Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1479622016 85
1549520335 75
1619418654 81

1. Ik heb een lichamelijke beperking. Verplaats me met behulp van een scootmobiel.
    Het probleem is dat ik zelfstandig niet het restaurant in kom. De drempel is te hoog.

2. Top locatie, sfeervol ingericht terras, heerlijke lunch, personeel vriendelijk, netjes en aandacht voor onze zoon! Het duurde even voor de bestelling kwam, bij navraag uitleg gekregen. Bij binnenkomst wordt aangegeven dat je bij het uitrijden parkeergeld moet betalen. We kregen netjes een uitrij kaart omdat we alleen gebruik hadden gemaakt van het restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug om lekker te eten en dan een activiteit te doen. Dank je wel Watergoed!

3. ronald schemkes

4. Prima gegeten, leuke entourage, zeer geschikt voor (kleine) kinderen. Niet alleen het restaurant maar bij goed weer ook de omgeving, een echte aanrader.

5. Voorgerechten waren uitstekend, maar daarentegen viel het hoofdgerecht tegen. De spareribs waren erg droog(wel goed gegaard) en het rundvlees was doorgebakken (medium gevraagd).

6. Afgelopen zomer poging gedaan te gaan eten hier, nu pas een recensie omdat ik geattendeerd werd op het feit dat ze blijkbaar nog steeds restaurantje spelen terwijl het een waanzinnig vies en ronduit onhygiënisch restaurant en dito terras is. Tafel met ketchup aan rand, komt ober met vieze doek, alleen de rand afvegen, gevraagd de rest vd tafel ook te doen en gewezen op nog viezigheid maar geeft aan dat de poetsdoeken in de was zijn (...). Plantje en overige accessoires op tafel zijn niet opgetild, daaronder lagen de broodkruimels van de rest vd dag.. Vervolgens de menukaart gekregen, te vies en plakkerig om aan te pakken.. ook hierbij de kans gegeven om deze schoon te maken, maar ik denk dat het poetsdoeken tekort inderdaad vrij ernstig was. Vervolgens krijg ik ook nog een vies glas cola, de lippen van een voorganger stonden er nog op, teruggezonden en krijg een glas zonder flesje terug. Maw de cola was gewoon in ander glas gegooid. Bizar vies, on-Hollands zelfs. Ik ben naar binnen gegaan, wilde afrekenen al heb ik met de gedachten gespeeld gewoon weg te gaan maar moest een uitrijdkaart halen anders kwam je het terrein niet af. Bovendien, ik wilde eens zien hoe het er binnen uit zag, maar ook de bar was te ranzig en te vies om aan te raken, smerige (daar zijn ze!!!) poetsdoeken slingeren op de bar. Gezegd dat ik het een wonder vind dat ze nog geen inspectie hebben gehad wat het kan niet anders dan dat er mensen aan de sch*t zijn geraakt van deze ranzigheden. Alles genoemd, enige wat ik hoor is dat het druk is geweest. Wat een slappe smoes. Organisatie en communicatietalenten zijn het dus ook al niet. Nooit meer. Wat een ranzige toko. Bah. Eigenaren mogen contact opnemen als ze willen, de NVWA overigens ook.

7. Fred van den Brink

Maaltijd was goed, niet bijzonder gezien de prijs om dan bij een bestelling voor 4 personen 1 zak patat en een klein bakje mayonaise te serveren, had beter gekund. Verder veel drukte om ons heen.

8. Grutterink

Helaas niet zo best. Erg onvriendelijk ontvangen. Had bewust gereserveerd gezien het mooie weer. Bij aankomst melden wij ons bij de bar. Na 2 minuten worden we opgemerkt. Ik zeg dat ik gereserveerd heb. De jongen in kwestie zegt doodleuk "uh met deze drukte doen we niet aan reserveringen" 😯. Zijn collega grijpt in. Mensen worden gevraagd de gereserveerde tafel te verlaten. Na 25 minuten zelf maar eens achter een drankje aan, wat vervolgens nog 10 minuten op zich laat wachten. Het is druk (geen probleem), maar wat mij erg stoorde was de rommel, vieze tafel en de onvriendelijke bediening. Reden om ons drankje op te drinken, te betalen en elders een hapje te gaan eten. Misschien toch iets meer personeel op dit soort zomerse dagen. Jammer, had me erg verheugd op een gezellige (verjaardags)avond.

9. Ze waren onze reservering vergeten waardoor we elders werden neergezet. Helaas was de service daar noppus want dat zou het gedeelte zijn zonder service. Waarom dan nog reserveren??

10. M. Eeuwes

Heerlijk gegeten. We zaten buiten daardoor hadden we wel wat last van vliegen.
    Maar een heel mooi uitzicht!

11. B.Verkuijl

Heerlijk gegeten, mooi uitzicht, gezellige sfeer, snelle service!!

12. v.d. Brink

Er wortdt meer in rekening gebracht dan genuttigd. Kijk je bon goed na!

5,7
  13. Marjolijn

Een relaxte sfeer, fijne bediening en lekker eten.

14. Natascha

Tot nu toe drie prima ervaringen hier, maar vandaag helaas anders. Achteraf kwam ik er net achter dat het open dag was bij Watergoed, dus misschien had het daar iets mee te maken, is de vermoeidheid toegeslagen oid. Onze dochter van 7 jaar kreeg het spare ribs gerecht voor volwassenen ipv het kindermenu. Dit werd zonder problemen gecorrigeerd op de rekening overigens, maar toen ik een van de medewerkers ernaar vroeg na het opdienen was de reactie: ach beter teveel eten dan te weinig toch?
    Ik had van de pagina in de kaart waar ‘pasta’ boven staat de melanzane besteld. Dit bestaat volgens mij voornamelijk uit aubergine. In het menu stond dat het in er wrap geserveerd werd. Is anders dan anders, maar ik was wel benieuwd. Die vulling had echter niets met Italiaans eten te maken. Aubergine zat er totaal niet in. Wel heel, heel veel taugé en wat paprika. Ik vroeg een medewerker of het wel klopte en haar reactie was: ja ik denk dat de groente op was! Op zich smaakte niet vies, dat heb ik er ook bij gezegd, om die reden niet iets anders gevraagd. Maar ik vind wel dat als het hoofdbestanddeel van de maaltijd veranderd wordt, het fijn is dat je daar dan even van op de hoogte gebracht wordt. Deze keer dus een minder positieve ervaring helaas. Hopelijk als we nog eens terugkomen iets positievers!

6,5
  15. Diana gerrits

10 maart met een social deal bon heerlijk gegeten bij restaurant Watergoed!
    Is lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo voortreffelijk werden bediend door twee zeer vriendelijke dames!
    Wij hadden een driegangenmenu platter menu! Wat super mooi werd opgediend en onze smaakpapillen zeer verraste!
    In een woord geweldig! We hadden aangegeven geen vis te lusten en dat was geen enkel probleem.
    Tijden tussen de drie rondes precies goed! Gezellige zweer, wij komen zeer zeker vaker terug!!
    Bedankt voor de geslaagde avond!

Groetjes Diana en Kim

16. Gezellige avond gehad.
    Eten van pletter was heerlijk alleen jammer dat het vlees snel afkoelt.
    Dessertplank ook prima.
    Alleen jammer dat de ober een bol ijs verloren was.
    Kwam met de plank aan en er lag een grote vlek gesmolten ijs op.
    Vond dit beetje slordig.
    Ik vroeg wat er gebeurd was, wist hij niet,
    Later werd het toch gecorrigeerd met nieuwe plank.
    Groet Asselien en Wilma.

17. Erma Fransen

Heeerlijk gegeten en gedronken… lekker vlees 4 soorten… was ook genoeg. Lekkere friet, heerlijke toetjes. Maar we hadden het een klein beetje koud zelf.
    Het had binnen iets warmer mogen zijn!

18. Claudine Brand

Heerlijk gegeten in n fijn restaurant. Het was handig geweest als we geweten hadden dat er een voorafje vh huis bijzat, dan had ik mijn keuze voor t hoofdgerecht hierop aangepast.

19. Platters waren heerlijk en mooi geserveerd, prijs kan misschien iets naar beneden, bediening supervriendelijk, inrichting sfeervol. Tip: drankarrangementen voor voetbalclubs niet in restaurant! De bediening gaf ons heel lief een ander plekje, iets verder van de lallende 30(!) drankorgels, die kannen bier naar binnen gooiden vandaan. Ze waren erg bezorgd over ons, of we hierdoor niet een mindere avond hadden en spraken de voetbalclub er ook op aan als het echt te gek werd. Dat waardeerden we enorm, maar prettig was anders natuurlijk. We konden elkaar niet eens verstaan, zo luidruchtig de groep was.

20. Henk Rüger

Bijna geen klanten. Gemoedelijke sfeer. Ontvangst en bediening was erg hartelijk. Eten was gewoon goed tegen een zeer redelijke prijs. Ondanks het feit dat het erg rustig was toch een leuke avond gehad!

21. Prachtige locatie bij mooi weer. Helaas slordige bediening, niet attent, vergaten veel. Eten was matig, pasta al aardig afgekoeld. Buiten op terras nauwelijks licht om bij te eten.

22. Bij mooi weer natuurlijk een prachtige plek, maar daar houdt het jammer genoeg wel op. Van de week een prachtige zomerse dag, dus het was druk. Daar leek men niet op gerekend te hebben. Het was erg chaotisch.
    Terras zat vol, ook veel ouders die dan samen of alleen een tafel bezet hielden, terwijl de kinderen aan het zwemmen waren. Heerlijk natuurlijk, maar er komt zo nauwelijks een tafel vrij, terwijl die mensen na hun lunch niet of nauwelijks nog iets gebruiken. Natuurlijk stuur je geen mensen weg, maar wellicht is daar iets anders op te bedenken. Omdat er geen tafel vrij was werden we bij navraag verwezen naar het naastgelegen terras met zelfbediening. Er stond echter niemand achter de bar om wat te bestellen.
    Toen we uiteindelijk een plek hadden gevonden waar we konden zitten én wat bestellen, duurde het ruim 3 kwartier voordat ons eten kwam. Sommigen van het personeel waren duidelijk onervaren en niet iedereen leek er plezier in te hebben.
    Zodra wij opstonden kwam er gelijk weer iemand anders bij onze tafel zitten. Die hadden al een bestelling gedaan, die verplaatst werd naar de tafel waar wij zaten. Daardoor stond hun bestelling ook op onze bon. Gelukkig zag ik dat en kreeg ik dat geld terug.
    Het eten was best lekker, maar aan de prijzige kant. Kan elders voor minder beduidend lekkerder eten, met vriendelijker en professioneler bediening.
    Kortom, helaas geen geweldige ervaring. Waren er nog niet zo lang geleden ook geweest, toen waren we ook niet zo enthousiast. Maar de plek is zo leuk, dus probeerden we het toch nog een keer. Maar dat is waarschijnlijk ook de laatste keer.

5,9
  23. Sfeer en ambiance is prima. Kaart is niet verrassend. De creativiteit van het eten is ver onder de maat, zeker als je kijkt welke prijzen ervoor worden gevraagd. Wij hebben er geborreld en gedineerd. Bij de platter met kaas en bitterballen zit geen mosterd. Voor een schaaltje mosterd wordt € 2,50 in rekening gebracht. De 3 gangenplatter voor diner is recht toe recht aan. De biefstuk, garnalen en slibtong waren allen erg droog en veel te lang gebakken. Ook de voorgerechten- en dessertplatter kennen geen verrassingen en eigen gemaakte lekkernijen. Erg jammer, terwijl wij er de vorige zomer nog heerlijk hebben gegeten. Dit jaar nieuwe minder verrassende menukaart, veel hogere prijzen en wellicht nieuwe kok. Allen echt een achteruitgang. Erg jammer.

2,3
  24. Maurice Evers

We hebben een zeer leuke verjaardag gevierd met ons gezin. De bediening speelde daar heel leuk op in en was sowieso zeer attent, vriendelijk en goed. We hebben lekker gegeten en genoten van de ongedwongen sfeer. Het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het Platemenu (2 gangen) kunnen we iedereen aanraden. Het vlees en de wokgroente zijn bijzonder lekker en goed. De vis bij het hoofdgerecht was jammer genoeg van iets mindere kwaliteit maar dat mocht de pret niet drukken.

25. Lekker eten, kleine maar goede kaart, vriendelijk personeel en snelle bediening.

26. Ton Leenders

Goed, goede kwaliteit eten.
    Wellicht te kleine tafeltjes?
    Roken van de buren was enigszins storend.
    Wel een aanrader!!!

27. Prijs kwaliteit veel te duur, bij het ene gerecht geen groenten (behoudens de sla) bij het andere geen friet o.i.d..
    Zat weinig tot geen smaak aan de gerechten, zelfs de pepersaus was niet als zodanig te herkennen. locatie is mooi de entourage gebrekkig. Mooie locatie voor groepen en activiteiten, maar o.a. door het rumoer niet geschikt om gezellig een avondje te tafelen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar niet altijd allert.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

28. Wij hebben een heerlijke familidag bij jullie mogen beleven. Volgend jaar komen wij daarvoor graag weer terug.

29. Viel tegen.
    Meerdere malen in het verleden geweest, altijd zeer positief, enthousiaste, adequate bediening, eten was origineel, leuk geserveerd en lekker, tevens gezellige sfeer.

Nu voor de tweede keer in korte tijd geweest.
    Ondanks dat de bediening echt wel hun best doet is kwaliteit, enthousiasme en sfeer achteruit gegaan. Jammer!
    Eten was redelijk maar we hebben een gerecht terug gestuurd (uitgedroogd en deels aangebrand). Ik mis de vorige passie...

30. Anoniem

Mooie inrichting, goede service en prachtige locatie lekker aan het water. Wel jammer dat de menukaart voor de lunch zo beperkt is, en aan de hygiëne kan ook nog gewerkt worden (vieze menukaarten, véél vliegen binnen!). Weet niet of ik hier nog terug kom.

31. Op basis van zeer positieve recensies hier gaan eten voor zakelijke lunch. Achteraf viel het toch tegen. Leuk aan het water en prima voor vrije tijd maar zakelijk niet voldoende. Bediening matig, ongeïnteresseerd en kaart ook erg beperkt. Leuk voor een middagje met kinderen, maar niet voor zakelijke doeleinden.

32. Muziek te hard, personeel nonchalant (vragen of je even wil doorgeven/aanpakken)

4,7
  33. We zijn er geweest met het werk van mijn partner. Als bedrijfsuitje.
    We hebben de hele dag activiteiten uitgevoerd. Paintballen, quart rijden. De begeleiding was erg goed.
    S'avonds gingen we bbqen.
    Dat was een minder goede ervaring.
    Goed en voldoende vlees.
    De rest werd niet meer bij gevuld. kruidenboter, salades, sausjes. Enz.
    Werd gezegd dat het kwam, door de druk te dat alles op was.
    Dat was jammer..

34. Ondanks dat het erg druk was bleef de bediening vriendelijk en vrolijk. Wij hebben genoten en heerlijk gegeten.

35. Anne-Marie

Lekker relaxed gegeten. Vriendelijke bediening, prima sfeer

36. Peter de Kock

We hebben een fijne lunch gehad.
    Muziek op de achtergrond, moderne hiphop, vond ik geen muziek voor in een eetgelegenheid. Dat stoorde, vond ik.

37. Mwah. De locatie is geweldig, het eten is aardig, maar veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Hoewel het niet druk was, hebben we heel lang op ons eten moeten wachten... Bij navraag stond het eten binnen 3 minuten op tafel... Heel vreemd. Leuk om te borrelen na een mooie zomerdag, maar ook niet meer dan dat.

4,1
  38. Frans H

Sfeer en Ambiance erg goed .
    Eten was erg lekker en van hoge kwaliteit en de prijzen zijn erg betaalbaar ..
    kortom een aanrader ,ik ga zeker nog een keer terug ..

39. Echt lekker gegeten. Voorgerecht de platter is een aanrader. Bediening zeer vriendelijk. We komen zeker terug.

40. Koos , Marianne Cees en ger

Super gezellig, onder de indruk van het geheel daar! Zo sfeer en smaakvol.
    Lekker eten zonder tijdsdruk.
    Er werd telkens gevraagd of we toe waren aan de volgende gang.

41. Sonja Hoogerbrugge

Gezellig geluncht met een groepje dames, mooi weer dus lekker op het terras. We waren wat ouder, maar er werden direct comfortabele stoelen geregeld.

42. Gerrie van der Ent Braat

Heerlijk gegeten de vis was precies goed gebakken de platter was erg lekker .we komen zeker terug .De bediening was erg vriendelijk en denk met je mee.

43. Marielle

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Platter menu is een absolute aanrader.

44. Eten was goed maar niet meer dan dat. Spareribs wat droog lamskotelet matig ( te vet en matig van smaak) saté wel erg lekker. Sfeer is goed met vriendelijk personeel. Is echt een strand tent en zeker goed voor de zomer Persoonlijk vind ik de prijs aan de hoge kant voor wat er geboden werd. 80 euro voor 2 personen met eten en drinken. Voor dit bedrag weet ik een betere eet gelegenheid

45. Wat een heerlijke sfeer, geweldig gegeten. Hier komen we zeker terug.

46. Berry wiltink

Lekker gegeten met ons hele gezin en genoten van alles er omheen!!

47. Van Dalen

Heerlijk gegeten in een goede ambiance met vriendelijke bediening. Top.

48. Het eten was goed en de bediening die ons hielp was ook goed, ik vond het wel wat prijzig. Ik vond het jammer dat de lamskoteletten niet goed bereid waren, de "ketting" zat er nog in. En 1 van de bedieningsmedewerkers vond ik niet helemaal passen binnen de horeca, liep bijv. kauwgom te kauwen in het zicht van de gast en praatte tegen de gasten zoals hij ook tegen zijn vrienden zou praten, vond ik jammer om te zien dat daar niks van gezegd werd. Maar verder heerlijk gegeten.

49. fam matser en fam. ijzendoorn

Voor de eerste keer, maar niet de laatste, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, ga regelmatig wandelen om het gat. Komen eens voor een lekker hapje.
    Groetjes van ons

50. Prima eten en bediening. Prijzen redelijk. Jammer van de koude borden.

51. Lisette van der Hoop

Goede sfeer en tafels niet te dicht op elkaar. Vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

52. Het beste restaurant dat ik ben tegengekomen in de buurt van Slijk Ewijk! De sfeer is top, je zit ruim met uitzicht op het water en de ambiance is ruig maar gezellig.

Het eten is uitstekend. Er werd aan mij en mijn vriend een Tournedos geleverd die voor mijn vriend "rare" (slecht het buitenste stukje gebakken-rest rood) en voor mij "medium" besteld was en het was heel goed. Zelden heb ik zo'n sappig en malse biefstuk gegeten. Hij was gegarneerd met strookjes paprika en een soort prei die net even aangebakken waren wat een heel goede en knapperige smaak gaf.

Er was een grote zak frites bij gezet die ruim voldoende was voor twee personen. De wijn viel niets op aan te merken en het dessert was fris en origineel.

Kortom: Eindelijk eens een restaurant dat het begrijpt, geen overvolle kaart maar heerlijke, simpele seizoensgerechten.

We gaan hier vaker naar toe!

53. Rob Hageman

Wij waren met een groepje van 6 personen. De ontvangst was goed en drank en eten waren top. De prijs/kwaliteit was perfect. Heerlijk eten en meer dan voldoende. We gaan zeker vaker terug. Het was voor ons allemaal een hele leuke herinnering.👍👍👍

54. Johanna van Berlo

Zaterdag 16-7- zijn wij wezen eten bij watergoed, het was erg lekker alleen hadden we er graag wat meer salade bij willen hebben we zijn niet zo dol op courgette de friet was heerlijk. Alleen het hoofdgerecht dat was platte viel ons tegen hadden we meer van verwacht. maar de zorg en bediening is erg goed en vriendelijk, we gaan zeker nog eens terug.
    groetjes Johanna

55. arieta baars

Met groep van 12 personen wezen eten. De porties vlees van het hoofdgerecht vielen erg tegen voor de prijs. Waren echt klein! We kregen er twee puntzakjes friet bij en 2 bakjes groente voor de hele tafel! Poosje gewacht, omdat we dachten dat de rest nog uitgeserveerd moest worden omdat deze twee porties ook helemaal aan 1 kant van de tafel waren gezet. Toen we vroegen of er niet meer friet en groente kwam werd er gezegd dat we bij konden bestellen. Ze wilden niks weg hoeven gooien. Gevolg was dat de friet na de maaltijd kwam. Al met al flinke teleurstelling. Porties lunchgerechten die we langs zagen komen waren een groter en stuk goedkoper!

5,3
  56. Terpveld

Tijdens kinderfeestje bij Omnisport op het terras a la beachclub gegeten. Assortiment vleeswaren met 4 lauwe garnalen voor 19 euro. De hamburger van 200 gram was een schoffering van de klant. Aan een andere tafel werd hij tot twee keer toe geweigerd. De hamburger was op dieet. Een bolletje met sla en salsa uit een potje met daarop een vet tartaartje is nog geen burger. De spareribs zonder salade oid waren lekker maar ook daar een karige hoeveelheid.

De bediening leek chaotisch maar waren wel vriendelijk. Te weinig kwaliteit voor veuls te veel geld. Nooit weer!

2,6
  57. Wat een tegenvaller! We hebben hier gegeten op een zomerse avond. Terras oogt leuk maar rommelig. Bediening ongeorganiseerd. Ober deed erg zijn best onzichtbaar te zijn. Eenmaal aan de tafel correct. Voorgerechtplatter erg prijzig voor wat je krijgt. Moest vragen om bestek. Geen brood bij deze plank waar vooral veel vleeswaren oplagen. Had er voor die 20 euro best bij gemogen Weinig smaakvariatie. Hoofdgerecht viel behoorlijk tegen. De 200 grams hamburger lag op een zielig bolletje en had het formaat van een tartaar. Was wsch nauwelijks 100 gr zwaar!? En dat voor bijna 16 euro!
    Frites waren oke. Spareribs voor de prijs ook ver onder de maat. Smaak en malsheid prima, maar portie echt te klein. Verder zaten er alleen frites bij. Geen salade oid. Kortom 66 euro uitgegeven en erg teleurgesteld. Geen toetje genomen. Geen zin om weer gastronomische prijzen te betalen voor een teleurstelling.......

2,8
  58. We hebben weer heerlijk op het terras genoten aan het water en daarna weer heerlijk gegeten. Het was ter ere van de 93ste verjaardag van mijn moeder, ze heeft genoten.

59. Hendrik

Zaterdag met vrienden wezen eten. Was gezellig druk en weer prima in orde. Heerlijke mosselen. Malse ribeye. Fijne bediening. Nu een keer of 4 hier gegeten. Altijd goed.😀

60. Fam Wagenaar , verjaardag marinne

Voor de 3 de keer! Super gezellig, lekker, ruim voldoende! Er was een dance feest naast het restaurant, wat de sfeer nog losser en vrolijker maakte.
    Bediening; wat een leuke meiden! Begrepen het helemaal.
    Conclusie : heerlijke avond

61. Jan Wllem

Gezellig & lekker!

62. Zwitserloot

Lekker eten in een hele leuke sfeer.
    Voorgerecht was super.
    Hoofdgerecht was wel goed, maar ten opzichte van het voorgerecht magertjes aangekleed. Stuk vlees op je bord en dat is het. Tevens mis ik wat van salade bij het hoofdgerecht, vooral bij warm weer.

63. Wilma Bouwman

Wat een perfecte locatie nostalgie! Eindelijk eens iemand die de kwaliteiten in zich heeft om hier iets moois van te maken met een prima uitgekozen menukaart en planken gevuld met heerlijke gerechten zoals dat hoort in Slijk- Ewijk.

64. We hebben, opnieuw, heerlijk gegeten op een fantastische locatie. De kaart bood verrassend veel smaakvolle nieuwe seizoensgerechten. De service is persoonlijk en professioneel, helemaal TOP! Een aanrader.

65. Toos van Baal-Peters

Op mijn reactie op fb het was "Watergoed"... "En gezellig" reageerde iemand. wat een leuke locatie! Niet alleen dat, de attente en vrolijke bediening. "Planken" waarover zoveel grappen van te voren over gemaakt. maar wat een "surprise". Geweldig! Zelfs miene mins die zo iets heeft van: wat de boer niet kent dat vreet ie niet, was helemaal tevreden. Ik heb een top avond gehad. Leuk gezelschap, gezellige ambiance (nieuwe kreet).. Kom zeker een keer terug.

66. van Binsbergen

Heerlijk gegeten. Eerst rustig kunnen borrelen en ook na het eten rustig na kunnen zitten.

67. Heerlijk gegeten met een gemoedelijke en goede bediening! Het voorgerecht met diverse hapjes van vlees en vis is echt een aanrader. Locatie is ook super. Prijs / kwaliteit verhouding zeer goed.

68. Betty koos anneken Alexander Hanny Kobus Marianne

De tweede keer met vrienden, waren zeer verrast over de prachtige locatie. Zon in't water zien onder gaan. Lekker eten, totale verwennerij en gezelligheid. Zijn lang blijven plakken...

69. hans winnemuller

Is bij ons om de hoek. Je merkt onmiddellijk dat hier horecabloed vloeit. Ze weten waarover ze praten. Lonneke is een top ambassadrice die zonder zich op te dringen je weet te inspireren om voor deze locatie met culinaire verwennerijen te kiezen. De menukaart regelmatig aanpassen verdient aanbeveling.

70. barbara de bruin

Heerlijk gegeten! Goede prijs/kwaliteitverhouding en super leuke locatie!

71. Afgelopen zondag met familie en vrienden gegeten bij Watergoed met vouchers van Social Deal. Wat een heerlijke locatie waar je zo gastvrij ontvangen wordt door het personeel van het restaurant. Persoonlijke aandacht en deskundige uitleg van de gerechten! Je voelt je zeer welkom!

Het eten was heerlijk, ruime keus en meer dan genoeg!
    Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend! Alle lof van onze groep, zeker ook voor de kok!

We komen zeker terug, ook al omdat je op deze locatie ook heerlijk kunt lounchen, wandelen langs de waterplas, quadrijden, kanoën, segway, paintball en nog veel meer.
    Een echte aanrader!

72. Wij zijn in Maart gaan eten bij Watergoed. Erg goede service, heerlijk eten en een goede sfeer ervaren. Het eten was behoorlijk veel voor 2 personen maar we hebben hetgeen over was nog mogen meenemen. Wij vinden het erg zonde om eten weg te laten gooien. Aanrader!

73. Lekker gegeten. Fijne, beknopte kaart met voor ieder wat wils. Ook fijne gerechten buiten de kaart om. De open, welkome houding van Wim en zijn team maken dat je je echt te gast voelt. Een aanrader op een mooie locatie.

74. Leuk om nu in een andere setting bij onze buren te gaan eten. Ontzettend leuke, warme en gemoedelijke entourage. Bediening is zeer vriendelijk en komt regelmatig vragen of het allemaal naar wens is en of je genoeg hebt. Nou ik kan je zeggen dat je zeker 2 dagen van te voren moet beginnen met vasten want je krijgt meer dan genoeg. We hadden vooraf de platter besteld. Een plank met koude en warme voorgerechten. Heerlijk en ruim voldoende. Het was voor 2 personen maar met zijn vieren zou je hier nog ruim genoeg aan hebben. Je komt er niks tekort! Leuke bijlagen. De koffie is er heerlijk.

75. Op een doordeweekse dag geweest om te lunchen. Het was er niet druk. De bediening was uiterst vriendelijk en attent. Dat maakt het vertoeven daar zeer aangenaam. Het eten was wat je van een lunch mag verwachten.

76. Goede prijs/kwaliteit. Prettige, huiselijke sfeer met zeer vriendelijke bediening. Al met al een gezellige avond gehad met goed eten.

77. Gisteren ivm familiedag heerlijk gegeten bij Restaurant Watergoed aan de Tielsestraat te Valburg. Genoten van de Winterse Platter als voorgerecht..
    Het hoofdgerecht met vis en diverse soorten vlees was uitstekend van kwaliteit. De hoeveelheden waren meer dan voldoende. Als afsluiting hebben we de dessertplatter genomen.
    Dit is een aanrader. De bediening was vlot en niets te veel voor de dames.
    We kunnen Restaurant Watergoed aanbevelen.

78. Theo Peperkamp

Zeer netjes en kwaliteit goed eten.

79. Vanavond 4-3-2016 gegeten bij Watergoed, we hadden tickets van Social Deal maar daar was niets van te merken. Brood vooraf een heerlijk voorgerecht (alle voorgerechten op een schaal) en toen een tournedos, en een heerlijk toetje, heel vriendelijk en goed personeel leuke tent. Niets op aan te merken.

We gaan zekers nog eens terug. Erg genoten, een top avond!

80. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel en de omgeving is uniek. Zeker een aanrader. Komen zeker nog een keer terug.

81. Sipkje Krouwel

Lekker gegeten, leuk personeel. Leuke omgeving...

82. Ze gaven ons een warm welkom en er hing een erg gezellige sfeer. Vooral toen het donkerder werd. Het eten was erg lekker. We hadden vooraf een platter voor 2. Zo hebben we alle voorafjes kunnen proeven. En als hoofdgerecht de spareribs. Erg lekker allemaal. Vlees was heel mals en gleed zo van het bot. We gaan er zeker nog een keer heen.

83. Via social deal hier gegeten, was zeer lekker, zeker een aanrader!! Ruime keuze, alles super vers, smaakvol. Wordt zeker een keer vervolgd.

84. Heerlijk gegeten, mooie opgemaakte borden. Bediening vriendelijk en hulpvaardig. Restaurant heeft een warme, gezellige uitstraling. Top!

85. Het ligt niet in de stad maar Watergoed is zeker de moeite waard om naar toe te rijden! Er hangt een gezellige ongedwongen sfeer, ook leuk en makkelijk met kinderen, de bediening is vriendelijk, het eten is lekker. Er is een gezellige hoek met haard. Echt een aanrader!

86. Wij zijn met 10 personen wezen eten in restaurant Watergoed. We werden gastvrij onthaald en hebben super lekker gegeten. Het voorgerecht was lekker. Vooral de winterse platter was super goed en fantastisch om van al deze gerechten even wat te proeven. Als hoofdgerecht kozen de meeste van ons spareribs en het toetje was een soort proeverij van heel veel verschillende nagerechten. De bediening was snel en gezellig. Van te voren hadden we aangegeven dat er een persoon een glutenvrij dieet had. Hier werd goed rekening mee gehouden. Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten in een leuke sfeer. Wij komen hier zeker nog wel een keertje terug!!

87. Berend Hekkers

Lekker gegeten, vooral de winterse platter is een aanrader. Prijs is prima en de bediening is vriendelijk, professioneel en oplettend. Tot de volgende keer zeg ik!

88. Gegeten bij Watergoed. Bijzonder aardig, kundig en vriendelijk personeel. Het eten was geweldig! Misschien een beetje te veel!! De sfeer erg gezellig! Zeker iets om terug te komen! Prijs/kwaliteit: fantastisch!!

89. We hebben genoten. Bediening was super en het eten fantastisch!!! Komen zeker snel terug.👍🏻 Een echte aanrader.

90. Fantastische avond gehad bij Watergoed. Heel gezellig, zalig gegeten, aanraders zijn de platters van het voor- en nagerecht. Maar ook het hoofdgerecht (tournedos en varkenshaas) was voortreffelijk. Lekker bier van de tap en lekkere wijnen. Alles goed uitgelegd en geadviseerd, ze hebben enorm hun best gedaan. Voortreffelijk!

91. We hebben genoten omdat het team van Watergoed er een plezierig feestje van maakte en het lekkere eten en de prima wijn vielen erg in de smaak! De nazit bij de gezellige open haard was ook een onverwacht plezierige afsluiting. Waar maak je het nog mee dat je zeer gastvrij ontvangen wordt in een warme ambiance?

92. Woensdag 13 januari met groep van 7 personen gegeten bij Evenementenlocatie Watergoed. Mooie locatie, prettige ongedwongen sfeer, gastvrij onthaal en prettige bediening. De gerechten waren heerlijk, zowel het voorgerecht (plank met allerlei gerechten/hapjes) als de hoofdgerechten vlees en vis en ruim voldoende tot aanzienlijk wat betreft hoeveelheid. Keurig opgediend en voorzien van een mondelinge toelichting. En dit alles voor een heel schappelijke prijs. Zeker een aanrader! We komen ook zeker weer terug.

93. Super leuke avond gehad bij Watergoed! Goed eten, fijne sfeer en genoeg te doen voor de kids...Wij komen zeker terug!

94. Manon Bouwman

Erg gezellig en vooral lekker gegeten. Zeker een aanrader.

95. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, prima bediening, kortom: komen zeker terug👍🏻

96. Geweldige avond. Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Echte aanrader.

97. Jacqueline

Erg gezellig getafeld, vriendelijke bediening en vooral genoten van de heerlijke gerechten. De platter met diverse voorgerechten is een aanrader! Ook de proeverij van verschillende nagerechten... erg smaakvol!
    Kortom... Een aanwinst voor de Betuwe!

98. Nu al twee keer heerlijk gegeten. Weet nu al dat we snel voor een derde keer gaan. Lekker, gezellig en vooral nu, nu de winter eraan komt, warm en sfeervol.

99. Suzan Besselink

Heerlijk gegeten in een erg gezellige, huislijke sfeer met goede bediening.

100. Wij hebben gisteravond er een heerlijk diner gehad in een warme ontspannen sfeer. Welkom geheten door de ober die ons op ons gemak stelde. Zeker een aanrader als je wat in de buurt van Valburg wat zoekt.

Volgende pagina