El Castillo in Valkenburg

1331995843 76
1439720057 72
1474191806 66

1. Peeters Nancy

Zeer lekker en verzorgd eten, kei leuk ingericht en super vriendelijk personeel met snelle bediening. Een aanrader.

2. Prima lopend buffet gehad. Door de drukte in de zaak werd alles ook steeds weer warm en vers aangevuld. Lekkere zelf af te snijden warme beenham. Toetjesbuffet ook goed. Wij zaten in het achterste gedeelte en vonden het sfeervol. Voor herhaling vatbaar.

3. Zeer vriendelijk personeel, gastvrij ontvangen, we stonden om 17.30 uur gepland maar wilde al om 15.30 uur eten, en dat was geen probleem. Het eten was perfect , ( in buffetvorm ) , goed warm , lekker pittig , genoeg keuze, alleen bij het dessert miste ik wat soorten ijs omdat ik daar persoonlijk een groot liefhebber van ben. Wij waren maar met zijn 2e maar vonden het een geweldig restaurant en komen als de gelegenheid zich voordoet zeker nog eens terug vanuit Brabant.

4. We hebben gekozen voor buffet, maar dat was niet voor herhaling vatbaar. Het eten is echt massavoer waarvan je niet verwacht dat het anno 2016 nog ergens geserveerd wordt. Het is op zich niet vies, maar erg van "wegrestaurant-niveau". Gelukkig hadden we een erg vriendelijke serveerster, dat was wel een pluspunt van deze zaak.

5. Jo 159 punten

Prachtige sfeer in een goed en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten van het buffet. Alleen de cactussoep was smakeloos en veel te scherp, het is net of je warm water met pepers eet. Wij komen zeker nog eens terug!

6. Het restaurant is erg leuk ingericht, er heerst echt een mexicaanse sfeer met leguanen en een fontein. Om die reden heb ik ook gereserveerd bij het restaurant. Ik had dus ook niet verwacht dat het eten super zou zijn. Helaas viel het eten alsnog tegen. We maakte gebruik van het buffet en ik vond het eten vies. Het vlees en de vooral de vis waren bijvoorbeeld erg droog. De cactussoep smaakte alleen scherp en had verder geen smaak. De bediening was op zich prima, maar erg onpersoonlijk in vergelijking met de andere zaken in Valkenburg.

7. Gonny Stego

Er heerlijk gegeten van het buffet. Super verzorgd alles en heel gezellig was het er. Beslist nog eens de moeite waard om het over te doen. Maar wel als het iets minder druk is in Valkenburg... ;)

8. Week Valkenburg gedaan en netjes gereserveerd. Gevraagd is er dan buffet? Jaja vertelde ze, dus wij er woensdagavond naartoe. Kregen een kaart en zeiden "hebben we niet nodig, we willen buffet". Personeel zei dat er geen buffet is. Dus wij weggegaan. En dit is helaas niet de eerste, niet de tweede, maar al de derde keer dat dat gebeurt. Nu hebben ze bij ons afgedaan.

9. Wij hebben hier in buffetvorm gegeten. Eten was niet echt warm en in veel gevallen "doorgekookt" en daardoor niet mals. Toetjes waren wel lekker. Bediening niet echt goed. Af en toe lang wachten op drankjes en een paar keer een 2e keer moeten vragen waar drankjes bleven. Toetjes zijn wel erg lekker. Aankleding met levende papagaaien en leguanen en veel aandacht voor aankleding is ook prima.
    Algemeen: Er zijn in de buurt veel betere restaurants voor dezelfde of lagere prijzen.

10. david pauwels

Wij hebben zeer lekker gegeten en heel vlotte en vriendelijke bediening. We zijn al veel bij julllie geweest en we blijven dat zeker doen. De volgende keer gaan we onze vrienden meebrengen zodat zij ook kennis kunnen maken met dit leuk en gezellig restaurant.

11. Zalig , steeds aangevuld buffet, bediening ziet alles en zorgt met de glimlach voor alles! Een favorietje!

12. Miranda

Nooit meer! Wat warm hoorde te zijn was koud en wat koud hoorde te zijn was warm. Het buffet zag er niet uit, ik moest op de bordjes lezen wat het precies was, want dat was niet te herkennen. De saladebar sloeg nergens op. De menu's waren al niet veel beter, vis besteld, maar het leek meer op lasagne. De inrichting was Mexicaans, maar daar had je ook alles mee gezegd. Niet voor herhaling vatbaar.

13. Victor

We dachten: laten we maar eens een andere Mexicaan proberen. Wat een teleurstelling! We konden zelf, zonder begeleiding van gastheer/vrouw, ergens een tafeltje uitzoeken. Buffet lauw en zout, desserts lauw en zoet. Wij kennen de verfijnde Mexicaanse keuken naar dit is gewoon een vreetschuur.

Tussendoor en na het afrekenen toont niemand van het personeel interesse, of alles naar wens is, of het gesmaakt heeft...

Tja... Een ervaring rijker, maar dit nooit meer!

14. Je komt binnen en qua sfeer waan je je echt in Mexico. De muziek, de dieren die er zijn. Heb mij voortreffelijk vermaakt met de leguanen. Geweldig.

Hebben voor het all you can eat diner buffet gekozen.

De cactussoep; heerlijk. Bonensoep ook voortreffelijk.

Helaas kan ik dat niet zeggen over het buffet. Het is allemaal wel redelijk lekker, maar helaas was alles lauw. Het hoeft voor mij niet kokend heet te zijn, maar lauw voedsel is toch wel vreemd. Het voelde meer koud dan warm aan.
    Daarom is de prijs voor de kwaliteit te hoog. De service en sfeer maken veel goed. Pluspunt zijn ook de dranken, Amerikaans groot en gekoeld. Ook het toetjesbuffet was goed te noemen, vooral die mandarijncake/taart. Lekker!

Leuke zaak, komen ooit zeker nog wel eens terug!

15. Vanavond voor de 4e keer hier wezen eten. Over het algemeen was het altijd goed, tot vanavond. Wij waren met z'n 2en en kozen voor het buffet. Het zag er niet uit, langs de randen was het uitgedroogd, aardappels koud, rijst koud, sla bruin en verlept knoflookbrood verbrand aan de onderkant, cheescake warm. Het was echt ontzettend slecht. Hebben het aan de bediening doorgegeven hier werd op gereageerd met 'ja dat wisselt nog wel eens en kan voorkomen'. Had goede ervaringen met dit restaurant maar dit was de laatste keer!

16. We hebben hier gister gegeten. De mooie sfeer trok ons aan, echter alleen in het voorste gedeelte! Het buffet was een teleurstelling. De bediening op zich prima. Niet alles wat op de kaart stond was aanwezig. Geen taco's, geen tortilla's, geen quacamole.....nadat we gegeten hadden hoorde we aan het tafeltje naast ons dat we er om hadden kunnen vragen! Was niet verteld! Het eten was smakeloos, niet warm genoeg ( de rijst zelfs koud en de aardappeltjes.....geen idee wat daarmee is gedaan). Geen verfijnde smaken zoals je mag verwachten in een Mexicaans restaurant. En het is er niet schoon! Op tafel stond een standaard met kaart erin waar het vet van afdroop. We hadden het moeten zeggen en dat hebben we niet gedaan. We zijn dat niet gewend. Maar bij deze: doe er wat aan!!!

17. We komen er sinds 2002 en het blijft een geweldige ervaring om daar te zijn geweest en te hebben gegeten. Ik krijg nu weer zin om te gaan nu ik dit zit te typen. De smaken zijn waanzinnig en de sfeer is wauw. Een echte aanrader!

18. Afgelopen 1e paasdag voor het eerst bij El Castello gegeten. Wij waren zeer te spreken over het eten, de sfeer en de bediening. Wij komen binnekort echt terug om er weer een hapje te eten. Zijn echt tevreden.

19. Op Valentijnsdag hier met mijn partner gegeten. De sfeer is gezellig Mexicaans, inclusief muziek.
    Het voor- en hoofdgerecht (fajitas) waren erg lekker, met voldoende vlees en overige vulling. Het vlees werd overigens geserveerd op een warmhoudplaat, hierdoor kun je lekker rustig tafelen zonder dat het vlees koud wordt.
    De bediening kan iets vlotter en beter georganiseerd, maar was vriendelijk.
    Kortom, een goed Mexicaans restaurant waar we zeker niet voor de laatste keer zijn geweest.

20. Het was voor ons de 2de keer dat wij er kwamen, eerste keer van de kaart gegeten en de 2de keer van het buffet. Echt waar wat is dat toch heerlijk eten daar en het personeel was aan onze tafel een jongen maar die was dan ook super vriendelijk. Jammer dat het 2 uur rijden is want ik zou er zeker te weten vaker naar toe gaan als het hier in de buurt was.

21. Heel gezellig restaurant! Ik hou heel erg van pittig eten en dat kan je hier wel! Een aanrader is de cactussoep, die is echt heerlijk!

22. Erg gezellig restaurant, je waant je echt in Mexico. We hebben gekozen voor het buffet en het eten was heerlijk. Helaas misten we de taco's en de wraps wat toch echt wel thuis hoort in een Mexicaans restaurant.
    Verder is het ideaal dat er bij de gerechten wordt aangegeven of het erg pittig is en of het glutenvrij is.
    De cocktails zijn ook heerlijk! Als dit restaurant bij ons in de buurt zou zitten zouden we zeker terug komen.

23. Eten en drinken voldoende aanwezig.Sfeer is geweldig.Een goede bediening.Ook voor vegetariërs is er voldoende keuze.De prijs is erg goedkoop gelet op het aanbod en de kwaliteit van het eten.

24. Heel leuk restaurant met een bijzondere (letterlijk) levendige inrichting. Wij hebben samen van het buffet genoten. Ook aan te raden voor vegetariërs; ze hebben een aparte kaart en wanneer je voor het buffet gaat dan mag je als vegetariër ook een item van de kaart extra nemen ter compensatie. We zouden er zo nog een keertje naar toe gaan.

25. Erg leuk en gezellig restaurant. De sfeer en aankleding brengt je meteen in Mexicaanse sferen. Kwaliteit van het eten (wij kozen voor het buffet) was zeer goed, een echte aanrader. Als we weer in Valkenburg zijn, of in de buurt zelfs, dan gaan wij daar zeker weer naar toe. Voor de kids is er een speciale kinderhoek ingericht. Ik wordt er weer enthousiast van bij het typen van dit bericht.

26. Lekker gegeten, vooral de beenham, knoflooksaus en het dessert. Voor herhaling vatbaar.

27. Daniëlle

Wij zijn hier op 1e kerstdag met ons gezin gaan eten en hebben gebruik gemaakt van het Kerstbuffet. We hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk genoten van alle schotels. Wat ons opviel was dat er bij de gerechten kaartjes hingen waarop precies stond of het vegetarisch was, bepaalde allergiën en of er alcohol in zat of pittig of zeer pittig was. Heel fijn ook voor onze dochter, die trouwens erg genoot van alle dieren (die goed verzorgd werden en veel aandacht kregen) en de waterpartijen hier en daar. Beslist een aanrader, zeker met kinderen.

28. Wij zijn vorige week bij dit restaurant wezen eten met z’n vieren en zijn aangenaam verrast! De sfeer is om te beginnen fantastisch, zo veel details om te zien, zo veel planten, dieren, en zelfs een riviertje met waterval. Wij konden onze ogen niet geloven.
    Vervolgens werden we naar onze tafel begeleid en de kaart werd netjes uitgelegd door een zeer vriendelijke jongeman. Wij kozen ervoor om het buffet te nemen aangezien de kinderen behoorlijk kieskeurig kunnen zijn. Dit beviel ons zeer goed, ik hou zelf niet zo van pittig maar mijn man wel en bij het buffet was voor ieder wat wils. Ook de kinderen konden kiezen uit verschillende gerechten die ze lekker vonden. En dan die toetjes! Heerlijk!
    Er was nog een ongelukje gebeurd waarbij de kinderen, nadat ze gewaarschuwd waren (!), toch van de hete pepers geproefd hadden. Daar hadden ze spijt van! De ober kwam heel lief meteen aan met melk, suiker en brood, want water maakt het erger, blijkbaar.
    Al met al hebben wij zeer genoten en komen zeker terug. Dan wil ik graag een keer de a la carte proberen.

29. Het eten is niet te omschrijven als mexicaans. Het buffet is niet echt uitnodigend. Eigenlijk gewoon een eetschuur zoals je die in zoveel toeristische plekken tegenkomt en dan nog duur voor de kwaliteit die je krijgt. Beslist niet aan te raden.

30. Martin & Jolanda

Bij het inlopen van dit restaurant komen de Mexicaanse sferen je al tegemoed. Alleen al qua uitstraling is dit de leukste mexicaan die wij ooit hebben bezocht. Het eten is erg lekker en er word uitgebreid uitgelegd hoe je het eet wanneer je dat zelf niet meer zeker weet.

We hebben genoten van het eten en de inrichting van dit restaurant. Enige minpuntje wat we zouden kunnen bedenken is dat je bij binnenkomst vriendelijk wordt begroet door de gastvrouw maar dat je zelf een tafeltje moet opzoeken en niet naar een tafel gebracht wordt.

31. Hier heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was vriendeijk en zeer attent. Als wij weer in valkenburg zijn gaan we beslist hier nog eens genieten.

32. Brigitte Knoll

Goede sfeer en heerlijk eten! zeker voor herhaling vatbaar

33. geerincks

We waren een dagje naar Valkenburg, heerlijk. Regen, dus maar dan naar de Mexicaan. Wat gezellig. Goede gastvrouw, wist veel van de kaart. Heeft ons lekker laten eten. We komen zeker terug als we weer naar Valkenburg gaan. Groetjes marie en gerard

34. Laatst (pas) voor de tweede keer daar gegeten. Aangezien ik nogal hou van pittig eten, werd mij desgevraagd de befaamde "Moctezuma's Revenge" geadviseerd. Kan me niet herinneren dat ik ooit iets pittigers heb gehad en daar hou ik erg van.

Het is absoluut leuk aangekleed en je kunt er prettig zitten. Leuk aan het raam of naast de echte leguanen.

Ik zou zeggen, zeker een keer proberen. Zou mij verbazen als het tegenvalt!

35. Het plaatje is helemaal klaar hier. Je waant je in een andere wereld. Het was er erg druk dus de bediening had iets minder tijd voor persoonlijke aandacht, maar ze deden erg hun best om ons zo veel mogelijk aandacht te geven! Het eten wordt in zeer ruime porties geserveerd en is goed op smaak. Een aanrader!

36. Tja, alleen de Guacamole was herkenbaar als echt Mexicaans gerecht. In de rest van het buffet was net als de bediening, Nederlands en matig. Sommige gerechten waren lauw of erg zout, andere weer te flauw. Ondanks dat het er toch erg druk was hebben wij er niet echt het Mexicaanse gevoel aan overgehouden, of geproefd.

37. Het eten zag er smakelijk uit. Hier en daar was het vlees wat te droog. Ik weet niet of het echt allemaal puur mexicaans eten is.
    De cactussoep is aan te raden. Behoorlijk pittig, maar lekker!

De service was vrij slecht. Er was maar één dame die rondliep voor de drankjes. Ook bij haar moest er afgerekend worden. Normaal gesproken komt er meteen iemand op je af gerend wanneer je een restaurant binnenstapt. Ditmaal moesten wij zelf naar haar toestappen.
    We vroegen nog een keer om een thee dat we nooit kregen. Maar ze zette het wel doodleuk op de rekening. Kortom, het was best een rommeltje. Jammer. Want het restaurant ziet er erg leuk uit voor de rest.

38. Geweldige ambiance. We hebben buffet gegeten. Een buffet mooi mals houden is toch altijd heel moeilijk. Ze zijn daar goed in geslaagd. Voor herhaling vatbaar

39. Wij komen hier alleen voor het buffet en dat is erg lekker. Prijs is wel wat hoog, maar het is all-you-can-eat, dus als je met honger de deur uitgaat, heb je iets verkeerd gedaan.

40. Wij zijn hier regelmatig te vinden. Heerlijk genieten van het Mexicaans eten. Vooral in het weekend volop keuze (lopend buffet). Vriendelijk personeel en kindvriendelijk.

41. Heerlijk Mexicaans eten voor een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ook de drank is zoals het hoort: bijna Amerikaans: groot glas en goed gekoeld.

42. Ik heb hier nu 2 keer gegeten. Eerste keer was een paar maanden geleden in het weekend. We hebben toen met z'n vieren genoten van het buffet. Afgelopen week zijn we voor mijn oma's verjaardag voor de tweede keer gaan eten.

Het buffet is goed! Sommige gerechten zijn lekkerder dan anderen. Vooral de beenham is lekker! Het is in ieder geval weer eens wat anders dan de standaard buffetten.

Doordeweeks is er geen buffet, maar er waren een 4-persoonsgerecht en een 2-persoonsgerecht samengevoegd voor 7 man en dit was meer dan genoeg. Sommige dingen waren lekkerder dan anderen. Ik was zeer te spreken over de calamari en spare ribs. Ik heb nog nergens anders deze gerechten lekkerder gehad.

Bediening was beiden keren voldoende. Het restaurant zelf is wel gezellig. Er zijn dieren waar je naar kan kijken en er is een soort van open haard waar je omheen kan zitten.

Wat mij betreft een aanrader!