Brasserie SisterS in Valkenburg

Bourgondisch, Gezellig, Eigentijds! Eat, Drink and be Happy!

Eten & drinken 8,8

• Nieuwjaarsdag – 1 jan
Gesloten
  • 1ste Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

De SisterS Ingrid en Joëlle verwelkomen u graag in hun gezellige, kleurrijke en eigenzinnige Brasserie, gelegen in het mooie Valkenburg aan de rand van het vernieuwde stadspark. Hier kunt u bourgondisch genieten van heerlijke maaltijden in ruime porties voor een schappelijke prijs! Wij nodigen u van harte uit om ook eens een kijkje te nemen buiten de stadsmuren van Valkenburg...

Wij bieden een uitgebreide à la Carte Dinerkaart en diverse 3-gangen keuze-menu's van €16,95 tot €28,95 met voor ieder wat wils (vlees, vis, vegetarisch, klassiekers en eigentijdse gerechten)
Voor reserveringen Bel: 043 8526229 of Mail: info@sistersvalkenburg.nl

Brasserie SisterS is een kleurrijke, moderne en sfeervolle zaak met vele extra’s. Wij bieden een uitgebreide Dinerkaart, met overheerlijke klassiekers als VarkenshaaS Saté, SisterS SpareribS, Biefstuk met PepersauS, Surf & Turf alsook moderne gerechten als de Mega-Valkenburger, Zalmfilet, frisse MaaltijdsaladeS en Tagliatelle met Truffel-wijnsauS of Scampi'S.
Ook zult u smullen van onze desserts... Oreo-chocoladetaart, Appeldessert met karamelsaus, Creme Brulee of een van onze ijscoupes.
Naast onze Dinerkaart, kunt u bij ons Lunchen, Borrelen of genieten van een SisterS High Tea.

Voor groepen kunnen wij altijd naar uw eigen wens en budget een voorstel doen. Wij denken graag met u mee!

SisterS is tevens hét adres voor uw Verjaardagsfeestje, Babyborrel, Vrijgezellenfeestje of Personeels-uitje. Bij SisterS in Valkenburg is alles mogelijk, neem vrijblijvend contact met ons op om de diverse mogelijkheden te bespreken.

Eat, Drink and be Happy!

Tot ziens bij Brasserie SisterS!

• High tea: € 18,95
Diëten Vegetarisch
Foto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in ValkenburgFoto van Brasserie SisterS in Valkenburg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk, luxe, nostalgisch, romantisch, rustig, budget, klassiek en zakelijk
Voorzieningen
Catering, high-tea, Wi-Fi, terras, afhalen en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
50 zitplaatsen en maximaal 58 personen in één groep
Personeel