Nieuwste foto's in Valburg

Laatste updates in Valburg

1. Watergoed's profielfoto

Beste heer/mevrouw Grutterink,

Wat vervelend dat u voor uw gevoel onvriendelijk ontvangen bent, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Wanneer u reserveert dient u er zeker van te zijn dat er een tafel klaar staat, echter een schaduwtafel kunnen wij nooit garanderen, wellicht is dit over het hoofd gezien bij het accepteren van de (online) reservering. Excuses daarvoor.
    Op zulke extreem drukke dagen duurt het gemiddeld iets langer voordat de drankjes aan tafel komen. Dit is echter geen reden voor een vieze tafel of onvriendelijke bediening.
    Spijtig dat u vertrokken bent om ergens anders een hapje te eten. Hopelijk zien we u een volgende keer voor een gezellige avond. Want dat kan zeker!

2. Grutterink's profielfoto
    Grutterink heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Grutterink

Helaas niet zo best. Erg onvriendelijk ontvangen. Had bewust gereserveerd gezien het mooie weer. Bij aankomst melden wij ons bij de bar. Na 2 minuten worden we opgemerkt. Ik zeg dat ik gereserveerd heb. De jongen in kwestie zegt doodleuk "uh met deze drukte doen we niet aan reserveringen" 😯. Zijn collega grijpt in. Mensen worden gevraagd de gereserveerde tafel te verlaten. Na 25 minuten zelf maar eens achter een drankje aan, wat vervolgens nog 10 minuten op zich laat wachten. Het is druk (geen probleem), maar wat mij erg stoorde was de rommel, vieze tafel en de onvriendelijke bediening. Reden om ons drankje op te drinken, te betalen en elders een hapje te gaan eten. Misschien toch iets meer personeel op dit soort zomerse dagen. Jammer, had me erg verheugd op een gezellige (verjaardags)avond.

3. esmy's profielfoto
    esmy heeft gereageerd op een recensie van Watergoed

We zijn afgelopen zaterdag geweest. Meerdere malen hebben we aangegeven dat we van te voren hadden gereserveerd en daarom ook op de aangewezen plek zaten. Helaas werden we alsnog tijdens onze lunch "overgeslagen" en moesten we voor drank en eten continue iemand er bij roepen..

4. Watergoed's profielfoto

Beste P,
    Wanneer je reserveert mag je je ervan verzekeren dat je een plekje hebt inderdaad. Een exacte tafel kunnen wij nooit garanderen echter zal het er altijd een zijn met bediening. Vervelend dat het anders gelopen is bij u. Graag verneem ik welke dag dit geweest is. Graag tot ziens!
    Met vriendelijke groet, team Watergoed

5. P's profielfoto
    P heeft een recensie geschreven voor Watergoed
    Nederlands Valburg

Ze waren onze reservering vergeten waardoor we elders werden neergezet. Helaas was de service daar noppus want dat zou het gedeelte zijn zonder service. Waarom dan nog reserveren??

6. Watergoed's profielfoto

Beste M.Eeuwes,
    Hartelijk dank voor de beoordeling. Betreffende de vliegen zitten we nou eenmaal in landelijk gebied maar fijn dat het uitzicht dat goed maakt!

7. Watergoed's profielfoto

Beste B.Verkuijl,
    Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer!

8. M. Eeuwes's profielfoto
    M. Eeuwes heeft een recensie geschreven voor Watergoed

M. Eeuwes

Heerlijk gegeten. We zaten buiten daardoor hadden we wel wat last van vliegen.
    Maar een heel mooi uitzicht!

9. B.Verkuijl's profielfoto
    B.Verkuijl heeft een recensie geschreven voor Watergoed

B.Verkuijl

Heerlijk gegeten, mooi uitzicht, gezellige sfeer, snelle service!!

10. Watergoed's profielfoto

Beste v.d. Brink,
    Wat spijtig, dat is uiteraard niet onze bedoeling. Wat vervelend dat er meer op de bon stond dan dat u genuttigd heeft. Ons terras heeft veel verschillen zitplekken en door voorkeuren komt het geregeld voor dat men gaat verzitten. Wij doen ons uiterste best hier scherp op te zijn, het kan echter voorkomen dat er nog iets op een tafel open stond wat niet opgemerkt is. Onze excuses.
    We hadden het het liefst direct voor u opgelost. Graag ontvangen we alsnog uw bon met de opmerking wat er teveel in rekening gebracht is om te zorgen dat u in ieder geval niets teveel betaald heeft. Deze mag gestuurd worden aan info@watergoed.nl
    De recensie van de persoon die te weinig betaald heeft, zien we ook graag nog verschijnen :)
    Met vriendelijke groet, Team Watergoed

11. v.d. Brink's profielfoto
    v.d. Brink heeft een recensie geschreven voor Watergoed

v.d. Brink

Er wortdt meer in rekening gebracht dan genuttigd. Kijk je bon goed na!

12. Watergoed's profielfoto

Beste Marjolijn,
    Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer.

13. Marjolijn's profielfoto
    Marjolijn heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Marjolijn

Een relaxte sfeer, fijne bediening en lekker eten.

14. Watergoed's profielfoto

Beste Natascha,
    Dankjewel voor jouw eerlijke recensie. Het klopt dat we gister ook van 14 tot 17 uur een zeer drukbezochte en succesvolle Open Dag hadden echter mag dat geen reden zijn om de service 's avonds minder te laten zijn. Jammer dat we dit keer een iets minder positieve hebben ontvangen en we gaan de volgende keer weer voor die 'prima ervaring'.

15. Natascha's profielfoto
    Natascha heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Natascha

Tot nu toe drie prima ervaringen hier, maar vandaag helaas anders. Achteraf kwam ik er net achter dat het open dag was bij Watergoed, dus misschien had het daar iets mee te maken, is de vermoeidheid toegeslagen oid. Onze dochter van 7 jaar kreeg het spare ribs gerecht voor volwassenen ipv het kindermenu. Dit werd zonder problemen gecorrigeerd op de rekening overigens, maar toen ik een van de medewerkers ernaar vroeg na het opdienen was de reactie: ach beter teveel eten dan te weinig toch?
    Ik had van de pagina in de kaart waar ‘pasta’ boven staat de melanzane besteld. Dit bestaat volgens mij voornamelijk uit aubergine. In het menu stond dat het in er wrap geserveerd werd. Is anders dan anders, maar ik was wel benieuwd. Die vulling had echter niets met Italiaans eten te maken. Aubergine zat er totaal niet in. Wel heel, heel veel taugé en wat paprika. Ik vroeg een medewerker of het wel klopte en haar reactie was: ja ik denk dat de groente op was! Op zich smaakte niet vies, dat heb ik er ook bij gezegd, om die reden niet iets anders gevraagd. Maar ik vind wel dat als het hoofdbestanddeel van de maaltijd veranderd wordt, het fijn is dat je daar dan even van op de hoogte gebracht wordt. Deze keer dus een minder positieve ervaring helaas. Hopelijk als we nog eens terugkomen iets positievers!

16. Jose Rikken's profielfoto
    Jose Rikken heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Jose Rikken

Wij zijn met 16 volwassenen gaan eten bij SUUS EN JO!
    We hebben geweldig lekker gegeten.
    Ieder tapasje was weer een” feestje”!
    Echt super.
    Vriendelijke bediening.
    Ze had een drukke avond, maar niets was teveel.
    Een aanrader. Groet jose.

17. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor Eten bij Suus & Jo

Laatste moment besloten om uit eten te gaan samen met mijn vriend.

Mochten zelf een tafeltje kiezen en kregen goede uitleg over hoe het allemaal werkt.
    Restaurant heeft een gezellige sfeer en een uitgebreide kaart.

Voor ieder wat wils op de kaart.
    Elk gerecht was mooi opgemaakt en smaakte erg goed.

Begreep van het personeel dat de kaart vier keer per jaar veranderd.

Twee gerechten per keer was meer dan zat omdat het eten snel bij je is.

Zeker de moeite waard om een keer te eten!!

18. Watergoed's profielfoto

Hoi Diana en Kim,

Wat een mooie recensie. Hartelijk dank voor de uitgebreide beschrijving.
    Namens mijn collega's: graag gedaan.
    We zien jullie graag weer verschijnen!

19. Diana gerrits's profielfoto
    Diana gerrits heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Diana gerrits

10 maart met een social deal bon heerlijk gegeten bij restaurant Watergoed!
    Is lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo voortreffelijk werden bediend door twee zeer vriendelijke dames!
    Wij hadden een driegangenmenu platter menu! Wat super mooi werd opgediend en onze smaakpapillen zeer verraste!
    In een woord geweldig! We hadden aangegeven geen vis te lusten en dat was geen enkel probleem.
    Tijden tussen de drie rondes precies goed! Gezellige zweer, wij komen zeer zeker vaker terug!!
    Bedankt voor de geslaagde avond!

Groetjes Diana en Kim

20. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Eten bij Suus & Jo

Gezellig met zijn vieren uit eten, maar dat viel even tegen. We hadden echt geen van allen het gevoel dat we lekker hadden gegeten. Heel jammer, wat deze mensen voor een idee hebben over tapas. Misschien dat ze eens wat vaker bij de concurrenten moeten gaan eten om ideeën op te doen. Voor 28.50 een soort bittergarnituur bestellen, vind ik wel heel erg duur. Je mag maar 2 tapas bestellen per ronde. Nee, ik ga voortaan liever ergens anders tapas eten. Ik kom niet voor kibbeling, kipfriet, bladerdeeg hapje, runderslaatje, gehaktballetjes, ragout enz. naar een tapas restaurant. Van de hele kaart iets van 46 gerechtjes, zijn er misschien 5 helemaal zelf bereidt, de rest is kant en klaar van de groothandel gekomen. Natuurlijk wel makkelijk en tijd besparend, maar het gaat hun denk ik wel klanten kosten. Heel jammer, want de sfeer is er wel leuk en de bediening vriendelijk. Ik hoop dat ze iets gaan veranderen. Ik hou de site in de gaten.

21. Watergoed's profielfoto

Beste Wilma,
    Wat leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond gehad hebben.
    Die bol ijs verliezen is inderdaad niet zoals het hoort, maar gelukkig is het hersteld.
    Graag tot een volgende keer.

22. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Gezellige avond gehad.
    Eten van pletter was heerlijk alleen jammer dat het vlees snel afkoelt.
    Dessertplank ook prima.
    Alleen jammer dat de ober een bol ijs verloren was.
    Kwam met de plank aan en er lag een grote vlek gesmolten ijs op.
    Vond dit beetje slordig.
    Ik vroeg wat er gebeurd was, wist hij niet,
    Later werd het toch gecorrigeerd met nieuwe plank.
    Groet Asselien en Wilma.

23. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Wapen van Valburg

Hallo,
    Ik ben een zondagavond tapas wezen eten hier. Het eten was koud, niet gaar en dan gaf de bediening ons de schuld hiervan. Dit is een schande voor een restaurant dat er met de vorige eigenaar beter voorstond. Sinds de nieuwe eigenaar is het werkelijk waar een ramp!

24. Watergoed's profielfoto

Beste Erma,
    Bedankt voor de recensie, top om te lezen dat jullie heerlijk gegeten en gedronken hebben. Ik zie dat voor de service geen cijfer gegeven is, graag verneem ik nog de reden daarvoor. Bij voorbaat hartelijk dank.
    Team Watergoed!

25. Erma Fransen's profielfoto
    Erma Fransen heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Erma Fransen

Heeerlijk gegeten en gedronken… lekker vlees 4 soorten… was ook genoeg. Lekkere friet, heerlijke toetjes. Maar we hadden het een klein beetje koud zelf.
    Het had binnen iets warmer mogen zijn!

26. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Watergoed

Goedendag Team Watergoed,

Excuses voor de verwarring. Ik heb deze cijfers zojuist (tijdelijk) verwijderd, aangezien deze niet overeen kwamen met de toelichting. De recensent heb ik hierover een mailtje gestuurd om na te gaan of er misschien een foutje is gebeurd.

An
    Redactie Eet.nu

27. Watergoed's profielfoto
    Watergoed heeft gereageerd op een recensie van Watergoed

We zien dat we nu een 8 scoren en de rest van de cijfers is blanco.
    Dankjewel voor de aanpassing.

28. Watergoed's profielfoto

Beste Claudine,

We waren erg blij te lezen dat je heerlijk gegeten hebt in een fijn restaurant, echter sluiten de cijfers niet aan bij jouw geschreven recensie. Dit verbaasde ons nogal, graag verneem ik of dit inderdaad een foutje is geweest bij het invullen? En anders zien wij graag de onderbouwing van de lage cijfers tegemoet zodat wij hier lering uit kunnen trekken.

Team Watergoed!

29. Claudine Brand's profielfoto
    Claudine Brand heeft een recensie geschreven voor Watergoed

Claudine Brand

Heerlijk gegeten in n fijn restaurant. Het was handig geweest als we geweten hadden dat er een voorafje vh huis bijzat, dan had ik mijn keuze voor t hoofdgerecht hierop aangepast.