ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 23:00

1420880342 86
1486271962 72
1491302087 75

1. Puur genieten:
    Met zijn vieren hebben we een vijf gangen menu gegeten. Iedereen genoot.
    Het eten was heerlijk, gevarieerd, kleurrijk en creatief opgediend. Hulde aan de kok!!!
    De bediening was vriendelijk, klantgericht, proffessioneel en vlot.
    De sfeer was gezellig en ongedwongen.
    Een echte aanrader.
    Ook overdag kun je er zeer goed terecht voor koffie, drankje, lunch, daghap enz. Het is allemaal smakelijk en oogt zeer verzorgd.

2. Gisteren zonder reservering gaan eten en we werden blij verrast. Ons werd het 5-gangenmenu aangeraden en dat was meer dan de moeite waard. Alleen jammer dat we in Amsterdam wonen, anders kwamen we hier zeker vaker eten. Was heerlijk vertoeven op het terras en de bediening was erg goed net zoals het eten. Als we nog eens naar Valkenburg komen, komen we hier zeker terug.

3. vier vriendinnen

We bestelden 2x kersen vlaai 2x kruisbessen met koffie en cola. Wat ons stoorde was dat 1x kruisbessen vlaai heel klein gesneden was en hiervan toch de nogal hoge prijs betaald diende te worden!! Dit aangegeven aan serveerster die ons erg klantonvriendelijk behandelde! Dus voor mij geen aan de Linde meer!

1,3
  4. Vandaag gekozen voor de kabeljauw. Bij het uitserveren kwam zalm. Men was vergeten om de "daghap" op het schoolbord aan te passen. Verder kwam een grote fles bronwater terwijl een kleine was besteld. Ook duurde het langer dan 45 minuten voordat het eten kwam terwijl latere klanten wel eerder hun eten hadden. Ik denk dat ze vergeten hadden om de bestelling door te geven. Verder kregen wij geen mandje brood. Dat is erg kleinzielig omdat we vermoedelijk voor de daghap waren gegaan. De ligging is wel leuk.

5. Harca

6. Het was weer fantastisch! We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht en het hoofdgerecht waren heerlijk en als afsluiting een kopje koffie. Helemaal Oké.

7. Gisteren heerlijk verrast door een 5 gangen diner. We komen zeker nog eens terug! En nemen dan familie en vrienden mee :-)

8. Jim Stolle

9. Renilda Toelen

Zeer goede ontvangst. Heerlijke gin-tonic, tiptop geserveerd. Ons hoofdgerecht was sterrenniveau, een fijn en erg lekker schilderijtje. Enig minpuntje : de halve kreeft was mijns inziens te klein als hoofdgerecht, eerder een formaat voor een voorgerechtje. De vriendelijkheid en service van het personeel wens ik ook nog eens extra te benadrukken. Zeker een adresje om terug te komen bij onze volgende trip naar Valkenburg.

10. Margreet Have

Weer lekker glutenvrij gegeten. Een 3 gangen menu. Buiten op het terras, waar maar een kachel aan stond waar wij van genoten, want het was nog geen zomer!

12. wim odekerken

Hier laatst met zakenrelaties gegeten. Het eten is zonder meer lekker maar iets aan de weinige kant. Dit wordt van te voren ondervangen door ruimschoots brood op tafel te zetten. We hebben geen patat erbij besteld maar voor een kommetje betaalde je meer dan 3 euro extra terwijl de prijzen toch echt wel stevig zijn. Wat mij stoorde was de "vriendelijke" opdringerigheid van de gastheer. Hij drong echt een aperitief op aan de dames, dit was een Hugo voor 6,50 per glaasje en bleef vragen of er niet een flesje wijn op tafel moest terwijl wij al duidelijk hadden aangegeven geen wijn te drinken, ook geen glaasje wat hij naderhand weer kwam aanbieden. Even later kwam hij weer ongevraagd met een fles water of dit op tafel moest. Na wat schouderophalende reacties zette hij het op tafel, prijs 5,25. Ik had gevraagd of het dessert uit het menu vervangen kon worden voor creme brulee. Eerst kon dit niet, nadien wel. Het zou verrekend worden maar thuis zag ik op de rekening dat dit toch niet gebeurd was. Het menu was volledig berekend en de creme brulee ook. Toen we na het eten nog gezellig zaten na te tafelen werd ons gevraagd of we het niet leuk vonden om in de veranda plaats te nemen, ook dit weer net te opdringerig. Alles bij elkaar lekker gegeten maar ik had toch wel een beetje het gevoel geplukt te zijn. Iedereen werkt om geld te verdienen, maar probeer niet mensen dingen op te dringen waar ze niet voor vragen.

13. Twee keer bezocht, topkwaliteit Limburgse vlaai van de lokale banket bakker. Vriendelijke, attente en soepele bediening. Mooie locatie in het centrum aan riviertje de Geul. Fijn terras. Limburgse bloedworst met appeltjes, heerlijk streekgerecht! Uitgebreide en goed gekozen drank- en menu kaart
    (Toiletruimte is aan de kleine kant)

14. Zondag avond thuis had ik al even gekeken voor eetgelegenheden in Valkenburg. Ik ben een sneuper en ga af op goede recensies, meestal klopt dat wel aardig. We waren nieuwsgierig naar het vijf gangen surprisediner en reserveerden.

Maandag avond hebben we genoten van het vijf gangen diner. Het liefst vertel ik wat we allemaal voor lekkers hebben gegeten, maar dat doe ik lekker niet. Ik wil wel even zeggen dat de uienjam, heldere tomatensoep en blauwe chocolade nieuw voor ons waren en daarmee dus een dubbele verrassing! Ik vond persoonlijk dat in een paar gerechten wel iets meer zout en/of peper verwerkt mocht worden, want dan zouden de smaken nog beter tot hun recht komen. Ik zeg dan altijd de gerechten zijn "Safe". Mijn vriend vond dat overigens onzin. Op ieder tafeltje stond zout en peper dus dat kon ik zelf toevoegen.

Toen we klaar waren met eten, deden we een rondje Valkenburg. We kwamen er achter dat er twee straten vol met eetgelegenheden zitten. Vanmiddag wilden we na het bekijken van de grotten gaan lunchen. We belandden op een terrasje midden in Valkenburg. Voor dat we bestelden, zagen we bij de buren dat het eten er niet "speciaal" uit zag. Het 5 euro voor een tosti (uit de voetbalkantine) met een blaadje sla principe. (Dit was ons gister in Maastricht ook overkomen en wilden we niet weer meemaken). We besloten om alleen wat te drinken en terug te gaan naar Aan de Linde. Want daar was het eten goed bevallen.

Bij aankomst herkende de serveerster van maandag ons en zei "wat leuk dat jullie terug zijn". We hebben de daghap en lunchspecial besteld. Beide erg lekker! Je krijgt bij Aan de Linde waar voor je geld. Gewoon lekker eten voor een betaalbare prijs. Daar houden we van! De service is trouwens prima! Aardige jongens en meiden in de bediening.

15. Aart en Marion

Wij hebben genoten van het 5-gangen surprise menu. De bediening was zeer enthousiast over dit menu, je kunt het dan niet afwijzen. Het enthousiasme was terecht met heerlijke gerechten. Als start lekker brood met tapenade. Het voorgerecht vlees en het voorgerecht vis waren uitstekend, de smaakpapillen werden gestreeld. Hierna een heerlijke soep. Het hoofdgerecht met vlees was goed. Het nagerecht met kersenijs was perfect. Complimenten aan de koks zij hebben een heerlijk menu bereidt. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een volgende keer zullen we hier zeker terugkomen.

16. De Graaf uit omgeving Breda

Wat een topzaak ! Afgelopen maandag zijn wij werkelijk geweldig ontvangen en gefêteerd op een heerlijk 5 gangen verrassingsdiner. Alles klopte... de ambiance, de (Cubaanse) muziek, de tempranillio huiswijn, de temperatuur in het restaurant, de bediening en het eten moet met echte liefde zijn gemaakt, want wat was dat goed zeg! En dat allemaal voor een mooi prijsje. Ieder jaar zoeken wij in de kerstperiode de gezelligheid op in Limburg. Voortaan zullen we die reisjes helemaal af maken met een bezoek aan dit sublieme restaurant. Chapeau!!!

17. Dit weekend gegeten met ons tweetjes. Ik vond het erg tegenvallen. De ambiance is erg goed, erg gezellig en sfeervol ingericht, maar het gaat toch om het eten. Je krijgt geen waar voor je geld. Ik had een entrecote en die was taai en klein en dat voor €26,00 een beetje aardappelpuree erbij en de groenten moest je zoeken op je bord. Mijn man had de kalfswang. Deze was goed bereid, maar ook aan de kleine kant en hetzelfde qua bijgerechten. Nagerecht een speculaasparfait met appel, de parfait was te korrelig en de appels bitter/zuur. Nee, geen goeie ervaring. Dan ga ik toch liever ergens heen waar de prijs/kwaliteitsverhouding beter is.

18. Adriaan Veltmeijer

Ik ben iemand die van het uit eten gaan een goede deugd heeft gemaakt, en sinds deze zomer heb ik dit fantastisch restaurant leren kennen. De kwaliteit van het eten, perfect! De bediening onder leiding van Sandro die niets te wensen toe laat ! Prijs kwaliteit zeer goed ! Op dit moment is het restaurant voor mij een wekelijks bezoek waard, wat dan ook gebeurd. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten kan genieten. Vooral ook zoals afgelopen zomer op het mooie verwarmde terras. Ik voorzie daar nog vaak te komen.

19. Een heerlijke avond met uitstekend eten in een heerlijke sfeer omringd door vriendelijk deskundig personeel. Een bezoek aan Valkenburg zonder afsluitend etentje in dit restaurant is als een taart waar je toch de bekende kers mist.
    Aanrader.

20. Regelmatig bezoek ik, vaak na een lange fietstocht, dit restaurant om de inwendige mens te versterken. Ik kan Restaurant Aan de Linde echt bij iedereen aanbevelen. Vooral het terras van dit etablissement is door zijn unieke zicht op de Sint Nicolaaskerk en Kasteel Den Halder adembenemend mooi. Echter... ook bij minder goed weer is het binnen goed toeven.

Vooral de Veluwse eend, waarvan ik gisteren wederom genoten heb, is een echte aanrader: zacht roze van binnen en met een dun krokant laagje is hij werkelijk verrukkelijk.

Ofschoon dit restaurant op slechts 50 meter van de drukke Grote Straat ligt, heerst hier steeds een gezellige en aangename drukte, hetgeen mij zeer aanspreekt.

Spreken een goede ambiance, een goede service, goed, lekker en betaalbaar eten u aan, dan is Aan de Linde een absolute aanrader.

Zodra de accu van mijn elektrische fiets weer opgeladen is, kom ik beslist weer terug!

21. Maurice Eichhorst

22. Gisteren heerlijke koffie gedronken: warme en zeer smakelijke koffie, capuccino met heus vers koekje, glaasje met advocaat en echte slagroom en een begeleidend glaasje kraanwater. En de bedienende dames en heren waren zeer attent en super vriendelijk!

23. Van Maanen Vakantiehuizen

Wij hebben echt heerlijk bij jullie gegeten en gedronken. De sfeer was perfect, bediening enorm vriendelijk en de gerechten top!
    Wanneer wij weer in de buurt zijn, zullen wij zeker weer bij jullie komen eten. Bedankt!

24. Dick Faas

Gisterenavond heerlijk gegeten op het terras. De goede keuken in combinatie met het Zuid-Franse sfeertje van muziek en uitzicht, maken Aan de Linde tot een toplocatie. Wij gaan dan ook nog veel keer terugkomen.

25. Zaterdagavond j.l. naar Aan de Linde gegaan. Zonnetje scheen, terrasverwarming was aan, bediening super vriendelijk, driegangenmenu was overheerlijk, de prijs meer dan waard. Een avond om met plezier aan terug te denken.

26. Aan de Linde, Valkenburg aan de Geul.

Onverwacht in dit restaurant terecht gekomen op een zomerse dag in mei. We zouden gewoon iets drinken op het prachtige overdekt terras. Maar zijn daar enkele uren blijven plakken en dan toch maar iets gegeten. Er is maar één woord voor; subliem. Lekker eten, lekker voorafje, lekker biertje en lekkere wijn voor een betaalbare prijs.
    Even binnen gekeken in het restaurant en de toiletten. Mooi, proper. Na een korte wandeling door het centrum toch maar even een afsluiter genomen bij Aan de Linde.
    Weer langer blijven zitten dan verwacht door het mooie uitzicht op het kasteel, de kerk enz. Als je ook nog op een vriendelijke spontane en professionele manier wil bediend worden dan ben je aan het juiste adres.
    Ons zien ze daar binnenkort nog eens terug met een stelletje vrienden.
    Wilfried en Karine

27. Heidi Nowee

Op 14 mei gingen we eten bij "Aan de Linde", de ober vertelde ons dat ze voor deze avond ook een 5 gangen verrassingsmenu voor 27,50 aan konden bieden.Die verrassing wilden we wel meemaken.Het eten was heerlijk, in 3 van de 5 gangen waren asperges verwerkt.het dessert was ook erg bijzonder: aardbeien met peper(!) vanille ijs en een soort ijs of bavaroise met basilicum.Dat was werkelijk uniek maar ook heel lekker.De verrassing was dus zeer geslaagd.jammer dat we helemaal uit Zuid Holland komen...

28. Zaterdagavond gaan eten bij bij "Aan de Linde". Zeer gezellig restaurant met toffe en vriendelijke bediening. We kozen voor het 4-gangendiner dat bijzonder goed meeviel. Van amuse tot dessert, elk gerechtje was van uitstekende kwaliteit en zeer lekker. De Argentijnse (witte) wijn is trouwens ook een aanrader.

Jammer genoeg wonen we niet in de buurt, anders zouden we er zeker meer gaan eten. Het is de moeite waard.

29. Wij hebben gisteren op het terras heerlijke koffie gedronken met slagroom, een advocaatje, glaasje water en een smakelijke hazelnootbonbon. Het uitzicht tegen het uit mergelsteen opgetrokken kasteel Den Halder was fantastisch en de bediening was gewoon perfect.
    Een echte aanrader en wij komen beslist terug om er eens te dineren.

30. Beste Restaurateurs,
    Wij hebben een zeer gezellige avond gehad in jullie restaurant. We hebben mogen genieten van een heerlijk diner en vooral jullie zelfgemaakte ijsthee is zeer goed in de smaak gevallen. Het eten was voortreffelijk. We hebben u al een paar keer bezocht en zullen dit ook zeker blijven doen..

Met vriendelijke groeten,

Kelly

31. Beste Restaurateurs, Wij hebben een uiterst gezellige avond genoten in uw restaurant. Buiten de goede ambiance was ook de kwaliteit van het eten buitengewoon. Samen met de vriendelijke bediening was dit het perfecte recept voor een leuk avondje uit.Wij gaan u absoluut vaker bezoeken!

Met vriendelijke groet,

P.Smit

32. Voor het eerst in Valkenburg geweest en na lang zoeken naar een restaurant, wat op zich wel verbazend was omdat je struikelt over de restaurant, kwamen wij langs Aan de Linde. Zag er prima uit en dat zette zich binnen ook voort. Puike en enthousiaste bediening, uitleg van de kok hoe de tapenade was samengesteld, lekker eten en de entourage vonden wij aangenaam. Een aanrader voor iedereen die in Valkenburg lekker uit eten wil gaan.

33. Joost 148 punten

Tijdens ons verblijf in Limburg hier gegeten, goed restaurant vrij klassieke inrichting. Voorgerechten waren top voor mij was dit een duo van coquille mooie presentatie. Hoofdgerechten vielen daarna wel iets tegen in vergelijking met wat we verwachten ondanks dat nog steeds ruim een voldoende. Door een paar kleine dingen te veranderen kan dit restaurant nog een paar stappen maken, te denken aan bijvoorbeeld een broodbordje(side-plate) in te dekken. En ook het stokbrood met kruidenboter veranderen voor een iets luxere broodkeuze, zeker in verhouding met de toch best hoge prijzen zou dit zeker passen.
    Voor mensen die toch op een goed niveau willen eten raden wij Aan de Linde zeker aan om een keer te gaan eten!

34. Wij komen regelmatig bij Franscois en Anke om de lekkerste capucino van Valkenburg te drinken, wij zijn op zondag 3 maart 2013 gaan dineren en het was meer dan voortreffelijk. Gezellig, en vooral een leuke bediening. Top .

35. Lindsey en nino

Wij hadden op 23-11-2012 iets te vieren en dit hebben wij bij aan de linde gedaan. Het eten was heerlijk (kreeft, carpaccio en pasta met scampi).
    Het was erg druk en er was te weinig personeel voor de hoeveelheid gasten. Maar ondanks dat, hebben wij niet lang hoeven wachten en hebben we toch een uitstekende service gehad! Wij komen zeker terug

36. PJ Koedijk

Ik was samen met m'n partner, voor het eerst in Valkenburg. Kwamen lopend van het station en zagen een gezellige tent. Kwamen dus binnen bij: Aan de Linde en namen koffie met rijstevlaai. Was werkelijk heerlijk en het zag er chique uit met advocaat/slagroom en bon bons. Na de uitgebreide koffie vroegen we om de diner kaart. Na het inzien kregen we een kaartje mee voor een gratis drankje en borrelplankje. In de loop van de middag waren we helemaal overtuigd om bij: Aan de Linde te gaan eten en hebben we gereserveerd. Het was ronduit overheerlijk!! de sfeer en de bediening was zeer gastvrij en we willen hier bij een volgend bezoek weer terug komen. Wij bevelen Aan de Linde dan ook zeker aan bij andere gasten. Ga zo door!!!!

37. Vriendelijke ontvangst, gezellig dineren, lekkere maaltijd, in werkelijkheid is het véél mooier en gezelliger dan op de web-site, kortom veel redenen om terug te keren.

38. Wij bezoeken regelmatig dit restaurant. Voor de lunch deze was altijd al zo goed, zeker in prijs/kwaliteit verhouding, dat wij besloten hadden om het ook met vrienden te bezoeken voor een gezellig etentje 's avonds.
    Onze vrienden waren niet bekend met het restaurant maar waren zeer tevreden zowel met het eten als de persoonlijke benadering bij aankomst. Zij waren zeer blij dat zij nu een goed adres hebben gevonden om te eten als zij wederom Valkenburg bezoeken.

Ik moet zeggen dat het een zeer geslaagde avond is geworden dankzij het goede eten en de goede zorg van het attente personeel .

Bedankt namens ons allen.

39. Erna Meijer

Vandaag hebben we , met zijn 10-en, de verjaardag van mijn moeder gevierd. Ze is 80 geworden. Dit wilden we vieren met een lekkere lunch in een restaurantje in Valkenburg. Via deze site kwam ik bij Aan de Linde terecht. De recensies waren goed en zijn wat ons betreft helemaal waargemaakt.
    Ik had doorgegeven dat mijn moeder jarig was. Al bij binnenkomst werd zij in het zonnetje gezet.Gedurende de lunch werd zij regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Dat gold ook voor ons, trouwens. Wat een service !!! Echt super, vonden we unaniem. Het eten was heerlijk, de clubsandwich is uitgebreid besproken.De visschotel was om te smullen. Ook de entourage is heel sfeervol. Kortom een aanrader. Als wij weer in Valkenburg zijn is dit ons stekkie.

40. Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Prijzen zijn wat aan de hoge kant.

41. R.Scholte

2x per dag langs geweest,s,morgens voor de koffie met gebak "Het is een aanrader! dan de omgeving verkennen,Daarna weer terug op hun gezellige terras genieten van de lunch.In het kort.Je moet bij"Aan de Linde"
    geweest zijn,gastvrij,sfeervol.goede kwaliteit,Komen zeker de aankomende weken weer langs.
    P/S. mensen niet allemaal tegelijk! doe het rustig aan en geniet van dit alles.

42. Zeer lekker gegeten, snelle bediening. Top!

43. Zaterdag 13-8-2011

Na een dagje Valkenburg in druilerig weer neergestreken op het verwarmd terras met uitzicht op een prachtig stukje Valkenburg.

Heerlijk gegeten, het gerecht was erg lekker en heel leuk opgediend.

Het dessert was verrukkelijk, de aardbeiensoep is een echte aanrader.

En ook de cappuccino was af, leuk met een bonbon en een advocaatje.

Wat ons betreft een echte aanrader voor iedereen.

44. Afgelopen vrijdagavond wilden we wat gaan drinken rond de klok van 20 uur. Op een zondagmorgen hebben we al vaker koffie gedronken op het terras van Aan de Linde, dus we waren bekend. Het terras was druk bezet, met nog 1 of 2 tafels vrij.

We hadden al snel een plekje gevonden en nog voordat we konden gaan zitten werd ons gevraagd of we ergens mee geholpen konden worden. Verrast door deze snelle bediening gaven we aan alleen iets te willen drinken. Toen volgde een laatdunkende blik met de boodschap dat we alleen mochten gaan zitten als we ook iets zouden eten.

Om ons heen kijkend zagen we meerdere tafels waar alleen maar iets gedronken werd en ook konden we verder geen informatie ontdekken waarop stond dat het terras alleen bestemd was om iets te eten.

Terugkijkend naar onze laatste ervaring wil ik me niet onthouden van een negatieve recensie. Kwaliteit van het eten & drinken is goed (heb er ook al eens geluncht). Wat betreft de gastvrijheid en de service laat Aan de Linde te wensen over. Blijkbaar moet je aan een bepaald profiel voldoen, wil je mogen plaatsnemen op het terras als het wat drukker is.

45. Na wat speurwerk op www.eet.nu kwamen we uit bij :

"Aan de Linde" in Valkenburg.

We zochten namelijk iets om met ons gezin, bestaande uit 13 personen in de leeftijd van 3 tot 75 jaar, uit te gaan eten.

Nou, daar hebben wij geen spijt van.

Vanuit Gulpen, waar wij dat weekend verbleven, is het 10 minuutjes met de auto en bovendien ruim parkeren vlakbij.

Restaurant "aan de Linde".

Vanaf de binnenkomst tot en met het weer aandoen van onze jassen alleen maar lof over dit restaurant en zijn personeel.

Onze ouders die 50 jaar getrouwd waren werden keurig in het zonnetje gezet met vuurwerk op het dessert en een glas heerlijke zoete mousserende wijn.

Ook de twee kleintjes van 3 en 6 jaar die wij in ons midden hebben werden op een uiterst correcte manier benaderd.

Het menu wat de eigenaar en chefkok aan ons had voorgelegd behoefde geen aanpassingen.

À la carte was ook mogelijk maar daar ging onze voorkeur niet naar uit.

Het was uit de kunst, zelden zo goed gegeten.

De kinderen mochten eten wat ze wilden, de chefkok zou voor ze maken wat ze wilde, dat vonden de kids natuurlijk prachtig.

Dus een en al lof over dit goede restaurant waar wij, als we in de buurt zijn, zeker nog eens gaan eten.

46. Gezellig restaurant met prima eten.

Porties zijn niet al te groot.

De bediening laat te wensen over. Niet qua gastvrijheid maar we moesten verschillende keren wenken om iets te kunnen bestellen.

Daarnaast mocht het allemaal wat sneller: een uur gewacht voordat het eerste gerecht werd geserveerd.

47. Heerlijk gegeten op het gezellige terras. Ondanks het warme weer bleef het personeel vriendelijk en correct.

Kortom: niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar!

48. Rob 2499 punten

Op het terras van dit restaurant geluncht en dat is prima bevallen. Mooie locatie, mooi terras (dat nog wat aankleding kan gebruiken, maar dat zal nog wel gaan gebeuren) en lekker eten. Prima salade met vis gegeten met daarbij een lekker glas Chileense chardonnay. De clubsandwich met kip en bacon was ook goed verzorgd en beviel prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

49. Voor Valkenburg een aanwinst, lekker eten en wat ik vooral leuk vind is dat men hier ook iets anders aanbied.

Zo gaan we op 7 Mei naar de Jazz avond. Leuk idee.

Personeel is vrolijk en attent.

50. Fam Hup en Debets

Zeer gezellig restaurantje.

Bijzonder gastvrij. In de ochtend koffie met rijstevlaai besteld. De rijstevlaai was op, maar er werd direct iemand naar de bakker gestuurd om weer nieuwe te halen. In de middag speciaal terug gereden voor een lunch. Ook dit eten was zeer goed verzorgd, het personeel en ook de eigenaar zijn zeer gast vrij. Als wij weer eens een weekendje weg zijn in Limburg, doen wij onder de Linde zeker weer aan.

51. Gezellig restaurantje met superlekkere chocomel (keuze uit 32 soorten!) en heerlijk eten!

Het personeel is bijzonder gastvrij en attent.

Wij komen hier zeker nog een keer weer als we in de buurt zijn.