Restaurant de Raadskelder in Vaals

Beetje achteraf maar achteraf wel de Beste

Parkeren op het Von Clermontplein ( gratis)
    Volg de gele borden A of kijk op onze site voor de plattegrond

Digitaal reserveren is alleen mogelijk tot 15:00, daarna is alleen telefonisch reserveren mogelijk.

Restaurant de Raadskelder is al ruim 10 jaar een begrip in Vaals en ver daar buiten. Een bezoek aan het restaurant betekent iedere keer weer een verrassende ervaring.
Hans Moonen (chefkok) probeert u in een ongedwongen sfeer te laten genieten van de gerechten vaak passend bij het seizoen.

Zij organiseren regelmatig diverse thema avonden. Tapas & wijn is hier een vast onderdeel van. Zo'n 1 keer de maand laten zij u kennis maken met diverse Spaanse gerechten verwerkt in een 5 gangen diner. Laat u verder verleiden door swingende salsa muziek en heerlijke Spaanse wijnen.

Ook beschikt Restaurant de Raadskelder over een gezellig feestzaaltje. Een leuke compleet verzorgde avond met drank en buffet wordt aangeboden voor 35,00 euro p.p. dit geldt voor 4,5 uur. Zie zaal voor meer informatie

• Rookruimte
  4. Betalen pin Visa Master Card Diners Club

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192772266 85
1200551041 85
1208329815 87
1395020402 89
1511702019 87
1519480793 88

1. Heerlijk gegeten in de Raadskelder. Heerlijke amuse. Super kwaliteit vlees, tournedos botermals én goed bereid. Ook de bijlages goed toebereid. Knapperige groenten en frietjes, lekkere salade! Voor herhaling vatbaar.
    Het interieur echter is helaas tamelijk overdone. Zeg maar volgepropt met bonte figuren. Minder zou zeker ook genoeg zijn. Vooral in deze mooie kelderruimte, die van zich al sfeervol is en het niet nodig heeft zo vol met decoratie gezet te worden. Een wat ingetogener inrichting zou beter passen.
    Overigens is het buitenterras in de zomer beslist een aanrader. Mooi terras, mooie lokatie!
    Personeel deels nog wat onervaren, maar vriendelijk, dat maakt alles goed.

2. In een sfeervolle omgeving heerlijk gegeten met vriendelijke en hulpvaardige bediening.

3. Henk Janssen

Een aantal weken geleden genoten van een culinaire verassing in de raadskelder. ViaVia bij jullie terecht gekomen en goh wat hebben wij genoten.

We komen zeer zeker snel terug.

Groet,
    Henk uit Dordrecht

4. Piet van den Heuvel

Veel verse producten gebruikt, ook veel aandacht voor glutenvrij.

5. Zeer gastvrij ontvangen en heel lekker gegeten. De porties zijn vrij groot, helaas niet alles opgekregen. De rode huiswijn is een aanrader.

6. Heerlijk gegeten! Personeel erg vriendelijk, omdat ik aangegeven had dat we 3 jaar getrouwd waren, kregen we het mooiste en meest romantische tafeltje, onder de boog en de tafel was versierd met rode en witte hartjes… Het eten was voortreffelijk, alles was met veel zorg bereid en prachtig opgediend. Zelfs de amuse was speciaal, mooi en erg lekker. Een échte aanrader, als we weer in Limburg zijn gaan we zeker terug!

7. Hannie En Jos schiffelers

Zeer goede ontvangst. Tafel leuk versierd ivm bijzondere gelegenheid. Eten was prima. Niet teveel, niet te weinig en goed gepresenteerd. Aanrader. Gaan wij zeker weer terug. Houden zo.

8. Maurice & Carla Nicolaye

Gisteren weer een hele gezellige avond gehad op het terras van de Raadskelder. Het eten was weer top, elke keer weer dezelfde kwaliteit, met liefde gemaakt en een plaatje op het bord.
    Nog lang blijven zitten en een lekkere fles wijn gedronken. Hard werkend en zeer vriendelijk personeel maken deze avond kompleet.
    Dankjewel team Raadskelder,
    Tot gauw,
    Maurice & Carla

9. 6 Jaar geleden ook al een gegeten hier en goed bevallen. Nu 6 jaar later weer in de buurt dus daar weer heerlijk gegeten. Zeer lekker eten voor een mooie prijs. Aanrader.

10. Perfect gegeten met een vriendelijke bediening.

11. Ralf Schiffers

Zoals altijd was het eten perfect!

12. Anoniem

Het was een hele mooie verzorgde avond. Het eten was uitstekend en de tafel was mooi versierd voor de jarige.

13. Fons Wijnen

Heerlijk gedineerd.
    Alles was vers en van goede kwaliteit en leuk opgediend.
    Bediening was keurig.
    Met al onze wensen werd goed rekening gehouden.

14. Corry Camps amps

Hele leuke sfeer en heel gastvrij.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We gaan zeer zeker nog eens terug!

15. m.v.zijtveld

Het was erg druk, maar alles verliep vlekkeloos, het was nu de tweede keer, de eerste keer zaten we met nog een ander echtpaar, en gisteravond was het helemaal vol.
    Het eten was heerlijk!

16. Hier is duidelijk een chef aan het koken met passie, als je de Amuse van het huis krijgt is de toon gezet. Verder alles vers mals en vooral warm. De nagerechten zijn creatief en mooi opgemaakt. Dit restaurant is een absolute aanrader.

17. Mooi Kader.
    Prima bediening. Lekker eten!

18. Arianne ten Klooster

Verrassend leuke locatie met echt heerlijk eten! Onvewachts vewend met een amuse van het huis. En een feestelijk toetje met allerlei extra’s. Persoonlijke bediening. Van harte aanbevolen!

19. Wouter & Joanne

Geweldige ervaring. Het is duidelijk dat de chef passie heeft voor zijn vak. Het bedienend personeel maakte de ervaring compleet.

20. Leo Ortmans

Voortreffelijk gegeten. Een echte aanrader!

21. Mooie kaart, prima gegeten met een mooie begeleidende wijn. Sfeer goed en bediening zeer prettig.

22. C. Meertens

Netjes, vriendelijk, behulpzaam, lekker en veel.

23. Margriet

Lekker zuurvlees gegeten.
    Vriendelijk personeel.

24. Als redelijk verwende smulpapen tijdens een weekendje Vaals tijdig gereserveerd bij eigenaar Marcel en kok Hans. Prettige ambiance. Er was een misverstand tussen de organisatie die reserveert en de eigenaar, maar dat werd keurig opgelost. Het eten was werkelijk fantastisch, vanaf amuse tot en met het nagerecht. Opmaak, smaakcombinaties, kwaliteit van de ingredienten (vers). Een glas bubbels met een grote framboos op de rand en een halve blauwe druif in het glas, lekker! We moesten even op de taxi wachten en kregen van het huis een ijskoude limoncello. Een eind uit onze woonrichting (200 km) maar we gaan er zeker nog een keer langs met vrienden. Heerlijk. Bedankt Hans en Marcel!

25. Rustig en gezellig restaurant, mooie locatie onder het oude gemeentehuis. Voor een goede prijs krijg je een heel fijne maaltijd incl amuses van het huis!

26. Het eten is voortreffelijk!!! Nog nooit zo een heerlijke (en goed bereide) tournedos gegeten. Alles wordt netjes opgediend en verzorgd. Mbt de bediening: bij drukte lijkt het een beetje rommelig en missen ze overzicht (en naar mijn mening horeca-ervaring). Het duurde erg lang voordat onze tafel werd afgeruimd en we het toetje konden bestellen. Maar we willen niet muggenziften: dit restaurant is een echte aanrader!!!

27. Jessy Knops

Gezellige ambiance, heerlijk eten, vriendelijk personeel.
    Het was niet voor het eerst dat wij gekozen hebben voor de Raadskelder in Vaals.
    Wij gaan zeker weer terug.

28. Norbert Poppe

Zeer verzorgd: de steak was perfect bereid, de pepersaus zoals het hoort, al mocht ze iets overvloediger geweest zijn.
    Bij het dessert liep het helaas mis: de voorraad vanille-ijs was op en de meeste desserts op de kaart waren gebaseerd op vanille-ijs. Niet getreurd, wij gaan zeker opnieuw naar De Raadskelder.

29. Prima restaurant.
    Alle vier hebben we goed en lekker gegeten.
    Prima keuze uit verschillende gerechten.
    Amuse vooraf van het huis.
    Enig minpunt: een glaasje kraanwater bestellen bij een glas wijn was niet mogelijk.
    (Wel spa blauw 0.2 Ltr).

30. Kerstin Bade

Het was heerlijk en de boorden waren mooi opgemaakt.
    De kleuren en kunst werken geven het restaurant een leuke gezellige sfeer.
    Personeel was super aardig en wij komen zeker terug.

31. Alles top!! Eten was top. Sfeertje was goed en de bediening was top

32. Aad van der Linde

Wij hebben op Valentijnsdag bij De Raadskelder gegeten en daar hadden ze echt wel iets speciaals van gemaakt, met versierde tafels en een speciaal menu. Van buiten is het restaurant mooi verlicht en als je de trap afloopt en naar binnen gaat, sta je echt in een kelder met mooie gewelven.
    Het eten was erg lekker, voor een zeer acceptabele prijs kregen wij een speciaal 5 gangen diner. Zeker een aanrader!

33. Ursula Reuter-Breith

Das Essen war sehr gut, wir saßen wirklich gemütlich in einem orginiell aufgemachten Kellerrestaurant. Der Service war aufmerksam und nahm auch auf das Kind Rücksicht.
    Die Anrichtung der Gerichte war phantasievoll, das Preis-Leistungs-Verhältnis gerade in Hinblick auf die Menus absolut gerechtfertigt. Wir kamen auf Empfehlung eines Freundes und können das in jeder Hinsicht nur bestätigen. Sollte unser Weg wieder in die Nähe führen, werden wir auf jeden Fall wieder kommen!

34. Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening,

35. Top goed eten en bediening was ook goed.

36. Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Slechts 1 minpuntje: ze schenken geen kraanwater, omdat ze de kwaliteit niet kunnen garanderen... dit kwam op ons over als een smoes om duur flessenwater te verkopen.....

37. Alles verdient een dikke tien plus!
    Wanneer we weer in Zuid-Limburg zijn, wordt dit ons vaste adresje om lekker een avondje verwend te worden!

38. Wij hebben heerlijke gerechten uit de streek gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Wij waren erg vroeg omdat wij nog ergens naar toe moesten. Daar hielden zij rekening mee zonder dat alles afgeraffeld werd. Het eten was heerlijk in een sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.

39. Hartelijke onvangst, gezelllig en sfeervol restaurant.
    Vriendelijke bediening en een leuke attente amuse vooraf van het huis.
    Voor, - en hoofdgerecht was heerlijk en voldoende.
    Wij hebben een smaakvolle en gezellige avond gehad.

40. Perfect eten genoten voor een redelijke prijs. Het restaurant kan ik eenieder aanbevelen.

41. joost vergouw

Heerlijk eten! Super gezellig!

42. Het was een super avond alles was goed, op tijd kunnen eten en op ons gemak. Heel vriendelijk personeel, super eten. Super gezellige sfeer.
    Niks aan toe te voegen.

43. Marion Ligthart Schenk

Met een groep van 9 mensen bij de raadskelder gegeten. Sfeervolle inrichting. Vriendelijk personeel, er was een hondje mee, zonder te vragen werd er een bak water voor hem geregeld. Nadat de bak water omgestoten was werd het met een grap direct weer schoongemaakt.
    Leuke menukaart, lekker gegeten, amuse inbegrepen.
    Het was een geslaagde avond en wij vinden dit restaurant een aanrader!

44. Super heerlijk gegeten! Leuke sfeer, leuke achtergrondmuziek en hemelse gerechten. Top!!

45. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en de bediening was top!

46. Het vlees was mals, was goed bereid. De huiswijn was oke. De bediening is onvindbaar, erg traag en lijkt nauwelijks affiniteit met het vak te hebben. Karafjes water hebben ze niet. De uiensoep was erg zout en de bijbehorende broodjes met kaas hadden best even gegrild mogen worden.

47. alain de mey

Lekker gegeten in een mooi kader , vriendelijke bediening , prijs kwaliteit top

48. Ik kan niks anders zeggen als een geweldige avond, en het eten was voortreffelijk!

49. Monique

Buiten op het terras met een groep van 8 vrienden heerlijk gegeten.
    Bediening was erg attent en vriendelijk. Menukaart is trouwens erg grappig
    Komen heel graag terug bij de Raadskelder

50. Jo Thewessen

30 Juni eten gehad ter ere van verjaardag mijn vrouw met 18 personen goede atente bediening heerlijk ge eten en lekker potje bier en glas wijn gedronken is voor herhaling vaatbaar

51. J. Marelis

Uitstekend restaurant met prima kwaliteit eten en grandioze service

52. Charl & Carin

Lekker op het terras van een drankje en een overheerlijke tapasplank genoten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

53. Peter en Annet

Heerlijk gegeten. Voortreffelijke bediening die op een leuke manier aanbevelingen deed. (Muziek mag wel iets zachter.)

54. Dit restaurant was een van mijn betere ervaringen. Prettige ontvangst, goede bediening en uitstekend eten. Ik at lamsvlees (biefstuk en rack) met apart geserveerde asperges. Mijn vrouw had een tournedos. Smakelijk en met dat beetje extra dat het verschil maakt tussen goed en voortreffelijk.

55. Puur gericht op het zoveel mogelijk geld uit je zak troggelen. Constant drank bijschenken zodat de fles zo snel mogelijk leeg is en je een nieuwe kan bestellen. Ons dochtertje had genoeg aan een tomatensoep met stokbrood. Vervolgens wordt er 5 euro bij de rekening opgeteld omdat er geen hoofdgerecht voor haar wordt besteld. Indien je niet minimaal 3 gangen besteld verdienen ze niet genoeg aan je, wordt je met de nek aangekeken en niet meer fatsoenlijk bediend. 1 keer nooit meer! Als je zo je geld wilt verdienen: succes!

56. Derek Bruce

We were in Maastricht for a couple of days during March 2017 and decided to stay near Vaals. We're happy we did because we stumbled across this awesome restaurant. The food, service, price and environment were all amazing.

In fact it was so good we visited twice. We would recommend the steaks, however everything looked great.

If you are nearby, definitely book a table and prepare to be well fed and very happy.

57. Wir waren am Valentinstag da und haben einen für diesen Anlass sehr liebevoll geschmückten Gewölbekeller vorgefunden. Das Essen war mit viel Phantasie und Geschmack zubereitet. Wir haben die 2 Stunden sehr genossen
    und können das Restaurant nur weiter empfehlen. Auch der Aperitif und der Wein haben uns sehr gut geschmeckt und waren nicht zu teuer. Im Sommer scheint es auch eine Außengastronomie zu geben.

Vrije vertaling Eet.nu

Wij waren met Valentijnsdag hier en hebben en ze hadden voor deze gelegenheid de gewelfde kelder zeer mooi aangekleed. Het eten was met veel fantasie en smaak bereid. Wij hebben de 2 uur zeer genoten en kunnen het restaurant alleen maar aanbevelen. Ook het aperitief en de wijn heeft ons zeer goed gesmaakt en het was niet te duur. In de zomer schijnt er ook een terras met bediening te zijn.

58. Op Valentijnsdag genoten van het Valentijns menu. Dat waren 6 gangen van genot die mooi opgediend werden. De bediening is super vriendelijk en vraagt geregeld of alles in orde is.
    Voor ons is het een echte aanrader.

59. Oligschlager Paul

Wild soep zonder smaak. Kabeljauw als schoenzool Als ik vis niet kan bereiden, zet ik hem niet op de kaart. Nog nooit zo'n slechte kabeljauw gegeten.

60. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Bediening top opmaak borden geweldig en de gerechten hebben grappige namen een aanrader . Sjaan Verdonk

61. Geweldig was het. De bediening is super goed, vriendelijk en snel. We hadden een super heerlijk stokbrood overbakken met kaas en mozzarella. De peppersteaks waren superzacht met een heerlijke echte peppersaus. De frites in een aparte puntzak ziet geweldig uit. We gaan zeker weer terug. :-)

62. Wij hebben deze week tweemaal gegeten bij de Raadskelder. Het eten was in één woord voortreffelijk. Juiste proporties en smaak, en de presentatie was verrassend goed. De kok en bediening zijn prima op elkaar ingesteld. Wij hebben geweldige avonden gehad! Een restaurant om aan te bevelen en wij komen zeker een keer terug!

63. Marlies Duyx

Ik eet al jaren regelmatig bij de Raadskelder en verheug me steeds weer op het uitgelezen vegetarisch suprise gerecht! Gevarieerd, goed verzorgd en vooral... lekker én betaalbaar. Een aanrader!

64. Vanavond heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De bediening was voortreffelijk net als de gerechten die wij hebben gekozen. Alles was perfect en we hebben een gezellige avond gehad.

Jammer dat rondom dit restaurant momenteel gebouwd wordt waardoor het restaurant snel onopgemerkt kan blijven voor voorbijgangers. Want dit restaurant wil ik graag iedereen aanbevelen.

65. Paul van Harn

Afgelopen vrijdag gegeten op deze locatie. Het eten was een streling voor de tong. Uitstekend uitgebalanceerde gerechten met een zeer vriendelijke bediening. Kort samen gevat geweldig!!

66. Na afgelopen woensdag de kunstroute te hebben gelopen, hebben we in een gezellige sfeer heerlijk gegeten en een paar lekkere drankjes gebruikt. De ontvangst door de gastvrouw was wederom super! De bediening was voortreffelijk en in de keuken staat een geweldige kok die een heerlijk diner had bereid. Het was gewoonweg een geweldige afsluiting van een mooie dag.
    We komen hier zeker terug!

67. Lekker gegeten, komen zeker nog eens terug naar dit restaurantje.

68. Kees en Dady

Fantastsch! Alles zoals het hoort, eerlijk, goed verzorgd, leuke bediening, oog voor details en toch heel betaalbaar.

69. Super ervaring. De carpaccio was wel een beetje ingewikkeld.

70. Jos van Schweiberg

Heerlijk gegeten 2e kerstdag, tapas met verrukkelijke wijnen. Top! Hans en Danielle we komen snel weer terug (feest of geen feest).

71. juanita en michel

Gezellig, goede service, heerlijk gegeten !!

72. Een aanrader, wij komen heel graag bij Hans en zijn team, uitstekende keuken en goede prijs / kwaliteit verhouding een dikke 10 en dat is zeker verdient.
    Lekker flesje rode wijn... en het biefstuk stroganof is nergens beter!!
    Voor een gezellige avond met zijn 2 tjes, of met vrienden altijd top!!

73. Weer zo'n leuke verrassing vlak om de hoek. Zeer open, vriendelijke en vrolijke ontvangst met een lekkere amuse: venkelsoep en een heeeeel kleine sandwich met o.a. rode bieten. Eerst aan een hoge tafel de zeer uitgebreide kaart bekeken, ook met lokale streekgrechten, met een lekker glaasje wit erbij, de huiswijn Chenin Blanc. Mijn vrouw koos asperges (zeer ruime portie, mooi opgediend) met ham en ei en wat groente en krieltjes met een zaaaalig (room)sausje. Ik nam de 'Pittige Maxima'; Argentijnse entrecote met pepersaus en een vleugje cognac. Voortreffelijk! Lekkere frietjes erbij, haricots verts in serranoham, ook voor mij een mooie asperge en een heerlijk gefrituurd aardappel krokantje. Bij de koffie kregen we (ongevraagd) een toefje slagroom (met advocaat), wat koekjes en chocolade, hartstikke sympathiek! De bediening was ontzettend attent en vriendelijk, het is een erg knusse en gezellige zaak. Je zit in de gewelven van een zeer oud pand, in een enorm romantische entourage. Veel kaarsen, rode banken, maar ook een leuk 'nisje' waar je ongestoord van elkaar en het eten kunt genieten. Absoluut een aanrader dus!

74. Bediening was super! Eten was weinig en slecht klaargemaakt. Vlees/ vis/ salade veel te veel gekruid. De salade dreef in de saus.

75. Hadden een lekkere amuse waarna hertenbiefstuk met rode wijnsaus, rode kool, mooi opgemaakt. Zeer lekker en een goede rode wijn. Leuke ambiance. Jammer dat je moet betalen voor karaf water (ik mag het niet schenken).

76. Monique

77. Wij hebben vandaag ontzettend lekker gegeten bij de Raadskelder. Het eten is met heel veel zorg klaar gemaakt en smaakt voortreffelijk. Voor de dames van de bediening ook alleen maar lof! Oftewel een TOP restaurant. Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen ondanks dat we er anderhalf uur voor moeten rijden.

78. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij de Raadskelder. Wij hadden gereserveerd om 18.30 uur, werden vriendelijk ontvangen. Prachtige locatie, van buiten vermoed je dit niet, maar binnen is het erg mooi!
    We kozen het Raadskelder-aperitief, een prosecco. Daarna de kaart doorgekeken, keuze gemaakt.
    Kregen daarna een lekkere amuse, gevolgd door de andere gerechten. Heerlijk gegeten!
    Prijzen in verhouding voor wat je krijgt, uitgebreide keuzemogelijkheden.
    Absoluut een goed restaurant met een gezellige sfeer!

79. Wij hebben dinsdag / woensdag in de Raadskelder voortreffelijk gegeten.
    Prettige bediening, leuke amuse vooraf, heerlijk gegeten met een prima huiswijn.
    Gezellige ambiance met een +

80. Carla Willems

81. miel en rinie

Ik heb er nu totaal 3 keer gedineerd. Het eten is heerlijk, de wijnkaart compleet en het personeel super vriendelijk. Daarnaast zijn de prijzen prima in verhouding tot wat je krijgt. Zowel privé als zakelijk is het enig om heen te gaan.

82. jaan en nelly v kruis

Klantgerichte, vriendelijke benadering. Goede keuken. De goede wijn wordt in een goed glas geserveerd. Kom hier zeker graag terug.

83. Fam Vleugels

Heerlijk gegeten ondanks de drukte, bediening snel en vakkundig, heerlijke amuse meteen daarna bakje rauwkost. Daarna tijdje wachten op het hoofdgerecht maar was het wachten meer als waard, voortreffelijk.

84. Het eten was niet goed. Te veel gedoe op het bord. Rommelige uitstraling.

85. Vanavond heerlijk gegeten bij de Raadskelder. Ondanks de laatste recensie en enige twijfel zijn wij hier gaan eten. Direct vanavond geboekt voor een groter gezelschap ter ere van een bijzondere gelegenheid. Lof voor bediening en kok.

86. This was probably the worst restaurant I have visited anywhere in Europe. The service was only made better due to the bad quality of the food. We waited 1 hour before the starters and the mains were a soggy piece of courgette, 3 Brussels sprouts and a Venison steak with no taste what so ever.
    A bad advert for Vaals and Limburg.

87. We zijn hier nu al een paar keer wezen eten, met name door de hoge score op jullie site. Mijn personlijke ervaring viel me een beetje tegen, als het druk is is de kwaliteit minder. De chef houdt van zoet en dat vind je dus ook vaak terug in de gerechten. Ook jammer dat de bediening ook bij drukte geen enkel overzicht meer heeft en ik zou toch nog maar eens naar de prijzen kijken want voor dit geld of veel minder geld kan ik veel beter eten in Vaals.

88. Alle goede bedoelingen van de charmante serveerster en alle voorgaande recensies ten spijt maar het was gewoon niet goed! Bij een volle tent blijkt dat zowel de bediening maar veel belangrijker nog de keuken het niet aan kan.
    Buiten het lange wachten (na 80 minuten arriveerde de amuse) laten bovendien de kwaliteit van het eten (vlees en vis veel te droog) en de presentatie veel te wensen over. Niet voor herhaling vatbaar!

89. Hof 43 punten

Via deze site, toch de gok genomen vanwege de goede recensies.

Uitermate lekker gegeten.

Waren hier dichtbij op vakantie, zijn zelfs een tweede keer die week teruggegaan. Het maakte niet uit, was beide keren zeer goed.

90. 27-06-11 gegeten in de ''Raadskelder", écht fantastisch.

Ontvangst prima, menu (kennismakingsmenu), helemaal goed.

We hebben genoten van de heerlijke gerechten.

Prijs/kwaliteit is prima!

Zoek je een goed restaurant in Vaals, dan is een bezoek aan de "Raadskelder" zeker de moeite waard!

Klasse en nogmaals bedankt voor de uitleg en bezoek aan de rest van de "kelder''!

Jaap en Gonny.

91. anne 11 punten

Als afsluiting van een vakantie in Vaals gegeten bij de Raadskelder. Zoals daar al gemeld werd: het zit wat achteraf, maar achteraf is het een goede keus gebleken.

Wat hebben bij hier lekker gegeten! Een vriendelijke ontvangst, prettige bediening en een gezellig praatje voor ons als gasten.

Op geen één gerecht wat aan te merken qua smaak, hoeveelheid of opmaak.

Dit alles voor een hele redelijke prijs in verhouding tot de kwaliteit. In één woord geweldig.

92. hans moonen

93. Lisette en Marco

Net terug van een weekendje Vaals en meteen maar even een reactie plaatsen op deze site. We hebben zaterdag zo lekker gegeten in dit restaurant! We hebben het Romantisch Menu genomen. De gerechten waren erg leuk opgemaakt en smaakten heerlijk! Ook wij kregen een lekkere amuse vooraf. Dit is zeker een restaurant om te onthouden en nog een keer naar toe te gaan. Jammer dat we ook ver weg wonen.

94. Zojuist gegeten bij de Raadskelder. Heel lekkere gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer, zeer zeker een aanrader!

95. Een echte topper! Superlekker eten: heel verfijnd en origineel gepresenteerd. Heel lieve en attente bediening. De inrichting is uitermate sfeervol en ook de prijs van het eten valt reuze mee. Wij komen graag terug.

96. Van der Steen

We hadden dit restaurant opgezocht op deze site en afgegaan op de goeie beoordelingen en zijn aangenaam verrast geweest. Bediening was super en eten overheerlijk en rijkelijk. Door de vakantieweek was alles volzet. Gezien we met 3 waren, wou men nog een inspanning doen om een kleine tafel te dekken. Bij aankomst, kregen we zelfs een mooiere en ruimere tafel aangeboden.

97. Op 25-10 gegeten. Het was er erg druk toen we kwamen. Er zaten 20 man (3 groepen) die allemaal nog moesten eten. Slechts een dame die de bestellingen opnam en de gerechten uit serveerde. En hoe, met veel souplesse en snelheid. Ook de keukenbrigade stond hun persoontje. Tegen de verwachting in hadden we vlug ons eten. Kwaliteit was voortreffelijk en alles super lekker (alleen een beetje teveel rauwkost en te weinig gekookte groente). Gegaan naar aanleiding van de recensies en ze hebben geen ongelijk.

98. G van Leeuwen

Naar aanleiding van goede beoordelingen op deze site zijn wij ook naar de Raadskelder geweest. Het was er uitmuntend. Een ontzettend vriendelijke ontvangst. Evenzo met het kiezen van de gerechten, alle hulp en uitleg werd geboden. Een heerlijke onverwachte amuse werd geserveerd. De gerechten waren origineel en op een leuke wijze gepresenteerd. De smaak en kwaliteit waren, naar onze ogen, perfect. Hele gezellige en intieme locatie, waar je ongemerkt in alle rust en ontspannenheid zit te eten, voor een hele gunstige prijs.

99. Dinsdag 28 sept. 2010 bezochten wij voor de eerste keer restaurant “De Raadskelder” te Vaals.

Heerlijk gegeten en genoten van de sfeervolle muziek en ambiance. De bediening had oog voor detail en was perfect! Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

100. Tijdens onze vakantie in Epen, hebben wij met een klein gezelschap in augustus uitstekend gegeten. Door de prima service en sfeer en natuurlijk het eten, zijn wij een week later op onze laatste vakantiedag nogmaals lekker gaan genieten. Jammer is alleen dat Vaals zo ver van Nijmegen is! Volgend jaar komen wij zeker terug.

Volgende pagina