Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaassen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Vaassen

VdTtoren

Alles was naar onze zin. Goede bediening en zowel het voorgerecht waren smaakvol en werden uitnodigend uitgeserveerd. Het restaurant zelf is echter aan een makeover toe. Het is schoon maar gedateerd. Dat geldt voor de inrichting en indeling.

Afhalers moeten naar restaurant om te pinnen en blijven hangen om pilsje te drinken of wat te lezen. Dat draagt niet bij. Sowieso is ook het pinnen gedateerd. Als liefhebbers van een goede Chinese/Indische maaltijd kiezen we daarom ervoor net wat verder te gaan.

2. Gerard en Dorita

Gisterenavond in eethuis Eekterzicht gegeten.
    Het opgediende diner was redelijk tot goed.
    De bediening was met uitzondering van één serveerster goed.
    Deze ene serveerster moet nog leren hoe om te gaan met klanten, zij was niet klantvriendelijk, bij het onbeschofte af. Zij maakt duidelijk onderscheid tussen mensen die daar zaten te eten.
    Dus jongedame ga in overleg met jouw werkgever hoe je om moet gaan met mensen die in het eethuis komen dineren.

3. Chinees-Indisch Vaassen

vanavond 35 minuten zitten wachten op een vegetarische tjap tjoy. op mijn vraag waarom het zo lang duurde kreeg ik als antwoord: "wilt u het soms niet meer"? geen excuses, niks. zat alleen in het afhaalhokje, dus van de drukte daar kan het niet gekomen zijn. De tjap tjoy was overigens, zoals altijd, wel heel lekker.

4. Chinees-Indisch Vaassen

E. Chrispijn

Een geweldig restaurant waar je je welkom voelt.
    Vriendelijk personeel en het eten is goed en keurig verzorgd.
    Ik heb al in veel restaurants gegeten maar kom altijd weer terug bij Ho Wah.
    Blijf zo je bent en verander niet te veel.

5. Heb je gezien hoeveel ervaringen ik hier op eet.nu over Kapedokya heb geplaatst… zegt genoeg toch? Vandaag wederom in de buurt van Vaassen, zin in lekker eten… dus lams shoarma… lekker hoor.
    Alles wat ik beweer in mijn vorige tien recensies blijft staan, goed eten, fijne mensen, mooi in de prijs. Kortom, aanrader!

6. Vandaag wederom in Vaassen, beetje later dan verwacht… dus lekker bij Kapadokya eten. Wederom een feestje. Schotel besteld en aangegeven geen friet en rijst te willen maar graag wat extra salade, geen probleem, met liefde en plezier gedaan. Lekkere Turkse salade als voorafje met feta en olijfjes, lekker hoor. En natuurlijk afronden met yogert walnoten en honing, oeps… wederom erg lekker. Bij elkaar wel veel maar zo lekker, soms moet je een beetje stout doen en vandaag was zo’n dag. Ontzettende aardige en klantgerichte mensen in de bediening, wat mij betreft is en blijft Kapadokya Vaassen een toppertje. Mijn vakantie duurt nog twee weken en we zullen er ongetwijfeld nog eens gaan eten de komende weken… jammie!

7. Vandaag wederom heerlijk bij Kapadokya Vaassen gegeten, heerlijke lams shoarma met een Turks biertje en Turkse yoghurt als nagerecht. Bereiding en smaak van het vlees prima, beetje salade en knoflook sausje en de avond kan niet meer stuk. Ontzettende aardige mensen in de bediening, vriendelijke ontvangst en bijzonder klantgericht. Aanrader wat mij betreft als je van Turks eten wil genieten. Binnenkort, want ik ben hier nog wel een dag of tien, maar weer eens mijzelf trakteren op zo’n heerlijke schotel.

8. Helemaal geen probleem om de aardappeltjes om te ruilen voor salade, en dan lekker geroosterd lams shoarma met een turks biertje en de maaltijd is compleet. Leuke omgeving en een hoogst aardige mijnheer in de bediening zodat je jezelf gelijk welkom voelt. Aanrader als je van turks eten kan genieten om eens langs te komen, de aardappeltjes zou ik omruilen voor salade want die zijn diepvries en smaakloos.

9. Zesje. Als lunch carpaccio salade en een uitsmijter, beide mooi opgemaakt, ongetwijfeld ook allemaal vers en met plezier klaargemaakt. Voor het oog dus een plezier, echter de kwaliteit van de producten zijn nihil, smaakloos en eerder vulling dan voeding. Als je gewend bent om zoveel mogelijk biologisch te eten valt het telkens weer tegen als je voedsel krijgt opgediend rechtstreeks uit een grote supermarkt. Hetzelfde zou veeeeel beter smaken wanneer er echte biologische producten zouden worden gebruikt. Het brood bijvoorbeeld van de uitsmijter is supermarkt plakbrood en smaakt vreselijk. Ondanks het leuke plekje, aardige mensen in de bediening brengt de kwaliteit van het voedsel het geheel op een klein zesje.

10. Chinees-Indisch Vaassen

Caroline

Kom zo af en toe bij de buurtjes eten. Prima eten. Vers en smakelijk. Van binnen misschien geen trendy look maar traditioneel. Erg vriendelijk en keurig.

11. Chinees-Indisch Vaassen

Uitstekende kwaliteit en service. Voor een romantische avond of gewoon even lekker gezellig eten is dit echt een aanrader!

12. Chinees-Indisch Vaassen

Juliën

13. Chinees-Indisch Vaassen

Rick Karssen

14. Chinees-Indisch Vaassen

Tim Steenbergen

Ontzettend lekker eten en voor een zeer goeie prijs.
    Het personeel is super vriendelijk en serveert het eten met een glimlach,
    Ook als je gaat afhalen is de jongen die het inpakt super vriendelijk.
    Kortom super mooi en leuk restaurant.

15. Stefan Koster

Gezellige eetgelegenheid in het centrum van Vaassen. Met name de service sprong er erg uit. De kinderstoel werd snel gebracht na binnenkomst, personeel was erg vriendelijk, snel en kwam meerdere keren vragen of ze nog iets konden betekenen.

Het eten was prima en voor de kleine was er een goed gevulde speelhoek.

16. Super lekker gegeten, extra aandacht voor verjaardag echtgenoot, en de prijs… niets van te zeggen, zeker voor herhaling vatbaar, bediening super, we komen zeker weer, alleen het weer, volgende x graag een Turks / Grieks zonnetje erbij hihi.

17. Zoals beloofd, in de omgeving van Vaassen dan even eten bij Kapadokia. Wederom lekker gegeten, lekker vlees gegrild, lekker turks biertje. Weinig salade op de schotel en jammer dat de gebakken aardappeltjes uit de diepvries komen, volgende keer bestel ik gewoon extra groente en laat de aardappeltjes aan mij voorbij gaan. Lekker gegeten!

18. Henny Steneker

Het was een heel goede lunch voor 2 personen welke wij aangeboden kregen. Met name de koffie (met wat zoetigs) was voor ons een complete verrassing.

19. Chinees-Indisch Vaassen

Gegeten bij Ho Wah in Vaassen.
    Tafel gereserveerd omdat ze in de lijst stonden van de Albert Heijn actie.
    Ze bleken daar niet aan mee te doen wat ik vreemd vond.
    Bij binnenkomst drankje opgegeven maar na 20 minuten nog steeds niets gehad ook geen menukaart.
    Bij navraag bleek dat ze het waren vergeten door de drukte.
    Eten besteld dat wel heel snel werd geserveerd met excuses voor het misverstand aan het begin.
    Eten is welk goed maar een beetje vlak van smaak.
    Babi pangang en foeyonghai overgoten met dezelfde saus.
    Verder heel vriendelijke bediening.

20. Betty en Rob

Wij hebben vanavond in 't Koetshuis gegeten.
    Een heel gezellige eetgelegenheid met voortreffelijk eten en sfeervolle ambiance. De bediening was ook vriendelijk en professioneel.
    We komen zeker terug!

21. Cor van Emst

In één woord geweldig! Mooi menu met een sensatie van smaken. Prachtig opgemaakt met bijzonder fraaie wijnen ter begeleiding. Voor ons sprong vooral de langoustine en lever eruit… heerlijk! Warm welkom door de bediening en hartelijk aan tafel. Ze neemt alle tijd om de wijnen vakkundig toe te lichten. We zijn aangenaam verrast! Dank en tot gauw.

22. Slechte service daar. Ook logisch, wordt door eigenaars geen aandacht aan besteed. En op tv de leuke spontane kerel uithangen. Walgelijk.

23. Eten is altijd prima! Vooral als de iets gezette vrouw bakt. Chinese oudere vrouw (bazin) heeft een slechte planning telefonische bestellen en toch 20 minuten wachten 😬 meerdere keren iets van gezegd maar ze doet er niets mee. Als ze er niet is klopt een telefonisch doorgegeven tijd precies!

24. Chinees-Indisch Vaassen

Was erg lekker, vriendelijke bediening.

25. Maandag avond pizza avond, een goed gevulde lekkere pizza, goed van smaak en bite. Echt lekker. Een ontzettend leuke jonge dame in de bediening, tijd voor n praatje, oog voor de klant etc. Tot de volgende keer dan.

26. Wederom in Vaassen en dan weer eens eten bij Karadopkya. Gewoon lekker en een vriendelijke bediening, wat moet je er nog meer van zeggen. Leuk klein tentje, oogt schoon, lekker eten, vriendelijk personeel, snelle bediening en je gaat met een goed gevuld gevoel van tafel.

27. Even ‘n kopje koffie, wat een slap bakje koffie zeg alsof ze de koffiebonen waren vergeten. Alleen koffie want het was half vijf tegen sluitingstijd en we wilde alleen even op sterkte komen nadat we tig kilometers hadden gefietst. Ik heb zelden zo een slap bakkie slootwater gedronken.
    Wel een leuk plekje onder de molen en de sfeer is er leuk, maar die koffie...!!

28. Chinees-Indisch Vaassen

Super gegeten voor een prima prijs! Vriendelijke bediening met goede service. Ga hier zeker vaker naar toe.

29. Mooi kasteel, prettige mensen, maar in het restaurant t' Koetshuis werd tot 2 keer toe een nog rode hamburger aan mijn dochter geserveerd. Een vriendelijke opmerking hierover van mij aan een 'dame' die serveerde werd beantwoord met, letterlijk: 'jij moet niet denken dat je hier hamburgers uit de diepvries in de pan gooien. Dan ga je maar naar McDonalds! ' Ze zei het niet, ze schreeuwde. Op mijn broodje kaas met roomkaas zat ook nog sla en ei. Voor mijn dochter laten weten dat zij geen mayonaise wil. Zat er dus wel op. Op een rauwe hamburger! Zij kreeg dus wel een tweede, wat zegt dat deze 'dame' mijn dochter eigelijk gelijk gaf. We besloten er geen toestand van te maken, er waren meer mensen in dat restaurant. Ik ging betalen, de 'dame' begon weer en duwde hard een dienblad tegen me aan. Uiteindelijk heb ik haar toen gezegd dat ik het zeer onbeleefd vind. Ik pinde intussen het bedrag en heb om de lieve vrede maar niet naar het bedrag gekeken op de bon.
    Toen wij weggingen riep deze 'dame': 'jij hebt je hamburger niet betaald! ' Iedereen keek en het was er druk. Mijn dochter vond hetzelfde als ik: Weggwezen. Maar de 'dame' vond het nodig te blijven schreeuwen. Deze 'dame' zag er zo uit: tussen de 65-70 jaar, grauw grijs haar, bril, overbeet. Voor het geval dat anderen als klanten net zoiets meemaken. Allemaal heel vervelend. Verder: steeds bestellingen naar onze tafel ipv andere. Er heerste chaos en verwarring. Naast onze tafel hetzelfde verhaal. Wij gaan er nooit meer naartoe en zullen anderen aanbevelen dit ook niet te doen. Doen alsof de klant niet betaald heeft? Zeer zielig.

2,2
  30. J. Nobbe