Hier zie je hoe de meningen over de Brasserie de Raadskelder verdeeld zijn.

1. Wij hebben heerlijk gegeten, met een vriendelijke en deskundige bediening, in een prachtige sfeer. Wij kunnen de Raadskelder in Vaals iedereen aanbevelen.

2. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, lekker knus, vriendelijke bediening. De moeite waard.

3. Yves De Smet

Mooi kader, lekker gegeten, vriendelijke doch soms ook erg ‘directe ‘ bediening.

4. Heerlijk gegeten in een leuk restaurant met gezellige bediening wij komen zeker terug.

5. wiel pinckaers

Lekker eten en vriendelijk personeel.

6. Conny langerak

Wat een gezellige leuke gastvrije mensen die hun restaurant met liefde en passie runnen. Heerlijk eten, leuke sfeer en mooie locatie. We hopen dat het jullie gegund is om jullie familiebedrijf voort te kunnen blijven zetten, jullie verdienen het.

7. Het was een hele mooie avond het diner was uitmuntend heel goed verzorgd en smaakte verrukkelijk zullen zeker naar u toekomen hartelijke groeten van marleen en jef noteboren

8. 2de kerstdag onwijs lekker gegeten, eten was vers, goed op smaak en voldoende!
    Gastvrouw en bediening heel vriendelijk en oprechte aandacht. Zeker de moeite waard om te gaan eten

9. Henry Eshuis

Het menu was van uitstekende kwaliteit. Zo ook de service. Absoluut een aanrader.

10. Wat een heerlijk restaurant! De gezellige sfeer, professionele en vriendelijke bediening. Heerlijke Franse uiensoep gegeten waar menig Franse chef jaloers op zou zijn. Daarna "soer vlees". Waarschijnlijk van een grootmoeder gekregen wat generatie op generatie wordt doorgegeven. Echt heerlijk. Als laatste het ijs dessert wat alles compleet maakte.

We gaan zeker nog een keer terug om deze ervaring nog een keer te beleven!

11. Grandiose sfeer, top bediening, de kok die kan er wat van. Samengevat je kan hier genieten van een avondje uit eten.

12. BFH Pelzer

Uitstekende service, keuze in gerechten meer dan voldoende, verrassende gerechten off de kaart, kwaliteit en smaak van het eten superieur. Het was een geweldig diner in een passende omgeving.

13. Ineke Oude Boerrigter

Heerlijk gegeten. Het was uitstekend. Prachtige ambiance; heel aardige bediening. Kortom: aanrader voor een heerlijk avondje uit.

14. Petra Egner-Ritzen

Goede sfeer, goede bediening, door drukte wel een foutje gemaakt maar dat is menselijk. Wij hebben het bord niet teruggegeven daar het al druk genoeg was.

15. Fijne locatie, attente bediening en smaakvol eten. Een aanrader!

16. Wij eten wekelijks in restaurants en kunnen dus goed kijken naar prijs kwaliteit service en dergelijke. We zijn dan ook wat kritischer en letten op details. Een drankje bij binnenkomst aanbieden is leuk. Maar dat dat drankje dan € 13.- kost leidt dan tot een ongewenste prijsopdrijving. Het eten werd ook geserveerd op een beschadigd bord. Dat kan eigenlijk ook niet… Een foutje in de rekening kan ook gebeuren. Soit. Het ga u goed… 👍😎

17. Zeer vriendelijk onthaal en bediening, gezellig interieur en lekker gegeten aan democratische prijzen. Kortom, we werden aangenaam verrast!

18. Michelle Lansink

Wij hebben de specialiteiten van de chef genomen. En het was echt heerlijk. Echt aan te raden!

19. We namen de suggestie van de chef, ribjes zonder bot van een Iberisch varken. Aangevuld met warme groente. Een beetje pikant, Aziatische touch. Heerlijk gerecht. Vlotte en aangename bediening in deze charmante zaak gelegen in een kelder. Een aanrader!

20. Eten smaakte voortreffelijk, je krijgt ook ruim voldoende. wel jammer dat er al een aantal gerechten niet meer te bestellen waren. Wel prijzig, €0,50 voor mayo dat net een vingerhoedje gevuld was. Verder uitstekend gegeten.

21. Wij waren al tijdens 3 eerdere vakanties in het limburgse bij de Raadskelder geweest dus we waren al voorbereid op het heerlijke eten maar toch weten ze ons elke keer weer te verassen met heerlijke maaltijden en de heerlijke vers gemaakte sauzen.
    En de gezellige huiselijke sfeer doet ons zeker weer een 4de keer terug komen.

22. Apeldoorntje

Wat een heerlijke sfeer..eten was ook goed. Ondanks dat wij niet van wild houden was het leuk om te zien dat er een speciale wild avond was. Was fijn dat er ook een ander menu was.
    Volgende keer als we weer in Vaals zijn komen we zeker terug!!!!

23. Ontzettend lekker gegeten. Werkelijk alles was goed, zeer puur en rijk van smaak. De tomatensoep vooraf was bijzonder, goed en heel eigen van smaak met heerlijke verse ballen erin. Toen de Hertenbiefstuk, echt héél goed van smaak en prachtig bereid en geserveerd, zelfs de frietjes waren ongewoon lekker, alles echt een dikke 10!
    Voor onze kleine meid van 6 werd een printplaat naar keuze uitgedraaid en bij weggaan kreeg ze nog 2 zakjes snoep mee.
    Zeer gedreven eigenaren die weten hoe het echt moet van a tot z, echte horeca toppers, chapeau!

Dikke aanrader deze parel!

24. Joke en Hans

Heerlijk gegeten in een geweldig sfeervol restaurant! De bediening was heel vriendelijk en het eten was top! Als je in de buurt bent echt een aanrader! Ik zeg doen!👍🏻

25. Bob Ursem

Het eten was uitstekend en heerlijk van smaak.
    Heerlijke wijnkeuze.

26. Het was echt gezellig en vooral lekker gegeten...

27. Voor de derde keer hier weer verrukkelijk gegeten.
    Waren in februari voor het laatst geweest en ze herkende ons nog. Dan voel je je echt welkom. Wonen in Noord Holland dus moeten echt in de buurt zijn maar komen dan zeker weer genieten bij de Raadskelder.

28. Ingrid Vijfvinkel

Meer dan 10 jaar geleden dit pareltje ontdekt en het eten en de fantastische sfeer is nog niet veranderd. Zeker een bezoek waard!!!

29. Maarten en Jenny

Wat een gezellig sfeervol restaurant.
    Echt heerlijk gegeten en super aardige bediening!
    Als wij weer in de omgeving zijn komen we zeker terug!

30. swentibold verhuutr

Een woord Geweldig gegeten!

31. Nu voor het vierde jaar op rij naar de Raadskelder. Elke keer weer goed geholpen en lekker eten!

32. Geweldig restaurant. Bediening heel erg vriendelijk, veel aandacht van de 2 dames.
    Echt een aanrader.

33. Het eten was heel erg lekker, goede service echt een aanrader.

34. Super gezellige sfeer. Eten is ook prima prijs en kwaliteit verhouding, bij de bestelling zou er iets beter gecommuniceerd mogen worden en de hygiëne er zat een plat gedrukte vlieg op menukaart en er zaten vinger vlekken op de wijnglazen ook werden er glazen boven op de rand gezet bij de tafels dat is heel onhygiënisch mensen en kinderen komen daar aan hoesten en niezen niet doen haal dat daar weg.
    Dan als laatste heb wat moeite met de stoel als je daar drie op zit kan ik moeilijk opstaan zitvlak zou wat groter mogen maar hier zal niet iedereen last van hebben en alleen voor mijn een stoel te veranderen is belachelijk! Maar misschien wel een hint om op te letten of niet meer mensen last van hebben. Verder een heel fijn en lekker en gezellig restaurant zekker een aan beveling.

35. Één woord: geweldig.
    Alles klopt, de sfeer, de service en al helemaal het heerlijke eten.
    Mis niet één van de hoogtepunten van een bezoek aan Zuid Limburg en ga hier zeker een avondje genieten.

36. Mooie locatie, heerlijk eten, fijn personeel.

37. Ko Niestijl

We hebben genoten van de service, de bediening, de kok, de sfeer. Alle positieve onderdelen van een perfect avondje uit eten waren aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding is zo als het hoort; goed. De bediening begrijpt wat het is om je direct thuis te voelen. We komen zeker terug. Hartelijk dank voor de perfecte belevenis.

38. Patty en Bert

Vriendelijke bediening die een goed glas wijn en een prima gerecht serveren. Zeer mooi terras in hartje Vaals.

39. Jac en Wilma

Buiten op terras genoten van de aanbevolen reebokfilet. Enthousiast jong team. Voor ons voor herhaling vatbaar.

40. Heerlijk gegeten, gezellige locatie. Wij hebben geluisterd naar de suggesties van de bediening, dat was een goede keuze.

41. Heerlijk gegeten, fijne bediening!

42. Familie HoftvanOort

Gezellig sfeer. Een heerlijk voorgerecht vis voor mijn vrouw champignons voor mij Hoofdgerecht vis en biefstuk met groente en frietjes. Toetje heerlijk ijs Het eten was super. En de gastheer was zeer vriendelijk. Een aanrader om terug tegaan.
    Of voor mensen die in vaals uit eten willen gaan als zij daar verblijven.

43. Truus

44. Erg vriendelijk personeel en alles vers gemaakt. Binnen niet gezien want alleen het terras was open. Geen probleem want het was lekker weer, maar het terras was niet heel erg sfeervol. Het eten daarentegen was super lekker. Zeker een aanrader!

45. Er zijn nog maar weinig restaurants in Vaals en dit is een echte AANRADER. De eigenaar kookt met passie en de bediening is erg goed. Wij zijn zeer tevreden gasten 👍

46. Hectors

Het eten smaakte prima en ook de bediening was goed en snel.

47. Remy van den Berg

We hebben hier 25 juni gegeten. Het is een rustige plek aan een plein met fonteintjes. Sfeer was iets minder. Eten was echter top. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was door voornamelijk jonge kinderen. Deze deden wel hun best.

48. Eenvoudige kaart, maar zelfs eenvoudige gerechten blijken hier moeilijk te maken. Een uur wachten op het voorgerecht en vervolgens weer een uur op het hoofdgerecht is echt te lang voor deze brasserie, zeker gelet op het zeer beperkte aantal gasten…

2,4
  49. Wij waren weer in de buurt en werden hartelijk ontvangen. Met 28 graden heerlijk Ree eten op het terras is voor ons geen straf. Weinig restaurants waar je zo relax kunt eten met verse groente. Vriendelijke bediening en als toetje hadden we een overheerlijke ijskoffie met la chouffe, absoluut een aanrader. Tot gauw weer.

50. Heel goed gegeten, menu gekozen door zorgvuldig advies van gastvrouw.
    Gezellige en ongedwongen sfeer met een betrokken gastvrouw

51. Anoniem

Het was een top avond. Heerlijk eten leuke gezellige en vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

52. Heerlijk gegeten in de Raadskelder. We kwamen omdat we zin hadden in de Limburgse keuken en werden blij verrast met de specialiteiten van de dag. De reebok was een van de meest malse stukjes vlees die we ooit hebben gegeten. Het was een enorm geslaagde avond en mochten we ooit in de buurt zijn komen we zeker terug.

53. Nienke ten Brinke

Het eten, de ambiance en de service vonden wij geweldig. Veel zorg besteed aan het eten en de smaak was echt voortreffelijk. Echt een aanrader om uit eten te gaan

54. Paul Franssen

Leuke ontspannen bediening en het eten was heerlijk.

55. Rudolf Vobornik

Heel lekker met ons zessen gegeten ter ere van de 60e verjaardag van mijn vrouw. Een gevarieerde menukaart, waarbij de gastvrouw rekening hield met onze persoonlijke wensen. De kelder is smaakvol ingericht. Na 3 uur tafelen hebben we met een voldaan gevoel afscheid genomen. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

56. Marijke Teeuwen

Wij waren vooral gecharmeerd van de gezellige sfeer en de enthousiaste dames van de bediening: hun advies kun je gewoon opvolgen!

57. P. Been

Lekker eten (hertenbiefstuk en varkenshaas (met gelukkig wat groenten erbij!)) in een gemoedelijke sfeer. Ook een lekkere "huis merlot" Prijs/kwaliteit in evenwicht.

58. Paul Galenkamp

Naast een hartelijk welkom werden wij meegenomen bij de keuze van de maaltijd en bijpassend drinken. Alles was heerlijk in smaak en presentatie. Een aangename verrassing

59. Johh Haan

Heerlijk gegeten.
    Een zeer vriendelijk onvangst en tafel hulp in een mooi en gezelligheid uitstralend restaurant.
    Na een stokbroodje kruidenboter, ik de spare-rib en spies, mijn partner de schnitzel met champignonsaus. Afgesloten met een luxe koffie.
    Alles perfect en overheerlijk bereid.

60. Naar aanleiding van goede reviews zijn we hier te gast geweest. Zeer vriendelijke bediening maar kwaliteit van 3 gangen menu viel tegen. Carpaccio niet mals en kwam met veel oneetbaar garnituur. Zalm van hoofdgerecht was droog, ik bestelde rib eye. In plaats daarvan kwam een zeer taaie kogelbiefstuk met verkeerde saus.
    Dat alles zorgde voor een zeer matige prijs/prestatie score.

5,1
  61. Catharina van der Lugt

We werden erg vriendelijk ontvangen en hebben gekozen voor het aspergemenu. Dit was fantastisch. Samen met een glas goede wijn hebben we heerlijk genoten. De koffie-compleet met de bonbons van Visser uit Vaals was een smaakvolle verrassing. Chapeau als je na zoveel jaar nog steeds zo'n goede kwaliteit met verse producten kunt serveren. Wij hopen dat we nog vaak in jullie sfeervolle restaurant jullie gast mogen zijn.

62. Hartelijke ontvangst, fijne mensen, fijne sfeer en verrukkelijk gegeten! Grote klasse kok!!
    Bijzonder detail dat de eigenaresse nog wist wat we najaar 2021 als voorgerecht hadden gebruikt. En natuurlijk was de ober er, ook hier herkenning en weer een prima advies mbt de wijn en bediening door hem.
    Als voorgerecht: combi gefrituurde calamaris/uiringen;
    Hoofdgerecht: duo lam;
    Dessert: dessert van de chef.
    Kortom wat een heerlijk eten in de Raadskelder!!

63. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen!
    Toen de kaart zag er allemaal zeeeeer goed uit.
    Wij kozen voor brood met smeersel vooraf omdat wij niet van die grote eters zijn (leeftijd)denk ik.
    Heerlijk en betaalbaar flesje wijn.
    Mijn echtgenote nam zuur vlees. Om te smullen.
    Ik nam varkenshaas met kaas en honing en truffel kan je zeggen heb bijna nog nooit zo lekker gegeten.
    De bediening perfect! Wij vonden het zo lekker dat we 2 dagen later weer gingen eten.
    Dat vonden ze zo leuk en gezellig dat mijn vrouw zelfs een bakje met zuurvlees mee kreeg.
    Hulde aan dit restaurant.

64. Henk en Angelika Spiering

Geweldig gegeten in een leuke gezellige sfeer.
    Vriendelijk personeel met interesse en aandacht voor de klant en zijn/haar wensen.

65. Het restaurant zit echt in de kelder. Het was voor de bediening onverwacht druk, maar daar merkten we eigenlijk niets van. De asperges met zalm waren heerlijk en de reebiefstuk was echt top!

66. Gezellig restaurant maar erg benauwd binnen. Eten is prima, niets bijzonders maar lekker. De huiswijnen vonden wij wat minder. Personeel is erg gastvrij en vriendelijk.

67. Michiel Lichtendahl

De bediening was geweldig, erg gezellig en prettige sfeer. Het eten was ook uitmuntend en wij raden zeker aan hier eens te gaan eten!

68. Heerlijk gegeten op een sfeervolle en bijzondere locatie!

69. Meuwissen W

Eten was top. Vriendelijke bediening. Komen beslist terug!

70. Jo Steinschuld

Keukenbrigade kookt heerlijke gerechten met verse en verassende producten.
    Ook de zwarte brigade heeft haar zaakjes goed voor mekaar.
    Gastvrij en met kennis van zaken.
    Wij zaten met 3 generaties aan tafel en iedereen zeer tevreden.
    Gaat vooral zo verder.
    Wij waren hier niet voor de laatste keer.
    Groetjes en tot gauw.
    Fam. Steinschuld

71. Hennie Meuffels

Mooie ambiance, met kelderaksenten.
    Vriendelijk en net personeel die weet waar ze mee bezig zijn.
    Eten was goed lekker en dagvers. Mooie opmaak van de borden.

72. Heel gezellige omgeving. Lekker puur eten + verse groenten. Er wordt vooraf kundig gevraagd naar de wensen. Bediening is gemoedelijk en beleefd. Je krijgt het gevoel echt gast te zijn.

73. Arjen de Jong

Heerlijk gegeten, mooie entourage en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk.

74. Gezellig getafeld. Wellicht door de drukte viel de kwaliteit wat tegen. Lang wachten en bv tournedos die niet - zoals gevraagd - medium doorbakken was. Daarbij was de carpaccio taai, dus kwalitatief niet helemaal op orde.

75. Verschuren

De driegangenmenu was lekker en voldoende, de rode huiswijn kon beter.
    Vriendelijke bediening!

76. Eduard Nuijten

Het eten was echt geweldig. Heerlijke gerechten en een super bediening. Informeel maar kwalitatief heel erg goed. Super avond gehad.

77. Heerlijk gegeten, alles klopte. Vriendelijk personeel, een gezellige sfeer. Een echte aanrader!

78. Klaas Rozenberg

Uit de goede recensies dit restaurant gekozen.
    Maar dat hebben ze totaal niet waargemaakt.
    Nadat onze tafel werd toegewezen hebben we zeker 15 min moeten wachten voordat er iemand van de bediening langs kwam.
    Sommige gerechten konden we niet meer bestellen.
    Lang wachten voordat de gerechten werden geserveerd.
    Geen sfeer.
    Geen aanrader.

1,8
  79. Het is en blijft onze favoriet. In de zomer geniet je van een heerlijk zon overgoten terras met een zeer relaxte sfeer op zo’n 200 meter van de hoofdweg in Vaals. Tijdens de wintermaanden geniet je in hun fraai restaurant
    De geitenkaas gerechten, schnitzel en grill spies blijven onze favorieten!

80. Bea van Dorp

Wat een gastvrijheid, ouderwets goed! De bediening was zeer vriendelijk. Ondanks te weinig personeel werden we snel bediend. Er was zelfs tijd voor een praatje! De menukaart is gevarieerd. Wij hadden zuurvlees en een tournedos besteld. Beide gerechten smaakten heel goed. Een adres om terug te komen.

81. Heerlijk gegeten, in een mooie ambience. Zeer goede service. Hele gezellige avond gehad. Van bediening tot keuken een top team van gemotiveerde mensen, met hart voor het vak! Ga zo door!

82. Verrassend lekker gegeten. Met zorg klaargemaakt en vooral de kwaliteit van het vlees en de groenten waren erg goed.

83. Ontzettend lekkker gegeten. Heel sfeervol en leuke bediening. Heerlijk vlees, goede porties en alles lokaal en vers!

84. Heerlijk gegeten in een gezellige entourage.

85. Marga van Amerongen-Romeijn

Ontzettend hartelijk ontvangen door de dames van de Raadskelder. Ze leggen je een avondje in de watten met hun heerlijke gerechten en service.
    Plek om terug te komen ( eerder dan zes jaar!)

86. Ron Lemsom

Vriendelijk ontvangen in een gezellige ambiance.
    Heerlijk gegeten en gedronken en bediend door zeer vriendelijk personeel.

87. Koos de Boer

Lekker en gemoedelijk!

88. Dennis Lierop

Zeer gastvrij ontvangen en bediend. Ongedwongen sfeer, lekker eten en wij hadden het geluk dat er verse ree aangeboden werd.
    Kortom een aanrader.

89. Eten was heerlijk, gezellige omgeving en sfeer, bediening erg vriendelijk. Een aanrader.
    Groeten uit het mooie Drenthe, Gieten.

90. Heerlijk en gezellig gegeten met ons gezin en opa en oma. Allen voort treffelijk gegeten, lekkere smaken en prima porties. Ambiance was leuk en mooi, personeel in bediening maakt het nog leuker en gezellig, prima sfeer echt een aanrader met een lekkere kaart. Wij komen hier zeker terug, bedankt voor de leuke en gezellige avond en lekkere gerechten.

91. Remco Vluggen

Super! Zeker een aanrader. Altijd heerlijk gegeten hier of het nu een voorgerecht of hoofdgerecht is, alles is met passie gemaakt en DAT proef je. Bediening ook super, altijd gezellig. Prijs - Kwaliteit = TOP

92. Heerlijk gegeten, super gezellige sfeer, en de bediening was ook goed en gezellig! De uiensoep en zuurvlees zeker een aanrader! Hopen snel weer langs te komen, groetjes uit zuid Holland!

93. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het restaurant is heel knus en gezellig.

94. Simone Jansen

Gezellige ambiance, vriendelijke bediening en gezellig ingericht. Eten was heerlijk! Wij gaan zeker nig eens terug.

95. Van Asselt

Goed en lekker eten. Vriendelijk personeel komen er zeker terug.

96. Gisteren met mijn vriendinnen wezen eten bij De Raadskelder. Wij hebben dit als een geweldige avond ervaren. Het eten was allemaal vers, het personeel super gezellig en professioneel. Zeker een aanrader om te gaan eten. Als wij weer in de buurt zijn komen wij weer.

97. Een hele leuke plek, met aardig personeel en heerlijk eten. Aanrader!

98. Anja Smaal

Gisteravond heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en attent personeel. Zeker een aanrader om, wanneer we weer in de buurt zijn, daar te gaan eten. Echt TOP!
    Hartelijk dank voor de zeer geslaagde en gezellige avond.

99. Eric Beltz

Smaken zijn zeer goed op elkaar afgestemd. Goede uitleg over de wijnen en een gezellige sfeer.

100. W.H.Meenks

Heel lekker gegeten. Ontspannen, attente bediening. Plezierig sfeer. Prachtige lokatie.
    Wij, de grootouders, met onze kinderen en kleinkinderen (in de leeftijd van 14 t/m 17) hebben genoten.

Vorige pagina

Volgende pagina