Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valburg verdeeld zijn.

1. Nederlands Valburg

Claudine Brand

Heerlijk gegeten in n fijn restaurant. Het was handig geweest als we geweten hadden dat er een voorafje vh huis bijzat, dan had ik mijn keuze voor t hoofdgerecht hierop aangepast.

2. Nederlands Valburg

Platters waren heerlijk en mooi geserveerd, prijs kan misschien iets naar beneden, bediening supervriendelijk, inrichting sfeervol. Tip: drankarrangementen voor voetbalclubs niet in restaurant! De bediening gaf ons heel lief een ander plekje, iets verder van de lallende 30(!) drankorgels, die kannen bier naar binnen gooiden vandaan. Ze waren erg bezorgd over ons, of we hierdoor niet een mindere avond hadden en spraken de voetbalclub er ook op aan als het echt te gek werd. Dat waardeerden we enorm, maar prettig was anders natuurlijk. We konden elkaar niet eens verstaan, zo luidruchtig de groep was.

Gemma Smeltink

Afgelopen vrijdagavond met 8 personen enorm genoten van de "Hollandse Tapaz".
    Ik weet zeker dat ik uit naam van alle 8 personen kan zeggen dat we genoten hebben van allereerst ons eigen gezelschap maar dat had niet gekunnen zonder de aangename sfeer en zeker niet zonder de voortreffelijke tapas.
    Ook over de dames in de bediening was ons gezelschap vol lof. Wij waren reeds eerder geweest en ook toen was alles ook na wens.
    Dus zeker een aanrader!!! 👍👍👍👍

Afgelopen vrijdag (20.10.2017) met 8 personen gegeten bij het Wapen van Valburg.

Onbeperkt tapas eten voor € 27,50; zeer vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Ook snel nadat de bestelling geplaatst is, krijg je de tapas.

In mijn omgeving hoor ik dat mensen van “horen zeggen” weten dat het eten daar niet goed is. Ik denk dat deze mensen eerst eens zelf moeten gaan eten en dan oordelen.

Na bijna 3 uur, 3 rondes gekregen, bestaande uit 2 eenhaps gerechtjes… en de helft is de laatste ronde niet gekomen. Honger! Zware onderbezetting, heel slecht. Aan het eten is de drukte ook te proeven.

Nog een uur en 2 happen later is Mn zusje zelfs begonnen met helpen in de bediening -_-

Prima tapas gegeten. Aanrader! Leuk restaurant. Goede sfeer en nette bediening. Dank voor een heerlijke avond.

7. Nederlands Valburg

Henk Rüger

Bijna geen klanten. Gemoedelijke sfeer. Ontvangst en bediening was erg hartelijk. Eten was gewoon goed tegen een zeer redelijke prijs. Ondanks het feit dat het erg rustig was toch een leuke avond gehad!

Erg lekker gegeten, glutenvrij erg goed verzorgd.

Heerlijk gegeten, goede smaken, goede porties, veel keus. Prettige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

10. Nederlands Valburg

Prachtige locatie bij mooi weer. Helaas slordige bediening, niet attent, vergaten veel. Eten was matig, pasta al aardig afgekoeld. Buiten op terras nauwelijks licht om bij te eten.

11. Nederlands Valburg

Bij mooi weer natuurlijk een prachtige plek, maar daar houdt het jammer genoeg wel op. Van de week een prachtige zomerse dag, dus het was druk. Daar leek men niet op gerekend te hebben. Het was erg chaotisch.
    Terras zat vol, ook veel ouders die dan samen of alleen een tafel bezet hielden, terwijl de kinderen aan het zwemmen waren. Heerlijk natuurlijk, maar er komt zo nauwelijks een tafel vrij, terwijl die mensen na hun lunch niet of nauwelijks nog iets gebruiken. Natuurlijk stuur je geen mensen weg, maar wellicht is daar iets anders op te bedenken. Omdat er geen tafel vrij was werden we bij navraag verwezen naar het naastgelegen terras met zelfbediening. Er stond echter niemand achter de bar om wat te bestellen.
    Toen we uiteindelijk een plek hadden gevonden waar we konden zitten én wat bestellen, duurde het ruim 3 kwartier voordat ons eten kwam. Sommigen van het personeel waren duidelijk onervaren en niet iedereen leek er plezier in te hebben.
    Zodra wij opstonden kwam er gelijk weer iemand anders bij onze tafel zitten. Die hadden al een bestelling gedaan, die verplaatst werd naar de tafel waar wij zaten. Daardoor stond hun bestelling ook op onze bon. Gelukkig zag ik dat en kreeg ik dat geld terug.
    Het eten was best lekker, maar aan de prijzige kant. Kan elders voor minder beduidend lekkerder eten, met vriendelijker en professioneler bediening.
    Kortom, helaas geen geweldige ervaring. Waren er nog niet zo lang geleden ook geweest, toen waren we ook niet zo enthousiast. Maar de plek is zo leuk, dus probeerden we het toch nog een keer. Maar dat is waarschijnlijk ook de laatste keer.

12. Nederlands Valburg

Sfeer en ambiance is prima. Kaart is niet verrassend. De creativiteit van het eten is ver onder de maat, zeker als je kijkt welke prijzen ervoor worden gevraagd. Wij hebben er geborreld en gedineerd. Bij de platter met kaas en bitterballen zit geen mosterd. Voor een schaaltje mosterd wordt € 2,50 in rekening gebracht. De 3 gangenplatter voor diner is recht toe recht aan. De biefstuk, garnalen en slibtong waren allen erg droog en veel te lang gebakken. Ook de voorgerechten- en dessertplatter kennen geen verrassingen en eigen gemaakte lekkernijen. Erg jammer, terwijl wij er de vorige zomer nog heerlijk hebben gegeten. Dit jaar nieuwe minder verrassende menukaart, veel hogere prijzen en wellicht nieuwe kok. Allen echt een achteruitgang. Erg jammer.

13. Nederlands Valburg

Maurice Evers

We hebben een zeer leuke verjaardag gevierd met ons gezin. De bediening speelde daar heel leuk op in en was sowieso zeer attent, vriendelijk en goed. We hebben lekker gegeten en genoten van de ongedwongen sfeer. Het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het Platemenu (2 gangen) kunnen we iedereen aanraden. Het vlees en de wokgroente zijn bijzonder lekker en goed. De vis bij het hoofdgerecht was jammer genoeg van iets mindere kwaliteit maar dat mocht de pret niet drukken.

Menu was tapas was uitstekend allemaal goed bereid en smakelijk. Vlotte bediening zeer vriendelijk, sfeer in het restaurant was fijn. En de prijs viel erg mee. Al met al een geslaagde avond.

15. Nederlands Valburg

Lekker eten, kleine maar goede kaart, vriendelijk personeel en snelle bediening.

16. Nederlands Valburg

Ton Leenders

Goed, goede kwaliteit eten.
    Wellicht te kleine tafeltjes?
    Roken van de buren was enigszins storend.
    Wel een aanrader!!!

Maarten

Gisteravond ons 5e bezoek, goede reden om een recensie te geven.
    Toevallig ontdekt restaurant op zoek naar Spaanse tapas in de regio.
    De naam doet oubollig Hollands aan, maar eenmaal binnen ziet het er verrassend gezellig uit.
    De bediening is goed, de dames zijn altijd gezellig en hebben plezier in het werk.

De tapas gerechten komen uit de Europese keuken en zijn van goede kwaliteit, mooie combinaties van verschillende smaken.
    Ruime keuze aan gerechtjes.

Een aanrader!

18. Nederlands Valburg

Prijs kwaliteit veel te duur, bij het ene gerecht geen groenten (behoudens de sla) bij het andere geen friet o.i.d..
    Zat weinig tot geen smaak aan de gerechten, zelfs de pepersaus was niet als zodanig te herkennen. locatie is mooi de entourage gebrekkig. Mooie locatie voor groepen en activiteiten, maar o.a. door het rumoer niet geschikt om gezellig een avondje te tafelen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar niet altijd allert.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

19. Nederlands Valburg

Wij hebben een heerlijke familidag bij jullie mogen beleven. Volgend jaar komen wij daarvoor graag weer terug.

20. Nederlands Valburg

Viel tegen.
    Meerdere malen in het verleden geweest, altijd zeer positief, enthousiaste, adequate bediening, eten was origineel, leuk geserveerd en lekker, tevens gezellige sfeer.

Nu voor de tweede keer in korte tijd geweest.
    Ondanks dat de bediening echt wel hun best doet is kwaliteit, enthousiasme en sfeer achteruit gegaan. Jammer!
    Eten was redelijk maar we hebben een gerecht terug gestuurd (uitgedroogd en deels aangebrand). Ik mis de vorige passie...

21. Nederlands Valburg

Anoniem

Mooie inrichting, goede service en prachtige locatie lekker aan het water. Wel jammer dat de menukaart voor de lunch zo beperkt is, en aan de hygiëne kan ook nog gewerkt worden (vieze menukaarten, véél vliegen binnen!). Weet niet of ik hier nog terug kom.

22. Nederlands Valburg

Op basis van zeer positieve recensies hier gaan eten voor zakelijke lunch. Achteraf viel het toch tegen. Leuk aan het water en prima voor vrije tijd maar zakelijk niet voldoende. Bediening matig, ongeïnteresseerd en kaart ook erg beperkt. Leuk voor een middagje met kinderen, maar niet voor zakelijke doeleinden.

23. Nederlands Valburg

Muziek te hard, personeel nonchalant (vragen of je even wil doorgeven/aanpakken)

24. Nederlands Valburg

We zijn er geweest met het werk van mijn partner. Als bedrijfsuitje.
    We hebben de hele dag activiteiten uitgevoerd. Paintballen, quart rijden. De begeleiding was erg goed.
    S'avonds gingen we bbqen.
    Dat was een minder goede ervaring.
    Goed en voldoende vlees.
    De rest werd niet meer bij gevuld. kruidenboter, salades, sausjes. Enz.
    Werd gezegd dat het kwam, door de druk te dat alles op was.
    Dat was jammer..

25. Nederlands Valburg

Ondanks dat het erg druk was bleef de bediening vriendelijk en vrolijk. Wij hebben genoten en heerlijk gegeten.

26. Nederlands Valburg

Anne-Marie

Lekker relaxed gegeten. Vriendelijke bediening, prima sfeer

27. Nederlands Valburg

Peter de Kock

We hebben een fijne lunch gehad.
    Muziek op de achtergrond, moderne hiphop, vond ik geen muziek voor in een eetgelegenheid. Dat stoorde, vond ik.

28. Nederlands Valburg

Mwah. De locatie is geweldig, het eten is aardig, maar veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Hoewel het niet druk was, hebben we heel lang op ons eten moeten wachten... Bij navraag stond het eten binnen 3 minuten op tafel... Heel vreemd. Leuk om te borrelen na een mooie zomerdag, maar ook niet meer dan dat.

Een zeer gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel, sfeer is gemoedelijk en fijn, voor de 2de keer wezen eten maar komen zeker nog een keer terug

30. Nederlands Valburg

Frans H

Sfeer en Ambiance erg goed .
    Eten was erg lekker en van hoge kwaliteit en de prijzen zijn erg betaalbaar ..
    kortom een aanrader ,ik ga zeker nog een keer terug ..