Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaassen verdeeld zijn.

1. Nederlands Vaassen

Betty en Rob

Wij hebben vanavond in 't Koetshuis gegeten.
    Een heel gezellige eetgelegenheid met voortreffelijk eten en sfeervolle ambiance. De bediening was ook vriendelijk en professioneel.
    We komen zeker terug!

Cor van Emst

In één woord geweldig! Mooi menu met een sensatie van smaken. Prachtig opgemaakt met bijzonder fraaie wijnen ter begeleiding. Voor ons sprong vooral de langoustine en lever eruit… heerlijk! Warm welkom door de bediening en hartelijk aan tafel. Ze neemt alle tijd om de wijnen vakkundig toe te lichten. We zijn aangenaam verrast! Dank en tot gauw.

Slechte service daar. Ook logisch, wordt door eigenaars geen aandacht aan besteed. En op tv de leuke spontane kerel uithangen. Walgelijk.

Eten is altijd prima! Vooral als de iets gezette vrouw bakt. Chinese oudere vrouw (bazin) heeft een slechte planning telefonische bestellen en toch 20 minuten wachten 😬 meerdere keren iets van gezegd maar ze doet er niets mee. Als ze er niet is klopt een telefonisch doorgegeven tijd precies!

5. Chinees-Indisch Vaassen

Was erg lekker, vriendelijke bediening.

Maandag avond pizza avond, een goed gevulde lekkere pizza, goed van smaak en bite. Echt lekker. Een ontzettend leuke jonge dame in de bediening, tijd voor n praatje, oog voor de klant etc. Tot de volgende keer dan.

Wederom in Vaassen en dan weer eens eten bij Karadopkya. Gewoon lekker en een vriendelijke bediening, wat moet je er nog meer van zeggen. Leuk klein tentje, oogt schoon, lekker eten, vriendelijk personeel, snelle bediening en je gaat met een goed gevuld gevoel van tafel.

Even ‘n kopje koffie, wat een slap bakje koffie zeg alsof ze de koffiebonen waren vergeten. Alleen koffie want het was half vijf tegen sluitingstijd en we wilde alleen even op sterkte komen nadat we tig kilometers hadden gefietst. Ik heb zelden zo een slap bakkie slootwater gedronken.
    Wel een leuk plekje onder de molen en de sfeer is er leuk, maar die koffie...!!

9. Chinees-Indisch Vaassen

Super gegeten voor een prima prijs! Vriendelijke bediening met goede service. Ga hier zeker vaker naar toe.

10. Nederlands Vaassen

Mooi kasteel, prettige mensen, maar in het restaurant t' Koetshuis werd tot 2 keer toe een nog rode hamburger aan mijn dochter geserveerd. Een vriendelijke opmerking hierover van mij aan een 'dame' die serveerde werd beantwoord met, letterlijk: 'jij moet niet denken dat je hier hamburgers uit de diepvries in de pan gooien. Dan ga je maar naar McDonalds! ' Ze zei het niet, ze schreeuwde. Op mijn broodje kaas met roomkaas zat ook nog sla en ei. Voor mijn dochter laten weten dat zij geen mayonaise wil. Zat er dus wel op. Op een rauwe hamburger! Zij kreeg dus wel een tweede, wat zegt dat deze 'dame' mijn dochter eigelijk gelijk gaf. We besloten er geen toestand van te maken, er waren meer mensen in dat restaurant. Ik ging betalen, de 'dame' begon weer en duwde hard een dienblad tegen me aan. Uiteindelijk heb ik haar toen gezegd dat ik het zeer onbeleefd vind. Ik pinde intussen het bedrag en heb om de lieve vrede maar niet naar het bedrag gekeken op de bon.
    Toen wij weggingen riep deze 'dame': 'jij hebt je hamburger niet betaald! ' Iedereen keek en het was er druk. Mijn dochter vond hetzelfde als ik: Weggwezen. Maar de 'dame' vond het nodig te blijven schreeuwen. Deze 'dame' zag er zo uit: tussen de 65-70 jaar, grauw grijs haar, bril, overbeet. Voor het geval dat anderen als klanten net zoiets meemaken. Allemaal heel vervelend. Verder: steeds bestellingen naar onze tafel ipv andere. Er heerste chaos en verwarring. Naast onze tafel hetzelfde verhaal. Wij gaan er nooit meer naartoe en zullen anderen aanbevelen dit ook niet te doen. Doen alsof de klant niet betaald heeft? Zeer zielig.

11. Nederlands Vaassen

J. Nobbe

Lekker gegeten. Heerlijke schotel en een turks biertje, prettige bediening door een dame die het overzicht heeft van zowel de afhalers als degene die in het restaurant eten. Prettige sfeer. Niets op aan te merken.

Super lekker gegeten, schnitsel met diverse soorten garnering, het was echt smaakvol en afwisselend van smaak. Leuke attente dame in de bediening zodat je ook het gevoel hebt dat je welkom bent. Aanrader in Vaassen.

14. Chinees-Indisch Vaassen

Heerlijk gegeten. Verse groentes en altijd warm.

15. Chinees-Indisch Vaassen

Demian tang

Slecht en bagger.

16. Chinees-Indisch Vaassen

Prima eten voor een nette prijs. Altijd verse groeten in de gerechten. Alles prima van smaak en ruime porties.

Dit is een uniek en ontzettend gezellig en sfeervol adres om te lunchen! Aanrader.
    Uitstekende koffie, maar kiezen uit 82 soorten (!) thee is wel moeilijk,
    dus nog maar eens terugkomen.

High tea NIET glutenvrij.
    Ondanks de informatie op de website en de duidelijk van te voren aangegeven omstandigheid dat er ook 1 persoon in het gezelschap was die een glutenvrije high tea moest hebben, was de high tea niet glutenvrij. Het begon al met het terugsturen van een glaasje met ijs met daar op een stukje stroopwafel. Er waren verder gelukkig wel zoetigheden waarvan ik wist dat deze glutenvrij zijn omdat ik deze herkende als koeken etc die je verpakt kan kopen, maar tegen het einde vd high tea bleek dat er in een deel vd hartigheden teveel gluten aanwezig waren om kruisbesmetting te zijn. Kortom, een leuke sfeer maar als je daarna zo ziek bent dan is de lol er snel af.

Angelique heijstek

20. Chinees-Indisch Vaassen

Naar onze mening het beste Chinese restaurant in de omgeving. Al jaren topkwaliteit eten, of je er nu dineert of eten afhaalt. Vriendelijk en gezellig personeel en uitstekende prijs/kwaliteit.
    Tip: ben je met meerdere personen daar en kan je niet kiezen, laat de kok dan wat gerechten naar keuze maken. Je wordt echt verrast!

Kees en Anthoinette Boon

Wij aten hier op 3 oktober 2017. Allervriendelijkste ontvangst door Miranda. Heerlijk naar Hawaï en de Alpe d'Huez geweest…: twee heerlijke schnitzels uit een rijke schnitzel-menu-keuzelijst.
    Eten was prima en ook de "bijlagen" waren prima in orde. Er werd echte belangstelling getoond vanuit het bedienend personeel (lees Miranda): "is alles naar wens? Wilt u nog wat extra aardappeltjes".
    Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom: hier kom je graag terug.
    Warm aanbevolen dus.
    Kees & Anthoinette (Zeeland)

Boukje Lycklama a Nijeholt

Afsluiting fam. dag. Het eten en de bediening was fantastisch. Top avond.

Maarten

Hoe is het mogelijk dat ik vrijdag 28 juli 2017 om 18:12 4 pizza's bestel, om 19:16 nog niets gehoord heb en zelf terug moet bellen om te horen dat het nog 15-20 minuten duurt en uiteindelijk om 19:46 eindelijk na anderhalf uur mijn pizza's pas ontvang?

25. Chinees-Indisch Vaassen

Eten is lekker en goeie service voor mij goeie chinees

Maarten

Goede kwaliteit. Goed gevulde pizza's en zeker het aanraden waard. Prettig geprijsd en sfeervolle inrichting. Top!!

Pauline

Ik had een Hema-bon gekregen om te gaan hightea-en voor mijn verjaardag. Deze bon heb ik verzilverd bij Eekterzicht in Vaassen. Vooraf heb ik aangegeven dat wij dieetwensen hadden ivm een zwangerschap en een lactose-intolerantie. De bediening en de keuken hebben daar goede oplossingen voor bedacht en waren bereid om een alternatief te bieden op de "standaard" high tea. Dat maak ik wel eens anders mee bij restaurants, dat er moeilijk gedaan wordt of alsnog iets geserveerd wat niet mag. De high-tea was ook erg uitgebreid en de kwaliteit/prijsverhouding goed. Ik heb wel even moeten zoeken naar een aangesloten restaurant dat ik de moeite waard vond. Ik kan Eekterzicht aanraden als bestemming voor deze bon!

Edwin

Meerdere keren wezen eten en het is altijd top. Maar vandaag de spareribs en varkenshaas gegeten. Was wederom meer dan uitstekend. Een dikke 10 voor de kok.
    En wat een gezellig eethuisje. Niets is ze te veel altijd even vriendelijk. Tot de volgende keer.
    Bart en Jeanet

Gisterenavond spare ribs wezen eten.
    Was echt top! Ik was vergeten door te geven dat ik geen kaas luste, helaas hadden ze als groenten witlof ham/kaas. De bediening heeft geregeld dat ik nog boontjes kreeg i.p.v. witlof. Spare ribs waren echt perfect, vielen zo van het bot af. Aankleding van restaurant erg gezellig. Ook vlotte bediening. Als we nog eens een weekend weg gaan en in de buurt zijn komen we zeker weer aan.