Hier zie je hoe de meningen over de Brasserie SisterS verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Mevr. Willems

Betaalbaar en goed!! Ons heerlijk laten verwennen door de gezusters, die je direct thuis laten voelen.

2. Heerlijk gegeten bij Brasserie Sisters. Leuke sfeer en ook de bediening is zeer vriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer terug!!

3. v willems

heerlijk op het terras gegeten in de buitenlucht. Het was niet koud echt een aanrader, er zijn ook nog heerlijke dekens om op je te leggen!

4. In één woord top! Onlangs lekker gegeten bij jullie. Het eten zag er uitnodigend uit en smaakte zeer goed. Je krijgt waar voor je geld. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is erg vriendelijk. Ik kom zeker nog een keer terug wanneer ik een bezoekje breng aan Valkenburg.

5. Heidi Storteboom

Gezellig restaurant, gezellige sfeer en heerlijk eten. Prima service.

6. chantal Ramakers

Wij komen hier met grote regelmatig een hapje eten. De bediening is helemaal top! Prettig en vriendelijk personeel en een algemene fijne sfeer! Het eten zelf is heerlijk, verse producten en goed vlees! Veel keuzes! En de toetjes zijn echte aanraders! Ook is het een kindvriendelijk restaurant waar er wat speelgoed aanwezig is voor de kleintjes! Altijd handig!

7. Jan de la Rie

Was er met Pasen, wat een leuk en gezellig restaurant. Het eten perfect, heerlijk paasmenu. Vriendelijk personeel, heb er samen met mijn vriendin van genoten. Kom zelf vaak in Valkenburg dus kom ik zeker nogmaals eten bij jullie.

Groetjes Jan en Neeltje

8. Wij waren al eerder in dit restaurant en hadden hier vorige zomer een aantal keer zeer goed gegeten, maar dit keer viel het tegen, met name het voorgerecht (uienringen en kleine salades) hadden geen smaak. De schnitzels als hoofdgerecht smaakten niet als een vers product. Gelukkig was de bediening prima en ook smaakte de koffie en het nagerecht zoals wij gewend waren.

6,1
  9. Zeer prettige sfeer, uitmuntend gastvrouwschap, eten en drinken voortreffelijk. Voor ons beide een topavond.

10. Wederom heerlijk gegeten, we komen zeker weer eens terug.

11. Lekker eten, correcte, snelle en vriendelijke bediening.

12. Vansteelandt - Degrande

Heel lekker om te eten (o.a. de Valkenburger en de varkenshaasbrochette), super vriendelijke bediening, rustig om gezellig te eten en toch te kunnen praten.

13. Eten was lekker, carpaccio was erg lekker en de steak ook! Gewoon een goed restaurant.

Sfeer vonden we wat minder omdat het wel heel erg rustig was, en we daardoor het niet fantastisch vonden.

Bediening was erg vriendelijk dus daar lag het zeker niet aan

14. Zeer gezellig en sfeervol, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

15. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening en uitnodigende menukaart. Restaurant en terras gezellig aangekleed.

16. Lieda van de Vis

Heerlijk gegeten in een rustig en authentiek gedeelte van Valkenburg en tóch in het centrum. Een knusse en kleurrijke zaak met een persoonlijke sfeer. Prima eten en prima bediening. Een aanrader!

17. Smeets-Laugs

Het was erg druk zaterdagavond maar niettemin erg gezellig! De Mega Valkenburger mag wat groter zegt mijn man 😉 Verder super lekker eten en een heel gezellige, mooi ingerichte Brasserie!

18. Willy Lardenoye

Via VVV-Diner kaart met 5 personen voor een Diner bij de Brasserie Sisters in Valkenburg beland. Het eten was goed, de bediening was zeer goed en de ambiance was gezellig. Alleen bij het afrekenen ging het mis. Omdat 4 personen een menu hadden besteld mocht dit niet met een Diner kaart betaald worden, ook niet voor een deel, nu werd de prijs met ca 40 % omhoog gezet. De reden was dat de kaart als Actie gold en de menu's op de menukaart evenzo. Er werd wel een poging gedaan dit uit te leggen, o.a dat de provisie aan het VVV erg hoog was, maar naar mijn mening moet je klanten met dit gedoe niet lastig vallen. Resume wat een leuke avond had kunnen zijn werd nu een avond om maar weer snel te vergeten.

19. Renate Kremers

Leuk en gezellig eetcafe. Zeer vriendelijke bediening en een leuke herfstactie.

20. Heerlijk gegeten, goede bediening. Terras onze stijl, binnen iets minder onze stijl maar smaken verschillen ;) Het eten is echt top. Een aanrader.

21. Yvonne Vromen

Leuk knus, gezellig restaurant. Eenvoudig van opzet maar wel leuk. Het eten, drinken en de prijs/kwaliteit was de moeite waard. Wij wensen jullie heel veel succes.

22. Wij hebben 6 sept een prima 3 gangen menu gegeten, het eten was echt super. Een echte aanrader als je in Valkenburg bent. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Als we weer een keer in Valkenburg zijn komen wij zeker weer.

23. Als afsluiting van onze familiedag met 15 personen heerlijk gegeten bij Sisters. Er waren verschillende gerechten gekozen en iedereen was zeer tevreden over hetgeen men geserveerd heeft gekregen. Sisters is dan ook zeker een aanrader voor een heerlijk hapje tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

24. Sfeervol restaurant en een vriendelijke bediening. Het eten was uitstekend en de prijs/kwaliteit is dik in orde.

25. fam.schuivens

Wij hebben zaterdagavond 29 augustus heel lekker, goed en gezellig gegeten bij deze zusjes. Heel erg vriendelijk personeel en het eten was uitstekend. Naderhand liepen we door de drukke straat met meerdere restaurants en beseften we hoe heerlijk RUSTIG wij op het terras hadden gezeten. Wij komen zeker terug. Veel succes.

26. Remco Bosch

Zeer lekker eten voor een goede prijs. Ook de bediening erg vriendelijk + een goede sfeer en gezellige inrichting. Zal hier zeer zeker vaker komen.

27. Zeer vriendelijke bediening. Fantastisch menu (4) gegeten voor zéér schappelijke prijs. Helaas te ver van mijn huisadres anders kwam ik er zeker vaker. Aanrader!

28. Claudia.Roben

Wij hebben tijdens onze vakantie in Valkenburg in Aug.'15 gedineerd en een High Tea genoten.
    Wij vonden het een fijne ervaring zeker dankzij de vriendelijkheid van de SisterS en het bedienend personeel! En zeker voor herhaling vatbaar, zeker een aanrader wat ons betreft!

29. Dinsdagavond wezen eten. Zeer gastvrij personeel. Goede service. Wij hebben gekozen voor menu 3. Mooie porties en borden mooi opgemaakt. Goede prijs/kwaliteit.

30. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere saté saus. De spareribs zijn een aanrader. Prima locatie, rustig gelegen aan de rand van het restaurant centrum. Voor herhaling vatbaar.

31. Wat een leuk restaurant. Wel in het centrum maar in een wat rustiger gedeelte. Lekker eten voor een leuke prijs. Wij hebben gekozen voor een menu. De service is erg goed en de bediening heel vriendelijk. Als je nog iets wilde drinken of vraag had stonden ze meteen aan je tafel heel attent maar niet opdringerig. Echte aarader.

32. Marion Drenth

Na een wandeling lekker gegeten bij SisterS. We hadden een voucher voor een lunch, maar konden deze zonder problemen omruilen voor warme maaltijd. Een minpuntje was een handdoek op toilet, papier of blazer is wel hygiënischer.

33. Prima restaurant, leuk ingericht en vriendelijke bediening. Enig minpuntje vond ik de kant en klare kruidenboter (is gewoon niet zo lekker als huisgemaakte) en roomboter (in campina camping kuipje). Lekkere salade, mooi opgemaakt, maar het kuipje campina roomboter brak het weer af...

34. familie IJpma

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, bediend door super aardige Sisters!

35. Nicolaas Schouten

Bij onze verkenningstocht door Valkenburg viel dit restaurant op door zijn gezellig terras en de sfeer die er hing. Bij ons bezoek viel het op dat er een prettige sfeer hing, we werden heel hartelijk ontvangen en de bediening was erg gastvrij en zocht voldoende contact. De kaart was erg overzichtelijk en duidelijk. We waren met een gezelschap van 4, het wachten op ons eten was goed getimed. De kwaliteit van het vlees en de ingrediënten waren erg smakelijk en kakelvers. Voor wat we hebben gegeten en gedronken vonden wij het bij afrekenen niet meer dan normaal om een flinke fooi te geven. De prijzen voor deze kwaliteit zijn echt heel redelijk. Na afloop nog even met het vriendelijke personeel gesproken.

Ben je in Valkenburg, dan moet je zeker even langs dit restaurant. Een zeldzaam gezellig en goed vertoeven.

36. Afgelopen weekend wederom heerlijk gegeten in deze vrolijke zaak. De inrichting is heel knus en je ziet dat er aandacht aan is besteed. De bediening en service bij binnenkomst is gewoonweg super. Je wordt hartelijk begroet met een gemeende glimlach en netjes persoonlijk naar je plaats gebracht. Ook houden zij alles in de gaten zonder dat het hinderlijk wordt.

Ik had de saté van varkenshaas en mijn man de biefstuk. Heerlijk! De porties waren mooi groot en goed warm. De kok weet wat hij doet en wat de gast wenst. Als nagerecht de oreotaart gehad. Mijn man had de SisterS Special. Dit is een lekkere grote koffie met een soort van cookiesiroop er in. Dit aangevuld met slagroom zorgde voor een bijzonder koffie.

Zonder meer (h)eerlijke gerechten voor een eerlijke prijs.

Ik ben hier nu een paar keer geweest, maar vindt het absoluut een aanrader!

Judith

37. Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Leuke menuutjes. Ik ga zeker nog eens terug. Sisters you are toppie 👍

38. Lenie Steensma

Aanbevolen voor een heerlijke culinaire ervaring!!!

39. Super gegeten! Een goede vriendelijke bediening! We zullen zeker nog eens terug gaan!

40. Super gezellig. Leuke bediening, goed en veel eten, mooie prijs. Aanrader.

41. Heerlijk eten, gezellige sfeer, leuk en knus ingericht en de bediening is super vriendelijk. Een toppie, aanrader.

42. Met mijn gezin gaan eten. Vriendelijke bediening, vlug en correct. Het eten was heerlijk. Rustig en gezellige sfeer. We gaan zeker nog eens terug, een echte aanrader. Top!

43. Afgelopen week hebben wij hier met ons hele gezin heerlijk gegeten. Er hing een gezellige sfeer en we werden vrijwel meteen geholpen door een vriendelijke dame. Het eten smaakte heerlijk en wij zullen hier zeker nog eens terugkomen om de rest van de uitgebreide kaart uit te kunnen proberen.

44. Annemarie

Heerlijk gegeten! De bediening was top. Wij komen zeker snel weer terug.

45. Met mijn moeder ben ik hier geweest, wat was het fijn! Echt een plek om terug te komen. Het eten, de bediening, de sfeer, de prijs en uitstraling; alles helemaal top. Een aanrader.

46. Ans

Lekker gegeten, lekker rustig gezeten, alleen de porties waren erg groot, dat was jammer. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

47. Fam. Ramakers

Super lekker gegeten! en een toetje om je vingers bij af te likken, Oriotaart. Zeker een aanrader.

48. Gezellige zaak met leuke/snelle bediening en natuurlijk goed eten. Een echte aanrader.

49. Top! heerlijk gegeten, super service.

50. Marita Dohmen

Het eten was erg lekker. De service was goed, personeel was vriendelijk, alleen het eerste drankje had wat vlugger gekund.

51. Ondanks onze enorm drukke groep, met ongeduldige kinderen en enthousiaste jonge mannen bleef het personeel uiterst aardig en behulpzaam. Ze hebben zelfs kinderstoelen bij de buurcafés erbij gehaald! Top service!

We hebben lekker gegeten.

52. Christel Borgers

Hier worden wij blij van! Al een paar keer van een lunch en diner genoten bij deze dames. En we zullen nog regelmatig terug gaan keren. Gezellige ambiance, goede service, heerlijk eten en drinken! Wij zullen Sisters zeker verder aanraden...

53. Ton Hoegen

Zowel de reservering als het diner met 9 personen verliep uitstekend. De keus was moeilijk vanwege het grote aanbod van heerlijke gerechten. Erg aardige dames in de bediening. Heel leuke ongedwongen sfeer.

We moeten echt nog eens terug om de andere lekkere dingen te proeven. Een aanrader!

54. Sylvia

Wij hebben gisteren genoten van een high tea. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. En genoten van heerlijke hapjes en de theepot stond nooit droog. De service was uitstekend. De brasserie ziet er heel vrolijk en gezellig uit. En de indeling is intiem en gezellig.

Dit is zeker een aanrader!

55. De reservering via Eet.nu ging vlekkeloos. Vriendelijke ontvangst en we kregen een gezellig plekje voor twee toegewezen. Als voorgerecht een tomatensoep en champignons in knoflookolie, waar we al meteen enthousiast van werden.

Na een praatje met de serveerster over de naam SisterS kwamen vervolgens de zussen zelf ons hoofdgerecht uitserveren en een praatje met ons maken. Wat een leuke, bevlogen dames! Hoofdgerecht (pasta) was ook heerlijk! Als toetje panacotta met rode vruchten, we hadden er nog wel 1 gelust als we niet zo vol zaten! De chardonnay is ook nog het benoemen waard, bijzonder lekkere wijn!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

56. Pascal

Weekendje weg naar aanleiding van moeders verjaardag. Superleuk ontvangen met roze bubbels en een versierde stoel voor de jarige. Heerlijk gegeten en de service was geweldig! Bedankt dames!

57. Jack

Leuke kaart met diversiteit aan gerechten!

58. Petra Betends

Informele sfeer. Geen chaos menu kaart, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een biefstuk waar het mes doorheen zakte. En... eens groente erbij in plaats van een dop sla. Super gewoon. Komen beslist eens terug.

59. Vriendelijke bediening. Eten was heerlijk, voorgerechten Insalata Caprese en Champignons cafe de Paris zowel als de hoofdgerechten Truffel Tagliatelle en Biefstuk met pepersaus (incl. smaakvolle frites ) waren uitstekend. Een speciale zoete koffie erna maakte het geheel compleet. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen. We willen hier ook eens gaan lunchen.

60. Leuk, gezellig en sfeervol restaurant waar we heel erg vriendelijk werden ontvangen. We hebben heerlijk gegeten. De rundercarpaccio, spare-ribs en de oreo Chocoladetaart waren heerlijk, echte aanraders. We gaan zeker nog een keer terug.

61. Wij hebben op 10 april bij de Siosters gegeten. Heel gezellig, de ontvangst en bediening uitstekend. Eten erg lekker en heel mooi uitgeserveerd. Prijs kwaliteiverhouding goed. Minpuntje: weinig vis op de kaart, bv. forel en zalm.

62. Wij hebben op 5-4-2015 gegeten bij SisterS. Was erg gezellig goede service, vriendelijk personeel. Ook de aankleding van het restaurant was erg gezellig. Het eten wat wij besteld hadden, was heerlijk ook niet zo lang gewacht voordat we ons eten hadden.

63. Lekker gegeten. Leuk restaurant. Voor herhaling vatbaar.

64. We vonden het restaurant ook via eet.nu en zagen de hoge beoordeling. En nu we daar hebben gegeten vonden we het ook zeker waard. We hadden de biefstuk, schnitzel, kippe pootjes en valkenburger. En we hebben echt genoten. Leuke dames gezellige sfeer en het eten was top. Daarom ook van ons de hoge beoordeling.

66. Jamie de Jong

67. Leuk, gezellig en sfeervol restaurant waar we heel erg vriendelijk werden ontvangen. We hebben heerlijk gegeten. De rundercarpaccio, Calamaris- & Uienringen, pangasiusfilet met limoenboter en de brochette van varkenhaas waren erg lekker. De Groente Tagliatelle vond ik minder, de saus leek op een blik tomatenpuree zonder kruiden. Ook weinig smaak aan de Aioli. Het warm appel-dessert met ijs en Karamelsaus en vooral de oreo Chocoladetaart waren heerlijk, echte aanraders. We gaan zeker nog een keer terug naar de SisterS.

68. Heerlijk gegeten, goede prijs en zeer gastvrije medewerkers!!

69. Super ervaring. Het was erg rustig want het seizoen is nog niet begonnen. De gezelligheid straalt de zaak uit en wordt gemaakt door de eigenaars met belangstelling voor de klanten. Eten was top! Prijs kwaliteit verhouding eerlijk en oprecht. Alles heerlijk klaar gemaakt en een streling voor het oog. Volgende keer bij ons bezoek aan valkenburg komen we zeker terug.

Peter en ingrid uit halfweg

70. Carlijn

Heel lekker gegeten, niet duur voor wat je krijgt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. We gaan snel nog eens!

71. Michelle

SisterS Valkenburg is een gezellige brasserie met vriendelijke service waar je heerlijk kunt lunchen, dineren of borrelen. Gelegen in het mooie centrum van Valkenburg aan de Geul. Een aanrader!

72. Anja Noordam

Bij Sisters kun je heerlijke gerechten kiezen voor een top prijs. Ik heb er nu een aantal keren gegeten, het smaakt voortreffelijk en de bediening is altijd even aardig en behulpzaam. Er is genoeg keuze voor iedereen jong en oud. De mega Valkenburger en de Kip Cajun maaltijdsalade zijn echt favorieten van mij en met als toetje de mega fudge cappuccino... mmmmm... :)

Vorige pagina