Taverne Chalet

WELKOM!

Even voorstellen, wij zijn Jo en Veronique Rocks-Wijnands.

Samen voeren wij Taverne Chalet sinds een geruime tijd.

Opa en oma Rocks hebben de zaak in 1967 opgericht als café,
met het idee een                            Oostenrijks Chalet in Vaals te starten. Leuk weetje, dit was vroeger hun woonkamer.

Jo woonde niet alleen in het naastgelegene woonhuis, hij hielp ook daar waar nodig was in de zaak.
Hij ontmoette in die tijd ook Veronique, een Belgische dame die van origine een geboren Eupenaar is.
Zij pakte in Belgie haar spullen en vertrok richting Vaals.
Frans, Duits, Nederlands en het echte Volser dialect, het is allemaal geen probleem voor haar.

In 2009 besloten Jo en Veronique het cafe uit te breiden, dit was enkel mogelijk met een aanbouw.
Destijds stonden er 3 kleine tafeltjes in het café gedeelte, goed voor 10 personen.
Knus was het wel, maar niet meer praktisch en ruimtelijk.

Onze keuken is begonnen met kleine gerechten, met de tijd werd dit uitgebreid.
Nu mogen wij met volle trots vertellen dat onze menukaart bestaat uit een divers assortiment lekkernijen.

Veronique tovert in haar keuken een heerlijk gerecht voor u. Komt u met een groep, groter dan 8 personen, vragen wij u op voorhand een keuze aan ons door te geven.

Denk aan een heerlijk varkenshaasje, schnitzel maar ook aan een mals tournedos.
Voor meer informatie, bekijk onze menukaart.

Mocht u zich afvragen wat de betekenis van ons mooie glas en lood is?
Dit is het levensverhaal van onze familie.

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in onze zaak.

"Taverne Chalet"

Jo & Veronique Rocks-Wijnands

1967 - 2017
50 JARIG JUBILEUM

Vanwege capaciteitsuitdagingen, zijn wij helaas beperkt in het aannemen van reserveringen.

TIP: Voor reserveringen op de dag zelf adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen:

TEL: 043-306 1883

Taverne Chalet  |  chalet.rocks@gmail.com