Op dit adres zit nu: Bread & Bites Buffet

Grand Café Fresh in Valkenburg

1. Het uitzicht is heel leuk zo over alle badderende mensen heen, maar het is geen gezellige plek om te dineren.

Je moet eerst in cafetaria stijl met je dienblad langs het eten en drinken. Wat je wilt eten staat niet klaar en wordt dan achteraf naar je tafel gebracht. Het is dan wel vers, maar de manier van bestellen voelt wat goedkoop aan.

Een kleine jus d'orange werd als grote aangeslagen. Hier kom je pas achter bij het afrekenen aan het einde van de dag, dus bij eventuele problemen kun je niet op je dienblad wijzen.

De prijzen zijn hoog voor de entourage en het ontbreken van bediening.

2. Heerlijke salades, soepen, broodjes en hoofdgerechten worden hier in buffetvorm gepresenteerd. Zelf prefereren we qua zitten de Brasserie The Lounge. Maar wil je onder het eten bijvoorbeeld tevens een beetje rondkijken, dan is dit van boven uit heel goed mogelijk. Alles is altijd kersvers en de bediening is zeer behulpzaam. Zoals in de rest van Thermae kun je ook hier middels het polsbandje alles laten registreren en op het eind van de dag betalen. Lekker makkelijk en bij ons tot nu toe altijd correct.