Eten bij Ziza in Valkenburg

Heerlijk flammkuchen eten bij ziza of gewoon iets anders

navigatie: Walramplein, de Guascostraat is hiervan een autovrije zijstraat

Wij zijn een knus lounge restaurant waar je kunt genieten van heerlijke zelf gemaakte flammkuchen, salades, vlees vis en vegetarische gerechten, daarbij schenken we heerlijke wijnen uit de Elzas of een goed glas Limburgs bier. Een proeverij van flammkuchen bieden wij aan voor 16,90.
De bodem van onze flammkuchen is lactosevrij maar bevat gluten, ook kunnen wij de flammkuchen lactosevrij beleggen met alternatieve creme fraîche. Flammkuchen zijn helaas niet glutenvrij, daar ze in een oven worden gebakken met gluten
Ons restaurant is airconditioned, dus binnen eten in de zomermaanden is geen straf.

• Veganistisch

4. Betalen Visa Master Card

1487961971 94
1502519451 95

1. Processus de reservation efficace. Interaction avec la propriétaire rapide. Excellente adresse. Formule Proeverij (degustation) idéale : vous donnez les aliments que vous ne voulez pas avoir et vous mangez autant de petites flammekuche que vous voulez (à 2, nous en avons eu 6 sortes différentes + 1 aux pommes comme dessert). Petite salade accompagnant incluse. Tarifs de boissons normaux : bière trappiste à 3,6€. Restaurant légèrement à l'écart de l'avenue principale et donc beaucoup plus calme et moins touristique. A recommender.

2. Voor het eerst Flammkuchen gegeten en het smaakte héérlijk! Vers gebakken, zeer krokant.
    Super vriendelijke bediening, gezellige kerstsfeer.
    Een aanradar!

3. Hans & Maria

We hadden nog nooit Flammkuchen gegeten en lieten ons verrassen door de keuken. Heerlijk gegeten en wat een variatie is er mogelijk! Bediening was top. Een aanrader voor als je eens iets anders wilt ...

4. S. van den Ham

Twee keer hier gegeten. Eerst avond flammkuchen, zeer goed, maar zou eerder zelf willen kiezen wat erop zat. Was niet onze keuze, maar komt omdat wij meer vis en vega zijn. Tweede avond heerlijke tapas voorgerecht, echt zeer uitgebreid. Hoofdgerecht goddelijk. Kan het erg aanbevelen.

5. Heerlijke salade en daarna de beroemde Flammkuchen van dit restaurant. Zeer vers en erg lekker. Zowel als hoofdgerecht, als als dessert met zoet 'beleg'. Een aanrader die ik zelf ook zeker nogmaals ga bezoeken.

6. Rosemarie Munnichs-Bremmers

Heerlijke Flammkuchen, vriendelijke eigenaren. Fijne avond gehad!
    Gelegen in een stukje minder toeristisch gedeelte van Valkenburg, gelukkig!

7. Marieke Dekkers

Wat een leuke ervaring om te eten bij Ziza. De gastheer en mevrouw zijn erg gastvrij en geven je een fijn gevoel. Wat het volgens ons zo leuk maakt is de huiselijke sfeer en het warme ontvangst!
    De Flammkuchen waren heerlijk en we hebben ons lekker rond gegeten. Geen high class zaakje maar goed eten, gepassioneerde kok en gezellig!

Zeker een aanrader!

8. Wederom fantastisch ontvangen en gegeten. Afgelopen herfst geweest en nu speciaal naar dit restaurant terug gegaan vanaf ons vakantieadres in simpelveld.

Erg jammer dat veel mensen dit restaurant voorbij gaan opweg naar de straat met veel terassen.

Helemaal bijzonder dat wij nog herkend werden en dat de mogelijkheid er is tot lactose vrij eten.

Wij komen zeker nog eens terug.

9. N.a.v. een klein krantartikeltje in het AD zijn wij flammkuchen (all you can eat) gaan eten bij Ziza. Wat ons betreft mag dit een artikel op de voorpagina van het AD worden! Wat kun je hier ontzettend goed eten. De gerechten zijn verrassend en van supergoede kwaliteit. Wij hebben in tijden niet zo lekker gegeten voor een prima prijs. De eigenaresse en de kok maken er een heerlijk avondje uit van voor hun gasten. Wij komen hier zeker -vanuit Nieuwegein!- nog vaker terug. Het restaurantje zit in een zij-straatje van de grote straat waar iedereen eet en drinkt. Neem de moeite even De Guascostraat in te lopen. Daar krijg je echt geen spijt van!

10. J.Hilverts

Heerlijk gegeten met veel variatie, voldoende en ruim aandacht voor eten en de klant. We waren met zijn zessen en hadden ruim en voldoende te eten. Naar gelang de avond vorderde op verzoek aangevuld met heerlijke flamkuchen gerechten! Super gegeten, zeker voor herhaling als we weer in Valkenburg zijn!

11. Ron en Linda

Eerste paasdag 2017 waren wij blij om in de drukte van de Amstel Gold Race te kunnen genieten van een rustig diner bij Ziza! Gelegen in het centrum van Valkenburg, slechts 1 straat verwijdert van alle drukte vind je een heel bijzonder restaurant. Eten bij Ziza serveert Flammkuchen. Geloof mij, dat moet je gewoon geprobeert hebben! Eerlijk eten voor een eerlijke prijs door mensen die van hun passie werk hebben gemaakt.

12. Super lekker, vooral de zoete variant.
    Heel huiselijke sfeer en verschillen zich duidelijk van andere restaurants.
    Aanrader!! Niet goedkoop, maar voor Nederlandse prijzen zeker oké...

13. Lekker gegeten bij Eten bij Ziza. Gezellig en romantisch restaurant. De bediening is erg vriendelijk en de prijzen schappelijk. Zeker een aanrader voor een diner in Valkenburg.

14. Lekker gegeten via social deal. Zelfs een ander gerecht kunnen pakken dan wat op de deal stond. Woonkamerachtig restaurant. Specialiteit is flamkuche, zeker de moeite waard! Met een volle buik naar buiten gegaan.

15. jose Huls

Wij hebben heerlijk gegeten en werden blij verrast door bijzondere flammkuchen van de chef. We hadden een all you can eat en er werd rekening gehouden met onze vegawensen. Het was ruim voldoende en erg lekker. Vooral het dessert; Flamkuchen met appel , kaneel en ijs was een echte topper. De bediening is erg vriendelijk en warm.

16. Heerlijk gegeten.. de Flammkuche is echt een aanrader..

17. Wederom heerlijk genoten van de Flamkuchen proeverij. Je word verrast door het aanbod van Flamkuchen... De originele, de pittige, de zoete. Complimenten aan de kok... maar zeker ook aan de gastvrouw. Echt een aanrader!

18. We hebben lekker gegeten van de proeverij flamkuchen.

19. We gingen hier eten met het hele gezin, met z'n 9'en en een peuter. We hadden een mooie grote tafel, zodat we elkaar allemaal konden zien en spreken, in plaats van zo'n langgerekte tafel was deze vierkant. We hadden een proeverij en kregen zo veel Flamkuchen als we maar wilden. Er waren allerlei verschillende smaken en we kregen ze in een langzaam tempo. We hadden nooit het gevoel dat ze liever wilden dat we haast maakten. We voelden ons echte gasten. Mijn stiefmoeder is zeer slechtziend en er was heel veel licht in de hoek waar wij zaten, dat was heel handig. De eigenaresse dacht met ons mee. Het is geen standaard restaurant, waar het heel gelikt is, zoals veel andere plekken. Wij waren er dol op. Iedereen was razend enthousiast na het eten.

20. Zo lekker en je kunt aangeven wat wel en wat niet...kok let op alles maakt zn eigen deeg heerlijk. Evt ook spelt deeg, ik geen allergie maar groot fan van spelt deeg.....aanrader!

21. De Laat (Nieuw Uilenburg)

Bij Ziza weten ze wat gastvrijheid is!!

We zijn erg hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Perfecte aandacht voor onze wensen en tevens heerlijk genoten van de flammkuchen proeverij, hun specialiteit. En natuurlijk de heerlijke biertjes niet vergeten. Geweldig gewoon. Een aanrader om eens heerlijk no-nonsense te genieten.

Kris & Tjerk
    Nieuw Uilenburg Den Bosch

22. we hebben de flammkuchen proeverij gedaan. Erg gastvrij ontvangen. Na uitleg over wat dat nu is een flammkuchen kwam de eerste op tafel. een klassieke flammkuchen. hierna nog een aantal en steeds weer verrassend. Als afsluiter een heerlijke zoete flammkuchen met allerlei fruit. zeker een aanrader voor maar 14,50 pp

23. Wat een mooie keuken in een gezellige ambiance en dito bediening, zo'n pareltje tegen een mooie prijs kom je nauwelijks tegen in Valkenburg. Heerlijk om in een relaxte sfeer op je gemak van de flammkuchen te genieten (wat een brede keuze) maar ook van bijvoorbeeld een mooie salade vooraf. Was al weer een paar weken geleden dat ik met m'n moeder hier was, maar bij ons volgende bezoek aan Valkenburg gaan we zeker hier weer langs (en je schijnt hier ook goed te kunnen overnachten, eens uitproberen).

24. Richard en marjan

Echt het proberen waard originele flammkuchen eten. Prijs/ kwaliteit is top. En vooral gezellig met zeer goede Elzas wijnen.

25. Gisteren met mijn vriendin flammkuchen gegeten. We hebben de flammkuchen proeverij genomen en konden verschillende soorten uitproberen. We waren beiden razend enthousiast over de kwaliteit van het eten. Alles super vers en het deeg was ook heerlijk. Voor een heerlijke flammkuchen hoef je niet naar de Eifel of zo af te reizen want in het pittoreske Valkenburg bij Ziza kan je net zo lekker eten. We hebben zoveel flammkuchen als we wilden kunnen proeven voor een zeer schappelijke prijs. Elke variant was weer overheerlijk en ook de zoete versie was verrukkelijk. Verder zeer sfeervol ingericht schoon en heel netjes. De eigenaresse is ook erg vriendelijk.

We kunnen alleen maar zeer positief over dit Restaurant berichten en komen zeker nog een keer terug.

26. M. van Cappellen

Maandagavond genoten van de flammkuchenproeverij. Verse ingrediënten, lekkere salade en een goed glas wijn er bij. Zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Zeker aan te bevelen tijdens een bezoek aan Valkenburg. Restaurant is gevestigd aan een zijstraat van de drukke Grote Straat, maar makkelijk te vinden.

27. Ik heb hier twee weken geleden gegeten samen met mijn vriend. De flammkuchen waren ontzettend lekker! Omdat we net voor 6 bestelden kregen we extra korting en zelfs zonder die korting is de prijs/kwaliteit verhouding al ontzettend goed! Zeker aan te raden!

ZiZa ligt niet direct aan de hoofdstraat in Valkenburg, dus het is slim even adres op te slaan, zodat je dit restaurantje kan vinden als je er bent..

28. Vanavond met het gezin met 4 kinderen van de Flammkuchenproeverij, speciaal voor ons vegetarisch aangepast, genoten. Ongedwongen sfeer en zeer goede bediening. Het perpetuum mobile had de volledige aandacht van de kinderen. Toprestaurant!

29. Fam de Groot

Prima Hotel, prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, nette kamers en schoon. Onze aanbeveling is om Flammkuchen uit te proberen, bij dit avondeten mag je zelf de ingrediënten samen stellen en het is onbeperkt en lekker.

30. Drie nachten op de familiekamer doorgebracht, met hond. Kleinschalig en gezellig. Gastvrij ontvangen. Een proeverij van flammkuchen gegeten. Ze hielden pas op met bakken, totdat we aangaven dat we echt heel erg vol zaten. Het smaakte heerlijk en verrassend beleg op de flammkuchen. Wij hebben genoten.

31. Mariet Bezuijen

Tijdens ons verblijf in hotel ZiZa hebben wij genoten van een heerlijke maaltijd. De Flamkuchen zijn zeker een aanrader! Alles heerlijk vers en zeer smakelijk bereid! De sfeer is gezellig en ongedwongen en de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om aan je wensen te voldoen en slagen daarin met vlag en wimpel!

32. Een gezellig en knus hotel,met ruime slaapkamer maar een kleine douche.Alles keurig netjes schoon en goed onderhouden.Aankomst in het hotel erg warm ontvangst, persoonlijk en direct.De huiskamer/eetruimte erg sfeervol /huiselijk en geen chique fratsen,lekker gewoon.Hebben daar s,avonds gegeten en ons laten verrassen met verse soep met een flammkuchen erbij (SUPER)en dan het hoofdgerecht het pannetje van Tom ook wederom een aanrader en een lekkere sorbet ijs met aardbeien en slagroom toe.De persoonlijke benadering tijdens het ontbijt /diner lekker persoonlijk en vriendelijk.
    Een aanrader om daar zeker heen te gaan voor een kamer/en diner

33. De kleinschalige familiaire sfeer is top! Wat uit de keuken komt is goed. Ambiance is prettig. Het is geen chique grootse gelegenheid, maar dat zoeken we ook zeker niet. Integendeel, de charme van deze locatie zit 'm juist in de persoonlijke tint, de vriendelijkheid van de mensen en dat wat er op tafel komt goed is.
    Aanrader!
    De hond is bij mijn zoon Tom favoriet. De flammkuchen mijn persoonlijke favoriet!

34. Heerlijk gegeten, wij hadden de proeverij met verschillende soorten flammkuchen, diverse toppings en ook met speltbodem :). Restaurant heeft een gezellige uitstraling en relaxte sfeer. Eigenaren zijn ook zeer vriendelijke gastvrije mensen.

35. De verschillende soorten flammkuchen die we mochten proeven van de eigenaar, tevens de enthousiaste kok, waren heel erg lekker. Zeker de moeite waard om te proberen.
    Gezellige sfeer ook en super vriendelijke mensen.

36. Wij herkennen de omschrijving. Wat een leuk restaurant, heerljk gegeten, goede en vriendelijke bediening en buiten alle drukte lekker rustig eten. Een echte aanrader! Bedankt voor de leuke avond! Enne het toetje banaan met rum, kaneel en ijs is zeker ook een aanrader!

37. Heerlijk gegeten, een super service en een hele gezellige avond gehad. Het was erg lekker en leuk!

38. Fam Leus

Vorig weekend genoten in Valkenburg en een goede overnachting, dat mag gezegd worden.
    Lekker flamkuchen gegeten. En we waren nog iets vergeten, het is ons netjes opgestuurd. Dankjewel Ziza

39. We hadden geen zin in de drukke grote straat en kwamen uit bij Eten bij Ziza in een zijstraatje, waar ze flammkuchen hadden. Nog nooit gegeten, dus toch maar naar binnen. Ze waren heerlijk. Zelf gemaakt en belegd met verse ingrediënten. Ik ben vanaf nu een flammkuchen fan.😋

40. ben 12 punten

Heerlijk flammkuchen gegeten met ons gezin, en ik een mixed pan van verschillend soorten vlees in een pittige roomsaus en als toetje een zoete flammkuchen met appel en rozijn

41. stevens

Een heerlijke flammkuchen gegeten in een gezellige sfeer. Nergens iets op aan te merken, petje af voor de chef. Binnenkort komen we weer.

42. Heerlijk eten en goede service!