ma Gesloten

1256201933 81
1287196908 77
1318191882 91
1555820019 87

1. We komen hier al jaren als we iets te vieren hebben. Altijd dezelfde kwaliteit en lekker eten. Ook al jaren dezelfde uiterst vriendelijke bediening.

2. Alweer eens bij de Munt gegeten, en alweer grote klasse. Heerlijk stukje vlees (en vis voor mijn vriendin), salade, frietjes, gebakken aardappeltjes en maar liefst vier soorten groente. Alles overheerlijk met zeer vriendelijke bediening! Zeer aan te bevelen!!!

3. Gerard Bovens

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten in een fijne omgeving.

4. De Munt

5. Jeffrey en Miranda

2E kerstdag gegeten. Gewoon a la carte. Bediening super vriendelijk. Eten erg lekker en ondanks dat het vol geboekt was, niet het idee dat het een bomvolle bedoeling was.
    Kort om een echte aanrader.

6. David heijen

Lekker eten voor een goede prijs.
    Zeer gezellig zitten in een leuke kerstsfeer.

7. Lekker eten. Goed op smaak. Grote porties.
    Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.
    Vriendelijke bediening, al hadden ze het door de drukte niet helemaal onder controle.

8. Tamara Monse

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Wel erg warm binnen en zodoende de koffie buiten op het terras gedronken. Het wild menu was voortreffelijk maar wel veel.

9. Heerlijk gegeten ouderwets lekker met verschillende soorten verse groente. Het is wel allemaal heel veel, voor mij teveel.

10. Rob Habets

Goed restaurant met gevoel voor gastvrijheid. Kortom, top!

11. Heerlijk gegeten! Uitgebreide kaart, attente bediening en ze doen erg veel moeite voor je als je intoleranties hebt.
    Als je bestelling wordt opgenomen en je eten wordt even later geserveerd zonder dat er gevraagd wordt wat je had besteld, dan weet je dat de bediening attent is en oplet. Ze weten bij wie welk gerecht hoort!

12. W vd Maden

Keurige bediening, lekker eten, kortom goed

13. Heerlijke asperges!!

14. Stef Remy

Super soirée, une terrasse bien chauffée. Bonne qualité de nourriture. Personnel agréable, souriant et bienveillant. À conseiller.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Super avond, een goed verwarmd terras. Goede kwaliteit van het eten. Aangenaam personeel, vrolijk en beleefd. Aan te raden.

15. Wil en Josette Pisters

In een woord door 7 tafelgenoten GEWELDIG in alle opzichten.

16. Afgelopen zaterdag in de drukte van de kerstmarkt heerlijk gegeten met een groepje van 8 personen. Allemaal a la carte besteld. Iedereen had wat anders, en ondanks de drukte hebben we een uitstekende kwaliteit gekregen waar niks op aan te merken viel. De bediening is aardig en vriendelijk en maakt soms ook een leuk grapje tussendoor. De zaak is ook mooi aangekleed in de kerstsfeer. We hebben hier genoten en komen zeker weer terug als we weer in Valkenburg zijn!

17. M van Dommelen

Zondag 29 november waren we een dagje in Valkenburg met mijn moeder van 86 jaar, we wilden een kopje koffie gaan drinken en omdat het redelijk weer was en het terras verwarmd was gingen we aan een tafeltje buiten zitten.

Mijn moeder heeft een rollator en die hebben we op een plaats gezet waar een stoel stond, mijn moeder wilde wat beschermd zitten vanwege de wind, dus we hebben haar stoel verplaatst.
    Helaas kwam een zekere meneer naar buiten voor de bestelling en ons werd vriendelijk en zeer duidelijk verteld dat we de stoel niet mochten verplaatsen want meneer beweerde dat dit ten kosten ging van de bediening en we verhinderden dat klanten konden zitten op zijn terras.
    Dus met andere woorden liefs geen mensen met beperkingen.

We zijn opgestapt en tegenover op het terras gaan zitten waar we zeer viendelijk werden ontvangen en ze niet moeilijk deden over een rollator of verzetten stoel. Dus wees gewaarschuwd laat: oudere mensen met hulpmiddelen niet plaats nemen op het terras van De Munt in Valkenburg. Zal dit opgeven bij Radar voor de koude douch.

18. We hebben hier afgelopen woensdagavond gegeten. Alles maar dan ook alles was top. Lekker en niet te vergeten vers. We waren met vier, 3 namen het maandmenu. Genoeg keus en ik nam wild. Was erg maar dan ook erg lekker. Zelfs de appelmoes bij mijn menu was vers gemaakt en niet uit een potje, heerlijk gewoon. Jongens ga zo door, tot de volgende keer. Komen zeker terug.

19. Wij zijn afgelopen week hier gaan eten. Het was mooi weer en druk. Ondanks dit was het personeel zeer behulpzaam. Het eten is dusdanig geserveerd dat je het met respect eet. De tongfilet was heerlijk. Net als de groenten. Ondanks dat wij in Noord-Holland wonen komen wij zeker terug!

20. Miranda. Ik kom van ver

Super lekker gegeten. En top personeel.

21. Afgelopen zondag daar gegeten omdat we nu weer eens vis wilde eten ipv de Griek. Ik had tong en mijn man kabeljauw, beide gerechten rond de 21 euro. De smaak van vis was op zich goed maar de portie heel erg klein, hoewel ik geen grote eter ben. Schaaltje matige patat en een schaaltje met warme groentes waar ik juist zo'n trek in had. Bleek een beetje spinazie a la creme, wat spercieboontjes, klein beetje doperwtjes, worteltjes en paar stukjes bloemkool. Alles bij elkaar volgens mij het meeste uit een potje/blikje. Wij vonden het heel erg tegenvallen. Te hoge prijzen voor matig eten. Voor ons weer de griek de volgende keer. Ook totaal geen interesse of het had gesmaakt.

22. Roy 5 punten

Zijn hier in Juni geweest, maar het eten was heerlijk bediening prima!! prijs gewoon netjes, niks op aan te merken, zeker een aanrader!!

23. Hierzo kan je lekker eten het is er vertoeven, vriendelijk personeel

Dit is zeker een aanrader als je lekker wilt eten

24. Tijdens een week vakantie zijn we enkele dagen Limburg gaan bezoeken, waaronder 2 dagen in Valkenburg.

Van tevoren zoek en lees ik dan altijd even op internet welke restaurants dan open zijn en hoe er over geschreven wordt.
    Dit restaurant had goede beoordelingen dus afgelopen woensdag een afspraak gemaakt. Van tevoren nog even de Christmas Parade bezocht (jongeren dansen op kerstmuziek door de straten ( 2 x per week).

Het restaurant zit midden in het centrum in een drukke winkelstraat. Wij zaten aan het raam dus dan kijk je je ogen uit. Het restaurant is nogal bruin van binnen. Dus bruine lambrisering, stoelen, tafels, vloer e.d. , daarnaast lampen uit de jaren 80. De een zal het gezellig vinden, de ander wat gedateerd.

Onze tafel was nog niet gedekt maar dat werd in een sneltreinvaart gedaan, ik kreeg het gevoel van 19.30u binnen en 21.30u buiten.

We hadden s’ middags de menukaart bekeken en hadden wel zin in 2 gerechten die waarschijnlijk voldoende zouden zijn.

Geen amuse of zo, de heldere runderbouillon werd gebracht. Goed gevuld met groenten en rundvlees. Op de menukaart stond : fijn gesneden, het was meer grof gesneden.
    Een groot vol bord, waarbij de soep niet heet was maar net warm (in zo’n groot bord koelt de soep snel af), jammer. Daarbij voldoende stokbrood met kruiden en roomboter.

Als hoofdgerecht hadden we weer eens zin in een gerecht wat we vroeger wel eens bestelden: Chateaubriand.
    Een dubbele biefstuk van de ossehaas. Lekker mals waarbij bijna de helft op een warmte schaal werd klaargezet voor als wij ons bordje hadden geleegd.

Bekende bijgerechten werden hierbij gereserveerd zoals: gebakken champignons (prima van smaak), rode kool, spruiten boontjes en een mix van salade. Daarnaast nog een stroganoffsaus met frites en gebakken aardappeltjes. Het was meer als voldoende.

Als wijn had ik een tempranillo gekozen. Deze was van Wijnhuis Vicente Gandia (Marques) van de familie de Chive.
    De tempranillo heeft wat geur van hout, best bloemig en een langere afdronk. We vonden deze later toch best zwaar en hebben de fles niet leeggemaakt. Hij smaakte wel goed bij het hoofdgerecht.

De dames van het personeel waren vriendelijk en hadden wel wat aandacht voor de klant, maar de bedrijfsleider of eigenaar(?) zetten de hele avond het tempo erin en dat is niet fijn. Je voelt jezelf een beetje opgejaagd.

Voor de prijs hoefden we het niet te laten, voor met hoofdgerecht totaal € 57,00 en de tempranillo € 19,50. Leonie had nog een flesje water. De soep had warmer gemogen en de eigenaar (bedrijfsleider) had alles op een tempo van 85% mogen afwerken.
    Dat voelt dan wat meer ontspannen aan tafel en volgens mij ook voor het personeel.

25. Paula van der Salm

Heel lekker gegeten! Zeer vriendelijk personeel. Zelfs met mijn dieet werd rekening gehouden. Echt een aanrader!

26. Erg vriendelijk personeel, eten uitstekend, goede wijn, kortom een echte aanrader!

27. Erik B. 112 punten

Zeer prettige en gemoedelijke bediening, die geen moeite teveel is.

Na een heerlijk uitgebreid voorgerecht (de proeverij--aanrader !) hebben we overheerlijk asperges gegeten.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

28. Kuipers

Samen met mijn man dit weekend gegeten bij De Munt in Valkenburg. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Dan jullie wel voor de fijne avond.

29. Heerlijk gegeten met 8 personen. Er hing een gezellige en gemoedelijke sfeer. Top!

30. Jan en Hetty

We komen hier al sinds januari 2005. Wij hebben het er altijd goed naar onze zin en genieten elke keer weer met volle teugen.

31. Mijn vriendin is sinds kort erachter dat ze geen gluten mag. Dus we vroegen hier of we hun gebakje konden eten, ze gingen door tot ze het juiste antwoord wisten, want ze wilde ons een goede service bieden wat zeker lukte. Ook bij de chocomel zijn ze uitgebreid nagegaan of het veilig was of niet. Helemaal top, daar kunnen ze hier in Rotterdam nog wat van leren!

32. Tijdens een dagje Valkenburg hier gestopt voor even te rusten. Bij plaatsnemen op het terras, stond de bediening al naast de tafel. Deze was dus vrij vlot. Heel vriendelijk werd onze bestelling opgenomen. We namen beiden koffie met Limburgse vlaai. De koffie werd geserveerd in een klein kopje en was vrij sterk. Desondanks was het wel heerlijke koffie. Beiden hadden wij de rijstevlaai genomen. Deze was verrukkelijk en mooi geserveerd op het bordje met poedersuiker eroverheen. Het terras is mooi gelegen met uitzicht op de historische vestigingspoort. We betaalden rond de 8 euro, wat niet duur is voor wat je krijgt. We komen hier zeker weer!

33. Super lekker eten, wij hebben hier afgelopen zomer 2 keer gegeten en vonden het erg lekker!!! Het personeel is erg aardig en de bediening is top!! in een woord GEWELDIG!!

34. Aantal weken geleden tijdens weekendje weg hier gegeten.

Hele gezellige tent.

Goed eten.

Vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader!

35. fred en henny

Afgelopen week hier gegeten - niets dan lof over dit restaurant-

Perfect eten - met liefde klaargemaakt - vriendelijk personeel -

Prijzen redelijk gezien de kwaliteit. Als we weer terug komen in valkenburg dan gaan we zeker weer bij de munt eten.

36. Reitsma

Heerlijk eten, goede prijzen en prima bediening! Vaste prik als we naar Valkenburg gaan. Complimenten!

37. We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en attent. Het eten werd in 2 porties gebracht zodat we warme asperges bleven eten.

Heerlijk!. Voor herhaling vatbaar.

38. Ontzettend lekker gegeten, boven verwachting. Warm en modern interieur. We komen zeker hier nog een keer terug.

39. Wij zijn daar een paar keer wezen eten.

Het was altijd goed eten, zowel middag en avond.

Leuk personeel.

Wij komen er zeker terug.

En wij waren met een grote groep, allemaal waren ze tevreden.

40. Afgelopen vakantie gegeten bij de Munt.

Eten was heerlijk, bediening prima!

Misschien zou de presentatie van het eten en het interieur wat moderner kunnen, spannend is het namelijk zeker niet.

Al met al een fijne avond gehad!

41. Onlangs hebben mijn moeder en ik weer een keer gegeten bij de Munt.

Een voortreffelijke bediening, een mooie en verrassende kaart en geweldige gerechten maken van een avondje uit eten een echt avondje uit.

Tot héél gauw en veel succes.

Paula Thijssen Bosch, Peter Thijssen.

42. Kim

43. Wij gaan wel vaker uit eten bij De Munt en ik moet zeggen het eten verveelt nog altijd niet. Lekkere producten en zeer vriendelijke bedienig. Ik ben nog nooit met een hongerig gevoel naar buiten gegaan, integendeel. Prijs/kwaliteitsverhouding vind ik heel netjes.

Tot gauw.

44. Afgelopen week bij "De Munt" gegeten. Het eten was redelijk; we hadden een wienerschnitzel besteld. Wat we wel erg jammer vonden (het oog wil ook wat) was dat de schnitzel zo op een bord was gegooid, een stukje citroen erop and thats it! De gebakken aardappeltjes kwamen eerder uit de frituur dan uit een pan.

De bediening was goed en erg aardig. Wel hebben we 20 min zitten wachten tot onze borden weer werden afgehaald, terwijl de serveerster het tafeltje naast ons kwam vragen of alles nog naar wens was, en ons niet zag. Uiteindelijk zelf maar naar de kassa gegaan. Het meest gênante was dat er mensen na ons aan onze nog volle tafel gingen zitten.

Ik zou hier niet weer snel terug komen.

4,9
  45. Wij komen er eigenlijk alleen met Kerstmis en eten dan op afspraak een vooraf besteld menu en dat is SUPER LEKKER.

Prijs/kwaliteits verhouding is redelijk. De bediening is vriendelijk en heel goed. De moeder is als een kloek en bewaakt de zorg van haar klanten zeer goed.

46. Loes77 370 punten

Prima restaurant. Vooral de chateau briand. Gezellig ingericht. Vriendelijke bediening.

47. Is maar een kleine kaart maar het eten is perfect. Vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer.