Op dit adres zit nu: The Barber

1341900685 73
1348195952 72
1448920225 73

1. Ferdinand en Iris

Afgelopen dinsdag hier gegeten.
    Het eten was heerlijk, vooraf kregen we een Amuse van het huis.
    Bediening was snel en het eten was voortreffelijk.
    Het restaurant zag er zeer verzorgd uit.

2. Eten is lekker, bediening liet lang op zich wachten.

WC's mogen vaker schoongemaakt worden, de eetlust vergaat zodra je de trap afloopt.

3. Afgelopen zaterdag heerlijk bij jullie gegeten. De menukaart is zeer gevarieerd. Presentatie is veel aandacht aan besteed. Prijs- kwaliteit verhouding is prima.

Personeel is erg vriendelijk.

Het restaurant is sfeervol ingericht.

Kortom, voor herhaling vatbaar!

Een aanrader!

4. Afgelopen week een lunch en een diner bij New Murphy's genoten. De bediening is erg alert en vriendelijk voor de kinderen.

Ook bij het diner op het terras werd direct voor ons de terrasverwarmer aangestoken.

Je zult hier niet drie keer hoeven te vragen om iets. Heerlijke aanrader voor iedereen die in Valkenburg is.

5. Gisteravond bij jullie gegeten, eten was uitstekend, goede bediening, echt een aanrader als je in valkenburg bent komen zeker weer terug als we in de buurt zijn.

6. Hallo,

Afgelopen zaterdag heerlijk bij jullie gegeten!

Alles was een feestje, van amuse tot dessert!

Ook de inrichting van de zaak is heel warm en gezellig. ( wil dit thuis ook wel)

Bediening is aardig en attent, let op lege glazen en zo.

Komen graag nog een keer terug!

7. Fam. Vervoorst

In december weekendje Valkenburg gedaan. Vanuit het hotel de tip gekregen om hier te gaan eten. We hebben een hertenproeverij gehad en tournedos. Vooraf hadden we een hollandse garnalencocktail en salade geitenkaas. Als nagerecht hebben we een Grand Dessert genomen. Ondanks de enorme drukte van de kerstmarkt was alles erg goed. De opmaak van de borden was echt een genot om naar te kijken. Je merkt dat deze mensen liefde voor het vak hebben. Chapeau! Wij komen zeker terug!

8. Afgelopen week heerlijk gegeten. We hebben een menuutje gehad met verschillende voor- en nagerechten. Erg leuk idee en zeer smakelijk. Alles was meer dan voldoende. Ook de service is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen. Prijs-kwaliteit is goed.

9. Wij hebben begin zomervakantie 2010 daar gegeten, omdat het zo goed beviel nog een 2e keer. Lekker gegeten in diezelfde vakantie.

Toen wilde ik de rest van de familie laten genieten van het eten en zijn we in september/ oktober nog eens daar geweest.

3 man hadden een kipfiletje welke rauw van binnen was. Wij hadden dit aangegeven. Zonder excuses, eerder hadden we het gevoel dat hij zich irriteerde.

Geen rondje gegeven, niks. Het stukje kip werd terug in de pan gegooid en iedereen kreeg een ander stukje kip. (van de buurman dus)

Voor mij nooit meer.

10. Hallo,

Heerlijk gegeten bij jullie, voortreffelijk 3 gangen keuze menu gehad. Leuk idee om 3 voorgerechten en 3 desserts te laten kiezen, en zeker niet duur!

Wij waren zeer tevreden!

We komen zeker weer terug als we weer in Valkenburg zijn!

11. Afgelopen weekend lekker vlees fondue gegeten bij Brasserie New Murphy's.

Heerlijk mals vlees in lekkere oosterse bouillon met knapperige groenten, verse frietjes en salade en huisgemaakte sausjes ( en dat proef je!)

Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Nooit meer!

Zeer slecht restaurant! Nog nooit zo slecht meegemaakt.

2 uur moeten wachten op eten. Bijna de gehele avond met lege glazen gezeten en niets te drinken gekregen. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was niet gaar. Vlees was niet rose maar rauw! Vlees geheel rood van binnen. Ook de vis was nog rauw. Na melding bij de bediening geen excuses maar boze gezichten. Vlees werd nog even gebakken. Helaas hadden we de rest van het eten al op toen het vlees klaar was.

Excuses, een drankje van de zaak of korting was minimaal op zijn plaats geweest. Helaas niets! Voor ons nooit meer!

13. Riet Vluggen/Dori van Rooij

We hadden voor 2e Kerstdag gereserveerd maar we waren wat vroeg, dus was het nog niet druk. Dit is de 3e keer dat we hier met de Kerst gaan eten en dat is nog altijd heel goed bevallen.

Ook deze keer was het eten weer voortreffelijk en de bediening is goed en vriendelijk.

Wat ons betreft een aanradertje met ster.

14. In het begin was dit restaurant goed, maar toen wisselde ze van eigenaar en toen werd het slechter. We hebben een keer gegeten en het was best druk op het terras. Mijn schnitzel was rood van binnen en smaakte niet lekker. Ik heb hem terug gegeven en paar minuten later kwam hetzelfde vlees naar buiten met de mededeling dat de kok dat niet vond. Hij vond hem wel goed. De klant is koning en ik ga daardoor daar nooit meer eten.

15. Wat een tegenvaller! Het eten was overduidelijk opgewarmd in de magnetron. Varkenshaas aan spies zag er rose uit, maar was keihard en droog. Visschotel idem dito.

Toen we de serveerster vertelden dat het eten niet lekker was, kregen we een boos antwoord "dat wij de enigen waren die klaagden over het eten. Ze kregen nooit klachten." Tja, daar mag je het dan mee doen. Geen excuses, niks. Alleen maar een beledigde serveerster.

Ondanks de gezellige inrichting en orignele opdiening van het eten, voor ons nooit meer.

16. Sjaak & Ellie

De porties waren ruim voldoende. De opmaak was uitstekend in orde... Edoch het eten had kraak noch smaak. De bediening was vriendelijk.

17. Ik ben op aanbeveling van een vriend hierheen gegaan. Lang moeten wachten, weinig en slecht eten (hard vlees). Verder duurder dan de normale brasserie. Wel leuk vormgegeven, dat dan weer wel.

18. Wat een ontzettende tegenvaller!

Het voorgerecht, gamba's, waren welgeteld 3 gamba's op een sateprikker met een blaadje sla en dat voor 9, 50 euro.

Nu was dit alles nog niet zo erg geweest als het hoofdgerecht, waar we 1.5 uur op moesten wachten terwijl het niet druk was, nog lekker was geweest. Dit was helaas niet het geval. De buitenkant van de varkenshaas was zo hard dat ik het gevoel had dat ik op hout zat te bijten. Verder zaten er ook geen seizoensgroenten (wat vermeld werd op de kaart) bij, maar slechts een klein bakje salade. De bediening was overigens wel heel vriendelijk.

Wij komen er niet meer terug.

19. men. 12127 punten

Prima tent.

20. Hebben een heerlijke lunch op en moet zeggen dat alles zeer voortreffelijk was.

Tevens wil ik opmerken dat de toiletten, toen wij er waren zeer netjes uitzagen en alles 100% schoon was (kom het vaak anders tegen in andere rest.)

Prijs/kwaliteit klopte niet helemaal, want wij dachten meer te moeten afrekennen. Dus, was een grote meevaller (en ja, alles is wel netjes afgerekend)

21. Op 5 augustus wezen eten. Nette tent, vlotte bediening en eten snel op tafel. Kwaliteit van het eten was zeer goed, en voor een normale prijs! Dit restaurant is bij iedereen aan te raden.

22. Wij hebben 3 augustus heerlijk gegeten.

De Spare Ribs waren echt zalig, zo mals, veel sausjes erbij.

Alleen wij hadden heel veel last van wespen, dat is minder.

23. Het eten was er heerlijk en de jonge dame die er in de bediening werkt is ook vriendelijk.
    Er hangt een gezellige sfeer.

Alleen als men gebruik moet maken van het toilet valt het hele plaatje in duigen. Hier moet men beter schoonmaken. Dit was een minpunt op ons uitje hier.

Maar verder prima avond gehad.
    Wij waren er op 16 juli jl.

Ga zo verder! Let alleen een beetje meer op de toiletten.
    Dan komt het helemaal goed!

24. Gisteravond heerlijk op het verwarmde terras gegeten. Vriendelijke bediening. 3-gangen menu was erg lekker en helemaal niet duur. Echt een aanradertje!

25. Paul en Marcella

Deze tent is helemaal top!

Leuk restaurant en bijzonder gastvrij. Het lukt Patrick uitstekend om het de gasten heerlijk naar de zin te maken. Ook prima muziek op de achtergrond.

Eten is heel lekker en wordt gezellig geserveerd. Afwisselende kaart met leuke gerechten.

Een absolute aanrader voor een gezellige avond uit eten!

26. Vandaag de verjaardag van onze moeder gevierd bij Brasserie New Murphy's.
    Erg lekker gegeten en moeder werd zeer verrast toen zij op haar dessert ter ere van haar verjaardag " vuurwerk " kreeg.
    Bediening was zeer attent, en vriendelijk.
    Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten!

27. Carel van Rijsewijk

Vandaag bij Murphy's gegeten. Eenvoudig maar goed bereid eten. Prima bediening en ambiance.

28. Wij eten hier regelmatig en net zoals afgelopen week was het deze keer weer lekker, ook de bediening is vlot en vriendelijk.

29. Lang niet meer gegeten bij Murphy's. Maar het eten viel echt tegen deze keer. Personeel was wel erg vriendelijk.

30. zaterdag 12 juli
    neem eens een voorbeeld aan murphy's in sittard want die wil ik bedanken voor de hele fijne avond goed eten en fijne bediening.
    waren met een groep van 20 pers en de jonge heer heeft ons top bediend en humor had hij ook nog
    weet dat jullie daar in valkenburg nog van kunnen leren

ga zo door daar