Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaassen verdeeld zijn.

Kees en Anthoinette Boon

Wij aten hier op 3 oktober 2017. Allervriendelijkste ontvangst door Miranda. Heerlijk naar Hawaï en de Alpe d'Huez geweest…: twee heerlijke schnitzels uit een rijke schnitzel-menu-keuzelijst.
    Eten was prima en ook de "bijlagen" waren prima in orde. Er werd echte belangstelling getoond vanuit het bedienend personeel (lees Miranda): "is alles naar wens? Wilt u nog wat extra aardappeltjes".
    Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom: hier kom je graag terug.
    Warm aanbevolen dus.
    Kees & Anthoinette (Zeeland)

Boukje Lycklama a Nijeholt

Afsluiting fam. dag. Het eten en de bediening was fantastisch. Top avond.

Maarten

Hoe is het mogelijk dat ik vrijdag 28 juli 2017 om 18:12 4 pizza's bestel, om 19:16 nog niets gehoord heb en zelf terug moet bellen om te horen dat het nog 15-20 minuten duurt en uiteindelijk om 19:46 eindelijk na anderhalf uur mijn pizza's pas ontvang?

4. Chinees-Indisch Vaassen

Eten is lekker en goeie service voor mij goeie chinees

Maarten

Goede kwaliteit. Goed gevulde pizza's en zeker het aanraden waard. Prettig geprijsd en sfeervolle inrichting. Top!!

Pauline

Ik had een Hema-bon gekregen om te gaan hightea-en voor mijn verjaardag. Deze bon heb ik verzilverd bij Eekterzicht in Vaassen. Vooraf heb ik aangegeven dat wij dieetwensen hadden ivm een zwangerschap en een lactose-intolerantie. De bediening en de keuken hebben daar goede oplossingen voor bedacht en waren bereid om een alternatief te bieden op de "standaard" high tea. Dat maak ik wel eens anders mee bij restaurants, dat er moeilijk gedaan wordt of alsnog iets geserveerd wat niet mag. De high-tea was ook erg uitgebreid en de kwaliteit/prijsverhouding goed. Ik heb wel even moeten zoeken naar een aangesloten restaurant dat ik de moeite waard vond. Ik kan Eekterzicht aanraden als bestemming voor deze bon!

Edwin

Meerdere keren wezen eten en het is altijd top. Maar vandaag de spareribs en varkenshaas gegeten. Was wederom meer dan uitstekend. Een dikke 10 voor de kok.
    En wat een gezellig eethuisje. Niets is ze te veel altijd even vriendelijk. Tot de volgende keer.
    Bart en Jeanet

Gisterenavond spare ribs wezen eten.
    Was echt top! Ik was vergeten door te geven dat ik geen kaas luste, helaas hadden ze als groenten witlof ham/kaas. De bediening heeft geregeld dat ik nog boontjes kreeg i.p.v. witlof. Spare ribs waren echt perfect, vielen zo van het bot af. Aankleding van restaurant erg gezellig. Ook vlotte bediening. Als we nog eens een weekend weg gaan en in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

10. Chinees-Indisch Vaassen

Verrassend lekker gegeten en zeer enthousiast en vriendelijk personeel

Vorig jaar voor 't eerst te gast bij de Leest. Dit jaar met mijn verjaardag, samen met mijn man en twee lieve vriendinnen een feestelijk samenzijn! ik kijk er zeer naar uit.

12. Chinees-Indisch Vaassen

Sander Ordelman

Wederom klopte de opgehaalde bestelling niet. Dit keer ontbrak de kroepoek, eerder misten we al de bami. Hmm... voortaan toch maar eens een andere Chinese deur in de buurt opzoeken.

Meerdere keren geweest, zowel om iets van de lunch- als de avondkaart te proeven, we hebben een high tea genomen die je vooraf moest reserveren, en toen we hem kregen snapten we waarom want wat een moeite is daar ingestoken zag er erg netjes (en lekker!) uit. Op de avondkaart was er genoeg keuze en hebben een 3-gangenmenu genomen wat overigens erg goedkoop was. Voorgerechten moesten we even op wachten maar daarna kwam het hoofd- en nagerecht mooi op tijd. Smaakte erg goed. We konden groente/kriel bijbestellen zonder extra kosten. Ook de bediening was erg vriendelijk. Naar mijn mening echt een aanrader

14. Pizzeria Vaassen

Pizzeria-grillroom Aspendos in Vaassen. Tot nu toe elke keer prima pizza's gegeten van Aspendos! Je belt, besteld, en haalt af op precies het tijdstip dat je afspreekt. Ze doen ook bezorging maar daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt. Vriendelijk personeel aan de bar. Een goede toevoeging aan de Vaassense Döner-scene. Gelukkig heeft Kapadokya geen monopoliepositie meer. Ook een keer een schotel Doner besteld. Aanzienlijk duurder dan pizza. Op zich ook prima maar de patat was slap. Daar had wel wat meer aandacht aan besteed mogen worden hoor! Minpuntje. Verder goede zaak.

Ook leuk de achtergrond informatie op de website over wat "Aspendos" eigenlijk betekent!

h.kleijzen

22-12-2016
    Er kon volgens de bediening voor mij geen vegetarische soep geserveerd worden. Een van mijn tafelgenoten
    kreeg lauwe ossenstaartsoep opgediend.
    De vegetarische verrassing, een vol bord sla met een paar noten en een paar repen brie, getuigde van weinig creativiteit. 's Winters verwacht je een warme schotel te kunnen kiezen, zoals die ik een vorige keer bij jullie geserveerd kreeg.
    JAMMER van zo'n leuk eethuis in ons dorp.

16. Chinees-Indisch Vaassen

Dit restaurant is de naam "Chinees restaurant"niet waardig. Het eten is smakeloos, door de bami en nasi goreng vliegt wat vlees of kip heen. Er zit geen smaak aan de meeste gerechten. Helaas, de vorige eigenaar was een topkok, maar dit lijkt er niet op. Dit wordt gezegd door iemand die verstand heeft van Chinees eten.

De bezorgde gerechten waren echt heeeel weinig, en niet volgens het idee...
    Voor 25 euro mag je wel iets lekkers krijgen.

18. Chinees-Indisch Vaassen

yvonne maijer

Slecht, de chinese bami was een zak noedels en zo rook het ook, bah. De saus terry yakki smaakte nergens naar, een paar zwarte boontjes en de saus moest je zoeken. Voor mij een dikke Nul 0.
    Erg jammer.
    Voor ons geen Chinees meer in Vaassen.

Wat een onbeschoft personeel! Ze luisteren niet en als de bestelling fout wordt aangeleverd zou het de schuld van de klant zijn. De eigen gemaakte appeltaart komt overduidelijk uit de vriezer!

Nette schone tent met weinig uitstraling.
    Eten en keuze is goed, alleen de patat is niet echt lekker, erg wit en smakeloos.
    Vlotte bediening.

Gezellig eethuisje, waar je lekker kunt eten en waar de service top is! 👍🏻

Goed diner voor een redelijke prijs. De sfeer in het restaurant is passend bij het kasteel. Jonge bediening, maar doen hun uiterste best. De entourage zou geschikt zijn het restaurant naar een hoger segment te leiden.

Fam Kofman

Super lekker gegeten, grote porties voor een goede prijs.

Uitstekend gegeten. Met 3 personen drie verschillende gerechten gehad. Alles op zeer goed niveau, smaakvol en mooi gepresenteerd. De bediening is professioneel en correct, maar niet stijf.
    De ambiance is prima. Sfeervol ingerichte ruimte. Echt een kasteelzaalgevoel.
    Ik kom hier zeker terug.

25. Chinees-Indisch Vaassen

Echt een top restaurant heerlijk eten en vriendelijke mensen. Gaan er graag heen!

26. Chinees-Indisch Vaassen

jmn van lierop

We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Ook bij verlaten restaurant keurig begeleid.

We zochten een leuk restaurant in Vaassen. We zijn bij Kapadokya uitgekomen en we zijn super tevreden ook over de prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening was uitstekend, passievol en met een glimlach. We hebben ieders een schotel besteld waaronder de specialiteit van het huis Kapadokya schotel. Erg lekker hoor. En de gebakken aardappels, de groente en sausjes waren lekker vers! Ik raad anderen zeker aan om hier eens uit eten te gaan!

Prima kwaliteit gerechten, vriendelijk personeel. Geweldig, een aanrader!!

29. Chinees-Indisch Vaassen

Super lekker eten, aardige werknemers. Gewoon helemaal top!

30. Chinees-Indisch Vaassen

Beste Chinees van Vaassen en omstreken. Het eten is altijd lekker vers. Smaakt heerlijk, goede service zowel afhaal als in het restaurant zelf. Personeel is helemaal top, altijd even vriendelijk. Altijd alles prima voor elkaar. Ik zeg een dikke 10 zeker waard!