Walramplein en Berkelplein

• OV

10 minuten lopen van het treinstation Valkenburg, bushaltes op het Berkelplein [2 min lopen]of parkeren op het Berkel- of Walramplein is 2 minuten lopen.

ma 16:00 - 22:00

1462419312 83
1552073901 75
1634831983 75

1. Steinvoord

Personeel en service erg vriendelijk en goed. Cocktails zijn lekker. Het eten zelf is zeer matig. Weinig echt lekker. Veel is prefab of gefrituurd. Er is weinig spaans aan.

2. Tegenvaller

Tegen gevallen.

Met een grote groep geweest, we zouden variatie krijgen voor ieder wat wils.
    Dat was absoluut niet, alleen de goedkope simpele gerechten werden in massa geserveerd.
    Niks speciaals, geen carpatio, garnaal of andere vis.

Voor kinderen pittige gerechten, en waar was de tortilla, mini Hamburger, broodje kruiden boter, dan zijn de kids al snel blij.

Meer variatie en dan minder van alles was stukken beter geweest, zeker kwa prijs kwaliteit verhouding.

Jammer hadden ze echt stukken beter kunnen doen.

3. Paula Cornelissen

Erg lekker en goede service.

4. Lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening.

5. Spijt dat we hier hebben gegeten! Eten is inspiratieloos niks Spaans aan en alles smaakt vrijwel hetzelfde. Personeel doet alleen het nodige, maar dan wel met tegenzin. Volgende keer lopen we dit restaurant voorbij.

6. Simpel gezegd was dit een teleurstelling vwb smaken. De bediening was okay maar niet meer dan dat, geen beleving. De sfeer was dan ook nogal vlak

4,1
  7. We dachten tijdens ons tripje naar Valkenburg te genieten van een lekker avondje tapas. De menukaart beloofde veel goeds, want eigenlijk alles leek lekker. Eenmaal aangekomen bij het restaurant kwam het al vrij rommelig over qua service. Uiteindelijk werden we door een dame naar de tafel gebracht. De sfeer binnen het restaurant was voor mij niet zoals andere tapas restaurant. Tijdens de gehele avond moest ik naar de andere gasten kijken gedurende het eten aangezien alle tafels naar elkaar gericht waren. Na een tijdje kwam een jonge dame ons uitleggen over het concept en hoe alles werkt. Wij hebben direct maar wat gerechtjes genoteerd want we waren benieuwd. Na ongeveer 10 minuten kregen we het eerste. Carpaccio, met een zeer vage stroopachtige dressing naast de truffel crème die officieel volgens de kaart er op hoorde, ontbraken de pitjes en was kaas ver te zoeken. Dit was het eerste gerecht dus zal vast goed komen. Nou tot dat punt is het niet gekomen. Hebben in totaal 4 rondes gehad in de 2 uur die we er waren, waarbij wij ongeveer de helft van ons eten maar niet kregen. De prijs is verre van reël voor het eten wat wordt geserveerd. Het eten is, op een aantal gerechtjes echt droog en moeilijk weg te krijgen. Service is ver te zoeken, hebben gister echt enorm lang gewacht op ons eten en dit terwijl er continue wel oogcontact was met de bediening. Als je voor dit eten 25/26 euro vraagt, verwacht ik op z'n minst een beetje service en dat je alles ook daadwerkelijk krijgt.

1,7
  8. Bueno was niet zo bueno als gedacht :-(bij binnenkomst werden onze oogballen zowat ontsmet door de rondspuitende handgel! We stikte zowat in de pitabroodjes, en we werden na anderhalf uur weggejaagd zonder dessert! Het eten was teleurstellend en vooral droog! De manager gooide volgens ons met servies want het klonk niet zo best in de keuken en tegen het einde van onze ronde Werd er opzwepende muziek gedraaid :-o wat begon met leuke Spaanse muziek veranderde in zeer nerveuze upbeat maricachi muziek waardoor het haast onmogelijk Werd om rustig te dineren, dit was geen toeval! Helaas niet tot ziens hasta la vista no no.

1,4
  9. 2 Uur eten maar langzame service, personeel is zeer hard aan het werk en vriendelijk maar te weinig personeel voor volle zaak! Resultaat in 2 uur nog niet alles gebracht en geen tijd meer voor een dessert :-( verder droog eten. De zaak zag er wel mooi uit verder. Wij komen niet meer terug!

3,5
  10. Na het 1e gerecht meer dan 1 uur gewacht op het 2e. Mooi concept all-you-can-eat op deze manier. Foutje in de keuken volgens de zeer arrogante en irritante “ober-met-een-oortje” zonder enig idee wat klantgerichtheid betekent… 1 keer maar nooit meer.

5,5
  11. kirsten

Van alle tapas die ik heb gegeten, vond ik er 2 redelijk lekker en de rest was echt niet goed. Kwaliteit was ver te zoeken.
    Het enige waar ik wel blij van werd, was het personeel. Super vriendelijk, enthousiast en heel behulpzaam.

4,1
  12. Prima restaurant. Goed eten. Prima kwaliteit. Alleen vrij beperkte keus.
    En soms vergaten ze een tapas, mogelijk door de kerst drukte.

13. Krokante kipstukjes zacht, hamburgertjes aangebrand en hard, varkenshaas taai. Bij terugnamen personeel geen vraag of wij wat anders wilden. Werd weggehaald en verder geen reactie.

14. Belal Qa

15. B. Berghorst

Zeer slecht eten. De gerechten waren meer koud dan warm en de vis in romige saus kwam mijn inziens gewoon uit de magnetron! Het eten was echt erg slecht. De bediening deed hun werk maar daarmee is ook alles gezegd. Voor mij nooit meer Bueno in Valkenburg!

2,6
  16. Wendy Bartels

17. Ans en gerrit grevelink

We vonden het heel gezellig, een goede bediening, heel attent, we waren 40 jr getrouwd en kregen een drankje aangeboden. Dit restaurant gekozen op aanraden van familie en hotel Botterweck. Eten was erg lekker.

18. Richard Holtdijk

Heerlijk gegeten grote diversiteit en super vers!

19. Dominique

Afgelopen weekend van de nieuwe menukaart gegeten. Wat een heerlijke tapas!!! Alles vers en mooi verzorgd en precies goed gekruid. Vispotje en gamba pil pil aanrader!! Ga zo door.

20. Afgelopen weekend bij Bueno gegeten. Er hangt een zeer gezellige sfeer. De tapas waren heerlijk en veel keuze en de bediening was spontaan, alert en behulpzaam. We zijn 2 dagen achter elkaar geweest en komen zeker weer terug als we weer in Valkenburg zijn!

21. Rene Braakman

Heerlijk tapas gegeten hier! Ruime keuze en vriendelijke en vlotte bediening. Echt een aanrader als je in Valkenburg bent! Wij komen hier zeker weer!

22. Hub

23. Kel ,Chris en Lis

Om half vijf 2e kerstdag denken we… even heerlijk wat warms drinken. Tot mijn verbazing mag je er waarschijnlijk alleen maar zitten als je ook eet. Personeel jaagt klanten gewoon weg. Zou het kunnen begrijpen als de tafels waren gereserveerd maar dit was op een enkel tafeltje na niet het geval. We zijn toch gebleven. Twee hapjes besteld. Toen onze hapjes bijna opwaren kwamen ze de bordjes brengen. Om vijf uur zat het terras half leeg. In de tijd dat wij er waren zijn zeker 8 mensen opgestapt. Personeel kwam nog niet eens vragen. Hetzelfde aantal werd gewoon weggestuurd omdat ze alleen wat wilde drinken. Te bedenken hoeveel ze er weg stuurde en wat een inkomsten ze zo mis lopen. Langs ons zat nog een stel waar we mee in gesprek kwamen en ze dachten er hetzelfde over. Jammer!

3,5
  24. jannis roland

Fijn ontvangst, mooie zaak, vriendelijk personeel, eten was prima, hebben en leuke avond gehad. Bedankt.

25. Wij waren 2 dagen in Valkenburg, en dachten lekker, All you can eat, tapas te gaan eten… Er werd 2 x het verkeerde geleverd, het waren erg kleine porties en het personeel was heel jong… voor ons zeker geen 2e x! Vraag me wel af, dat als we a la carte hadden gegeten, we dan grotere porties zouden krijgen…? Zou namelijk nooit de prijs ervoor betaald hebben…

2,6
  26. Zeer ontevreden over het personeel hier, of in ieder geval de jonge heer die er afgelopen zondag aan het werk was. Totaal niet vriendelijk of gastvrij.. bleef gewoon recht voor zich uit staren, terwijl wij vroegen om ergens anders te zitten of dat er buiten plaats was. Enige antwoord dat we kregen is dan moet je 1,5 uur wachten en ging weer verder op z’n tablet. Ben opgestaan en heb gezegd bedankt voor je vriendelijkheid.. enige wat ik terug kreeg was een ja en weer keek hij de andere kant op. Ik ga vaak uiteten, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Was de eerste en laatste keer Bueno in Valkenburg althans, ben vaker in Heerlen geweest en daar ben ik altijd TOP vriendelijk geholpen!

27. Vis of Kip

Wij hebben gisteren met een groep van 9 personen bij Bueno gegeten.
    Dit was een verrassende avond voor ons én de bediening. Wij zaten als enige groep op de eerste verdieping.
    Nadat wij ons drinken besteld hadden, hebben we de eerste tapasronde doorgegeven.
    Vervolgens kwam er een serveerster boven met slechts één maiskolf voordat het drinken er was.
    Een van ons kon dus in haar eentje genieten.

Vervolgens werd het eten niet netjes per bestelronde geserveerd, maar leek het op een willekeurige bingo avond in de keuken met gerechten die wel of niet uitgeserveerd werden.
    Het was de hele avond de vraag óf we onze gerechten kregen en vooral wát we kregen.
    Het bedienend personeel had geen idee wat ze uitserveerden.
    Een serveerster bracht een gerecht met de legendarische woorden; ‘dit is… euh. Vis of kip? ’
    Ook wist ze het verschil niet tussen champignons of mosselen.
    De bruscetta met tomaat bleek eigenlijk zalm te zijn. Wat een verrassing!
    Het verrassingsgerecht daarentegen kon ze prima benoemen.

Wij willen jullie bedanken voor dit verrassingsmenu! We hebben uiteraard door dit spectakel een bijzondere avond beleefd. We zullen deze avond en de woorden ‘vis of kip’ nooit vergeten.

6,1
  28. Jason Humblet

Bediening was erg goed, en kregen het eten erg vlot, Ik had een naam in het bijzonder gevraagd dat was volgens mij Lanikky, Het eten was erg goed en snel klaar.

29. Afgelopen weekend tapas gaan eten in Valkenburg. Super gezellige sfeer, leuk ingericht en vriendelijk personeel, zien er verzorgd uit en hebben zin in hun werk. Eten smaakte goed! Wij komen zeker nog een keer terug.

30. Tessa Kleijnen

Ontzettend lang geduurd vooraleer drank werd geleverd.
    Eerste eetronde heeft ook 45min geduurd vooraleer er iets op je bord was.
    Eten was vaak koud, weinig, niet vers en soms ook niet zelfgemaakt.
    Heel druk, veel lawaai en allemaal bij elkaar gepropt.
    Personeel en service kan ook beter. Fake vriendelijkheid.

3,3
  31. Maanden geleden gereserveerd en uitgekeken naar deze avond. Werden tussen twee grote groepen ingezet en konden elkaar amper verstaan. Gingen daardoor aan een andere tafel zitten. Werden belachelijk gemaakt en uitgelachen door klanten en manager deed werkelijk niks. Slecht eten ook en je krijgt maar de helft van wat je besteld. Echt een verschrikkelijke avond gehad.
    Ohja en de shifts? Bullshit verhaal.
    Geen aanrader.

32. Gereserveerd voor 18 november om 17.30U voor 6 personen.
    Aangekomen werd ons verteld dat we om 19.45U weg moesten.
    Onbeperkt tapas eten duurt normaal 2,5 uur.
    Dit aangegeven bij de bediening dat ons dit telefonisch niet verteld is geworden.
    Bediening gaf aan dat het onbeperkt tapas eten 2,5 uur duurt en dat een kwartier korter niet uit maakte, geen verdere discussie mogelijk, wij moesten om 19.45U weg, dan zit je al niet rustig en lekker te genieten.
    Aangegeven dat ik dit geen stijl vind, hier werd verder niet op gereageerd!
    Misschien dat jullie de planning en het schema eens moeten aanpassen!
    Ook hebben wij met z’n 6’en maar 4 rondes genuttigd en erg kleine porties, je kan het gewoon niet maken als het zo druk is dat je dan van de klanten gaat verwachten dat ze ook nog korter daar zijn dan de afgesproken tijd.
    We wilden nog een toetje bestellen, hier waren ook al problemen mee aangezien de karige tijd en omdat de nummers op de kaart niet klopten.
    De toetjes hebben dezelfde nummers als de tapas gerechtjes.
    Wij kregen dus opeens 5 tapas gerechten voorgeschoteld ipv toetjes.
    Gezegd dat dit niet klopt en uitgelegd waardoor dit kwam.
    Wij kregen als antwoord kunnen jullie dan even de toetjes opnieuw opschrijven?
    Hoe wil je dit in 10 minuten voor mekaar krijgen aangezien de krappe tijd en je ook nog wilt genieten van je toetje.
    Hier komen wij niet meer terug, schandalig na zo vaak al te hebben gegeten bij jullie is deze avond ons echt tegen gevallen!
    Dit is ook geen leuke eerste ervaring voor onze vrienden die hier nog nooit waren geweest.

33. Als u tapas gaat eten onbeperkt en u heeft geen trek dan is dit het restaurant voor u. We hebben met 2 personen 3.5 Uur gezeten voor 4 ronden tapas… dus dat is een ronde per uur! Jammer, dus dit is een hele grote teleurstelling.

4,1
  34. Totaal geen klant vriendelijkheid gevoel, gaat het niet worden zo!

wisten wij veel, na een aantal bestellingen:

" U had beter onbeperkt kunnen kiezen," zei ober/eigenaar?
    Hadden we dat dan niet?
    "Nee" was het korte antwoord

Nu met twee personen 20 euro teveel betaald. Vergat ook nog 4 drankjes op de rekening

Eten was wel goed, maar sfeer en bediening slecht.

3,9
  35. Gezellige plaats met leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Waarschijnlijk door de drukte (altijd elk tafeltje bezet), is de kwaliteit v d tapas minder… Jammer! Is thans een goed concept. Wij zullen er niet meer gaan eten maar zeker nog eens een lekkere cocktail gaan drinken.

36. het eten is prima voor tapas, de bediening is verschrikkelijk onverschillig en slordig, nadat ik betaald had en zei dat t eten smaakte maar de bediening niet prettig was kreeg ik te horen dat ze het er niet mee eens waren....
    ik zeg niet zo Bueno dus cursus hospitality is niet weg voor deze dames

37. Ondanks dat via eet.nu de reservering was bevestigd, stonden we niet op de reserveringslijst. Dit heeft Bueno toch netjes opgelost en hebben we heerlijk kunnen eten!

38. De sfeer was mooi maar het eten viel helaas tegen.

39. Helaas geen goede ervaring.
    Het was druk, hele zaak zat vol en dien gevolge duurde het een uur tussen de gerechten en werd ook regelmatig vergeten om eens te komen kijken of er nog iemand wat wilde drinken.
    Zo is het makkelijk geld verdienen bij een all you can eat concept.
    Erg jammer

40. Super lekker gegeten met zijn tweeën. Voor herhaling vatbaar.

41. Gisteravond, 29-01-2017, zonder reservering hier naar binnen gelopen voor onbeperkt tapas eten.

We werden meteen heel vriendelijk te woord gestaan en kregen een tafel toegewezen waarna een vriendelijke jongeman ons het onbeperkt tapas eten heeft uitgelegd.

Er is een ruime keuze in vlees-, vis- en vegetarische tapas.
    Het eten werd snel geserveerd en was erg lekker.
    Een aanrader dus.

42. Jan van der Meij

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

43. Na ruim 20 tapasrestaurants bezocht te hebben, zijn we nu in het slechtste tapasrestaurant van allemaal geweest. Bij binnenkomst werd door eigenaar/gastheer al aangegeven dat we snel moesten eten omdat de tafel over 2 uur opnieuw gereserveerd zou zijn... Al niet zo'n fijne binnenkomer...

De helft van de gerechtjes vielen tegen, flauw en de gamba's droog en te ver doorbakken. Na 2 rondjes viel de pastasalade zo zwaar tegen en lieten we deze staan. Hij vertelde dat we hem toch maar beter konden opeten anders zou deze op de rekening komen (wel vreemd, we hadden 24,95 betaald voor onbeperkt tapas eten...) Zelf heb ik 3 jaar in een tapasrestaurant gewerkt, daar was het geen probleem iets niet op te eten als het tegen viel, gewoon zoals het hoort. Dat is bij dit tapasrestaurant dus niet het geval... Jammer...

Na het tweede rondje hebben we dan ook besloten op te stappen, maar wel hebben we voor 2uur tapas betaald. Geen coulance, geen vriendelijkheid! Volgende ochtend terug gegaan voor een gesprekje met de eigenaar. Ook nu geen coulance, eigenaar beschuldigde ons zelfs dat we stomdronken waren. Best apart na 2 biertjes...

Nog nooit zijn we zooo onvriendelijk behandeld in de horeca!! NOOIT meer BUENO!!

44. Van het weekend gegeten bij Bueno, met mijn 2 kinderen en man. Heel gezellige sfeer en de bediening heel vriendelijk. Eten was ook top en de grootte van de gerechten was ik blij mee. We komen zeker nog eens terug!

45. Gister (zaterdag) bij Bueno gaan eten. Vriendelijke bediening, netjes en correct. De kleine tapas gerechtjes komen allemaal tegenlijk en zijn allemaal even lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

46. Al met al een redelijk ervaring met wat uitschieters naar boven en naar onder. Sommige tapas erg lekker... sommige onder de maat. Vis veel te gaar, dus erg droog. Kruidenboter te zout, varkensvlees op spies te droog en geen smaak aan pasta salade. Gehaktballetjes waren wel erg lekker en tevens zijn de bruchetta's lekker vers, komen warm op tafel. Bediening is wat onpersoonlijk, maar dat kon die dag ook door de enorme drukte komen. Zaak is gezellig, maar wat druk ingericht, moet je van houden. Dus als je voor 25 euro je buikje rond wilt eten en je stelt niet teveel eisen aan de kwaliteit, ben je hier aan het goede adres.

47. Redelijk gegeten, maar wat een onpersoonlijke bediening. Loopt een jongen rond waarvoor het een straf lijkt om daar te lopen.

48. theunissen

Eten was goed, op 1 kip gerecht na (die was rauw). Ondanks de drukte kregen we het eten toch op tijd. Ook al hadden wij ruim van te voren gereserveerd, werden we achterin de hoek bij de deur van de keuken en voor een wijnkast geplaatst, waardoor wij meerdere malen werden gestoord onder het eten, omdat er iets uit de kast gehaald moest worden.
    Al met al wel een leuke avond gehad met lekker eten.

49. Van Damme André

Lekker eten, en eens men het systeem kent leuke formule. Best deelt men sommige tapas, zoals bv. de brocettas.

50. Onbeperkt Tapas:

Gezellig sfeervol restaurant. Bediening was vriendelijk, enthousiast en vakbekwaam. Ondanks de enorme drukte werden wij vlot bediend. Eten en drinken werden prima en op tijd geserveerd. De prijs/kwaliteit verhouding is prima te noemen. De fooi was dan ook meer dan verdiend!

Ga zo door!

51. Elk jaar een weekend naar Valkenburg en voor het 3e jaar achter elkaar bij Bueno gegeten. Super lekker eten, leuke sfeer, goede bediening. Wij werden zelfs nog herkend van vorig jaar, erg leuk!

52. Goed en lekker kunnen eten, het systeem van de viltjes werkt prima al voelde het wel allemaal een beetje traag aan. Maar aan het einde was iedereen voldaan zonder dat we in de buurt van de tijdslimiet kwamen. Mooi restaurant, goeie sfeer, vriendelijke bediening.

53. Lekker gegeten, alle gerechtjes komen tenminste tegelijk op tafel, vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar

54. Lekker gegeten. Ruime keus. Vriendelijke en snelle bediening. Gezellige ambiance. Gaan zeker nog een keer terug.

55. Tweendjes

We hebben ontzettend lekker gegeten (onbeperkt tapas).
    Alles was van goede kwaliteit en de bediening was prima!
    Binnen ziet het er gezellig uit en kun je prima zitten.

56. Familie Groenwold

Hebben er prima gegeten echter een aantal puntjes: er werd te vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken, tot 2 x keer toe werden er te weinig gerechten geserveerd, en een gerecht was aangebrand en had eigenlijk de keuken niet mogen verlaten. In het laatste geval mocht ik nog wel iets anders kiezen.

57. Gezellige sfeer en heerlijke tapas! Zeer goed bevallen, wij komen snel weer eten. Bedankt voor de gezellige avond!

58. Heerlijk gegeten met de familie, bijzonder heerlijke tapas gezellige sfeer. vriendelijke en gastvrije bediening.

59. Super gezellig en heerlijk gegeten!!

60. h Elmendorp

Waren een dag in Valkenburg en hebben heerlijk gegeten bij Bueno. Ook heel vriendelijk en attent bediening. Zou willen dat zij bij ons huisadres in de buurt zaten dan gingen we er zeker vaker eten. Prima zaak.

61. Wederom heerlijk gegeten, vriendelijk personeel... Top!

62. Elke keer weer opnieuw een echt feestje! Ook wij komen hier alleen, als we echt wat te vieren hebben aangezien dat hier echt op z'n plek is!
    Ik zeg, smullen maar :)

63. Anja kappe

Was weer super lekker, goede bediening en de sfeer zeer goed, zowel binnen als buiten.

64. Heerlijk gegeten. Jammer dat het personeel niet met elkaar op kon schieten (zo kwam het over) het duurde lang voordat je bierviltje werd opgehaald. Het leek of dat ze je soms waren vergeten. Erg jammer

65. Jo 199 punten

Super lekker gegeten in een sfeervol, gezellig restaurant! Een echte aanrader!

66. Tim Rietveldt

Was super lekkere tapas! En de service was top! Echt een aanrader als je in Valkenburg bent!

67. Een geweldige ervaring, super lekker eten en veel variatie!

68. Anja Hoogeveen

Wat een top restaurant. Het eten was top en zag er allemaal goed verzorgd uit, heerlijk!! De meisjes van de bediening waren ook erg gezellig. Ze namen zelfs de tijd om even een praatje te komen maken, ondanks de drukte. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!!

69. Het eten was smakelijk. Maar dat er op de bord staat 24,95 onbeperkt tapas.. En dat je bierviltje al drie kwartier omhoog staat en je dat telkens zegt en dat er dan word gezegd mijn collega haalt het zo op! Werd aardig woedend toen zei ik van dat is nu al 5 keer tegen me gezegd! 1,5 uur verder en we hadden alleen wat garnalen op makkelijk geld verdienen zo..

5,5
  70. Meerdere keren hier gegeten, helaas deze keer tegengevallen, we kregen viltjes (2) om je bestelling door te geven, daar waren we na 2 ronde's doorheen, meerdere keren moeten vragen voor viltjes, uiteindelijk kregen we er elke keer maar 1, dus na elke ronde weer moeten zeuren om een viltje. Obers zijn overigens wel vriendelijk, tegenvaller was de arrogantie van de bedrijfsleider die slecht tegen kritiek kan. Misschien een tip: vraag mensen dan niet meer of het gesmaakt heeft als je een eerlijk antwoord niet weet te waarderen.

Meerdere keren hier met gezelschap gegeten, voor ons helaas de laatste keer geweest. Er zijn voldoende goede en gezellige restaurants in het centrum

6,3
  71. Joey Van Leeuwen

72. Al meerdere keren gegeten bij Bueno en toch wel tevreden ondanks het feit dat er ook wat minpuntjes zijn. De laatste keren is mij opgevallen dat ze regelmatig gerechten vergeten te serveren, kleine tafeltjes en je kunt niet reserveren om buiten te zitten. Daarnaast nog als tip: bij gerechten die met de hand worden gegeten is het wellicht een idee om een vochtig doekje erbij te geven.

73. bryan gerards

74. Erg lekkere tapas gegeten (onbeperkt) op een heerlijke zomerdag! Vriendelijk personeel!

75. Hier 2x heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. De bruchetta's en de uienringen waren heerlijk!

76. Cindy Herben

Ik kom er tegenwoordig zelfs meerdere keren per week. Dit is mogelijk door de ruime keuze die de menu kaart te bieden heeft. Het eten service en prijs is goed. En ik blijf indruk maken. Bij mijn vrienden Fam als ik dit restaurant aanbeveel
    Zegt denk ik verder meer als genoeg. Een aanrader!

77. Wout Sikkenga

Met ons team reserveringen en Front Office al de 2de keer hier komen genieten. Op - en- Top verwennerij en je waant je haast in Spanje met een heerlijke en temperamentvolle ambiance en tapas die overheerlijk en smaakvol zijn samengesteld door het uitstekende keukenteam. Het is haast te lekker om de verleiding te weerstaan veel te veel van dat heerlijks tot je te nemen... Super en veel complimenten namens het enthousiaste reserverings & Frontoffice team van Kasteel Vaalsbroek! Wij komen zeker terug. Gracias y Hasta Luego!

78. Annemiek

Het eten is zeer gevarieerd en heel lekker! De service is goed totdat het iets drukker wordt. Er is maar 1 medewerker die je bestelling opschrijft. Jammer genoeg wordt er op het terras nog gerookt.

79. Tim Janssen

Voor de tweede keer bij Bueno gaan eten, door de regen en het feit dat het een doordeweekse dag was, was het erg rustig. De bediening was zich hierdoor een beetje aan het vervelen, waardoor we heel veel aandacht kregen. Ze maakten grapjes en waren erg attent. Het eten was weer heel lekker, vol van smaak, en er zat geen enkel gerecht tussen dat onderdeed voor een ander gerecht.

Het enige nadeel (als ik er dan een moet noemen!! :P) was dat ik 10 minuten op mijn cheesecake moest wachten (wat ook gemeld werd door het personeel!) maar deze was het wachten meer dan waard, lekkerste cheesecake die ik in tijden heb gegeten.

We komen zeker nog een keer terug!

80. Cora & Ed en Lois

Vrijdag gegeten bij Bueno. Wat een slechte zaak! Slechte bediening, personeel is alleen geïnteresseerd in het bestellen van drank terwijl het eten lang op zich laat wachten. Tijdsduur gemiddeld 45 minuten tot 1 uur per gedane bestelling. Personeel loopt vaak langs zonder aandacht op het kaartje met de bestellingen om deze mee te nemen. Vervolgens blijkt dat niet iedereen gemachtigd is dit kaartje mee te nemen. Ronduit belachelijk.

I.p.v. How much you can eat zou het niet misstaan met "How long can you wait"!

81. Henk en Marij

Zondag gegeten bij Bueno. Heerlijk was het. We zaten binnen met z'n viertjes. Mooi ingerichte zaak, voorzien van gezellige kaarsjes en leuke muziek. Lekker gegeten en de meisjes in de bediening waren geweldig! Ze hebben plezier in hun werk en werken super hard! Mooi om te zien! Tot snel, groeten Henk en Marij

82. Eten en drinken was in het algemeen wel lekker. Service is zeer slecht. Bediening loopt langs en je moet vaker dezelfde vraag stellen en/of heel lang wachten. Kleine tafels waar tapas niet fatsoenlijk op past allemaal. Lege tapasbordjes blijven staan op tafel, nieuwe gerechten worden gebracht en gewoon erbij geplaatst. Inzicht? Door bediening valt mijn drinken om. Reageert niet eens, pakt de fles en rent naar binnen. Je krijgt niet eens een nieuw drankje aangeboden. Erg jammer allemaal..

83. Harriet

Afgelopen dinsdag gaan eten bij Bueno. Wat was het gezellig, lekker eten, lekker drinken, vlotte en gezellige meiden in de bediening, leuke sfeer en ga zo maar door. Geweldige avond gehad samen met mijn man. Wij komen zeker nog eens terug.

84. Super gegeten. Kwalitatief eten, veel keus en vriendelijke bediening.

85. Vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten, niet lang te wachten

86. Rosemarie

Gezellig, leuk ingericht, vriendelijk personeel, eten is lekker en gevarieerd.

87. Conny Simons

We hebben heerlijk gegeten met ons zessen. Gezellig restaurant en goede bediening, was helemaal vol. We gaan beslist gauw weer eens tapas eten. Aanrader!

88. KB 38 punten

Afgelopen zondag voor de eerste keer naar Bueno geweest. Veel goede dingen over gehoord, dus nu maar eens zelf geprobeerd. Hele gezellige en sfeervolle zaak met uitermate vriendelijke bediening. De gerechten die we besteld hadden kwamen redelijk snel op tafel, ondanks de drukte.

Beetje jammer was dat we bij de derde ronde te horen kregen dat de biefstuk, die wij bij de tweede ronde al een keer besteld hadden, nu op was. Helaas had maar één persoon aan een tafel van vier dit kunnen proeven. Hiervoor in de plaats kwamen toen kippenvleugeltjes, welke best lekker waren, maar natuurlijk niet met biefstuk te vergelijken.

Tweede minpuntje kwam toen we het dessert wilden bestellen. We wilden graag het trio van drie nagerechten, maar ook dit bleek uitverkocht te zijn. Mijn vrouw had zich hier juist zo op verheugd, aangezien we de dag van te voren van vrienden die er vaker hebben gegeten de tip kregen om juist dit nagerecht te bestellen. Natuurlijk kan dit gebeuren en het geboden alternatief was prima, maar hierdoor toch maar twee zevens en twee achten als punt.

Zeker voor herhaling vatbaar, al is het maar om het dessert alsnog te proeven.

89. Super lekker gegeten. Gezellig en heel leuk personeel. Vooral de bedrijfsleider met de kale kop!
    Groetjes uit Eindhoven!

90. Joop van Scherpenseel

Het is in één woord geweldig!! Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

91. Lieve Imre & Natasja.

Heel erg bedankt voor de super gezellige bediening en het eten was echt TOP. Jullie zijn echt super gastvrouwen, Roberto kan trots op jullie zijn. Ook alle lof voor de kok, we hebben echt heerlijk gegeten.

We komen zeker terug.

Liefs Japie & Anja XXX

92. Cheyenne

Zeker niet voor herhaling vatbaar. De service was erg onpersoonlijk, het duurde erg lang voordat wij ons drinken hadden en qua eten was heel veel te lang doorgebakken of waren het hele grote stukken, wat je niet verwacht bij tapas.

4,9
  93. Het enige minpuntje is dat de consumpties (drinken) aan de dure kant zijn.

94. Bij aankomst had de bediening onze reservering nergens staan, maar we konden we uit meerdere plaatsen kiezen. Het interieur zag er gezellig uit. Helaas waren bijna alle gerechten niet lekker. De spareribs van mijn man waren grotendeels aangebrand. Het biefstukje was te ver doorbakken en de meloen werd geserveerd met de schil er nog aan en was nog wat hard. Het pasteitje was ok, maar de opmaak was ook wat amateuristisch; als een appelflap zo groot en rechthoekig. Als toetje hadden we koffie en churros, alleen de churros werden niet meer geserveerd. Die waren zij vergeten...

Toen de bediening vroeg hoe het is geweest en wij aangaven dat het niet zo goed was, werd er alleen 'Ow' gezegd en dat was het. Niet voor herhaling vatbaar.

4,3
  95. Heerlijk gegeten en het restaurant zat goed vol. Bediening was goed maar helaas werden er op het einde wat foutjes gemaakt met de bestelling (misschien kan de keuken niet goed omgaan met drukte?). Desalniettemin zouden wij zo terug willen komen en zullen dit restaurant ook aan vrienden adviseren.

96. Hebben weer heerlijk gegeten van de overheerlijke tapas. Dit is echt een toppertje in Valkenburg. Mooie zaak om s'winters binnen te eten en lekker terras om zomers buiten te eten. Mogen hier graag vertoeven.

97. Gisteren gaan eten met ons gezin. Was weer heel erg lekker en gezellig. Goede en vriendelijke bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

98. Lisa Borgers

Vanavond gegeten bij Restaurant Bueno! Het was heerlijk, goede bediening, snel, vlot en spontaan! We gaan zeker weer terug. Één woord: geweldig!

99. Gisteren samen met mijn vrouw bij Bueno gegeten op aanraden van een collega. Super gezellige zaak, heerlijk eten en drinken en zeer vriendelijk personeel. Complimenten voor de gastheer Roberto!

100. Het was een aangename binnenkomst. Het restaurant is zeer sfeervol, de bediening vriendelijk en persoonlijk. Het eten verrukkelijk en de porties ruim. Alleen het broodmandje bij aankomst is verraderlijk, lieve service, maar dat vult erg, dus rustig aan ;) We hebben heerlijk gegeten en gezellig gekletst tot sluitingstijd ongeveer.

Volgende pagina