Het Wapen van Valburg in Valburg

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1197666159 89
1351207295 80
1468191017 71
1512059913 78
1519371396 77

1. Wij hebben heerlijk gegeten bediening uitstekend!

2. Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en een goede bediening zeker een aanrader voor iedereen!

3. Yvonne zwartkruis

Heerlijk gegeten op 30 dec. J.l. leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Hans en Nel

Gisteren samen wezen eten bij Het wapen, fijne sfeer met een goed stuk eten alle gangen waren goed van smaak. Geen lange wachttijden en leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.

5. Vanaf december 2018 worden de deuren van het vernieuwde Wapen Van Valburg opnieuw geopend met nieuwe eigenaren.

Het Wapen Van Valburg geniet grote naamsbekendheid in de wijde regio en wij zijn dan ook trots dat wij dit nalatenschap voort mogen zetten.

Wij kijken ernaar uit iedereen weer te mogen verwelkomen in het vernieuwde Wapen Van Valburg en wensen u alvast hele fijne feestdagen.

6. Gemma Smeltink

Afgelopen vrijdagavond met 8 personen enorm genoten van de "Hollandse Tapaz".
    Ik weet zeker dat ik uit naam van alle 8 personen kan zeggen dat we genoten hebben van allereerst ons eigen gezelschap maar dat had niet gekunnen zonder de aangename sfeer en zeker niet zonder de voortreffelijke tapas.
    Ook over de dames in de bediening was ons gezelschap vol lof. Wij waren reeds eerder geweest en ook toen was alles ook na wens.
    Dus zeker een aanrader!!! 👍👍👍👍

7. Afgelopen vrijdag (20.10.2017) met 8 personen gegeten bij het Wapen van Valburg.

Onbeperkt tapas eten voor € 27,50; zeer vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Ook snel nadat de bestelling geplaatst is, krijg je de tapas.

In mijn omgeving hoor ik dat mensen van “horen zeggen” weten dat het eten daar niet goed is. Ik denk dat deze mensen eerst eens zelf moeten gaan eten en dan oordelen.

8. Na bijna 3 uur, 3 rondes gekregen, bestaande uit 2 eenhaps gerechtjes… en de helft is de laatste ronde niet gekomen. Honger! Zware onderbezetting, heel slecht. Aan het eten is de drukte ook te proeven.

Nog een uur en 2 happen later is Mn zusje zelfs begonnen met helpen in de bediening -_-

9. Prima tapas gegeten. Aanrader! Leuk restaurant. Goede sfeer en nette bediening. Dank voor een heerlijke avond.

10. Erg lekker gegeten, glutenvrij erg goed verzorgd.

11. Heerlijk gegeten, goede smaken, goede porties, veel keus. Prettige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

12. Menu was tapas was uitstekend allemaal goed bereid en smakelijk. Vlotte bediening zeer vriendelijk, sfeer in het restaurant was fijn. En de prijs viel erg mee. Al met al een geslaagde avond.

13. Maarten

Gisteravond ons 5e bezoek, goede reden om een recensie te geven.
    Toevallig ontdekt restaurant op zoek naar Spaanse tapas in de regio.
    De naam doet oubollig Hollands aan, maar eenmaal binnen ziet het er verrassend gezellig uit.
    De bediening is goed, de dames zijn altijd gezellig en hebben plezier in het werk.

De tapas gerechten komen uit de Europese keuken en zijn van goede kwaliteit, mooie combinaties van verschillende smaken.
    Ruime keuze aan gerechtjes.

Een aanrader!

14. Een zeer gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel, sfeer is gemoedelijk en fijn, voor de 2de keer wezen eten maar komen zeker nog een keer terug

15. Net als voorgaande keren weer lekker tapas gegeten, ook de kinderen hebben weer zitten smullen

16. Gezellig op het terras tapas gegeten. Het viel ons wat tegen, er zaten heel lekkere gerechtjes bij, maar voor de prijs hadden we wel iets betere gerechten verwacht! Geen bitterbal, frikandel, gehaktbal, daar is het te duur voor! Lange wachttijd, bediening die collega's kwijt waren! Die waren aan het opruimen in een andere zaal!

Wij komen niet terug!

17. D vd Lienden

18.15 gereserveerd, hele zaak was leeg, à la carte gereserveerd. 19.10 kregen we ons voorgerecht: 6 garnalen met een berg sla voor € 9.50. Omstreeks 20.00 gevraagd of 't hoofdgerecht nog lang duurde. Kwam eindelijk om 20.10, helaas koud en groente niet gaar. De reden was dat er veel mensen zaten die à la carte bestelden, dit terwijl er een stel binnen zat en 2 buiten. Na klagen werden de borden meegenomen en even later weer opgewarmd teruggegeven. Alles laten staan en met honger naar huis gegaan.

Denk dat hier nog wat lesjes nodig zijn voor we terugkomen. Sorry maar dit kon echt niet.

1,7
  18. Gert van de Kolk

Gezellig gastvrij top kwaliteit en erg vriendelijke personen.

19. Totale plaatje dik voor elkaar. De klagers zijn thuis waarschijnlijk met het verkeerde been de dag begonnen.

20. Op 23 januari a la carte gegeten met groep van 12 personen. Het was een geweldige avond, alles was 100%.

21. Gisteravond heerlijk gegeten met 3 personen. Het was een fantastische avond uit. Het eten was heerlijk, allemaal Nederlandse tapasgerechten. Je kon bestellen wat je wilde. Als het op was, kon je weer opnieuw bestellen, binnen hooguit 5 minuten stond het weer op tafel. We hebben genoten van 6 tot 10 uur.
    En ruim voldoende parkeergelegenheid.

22. Vanavond met ons vieren a la carte gegeten met een mooie maar ook lekkere amuse vooraf. Is alleen op zondag die amuse. Tongstrelende voorgerechten en een hoofdgerecht om je vingers bij af te likken. Goede portionering en top gebakken, heerlijk kaasplankje. Onze complimenten, bedankt. Echt stom als je daar niet gaat eten.

23. Zeer slecht restaurant. Eten werkelijk heel matig. Wij zijn hier afgelopen week tapas wezen eten. Ontzettende tegenvaller. Eten smaakte flauw en leek regelrecht uit pakjes te komen. Magnetron draait waarschijnlijk overuren. En hier ook nog eens 27.50 voor durven te vragen. Ga lekker ergens anders eten waar je wel voor dat geld 3 goede gangen krijgt.

Wij hebben na afloop nog geklaagd maar daar werd niks mee gedaan. Eigenaar leek ook niet tegen kritiek te kunnen. Afrader!

Gr Kees

24. Weer heerlijk gegeten... De biefstuk en de tournedos waren goed mals... Genoeg groente, salade, gebakken aardappeltjes en frietjes. En als dat niet zo is kun je altijd bij krijgen... Ze komen het regelmatig vragen... Bediening was zeer attent en vriendelijk. De kok (eigenaar) komt geregeld bij de tafeltjes langs om 'n praatje te maken en vragen of alles naar wens is... Nee... Hier zijn we nog lang niet uit gegeten! Aan te bevelen voor 'n heerlijk, gezellig etentje.

25. Gewoon goed en vooral voor het geld. Veel mensen hier in dit rijtje menen dat ze michelinster gaan eten voor €27,50. Beetje jammer. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. rietveld

Afgelopen weekend weer eens wezen uit eten. Dit keer bij het wapen van valburg. We hebben heerlijk van half 6 tot een uur of 22:00 gezeten, heerlijk kunnen genieten van de vele tapas gerechtjes en drankjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
    mvg. J. rietveld.

27. We hebben er heerlijk gegeten. Je hebt de keuze uit 50 soorten Tapas gerechten, waar je tot 22.30 van kunt genieten. Voor een wat rustige avond dineren is de donderdag, vrijdag of de zondag een aanrader. Geschikt voor jong en oud.

28. Nog nooit zo waardeloos tapas gegeten. Alles was vreselijk droog en doorgebakken. Smaakloos en flauw. Tevens duurde het ontzettend lang voor we ons eten steeds kregen. Dit is duidelijk geldklopperij.. veel te druk en totaal geen kwaliteit. Voor ons eens maar nooit meer.

29. Gisteren heerlijk smaakvol gegeten met oud collega's. Als je Bourgondisch bent ingesteld is dit restaurant een aanrader.

30. Jacqueline

Helaas is het concept, tapas, ons erg tegen gevallen. Veelal smakeloze gerechtjes, erg veel sauzen en als je het mij vraagt... veel kant en klaar producten. Diverse gerechtjes gingen terug naar de keuken. De tiramisu was er echt eentje uit de winkel. Tot overmaat van ramp alles geserveerd door niet erg vriendelijke dames. Hier komen wij niet meer!

31. Tapas gegeten of zoiets? Chagrijnige bediening wilde naar huis, was al druk aan 't schoonmaken. Eten werd na veelvuldig vragen eindelijk op tafel gekwakt en als toetje een zwetende oude man aan tafel. Jammer van onze centen. Absolute afrader.

32. van den brink Jan en Ellie

Het was super lekker, voor herhaling vatbaar.

33. Afgelopen zaterdag tappa's gegeten. Heerlijke en veel variatie in de gerechtjes. De zaak ziet er ook sfeervol uit. Vriendelijk personeel en als er wensen zijn worden die zonder probleem uitgevoerd. Echt voor herhaling vatbaar!

34. Hele matige eetgelegenheid. Met frisse zin naar Valburg gereden voor het tapas-concept wat ons wel aansprak. Achteraf een zeer slecht idee.
    Eten heel matig, alles lijkt uit blik en pakjes te komen.Bediening zeer onwetend en de prijs aan de zeer hoge kant voor wat je krijgt. Afrader.

35. Heerlijke gerechtjes, leuke bediening, een gastheer die even tijd had en vroeg naar de bevindingen. Prachtig vernieuwd interieur en prijzen waar je ook nog blij van wordt. Een echte aanrader.

36. Tapas gegeten, het ging veel te snel. Wij wilden rustiger aan eten, wij zouden het tempo bepalen. Dit was prima, volgens de serveerster. Vervolgens komen ze met de volgende gang, zonder dat wij dat wilden. Het ene gerecht was aangebrand en de andere koud. Jammer van de avond en het eten. Geen reden om nogmaals terug te gaan!!

37. Zondagavond gegeten bij wapenvanvalburg, lekkere tapas, leuke gerechtjes, jammer van de slordige en norse bediening.
    Karel

38. met zn tienen

Op zaterdag 12 januari bij jullie gegeten.. fantastische avond gehad.
    Lekker eten, en mede door de leuke en gezellige gastvrouw een avond om snel weer over te doen.

39. Gisterenavond bij jullie gegeten met o.a onderstaande recensie. Kan er alleen maar aan toevoegen dat wij het super vonden en voor herhaling vatbaar. Super tapa's met een fantastische gastvrouw.

40. Eindejaars eten met college, en hier heerlijk en gezellig hollandse tapas gegeten met meer dan voldoende keuze en smakelijk dus dit doen we nog eens over.
    Aanrader met lekkere ongedwongen bediening

41. We hebben met 4 personen tapas gegeten. Heerlijk en....onbeperkt! En dat voor die prijs! We komen dit jaar zeker terug.

42. Sinds deze maand is het mogelijk om tapas te eten. Onverwachts heerlijk gegeten, echt een aanrader! De keuze is ruim voldoende.

Hopelijk blijft dit (tapas) bestaan in een dorp als Valburg. Zo ja, dan komen wij dit jaar zeker nog terug!

43. marthijs en sindy

Gisteren met z'n 6-en wezen eten in het Wapen.

We hebben alle zes een jubileum menu gehad.

Er lekker en veel, we kregen het niet op.

We hebben een heerlijke en leuke avond gehad.

De bediening was erg vriendelijk.

Bedankt voor de leuke avond!

44. F Dender

Bij een bezetting van twee tafels mag je toch verwachten dat men geen 45 minuten hoeft te wachten. "Zalm op toast" kom op zeg...

Ossehaaspuntjes zijn absoluut niet uit de ossehaas gesneden. Het vlees is taai en volledig doorgekookt. Dit is misleiding en zet het dan niet zo op de kaart. Ook de varkenshaas heeft veel te lang in de pan gelegen. Erg teleurstellend allemaal.

45. natalie

Het eten is heel erg goed.

Je kan buiten genieten van het weer netjes ingericht.

De sfeer is goed en het personeel is super vriendelijk.

46. Als buitenbeentje (vegetarier) heerlijk verwend tijdens een receptie!

! Super!

47. fam.schriever

Wij hebben op eerste kerstdag 2009 zeer genoten van de Kerstbrunch bij U, het was buiten gewoon goed verzorgd.

Ook de service en de sfeer waren prima en het was heerlijk.

48. Mooie zaal, prachtig restaurant.

Thema avonden met buffet zijn ronduit geweldig en super goed!

Vlotte bediening en eten super!

Bruiloften zijn ook erg goed, vlotte bediening, heerlijke hapjes.

Kortom aanrader!

Dikke 9

49. Mooie ambiance en vlotte bediening. Eten is heerlijk! Aan te bevelen dus!