ma lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

1333201234 86
1338819502 86
1400620452 82

1. Huub Boumans

Vanmiddag weer het 5-gangen amuse menu gegeten, het was weer voortreffelijk.

2. Zeer weinig, voor zoveel geld. Had beter naar de frituur kunnen gaan.

3. Vegetarisch verrassingsmenu was geweldig lekker!

4. Ik ben er afgelopen week gaan eten voor een social deal. In het begin denk je zal wel niet zoveel zijn maar er was totaal niks aan te merken dat het een social deal was. Super lekker gegeten en goede wijnarrangement erbij gekregen. Mijn vriend was toevallig ook jarig en die hebben ze ook nog in het zonnetje gezet. Ga zeker nog vaker terug!

5. Miranda Vreedenburgh

Geweldige zaterdagavond gehad, we hebben ons laten verrassen met het 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Het menu was divers en alle gerechten smaakvol. Passende wijnen en prettige vriendelijke bediening. Na het eten nog een drankje onder een dekentje op het verwarmde terras gedaan. Sfeervol en comfortabel ingericht restaurant. Kortom een absolute aanrader voor een avondvullend diner.

6. De prijs kwaliteit verhouding in dit restaurant is volstrekt belachelijk. Tournedos van 35,- euro zijn niet mals en betwijfel dat 't überhaupt ossehaas is. De brownies als 't dessert (10,50 euro) zijn kurkdroog en niet te kauwen. En tot slot is de bediening een aanfluiting, de toch al corpulente dames hangen gewoon over de tafel heen met 't aangeven van borden of het afruimen, heb tot 2x toe haar bovenlichaam moeten ontwijken.
    Kortom, dit restaurant heeft op geen enkel gebied een meerwaarde die de hoge prijzen rechtvaardigen.

7. John Heijmans

Op zoek naar een leuke avond in Valkenburg verrast door dit restaurant. Prettige ambiance, geweldige inrichting en smaakvolle goed verzorgde gerechten. Bediening was vriendelijke en efficiënt. Lekkere wijnen bij het verrassingsmenu. Heerijk lang getafeld en de rekening viel ons alleszins mee. Volgende keer komen we hier zeker terug...

8. Fantastisch steak gegeten met huisgemaakte stroganofsaus. Bediening zeer attent en dat alles voor een zacht prijsje.

9. Eten en drinken was goed. De prijzen vonden we wel vrij hoog. We waren er op 10 december. Tijdens Valkenburg kerststad. De bediening liet niet veel tijd tussen de verschillende gangen, waardoor wij de indruk kregen dat je snel moest eten en weer vlug weggaan. Om ruimte te geven aan andere gasten in deze drukke weken voor kerst. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Na afrekenen wordt er ook geen prettige avond gewenst, of bedankt voor je komst.
    Jammer, dit zijn de puntjes op de i waardoor je de volgende keer misschien weer komt eten. Nu kiezen wij de volgende keer voor een ander restaurant.

10. Verschrikkelijk restaurant. We zaten al en drinken was besteld. Toen we kaart kregen werd ons verzocht een 2 persoonstafel te nemen i.p.v. 4. Zo klant onvriendelijk. Tafels van 2 stonden half in regen of kleine helling, terwijl er verder niets te doen was en er was plaats genoeg.

11. Thomas&Rachelle

Elk jaar gaan we naar Valkenburg en we blijven voor Bombarino kiezen! Truffel tournedos was heerlijk en het vegetarisch gerecht portobello was zeer lekker. De bediening is bekwaam en vriendelijk. Je betaalt wat meer maar dat is het zeer zeker waard. Veel aandacht besteed aan de inrichting, altijd leuk om te zien. Volgend jaar voor ons zeker weer Bombarino!

12. Lisanne

Zeer vriendelijke personeel. Snelle service en heerlijk eten. Elk gerechtje op het bord is uitstekend bereid! Prijs ligt wat aan de hoge kant, maar was het meer dan waard. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een lekker relaxt avondje uit eten in valkenburg.

13. recent zijn we hier voor de eerste keer geweest eten.
    het was behoorlijk druk en omdat er niemand de bestelling kwam opnemen zelf maar gaan vragen of we geholpen konden worden. Het eten zelf kwam vrij vlot. We vonden het helemaal niks bijzonders en te duur voor wat geboden werd. Er zijn betere plaatsen in Valkenburg te vinden.

14. Johanneke

Geweldig restaurant! Vriendelijk personeel, leuke locatie en het belangrijkste het heerlijke eten!

15. Jim Stolle

16. Marga Ritzen

Vanmiddag genoten van de luxe amuse lunch! Complimenten aan de Chef! Elk gerechtje was weer heerlijk en origineel! Al vaker deze keuze gemaakt en nog nooit teleurgesteld!
    Ook complimenten aan het gastvrije en attente personeel!

17. Gezellig restaurant midden in Valkenburg. Het restaurant is vrij duur, maar de kwaliteit van het eten maakt dit goed! Ruime porties, mooi opgemaakte borden en veel groente en verse salade. De bediening is erg gastvrij. Wij zullen hier zeker nog wel eens aanschuiven.

18. Sven Hoogenboom

19. Uiterst trage en weinig oplettende bediening, 1 broodje carpaccio duurde ruim 15 minuten. De vlaai stond na 1 minuut al op tafel, erg ongezellig als je samen wilt eten.

Toen de carpaccio er eenmaal was leek het eerder een broodje kaas, want zoveel zat erop. Het hele verband in het broodje was nergens meer te bekennen.

20. Uit eigen ervaring kan ik spreken, als ik zeg dat bij Bombarino een goede sfeer is. Altijd open en vriendelijke tegen iedereen. Goede service en super lekker eten. Altijd netjes en alles goed verzorgd. Ik raad dit restaurant altijd aan bij iedereen. Uitstekend! Zeker een poging waard

21. Ontzettend genoten van dit restaurant, eten was heerlijk, Personeel was uiterst behulpzaam om informatie te geven over leuke plekken in Valkenburg, kortom top!

We moeten wel zeggen dat we wel eens beter hebben gegeten voor 130 euro voor 2 personen maar het verrassingsmenu was zeker met het wijn arrangement de moeite waard.

22. Wij hadden een carpaccio-maaltijdsalade besteld. Wat we kregen was een carpaccio voorgerecht. Toen wij gemeld hadden dat wij een maaltijdsalade hadden besteld en geen voorgerecht, was de eigenaresse verbijsterd. Dit was volgens haar een maaltijdsalade! Maar ze wilde ons wel tegemoet komen door het "voorgerecht" op een ander bord te doen met een extra haffeltje sla. Ze begreep het probleem maar niet. Dit verzin je toch niet? Ze begrijpt het niet of wil niet begrijpen wat een maaltijdsalade is. Alleen deze "maaltijdsalade" wordt 's avonds wel verkocht als een voorgerecht. Deze "maaltijdsalade" staat op de lunchkaart voor €14,75. Toch wel erg veel voor een voorgerecht.

1,7
  23. Ghislaine

Gisteren heerlijk een hapje en een drankje gedaan op het terras. Met vriendelijk personeel en een lekkere kalfslende genoten van dit restaurant. Voor komende bezoekers, ga eens naar binnen. Ziet er gezellig uit!

24. Dinsdag avond er gegeten, 2 volwassenen en een kind. 3 gangen verrassingsmenu tartaar van zalm, lam en kersendessert voor 39,50 euro. Zalm was echt geen verrassing en had weinig smaak. Het lamsvlees was doorbakken en taai. Dit ook aangegeven maar werd niks mee gedaan. We zaten van 19.15 tot 22.00 uur voor 3 gangen. Het hoofdgerecht van kind kwam pas om 21.00 uur.

25. We komen hier al jaren en wederom heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de prijs van een gerecht aan de hoge kant is.

27. Op de deur staat iens topper 2014. Naar mijn mening zeker niet waard. Personeel vriendelijk daar geen opmerkingen over. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt. Helaas het sfeervolle gedeelte was vol en wij kwamen op de iets wat verhoging te zitten, jammer het licht was te fel. We kozen voor de mix grill, worstjes waren aangebrand, kip droog en diverse stukjes vlees niet warm. De friet was te doorbakken. We hadden graag een carpaccio genomen, maar 15 euro is toch over de top. Een bacardi cola veel te duur! 5,60 alleen voor de bacardi terwijl je bij het stadsrestaurant 3,30 betaald. We hebben het toetje maar laten zitten. Nee een volgende keer proberen wij een ander restaurant.

28. Absoluut genoten van een 4 gangen diner met roodbaars als hoofdgerecht. Alles fraai opgemaakt, maar wat belangrijker is: smaak en kwaliteit zeer goed. Prettige en vlotte bediening.

29. Personeel was zeer onvriendelijk. Wouden waarschijnlijk niet graag werken op oudjaarsavond. Was ook te merken aan 1 personeelslid die uitgebreid op het terras ging vertellen dat de keuken maar open is tot 21:00 uur en ze om 22:00 uur weg wil. Zo iets zeg je toch niet als er een terras vol zit met mensen! En het eten was wel goed. Alleen de schnitzel niet.

30. Jammer dat je word weggestuurd. Jullie moeten duidelijk aangeven dat er vanaf 16.00uur niet meer gedronken kan worden, alleen eten. Plak het op deur en raam! Dit was zeer onvriendelijk, wij werden weggestuurd!! Zaten eerst heerlijk aan een wijntje en wilde daar later ook wat eten. Wij zaten er vanaf 16.40 en om 17.30u kwam ze met de rekening. Belachelijk!! Klantvriendelijk??? Nu hier dus niet!!! Een schande, en je snapt wij hebben er niet gegeten en zullen dat daar ook nooit doen. Jammer, spatje op een leuk weekend Valkenburg!!

31. Hier kun je heerlijk eten, zo wel binnen als buiten gezellig op het terras. Vriendelijk personeel en ook kindvriendelijk.
    Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen.

32. Ontzettend leuk restaurant!
    Het eten is er erg lekker en de bediening is ook goed. Wanneer wij Valkenburg bezoeken gaan wij hier altijd minimaal één keer eten.
    Zomers is het ook erg leuk om op het terras te zitten.

Echt een aanrader!

33. Ilse 14 punten

Zeer mooi aangeklede zaak. Geldt ook voor de gerechten. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken.

34. Lekker gegeten, heel vriendelijke en attente bediening.
    Gewoon goed!

35. Mooi & gezellig restaurant, wij hebben hier heerlijk ontbeten.

36. Meerder keren getafeld bij Bombarino en steeds weer verrassingen op de menukaart. Ik ben zelf geen visliefhebber maar dat is geen probleem voor de chef die toch een feest op mijn bord tovert. Super bediening en goede wijnen maken een avond een geslaagd uitje .
    Chapeau .

37. Wij waren eind november een paar dagen in Zuid-Limburg. Woensdag 21-11-2012 zijn we in Valkenburg geweest (kerstmarkt) en s'avonds gegeten bij Bombarino. We hebben in jaren niet zo lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Top restaurant. Volgend jaar komen we uiteraard weer

38. Het zomermenu voor 24,95 genomen. Uitstekend verzorgd, smaakte goed en een heerlijk plekje op het terras.

39. Vijf gangen diner met wijnarrangement. Werelds! Niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar bijna vier uur een feest van perfecte keuzes van de kok en de sommelier.

40. steenland

29 juli gegeten bij Bombarino en vond de mixedgril op 2 stokjes erg duur voor die prijs. Er zaten 4 stukjes vlees op met wat paprika en wat uien. Daarom geen fooi gegeven want ik moest nog wissel geld hebben voor een paar kroketten.
    Volgende keer toch maar naar de griek voor een mixed grill.

41. Vanavond weer gegeten bij Bombarino. We hadden allebei de langzaam gegaarde lamslende en het was waarschijnlijk het lekkerste lamsgerecht dat we ooit ergens gegeten hebben! Het hele gerecht is prachtig in balans: vlees, saus, aardappelpuree en groente. Jammer dat we het niet ook als voorgerecht konden bestellen ;-).
    Personeel en eigenaars: bedankt voor het heerlijke eten, de gastvrije bediening en graag weer tot ziens.

42. Met zijn vieren op vrijdag 9 december heerlijk gegeten bij Bombarino. Terwijl heel Valkenburg in Kerstsfeer verkeerde en het overal erg druk was toch een tafel met privacy bemachtigd. De amuse van het huis was heerlijk, vooral de zelfgemaakte kruidenboter. Terwijl mijn tafelgenoten kozen voor het wild- en verrassingsmenu heb ik genoten van een groot bord carpaccio en verrukkelijke ossenhaaspuntjes. Prijs/ kwaliteit was goed, de bediening vriendelijk en bleef ook rustig gezien de drukke omstandheden, ambiance meer dan goed. Zeker een aanrader en hopelijk volgend jaar weer.

43. Een heerlijke lunch gehad met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. De bediening kon wat vriendelijker.

Ik vond het eten zeker zijn niet al te lage prijs waard!

44. Yvonne 243 punten

Vanavond heerlijk op terras gegeten bij Bombardino!

Echt genoten van het heerlijke eten, het prima plekje en de attente bediening.

Als start een amuse met brood van het huis daarna 3 gangen gegeten die allemaal super smaakte.

De bediening was correct en gezellig vriendelijk, alles verliep soepeltjes en vlot.

Ondanks dat ze zeker niet goedkoop zijn een echte aanrader!

45. S.E. de Vries

Zaterdagavond voor Pasen op het terras wezen eten. Het was heerlijk genieten, zowel van het eten als van het buiten zitten. Prima attente bediening. Jammer dat van het bord van mijn vrouw 2 hoeken ontbraken, dat kan niet. De ober had het wel gezien zei hij. Voor, hoofd, nagerecht, allemaal prima in orde. Van de restaurants die we rond Pasen hebben bezocht vonden we deze de beste.

46. Jaap van Helden

Eerste Paasdag, ondanks de drukte had het personeel voldoende tijd voor persoonlijke aandacht.

We hebben mogen genieten van 'n vijf gangen diner.

Samen met het wijn arrangement was het 'n geweldige ervaring.

Als we nog eens in de buurt komen keren we zeker nog 'n keer terug!

47. We hebben hier gisterenavond gegeten.

Alhoewel het erg rustig was, was er toch een gezellige warme sfeer. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

We kregen een smakelijke amuse en brood van het huis.

Het 3 gangen diner was goed verzorgd, erg lekker en voldoende. We komen hier zeker nog eens terug.

48. Afgelopen weekend gegeten bij Bombardino.

We wisten niet direct welk restaurant we zouden pakken, maar omdat de menu-kaart er redelijk afwisselend en ook enigszins apart uit zag, toch voor dit restaurant gekozen.

Vooraf kregen we een Amuse van `t huis en een schaaltje brood met kruidenboter. Das dan al +punt 1.

Het eten was goed. Het smaakte prima, bord was mooi opgemaakt en er lag voldoende op.

De bediening was vriendelijk. Ondanks dat we geen vaste bediening hadden, kwamen ze om beurten, maar niet te vaak, toch telkens vragen of we nog voldoende te drinken hadden.

Ook hadden ze tijd om nog een leuk babbeltje te maken. +punt 2.

De prijs was niet de goedkoopste van Valkenburg. Maar gekeken naar de hoeveelheid eten en naar de kwaliteit bij de andere restaurants, wel zeker zijn geld waard!

Zeker een aanrader voor anderen!

49. Wij hebben hier lekker gegeten op zaterdag 30 oktober 2010.

Alhoewel we met een bende van 7 dames niets gereserveerd hadden en het restaurant behoorlijk vol zat, werden er snel tafels bijeen gezet zodat we meteen aan tafel konden gaan.

De bediening was vriendelijk en correct, het eten was lekker.

Een 3-gangen herfstmenu aan 24,50 euro was zijn geld echt wel waard!

Ook de hertenrugfilet en de ribbetjes waren lekker!

Het enige minpuntje is dat we vlak naast de deur zaten en omwille van het toch al iets koelere herfstweer de tocht voor het buitenste deel van de tafel toch wel vrij storend was.

Een wand naast de deur zou wonderen doen!

50. Ik durf te zeggen dat dit misschien wel het beste restaurant van Valkenburg is. Het eten was echt top! Dinsdagavond 7 september daar gegeten. Het was rustig, dat wel, maar da's logisch op de dinsdagavond. 4 gangen verrassingsmenu besteld, maar we kregen de amuse van het huis, dus het werd toch een 5 gangen diner. Voortreffelijk gegeten! Bediening super aardig en relaxed. Jammer dat we zo ver weg wonen van Valkenburg.. Komen zeker terug. De inrichting is ook echt heel sfeervol. Goed over nagedacht! Echt een aanrader!

51. Gisteren op het terras gaan eten bij Bombardino. Ik moet zeggen: heeeeerlijk. Snelle, vriendelijke bediening en het eten (varkenshaas) was ontzettend lekker. Mooi opgemaakt bord en heerlijke truffelaardappels. Kortom: iets om te onthouden.

52. Prima restaurant. Gezellige inrichting. Vriendelijke bediening. Eten geweldig. Op 22 januari buiten op het terras gegeten, uiteraard met de terrasverwarming aan en een heerlijke fleecedeken over de benen. Super gezellig. Van het Huis een heerlijk en apart soepje gekregen. Bij ons eerstvolgende bezoek aan Valkenburg gaan we daar zeker weer eten. Top!

53. Jammer!

Tijdens een weekendje Valkenburg besloten wij om een drankje te nuttigen bij Bombardino. Een gast achter ons liet een kaars omvallen en het kaarsvet spatte alle kanten op. Bij het volgende rondje kregen we ons drinken in een glas waar het kaarsvet nog in zat. Vervolgen konden we net in de keuken zien en zagen we dat een van de bediening in de keuken rookte. Niet echt smakelijk, ook staat de bediening achter de bar te eten. Gezien de hygiene is dit natuurlijk treurig.

54. Mooi terras, redelijk tot goed eten.

Het restaurant is in potentie erg goed te noemen, alleen hebben wij ervaren dat het een en ander toch goed mis gaat.
    Wij besloten om het 3-gangen surprise menu te eten, wat voor ons bestond uit voor, tussen en een hoofdgerecht.
    Voorgerecht was goed van smaak en niks mis mee.
    Nog geen 5 minuten later stond opeens het hoofdgerecht voor onze neus.
    Na elkaar eens raar aangekeken te hebben kwam de jongen uit de bediening ons melden dat hij een fout had gemaakt. En of we het hoofdgerecht toch wouden eten, en daarna nog een klein gangetje als tussengerecht wouden.
    Nou ja, dan doen we dat maar.
    Hoofgerecht lekker, maar een vreemde combinatie. Kreeft en daarbij friet geserveerd?
    Ook hadden wij duidelijk aangegeven geen orgaanvlees te willen en toen het tussengerecht kwam kregen we 2 couquilles en een stukje ganzelever?
    Wederom de excuses van de bediening en dat was het.
    Geen drankje of dessertje van het huis voor de 2 grove fouten uit een 3 gangen menu.
    Helaas, leuk tentje maar voor mij op deze manier geen 2e keer meer.

55. Als onderdeel van een "weekendje Andre Rieu" deden wij vrijdag een "dagje Valkenburg" en aten wij met z'n zessen bij Bombarino. Dat werd een perfecte ervaring: prima eten, attent personeel, evenwichtige prijs. Om te noteren voor een volgende keer.

Helaas werd een dag later ons weekendje Rieu verknald door een uiterst minne culinaire ervaring bij een "griek" aan het Vrijthof. Bombarino houdt de Limburgse "droom" overeind!

56. Ik ben gister met mijn vrouw gaan eten op het terras bij Bombarino in Valkenburg en moet zeggen ben erg tevreden. Ik had eendenborst filet en mijn vrouw een tournedos van het kalf en het heeft ons voortreffelijk gesmaakt. Ook de zaak is heel leuk ingericht, zelfs op de wc is er oog voor detail met het gastenboek op de deur. Kortom wij komen nog vast en zeker een keertje terug. Met vriendelijke groet, Ivo Reuten (Maassluis).

57. Ervaren als een zeer goed restaurant.

Heb het verrassing menu genomen en heerlijk gegeten.

Mijn vrouw dingen apart besteld en ook zij erg tevreden met dit restaurant. Hebben hier echt heel goed gegeten.

Personeel vriendelijk en goede kennis van de producten.

Erg fijn dat je een amuse en een mandje met brood van het huis krijgt, erg lekker!

We gaan zeker nog een keer! Echt mensen, dit is een aanrader!

58. Erg!

Afgelopen week duo van lamsbout en rack gegeten was doorbakken:S en het garnituur 2 asperges en n bak friet en daar betaal je dan 28,50 voor, voor dat geld kun je net zo goed naar n sterrenzaak. Dessert 10 euro chocomousse smaakte hetzelfde als die van dr oetker uit n pakje. Kortom hier ga ik niet meer. Met 2 pers 100 euro kwijt voor 2 hoofdgerechten en 2 dessert en 5 consumpties.

Schandalig! Buitenlandse jongen in de bediening was aardig, meisje kwam arrogant over.

2,1
  59. Leuke bediening, terras ligt voordelig indien de zon er is. Prijs kwaliteit van lunch heb ik beter ervaren. Stokbroodje tonijn 7 euro is veel voor wat je krijgt, jammer.

60. Marionet Gerrits

Uitmuntend restaurant, alles tot in de puntjes verzorgd.

Heb hier mijn 65 ste verjaardag gevierd, een absolute aanrader.

Wat betreft kwaliteit van de gerechten, bediening, enz: kreeg zelfs een grote bos bloemen voor mijn verjaardag.

61. Fons Kreukels

Geweldig restaurant, vriendelijke professionele bediening. Kwalitatief goed en heerlijk eten. Gezellig restaurant. Aanrader, prijs / kwaliteit verhouding is prima.