Watergoed in Valburg

Heerlijk lunchen, borrelen en dineren aan het water.

Eten & drinken 8,5

• do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
  • vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
  • za lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
  • zo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

Restaurant Watergoed is open voor lunch, borrel én diner!

Per november heeft restaurant Watergoed, op evenementenlocatie Watergoed, haar deuren geopend. Laat je verrassen door dit geheel nieuwe dinerconcept! In restaurant Watergoed staat eten delen met je tafelgenoten centraal en dit allemaal in een informele winterse sfeer. Want terwijl het buiten koud is, knappert het haardvuur in het restaurant. De heerlijkste gerechten komen voorbij… om je vingers bij af te likken!

LUNCH EN BORREL

Restaurant Watergoed is geopend vanaf 10.00 uur. Dit is dé plek om te borrelen en/of lunchen. Ook voor een zakenlunch kan je perfect bij Watergoed terecht.
Hiervoor hebben wij speciale plekken in ons restaurant waar je ongestoord gesprekken kunt voeren.

DINER

Neem plaats in het strandpaviljoen aan het water. Het uitzicht vanaf de zachte banken is prachtig. De zomerse uitstraling van het restaurant heeft plaats gemaakt voor een warme winterse sfeer. De frisse muren zijn diep rood geverfd en de kaarsen branden. Ouderwetse weckpotten sieren achter de bar. En heerlijke steekproducten zijn te vinden in de kast van oude fruitkisten. Ideaal om te geven als cadeau.

De wijnliefhebber schenken we een goede wijn in en laten de fles op tafel staan. Zo kan jij je glas direct bijschenken. Aan het einde van de avond kijken we hoe ver de fles is leeggedronken. Uiteraard heeft restaurant Wintergoed ook 10 tal special bieren voor je samengesteld en nog heel veel andere versnaperingen.

Na binnenkomst in ons knusse restaurant, schuif je gezellig aan onze ruime tafels.
De avond starten we altijd met een plankje oerbrood met verschillende dipsausen. De bekwame bediening zal peilen of jullie zin hebben in een extra voorafje. Deze gerechtjes kunnen per dag wisselen. Denk aan een bordje met carpaccio, de mooiste rauwe hammen, oesters en/of andere vissoorten. Of laat je verrassen door onze chef-kok, hij zal een plankje samenstellen waar voor iedereen iets lekkers op ligt zodat je dit met je tafelgezelschap lekker kan delen.

Restaurant Wintergoed werkt met een vaste kaart. De wisselende specialiteiten zijn te vinden op het het krijtbord op de muur laat de gerechten van die dag zien. Uiteraard helpen we je graag met het maken van de juiste keuze. Zo zorgen wij dat de juiste gerechten op tafel komen en kan jij extra genieten van jouw tafelgezelschap!
Tijdens het voorafje zal de bediening je vertellen welke gerechten geserveerd kunnen worden. Je hebt de keuze uit vijf gerechten. Heb je speciale wensen? Dat is geen probleem. Voor wie nog een plekje over heeft staat een dagelijks wisselend dessert klaar.

Diëten Biologisch, glutenvrij, halal, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in ValburgFoto van Watergoed in Valburg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand, aan het water en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoilet
Ambiance
Budget, gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk, nostalgisch, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, terras en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
200 zitplaatsen en maximaal 100 personen in één groep
Personeel