Al meer dan 40 jaar is het ons een genoegen U in een gezellige, ongedwongen ambiance te mogen verwennen.
Ons streven naar een "eerlijk" product in een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft ertoe geleid, dat wij ons mogen verheugen in een uitgebreide klantenkring uit binnen- en buitenland.

Wij staan er borg voor dat onze gerechten met zorg worden bereid uit dagverse producten en ingrediënten, waarbij wij het gebruik van half- en kant- en klaarproducten waar mogelijk mijden.
Hierdoor kan bij grotere drukte soms een wachttijd ontstaan.
Wij vragen U hiervoor enig begrip te hebben. Graag houden wij rekening met eventuele allergieën of intoleranties. Vraag gerust een van onze medewerkers.

1416731967 86
1420877277 86
1470620992 85
1487202231 74
1512074088 75
1516219398 78
1520364707 77

1. Het eten was super goed.
    Maar gastvrijheid weten ze in dit restaurant niet wat dat is.
    Bediening heel nors en niet vriendelijk.
    Ik zal hier nooit meer gaan eten.

2. Paul van Bunderen

Prettig ontvangen. Aangezien wij geen alcohol (meer) drinken, maar toch wel wijn prettig vinden bij eten in een restaurant stemde men er in toe een wijn te halen, die wij graag hadden en dat tegen een zeer geringe meerprijs. Vinden wij grote klasse.
    Qua eten had mijn vrouw vooraf de uiensoep (heerlijk met veel gegratineerde kaas) en als hoofdgerecht een eveneens uitstekende kalfslever. Zelf begon ik met overheerlijke kikkerbillen in een romige knoflooksaus en daarna voortreffelijke konijn in een zoetzure saus met pruimen.
    Wij zijn kritische eters, maar hier kunnen we helemaal niets op afdingen. Zeer tevreden.

3. Vanavond weer bijzonder goed gegeten, net als bij ons eerste bezoek aan De Gouden Leeuw. De kok heeft hier altijd zijn beste avond, lijkt het wel. Groenten perfect, daar houden we erg van, heerlijke bijgerechten en voortreffelijk bereide reerug. Heerlijk! De bediening was ook deze keer weer van grote klasse: gastvrij, hartelijk, attent, wat een feestje is het om hier gast te zijn! De serveerster herkende ons niet alleen, heel bijzonder als je nog geen stamgast bent, maar wist ook nog van onze voorkeur voor bepaalde gerechten. Ook haar collega’s verdienen niets dan lof. Zulke geweldige personeelsleden wens je elk restaurant toe!

4. A.L. van Vliet

Ik heb hier heel lekker gegeten. Als ik dichterbij had gewoont, was ik zeker vaker langs gegaan ;-)

5. Wij zijn al jaren vaste klant bij de Gouden Leeuw. Ze hebben een uitgebreide kaart en de porties zijn ruim. De prijs / kwaliteit verhouding is ruim voldoende. Vriendelijk personeel en een gemoedelijke, huiselijke ambiance. Aanrader.

6. Zus van loo

Vers eten, vriendelijk personeel.
    Wij komen hier al 30 jaar. Van mij 5 sterren.

7. De decker

Eten was super lekker en verse producten.
    Een echte aanrader!!!!

8. Vorig jaar kerstmenu, belachelijk slecht. Groente, rode kool en droge sla friet zo slap als een vaatdoek en sticks niet op temperatuur. Zeker een nieuwe kok in dienst. Voorgaande jaren hebben wij daar altijd voortreffelijk gegeten. Dit jaar hebben wij besloten om ergens anders te gaan eten, en met succes.

9. Rob en Heleen

Heerlijk gegeten zoals iedervjaar eigenlijk. Sfeervol en gezellig restaurant. Uiensoep heerlijk!! Stoofpotje en de vleesspies waren ook erg lekker. Kortom, volgend jaar weer!

10. Onlangs zijn we met een groep gaan eten bij dit restaurant. Allereerst werden we heel hartelijk ontvangen. De saté was hetgeen wat vooral in de smaak viel: perfect gebakken en een geweldige satésaus! Ook de bakjes met frietjes, salade, aardappel partjes en warme bloemkool waren ontzettend lekker en gaven het geheel een hele amicale sfeer. Ik raad dit restaurant zeer zeker aan en aan mij hebben ze er een vaste klant bij!

11. Hans en Laura

Vooropgesteld: Wij komen al jaren bij de Gouden Leeuw in Valkenburg. Het was er goed eten, met de nadruk op was. De Gouden Leeuw is een plek waar je zeker lekker kunt eten. Voor ons is eten bij de Gouden Leeuw een feestje en kijken wij uit naar een etentje bij . . . . .

Maar gisteren even niet. Wij zijn met 10 man geweest. Familiefeestje en op ons advies eten bij de Gouden Leeuw.
    Een paar van onze groep namen sate..(normaal heel lekker en mals). Maar nu droog, zelfs een bord teruggestuurd. Volgens de keuken was er niets aan de hand en was het goed. De Spareribs (normaal super) waren niet goed heet. Een beetje warm, maar waar ze normaal van het botje vielen moest je nu flink snijden en met je tanden het vlees er van af trekken.
    De voorgerechten waren te eten, maar niet het feestje dat wij gewend zijn.
    Kenbaar gemaakt dat wij niet tevreden waren, maar ze konden er niets mee. Aanbod voor een drankje is vervolgens door ons afgeslagen, daar zaten wij niet meer op te wachten.

Maar wij zien het aanbod toch als een teken dat ze wisten dat het niet goed was. En dat het niet goed was is zeker.
    Wat de man in de keuken deed weten wij niet, maar hij is niet bezig geweest met het bereiden van een goede maaltijd.

Jammer.
    Maar nu is nog het meest jammere dat wij op zoek moeten naar een restaurant waar wij wel goed kunnen eten, want bij de Gouden Leeuw komen wij niet meer!

12. Zojuist wederom heerlijk genoten in dit geweldige restaurant! Het eten, de sfeer, de bedieding in 1 woord top!!! Aanrader voor eenieder die houdt van een informele gezellige sfeer met super gerechten!!

13. Voor de erwtensoep mogen ze me ieder nacht wakker maken! Ook de scampi-spies en de varkenshaas met pepersaus waren erg lekker. Kortom: een restaurant om naar terug te komen!!

14. Desmidt Mario

Grote porties, maar geen fijne keuken: vlees was teveel gebakken, kikkerbillen in het frietvet in plaats van in de pan, saus te dik. Niet voor herhaling vatbaar.

15. We zijn op aanraden van het Hotel hier terecht gekomen. Prijs/kwaliteit te duur voor het geen wat je krijgt al hoewel de garnituren bij de biefstuk heel smaakvol en ruim waren. Mijn vrouw bestelde een garnalencocktail vooraf en kreeg rivierkreeftjes. Bediening was stug en moeilijk te verstaan. Al met al niet gekregen wat we verwacht hadden.

16. Jack van Gangelen

We hebben hier opnieuw super gegeten! De prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Echt een aanrader.

17. Afgelopen week twee keer gegeten in dit restaurant. In 1 woord voortreffelijk, zowel het eten als de bediening was erg goed. Ook de hoeveelheid was meer dan voldoende. Zeer smaakvol gegeten. Personeel erg vriendelijk en attent. Als we weer in Valkenburg zijn, zullen we zeker dit restaurant gaan bezoeken. Chapeau!

18. Wederom weer heerlijk gegeten gisteren. De uiensoep is echt super! Daar komen wij zeker weer voor terug!
    Gezellige bediening en goede service.

19. Anouk Eskes

Erg goed en leuk restaurant! Bediening is redelijk, vooral jonge meisjes. Eten dat geserveerd wordt is goed, met als uitschieters de gevulde uiensoep en de overheerlijke saté. De plek van het restaurant is ideaal; in de grote straat maar niet bij het alledrukste stukje. Ik zou hier zeker nog een keer komen eten, gewoon omdat ik weet dat het hier fatsoenlijk is. Als je naar de toiletten gaat loop je langs de keuken en deze ziet er verzorgd uit. Voor herhaling vatbaar!

20. Wij komen al jaren met het gezin eten bij de Gouden Leeuw. Elke keer bevalt het ons weer prima, je kunt hier heerlijk eten tegen een schappelijke prijs en je krijgt voldoende eten op je bord. Het personeel is ook altijd vriendelijk naar ons toe en heeft alles goed onder controle. De koffie is erg goed verzorgd, wat wij erg belangrijk vinden aangezien wij erg veel van koffie houden en wij hier dus veel waarde aan hechten. We zullen nog vaak gaan eten bij de Gouden Leeuw en zullen het zeker voortvertellen!

21. Onze ervaring met de gouden leeuw valkenburg aan de geul is goed, gelukkig niet feiloos (het zijn tenslotte mensen die er werken). Eten is goed, bediening is goed, en service, daar hebben wij al helemaal niet over te klagen (zouden wij anders met ons grote gezin regelmatig samen of de kinderen appart terug keren? En dat al meer dan 20 jaar). Ook wij hebben een grote vriendenclub, vooral ik spreek vaker af bij de gouden leeuw met mijn vrienden, lekker soepie, heerlijk koel glas bier, en mijn dag kan niet meer stuk, ook niet na een onverwachte Ice Bucket Challenge.

22. Je gelooft het nooit wat hier gebeurt!! Ga ik met mijn vriendin even lekker eten en drinken in valkenburg, zaten lekker gezellig, drinken besteld eten besteld, even genieten. Komen er een paar vrienden en familie leden aan, die erbij komen zitten, totaal met 12 personen [ook kids]. Hebben allemaal nog wat besteld en ook zij gaan overleggen om te eten daar. Gelijk komt er uit het raam een hoop water!! En geen glas of een emmer, maar veel!! Diverse mensen van ons nat, diverse tafels nat, kussens nat, klein kind in kinderwagen nat. Wij boos reageren, de bazin boven aan het raam, boos naar ons toe. Mensen op straat die het zagen gebeuren vonden het niet normaal en zelfs mensen die wilde gaan zitten liepen weg. Komt de bazin naar onderen, bied mij en mijn vriendin een kopje koffie aan en de mensen die het hardst getroffen zijn laten ze lopen en zegt ze niet eens sorry tegen [alleen tegen ons]. In totaal 65 euro moeten betalen voor drinken en eten samen en een kopje koffie gratis, zeik nat, moederdag verpest, 10 boze klanten [en de klanten die wilden gaan zitten] weg. Gaat mevrouw naar binnen, nergens meer te bespeuren en laat het personeel achter met de boze klanten, bah bah. Zelf zijn we uit het dorp en veel kennisen en vrienden van ons komen/kwamen [nu zeker niet meer] hier. Er gaan veel geruchten over de spontanietijd en vriendelijkheid van de eigenaars en dat zie je ook aan de mensen/klanten die er nog komen, veel is bevestigd vandaag. En lang niet meer de zaak die het ooit was. Steeds meer mensen blijven weg. Een goed gesprek en redelijke oplossing had ik wel op zijn plaats gevonden. Maar ja, hoe goed ben je als je op een dag bijna 300 euro kunt verdienen [of misschien nog meer als we allemaal hadden gegeten en gedronken en wilde blijven zitten] en veel klanten verliest door een stommiteit die jezelf maakt. En daarbij interesseert het hen ook nog helemaal niet laten ze blijken. Mensen let op en kijk uit.

Eten is daar goed, personeel goed maar service en eigenaars hebben in valkenburg een slechte naam. Laat je niet afblaffen. Je moet alleen betalen en de mond houden net als wij nu moesten doen. Goed bezig!!

24. Beetje oude ambiance maar daardoor uniek en speciaal in Valkenburg. Geweldig eten. Vooral de uiensoep en de saté. Bijgerechten zijn in overvloed. Voor de kids wordt zelfs bij drukte iets gemaakt bijvoorbeeld pannenkoeken terwijl ze niet op kaart staan.

25. Erg goed eten! Lekker, ongecompliceerd en flinke porties. Hier sta je met een goed gevoel van tafel op. De (nogal jonge) bediening moet nog wat bijleren, maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geboden eten! Aanrader!!

26. Kindvriendelijk, ruim opgezet. Grote porties. Prima eten. Aanrader als je gewoon ongecompliceerd lekker wilt eten.

27. Ruud 10 punten

Geen nouvelle cuisine maar stevige porties en een prima kwaliteit. Een grote kaart met voor elk wat wils.