komt vast door de gezelligheid. Tot volgend jaar!

75. Annelie Langeveld

Afgelopen dinsdag zijn wij hier heerlijk wezen eten. Samen met mijn man en kinderen hebben wij ieder een tapas gerecht besteld. Nergens eerder heb ik tapas zo lekker gegeten, aanrader!

Ik vraag mij wel af wanneer het hier niet druk is, complimenten aan de bediening het was net geen rennen. Heel goed hoe hier op alles gelet wordt.
    Een punt waarop gelet mag worden zijn de prijzen van sommige gerechten, een aantal gerechten zijn goed prijzig.
    Top!

76. Roy Verviers

Zeer sfeervol restaurant mooi aangekleed.... Leuk personeel zowel het vrouwelijk als mannelijk personeel. Eten was zeer goed. Zeker een aanrader.

77. Wij zijn hier gisteren wezen eten voor de zoveelste keer, dit was zoals altijd uitstekend. Wat me op is gevallen, is dat interieur veranderd was (zeer mooi geworden). Ook hebben jullie geweldig personeel, ze zijn niet alleen knap jullie dames, maar ook nog klantvriendelijk. Voor mij en mijn vrienden is dit zeker een aanrader. Wij komen snel weer eten.

78. Gisteren wezen eten met 20 personen voor afscheid van onze collega. Zeer slechte ervaring. Eten was zeker geen hoogstandje.. veel vettigheid (droop van de pizza af). Zogenaamde tapas was geen tapas maar wat gefrituurde hapjes. Bediening onvriendelijk, staan meer te kletsen en niks te doen dan te werken. Wachten op zowel eten als drank erg lang. Geen rekening houdend met dieet, waardoor collega allergische reactie kreeg.. als klap op de vuurpijl koste het arrangement maar liefst 40 euro pp. en werden wij als groep ervan beschuldigd dat iemand niet betaald zou hebben terwijl wij allen onze pin of contant bon konden overleggen. Uiteindelijk nog alle kunnen bijbetalen om verdere hoogoplopende discussies te voorkomen. Kortom deze zaak is zwaar over het paard getild. Ik zou niemand adviseren hiernaartoe te gaan! Erg slecht!!

79. Zeer slechte eetgelegenheid, de glorie is weg van la Casa. Voor wat je krijgt is het veel te duur, weinig en slecht.

Met meerdere mensen menu genomen, vlees verbrand en rest ziet niet smakelijk uit. Pizza niet lekker, het enige wat eetbaar is, is de salade. Personeel niet alert. Grote borden serveren, met brood olijven en wat kleine bakjes eten.

Zo kun je ook proberen snel rijk te worden.

80. Wij hebben hier afgelopen week gegeten.

Het was helemaal top! De sfeer is leuk, super vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Ga zo door team La Casa.

Groetjes Vera

81. Zeer slechte eetgelegenhuid, waar ze de gasten graag even wat geld uit de zak kloppen. Bediening is onvriendelijk. Prijs kwaliteitverhouding is slecht en het is lang wachten op eten. Gereserveerd en minstens 2 uur wachten op het eten. Bij navraag geen enkele reactie, en naar een kwartier kwam het eten. Het eten was koud, en bij navraag of dit normaal was, kreeg ik het bord opgewarmd door de magnetron terug.
    Ik had slechte gamba's gekregen (deze waren niet te pellen of los te krijgen, zag er niet goed uit). Dit gemeld aan bediening, geen reactie, loopt gewoon verder naar andere tafel.
    Je voelt je niet welkom als gast, eten en hygiene slecht. Ik ga hier nooit meer naar toe. Het enige wat snel ging, was de rekening. Geen horecazaak, maar een geldfabriek voor de eigenaar.

1,4
  82. Inwoner uit Valkenburg

Zeer slechte horecazaak, waar ze de touristen graag even wat geld uit de zak kloppen (met zo min mogelijke inspanning). Bediening is onvriendelijk en onhygienisch (aaien hondjes op terras, vegen zweet op gezicht af, of zitten aan eigen haren), handen wassen kennen ze niet.
    Prijs kwaliteitverhouding is slecht en het is altijd lang wachten op eten. Zelf deze week hier gaan eten, pizza calzone besteld, welke er zeer onsmakelijk uitzag, en erg vochtig was!
    De zaak wordt opgeleukd door wat frutseltjes op te hangen en de bediening draagt geen werkkleding. Persoon aan tafel had slechte gamba's gekregen (deze waren niet te pellen of los te krijgen, zag er niet goed uit). Dit gemeld aan bediening, geen reactie, loopt gewoon verder naar andere tafel.
    Je voelt je niet welkom als gast, eten en hygiene slecht. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Het enige wat snel ging, was de rekening. Ze blijven aan je tafel staan en moment dat geld binnen is, pakken ze de halfvolle glazen mee, om zo snel mogelijk weer nieuwe gasten te lokken. Geen horecazaak, maar een geldfabriek voor de eigenaar. Terwijl dit vroeger een goed aangeschreven tent was.

83. Roswitha Schaeks

84. Hartstikke leuke eetbeleving, we komen er altijd als we in Valkenburg zijn! Super, ook heerlijk het san Miguel biertje.

85. Anita pieters

Om een leuk avondje met oude schoolvriendinnen gingen wij naar valkenburg! We dachten: pizza, ja dat willen wij eten. Eenmaal uitgekomen bij dit restaurant La Casa.
    Nou, we bestelden alle drie pizza en alle drie verschillende. Ik had met ham en champignons, maar proefde er niks van. De ander had salami, was een en al zout. De ander had taco, was zout in plaats van pittig. De bodem was niet te snijden, was net stuk leer. En als klap op de vuurpijl zaten er in de taco ook nog 2 haren. Dat gezegd tegen de bediening: Oh, was het antwoord, krijgt een rondje drank. Na half uur wachten hebben we zelf gevraagd mogen we aub iets drinken!
    Het positieve was dat Nederland had gewonnen en wij zelf ons vermaakt hebben. Maar geen aanrader! Dus ons zien ze daar nooit meer! Met vriendelijke groet, 3 vriendinnen! Anita, Marjo, Christel.

2,3
  86. Voor gister een tafel gereserveerd voor 19.30 uur. Onze tafel was echter niet vrij, ruim een half uur aan de bar moeten wachten! Je staat daar dan erg ongemakkelijk en hindert het personeel.
    Erg lang moeten wachten op de drank, de serveerster reageerde geirriteerd en zei dat het druk was en er maar 1 medewerkster achter de bar stond. Met alle respect, maar aan de hand van reserveringen behoort de leiding te weten dat het druk is, en moet hier toch op inspringen. Een half uur wachten op een spa rood kan toch echt niet. Ook de nagerechten kwamen niet samen, zodat de een al klaar was en de ander nog zat te wachten.

87. Danielle

Leuk sfeervol restaurant, vooral achterdoor. Heerlijk eten! Bediening (1 serveerster) minder, niet beleefd en ongemanierd. Tijdens de voetbal wedstrijd zaten we nog helemaal alleen na te tafelen en kwam niemand ons meer iets vragen voor te drinken ofzo.

88. Lekker eten, maar zeer onbeleefd personeel.

89. Heerlijk eten, stokbrood met kruidenboter, lekker eigengemaakte! De verrukkelijke pizza's en de tapas, daar eet je je vingers bij op!
    De bediening is heel netjes en als de grote drukte voorbij is, altijd in voor een gezellige babbel.

Zeker een aanrader!

Groetjes Ton & Marian.

90. De eerste keer zaten wij op het terras. Dit was erg gezellig maar ook erg druk. Voor ons zat iemand te roken en dat hebben wij als minder plezierig ervaren. Maar het is eigen keus geweest om op het terras te gaan zitten.
    Het eten was zalig. Wel erg veel waardoor wij geen dessert meer hebben genomen.
    Al met al een prima restaurant als je grote honger hebt.

91. Ik en mijn zussen en vriendjes namen onze moeder mee uit eten voor haar verjaardag, we kregen bij la casa een tafel direct naast de deur.. Waardoor de helft met de jas aan heeft gezeten.. Dat waren meer in het restaurant met de jas aan. We kregen wat te drinken en bestelde ons eten.. Na anderhalf uur zagen we het personeel wat bezorgt naar ons kijken en kwam een meisje tussen neus en lippen door zeggen dat we zo wat lekkers kregen. Een ander meisje vroeg onze bestelling nog eens en weer een ander meisje vroeg ons of we nog drinken wilde.. Het drinken werd gewoon op tafel gezet en moesten we zelf doorgeven.. zo ook ons eten... Toetje hoefde we niet meer, we kregen de rekening.. De verkeerde rekening.. Met 50,- euro meer.. Daarbij was ons vlees ook nog aangebrand, dat hadden we aangegeven maar daar werd niks mee gedaan.. Alleen oh echt? Op geantwoord.. En toen mijn zus wat vroeg zei de ober: watte?!?
    Voor ons was het een minder leuke ervaring.. (Netjes gezegt)

3,1
  92. Lekker druk en gezellig restaurant, heel goede sfeer. Leuke bediening en zalig eten. We hadden allemaal een ander menu gekozen maar het was voortreffelijk. De wijn was goed en niet duur. Al met al een geweldige fijne avond gehad. De kinderen mochten nog een kleine verrassing uitzoeken. Geslaagde avond na de Santa Express. Dank je wel.

93. Sfeervol restaurant en wij vonden het personeel top, dus daar hadden we geen problemen mee. De pizza's waren heerlijk, alleen had ik een calzone pizza waar knoflooksaus in zit, ik proefde daar weinig van en heb gevraagd of ik wel de goede pizza had omdat ik niks van de saus merkte. Ik had volgens de serveerster wel de goede maar kon wel wat extra saus erbij krijgen, op zich top, maar bij het afrekenen stond het ook als extra op de rekening. Dat soort dingen vind ik slecht. Ik bedoel waar praat je over, een klein beetje knoflooksaus uit een knijpfles van Oliehoorn die je ziet staan in de open keuken...

94. Ananas op pizza had geen smaak en was uitgedroogd. Andere pizza heel vet. Het ging allemaal zo snel dat je het idee kreeg weggewerkt te worden voor de volgende gasten. Ga hier niet meer terug.

95. Abbas en Jane

Het eten was erg lekker en we hebben genoten van het terras.

96. Annick Slangen

97. René Dassen

Goed eten. Gezellig. Goede prijs kwaliteit verhouding.

98. Personeel werkt snel met het opnemen van de bestelling en het afruimen en schoonmaken van de tafel. Wanneer er buiten een plaats vrij kwam, werd je keurig gevraagd of je liever naar buiten wilde. Het wachten op het eten was van wat te lange duur. De mixed grill had te lang gelegen en was dus droog. De pasta Pomodori met mozarella had wel 1 plakje mozarella. Beide gerechten waren te zout. Jammer.

99. Wij komen zowat elk jaar in Valkenburg en kunnen het gewoon niet laten om bij La Casa te eten. Iedere keer weer lekker en erg gezellig. Eigenaren en personeel zijn ook erg vriendelijk. Deze week met een stel kennissen weer geweest en ook zij zijn nu verkocht! Wij zijn inmiddels weer thuis en hun zijn vanavond wederom een rondje La Casa gaan doen!

100. princesopdeerwt

Het voorgerecht hadden wij nog eerder dan ons drinken. Nog nooit meegemaakt! 10 min moeten wachten op zout en peper. Eten is redelijk, prijs te duur. Bediening mag vriendelijker maar de sfeer en uitstraling is top!

6,3

Volgende pagina