El Pilón in Valkenburg

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van El Pilón!

De culinaire kunsten van El Pilon zijn afkomstig uit Venezuela. Ons restaurant ligt in Valkenburg in de provincie Limburg, een rustig en vreedzaam stadje in het zuiden van Nederland, dat bekend staat als toeristische trekpleister vanwege de natuurlijke schoonheid, een groot aantal historische panden, monumenten en belangrijke wiel-rijevenementen

In El Pilon willen wij onze klanten een indruk geven van de regionale inheemse smaken en aroma’s die als een culturele erfenis in Venezuela achterbleven na afloop van het koloniale tijdperk. Onze eetruimte met zijn gezellige en intieme sfeer is erop gericht u zo veel mogelijk te laten genieten van onze smaken, geuren en kleuren.

Wij nodigen u uit om onze eerlijke gastronomie te proeven in een unieke, moderne en warme sfeer die zonder twijfel al uw zintuigen zal prikkelen. Wij zien uw bezoek graag tegemoet, zodat u kunt genieten van de exotische smaken en geuren uit magische streken. U zult zeker verrast zijn.

Bekijk onze menukaarten
Foto van El Pilón in ValkenburgFoto van El Pilón in ValkenburgFoto van El Pilón in ValkenburgFoto van El Pilón in ValkenburgFoto van El Pilón in Valkenburg

Overnachten
Hotels in de buurt »