Dionysos in Valkenburg

Lekker dineren, goed slapen en royaal ontbijten.

ma vanaf 16:00
di vanaf 16:00
wo vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

In ons restaurant kunt u genieten van diverse traditionele Griekse gerechten.

Er is voor elk wat wils van verschillende grill- en visgerechten, tot ovenschotels en vegetarische schotels.

4. Betalen pin Visa Master Card Diners Club American Express

1461984280 59
1479199112 88
1519367054 78

1. Rob de vries

Super goed eten, niet te zout, hoeveelheid zeer voldoende.

2. Dominique Adriaens

Vandaag het nieuwe concept van Grieks Restaurant Dionysos gaan proberen " All you can Greek ". Heerlijke gerechten, goede en snelle bediening. Met andere woorden voor iedereen die van lekker eten houdt en de Griekse keuken wilt proberen moet bij Grieks Restaurant Dionysos zijn. Een echte aanrader.

3. Wij hadden ons een avondje op 27-12-2017met de kids en kleinkinderen wel even anders voorgesteld… want het was een verlaat kerstdiner voor ons… Foei Foei wat een slechte ervaring totaal gebrek aan organisatie! Helemaal geen leuke ervaring! We moesten leeftijd van kinderen opgeven (geen probleem) maar dan wordt er meteen bijgezegd "en aub niet liegen over de leeftijd"… ja deuh We hadden telefonisch doorgegeven met hoeveel we waren en de leeftijden van de kinderen… maar blijkbaar was men dit vergeten… Verder moesten we goed opletten wat we bestelden want verspilling van voedsel werd niet gewaardeerd (terechte opmerking) maar er stond een boete op als je iets niet opat en je kon geen volgende ronde bestellen voordat alles op was… Het concept zou die avond voor het eerst uitgeprobeerd worden en zo zei men "wij hadden pech dat we met een grotere groep (6 volwassenen en 5 kinderen) waren"… dus daar vroeg men begrip om… maar dat zou geen reden mogen zijn dat de wachttijden tussen de gerechten fors opliepen, dat de voorgerechten niet gelijkertijd opgediend werden zodat sommigen van de groep konden eten en anderen niet, idem voor de hoofdgerechten (die waren koud voordat de bijgerechten geleverd werden) de kinderen hebben gedeelte van hun gerechten zelfs helemaal niet gekregen, dan werd een verkeerd gerecht geleverd en moest er weer gewacht worden, door de lange wachttijden werd ons gezegd, terwijl sommigen nog aan het wachten waren op hoofdgerechten, dat we onze tijd van 2 uur zouden overschrijden echt hé terwijl we zolang moesten wachten op ons eten zelfs drank bestellen verliep moeizaam omdat de bediening (2 meiden) geen tijd hadden om drank op te nemen, en dan denk je het ijsje zal nog wel iets goedmaken voor de kids… en dan krijg je 1 bolletje… echt de slechtste ervaring ooit met social deal. Misschien dat alles beter verloopt als je met een kleine groep of koppel gaat maar voor ons was het echt waardeloos verlopen.

4. We hebben hier 2 jaar geleden onze huwelijksnacht gehad. Dit was voor de eigenaren de eerste keer. En ik moet zeggen ze hadden het tip top verzorgd. Nu komen we hier ieder jaar rond onze trouwdag terug.
    Heerlijk eten vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Een blijvertje voor ons.

5. Angelique Fleischeuer

We hebben goed gegeten. Het was er erg rumoerig, waardoor de sfeer voor ons als koppel wat minder was. De serveersters waren heel vriendelijk, alleen de oudere serveerster, volgens mij ook de bazin, gaf ons de indruk dat ze er niet veel zin in had.

6. Negen cd meer

Royaal, lekker, zeer vriendelijke bediening. We komen er elk jaar graag weer terug met een bezoek aan de kerstgrotten!

7. Heerlijk gegeten. Sfeer was uitstekend. Bediening prettig en vlot! Het was erg druk en dat merkte je niet aan het personeel! Voor herhaling vatbaar.

8. De bediening was aardig. Wel heel erg snel met het afruimen van de tafel, zelfs al wanneer iemand van het gezelschap nog niet klaar was. Eten was matig en vrij flauw. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

9. Wij hebben met zijn tweetjes, op een rustige doordeweekse dag, heerlijk gegeten! De menukaart is erg groot en de kwaliteit van het eten is zeer goed. De bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

10. Peter De Rover

Heerlijk en rustig gegeten voor een leuke prijs.

11. Gerard uithol

Afgelopen vrijdag gegeten op aanraden serveerster een heerlijk gevarieerd voor gerecht gegeten, hoofdgerecht mixetgrill was eveneens zeer goed. Ook een aanrader is de zalm schotel was heerlijk en meer als voldoende.
    Na ijs met kersen was eveneens heerlijk, bedien gezellig en zeer correct.

12. Bert Keijdener

Het eten was goed. De bediening was goed.
    Het was alleen jammer dat het hoofdgerecht iets langer duurde en de kindermenu's toch al geserveerd werden zodat de kleintjes hun eten al op hadden op het moment dat wij nog moesten beginnen. Daardoor kwamen we zelf niet goed meer aan eten toe. Het was beter geweest als alles tegelijk geserveerd was.
    Wat wel weer goed was, op het moment dat de mededeling kwam dat het hoofdgerecht iets langer ging duren kregen we brood met kruidenboter geserveerd als goedmaker.
    De kinderijsjes werden geserveerd in glazen i.p.v. bekers. de bekers waren schijnbaar op. Niet handig bij twee kleine kinderen.

13. Goede en vriendelijke bediening en heel lekker!!!

14. Niek Duchateau

Lekker eten. Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Gezellige sfeer.

15. Al vaker het restaurant bezocht. Het eten smaakt altijd uitstekend! Prijs/ kwaliteit is naar mijn mening goed.

Ondanks de reservering even geen plek. Na 10 min. was dit opgelost. De bestelling plaatsen ging moeizaam. Eerst menukaart vergeten en daarna ons vergeten! Dat was minder. Als excuus zou ik zeggen, het was er extreem druk.
    Voorgaande keren heb ik die mindere ervaringen niet gehad.

16. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig sfeervol Grieks restaurant. Niet te groot niet te klein. Was gezellig druk.

17. Lekker gegeten, maar helaas zaten we bijna alleen in het restaurant.

18. Lenie und Sjoester

In één woord geweldig. Wij komen hier al jaren en telkens dezelfde heerlijke kwaliteit aan eten.
    Wij hopen nog regelmatig langs te kunnen gaan.

19. lei schaufeli

Heel lekker gegeten voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

20. John Kerkhoffs

We hebben er al vaker gegeten.Klasse restaurant!

21. Ik was hier met opa en oma en we hebben heerlijk gegeten. Ik zelf had de mix kinderschotel en die was erg lekker.
    VINCE. 10 jaar.

22. Henny Nix

Een aanrader voor wie van goed Grieks eten houdt. Vaak zijn gerechten bij Griekse restaurants soms vettig, maar hier was het heerlijk, goed verzorgd en gevarieerd.

23. Mariet Bezuijen

Heerlijk gegeten hier en de gastheer is echt gastheer! Heel vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

24. ben 12 punten

Eigenlijk 2 restaurants in één. Rechts een pita bar voor een heerlijk broodje giros tot 12u 's nachts open, en links een authentiek Grieks restaurant met heerlijke vlees en vis specialiteiten. Niet duur, wel lekker en goede kwaliteit. Ik kom er graag

25. valkenburger

Gewoon lekker Grieks eten zoals het bedoeld is, perfect!

26. Ik was met een groep mensen een dagje valkenburg en we hadden honger gekregen, dus gingen opzoek naar een restaurant. Uiteindelijk waren we hier uitgekomen. Maar dat bleek de grootste vergissing ooit te zijn. Als eerste waren ze de ouzo al vergeten, normaal krijg je dat overal als ontvangst.
    Daarna hebben wij bijna 2uur op ons eten gewacht terwijl er letterlijk niemand in het restaurant zat. Er kwam nog een andere tafel bij en die had zelfs het eten eerder gekregen. Mijn eetlust was al bijna weg. Uiteindelijk kwam het eten en ik verwachtte er heel veel van omdat het zo lang duurde, maar helaas was het een klap in mijn gezicht. Het eten was smakeloos en gewoon echt niet lekker, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!
    Dus bij deze bij dit restaurant wil ik nog niet eens gratis komen eten. En het grappigste van alles is de vrouw van de bediening zei "Ja sorry voor het lange wachten maar, we hebben het heel druk." Toen viel me echt niks meer in, er was niemand in het restaurant.

27. Matthijs&Corien

Geregeld gaan wij op vakantie naar Valkenburg en eten dan graag een bij Dionysos. Lekker en voldoende eten. Vriendelijke eigenaar, die ook de tijd neemt om even kennis te maken.... Waar zie je dat nog??

28. Dit restaurant was meer een Griekse snackbar, smaak van het eten was goed, niet duur, sfeer liet te wensen over, kinderen (van de eigenaar ?) brulden boven de veel te hard staande tv met voetbalwedstrijd uit. Zal me bedenken daar nog eens te gaan eten, jammer, want we hebben met het eten bij de "Griek" veel goede ervaring. Volgende keer een andere Griek dus.

29. Vorige keer ben ik voor het eerst in deze zaak komen eten.

Superlekker gewoon! De bediening was uitermate vriendelijk, en kon ons perfect helpen bij de keuze van onze gerechten.
    Een echte aanrader! Het vlees was zeer goed van smaak, en de hele zaak ademt een authentieke griekse sfeer uit!

Al bij al een toprestaurant, zal zeker nog eens terug komen!

30. Dit restaurant werd ons aangeraden door een cafe eigenaar in Valkenburg. Helaas viel het ons vies tegen.
    Ten eerste was de kerstversiering te wit (het licht dan), want het leek net alsof er tl-lampen ophingen wat de sfeer niet goed deed. Ten tweede kon de bediening ons niks uitleggen over de kaart. Het ging om een saus en het enige dat het meisje wist, was dat de saus met een likeur gemaakt was en dat er champignons in zaten.
    Het hoofdgerecht was droog en taai. De gyros was niet warm en de souvlakie spies was een en al pees. Normaal is dit gewoon vlees, maar dit leek wel een speklap op een stokje.
    Nadat we klaar waren met eten, leek het alsof ze ons niet meer zagen zitten. We wilden graag nog een dessert, maar niemand kwam ons wat vragen.
    Toen ik uiteindelijk m'n baklava kreeg was deze nog half bevroren. Dit heb ik dan ook terug gestuurd en in de plaats kreeg ik een gloeiend hete baklava.

Al met al een slechte zaak.

31. Het voorgerecht kwam erg laat.

Nog 5 minuten meneer, het stokbrood moet nog gebakken worden.... (bij navraag)

Ook het hoofdgerecht duurde erg lang, sommige klanten die na ons kwamen waren al met het hoofdgerecht begonnen.

Bij navraag..... nog 10 minuten meneer (wij zaten al een uur te wachten).

Maar goed het eten.....

De spies met varkenvlees taaaiiii.

De giros niet gekruid.

Toen we om de rekening vroegen kwam de vraag of het gesmaakt had.

Wij eerlijk gezegd dat het tegen viel (bij de eigenaar), toen hierover nutteloos gediscussieerd.
    Daarna ben ik maar opgestapt en bij de balie afgerekend en rechtsomkeer gemaakt.

O ja, de porties zijn kinderporties.

1,7
  32. Bas 24 punten

Vorig jaar lekker gegeten bij Dionysos. Daardoor afgelopen donderdag terug gegaan met 8 personen om lekker grieks te eten in Valkenburg. Helaas een echte tegenvaller. Hoofdgerecht was (te)veel en niet goed warm. Giros, souflaki en bifteki waren droog en de echte griekse smaken ontbraken gewoon aan het eten. Wij komen al jaren bij griekse restaurants door heel Nederland, maar dit was tot nu toe onze slechtste ervaring. Eigenaar was onvriendelijk en leek wel overspannen. Vrouwelijke bedieing was zeer vriendelijk hier lag het zeker niet aan. Pijs kwaliteit klopte totaal niet! Dus wij komen hier niet meer.

33. Gisteren (15-12-2010) hebben wij in dit restaurant gegeten.

Een gezellig en gastvrij restaurant. Het eten was prima en meer dan voldoende.

Waar veel Griekse restaurants hun kaart aanpassen aan deze tijd, heb je hier nog de keuze uit de traditionele gerechten.

Ook de ouzo bij binnenkomst ontbreekt niet.

Houden zo!

34. Zeer gezellig maar vooral ook goed restaurant. Het eten is goed en ook meer dan genoeg. Ook de service is super.

Een echte aanrader dit restaurant/hotel.

35. Prima restaurant, goede Griekse gerechten en tegenwoordig ook hotel. Dus na het diner nog wat drinken en je hoeft de deur niet meer uit, dus gelijk naar je kamer.

36. Een heel gezellig etablissement: hotel, restaurant, en broodjeszaak, een gezellig familiebedrijf.

We hebben restaurant en broodjeszaak al vele malen bezocht.
    En zijn steeds met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd.
    Gyros, souvlaki, garides, tong strelend.
    Afsluiten met een heerlijke Metaxa of Ouzo.

Echt een aanrader!

37. tineke en max

Wij hebben hier 2 maal heerlijk gegeten.

Gezellige zaak met heel vriendelijke bediening en overheerlijke gerechten. Vooral de sardientjes, die heerlijk gegrild waren en echt knapperig. Een echte aanrader.