• Catering

1388520153 64
1433282060 46
1576520163 66
1621282070 55

1. Ik kom hier ook al jaren, en het is altijd prima, vaste gastheren en de sfeer is lekker Grieks.
    Maar het eten is altijd goed, en dat is een mooi compliment.
    Prima Grieks restaurant!

2. Wij komen hier al jaren.
    Ik begrijp de heel slechte recensies niet.
    Dingen die hier worden geschreven, heb ik nog nooit meegemaakt.
    Ik ben afgelopen 25 jaar gemiddeld 10 keer per jaar in dit resraurant geweest.
    Drankje vooraf, erna, bediening loopt heel vaak langs. Wachttijd is goed. Grote keuze. Heerlijk vlees. Verse sla. Nooit verkeerde gerechten gehad.
    We gaan veel uit eten. Dit is een van onze favoriette restaurants.

3. Verschrikkelijk je kunt daar beter eten bestellen gaat zeker sneller.
    Na 3 kwartier eindelijk eten alles smaakt het zelfde wij hadden soort mix grill, het 1 was nog droger dan de ander en even zout .
    De tzazikie apart bestellen ? Zelfs daar moesten we op wachten.
    En alles plakt bah en als ze vraagt heeft het gesmaakt en je zegt nee word er niets verder gevraagd.
    Zeer slecht restaurant afrader.

4. Helaas bestellen voor 1 persoon niet mogelijk
    Minimaal €15

5. Eten en bediening was goed. We hadden alleen een ongezellige plaats in het restaurant. Als ik reserveer verwacht ik een goede plaats. Gasten die na ons binnen kwamen hadden niet gereserveerd en kregen een mooiere plaats.

6. Sjef diederen

We zitten te wachten op ons eten al een uur. Niemand komt eens kijken. De glazen drinken zijn al een tijd leeg. Op de wc stinkt het erg naar vocht en niet hygiënisch. De tafel van ons plakt.
    Kort samengevat gewoon vies!

7. Wat een deprivatie! Vroeger (ongeveer 12 jaar geleden) veel in dit restaurant gegeten. Altijd prima en naar tevredenheid. Nu volgens mij nieuwe eigenaar (eigenaresse). Harde friet, flauwe gerechten, tafel plakt, kaart plakt en veel te duur.
    Zelfs de mayonaise was over de datum.

De kerstmarkttoerist trapt hier natuurlijk in; wij echt niet meer!

3,4
  8. Voorgerecht (gehaktballen in tomatensaus) erg slecht. De saus leek op water, geen smaak en het vet dreef er zichtbaar op. De gehaktballen zelf waren kant en klare die zo in de magnetron zijn gegaan.

Hoofdgerecht (gyros en suflaki) matig tot slecht. De gyros was zo hard en taai, sommige stukken aangebrand, dat ik geen kaken meer over had van het kauwen, heb ook de moed opgegeven en het laten staan. Suflaki ging enigszins, salade lauw. Het personeel heeft naar mijn mening weinig oog voor de klant. Bij het weghalen van de lege glazen cola werd ook niet meer gevraagd of we nog drinken wilden bestellen en toen moest het hoofdgerecht nog komen. Bij het hoofdgerecht erg veel dorst maar geen contact kunnen krijgen met de bediening.

1,2
  9. Eten was zeer matig, waarschijnlijk veel uit de magnetron. De bediening liet ook te wensen over.

1,1
  10. Twee weken geleden hier gaan eten met vrienden. Absolute afrader. Bij binnenkomst (om 17:50) kregen we een tafeltje aangewezen en zijn daar vervolgens gaan zitten.

De bediening reageert nors en ongeïnteresseerd. De wachttijd voor de menukaart, het opgeven van de bestelling en het eten zijn véél te lang. We hebben zeker anderhalf uur moeten wachten op het eten. Na het vragen waar het eten bleef, kwamen ze opeens aanzetten met een flauwe salade.

Toen we het eten kregen bleek dat er op een van de gerechten geen tzatziki zat, omdat er een extra tzatziki besteld was. Het vlees was taai en smaakloos. De magnetron is er niet alleen voor baby voeding.

Na het eten naar binnen gewerkt te hebben, afgerekend en de Griekse kantine verlaten. Tevens hebben we ook geen cent fooi achter gelaten.

Kortom blijf hier ver vandaan!

2,7
  11. Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. Absoluut een afknapper. Nadat de bestelling was opgenomen duurde het een uur voordat we te eten kregen. Personeel draaft wel rond, maar ongeïnteresseerd en zonder sturing. Op enig moment vroeg een meisje of we al dessert wilden hebben - Lieve meid, we hebben zelfs nog geen hoofdgerecht gekregen. Na een half uur een ober hierop aangesproken - Mijn collega komt zo bij u ! De collega kwam na 10 minuten melden dat ons tafeltje over 3 minuten aan de beurt was in de keuken. Afijn, 10 minuten later werden 2 salades geserveerd, 5 minuten later de schotel voor mijn vrouw en weer 10 minuten later mijn vegetarische schotel, die zich het beste laat omschrijven als kroos in tomatensaus. De moeite genomen om iets te koken was er niet bij: er waren een paar blikjes witte- en sperciebonen opengetrokken, die gecompleteerd waren met drijfnatte aardappels. Een beetje opgewarmd in de magnetron. Niet te vreten. Ik heb de hele handel terug gegeven. De eigenares/kokkin was het daar niet mee eens - ies allemaal vers, heb iek allemaal zelf vanochtend klaar gemaakt. Excuses voor het lange wachten was er niet bij, ook geen kopje koffie of drankje van het huis.
    Als je je geld verbrandt heb je er waarschijnlijk nog meer plezier van dan wanneer je het in dit restaurant uitgeeft.

12. Veel voor weinig! Goed eten, goede bediening en goede sfeer! Aanrader.

13. Echt geweldig gegeten. De bediening is erg vlot en vriendelijk en het eten krijgt van ons een dikke 10.

14. Een griekse kantine. We hebben redelijk gegeten, maar de magnetron is favoriet. Ik had fetakaas in spinazie besteld (met bladerdeeg). Toen het op tafel kwam zag ik het al: magnetronwerk. En erg taai. Natuurlijk ff gemeld bij de aardige mevrouw, wat zei zij? "Ja dit is bladerdeeg van een slechtere kwaliteit en moet op, er is nog een klein beetje!" Duidelijk toch? Niet heen gaan als je lekker wilt eten, wel heen gaat als je van Grieks kantinefood houdt!

2,4
  15. Ben nu al een paar keer geweest over de afgelopen 3 jaar. Maar de laatste keer was toch echt heel slecht.

Leek net alsof het eten uit de magnetron kwam, zompig. En de bifteki was zooo gekruid dat je hele mond vol met peper zat.
    Niet te eten.

Daarnaast is de bediening met andere dingen bezig dan bedienen, als je drinken wil en ze komen langs kijken ze je niet aan gaan draaien gewoon weer om. Zit je bijna drie kwartier met vuile borden voor je neus voordat ze het uitruimen en dan binnen 3 minuten staat het hoofdgerecht op tafel..

Prijs/kwaliteit is dus erg slecht. Ga hier absoluut niet meer eten, terwijl ik hier eerst zo graag kwam. Jammer..

1,1
  16. De keuken en bediening zijn zeker niet de vlotste maar wat wil je in zo'n dorp. Het eten is verder prima maar Valkenburg ligt wel héél ver van Delphi, en van de Limburgse gastvrijheid is hier niets te merken. Ik krijg toch de indruk dat men hier meer gokt op de dagjesmensen dan een vaste klantenkring!

17. Wij komen er al jaren. Als de kinderen die nu rond de 20 zijn met ons willen gaan eten, roepen ze in koor. We gaan naar Delphi, willen we wat anders dan moeten we ze echt overtuigen.

Dus prima.

18. Omdat het heerlijk weer was op terras neer gestreken. Dit was geen succes, hele drukke straat met veel verkeer, loopt er vlak langs. Gesprek was niet mogelijk.
    Alleen voorgerecht gegeten, dit was prima. Ook glaasje ouzo ontbrak niet.

19. Naomi en Marco

Keurig bediend en prima gegeten in een leuk ingerichte zaak.

Glaasje Ouzo erbij. Achtergrondmuziek maakt het helemaal af.

Precies wat ik me bij een avondje Griek voorstel.

20. Tja, wat zal ik hier over zeggen. Er was helemaal geen sfeer. De baas zat meer buiten te roken dan dat hij supervisie hield.

Het duurde wat lang, maar het vlees was goed bereid, niet droog. De saus die normaliter erbij hoort, moet je kopen. De grote bonen met saus die bij het gerecht hoorden, waren ze vergeten.

Het nagerecht ijs met kersen was zuur. De gewone kersen waren op dus maar zure kersen gebruikt. Dat alles voor een relatief hoge prijs.

Geen aanrader.

5,5
  21. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik naar Delpi ben geweest. Eerst duurde het een eeuwigheid voor we het eten kregen. En daarna was het ook nog een grote teleurstelling. De vleesgerechten waren niet de porties die je bij een Griek verwacht. Het vlees was allemaal een beetje droog. Ook zat er niet de juiste saus bij het vlees. En toen we hierom vroegen kregen we het wel maar moesten hier later 4 euro voor betalen! De tongfilet was erg vet, niet op de huid gebakken. Leek wel uit een frituurpan.
    Een hele zware teleurstelling, het was het geld echt niet waard.

1,9
  22. Eten gezien over twee avonden is zeer goed.

Een aanrader.

Alleen jammer dat door gebrek aan Nederlands spreken er een wat nors over komende bediening was.

Maar dat zal mogelijk bij de Griek horen.

23. We hebben daar nu 3 x gegeten, en elke keer was het weer erg lekker. Goede bediening, goede sfeer en lekker eten.

24. dani parlag

Lekker eten.