De Korenmolen in Vaassen

De leukste molen van Nederland!

Minder dan 50 meter loopafstand van de molen, voldoende parkeergelegenheid.

di lunch 10:00 - 17:00
zo lunch 13:00 - 17:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 25 jan

Een echte korenmolen die omgetoverd is tot een koffie- en theehuys. Door de unieke knusse inrichting waant u zich in de huiskamer van de molenaar van weleer.

U kunt hier terecht voor een kop koffie of thee met gebak of een heerlijke high tea, lunchen, borrelen, pannenkoekje en nog veel meer. Bijzonder is dat Een rondleiding (in overleg) door de molenaar mogelijk is, een unieke ervaring. Kosten (€20,-) Op woensdag is rondleiding gratis, als d molenaars in huis zijn.

Daarnaast kan er ook koffie van De Pelikaan en meer dan 100 soorten losse thee (groene, zwarte, rooibos en witte thee) gekocht worden. Ook kunt u bij ons diverse heerlijke broodjes eten, High Tea'n en als u liever een bijzonder biertje, wijn of rosé bij uw lunch drinkt is dat uiteraard ook mogelijk.

Wij verkopen ook heerlijk zelfgedraaide Frozen yoghurt of Soft- ijs met keuze met verschillende soorten siropen en toppings zowel voor volwassenen als kinderen, een echte verwennerij.

• All-inclusive

zo lunch 13:00 - 17:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 25 jan

1. High tea NIET glutenvrij.
    Ondanks de informatie op de website en de duidelijk van te voren aangegeven omstandigheid dat er ook 1 persoon in het gezelschap was die een glutenvrije high tea moest hebben, was de high tea niet glutenvrij. Het begon al met het terugsturen van een glaasje met ijs met daar op een stukje stroopwafel. Er waren verder gelukkig wel zoetigheden waarvan ik wist dat deze glutenvrij zijn omdat ik deze herkende als koeken etc die je verpakt kan kopen, maar tegen het einde vd high tea bleek dat er in een deel vd hartigheden teveel gluten aanwezig waren om kruisbesmetting te zijn. Kortom, een leuke sfeer maar als je daarna zo ziek bent dan is de lol er snel af.