Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaassen verdeeld zijn.

1. L

Af en toe gaan we patat halen. Normaal prima patat hier. Dit keer was de patat toen we thuis waren taai en aan de 2 kleuren te zien hadden wij het idee dat er oude patat met nieuwe was gemengd. Erg zonde!

5,3
  2. L

3. Leen en Ineke

We hadden en geen gangbare bon, toch uitgezocht en grbruikt.
    Heerlijk diner met saté en patat.
    Dessert een ijskoffie met caramel, prima!
    Gezellige plaats en perfecte bediening.
    Mvg Leen en Ineke

4. lia jans

Calzone pitza besteld wel goed gevuld met vlees maar waar was de tomaat, ui en zo wat erin hoord te zitten, de smaak was veel te vet.
    Nee geen volgende keer en 2 uur later bezorg vind ik niet kunnen. Dan heb je ook geen trek meer. Jammer en zonde geld.

2,9
  5. Chinees-Indisch Vaassen

Heerlijk gegeten en snel klaar! Vriendelijk personeel.

6. Supergoed, eten was lekker en keurig op tijd geleverd. Ga hier zeker een keer naartoe.

7. Desiree

8. Zooo slecht. Nu voor de 4e keer in coronatijd thuis laten bezorgen en anderhalf uur wachten is heel gewoon. Ze kunnen het niet vinden, eten is koud, verkeerde afgeleverd etc. Ze kunnen de drukte blijkbaar niet aan. Heel jammer. Ze zijn heel aardig maar ik ga het voortaan maar zelf halen.

3,4
  9. Ja sorry, verkeerde bestelling, de schuld op me krijgen en uiteindelijk mijn eigen betaalde bestelling niet op mogen halen? Schandalig!
    En nog niet te vreten ook niet

10. Herman Vooijs

Wow, wat hebben we net lekker gegeten! Allebei een plate, een met kipsaté en de ander met stoofpotje. Blijven we voorlopig iedere week doen, iets bestellen bij jullie. Dank.

11. Eten prima, altijd vriendelijk, vooral bazin, ook prima personeel. Ga zo door.

12. Chinees-Indisch Vaassen

Sara Claire

13. Chinees-Indisch Vaassen

Pietjan Hoen

14. Chinees-Indisch Vaassen

Yikfee Tang

15. Chinees-Indisch Vaassen

Medewerkers houden zich goed aan de coronamaatregelen, waardoor we als klant ons erg veilig voelde. Eten was snel klaar en smaakte erg goed!

16. Chinees-Indisch Vaassen

Op een dinsdag langs gegaan, eten was snel klaar en erg smakelijk!

17. Chinees-Indisch Vaassen

Robin

18. Chinees-Indisch Vaassen

Boks schurink

Het eten was niet zoals anders geen smaak aan vanavond. Word niet geloofd, ben terug gekomen in de zaak werd niet goed behandeld. Wat een service zeg, je hebt met klanten te maken. Dus van ons geen ster.

19. Chinees-Indisch Vaassen

Mw Korving v Essen

Wij komen hier graag.
    En combineren het “uit eten” regelmatig met familiebezoek.
    Zij kennen ons en we praten altijd even gezellig.
    Bij Ho Wah worden wij altijd bediend door lieve en zeer hartelijke medewerkers!
    Als je binnenkomt begroeten ze ons blij.
    Vandaag was ik alleen bij Ho Wah.
    Het eten is heel erg lekker en altijd goed op temperatuur en vers.
    Ik vind het bij Ho Wah ook altijd erg netjes.
    Bedankt.
    Marjo Korving.

20. De bediening was prima en locatie eveneens.
    Het eten smaakte goed.
    We hadden carpaccio salade en dat was teveel sla en weinig carpaccio.

21. Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Kapadokya Vaassen. Heerlijke vleesschotel, 5 verschillende en vooral smaakvolle soorten vlees met garnering, beetje sla en gebakken aardappeltjes (de aardappeltjes is het enige wat voor verbetering vatbaar is, geen diepvries maar verse en dan echt gebakken in de pan of op een plaat zou het een 10 maken), 2 sausjes erbij dus smullen maar. Mijn vrouw heeft een heerlijk groente gerecht op, natuurlijk wijntje en een Turks biertje om het af te maken. Desert een heerlijke Turkse yogurt met honing en walnoten en een goede kop koffie voor toe. Heerlijk!
    Onze gastheer heeft een horeca hart, hij kent zijn klanten, altijd een gezellig praatje en een warm welkom, of het er nu drukmis of niet.
    Keurig restaurant, schone toiletgroep, schone en vriendelijke mensen in de bediening en zo te zien ook in de keuken. Wij komen er graag en gaan snel een reden bedenken om weer langs te gaan want de prijs kwaliteit verhouding is ook perfect. Kortom een dikke vette negen (9).

22. Bin Bin Xu

23. Chinees-Indisch Vaassen

lensselink

Ruim 1,5 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Niet echt een toppertje qua smaak en hoeveelheid.
    Eens maar nooit weer!

24. Fantastisch. Allemaal super vriendelijke medewerkers. De bestelling was erg smakelijk en keurig verzorgd. Een dikke pluim verdiend.

We waren in eerste instantie naar een andere cafetaria. Daar zijn we onvriendelijk en onbeschoft te woord gestaan. Ik heb daar daar de bestelling terug gegeven. De medewerker daar heeft me onder grof woordgeschut te verstaan gegeven dat het niet deugde wat ik deed, waarna hij me al blodderend mijn geld terug gaf. Hij wenste dat cafetaria Marktzicht bekeurd zal worden omdat ze de 1,5 regel niet zouden hanteren.
    Hoe zielig dat je collega bedrijven dit toe wenst. Bah. Het is voor mij de laatste keer dat ik bij die concurrent geweest ben.

Cafetaris marktzicht ik ben blij met jullie. Dikke dikke pluim verdient.
    Hartelijke groet Willy

25. Vandaag wederom heerlijk gegeten bij Kapadokya Vaassen, heerlijke Turkse gastvrijheid, vriendelijke mensen, lekker en vooral verrassend voorgerecht en gegrild vlees voor mij (5 verschillende gegrilde vlees stukken), voor mijn vrouw een overheerlijke vega pizza. Perfect restaurant, vriendelijke sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding..... oh ja, Turks biertje is ook erg lekker. Tot snel!

26. Th. Arts-Huijs

Genoten van een goed verzorgde lunch, in een gezellige en sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening!
    Aansluitend een rondleiding in de molen, met n gids (Gerrit) die de kunst verstond om het voor onze kleinzonen tot iets speciaals te maken.

27. Eten besteld, de patat was slap en koud. Het duurde meer dan een uur om te leveren… bestel hier nooit meer.

1,7
  28. Zie ook mijn eerdere ervaringen, al jaren consistent, ontzettende aardige mensen en lekker turks eten. Prijs kwaliteit is perfect!

29. Wij bestelden hier een runsvleeskroket, maar kregen een kwekkeboom kroket. Netjes opgebeld en gevraagd om een rundvlees kroket, gaat meneer aan de telefoon in discussie dat dat geen rundvlees kroket is, maar toen we gister een rundvlees kroket bestelden kregen we wel gewoon een normale rundvleeskroket. Ik vind het echt belachelijk dat er in discussie word gegaan en dat er niet word mee gedacht met de klant. Ik was hier vaste klant maar ga toch echt opzoek naar een andere friet tent.