Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valburg verdeeld zijn.

1. Nederlands Valburg

Wij zijn met 10 personen wezen eten in restaurant Watergoed. We werden gastvrij onthaald en hebben super lekker gegeten. Het voorgerecht was lekker. Vooral de winterse platter was super goed en fantastisch om van al deze gerechten even wat te proeven. Als hoofdgerecht kozen de meeste van ons spareribs en het toetje was een soort proeverij van heel veel verschillende nagerechten. De bediening was snel en gezellig. Van te voren hadden we aangegeven dat er een persoon een glutenvrij dieet had. Hier werd goed rekening mee gehouden. Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten in een leuke sfeer. Wij komen hier zeker nog wel een keertje terug!!

2. Op 23 januari a la carte gegeten met groep van 12 personen. Het was een geweldige avond, alles was 100%.

3. Gisteravond heerlijk gegeten met 3 personen. Het was een fantastische avond uit. Het eten was heerlijk, allemaal Nederlandse tapasgerechten. Je kon bestellen wat je wilde. Als het op was, kon je weer opnieuw bestellen, binnen hooguit 5 minuten stond het weer op tafel. We hebben genoten van 6 tot 10 uur.
    En ruim voldoende parkeergelegenheid.

4. Nederlands Valburg

Berend Hekkers

Lekker gegeten, vooral de winterse platter is een aanrader. Prijs is prima en de bediening is vriendelijk, professioneel en oplettend. Tot de volgende keer zeg ik!

5. Nederlands Valburg

Gegeten bij Watergoed. Bijzonder aardig, kundig en vriendelijk personeel. Het eten was geweldig! Misschien een beetje te veel!! De sfeer erg gezellig! Zeker iets om terug te komen! Prijs/kwaliteit: fantastisch!!

6. Nederlands Valburg

We hebben genoten. Bediening was super en het eten fantastisch!!! Komen zeker snel terug.👍🏻 Een echte aanrader.

7. Nederlands Valburg

Fantastische avond gehad bij Watergoed. Heel gezellig, zalig gegeten, aanraders zijn de platters van het voor- en nagerecht. Maar ook het hoofdgerecht (tournedos en varkenshaas) was voortreffelijk. Lekker bier van de tap en lekkere wijnen. Alles goed uitgelegd en geadviseerd, ze hebben enorm hun best gedaan. Voortreffelijk!

8. Nederlands Valburg

We hebben genoten omdat het team van Watergoed er een plezierig feestje van maakte en het lekkere eten en de prima wijn vielen erg in de smaak! De nazit bij de gezellige open haard was ook een onverwacht plezierige afsluiting. Waar maak je het nog mee dat je zeer gastvrij ontvangen wordt in een warme ambiance?

9. Nederlands Valburg

Aart Pastoor

10. Vanavond met ons vieren a la carte gegeten met een mooie maar ook lekkere amuse vooraf. Is alleen op zondag die amuse. Tongstrelende voorgerechten en een hoofdgerecht om je vingers bij af te likken. Goede portionering en top gebakken, heerlijk kaasplankje. Onze complimenten, bedankt. Echt stom als je daar niet gaat eten.

11. Nederlands Valburg

Woensdag 13 januari met groep van 7 personen gegeten bij Evenementenlocatie Watergoed. Mooie locatie, prettige ongedwongen sfeer, gastvrij onthaal en prettige bediening. De gerechten waren heerlijk, zowel het voorgerecht (plank met allerlei gerechten/hapjes) als de hoofdgerechten vlees en vis en ruim voldoende tot aanzienlijk wat betreft hoeveelheid. Keurig opgediend en voorzien van een mondelinge toelichting. En dit alles voor een heel schappelijke prijs. Zeker een aanrader! We komen ook zeker weer terug.

12. Nederlands Valburg

Super leuke avond gehad bij Watergoed! Goed eten, fijne sfeer en genoeg te doen voor de kids...Wij komen zeker terug!

13. Nederlands Valburg

Manon Bouwman

Erg gezellig en vooral lekker gegeten. Zeker een aanrader.

14. Nederlands Valburg

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, prima bediening, kortom: komen zeker terug👍🏻

15. Nederlands Valburg

Heerlijk gegeten. Op de platters tref je allemaal zeer smaakvolle verrassingen aan en de volle smaak van het Zillertalerrund is echt om je vingers bij af te likken!
    Complimenten ook aan de bediening, ze maken het persoonlijk met een vleugje humor maar blijven professioneel. Echt gastheerschap, top!

16. Nederlands Valburg

Geweldige avond. Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Echte aanrader.

17. Nederlands Valburg

Jacqueline

Erg gezellig getafeld, vriendelijke bediening en vooral genoten van de heerlijke gerechten. De platter met diverse voorgerechten is een aanrader! Ook de proeverij van verschillende nagerechten... erg smaakvol!
    Kortom... Een aanwinst voor de Betuwe!

18. Zeer slecht restaurant. Eten werkelijk heel matig. Wij zijn hier afgelopen week tapas wezen eten. Ontzettende tegenvaller. Eten smaakte flauw en leek regelrecht uit pakjes te komen. Magnetron draait waarschijnlijk overuren. En hier ook nog eens 27.50 voor durven te vragen. Ga lekker ergens anders eten waar je wel voor dat geld 3 goede gangen krijgt.

Wij hebben na afloop nog geklaagd maar daar werd niks mee gedaan. Eigenaar leek ook niet tegen kritiek te kunnen. Afrader!

Gr Kees

1,6
  19. Nederlands Valburg

Nu al twee keer heerlijk gegeten. Weet nu al dat we snel voor een derde keer gaan. Lekker, gezellig en vooral nu, nu de winter eraan komt, warm en sfeervol.

20. Nederlands Valburg

Suzan Besselink

Heerlijk gegeten in een erg gezellige, huislijke sfeer met goede bediening.

21. Nederlands Valburg

Wij hebben gisteravond er een heerlijk diner gehad in een warme ontspannen sfeer. Welkom geheten door de ober die ons op ons gemak stelde. Zeker een aanrader als je wat in de buurt van Valburg wat zoekt.

22. Nederlands Valburg

Wij hadden een erg plezierige eerste ervaring bij Watergoed. Heerlijk getafeld in een ontspannen sfeer. Eten voortreffelijk waarbij goed werd meegedacht door het vriendelijke personeel. Watergoed, wat was het er goed!

23. Nederlands Valburg

Super gezellig gehad. Verrassend lekker gegeten! Prima sfeer, erg vriendelijk personeel! Een plek om terug te komen! Bedankt.

24. A la carte gegeten met 5 personen, leuke bediening, perfecte bereiding van de maaltijden, eigenaar komt zelf een praatje maken en de gerechten toelichten. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Nederlands Valburg

Warme ontvangst, ontspannen sfeer en prima keuze in gerechten. De bediening is echt erg prettig alsof je al jaren hier komt.

26. Weer heerlijk gegeten... De biefstuk en de tournedos waren goed mals... Genoeg groente, salade, gebakken aardappeltjes en frietjes. En als dat niet zo is kun je altijd bij krijgen... Ze komen het regelmatig vragen... Bediening was zeer attent en vriendelijk. De kok (eigenaar) komt geregeld bij de tafeltjes langs om 'n praatje te maken en vragen of alles naar wens is... Nee... Hier zijn we nog lang niet uit gegeten! Aan te bevelen voor 'n heerlijk, gezellig etentje.

27. Nederlands Valburg

Wat 'n mooi feestje, prima voor ons gezorgd door Joost en zijn team! Top kwaliteit en behandeling alsof je al jaren de beste klant bent! Aanrader!

28. Nederlands Valburg

Heel goed, we konden niet kiezen en kregen een plank met een combinatie van verschillende soorten vlees. Heel smaakvol! Bijgerechten heel goed, lekker en sfeervol.

29. Nederlands Valburg

Afgelopen zondag zijn wij met een familiedag daar geweest en zijn er fantastisch ontvangen met een zeer verzorgde lunch. In de middag zijn we wezen rijden op de quad en dat was heel leuk. Daarna nog kennis gemaakt met de Air Wheel en ook dat was een belevenis.

Daarna gezellig geborreld met een uitgebreide hapjesschaal. Rond 17.30 uur werd een diner verzorgd, dat zeer lekker en verzorgd was en ook nog grote porties, vooral de spare ribs... Het personeel was zeer correct en hulpvaardig.

Alles bij elkaar een zeer geslaagde familiedag die door WATERGOED zeer goed verzorgd was.

30. Nederlands Valburg

Hier kreeg ik het gevoel thuis te komen. Beginnend met een hartelijk welkom, super vriendelijke, hardwerkende bediening.

Het eten was er heerlijk of het nu om een soepje, spareribs, tournedos of dessert gaat.

Goed personeel, allemaal enorm bedankt voor jullie inzet, humor en mede hierdoor werd onze familiedag een dag om niet te vergeten.

Voor iedereen een aanrader!!