Nieuwste foto's in Valburg

Laatste updates in Valburg

1. Watergoed's profielfoto

Beste v.d. Brink,
    Wat spijtig, dat is uiteraard niet onze bedoeling. Wat vervelend dat er meer op de bon stond dan dat u genuttigd heeft. Ons terras heeft veel verschillen zitplekken en door voorkeuren komt het geregeld voor dat men gaat verzitten. Wij doen ons uiterste best hier scherp op te zijn, het kan echter voorkomen dat er nog iets op een tafel open stond wat niet opgemerkt is. Onze excuses.
    We hadden het het liefst direct voor u opgelost. Graag ontvangen we alsnog uw bon met de opmerking wat er teveel in rekening gebracht is om te zorgen dat u in ieder geval niets teveel betaald heeft. Deze mag gestuurd worden aan info@watergoed.nl
    De recensie van de persoon die te weinig betaald heeft, zien we ook graag nog verschijnen :)
    Met vriendelijke groet, Team Watergoed

2. v.d. Brink's profielfoto
    v.d. Brink heeft een recensie geschreven voor Watergoed

v.d. Brink

Er wortdt meer in rekening gebracht dan genuttigd. Kijk je bon goed na!

3. Watergoed's profielfoto

Beste Marjolijn,
    Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer.

4. Marjolijn's profielfoto
    Marjolijn heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Marjolijn

Een relaxte sfeer, fijne bediening en lekker eten.

5. Watergoed's profielfoto

Beste Natascha,
    Dankjewel voor jouw eerlijke recensie. Het klopt dat we gister ook van 14 tot 17 uur een zeer drukbezochte en succesvolle Open Dag hadden echter mag dat geen reden zijn om de service 's avonds minder te laten zijn. Jammer dat we dit keer een iets minder positieve hebben ontvangen en we gaan de volgende keer weer voor die 'prima ervaring'.

6. Natascha's profielfoto
    Natascha heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Natascha

Tot nu toe drie prima ervaringen hier, maar vandaag helaas anders. Achteraf kwam ik er net achter dat het open dag was bij Watergoed, dus misschien had het daar iets mee te maken, is de vermoeidheid toegeslagen oid. Onze dochter van 7 jaar kreeg het spare ribs gerecht voor volwassenen ipv het kindermenu. Dit werd zonder problemen gecorrigeerd op de rekening overigens, maar toen ik een van de medewerkers ernaar vroeg na het opdienen was de reactie: ach beter teveel eten dan te weinig toch?
    Ik had van de pagina in de kaart waar ‘pasta’ boven staat de melanzane besteld. Dit bestaat volgens mij voornamelijk uit aubergine. In het menu stond dat het in er wrap geserveerd werd. Is anders dan anders, maar ik was wel benieuwd. Die vulling had echter niets met Italiaans eten te maken. Aubergine zat er totaal niet in. Wel heel, heel veel taugé en wat paprika. Ik vroeg een medewerker of het wel klopte en haar reactie was: ja ik denk dat de groente op was! Op zich smaakte niet vies, dat heb ik er ook bij gezegd, om die reden niet iets anders gevraagd. Maar ik vind wel dat als het hoofdbestanddeel van de maaltijd veranderd wordt, het fijn is dat je daar dan even van op de hoogte gebracht wordt. Deze keer dus een minder positieve ervaring helaas. Hopelijk als we nog eens terugkomen iets positievers!

7. Jose Rikken's profielfoto
    Jose Rikken heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Jose Rikken

Wij zijn met 16 volwassenen gaan eten bij SUUS EN JO!
    We hebben geweldig lekker gegeten.
    Ieder tapasje was weer een” feestje”!
    Echt super.
    Vriendelijke bediening.
    Ze had een drukke avond, maar niets was teveel.
    Een aanrader. Groet jose.

8. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor Eten bij Suus & Jo

Laatste moment besloten om uit eten te gaan samen met mijn vriend.

Mochten zelf een tafeltje kiezen en kregen goede uitleg over hoe het allemaal werkt.
    Restaurant heeft een gezellige sfeer en een uitgebreide kaart.

Voor ieder wat wils op de kaart.
    Elk gerecht was mooi opgemaakt en smaakte erg goed.

Begreep van het personeel dat de kaart vier keer per jaar veranderd.

Twee gerechten per keer was meer dan zat omdat het eten snel bij je is.

Zeker de moeite waard om een keer te eten!!

9. Watergoed's profielfoto

Hoi Diana en Kim,

Wat een mooie recensie. Hartelijk dank voor de uitgebreide beschrijving.
    Namens mijn collega's: graag gedaan.
    We zien jullie graag weer verschijnen!

10. Diana gerrits's profielfoto
    Diana gerrits heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Diana gerrits

10 maart met een social deal bon heerlijk gegeten bij restaurant Watergoed!
    Is lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo voortreffelijk werden bediend door twee zeer vriendelijke dames!
    Wij hadden een driegangenmenu platter menu! Wat super mooi werd opgediend en onze smaakpapillen zeer verraste!
    In een woord geweldig! We hadden aangegeven geen vis te lusten en dat was geen enkel probleem.
    Tijden tussen de drie rondes precies goed! Gezellige zweer, wij komen zeer zeker vaker terug!!
    Bedankt voor de geslaagde avond!

Groetjes Diana en Kim

11. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Eten bij Suus & Jo

Gezellig met zijn vieren uit eten, maar dat viel even tegen. We hadden echt geen van allen het gevoel dat we lekker hadden gegeten. Heel jammer, wat deze mensen voor een idee hebben over tapas. Misschien dat ze eens wat vaker bij de concurrenten moeten gaan eten om ideeën op te doen. Voor 28.50 een soort bittergarnituur bestellen, vind ik wel heel erg duur. Je mag maar 2 tapas bestellen per ronde. Nee, ik ga voortaan liever ergens anders tapas eten. Ik kom niet voor kibbeling, kipfriet, bladerdeeg hapje, runderslaatje, gehaktballetjes, ragout enz. naar een tapas restaurant. Van de hele kaart iets van 46 gerechtjes, zijn er misschien 5 helemaal zelf bereidt, de rest is kant en klaar van de groothandel gekomen. Natuurlijk wel makkelijk en tijd besparend, maar het gaat hun denk ik wel klanten kosten. Heel jammer, want de sfeer is er wel leuk en de bediening vriendelijk. Ik hoop dat ze iets gaan veranderen. Ik hou de site in de gaten.

12. Watergoed's profielfoto

Beste Wilma,
    Wat leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond gehad hebben.
    Die bol ijs verliezen is inderdaad niet zoals het hoort, maar gelukkig is het hersteld.
    Graag tot een volgende keer.

13. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Gezellige avond gehad.
    Eten van pletter was heerlijk alleen jammer dat het vlees snel afkoelt.
    Dessertplank ook prima.
    Alleen jammer dat de ober een bol ijs verloren was.
    Kwam met de plank aan en er lag een grote vlek gesmolten ijs op.
    Vond dit beetje slordig.
    Ik vroeg wat er gebeurd was, wist hij niet,
    Later werd het toch gecorrigeerd met nieuwe plank.
    Groet Asselien en Wilma.

14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Hallo,
    Ik ben een zondagavond tapas wezen eten hier. Het eten was koud, niet gaar en dan gaf de bediening ons de schuld hiervan. Dit is een schande voor een restaurant dat er met de vorige eigenaar beter voorstond. Sinds de nieuwe eigenaar is het werkelijk waar een ramp!

15. Watergoed's profielfoto

Beste Erma,
    Bedankt voor de recensie, top om te lezen dat jullie heerlijk gegeten en gedronken hebben. Ik zie dat voor de service geen cijfer gegeven is, graag verneem ik nog de reden daarvoor. Bij voorbaat hartelijk dank.
    Team Watergoed!

16. Erma Fransen's profielfoto
    Erma Fransen heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Erma Fransen

Heeerlijk gegeten en gedronken… lekker vlees 4 soorten… was ook genoeg. Lekkere friet, heerlijke toetjes. Maar we hadden het een klein beetje koud zelf.
    Het had binnen iets warmer mogen zijn!

17. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Watergoed

Goedendag Team Watergoed,

Excuses voor de verwarring. Ik heb deze cijfers zojuist (tijdelijk) verwijderd, aangezien deze niet overeen kwamen met de toelichting. De recensent heb ik hierover een mailtje gestuurd om na te gaan of er misschien een foutje is gebeurd.

An
    Redactie Eet.nu

18. Watergoed's profielfoto
    Watergoed heeft gereageerd op een recensie van Watergoed

We zien dat we nu een 8 scoren en de rest van de cijfers is blanco.
    Dankjewel voor de aanpassing.

19. Watergoed's profielfoto

Beste Claudine,

We waren erg blij te lezen dat je heerlijk gegeten hebt in een fijn restaurant, echter sluiten de cijfers niet aan bij jouw geschreven recensie. Dit verbaasde ons nogal, graag verneem ik of dit inderdaad een foutje is geweest bij het invullen? En anders zien wij graag de onderbouwing van de lage cijfers tegemoet zodat wij hier lering uit kunnen trekken.

Team Watergoed!

20. Claudine Brand's profielfoto
    Claudine Brand heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Claudine Brand

Heerlijk gegeten in n fijn restaurant. Het was handig geweest als we geweten hadden dat er een voorafje vh huis bijzat, dan had ik mijn keuze voor t hoofdgerecht hierop aangepast.

21. Burgers's profielfoto
    Burgers heeft een recensie geschreven voor Watergoed
    Nederlands Valburg

Platters waren heerlijk en mooi geserveerd, prijs kan misschien iets naar beneden, bediening supervriendelijk, inrichting sfeervol. Tip: drankarrangementen voor voetbalclubs niet in restaurant! De bediening gaf ons heel lief een ander plekje, iets verder van de lallende 30(!) drankorgels, die kannen bier naar binnen gooiden vandaan. Ze waren erg bezorgd over ons, of we hierdoor niet een mindere avond hadden en spraken de voetbalclub er ook op aan als het echt te gek werd. Dat waardeerden we enorm, maar prettig was anders natuurlijk. We konden elkaar niet eens verstaan, zo luidruchtig de groep was.

22. Gemma Smeltink's profielfoto
    Gemma Smeltink heeft gereageerd op een recensie van Wapen van Valburg

Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens!!!

23. Gemma Smeltink's profielfoto
    Gemma Smeltink vindt de recensie door arnold voor Wapen van Valburg leuk

Afgelopen vrijdag (20.10.2017) met 8 personen gegeten bij het Wapen van Valburg.

Onbeperkt tapas eten voor € 27,50; zeer vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Ook snel nadat de bestelling geplaatst is, krijg je de tapas.

In mijn omgeving hoor ik dat mensen van “horen zeggen” weten dat het eten daar niet goed is. Ik denk dat deze mensen eerst eens zelf moeten gaan eten en dan oordelen.

24. Gemma Smeltink's profielfoto
    Gemma Smeltink heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Gemma Smeltink

Afgelopen vrijdagavond met 8 personen enorm genoten van de "Hollandse Tapaz".
    Ik weet zeker dat ik uit naam van alle 8 personen kan zeggen dat we genoten hebben van allereerst ons eigen gezelschap maar dat had niet gekunnen zonder de aangename sfeer en zeker niet zonder de voortreffelijke tapas.
    Ook over de dames in de bediening was ons gezelschap vol lof. Wij waren reeds eerder geweest en ook toen was alles ook na wens.
    Dus zeker een aanrader!!! 👍👍👍👍

25. arnold's profielfoto
    arnold heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

26. Serena's profielfoto
    Serena heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Na bijna 3 uur, 3 rondes gekregen, bestaande uit 2 eenhaps gerechtjes… en de helft is de laatste ronde niet gekomen. Honger! Zware onderbezetting, heel slecht. Aan het eten is de drukte ook te proeven.

Nog een uur en 2 happen later is Mn zusje zelfs begonnen met helpen in de bediening -_-

27. Jannes's profielfoto
    Jannes heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Prima tapas gegeten. Aanrader! Leuk restaurant. Goede sfeer en nette bediening. Dank voor een heerlijke avond.

28. Watergoed's profielfoto

Beste Henk,

Hartelijk dank voor deze recensie. Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n plezierige avond hebben gehad!
    Graag tot de volgende keer.

29. Henk Rüger's profielfoto
    Henk Rüger heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Henk Rüger

Bijna geen klanten. Gemoedelijke sfeer. Ontvangst en bediening was erg hartelijk. Eten was gewoon goed tegen een zeer redelijke prijs. Ondanks het feit dat het erg rustig was toch een leuke avond gehad!

30. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Erg lekker gegeten, glutenvrij erg goed verzorgd.