Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1332099007 10
1600320618 35
1608209489 35
1671320456 35
1679209327 35

1. In deze trein is de eigenaresse en het personeel het spoor duidelijk bijster. Zeer ondeskundig, onprofessioneel en onvriendelijk personeel. Bovendien eten smaakt naar gebakken spons. Tevens werd ook nog een oudere slecht ter been zijnde vrouw, die wilde plassen, zeer onvriendelijk en discriminerend de deur gewezen. Snel een "stop trein" van deze toko maken. Schande voor valkenburg. Geen wonder dat er maar twee tafels bezet waren!!!

2. Even langs geweest voor koffie met gebak en pannenkoeken.
    Het appelgebak en de vlaai kwamen van AH en uit de diepvries.
    Beide waren in de magnetron opgewarmd en de appeltaart was oud.
    De koffie was slap en vies.
    We hadden ook pannenkoeken met fruit besteld. Dit fruit was gewoon
    fruitcocktail uit blik, de pannenkoeken gingen nog wel.
    De prijs/kwaliteit verhouding klopte wel: je betaalt weinig voor een
    slechte kwaliteit.
    De inrichting binnen is niet erg aantrekkelijk.
    Wij gaan er nooit meer heen.

4,7
  3. Lekker gegeten voor weinig geld. Personeel was vriendelijk. Kortom een aanrader!

4. Van de week gegeten met zijn vieren,eten was goed niet duur voor prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en de bediening was goed hebben erg met ze gelachen, dus al met al goed eten goede service leuke sfeer.

5. Miranda

Tijdens ons weekje vakantie zijn we hier 2x gaan eten. Wij kunnen ons niet vinden in de meeste recensies. Het eten was heerlijk. Simpel maar heerlijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. De eigenaar en het personeel was heel vriendelijk en gastvrij! Lekker gelachen 2 dagen. Wij gaan er zeker nog eens terug.

6. Aan de eigenaar: Stop ermee!!! Zo kunnen jullie geen tent runnen.. Niets klopt!

7. Bar bar slecht. Als Limburgse van geboorte schaam ik me. Limburg staat bekend als vriendelijk en gastvrij. Alle negatieve recensies over dit resaurant, lees deze tent, zijn waar... Te weinig personeel, onvriendelijk, lange wachttijden, na een half uur nog steeds het bestelde drankje niet ontvangen. Er liepen al mensen vreselijk mopperend weg! Wij besloten ook weg te gaan, had bijna hete soep over me heen gekregen en een scheldende ober die hierover zijn ongenoegen liet merken. Heb de maaltijden geannuleerd bij de bozige dame. She was not amused want ik moest toch begrijpen... Dat het druk was! Conclusie: ga hier niet eten, en advies voor de trein. sluit de tent en ga iets doen wat je leuk vindt maar ABSOLUUT geen horeca.

8. Mocht je hier willen eten, bij deze een waarschuwing ga hier niet naar binnen. Je wordt geholpen door een onmogelijk mens, is met recht een aanfluiting voor het beroep van serveerster. Bij het opnemen van de bestelling was er niks mogelijk, je mag alleen een menu kiezen. Heb je een allergie, heeft deze dame geen boodschap aan, je bestelt en moet voor alles betalen, en krijgt ook nog een grote mond. U snapt zeker wel dat we hier niet gebleven zijn. Ik zou tegen deze dame willen zeggen: hopelijk blijft u goed gezond en krijgt u nooit een allergie, of kies een beroep dat beter bij uw kwaliteiten past, deze actie is vast niet goed voor de zaak. Ik ben blij dat we daarna een restaurant hebben gevonden, met vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

9. Gisteravond met 4 personen binnen gegaan voor een hapje en drankje. Serveerster was erg nors en duurde lang voor ze onze bestelling op kwam nemen. Van de menukaart (A4'tje) konden we bij het doorgeven van onze bestelling alleen maar kiezen uit de menu's, want de kok had het te druk. Na een hele poos kwam ons drinken, onder andere ice tea (uit een pak van een duitse supermarktketen). Ons eten kwam maar niet. Mensen die na ons binnen kwamen kregen wel al hun soep. Welke uit reacties niet lekker was. Het duurde en duurde maar. We hebben ons drinken betaald en zijn opgestapt.
    Als we dit geweten hadden, hadden we eerst de recensies gecheckt. Slechte zaak, geen idee hoe deze nog kan bestaan. Totaal geen service en sfeer.

10. Zijn net kwaad weggegaan, werden geholpen door een vrouw, kan maar 1 ding bestellen wat zij wil rest is niet mogelijk anders werd de baas kwaad.

11. Zwaar waardeloos!!! Heeft letterlijk geen vriendelijk personeel vooral niet tegen kinderen. In een woord geen aanrader.

2,2
  12. Vreselijk! Geen sfeer te bekennen en er zat niemand binnen. Stom dat we dan toch zijn gaan zitten, maar he wij dachten het voordeel van de twijfel te geven.
    We bestelden een uitsmijter ham/kaas. Mijn man bakt thuis de eieren nog uit gebreide dan we hier als uitsmijter voorgeschoteld kregen, 2 bruine boterhammen met een wit gebakken spiegeleitje. Op 1 sneetje brood de kaas en op de andere de ham. Niet bepaald mijn versie van uitsmijter, maar ok. Onze jongens werden ook niet bepaald hartelijk ontvangen, zij mochten op de billen zitten en verder liever niets, anders kregen ze al 'doe maar niet' te horen. Toen we wilden afrekenen bleek de pin het niet te doen! Persoonlijk vind ik dat je dat vooraf hoort te vermelden! Konden wij nog langer binnen wachten terwijl mijn man geld moest gaan pinnen. Ik snap niet hoe deze zaak nog open kan zijn, ik lees dat er velen ons al zijn voorgegaan en dezelfde behandeling hebben mogen ondergaan.
    Ik vind het een vreselijke tent met slechte service en totaal geen waar voor je geld!

2,6
  13. Wij zijn maandag 1 augustus 2016 hier geweest, namen plaats op terras en liep maar 1 man in de bediening, overal vieze tafels... Moesten vrij lang wachten en uiteindelijk kwam deze man naar ons toe. We waren met 6 personen dus toch wel een leuke tafel om aan te kunnen verdienen. Helaas wat wij van de menukaart (lees een simpel A4tje ingeseald) wilden bestellen dat kon niet, want we konden alleen van de andere kant bestellen... Stond er niet eens bij dat dit tot bepaalde tijd was... Het ging om friet met hamburgers en frikandellen etc. dus ook niet eens broodjes van lunch o.i.d. Gelijk maar opgestapt en naar een ander gegaan. Maar als ik de andere recensies lees maar goed ook dat we meteen zijn opgestapt.

14. Volgende keer als wij een restaurant uitkiezen eerst maar naar de recensies kijken. Pannenkoek met spek kon niet, want de spek was net op. Dan maar patat met een frikandel en kroket (opengescheurd). Biefstuk was niet goed gebakken en rauw en werd ook niet gevraagd hoe deze geserveerd moest worden. Varkenshaas was droog. Slechts 1 bakje "groente", een klein beetje sliertjes-worteltjes en een plakje komkommer. Ice tea was zonder prik.

Pin apparaat was defect. Toilet smerig. Onvriendelijk personeel en werd niet tussendoor gevraagd of het smaakte. Ook niet de vraag voor eventueel een tweede drankje. Volgende keer met weekendje Valkenburg gezellig houden en nooit meer hier eten. Grote spijt dat ik überhaupt betaald heb.

15. Een restaurant waar je als je om 18.30 binnenkomt en vraagt of we kunnen eten je aangekeken wordt met een blik van moet dat? Nou kan nog net wordt er gezegd. Wij hadden toen al iets van drinken besteld. Komt ze ons dat brengen, vraag ik (nou meer een opmerking); ik kan hier toch wel pinnen? Nee dus!! Belachelijk toch. Ze nam het drinken zo weer mee terug en wij zijn weggegaan. Er zaten nog 4 en 2 mensen daar. Binnen 10 min waren ook zij buiten en om 19.00 was het gesloten. Dat noem ik zeer klantonvriendelijk. Wat voor restaurant ben je als je om 19.00 al dicht bent. Zeer slechte zaak.

16. Daniëlle

Walgelijk gegeten. Je krijgt bij je wienerschnitzel menu een kladje van die sliertjes wortel uit een potje en 1 stukje komkommer. Bij elk menu zou je groente krijgen. Toen wij daar vriendelijk om vroegen, een grote snauw en we moesten het met 1 doen want anders paste het niet op de tafel?? De kok kwam buiten even roken en man man.. wat zag die er vies en onverzorgd uit. Vies, bah, slecht en smerig... Nooit meer en voor anderen beslist geen aanrader!

17. We dachten lekker te kunnen eten wat we twee jaar geleden ook hadden gedaan. Maar de varkenshaas was echt te droog. Ook stond er dat we groenten erbij kregen. Maar de groente bleek de paar blaadjes sla te zijn. Toen mijn man vroeg of ze wat groenten hadden. Konden ze er niks bij maken. De vrouw wilde niet geloven dat de varkenshaas te droog was. Ze wilde het zelf niet eens proeven. De eigenaar noemde mijn man een mopperkont. En wou zijn verhaal niet aanhoren. Wij komen hier nooit weer.

18. J.Wijnen

19. Goed voor weinig geld. Leuke bediening.
    De voordeel menu's zijn zeker aan te raden.
    Ik kom hier zeker nog eens terug.

20. Als wij in valkenburg zijn eten wij meestal bij de trein eten is goed. Personeel is vriendelijk, ik snap niet dat mensen van die slechte recensies geven. Zeker de prijs / kwaliteit verhouding is prima. Voor € 10,50 krijg je een soep vooraf, frites met salade en een flinke schnitzel. En als dessert de keuze uit koffie of een ijs coupe.

21. Treurig in een woord! Eten in een "normale" snackbar is vele malen beter en je betaalt dan ook nog eens 1/3 van de prijs!
    Het was niet goed, niet gezellig en ze durfde voor een Westmalle €5,- te vragen! Die sporren echt niet!

22. Mirella hier nog een ontevreden klant

Tip ga hier niet zitten.

We zaten afgelopen week heerlijk een midweekje in valkenburg. Nou we dachten wat een leuke prijzen bij de trein en we kunnen daar lekker rustig zitten, niet zo druk als midden in het centrum. We zaten op het terras en de serveerster kwam. Niet eens normaal goede middag, wat willen jullie drinken? Heel chagrijnig. Nou oke dus wij doorgegeven wat we wilde drinken, kwam ze brengen en toen eten besteld.
    Ik zelf ondertussen naar de wc, die bleek slecht onderhouden te zijn. Deur ging slecht op slot, de wc bril zat los, rook er niet fris.
    Ook was de pannenkoek met poedersuiker half gaar, die was voor mijn dochtertje van 1,5 bestemd. Toen ik hem sneed in stukken kwam ik er achter, zeg ik er wat van dat de pannenkoek half gaar is zegt ze "geef maar terug doe ik hem nog even in de pan". Nou dat dacht ik niet dat die pannenkoek nog eens in de pan gaat. Toen heb ik gezegd laat de andere pannenkoek ook maar zitten. Toen zei ze "zo werkt dat niet hier". Ik zei daarop "maar bij mij wel". De andere hadden al hun eten en ik kon nog wachten... dacht het niet na deze reactie.
    We hebben dan ook gepast betaald en de pannenkoeken in mindering gebracht. Ook had ons dochtertje een geplastificeerde kaart vast en die werd van haar afgepakt omdat ze die wel eens kapot kon maken. Nou sorry ze hebben geluk gehad dat ik toen naar de wc was.
    Ik kom daar nooit maar dan ook nooit meer en raad iedereen het ook heel erg af om hier te gaan zitten. Het is zeer slecht, slechte bediening, slecht humeur, slechte pannenkoeken en een slechte wc.

23. Ontevreden klant.

We dachten even leuk te gaan zitten, 1 kind van bijna 16 maanden en met 4 volwassenen. Met een chagrijnig gezicht van de bediening, daar begon het mee. Even de menu kaart bekijken, met een kleine op schoot, raak de menukaart enthousiast aan, het werd meteen van ons afgepakt, het zou maar eens kapot gaan. Prima, maar zeg het normaal, het is een kleinkind!
    Okee, we hebben uiteindelijk wat besteld, een pannenkoek voor de kleine meid, was geen eens gaar, dan ook nog eens zeggen: "We doen het wel even terug in de pan." Gaat makkelijk als je de pannenkoek, al hebt opgerold. De rest van het eten was ook niet lekker, vies vet, geen eens zout bij de uitsmijter, veel te makkelijk klaargemaakt!
    Als je zo je geld moet verdienen, kan je beter de tent maar gaan sluiten!

24. een ontevreden klant

Slechte service. Om te bestellen zijn ze snel, maar dan duurt het lang voor je geholpen wordt (we staan hier ook maar met zijn drieën wordt er dan gezegd). Er stond mayo op de rekening waar we niet om gevraagd hebben, maar er gewoon bij zat.
    Pin automaat kapot en dan ook nog raar vinden als we geld willen halen. Er moest iemand achter blijven, want ze vertrouwden het niet (wat als ik alleen met kinderen was, ik vertrouw mijn kids dan ook niet aan ze toe).
    Misschien hadden ze een slechte dag, maar ik ga er nooit meer eten. Eten was matig en de kaart klopt niet met wat ze serveren.

1,1
  25. Uijttenboogaard

Eten: smerig in oud vet gebakken en dus teruggegeven maar geen nieuwe gekregen.
    Bediening: jonge jongen redelijk, blonde vrouw onbeschoft en geen oog voor de klant.
    Prijs: iedere prijs is te duur betaald (spijt dat we betaald hebben).
    Restaurant: geen klant te bekennen, we hadden het dus kunnen weten!
    Sfeer: het was er hartstikke koud.

26. We dachten dat we na een dagje uit gezellig konden eten, nou dat viel vies tegen! Ik bestelde liptonice en kreeg liddol ijsthee zonder prik of schijfje citroen en je betaald er flink voor, de kroketten waren vet, slap en opengebarsten, de friet was slap en met de schnitzel kon je ramen zemen het was net een verwassen zeemlap daarbij bestond de champignonnesaus uit goedkope pakjesjus met champignons uit blik die er zo ongebakken bijgekwakt waren en als je dat tegen de bediening zegt dan kun je een grote mond krijgen schandalig! Zo arrogant! En de wc's waren zo vies dat je je hond er nog niet zou laten plassen kortom ik ga hier nooit meer naartoe je betaald een hoop voor pure rotzooi en chagrijnige bediening mijn dochter van 3 kan nog beter koken!

2,2
  27. Adriano Di Leone

Tijdens een gezellig uitstapje naar Valkenburg moest ons zoontje erg nodig naar het toilet. Toen ik de ober? in het restaurant vriendelijk vroeg of we gebruik mochten maken van het toilet zei hij dat het alleen maar kon als we daar iets zouden consumeren. We schoven dus maar aan. Maar op de deur naar de toiletten toe stond dat het toilet 1 euro kostte voor niet-gasten. Vreemd dat we dus verplicht werden iets te consumeren. Het toiletbezoek was geen euro waard....
    ontzettend smerig... Er was zowaar nog wel zeep maar de papierrol om de handen te drogen was op.

De maaltijd was ook een zware domper...
    De mevrouw die ons bediende leek vreselijk chagrijnig...er kon werkelijk geen lachje vanaf. De kroketten smaakten naar oud vet en waren uit hun jasje gebarsten, de patat was nog melig en niet gaar. De tosti's voor de kinderen waren gemaakt van bruin brood....volgepropt met ananas, alleen de kaas was vergeten. Wat ook opviel was dat je voor ice-tea flink moest betalen, terwijl er gewoon een glas uit een goedkope Aldi-variant werd geschonken. Dat zal dus ook wel voor de andere drankjes gelden. Toen we na afloop van dit galgenmaal moesten betalen, werd ons helaas niet gevraagd of het had gesmaakt.(eigenlijk hadden we dat ook al niet verwacht).
    Dus gaf mijn man wat goede tips mee voor het keukenpersoneel...wat hem niet in dank werd afgenomen.
    De serveerster keek hem geeneens aan en liep weg...sneerde dat ze het door zou geven (niet dus) en claimde nog wel even dat het frituurvet de vorige avond nog ververst was. We waren met stomheid geslagen dat mensen in deze sector zo enorm arrogant kunnen zijn. Een hoop geld kwijt voor rotzooi en in alle opzichten een nare bijsmaak. Ons zien ze hier nooit meer in dit belabberde restaurant!
    Volgende keer toch maar die snackbar aan de overkant!!!!!

28. R.Willems

Op 27 aug.jl was de jaarlijkse afsluitingstocht van ons vakantieprogramma met verstandelijk gehandicapten. We kregen een heerlijk dagje Limburg wat erg goed en mooi was tot in de middag. We zaten erg veel in de bus dus waren we blij om onze benen te kunnen strekken en heerlijk op een terras te kunnen zitten.
    Er werd eerst wat gedronken, daarna nog een ijsje of iets anders. Onze groep bestond uit ong. 10 personen. De serveerster keek niet zo vriendelijk, er kon geen lachje vanaf. Ze moest misschien wel te veel lopen want onze mensen geven geen rondjes omdat ze daar geen geld voor hebben. Daarom moest ze nogal eens opdraven voor een consumptie. Toen kwam ze naar buiten en deelde mee dat de bediening stopte, we kregen niks meer. Wij waren erg verbaasd en vroegen waarom niet? We waren toch klanten en lieten toch geld daar. Waarop ze naar binnen liep en even later terug kwam met de barman. Of dat nu de baas was of bedrijfsleider weet ik niet maar hij stond in de deur en ik citeer hem:

Hier in Limburg is de slavernij al lang geleden afgeschaft.

Het kippenvel liep over mijn rug en we waren met stomheid geslagen. We voelde ons jaren terug geworpen in de tijd. Denk aan rassendiscriminatie en nog erger.
    We zijn met hangende pootjes vertrokken en moesten de mensen uitleggen waarom we weg moesten.

Blijkbaar voldoen deze mensen niet aan de als zodanig bekend staande Limburgse gastvrijheid.
    Hopelijk zijn deze mensen niet meer aanwezig daar, want het was echt mensonwaardig.

Afz.
    Jose Schuurkes
    Ria Willems

29. We kwamen er tegen half 8 aan, we werden niet eens ontvangen, maar meteen afgesnauwd door een serveerster met: "De keuken is dicht". Er werd niet eens op een vriendelijke toon gezegd van "Sorry, maar de keuken is dicht, U kunt wel nog voor een drankje terecht". De manier waarop wij afgesnauwd werden heeft er wel voor gezorgd dat wij er nooit meer naar toe zullen gaan.
    Als rasechte Limburger schaam ik me heel erg voor de mentaliteit van deze mensen.