Restaurant verhuisd

1474207818 94
1511963724 93
1549719629 91

1. Carolien Kamphorst

Super lekker eten en vooral gezellig.

2. Gereserveerd voor eethuis Troje voor 2 personen op zondagavond 21 januari 2018. Het interieur ziet er echt uit als een eethuis. Oud en rommelig maar gezellig. Het was heel druk ondanks de zondagavond. Waarschijnlijk is het altijd druk. Vooraf hadden we inktvisringen.
    (Mals en lekker). (€ 3,95) als hoofdgerecht de Troje schotel voor 2 personen (€ 29,90).
    De schotel was goed gevuld, de souvlaki was goed maar het lamsvlees wel wat droog. De prijs/kwaliteit verhouding is met zulke lage(re) prijzen echter nog steeds heel goed. We namen een flesje Nemea rode wijn (betaald € 12,50 maar op de menukaart vooraf stond echter € 10,95?). Hier geen punt van gemaakt. Enige echte minpuntje was de koffie na het eten. Het was geen koffie maar water met een smaakje. Jammer maar het was wel een gezellige avond uit eten voor een hele redelijke prijs. Annelies & André, Almere.

3. Vinjori

Gisterenavond hier gegeten. Gelokt door de goede recensies. Mixed grill en schotel bifteki + Gyros besteld. Smaakte prima voor een heel acceptabele prijs. Ook de Dame Blanche als toetje was lekker. Wij komen zeker nog eens terug.

4. Van der Hoeven

Prima ontvangst. Heerlijk eten en een de rekening was ook nog eens een aangename verrassing. Aanrader.

5. Super Grieks restaurant. Weekendje weg naar het Drielandenpunt en hier 2x gegeten. Niet duur, snelle service en lekker eten. Vooral de pizza is een aanrader! Nergens zo'n lekkere steenovenpizza gegeten!

6. Roy Kunkels

Gewoon geweldig, alles prima, vriendelijk, klant gericht

7. Heel erg lekker gegeten, zoals altijd!
    Enigste tegenvaller: er kan niet gepind worden! Hadden wij vantevoren moeten weten. Maarja....

8. Gezellig restaurant met eten van goede kwaliteit voor een leuke prijs. Bediening erg vriendelijk en de ouzo van het huis smaakt prima. Wij zijn fan en komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!

9. Geweldig, komen hier regelmatig eten maar afgelopen vrijdag i.v.m. verjaardag een heel leuk feestje gebouwd tot in de late uurtjes. Eten was zoals gewoonlijk lekker en de bediening super. Alex en de rest van Troje: bedankt voor deze gezellige avond.

10. We zouden er zo voorbij gereden zijn, maar de goede recensies overtuigden ons. Heel hartelijk ontvangen. Eten prima. Recht toe recht aan. Niet super culinair, maar lekker en spotgoedkoop. Eten werd heel snel gebracht. Echt een restaurant om even te eten als je geen zin hebt om te koken.

11. Super restaurant, aangenaam, lekker en gezellige drukte.

12. F. Brouwer, Het Gooi

Ik geef dit restaurant een dikke 10! Een warm welkom, heerlijk gegeten, goede sfeer en héél goede prijs! Ik was erg verbaasd want dit kom je bij ons in het midden van het land zo níet tegen. Ons werd steeds gevraagd of alles beviel en de extra aandacht zorgde voor een echte Griekse, warme sfeer! Ook het afscheid was hartverwarmend! Jammer dat we hier zo ver vandaan wonen anders hadden we een regelmatige gast geweest!

13. Diana lardinois

Gisteravond gegeten bij troje. Prijs/kwaliteit is top. Het eten was heerlijk en authentiek. Persoonlijk tintje in de bediening maakt dat je je welkom voelt. De entourage is somber en bijzonder maar past bij de sfeer.

We gaan zeker weten nog eens terug.

14. Het eten was weer geweldig. Lekker eten en zeer gezellig bij Alex en zijn familie. Een aanrader: als hoofdgerecht een verzameling voorgerechten nemen.

15. Heerlijk eten. Geen haute cuisine, maar gewoon heel goed voor een kleine prijs. Zeer vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht. Via google terecht gekomen en zeker een aanrader!!

16. Zeer gastvrij ontvangen. Echt een familiebedrijf en dat merk je aan de fijne en snelle manier van bedienen. Gerechten waren erg lekker, veel en zeker niet duur. Ook afscheid was hartverwarmend. Je voelt je als vrienden.

17. Geweldig! Super eten, veel en voor een zacht prijsje!

18. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Perfect, hou er wel rekening mee dat je er niet kunt pinnen. Geldautomaat op kwartier lopen afstand.

20. eltjo venema

21. We hebben op afgelopen week hier 2 avonden gegeten, we kregen er geen genoeg van. Het was heel gezellig, de sfeer zat er goed in, iedereen vrolijk.

Buiten de reguliere kaart hadden ze ook nog andere gerechten, lekkere visschotel met sardientjes, inktvisringen en gamba's, en voorgerechtjes uit de oven, heerlijk was het.

Goede ouzo ook! ;-)

22. Super gegeten! Gisteren hebben wij hier met z'n vieren gegeten op aanraden van familie. Geweldige service waarbij je je meteen thuis voelt. Echt een Grieks restaurant zoals je ze in Griekenland ziet!
    Top, aanrader!

23. Super tent. Lekker eten, super vriendelijk en gastvrij. Helemaal vol terwijl de andere restaurants op gasten zaten te wachten. Dat zegt genoeg.

24. Vandaag hier gegeten. Ontzettend vriendelijk ontvangen, alsof we er al jaren komen...

Heerlijk gegeten. Niet lang hoeven wachten. We waren vroeg, dus het was nog rustig, maar het werd steeds drukker.. Goed teken vind ik!

Dessert ook heerlijk. Veel ook, en niet duur.. Als echte Hollander!?

25. Lekker eten in een gezellige sfeer met heel vriendelijke bediening.

26. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, het eten is zeer goed en niet duur. We hebben hier 2 dagen achter elkaar gegeten, de 2e dag speelde Nederland tegen Chili. We mochten zelf onze plek uitzoeken vlakbij het scherm. We kregen extra ouzo en ook koffie, terwijl we dit niet hadden besteld. Echt super!

27. Je bent perplex bij Alex!! Wij eten er vaak de lamscoteletjes. Echt: malser, kruidiger, en smaakvoller eet je ze nergens. Maar het begint al bij binnenkomst: je wordt hartelijk ontvangen, krijgt een ouzo als welkom (en vaak nog wel een....), en het is Grieks gezellig, en meestal vol. Alex, Mike en Djurgos zijn geweldige gastheren, en je hoeft nooit lang op het eten te wachten. Bovendien is het nooit een probleem om wat te weg te laten of toe te voegen aan het gerecht. Lekkere wijn, Grieks Mythos bier, en een zeer aangename rekening!!

Onze favoriete "Griek" wherever we are!!

28. Na zeer goede recensies te hebben gelezen hebben mijn vriend en ik hier twee keer gegeten. De eerste keer was op een zaterdag zonder te reserveren. Er was nog geen plaats dus wij konden een paar minuten wachten totdat er een tafel voor twee vrij zou komen. Twee keer ouzo gekregen en een glas koud kraanwater (zonder te vragen), erg vriendelijk. Het eten was supersnel klaar (ongeveer tien minuten) terwijl de tent helemaal vol zat. Het eten was goed van smaak, het was meer dan genoeg en goedkoop. Je krijgt een fles mayonaise erbij, dus lekker onbeperkt. Betere prijs-kwaliteit verhouding en service dan dat ik hier in Noord-Holland gewend ben. We gingen er vanuit dat we konden pinnen, maar dat kon helaas niet. De man vertrouwde ons: we mochten met zijn tweeën geld gaan pinnen, super! Tweede keer gegaan dus en weer goed. Wij komen hier zeker terug.

29. Gisteren de eerste keer bij Troje wezen eten met schoonouders. De eigenaar en bediening zijn super spontaan en staan de hele avond voor je klaar. Het restaurant heeft een gezellige sfeer. Het eten smaakte super en zullen hier nu vaker terug komen. Een aanrader!

30. We eten er elke week. Super bediening, lekker eten, ook voor vegetariërs, en altijd gezellig.

31. JCB van Dalen

We zijn daar op zondag na reservering gaan eten. Het is er netjes en goed betaalbaar. Het ziet er leuk uit binnen, de bediening is spontaan en vlot. Het eten is vers en goed bereid en ruim voldoende. Het is een echte aanrader

32. Gerrie Bos

Erg gezellig. Prima eten. Vrolijke bediening. We waren met 9man, maar alles stond vlot op tafel. Komen volgend jaar vast terug.

33. Ruud 10 punten

Eenvoudig maar lekker eten met een prima prijs / kwaliteit verhouding.
    Attent, snel en vriendelijk personeel.

34. Jolande en wilbert

Bediening zeer prettig. Ongedwongen eten in prettige ambiance. Voorgerechten wel wat aan de zoute kant grillgerechten erg lekker, topper was de griekse ijskoffie bij afsluiting van de maaltijd. Daarna volgde weer een rondje Ouzo van het huis. Voldaan na een goede maaltijd werden wij hartelijk naar de deur begeleid. Eerst moesten wij nog wel even een pinautomaat zoeken omdat alleen contant betaald kon worden.

35. Adriennestraat

Geweldig restaurant ,enorm gastvrij,het eten is er heerlijk en zeker niet te duur.Een echte aanrader!!

36. Hier altijd super gegeten , nu Alex en family terug zijn in dit echt Griekse restaurant , is er geen betere te vinden in een grote omtrek. Naast het heerlijke betaalbare eten is het er altijd gezellig en druk . Tafel reserveren wel aanbevolen , maar ze doen altijd hun best nog een plekje te vinden voor je. Vooral de vriendelijkheid is geweldig in deze zaak :-)

37. Een aanrader !!
    Toen ik nog in Vaals woonde, ging ik elke week bij hun uit eten, het was altijd top!!
    Nu woon ik al 8 jaar in Groningen en heb nooit meer zo een goede griek gevonden, dus als ik in Vaals ben ga ik altijd bij hun lekker grieken. Het eten is heeerlijk, alles vers, dat proef je ook en de prijzen zijn niet te duur, de bediening is zeer vriendelijk en als je van te voren reserveerd ben je altijd zeker dat er een tafel voor je vrij is. Het restaurant is heel gezellig ingericht.
    Mijn beoordeling, de beste griek van limburg.
    vriendelijke groetjes nelly,fam en vriendinnen

38. Sanne

39. Jan en Marie-José

Troje is een typisch Grieks familierestaurant. Een goede prijs/kwaliteitverhouding met daarbij een vriendelijke bediening maakt dat wij al jaren in dit restaurant komen. Het maakt niet uit welke dag van de week je daar bent, het is er altijd vol. Dit zegt al genoeg ...

40. Es gibt in Vaals keinen besseren Service und keine freundlichere, herzlichere und persönlichere Bedienung. Es braucht nicht mehrere Besuche, um hier unter Freunden zu Gast zu sein, dazu reicht ein Abend.

Preis und Leistung sind einfach hervorragend, alles ist immer frisch und die Atmosphäre ist einfach wie bei guten Freunde Zuhause.

Danke für viele schöne Abende und viele, die noch folgen werden.

41. Gisteren een heerlijke steak gegeten met van de grootmoeders oude frieten.Heerlijk mals en sappig van binnen.sfeer geweldig alsof je in griekenland zit.
    De ouzo blijven ze steeds gratis aanvullen en gewoon heerlijk koud kraanwater is ook gratis ( waar vindt je dit nog)en als je moet afrekenen lach je nog eens als je voor 2 volwassenen 30 euro betalen moet.( voorgerecht/hoofdgerecht en drinken)
    Prijs kwaliteit is top en je moet dan ook niet verwachten dat je in een 3 sterren michelin restaurant binnen komt.Een gezellig familiare restaurant is het :-)

42. henk en yola

Troje is een eetcafe met de ECHTE Griekse sfeer: simpele aankleding, zeer hartelijke begroeting door de eigenaar Alex himself, en uitbundige ontvangst met een of meerdere (gratis) ouzo's. Zeer uitgebreide kaart, en nog een wisselend inlegvel met seizoensgebonden gerechten. Werkelijk alles wordt perfect gemaakt, en smaakvol opgediend. Lage prijzen en heeeeeel lekker.

Wijnkaart redelijk qua keuze, hoewel het met die Griekse (o.i. Slappe) wijnen "behelpen" blijft. Maar bij de beste Griek die wij kennen, neem je dat graag voor lief. Zeker als je na afloop nog eens kunt genieten van zo'n lekkere (gratis) ouzo. Mits je net zo vriendelijk bent als Alex of Djurgos natuurlijk! Reserveren is een must, ook door de week is onze ervaring.

43. Afgelopen week in Vaals......zo vaak kom ik niet in Zuid Limburg, en dan ligt Vaals ook nog eens in een uithoek. Omdat ik voor de zaak een afspraak had en de reistijd er nogal inhakte is mijn vrouw mee geweest.

Leuke ontvangst, hele aardige en hulpvaardige mensen. De oudere man in de bediening was wel een beetje overdreven in zijn vriendelijkheid en begroeting, maar als het uit zijn hart komt is het wat mij betreft prima.

Heerlijk gegeten, lekker voorafje en hoofdgerecht met een prima prijs kwaliteit verhouding. De wijnglazen waren wat mij betreft aan de kleine kant......maar de inhoud prima. Per ongeluk werd er een verkeerd hoofdgerecht geserveerd, maar met de nodige excuses stond het juiste gerecht binnen vijf minuten op tafel. De bediening vond het erg vervelend, maar dat kan toch gebeuren, het gaat er meer om hoe je zo iets oplost en dat was ook weer prima geregeld.

Kortom, toppie toppie. Ongetwijfeld gaan we de komende tijd nog eens naar mijn klant in Vaals, en dan weet ik waar we weer gaan eten........zal ik het zeggen......(Troje). Tot dan.

44. Dieter

Lekker en goed eten voor een zeer redelijke prijs, vriendelijke mensen en een leuke sfeer. We komen er al jaren (vroeger al) en blijven er ook komen. Top!

45. Jan&Jess

Samen met vrouw en baby van 11 maanden gegeten. Goede bediening en lekker eten voor weinig geld. Echt de moeite waard!

46. Al vaker gaan eten, heel lekker en erg gezellig.

47. Wij zijn verwende eters en zijn op aanraden van een vriend naar Vaals gegaan om bij Troje te eten.

De porties zijn normaal, je gaat met een lekker niet opgeblazen gevoel naar buiten.

De sfeer en bediening zijn goed en het geeft een welkom thuis gevoel.

Een aanrader.

48. Bert & Yvette

De vriendelijkste en meest correcte Griek in de regio. Eten is goed, de prijs redelijk.

Echt een aanrader!

49. Vanavond met de kids zeer goed gegeten in jullie restaurant.

Het eten was top.

Zeer vriendelijke bediening.

We komen zeker gauw nog eens terug.

50. Je kan hier lekker eten voor een goede prijs!

De bediening is erg vriendelijk, maar soms wat opdringerig.

De tafels mogen van mij ook wat groter, eet toch iets fijner als je niet zo dicht tegen elkaar opzit.

Verder een prima Griek!

51. Veronique

Super gezellig restaurant. Het eten is zeer goed. Team is super vriendelijk! Absoluut aan te bevelen.

52. Prijs kwaliteit is super, heel klantvriendelijk. Als we buiten de deur eten is het altijd bij deze Griek.

53. Eten is super, alleen krijg je geen sla meer bij het eten zoals vroeger. Dat vind ik een minpunt, voor de rest was alles super.

54. Erg leuk en gezellig restaurant! Het oude restaurant van de eigenaren was al goed, maar een beetje klein. Dat is nu helemaal goed gemaakt. En niet te vergeten de gratis ouzo:)

55. Een gezellig eethuis met vriendelijke bediening. Het eten is lekker en je krijgt er flinke porties. Alleen, zoals vaak in Griekse restauans, is er niet veel keus voor vegetariërs.

56. Heel gezellig en goed restaurant, waar je voor een leuke prijs goed eten voorgeschoteld krijgt! De bediening is ook prima en heel korrekt. Dus wat ons betreft heel goed!

57. Heel leuk ingericht! Niet zoals een normaal Grieks restaurant waar alles wit en blauw is.

Goeie bediening en het eten is gewoon lekker!

58. Een eenvoudig doch zeer sfeervol Grieks restaurant, met een gevarieerde kaart en een bijzonder vriendelijke en vlotte bediening.

Een restaurant waar je je snel thuisvoelt.