Nieuwste foto's in Vaassen

1. Betty en Rob's profielfoto
    Betty en Rob heeft een recensie geschreven voor 't Koetshuis
    Nederlands Vaassen

Betty en Rob

Wij hebben vanavond in 't Koetshuis gegeten.
    Een heel gezellige eetgelegenheid met voortreffelijk eten en sfeervolle ambiance. De bediening was ook vriendelijk en professioneel.
    We komen zeker terug!

2. Cor van Emst's profielfoto
    Cor van Emst heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Leest

Cor van Emst

In één woord geweldig! Mooi menu met een sensatie van smaken. Prachtig opgemaakt met bijzonder fraaie wijnen ter begeleiding. Voor ons sprong vooral de langoustine en lever eruit… heerlijk! Warm welkom door de bediening en hartelijk aan tafel. Ze neemt alle tijd om de wijnen vakkundig toe te lichten. We zijn aangenaam verrast! Dank en tot gauw.

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Leest

Slechte service daar. Ook logisch, wordt door eigenaars geen aandacht aan besteed. En op tv de leuke spontane kerel uithangen. Walgelijk.

4. Tatenhufje 86's profielfoto
    Tatenhufje 86 heeft gereageerd op een recensie van 't Koetshuis

Ik vind dit een heel raar verhaal. Ik kan mij niet voorstellen dat dit hier echt gebeurd. Ik ben er een maand geleden nog geweest. Toen net als alle andere keren. Gewoon goed eten en vriendelijke personeel. Het segment is ooit wel hoger geweest. Maar als restaurante moest jij keuzens maken.

5. Lvb's profielfoto
    Lvb heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marktzicht

Eten is altijd prima! Vooral als de iets gezette vrouw bakt. Chinese oudere vrouw (bazin) heeft een slechte planning telefonische bestellen en toch 20 minuten wachten 😬 meerdere keren iets van gezegd maar ze doet er niets mee. Als ze er niet is klopt een telefonisch doorgegeven tijd precies!

6. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Ho Wah
    Chinees-Indisch Vaassen

Was erg lekker, vriendelijke bediening.

7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Maandag avond pizza avond, een goed gevulde lekkere pizza, goed van smaak en bite. Echt lekker. Een ontzettend leuke jonge dame in de bediening, tijd voor n praatje, oog voor de klant etc. Tot de volgende keer dan.

8. Eric Veldhuis's profielfoto
    Eric Veldhuis heeft gereageerd op een recensie van De Korenmolen

Wat een ongelofelijke flauwe en laffe recensie, wel mooi weer spelen op ons terras en niks zeggen En dan zo iets schrijven, wat een waardeloos gedoe,
    Meneer u kunt trots op uzelf zijn dat u zulke dingen schrijft.

9. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Wederom in Vaassen en dan weer eens eten bij Karadopkya. Gewoon lekker en een vriendelijke bediening, wat moet je er nog meer van zeggen. Leuk klein tentje, oogt schoon, lekker eten, vriendelijk personeel, snelle bediening en je gaat met een goed gevuld gevoel van tafel.

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Even ‘n kopje koffie, wat een slap bakje koffie zeg alsof ze de koffiebonen waren vergeten. Alleen koffie want het was half vijf tegen sluitingstijd en we wilde alleen even op sterkte komen nadat we tig kilometers hadden gefietst. Ik heb zelden zo een slap bakkie slootwater gedronken.
    Wel een leuk plekje onder de molen en de sfeer is er leuk, maar die koffie...!!

11. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Vaassen

Super gegeten voor een prima prijs! Vriendelijke bediening met goede service. Ga hier zeker vaker naar toe.

12. J. Nobbe's profielfoto
    J. Nobbe heeft een recensie geschreven voor 't Koetshuis
    Nederlands Vaassen

Mooi kasteel, prettige mensen, maar in het restaurant t' Koetshuis werd tot 2 keer toe een nog rode hamburger aan mijn dochter geserveerd. Een vriendelijke opmerking hierover van mij aan een 'dame' die serveerde werd beantwoord met, letterlijk: 'jij moet niet denken dat je hier hamburgers uit de diepvries in de pan gooien. Dan ga je maar naar McDonalds! ' Ze zei het niet, ze schreeuwde. Op mijn broodje kaas met roomkaas zat ook nog sla en ei. Voor mijn dochter laten weten dat zij geen mayonaise wil. Zat er dus wel op. Op een rauwe hamburger! Zij kreeg dus wel een tweede, wat zegt dat deze 'dame' mijn dochter eigelijk gelijk gaf. We besloten er geen toestand van te maken, er waren meer mensen in dat restaurant. Ik ging betalen, de 'dame' begon weer en duwde hard een dienblad tegen me aan. Uiteindelijk heb ik haar toen gezegd dat ik het zeer onbeleefd vind. Ik pinde intussen het bedrag en heb om de lieve vrede maar niet naar het bedrag gekeken op de bon.
    Toen wij weggingen riep deze 'dame': 'jij hebt je hamburger niet betaald! ' Iedereen keek en het was er druk. Mijn dochter vond hetzelfde als ik: Weggwezen. Maar de 'dame' vond het nodig te blijven schreeuwen. Deze 'dame' zag er zo uit: tussen de 65-70 jaar, grauw grijs haar, bril, overbeet. Voor het geval dat anderen als klanten net zoiets meemaken. Allemaal heel vervelend. Verder: steeds bestellingen naar onze tafel ipv andere. Er heerste chaos en verwarring. Naast onze tafel hetzelfde verhaal. Wij gaan er nooit meer naartoe en zullen anderen aanbevelen dit ook niet te doen. Doen alsof de klant niet betaald heeft? Zeer zielig.

13. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Lekker gegeten. Heerlijke schotel en een turks biertje, prettige bediening door een dame die het overzicht heeft van zowel de afhalers als degene die in het restaurant eten. Prettige sfeer. Niets op aan te merken.

14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Eethuis Eekterzicht

Super lekker gegeten, schnitsel met diverse soorten garnering, het was echt smaakvol en afwisselend van smaak. Leuke attente dame in de bediening zodat je ook het gevoel hebt dat je welkom bent. Aanrader in Vaassen.

15. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Vaassen

Heerlijk gegeten. Verse groentes en altijd warm.

16. Demian tang's profielfoto
    Demian tang heeft een recensie geschreven voor Ho Wah

Demian tang

Slecht en bagger.

17. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Vaassen

Prima eten voor een nette prijs. Altijd verse groeten in de gerechten. Alles prima van smaak en ruime porties.

18. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Dit is een uniek en ontzettend gezellig en sfeervol adres om te lunchen! Aanrader.
    Uitstekende koffie, maar kiezen uit 82 soorten (!) thee is wel moeilijk,
    dus nog maar eens terugkomen.

19. Eric Veldhuis's profielfoto

Geackhte mevrouw Heijstek,

Bedankt voor reactie,

Zoals ik al in mijn allereerste e-mailbericht al berichte, kan ik natuurlijk nooit uitsluiten dat het bij ons een keertje ook een keertje mis kan gaan.
    Als dat het, het geval is betreuren wij dat ten zeerste. En moeten wij nog beter onze werkwijze controleren. En dat gaan we ook doen dit is vooral weer een leerproces voor ons allen.

Echter wij bieden deze gluten-vrije High Tea al 3-jaar zonder klachten aan onze tientallen gluten-vrije klanten.
    Met u als enige uitzondering/klacht dat het niet goed was.

Waar ik een beetje moeite mee heb dat u zonder twijfel precies weet te vertellen hoe het fout is gegaan, waar het fout is gegaan en dat wat wij fout doen en dat wat op de site staat niet waar is.
    Ik benijd u, ik wou dat ik in het leven alles zo precies wist.

Wil ik dit nog even extra kwijt:
    Het molengedeelte is middels deuren afgesloten van ons bedrijf. En dus veilig voor gasten met een gluten-allergie. Ons bedrijfsgedeelte/pand is pas in 2012 gebouwd en dus nooit onder invloed van de molen geweest.

Echter als u de molen gaat bezoeken verlaat u onze afgesloten ruimte en gaat u de bijna 150 jaar oude graanmolen in.

In de molen maalt men voor de toeristen regelmatig, zowel met de 2-handmalers tarwe en mais als met de molenstenen zelf. Dus zal er rond deze plekken tarwe en meel gemorst/stoffig zijn, al bijna150 jaar.

Zoals u zelf al schreef het begon de misselijkheid bij de rondleiding die een 1-uur duurde en niet al tijdens de High Tea.

Ook bij het afscheid nemen van uw groep is er geen opmerking of gesprek geweest waar u heeft laten blijken dat u zich niet fit of lekker voelde.
    Of we samen in dialoog konden gaan, ik herinner me persoonlijk een aller aardigst afscheid van uw groep.
    Ik denk niet dat het verder meerwaarde heeft om er inhoudelijk er op in te gaan, want u gevoel is echt en voor uw terecht en dat is wat telt.
    Vanuit mijn perspectief plaats ik er ook wat kanttekeningen bij. Dat is ook mijn goed recht denk ik.

Dus nogmaals! als wij er (mede) oorzaak aan hebben en dat sluit ik nooit uit, onze excuses hiervoor en ik wens u en hoop dat u zich inmiddels weer wat beter.

Wens ik u verder een hele fijne dag.

Met vriendelijke groeten,

25. De Korenmolen heeft een nieuwe foto
  26. De Korenmolen heeft een nieuwe foto
  27. Angelique heijstek's profielfoto
    Angelique heijstek heeft gereageerd op een recensie van De Korenmolen

Omdat ik weet hoe belangrijk het is om van te voren te weten of je ergens “gerust” Glutenvrij kan eten, heb ik bovenstaande recensie geschreven.
    Niet om de zaak af te vallen, maar wel om de zaak gelegenheid te geven om extra maatregelen te nemen en om andere mensen te waarschuwen.
    Zo heb ik moeten uitleggen dat ik de glutenhoudende stroopwafel ook niet mag hebben die in het gerecht zat wat mij gegeven werd.
    Extra aandacht is dus aan te raden als je geen gluten mag hebben.

Mijn klachten begonnen al voor het bezoek aan de niet meer in werking zijnde molen, maar als er in de molen zoveel gluten rondzweven en deze voor klachten zouden zorgen zoals in de reactie van dhr. veldhuis wordt aangegeven dan wordt het wel heel moeilijk om hier Glutenvrij te kunnen eten
    Aangezien de zaak in de molen zit.

28. Eric Veldhuis's profielfoto
    Eric Veldhuis heeft gereageerd op een recensie van De Korenmolen

Mij onduidelijk waarom mevrouw op deze manier nodig vindt te reageren.

Voor iedereen hierbij onze correspondentie hierover en mag u zelf uw oordeel vellen:

Antw.: Reactie nav high tea op zaterdag 13 januari

Goedemorgen mevrouw Heijstek,

Bedankt voor uw e-mailbericht en reactie, hoewel wij nooit 100 procent garantie kunnen bieden. (Ook wij zijn afhankelijk van de verwerking van deel producten buiten ons bedrijf).

Kan ik u vertellen dat wij al 3-jaar deze gluten-vrije High Tea aanbieden.
    Wij zijn inmiddels door verschillende organisatie en vele klanten bezocht en daarbij als goed en veilig ervaren.
    Met als extra lof door deze mensenvoor onze glutenvrij High Tea.

De glutenvrij high Tea wordt altijd gemaakt op een andere plek en materiaal dan waar de gewone High Tea wordt gemaakt.
    Dit om kruisbestuiving te voorkomen.
    Daarna vriezen wij deze hapjes (apart verpakt) vers in en komen pas weer (apart) op tafel voor een bestelling.

Deze hapjes komen niet eerder bij elkaar dan ze voor de klant apart worden opgediend. Zoals u ze gisteren ook apart geserveerd kreeg.
    De hapjes quiches, pesto, pizza worden allemaal door het zelfde deeg gemaakt.

Hoe vervelend ik het ook vindt voor u, en we nooit met 100% zekerheid kunnen uitsluiten dat er ergens in de voorbereiding bij ons of bij een ander iets fout kan gaan.
    En u de graan (tarwe) molen boven bezocht heeft met stof en tarwe-sporen overal om u heen.

Ben ik overtuigd en praat ik inmiddels uit jarenlange ervaring, dat onze High Tea die wij aanbieden wel degelijk gluten-vrij is.

Maar ik wil u bedanken voor de informatie en e-mailbericht en wij zullen proberen nog meer aandacht te schenken aan uw opmerking.
    En zal nogmaals de aangeleverde materialen en verwerking op juistheid controleren.

Wens ik u beterschap en vindt het meer dan vervelend voor u, ik weet namens onze vele gluten-vrije klanten dat hier ziek van worden echt heel vervelend en naar is.

Met vriendelijke groeten,

Eric Veldhuis

Op 14 jan. 2018 om 10:02 heeft Familie Heijstek het volgende geschreven:

Goedendag,

Gisteren maakte ik deel uit van het gezelschap van de familie Man waarbij wij een high tea hebben gekregen.
    Hierbij was van te voren aangegeven dat ik om medische redenen een glutenvrije high tea moet hebben en dat dit belangrijk is.
    Uw zaak was vanwege de noodzaak van Glutenvrij eten na veel zoekwerk uitgekozen omdat de website vermeldt dat dit mogelijk is.

De high tea was echter zeker niet Glutenvrij.
    Hierbij was niet enkel sprake van kruisbesmetting, maar is gebruik gemaakt van glutenhoudend voedsel.
    Ik stuur u daarom een flyer toe van de vereniging voor coeliakie.
    In de flyer en op de website kunt u informatie vinden waarmee u wel een glutenvrije
    High tea kunt aanbieden.
    Verder kunt u daar ook lezen waarom het zo belangrijk is dat aangeboden eten daadwerkelijk Glutenvrij is.

Zoals gezegd moet er gisteren, gezien mijn reactie op de high tea, gebruik gemaakt van zijn van voedingsmiddelen waarin gluten zaten.
    Dit kan bijv oa hebben gezeten in de chocoladesaus bij het ijs, in het ijs zelf en ik vermoed ook in de soort quiches. Ik vermoed dat hierin geen glutenvrije meelsoort is gebruikt.
    Tijdens de rondleiding in de molen brak mij nl. al het klamme zweet uit, werd ik misselijk, kreeg last van oprispingen en voelde ik mijn huid reageren.
    Gedurende de avond is dit verergerd en kreeg ik darmklachten en een opgezette buik.
    Nu is nog steeds sprake van misselijkheid, klam zweet, opgezette buik, huidklachten en is juist sprake van obstipatie.
    Dit blijft naar mijn ervaring de komende dagen aanhouden.

Ik verzoek u dan ook met klem een volgende gast deze directe klachten en de nog ernstigere klachten inzake de beschadiging aan de darmwand te besparen door de informatie van de vereniging goed te lezen en toe te passen.

Wanneer u de informatie te harte neemt en een lekkere en daadwerkelijke glutenvrije high tea kunt aanbieden en hiermee adverteert, dan zult u merken dat u een steeds groeiende markt aan klanten aantrekt.
    Er zijn steeds meer mensen die klachten hebben door het eten van gluten, zij het door intolerantie of door sensitiviteit voor gluten.
    Het loont zich dus de moeite om u hierin te verdiepen.

Angelique Heijstek

29. Angelique heijstek's profielfoto
    Angelique heijstek heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

High tea NIET glutenvrij.
    Ondanks de informatie op de website en de duidelijk van te voren aangegeven omstandigheid dat er ook 1 persoon in het gezelschap was die een glutenvrije high tea moest hebben, was de high tea niet glutenvrij. Het begon al met het terugsturen van een glaasje met ijs met daar op een stukje stroopwafel. Er waren verder gelukkig wel zoetigheden waarvan ik wist dat deze glutenvrij zijn omdat ik deze herkende als koeken etc die je verpakt kan kopen, maar tegen het einde vd high tea bleek dat er in een deel vd hartigheden teveel gluten aanwezig waren om kruisbesmetting te zijn. Kortom, een leuke sfeer maar als je daarna zo ziek bent dan is de lol er snel af.

30. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor Ho Wah
    Chinees-Indisch Vaassen

Naar onze mening het beste Chinese restaurant in de omgeving. Al jaren topkwaliteit eten, of je er nu dineert of eten afhaalt. Vriendelijk en gezellig personeel en uitstekende prijs/kwaliteit.
    Tip: ben je met meerdere personen daar en kan je niet kiezen, laat de kok dan wat gerechten naar keuze maken. Je wordt echt verrast!