Brasserie America in Valkenburg

1227961907 83
1260882083 89
1546190276 87
1612030628 82

1. Wij komen regelmatig bij Brasserie America omdat zij ook een glutenvrije kaart hebben.
    Ben nog nooit ziek geweest als ik bij hun gegeten heb. Zelfs het koekje bij de thee is glutenvrij. Ook het andere eten is goed verzorgd en het smaakt allemaal heerlijk. Gezellige ambiance en fijn en gezellig personeel.

2. Dennis en Wendy

Het eten was top voor elkaar en voor glutenvrij echt aanrader. Leuke en snelle bediening. Echt waar voor je geld en mooie locatie

3. Vertaal van English naar Nederlands

Prima gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, goed / aardig personeel

4. Laura 68 punten

Heerlijk geluncht met ons gezin.
    Ze hebben hier een aparte kaart voor mensen met een glutenallergie. Erg veel keuze en heel lekker!

5. Op vakantie hier geweest. Mooi terras, lekkere schaduwplekken. Na iedere wisseling werd de tafel gedesinfecteerd. Maar bovenal heerlijk gegeten. Zowel wij, als onze dochter die geen gluten mag hebben. Veel keuze en voortreffelijk klaargemaakt. Het was niet goedkoop maar het was het waard.

6. Na meerdere jaren tijdens de vakantie hier te hebben gegeten (speciale glutenvrije kaart) was het altijd goed. Helaas bleek dat het nu met de service slecht gesteld. Als men een drankje wil bestellen op het terras duur het ongeveer 20 minuten voor dat er iemand bij je kwam. Terwij het niet echt druk was. Dit gebeurde bij meerdere gasten. Het lijkt dat men geen gevoel meer heeft voor de klant. De eigenaar hier op aangesproken te hebben wordt je niet serieus genomen.

7. Lekker gegeten, vriendelijke gezellige bediening, gezellige avond gehad.

8. De ontvangst was gelijk warm en welkom en het restaurant is prachtig en ademt een rustige sfeer. Het eten was heerlijk en de tosti was topvers met heerlijke producten. Ook voor mijn vriendin was er een glutenvrije menukaart met een ruime keus te meer omdat het meeste al glutenvrij was volgens de bediening. Verder een mooie prijs/kwaliteitverhouding. Absoluut een aanrader en we gaan zeker terug.

9. In een, voor de kerstdagen, prachtig en sfeervol ingerichtte zaak heerlijk gegeten. Voor mijn glutenvrije dieet was er een aparte kaart, maar ook de deskundigheid was in het gesprek duidelijk aanwezig. Zeer geruststellend! Bediening voortreffelijk. Hebben niet voor niets al weer gereserveerd voor over ‘n paar dagen. Graag zelfs!!

10. Wij gaan regelmatig naar Brasserie America. Altijd top kwaliteit en een zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!

11. Tamara Willems

12. Een groot compliment! Gisteren gegeten van de glutenvrije kaart. Het eten was top, een mooie ambiance en de dames in de bediening waren uiterst vriendelijk en professioneel. Kortom; een absolute aanrader.

13. Trieste service, geen vlaai meer om 12 uur 's middags. En het hele terras zit vol met wespen. Zodra er een wesp in het drinken belandt de gast de schuld geven dat zij er niets aan kunnen doen. De gast wel dan? En dan ook nog extra in rekening brengen, trieste service.

14. Heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit is goed in verhouding. Alles is super vers en producten komen uit de streek. Heel vriendelijk personeel!

15. caroliene hacking

Heerlijk gegeten bij Brasserie America. Echt een aanrader. De kabeljauw was botermals, met lekkere groente erbij en tevens nog sla en frites. Ruim voldoende porties. Ook mooi interieur.

16. Ik had gekeken op deze site naar een geschikt restaurant in Valkenburg. Door het hoge cijfer en de recensies kwam ik bij Brasserie America uit. Mijn verwachtingen waren dan ook hoog.

Helaas was het geserveerde eten en dan met name het hoofdgerecht gewoon niet goed en oneetbaar. Een behoorlijke tegenvaller. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook zeer slecht, want duur was het eten zeker in verhouding tot de kwaliteit. Na mijn klacht over het hoofdgerecht kreeg ik geen excuus of wat dan ook. Een dom lachje van de serveerster en weg was ze.

Dit was 1 keer maar nooit weer!

1,6
  17. Erg goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime porties voor weinig geld. Vriendelijke bediening en genoeg tijd tussen de gangen. Aanrader.

18. Gisteren hebben we bij brasserie America geluncht. Dit is erg goed bevallen! Ik heb coeliakie en het was voor mij voor het eerst dat ik een gerecht kon kiezen van een glutenvrije menukaart. Er was erg veel keuze. Het glutenvrije broodje was heerlijk! Bovendien was de service erg goed. Ik kan ook niet tegen lactose en zelfs hier werd rekening mee gehouden. Ik ga hier zeker nog eens terug!

19. Ontzettend lekker gegeten! Carpaccio erg goed en schnitzel Marianne uitmuntend. Personeel op 1 meisje na erg vriendelijk.

20. Afgaande op de recensies hier geboekt voor de 70e verjaardag van mijn moeder. 5 volwassenen en 7 kinderen. Het was de drukste najaarsdag maar de eigenaresse gaf ons 's middags toch een reservering.
    We kwamen te vroeg maar ze deden absoluut niet moeilijk.
    De service was perfect, op aanvraag werd zonder problemen een menu met spareribs gemaakt voor onze kinderen.
    Het eten was prima en ondanks de drukte werd goed doorgeserveerd.

21. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten en gekozen voor het verrassingsmenu van 25.95. Als voorgerecht kregen we zalmcarpaccio met daarop een lekkere salade (rauwkost met aardbeien) en een soort van roomdressing? Was in ieder geval erg smaakvol. Vervolgens eendenborstfilet met heerlijk smaakvolle roergebakken groentes. De eendenborstfilet was voorzien van een lekker sausje. Lekkere dikke frieten bij geserveerd (met mayo!) en een rauwkostsalade. Als nagerecht een mix van chocolademousse, tiramisu, ijs met slagroom en een lekker koekje in de vorm van de letter A (America), mooi opgediend op een leisteen (practisch voor de serveerster was dit niet, maar het staat wel mooi). Al met al vonden wij het (vooral voor dit bedrag) een heerlijk diner, zeer verrassend! Enige nadeel was dat de rauwkost op de zalmcarpaccio hetzelfde was, als die bij het hoofdgerecht werd geserveerd, dan denk je: dat heb ik net ook al gehad. Maar verder een prima en sfeervol ingericht restaurant!

22. Gemiddelde prijzen, het personeel doet erg zijn best om het je naar de zin te maken maar oogt af en toe wat klungelig. Een (ijs)dessert opdienen op platte tegels vraagt om moeilijkheden bij het serveren (drup drup drup). Probeer het verrassingsmenu eens, er worden dan zaken geserveerd die niet op de kaart staan.

23. W.C.Mons

We waren met kinderen en aanhang een weekend weg in limburg. Zaterdag waren we s'middags in Valkenburg om het centrum en de ruine en de grotten te zien en wat lekker eten. Uiteindelijk kwamen we bij America uit, in een woord geweldig!! De zaak is netjes, de bediening was heel lief en correct en het eten was een culinair hoogstandje!! En ook nog voor een goede prijs!Heerlijk!!
    Met dank: Fam.Bakker/Mons uit Lelystad

24. Zaterdag 16-07-2011 eerst buiten gezellig terrasje "gepikt"met prima bediening, aansluitend van tafel gewisseld naar overdekt buiten om het 4-gangen verrassingsmenu te genieten.

Was perfect verzorgd, bediening met telkens info betreffende het gerecht. Pauze tussen de gangen kon niet beter, kortom we hebben echt GENOTEN!

Zullen hier nog vaak naar toe komen.

25. Jos 188 punten

Gisteren gegeten bij Brasserie America. Gezellig inrichting. Erg vriendelijke bediening. En super lekker gegeten. Aanrader!

26. Marjo 10 punten

Ook wij hebben gebruik gemaakt van de Groupon Voucher. Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk.

Mooie muziek op de achtergrond.

We zullen er zeker terug gaan als we in de buurt zijn.

27. Ben er afgelopen zaterdag wezen eten met de groupon bon. Een hele nette en schone zaak en heerlijk gegeten. Hele aardige bediening, de meisjes vertellen exact wat je krijgt. Niets op aan te merken! Ik ga er zeker nog eens eten. Top.

28. Ik heb heerlijk geten.

Een aanrader is de kroket met friet:)

29. Wij zochten voor onze vakantie een eetgelegenheid waar ook een glutenvrije maaltijd wordt geserveerd en kwamen via internet bij "Brasserie America" terecht.

Onze dochter van 16 jaar heeft coeliakie en als je dan een restaurant vind waar ze zelfs een aparte glutenvrije kaart hebben dan is de keuze niet moeilijk want ik denk dat er in Nederland weinig of geen restaurants zijn met een glutenvrije kaart.

Wij hebben met zijn drieën heerlijk gegeten, wij gingen met een zeer voldaan gevoel de deur uit.

Er wordt zeer veel aandacht besteed aan het eten en aan de gasten.

Bedankt, wij zullen dit nooit vergeten!

30. Vandaag voor de zoveelste keer op het terras gezeten, wat is het toch gezellig bij jullie. 10 mei heerlijk gegeten met mijn vrouw voor mijn verjaardag, gewoon top kwaliteit eten. Helemaal niets op aan te merken. Personeel gezellig en zeer netjes. Ga zo voort, jullie hebben een top zaak.

31. Channa en Deborah

Doorbakken biefstukje, was niet helemaal doorbakken.

Ijs was niet te eten, goedkoop ijs, was goed te proeven aan de stukjes. Kersen apart erbij, ipv in laagjes door het ijs. En het waren gewoon goedkope, opgewarmde kersen zonder smaak.

Serveerster moest worden gewaarschuwd door de eigenaar (?) voor de bediening.

Muziek was nogal apart, maar dat kan aan ons liggen..

Het eten was verder wel goed, patat lekker gebakken.

Mayo lag denk ik al een dag in de koeling zonder folietje, zo te zien aan de vergeelde mayonaise kleur.

32. reijnders

Die hoge cijfers, doen je denken aan een sterren restaurant. Nou dat is het niet! De voortjes waren groot en heel lekker.

Mijn biefstuk prima. Bij de visgerechten was de zalm goed maar de rest waterig (wellicht diepvries?), de mixed grill was niet goed, veel te droog en de spare-ribs niet af te bijten. Bovendien erger ik me aan een restaurant waar je om water in een karaf vraagt, en dan als antw krijgt, alleen in een fles meneer, en natuurlijk ervoor moet betalen. Vandaar de 5 voor de service. Al met al redelijk eten voor niet teveel geld.

33. Afgelopen week hier gegeten. Ik had van te voren de recensies gelezen, en het klopt zeker wat ze zeggen over Brasserie America!

Zeer vriendelijke bediening, prijs-kwaliteits verhouding is prima en lekker gegeten.

Zeker een aanrader!

34. Midden in de week een uitstapje naar Valkenburg.

Mooi weer.
    En een gezellige stad. Een waaier van restaurants.

Wij zijn toevallig in "Brasserie America" beland. Een zeer vriendelijk en professioneel onthaal.
    De vleesschotel van het huis was prachtig en lekker.
    Koffie met, net dat ietsje meer.

Dat alles voor een prijs waar wij in België maar voor één persoon kunnen voor eten.

Een adres om zeker te onthouden.

35. Ik heb bij jullie mijn 40-ste verjaardag mogen vieren met mijn dierbaarste vriendinnen. In een woord het was SUPER! De ontvangst, de tafel, de bediening, het eten, het drinken en het toetje (mijn zelfmeegnomen fototaart, na het vragen of het mogelijk was). Mijn vriendinnen waren ook erg onder de indruk. Ik ben blij dat ik het bij jullie gevierd heb. Bedankt voor een gezellige avond en ik zal het iedereen aanraden om bij jullie een hapje te gaan eten. Ook namens mijn vriendinnen. Groetjes en tot ziens, Natascha Braam.

36. Loes77 370 punten

Ontzettend gezellige brasserie met een zeer uitgebreide kaart. Heerlijke saté! Absoluut de moeite waard!

37. Geweldig, Gezellig, Goed! Heerlijk eten (mixed grill) supermals vlees, vriendelijke snelle bediening en goedkoop. Hier krijg je waar voor je geld! We wonen in Groningen, maar als we nog eens in de buurt van Valkenburg zijn komen we zeker weer langs.

38. Fam. Koers

Een heel bijzondere ervaring was het om hier heel smaakvol en heel betaalbaar, a la carte, glutenvrij uit eten te kunnen gaan. Een ruime keuze in glutenvrije voor-, hoofd-, en nagerechten. Ook de glutenvrije lunchkaart ziet er goed uit. Dit was voor mij de eerste keer dat ik glutenvrij gegeten heb zonder me "benadeeld" te voelen t.o.v. de gerechten van wat mijn "normaal etend" mede-gasten voorgeschoteld kregen. En alles was volgens de regels, separaat, geserveerd. Wij gaan hier zeker nog vaker heen. Chapeau !!

39. Heerlijk gegeten. Voortreffelijke uiensoep, mixed grill was erg lekker vlees. Ook de garnituur erbij was erg smaakvol. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

40. Fam. Jaspers

Heel gezellig, heerlijk goed eten en vooral een glutenvrije zeer uitgebreide menkaart

41. Claire

Heerlijk, ook glutenvrij!

42. Clemence en Jef

lekker eten in gezellige omgeving met leuke en attente bediening.
    komen er HEEL GRAAG.

43. Leuke eet gelegenheid ...en is erg gezellig bij MARJAN &JOS>ROEL EN CAMIEL

44. helemaal goed daar het haardvuur dat niet warm wordt het heerlijk koude biertje perfect getapt marianne of jos of natuurlijk roel of camiel een aanrader om een pilsje te gaan drinken of n hapje te gaan eten

roel tot de volgende keer