Op dit adres zit nu: La Bella Vita

Diverse parkeergelegenheden in de Plenkertstraat zelf, achter Sportcentrum de Polfermolen en een Parkeergarage op het Grendelplein

• OV

1541971369 88
1559420586 88
1594319020 89
1693197916 89

1. Zeer gezellig en gastvrij restaurant. Het eten was heel erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. Zou zeker terugkomen als ik in de buurt zou zijn. Fijn dat ons hondje ook mee mocht. En je kan hier terecht met de dinercadeaubon.

2. Frans Kamminga

SisterS gevonden op de site i.v.m. Cadeaukaart.
    Was rustig maar geweldig vriendelijk, eten was voortreffelijk voor, hoofd en nagerecht.
    Kortom alles was oke en komen zeker weer terug.

3. Heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Fijne gemoedelijke sfeer binnen een gezellig familie-bedrijf. Vriendelijke en goede service. Kortom: een echte aanrader en we gaan zeker terug!

4. We hebben gisteren super gezellig en vooral erg lekker geborreld bij Sisters! Erg vriendelijke en goede service. Een aanrader. Bedankt!

5. willem ubaghs

Gezellig, vriendelijke en attente bediening.

Het biefstuk was voortreffelijk.

Iets van verse groente zou het nog completer maken.

6. Gisteren de lekkerste spare ribs gegeten die er bestaan! Super gezellig en gastvrij.

7. Jacqueline

Super slecht. Lees andere recensies en kan me daar niks bij voorstellen, hoop ook dat ze niet naar de wc zijn geweest, die was heel erg vies spinnen webben een vloer die al maanden niet meer schoongemaakt was de deur kon niet op slot en poep aan de muur. Men zegt dat je aan de wc kan zien hoe de keuken eruit zal zien.
    Had een varkenshaas die heel taai was en ik het idee had dat het niet eens varkenshaas was. We kregen een kleine kom friet voor 4 en bestelde er 1 bij waar we extra voor moesten betalen, als die voor 1 persoon was dan was de kom voor 4 max voor 2 personen.
    Daarnaast telden ze ook nog een consumptie en een mayonaise teveel bij het afrekenen. Mijn klacht was niet gegrond vonden ze.
    Ik kom hier nooit meer... Wat een smeerboel. Bah.

1,4
  8. Wij zijn via een wow deal terecht gekomen bij dit restaurant. Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks het toch wel lang wachten op het eten het zeer de moeite waard was.

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, al met al een restaurant waar wij zeker vaker terugkomen.

9. Via ING kortingsactie bij Sisters terecht gekomen. Buiten op terras met lekker weertje. Eten was heerlijk en verzorgd, bediening van de gastvrouw optimaal. Omdat de wijn niet geheel koud was kregen we het tweede glas gratis.
    Restaurant zeker aan te raden. Prijs is goed…
    Als we weer in Valkenburg zijn gaan we zeker terug!

10. Fam. Raaijmakers

Brasserie Sisters in Valkenburg is helemaal top, aan het eten wordt veel zorg besteed en het is hartstikke lekker. Ook de bediening is super. Je krijgt er echt waar voor je geld en wij komen zeker nog een keer terug!

11. Esther en Dirk Roelofs

Dag allemaal,

We moeten zeggen dat we al 9 jaar in Valkenburg komen en we waren in juli 2017 voor de 14de keer in Valkenburg… Op zaterdag 22 Juli gingen we uit eten bij de SisterS en we gingen voor de 3 gangen menu en je kon kiezen uit 4 menu's. We hebben heerlijk gegeten en we zijn ook van plan dat als we in Valkenburg zijn dat we ook een keer bij SisterS eten… Je wordt bij binnenkomst welkom geheten… De hele tent zag er heel mooi op zijn SisterS uit… De ene Sister serveert het eten en de andere Sister kookt voor hun klanten de lekkerste eten… Het is een echt aanrader…

Lieve SisterS… We zien jullie heel snel weer terug bij jullie in het Restaurant.

Groetjes Esther en Dirk Roelofs.

12. Ineke en Geert Vinke

Afgelopen vrijdag hebben we met onze dochter en schoonzoon nog eens gegeten bij SisterS. Eerder hadden we dat gedaan in mei, en dat was ons uitstekend bevallen. En ook deze keer was het weer geweldig! Heerlijke gerechten, zeer kundig bereid met verse ingrediënten; een buitengewoon prettige en vlotte bediening en een zeer beschaafde prijs. Als we weer in Limburg zijn, dan gaan we er zeker weer naar toe. Van harte aanbevolen!

13. Addie en Wilma

Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. Het eten was goed maar niet buitengewoon, vandaar dat wij het qua prijs wat aan de hoge kant vinden. De sfeer was goed echter jammer dat er aan de afwerking van het restaurant niet genoeg aandacht is besteed, zie bijv. lampen die loshangen. Echter de service is absoluut TOP! Heel gastvrij, meedenken, vriendelijk en attent! Mijn zusje en ik hebben het bonnetje niet goed bekeken en zagen bij thuiskomst dat er een wijn en mayonaise is verrekend die we niet hebben besteld en gebruikt. Dat vinden we erg jammer omdat dit toch circa 5 euro bovenop de rekening brengt.

14. Voor het eerst hier geweest om te dineren. Zowel eten en drinken was erg lekker. Gerechten werden leuk opgemaakt met diverse kleine hapjes erbij, feestelijk om te zien. Service was uitstekend! Niets op aan te merken, volgende keer bij bezoek in Valkenburg, gaan we weer hierheen. Echte aanrader!

15. Heerlijk eten, altijd genieten daar als we een weekend Valkenburg en Maastricht aandoen. Fijne bediening.

16. Vanaf de opening sinds 2012 komen wij bij sisters als wij naar Valkenburg gaan om daar te eten het is er altijd goed verzorgt en het eten is uitstekend.het is een gezellige zaak en vriendelijk personeel.het ligt net buiten het centrum maar zeker de moeite waard om een stukje verder te lopen.Ik kan iedereen het aanbevelen om daar een keer neer te strijken.

17. Patricia Veldhuijzen-Kramer

Het eten is heerlijk en is genoeg keuze. Goede en snelle bediening en aardig en beleefd personeel. Een aanrader. Net buiten het drukke centrum, dus je zit lekker rustig op het terras. Maar zeker de moeite om een klein stukje voor om te lopen.

18. marjan heemann

We hebben heerlijk rustig en lekker verwarmd gezeten op het terras van de Sisters, met zeer aardige en aangename bediening en lekker eten. Ook hond Boelie was van harte welkom (ondanks enige schroom van een van de eigenaressen jegens honden in het algemeen).
    Zeer prettige prijzen en prima eten!

19. Heel gezellige brasserie! Heerlijk gegeten. Uitgebreide menukaart, ook keuze uit meerdere menu's. Het allerleukste op het menu is het boevenbord voor kinderen.

20. Susanne jacobs

Was lekker eten!!!

21. Ad & Ingrid

Erg leuke afsluiting van onze zondag, vriendelijk ontvangen, lekker eten/drinken en de prijs was voor ons zeker niet te hoog.
    Wij zijn geen dagelijkse gasten (wij wonen te ver weg), maar zijn toch al meerdere keren te gast geweest en komen zeker nog eens terug een echte aanrader.

22. Saskia van der Beek

Wij hebben heerlijk gegeten! Alles was goed op smaak. Jammer dat het zo rustig was.
    Vriendelijke bediening!

23. Kitty en Hans

Wij hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

24. Anja Grootjans

Sfeervol,gezellig en mooie brasserie. Erg vriendelijk personeel,en heerlijk eten.Wat wil je nog meer !!

25. wischhoff

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

26. Will Somers

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding

27. Gezellig gegeten bij Sisters. Eten was goed, maar niet buiten gewoon. Simpele kaart. Soep was een beetje zout. Ik vond de prijs wat hoog voor normale gerechten. Vergeleken met andere restaurants in de buurt zeker.

5,9
  28. Wat een geweldig restaurant is dit! Wauw!

De sfeer is super gezellig/romantisch.
    De bediening is uiterst vriendelijk!
    En het eten... Het eten is in 1 woord... perfect! Alle smaken passen perfect bij elkaar en alles is ontzettend goed klaargemaakt. Wij waren 2 avonden in Valkenburg en dit restaurant was zo geweldig dat we hebben besloten om beide avonden hier uit eten te gaan! Jammer dat we zo ver weg wonen, anders waren wij hier zeker regelmatig te vinden.

29. Wij hebben lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

30. Marielle Keulen

Wederom lekker gegeten, gezellig en leuke vlotte bediening.

31. Boudewijn

Gezellig druk, terwijl rest van Valkenburg dicht leek... Goede bediening, heerlijke gerechten op het menu en door die factoren heerlijk gegeten!

32. Prima plek om met ons gezin op zondagavond te eten. Voor elk wat wils. Lekker eten en vriendelijke bediening. Voorgerecht garnalen en hoofdgerecht biefstuk met rode wijnsaus, erg lekker.
    Wil niet zeuren, maar de verwarming mag een tandje hoger.
    Verder een aanrader, wij komen zeker terug.

33. Harry Bakhuis

Een leuke en knusse brasserie! Daarnaast is het eten geweldig. Het smaakte erg lekker dus hebben we er echt van genoten. Tevens word je er vriendelijk en gastvrij behandeld. Dit is zeker een aanrader voor wie in Valkenburg wilt gaan eten.

34. Jolanda Hommen

Top echt super eten en geweldig lieve en leuke bediening.

35. m van mersbergen

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!
    voor herhaling vatbaar.

36. Heerlijk eten. En goede bediening en sfeervol

37. Gezellig restaurant en vooral lekker en goed eten. Wel kritiek op de temperatuur, het mag wat warmer, zeker bij de trap.

38. Heerlijk gegeten na een koud dagje Valkenburg. Lekker mals biefstukje met frietjes. Geen poeha gewoon goed eten.
    Leuke inrichting tip voor de eigenaren het licht iets te dimmen.

39. Yvette Grzesik

De eerste keer bij Sisters was zeker een succes en voor herhaling vatbaar. Een puntje van kritiek is dat de tafels vrij dicht op elkaar staan.

40. het eten was lekker, vooral de snitzel met zigeunersaus en appelgebak met ijs.

41. Heerlijk gegeten op 23-12-2016. Sfeer was goed, vriendelijke bediening. Kaart biedt voldoende keus. Erg leuke aankleding.

42. Inge Berkhoff

Vriendlijke ontvangst je voelt je verwend en erg welkom
    Eten prima goed verzorgd
    Wij hadden een bon van gift for 2 voor een steak of saté maar mochten uit alle hoofdgerechten kiezen ,dus je voelt je echt als de klant is koning
    Echt nog eens om terug te komen

43. 16/12/2016 gegeten, voortreffelijk zoals alles geserveerd werd.
    Het werd zeer warm geserveerd prima, ikzelf had een burger welke zeer smakelijk was, mijn dochter wou als hoofdgerecht carpaccio, geen probleem werd een salade bij geserveerd met brood. Geweldig.
    Kan niet anders zeggen als: dit is een aanrader.

44. Ronald Vissers

Eten is heel goed. Ik had een verse tomaten soep, die heel lekker was, daarna hadden we alletwee spareribs, deze waren lekker zoet gemarineerd en mooi van garing. Personeel mag wel wat alerter zijn op lege glazen.

45. Anne Hermans

Eten was prima, maar niet heel bijzonder. Muziek stond erg hard en veel luidruchtige mensen. Sfeer had meer weg van een druk cafe, echt van eten genieten is er dan niet bij. Bediening goed en zeer vriendelijk.

46. Was de eerste keer en heel erg gezellig. De bediening is heel vriendelijk. Een echte aanrader om heerlijk te gaan eten. In één woord top.

47. Wat een gezellig restaurantje is dit. Vriendelijke bediening, eten netjes verzorgd en héérlijk. Zeker de moeite waard om de SisterS te bezoeken. Voor herhaling vatbaar.

48. Heerlijk!

49. ilja en lies

Wat een vriendelijk en gezellig plekje maken jullie er met elkaar van! De sfeer is heel goed. De medewerkers zijn bijzonder hartelijk en oprecht. Het eten was lekker en de borden zagen er verzorgd uit. Zodra we weer in Valkenburg zijn, komen we weer eten.

50. Lekker gegeten, ondanks drukte zeer goede bediening. Jammer dat er geen oplossing is dat deur geopend moet worden voor terras bediening en je als klant binnen je jas bijna aan moet, omdat het elke keer behoorlijk koud wordt.

51. Wij hebben al een aantal keer bij Sisters gegeten en zijn iedere keer weer tevreden.
    Zowel over het eten als de bediening/service.

52. Leuke locatie met zeer prettige mensen, in de bediening en de keuken. Gerechten zijn perfect qua prijs en wat je krijgt. Een terugkerend bezoek is het zeker waard.

53. Een algemene kaart.
    Mis hier toch wel culinaire hoogstandjes.
    Verder wordt hier voldoende gepresenteerd aan kwaliteit en prijs... Mis hier toch wel iets extra's... Helaas.

54. Mieta Bouwman

Meiden, weer heerlijk bij jullie gegeten. Het was niet de eerste keer, en zeker niet de laatste keer. Prima sfeer, en een super menu, tot de volgende keer. Groetjes Harry en Mieta Bouwman.

55. Viel tegen n.a.v. de gelezen recensies. Van de sate was 1/3 rouw vlees. Wel doorgegeven aan de bediening, ik kreeg niet de indruk dat er wat mee gedaan werd. Los van het feit dat het lekker druk was, moeten de gerechten wel goed zijn.

3,4
  56. Heerlijk gegeten! Leuk ingericht. Vriendelijk personeel.

57. Herman Kroeze

Het eten is lekker... De sfeer is een beetje koel.

58. Marijke Versteeg

Wat hebben wij heerlijk gegeten en ontzettende aardige bediening. Wat ons opviel was dat als de klanten weg gingen ze keurig netjes naar de deur werden geleid en de deur voor hen werd geopend zo ontzettend vriendelijk..

59. Wederom lekker gegeten! Het voor-, hoofd- en nagerecht; het was allemaal heerlijk!

60. Marlies Deusings

We hebben bij Brasserie Sisters heerlijk gegeten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We gaan zeker nog terug en hebben al doorverteld hoe lekker alles was.

61. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en erg vriendelijke bediening, een aanrader voor als je in Valkenburg bent.

62. Lekker gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel

63. Tamara Willems

64. Met z'n 4en

Aardige bediening, eten was ok.

65. Fam. Jennekens

Lekker gegeten en gedronken met een GiftForYou cadeaukaart. Het hoofdmenu werd zodoende gratis geserveerd. Eten was ruim voldoende en smaakte prima. Er heerste een gezellige sfeer en de bediening is uiterst vriendelijk en attent.
    Is zeker voor herhaling vatbaar.

66. Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke meisjes.

67. fam schut

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening,Top

68. Luud en Jacqueline Schoonen

Genoten van lekker eten, prima muziek, fijne sfeer en vriendelijke bediening bij Brasserie Sister's. De twee zussen, de Sisters, zijn goede gastvrouwen. Echt een aanrader. Wij komen er zeker terug.
    Fam. Schoonen

69. Fam. Donners

Vanavond heerlijk gegeten bij Brasserie Sisters!
    Gewoon lekker eten een goede sfeer leuke muziek en vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer...
    Echt een aanrader.

70. Prima gegeten; bediening was goed en vriendelijk; aanrader!

71. Leuk, gezellig, lekker en vriendelijk personeel!!!

72. Jan en Marly

Wij hebben 2x overheerlijk gegeten bij de Sisters. Het diner was van topkwaliteit. De bediening was alert en zeer vriendelijk. Ook de beide zussen waren zeer attent en super aardig. Ook het glutenvrij eten was er meer dan voortreffelijk. Wij hebben het gevoel gehad dat wij als een prins en prinses zijn behandeld. Wanneer je naar Valkenburg gaat dan moet je zeker gaan dineren bij de Sisters. Ga zo door meiden, een geweldige zaak en voortreffelijk eten serveren jullie.

73. Vriendelijk personeel in de bediening. Eten viel erg tegen, 2 verschillende gerechten waren niet naar wens. Erg droog en taai. Dit hebben we gemeld, we kregen het zelfde vlees weer terug, niks verbeterd. Bediening heeft onze klacht goed opgelost.
    Kortom bediening goed, keuken onvoldoende.

74. Vanavond samen met mijn man voor het eerst een bezoek aan de Sisters gebracht. Wat hebben we heerlijk (en teveel) gegeten, het was ook zo lekker!! De kwaliteit tegenover de prijs en porties...hoe kunnen jullie dit zo voor elkaar krijgen. Werkelijk voortreffelijk. We wonen in Schin op Geul, dus we komen zeker binnenkort weer terug. Heerlijk genoten en wat een super goede en gezellige bediening. Mijn dessert was met liefde gemaakt vertelde ze, en dat was te proeven.!!

75. Tom van Diepen

De toegekende tienen spreken al voor zich, maar de zussen verdienen nog een extra pluim voor hun flexibiliteit.
    Het zou ook fijn zijn als meer restaurants op de manier van SisterS de AH-restaurantbonnen-actie zouden toepassen: vrije keuze van voor-, hoofd- en nagerecht en alleen steeds de duurste keus (die zeker niet té duur is) in rekening brengen.
    Klasse!

76. Heerlijk gegeten in deze Brasserie. De ambiance is erg leuk, veel oog voor details. En het eten was gewoon goed. Erg lekker! En de bediening was erg gastvrij en goed. Bedankt SisterS! Tot de volgende keer. :)

77. G.Deswijzen

1e keer eten geweest op 20 augustus met z'n vieren. We hebben genoten van het voorgerecht tot aan het toetje. Alles was goed op smaak, de bediening was ook attent en vriendelijk. Weet zeker dat we binnenkort nog eens terug gaan...

78. Vandaag en eerder van de week weer hier bij Sisters gegeten doen we meestal als we een keertje naar Valkenburg gaan of in de buurt zijn. Het is en blijft de lekkerste en vriendelijkste restaurant van Valkenburg. Ik zeg een dikke 10 voor dit over heerlijke restaurant👍🍺😄

79. Op donderdagavond 18-08-2016 vanwege ons 10-jarig huwelijk met de kids gaan eten bij brasserie SisterS!

De bediening is hartstikke vriendelijk en attent en het eten is werkelijk prima te noemen! We hebben echt genoten en komen zeker terug!!!

Een echte aanrader!!!

80. Woensdagavond 17-8-2016 heerlijk met mijn vrouw gedineerd, relaxte sfeer, prima en gezellige bediening.
    Het enige minpunt is de grote afstand (Valkenburg - Amersfoort) om in de nabije toekomst weer fantastisch culinair verwend te worden, echter dat we nog een keer terugkomen staat vast.
    Bedankt Joëlle en Ingrid!!

81. Heerlijk gegeten! Bediening erg vriendelijk, werken hard!

82. Wij hebben daar heerlijk gegeten, goede bediening, heel aardig en vriendelijk. Mooie plek, elk jaar als ik in Valkenburg ben op vakantie eet ik daar. Het is een goed restaurant.

83. Gerrit Brouwer

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. We kwamen met de voucher voor de AH restaurant actie en hadden geen grote verwachtingen. Maar... we mochten van de kaart kiezen en het goedkoopste werd in mindering gebracht.

Een echte aanrader!

84. Kim vd Heide

Erg gezellig! Een fijne plek om lekker te eten. Het eten smaakte heerlijk!
    Prima service, erg vriendelijk. Een aanradertje, zo net buiten al die standaard restaurants :-)!

85. Roger Vleugels

Afgelopen vrijdag heerlijke steak gegeten bij SisterS! Als desert de Dame Blanche genuttigd. Top! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Aanrader!!

86. Op 18 juli gastvrij ontvangen. Iens had het prima aangegeven. Ligt iets buiten de bekende toeristenroute en dat levert wat meer rust op. Gastvrij ontvangen op de niet zo drukke maandagavond. Voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht kortom het was van een goede kwaliteit. Bediening vrolijk en attent. Een aanrader. We zijn regelmatige Limburgbezoekers en weten nu waar we voortaan gaan eten!!

87. Joeri Lamboo

Op 18-7-2016 hier heerlijk gegeten met mijn vriendin.
    Alles was werkelijk top aan deze brasserie.
    Zeer gastvrij en hartelijk.
    Ook goed dat ze hier rekening houden met allergieën.

Een dikke 10 van ons :)

88. Ekka Rietveld

Heerlijk gegeten en gedronken en voor een goede prijs!
    Gezellig terras en prima personeel.

89. H.Strijker

Het was de eerste keer dat we bij Brasserie SisterS gegeten hebben.
    Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en het voelde gewoon goed.
    Het was net alsof we er jaren kwamen.
    De uitgebreide kaart gaf ons veel keuze.
    De goede muziek op de achtergrond en de uitstraling van brasserie was wat ons betreft precies goed.
    De service was uitstekend ; en we hoefden niet lang te wachten op onze maaltijd (die er door een prachtige opmaak fantastisch uitzag.)
    Mijn vrouw had een biefstuk met champignon en garnituur (medium gebakken)en ik had een hamburger en daarna een wienerschnitzel beide met garnituur.
    Als toetje hadden we een Irish coffee en een bananenijs met karamel saus.
    We hebben gewoon genoten van dit etentje.
    Het is echt een aanrader voor iedereen!

90. Mathon en Desiree

We hebben via restaurant-cadeaukaart gereserveerd en gegeten bij Sisters. We begrijpen dat dit restaurant zich aangesloten heeft bij deze service. De locatie (inclusief terras) is in vergelijking met andere restaurants in het centrum van Valkenburg niet optimaal. Maar we zijn positief verrast door de service en de kwaliteit van het eten. Het personeel was heel vriendelijk en eten smaakte uitstekend! Een aanrader!

91. Geweldig in een woord. Goede bediening, en het eten is er heerlijk, presentatie mooie opgemaakte borden met smaak zoals het eten. Het restaurant ook heel erg mooi aangekleed, beetje huiselijk waardoor je je meteen op je gemak voelt. Ik was er voor het eerst maar ga zeker terug als ik weer in Valkenburg ben.

Heb het al bij vrienden aanbevolen want: bij de Sisters moet je gegeten hebben. Ga zo door dames!

92. Heerlijk gezeten en gegeten en gedronken! Service buitengewoon goed! Zo kan het dus nog! Echt een aanrader!

93. Een leuk en goed verzorgd restaurant.
    De service was perfect, het eten smaakte erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding is super! Voor weinig geld super lekker eten en een goeie sfeer.
    De locatie werkt wat tegen, maar dit is meer voor het restaurant zelf dan voor de gast.

94. Paul Schelkers.

Het eten was heerlijk. Prijs en kwaliteitverhouding is perfect. De sfeer en de bediening door de dames waren uitmuntend. Ze waren erg vriendelijk. Chapeau Brasserie Sisters.

95. Ton Aben

Ieder jaar gaan we hier een keer eten en iedere keer is het weer lekker. Nu met hulp van een extra kok is en blijft het eten nog steeds heel goed, prijs en kwaliteitsverhouding is ook goed.
    1 tip: de dressing op de sla en salade is heerlijk, hier mag men wel wat meer scheutig mee zijn, dus ook op de garnituur.

96. Heerlijk eten in een leuke sfeer met vriendelijke en kundige bediening voor een eerlijke prijs!! Een aanrader.

97. We waren op een rustige maandagavond met 5 personen. Er was geen haast bij ons maar ook niet bij het personeel. Heerlijk relaxt eten dus. We hebben 3 van de 4 menu's geprobeerd. Een wijziging van een voorgerecht was geen probleem. Per gang werd alles gelijktijdig uitgeserveerd. De prijs voor de menu's was in goede verhouding met de geleverde kwaliteit. Lekker gegeten dus.

De reservering via eet.nu ging snel en soepel.

98. Karin en Jos Becker

Vanavond heerlijk gegeten, oergezellig, leuke spontane bediening. Een feest. Gemiddelde van voor-, hoofdgerecht en afsluitende koffie: 9+.

Zoekt u niet verder, hier moet u zijn!

99. Maggy Lahaye

Bij SisterS in Valkenburg is het gezellig en lekker eten. Het personeel is erg vriendelijk en denkt klantgericht. Voor vegetariers mag het menu wel iets meer uitgebreid: vleesvervangers.
    Ik kom er graag terug.

100. Vriendelijke bediening. Ontvangst goed. Eten was lekker en goed verzorgd.

Volgende pagina