Eten bij Ziza in Valkenburg

Heerlijk flammkuchen eten bij ziza of gewoon iets anders

Eten & drinken 9,4
Sfeer 9,4
Service 9,6
Prijs / kwaliteit 9,6

Fans

Word de eerste fan van Eten bij Ziza!

• ma 17:00 - 21:30
  • di 17:00 - 21:30
  • wo 17:00 - 21:30
  • do 17:00 - 21:30
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 15:30 - 21:00

In een gezellige ambiance smullen van een 3-gangen keuzemenu waarbij het tweede menu voor de halve prijs is (oftewel 25% korting)!

Eten bij Ziza is het lounge restaurant van Hotel Ziza, gelegen in hartje Valkenburg. Hier kun je in een relaxte sfeer genieten van de specialiteit van Eten bij Ziza, de Elzasser flammkuchen. Een flammkuchen lijkt op een pizza, maar is toch heel anders van smaak doordat er geen tomatensaus maar schmandt, een soort crème fraîche, gebruikt wordt. Naast deze specialiteit biedt het restaurant natuurlijk ook nog andere heerlijke gerechten aan.

Reserveer nu deze deal en geniet van een 3-gangen keuzemenu waarbij het tweede menu voor de halve prijs is! Als voorgerecht kun je kiezen voor een salade met geitenkaas en dadels, een salade met gegrilde kipfilet of Tomatensoep (vegan). Voor het hoofdgerecht heb je de keuze uit de volgende gerechten: Origineel Elzasser Flammkuchen met gerookte rauwe ham blokjes prei en ui, Spicy Flammkuchen met salami, Flammkuchen vegan style, Eigen wijze Scampi’s (4,90 pp extra) met frietjes en sla en de Mixed pan (4,90 pp extra) lekkere kipfilet en varkenshaas in een pepersaus
geserveerd in een gietijzeren pan met frietjes en sla. Als nagerecht kun je kiezen tussen een Flammkuchen met appel en kaneel voor 2 personen geserveerd met ijs en slagroom en het dag toetje.
Dit alles met maar liefst 25% korting.

Max 6 personen per tafel.

19,50 14,63 -25%
Meer informatie Beschikbaar tot 09-09-2017

Wij zijn een knus lounge restaurant waar je kunt genieten van heerlijke zelf gemaakte flammkuchen, salades, vlees vis en vegetarische gerechten, daarbij schenken we heerlijke wijnen uit de Elzas of een goed glas Limburgs bier. Een proeverij van flammkuchen bieden wij aan voor 16,90.
De bodem van onze flammkuchen is lactosevrij maar bevat gluten, ook kunnen wij de flammkuchen lactosevrij beleggen met alternatieve creme fraîche. Flammkuchen zijn helaas niet glutenvrij, daar ze in een oven worden gebakken met gluten
Ons restaurant is airconditioned, dus binnen eten in de zomermaanden is geen straf.

Diëten Halal, veganistisch, vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Eten bij Ziza in ValkenburgFoto van Eten bij Ziza in ValkenburgFoto van Eten bij Ziza in ValkenburgFoto van Eten bij Ziza in ValkenburgFoto van Eten bij Ziza in ValkenburgFoto van Eten bij Ziza in Valkenburg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Rustig, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Afhalen, honden toegestaan, all you can eat en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig