Du & Ich in Valkenburg

de gezellige huiskamer Du en Ich Valkenburg

Deal 15% korting op een overheerlijk 3-gangenkeuzemenu bij Du & Ich. Nu voor slechts 23,76!

Du & Ich brengt de gerechten uit grootmoeders keuken weer terug op de kaart, het ware Limburgse zuurvlees, konijn in het zuur, ouderwetse erwtensoep en de ruim bemeten varkenshaas saté. Niets komt uit potjes of pakjes, alles wordt hier nog op ambachtelijke manier bereid. Er is meer: diverse baguettes, huisgemaakte soepen, maaltijd salade's etc. Overigens ontbreekt ook een gebakken jägersteak of een heerlijk stukje vis niet op onze kaart.

Team Du & Ich Monique en Willie heet u van harte welkom.

Reserveer nu extra voordelig met deze deal. U krijgt dan 15% korting op een overheerlijk 3-gangenkeuzemenu van Du & Ich. Nu voor maar 23,76!

27,95 23,76 -15%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Berkelplein en het Walramplein.

di lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 24 dec
  • 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Du & Ich is gelegen in het historische centrum van Valkenburg waar u op gemak geniet van een heerlijk kopje koffie met gebak en het fijne van de keuken. Du & Ich brengt de gerechten uit grootmoeders keuken weer terug op de kaart, het ware Limburgse zuurvlees, konijn in het zuur, ouderwetse erwtensoep en de ruim bemeten varkenshaas sate. Niets komt uit potjes of pakjes alles wordt hier nog op ambachtelijke manier bereid. Er is meer: div baguettes, huisgemaakte soepen, maaltijd salade's ect. overigens een gebakken jägersteak of een heerlijk stukje vis ontbreekt niet op onze kaart. Stap gerust eens binnen en proef de Valkenburgse sfeer in deze rijke huislijke ambiance. Wij zouden u graag de hele menu kaart citeren maar ga hier voor naar het item menukaart. we heten u van harte welkom het team van Du & Ich Monique en Willie

di lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 22:00

1419045264 90
1437072020 91
1469119586 84
1511182017 80

1. Leuke zaak. Lekker gegeten. Beetje uit de richting, maar blij dat we hier geweest zijn.

2. Lekker gegeten, voor een prima prijs! Aardige mensen en een gezellig restaurantje!

3. Leuk terras, vriendelijke bediening en super geweldig gegeten!
    Een echte aanrader!

4. Vriendelijk personeel, heerlijk terras en vooral heerlijk gegeten 👍

5. Gezellig verzorgd en huiselijk stijl, en snelle bediening, juiste prijs, lekker eten! Gezellige gastheer en gastvrouw, hele lieve mensen. Zeker een aanrader om eens langs te gaan altijd gezellig!

Als we een hoteletje nemen, gaan we zeker weer daar langs.

6. Lekker gegeten in een fijne ambiance! Je voelt je er gelijk op je gemak en thuis... Het eten is zonder poespas, maar lekker!

7. Je mag hier niet alleen iets drinken. Eten is een must. Ze sturen mensen gewoon weg. Soep van grootmoeders keuken. Niets van gemerkt. Leek wel soep uit blik met iets groente toegevoegd. Erg klantvriendelijk.

2,1
  8. Tjacko plender

Nog nooit zo'n onvriendelijk en slecht gastvrij restaurant mee gemaakt. Na een hele middag wat gedronken te hebben met de kerstmarkt en kerstparade. Eten besteld in totaal een beste rekening. Eten was op en we moesten tafel verlaten. Geen tijd meer voor toetje omdat de tafel gereserveerd was voor andere gasten. Echter had ik een week daarvoor gebeld om een tafel te reserveren en kreeg ik te horen in verband met de drukte reserveren wij geen plaatsen. Dus zonder toetje word je blijkbaar gewoon weg gestuurd. Nooit meer bij dit restaurant. Boycotten zoiets verdient geen enkel punt.

9. Ron Erkens

Lekker eten, goede bediening in een goede sfeer.

10. Ja het was druk vanwege Kerststad. Meteen ontvangen met dat we met 1,5 uur weg moesten vanwege Parade. Niet beste start, maar toch naar binnen. Na geruime tijd vroegen we hoe lang het nog ging duren voor we eten zouden krijgen. De 'gastheer' vond het nodig om de discussie aan te gaan of we al 1 uur aan het wachten waren! I.p.v excuus. Kwam zelfs met bonnetje om aan te tonen dat het minder dan een uur was. Erg sneu. Rode kool deelblokjes waren nog herkenbaar. Sla zonder dressing. Biefstuk van mijn zoon niet erg goed bereid. Zaak ziet er aardig uit. Maar alles staat of valt met goed gastheerschap en verzorgd en lekker eten. Oudere mensen naast ons werden ook al niet juist behandeld. Vervelend als je avond zo loopt!

11. Prima gegeten voor een prima prijs. Vlotte bediening ondanks de drukte. Punt van aandacht is de hygiëne. Na toiletbezoek geen zeep. Dus naar het damestoilet om daar mijn handen te wassen maar ook hier geen zeep. Medewerker om zeep gevraagd die weer een collega moest vragen. Uiteindelijk is er na enig zoeken 'ergens boven' een aangebroken flesje handzeep gevonden. Na mijn vraag hoe het (keuken)personeel na toiletbezoek zijn/haar handen wast liep de medewerker maar vlug weg. Hygiëne moet in de horeca naar mijn mening prioriteit nummer 1 hebben! Maar nogmaals verder prima gegeten.

12. Tamara Willems

13. Super vriendelijke uitbaters. Eten om duimen en vingers af te likken. Super gezellige sfeer. Wat wil een mens nog meer?

Wij gaan met veel plezier terug. Echte aanrader!!

14. Hebben op 7 augustus j.l. na reservering heerlijk gegeten bij Du & Ich. uiterst vriendelijk bediening. Op het eten was niets aan te merken, prijs kwaliteit verhouding was goed. Voor iedereen een aanrader om heerlijk te gaan eten in een prettige sfeer en een redelijke prijs. Zullen er zeker nog eens terugkomen en zullen vrienden en kennissen er op wijzen dat bij een bezoek aan Valkenburg eten bij Du & Ich een aanrader is.

Vier gasten uit Oostburg Zeeuws-Vlaanderen

15. Hebben hier heerlijk gegeten en heel erg op ons gemak gezeten. De inrichting van de zaak beviel ons zeer. Het personeel was heel erg vriendelijk en onze complimenten voor de kok👍.

Wij komen hier zeker nog een keer terug als we weer in Valkenburg zijn.

16. Lekker gegeten voor een goede prijs.

17. Smaakvol gegeten. (H)eerlijk verse producten. Knus en gezellig ingericht 👍

18. fam. Stoter

Eind februari op zondagavond met 6 man daar gaan eten. Zat lekker vol, dus gezellig druk. Ontzettend vriendelijke eigenaar. Waren 's middags al geweest om te reserveren. Ook toen erg gastvrij.
    Eten was top. Kaart uitgebreid. Veel aparte gerechten en je kreeg ook echt veel. Ieder zijn eigen verse groente en rauwkost + nog friet en aardappeltjes. Alles vers. Toetje ook top qua aankleding.
    Aangenaam warm zowel binnen als op terras met terrasverwarmers. Echt niets op aan te merken. Klein knus restaurantje wat een echte huiskamer sfeer heeft. Zeker een aanrader als je in Valkenburg bent.

19. We zijn met een groep van 9 komen eten. We werden super hartelijk ontvangen in een leuk restaurantje. Erg aardige bediening en het eten prima voor de prijs. Voor ieder wat wils!!! Een aanrader dus!!!

20. Eten niet te eten. Op de mayonaise en de sla na komt werkelijk alles uit de diepvries... totaal smakeloos. De spareribs en de varkenshaas waren niet af te krijgen, leek alaof ze het 6x opgewarmt hadden in de magnetron... geen wonder dat het er altijd super rustig is. Voor ons nooit meer!

21. Fam.Dautzenberg

Wij kunnen alleen maar goede recensie's schrijven want zowel het eten als de bediening is geweldig.

Wij waren er eerder al en zullen er ook nog vaak naar. toe gaan.

Deze keer hadden wij nog vrienden uit Hengelo meegenomen en ook deze mensen vonden het heerlijk.

22. Zeer vriendelijke ontvangt, het eten is er top, onze complimenten aan de kok. Een echte huiskamer sfeer, bediening heel vriendelijk. Hier komen we graag nog eens terug, we hebben met ons vieren een hele gezellige avond gehad.

23. ilona massink

Heel gezellig en lekker eten. Huiselijk gevoel.

24. Andre en Carolien

Wat een topper, dit restaurant gaan we bij vele aanraden. Je wordt heel vriendelijk ontvangen in een soort huiskamer sfeer. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en samen stralen ze de gastvrijheid uit. Je krijgt waar voor je geld, kwaliteit en prijsverhouding zijn zeer goed. De konijn op Limburgse wijze bereid is een topper. Varkenshaas saté is ook heerlijk, de wijze waarop dit klaar is gemaakt geweldig. Als wij weer naar Limburg gaan weten wij waar we gaan eten.

25. We hadden om 16.30 uur een tafel voor vier personen gereserveerd. Kwamen aan en werden totaal genegeerd. Zijn maar ergens binnen gaan zitten. Was erg koud in de deuropening. Wij vroegen of we in het voorste gedeelte mochten zitten. Mocht niet. Raar maar waar. Toen gevraagd of het elektrische kacheltje aan mocht omdat het zo koud was. Niet dat vond de eigenaar niet nodig hij had het warm genoeg. Maar wij hadden er ook genoeg van en gaven hem aan dat we wel gereserveerd hadden maar dat we op deze manier niet behandeld wilde worden en ergens anders gingen eten. Dat interesseerde hem totaal niet. Kortom een erg botte en zeer onvriendelijke eigenaar. Advies: ga er nooit heen. Het is een vreselijke onsympathieke man. We zijn ergens anders in Valkenburg gaan eten. Ergens waar men de klant wel serieus neemt. Nooit meer Du & Ich.

26. Heerlijk gegeten.

27. Zag er gezellig uit, maar bleek uiteindelijk luidruchtig. Obers lieten telkens de deur open als ze buiten moesten bedienen, waardoor de kou voelbaar was. 1 gerecht vergeten, dus 1 kind moest nog langer wachten. Voor het eten moesten we het ook niet doen. Niet de moeite. Ze deden allemaal hun best, maar konden het niet aan.

28. Vorige week met mijn man daar wezen eten. Ikzelf een heerlijk saté op, moet zeggen waren best grote sate's met heerlijke friet. Mijn man had Goulash met friet en groenten. Je merkt en proeft dat alles vers wordt gemaakt klasse. Zeer vriendelijke mensen, die het met plezier doen. Als we weer in Valkenburg zijn, gaan we zeer zeker weer terug.

29. Gezellig met mijn vrouw wezen eten. Het eten was heerlijk en de prijs viel best mee. Uitstraling was heel huiselijk en gezellig. De eigenaren waren vriendelijk en gastvrij. Zeker een leuke tent als je in Valkenburg bent. Gaan zeker weer eens langs.

30. Gezellige no nonsens zaak, wederom lekker en op het gemakje gegeten met vriendelijk personeel. Bedankt!

31. Eten was redelijk, zeker niet bijzonder. Simpele uitstraling.

Prijs aan de hoge kant voor wat je krijgt. Varkenshaas saté was 1 mager stokje met veel satésaus en een klein schaaltje boontjes en salade en wat frites.

32. Kim Vonken

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, gezellige ambiance. Echt een aanrader als je in Valkenburg bent, zeer centraal gelegen. Mijn complimenten voor Willy en Monique!

33. Heerlijk gegeten, top service en erg vriendelijke en gastvrije eigenaren. Wij komen daar graag weer eens terug.

34. Mariska

Heerlijk gegeten, gezellige eigenaren, top bediening, leuk terras waar je op je gemak kan zitten, voor herhaling vatbaar! Bedankt Willie

35. Ik heb er 2x heerlijk gegeten, de konijnenbout en de varkenshaas. Je kan er rustig zitten en als het wat kouder is staat de terras verwarming aan wat het aangenaam maakt. De bediening is vlot maar geeft je al de tijd als je nog even niet wil bestellen, dus geen haast en druk van snel eten en wegwezen. De prijs is goed voor wat je aan eten krijgt, een bord vol met een schaaltje met groente en salade en een ruime bak met patat. Ik zou zegen gewoon doen en er gaan zitten en lekker genieten van de gastvrijheid.

36. Ik had de bami speciaal gekozen, maar die kwam gewoon uit blik. Zat geen smaak aan, was lauw. Kortom voor die 10,95 geen goede maaltijd. Ik ging met honger en buikpijn weg. Heel jammer.

37. Maurice en Ans

Lekker en eerlijk eten voor een hele nette prijs. Ook de entourage is gezellig en uitnodigend, wij komen graag weer terug!

38. C.breij

Het oud-Hollandse gerecht: Keteltje zuurvlees gegeten. Het gerecht was overheerlijk , grote porties en de service was uitstekend. Alle gerechten worden zelf gemaakt!! Een echte aanrader!!

39. Lekker gegeten voor een prima prijs. Gastvrij personeel.

40. Tatiana Lief

41. Tatiana Lief

Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrij personeel, gezellige gelegenheid. Kortom helemaal top en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

43. F.Stevens

Prima gegeten en vriendelijke bediening.

44. Janneke P

Vriendelijk, hard werkend personeel, ze doen het met z'n 2en. Lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. Alle gerechten zijn vers en zelf gemaakt.

45. Nathalie

Wat een verrassende ervaring. Kleine knusse huiskamer met gastvrije eigenaren, je voelt je er meteen thuis. De gerechten werden leuk en smaakvol geserveerd. Een echte aanrader.

46. Prima eten voor een goede prijs! De service is erg goed en het personeel is erg vriendelijk! Echt Limburgse gastvrijheid! Kom hier zeker terug.

47. Jack Janssen

Prima gegeten, gezellige sfeer.

48. Knus, gemoedelijk en een vriendelijke bediening. Het eten is ruim voldoende en erg lekker en dat voor een betaalbare prijs. Als we in buurt zijn gaan we zeker weer langs.

49. Wederom heerlijk gegeten bij Du & Ich. Tomatensoep vooraf, saté van varkenshaas en een Dame Blanche als dessert. Alle gerechten gewoon heerlijk. Blijft voor mij een vaste stek als ik in Valkenburg ben.

50. Lekker en genoeg gegeten.

51. Limburgse gastvrijheid en heerlijk vers gegeten. We hebben genoten en komen zeker terug!

52. Heerlijk geluncht! Leuke mensen en lekker eten!

53. Een super gezellig eetcafe!! Leuke mensen en heerlijk gegeten! Wij komen hier zeker nog eens terug! Groetjes uit Nederweert.

54. Jolanda Engels Penders

De sfeer is goed en het is er gezellig. De eigenaren maken een babbeltje met je, het eten is lekker. Ook zonder social deal gaan wij er graag naar toe.

Gr Jolanda, Wilfried en labrador Teun

55. du en ich

56. Erg gezellig en gastvrije eetgelegenheid met erg vriendelijke eigenaren. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen er graag.

57. Riet Clairbois Mertens

We waren met de hele familie met een social deal bij Du & Ich, Ik had enkele tips t.a.v. de ober... Ik was helemaal vergeten ook te vermelden dat het eten prima verzorgd was; lekker, mooi aangekleed, smaakvol en meer als voldoende! Het was voor ons een leuke avond geweest!! Bedankt!!

Riet