Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaals verdeeld zijn.

1. Super gezellige sfeer. Eten is ook prima prijs en kwaliteit verhouding, bij de bestelling zou er iets beter gecommuniceerd mogen worden en de hygiëne er zat een plat gedrukte vlieg op menukaart en er zaten vinger vlekken op de wijnglazen ook werden er glazen boven op de rand gezet bij de tafels dat is heel onhygiënisch mensen en kinderen komen daar aan hoesten en niezen niet doen haal dat daar weg.
    Dan als laatste heb wat moeite met de stoel als je daar drie op zit kan ik moeilijk opstaan zitvlak zou wat groter mogen maar hier zal niet iedereen last van hebben en alleen voor mijn een stoel te veranderen is belachelijk! Maar misschien wel een hint om op te letten of niet meer mensen last van hebben. Verder een heel fijn en lekker en gezellig restaurant zekker een aan beveling.

2. Beijering

Zo gemoedelijk en leuke bediening.
    En ook nog lekker.

3. Één woord: geweldig.
    Alles klopt, de sfeer, de service en al helemaal het heerlijke eten.
    Mis niet één van de hoogtepunten van een bezoek aan Zuid Limburg en ga hier zeker een avondje genieten.

4. Mooie locatie, heerlijk eten, fijn personeel.

5. Ben van Ooijen

Geweldig restaurant met hele leuke bediening. Kwaliteit van het eten heel goed en heel betaalbaar. Aanrader voor een ieder

6. Ko Niestijl

We hebben genoten van de service, de bediening, de kok, de sfeer. Alle positieve onderdelen van een perfect avondje uit eten waren aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding is zo als het hoort; goed. De bediening begrijpt wat het is om je direct thuis te voelen. We komen zeker terug. Hartelijk dank voor de perfecte belevenis.

7. Patty en Bert

Vriendelijke bediening die een goed glas wijn en een prima gerecht serveren. Zeer mooi terras in hartje Vaals.

8. Eten was goed helaas waren er drie van de vier gerechten niet aanwezig wat teleurstellend was.

9. Jac en Wilma

Buiten op terras genoten van de aanbevolen reebokfilet. Enthousiast jong team. Voor ons voor herhaling vatbaar.

10. Heerlijk gegeten, gezellige locatie. Wij hebben geluisterd naar de suggesties van de bediening, dat was een goede keuze.

11. Vriendelijke en snelle bediening. Eten stond binnen een paar minuten op tafel? Boerensalade (Griekse/ dorpssalade) leek nergens op een samenraapsel van koolsalade met verlepte sla en een royale hand van azijn, olijven en feta waren voldoende aanwezig. De rest van het hoofdmenu was oké.

12. Eten goed, bediening vriendelijk. Er gingen een paar dingen niet goed, eerder nooit gehad. Hoewel niet vol, leek het te druk voor het personeel. Zoals altijd wel lekker gegeten. Bruschetta mag wat minder nat de volgende keer, maar deed aan smaak niets af. Nogmaals, heerlijk gegeten.

13. Heerlijk gegeten, fijne bediening!

14. Familie HoftvanOort

Gezellig sfeer. Een heerlijk voorgerecht vis voor mijn vrouw champignons voor mij Hoofdgerecht vis en biefstuk met groente en frietjes. Toetje heerlijk ijs Het eten was super. En de gastheer was zeer vriendelijk. Een aanrader om terug tegaan.
    Of voor mensen die in vaals uit eten willen gaan als zij daar verblijven.

15. Truus

16. Jan-w

17. Jan-w

Op aanraden van familie hier vanavond gegeten. We hadden allebei een "hemelse biefstuk" als onderdeel van het 3 gangen menu. En die biefstuk was ook super! Daar kan menig restaurant nog wat van leren. En dan betaal je meestal ook meer! Dit 3 gangen menu met soep vooraf en ijs toe een een super malse biefstuk was slechts € 26,50 Een echte aanrader!

18. Door personeelstekort konden we alleen buiten eten. Het was ontzettend winderig: de menukaart waaide van tafel. Dus besloten hier niet te gaan eten.
    De gastvrouw was zo vriendelijk een ander restaurant aan te raden en we kregen het reeds bestelde glas wijn cadeau.

19. Erg vriendelijk personeel en alles vers gemaakt. Binnen niet gezien want alleen het terras was open. Geen probleem want het was lekker weer, maar het terras was niet heel erg sfeervol. Het eten daarentegen was super lekker. Zeker een aanrader!

20. Er zijn nog maar weinig restaurants in Vaals en dit is een echte AANRADER. De eigenaar kookt met passie en de bediening is erg goed. Wij zijn zeer tevreden gasten 👍

21. Louis Blokhoff

De bediening slecht waren oude mensen.
    Restaurant onwaardig. Eten niet te pruimen. Wat je besteld krijg je niet.
    Geprinte dinerbon werd niet geaccepteerd.
    Bij het afrekenen was het een rommeltje.
    Dit restaurant geen aanrader.
    Wij komen er niet meer.

2,5
  22. Hectors

Het eten smaakte prima en ook de bediening was goed en snel.

23. Remy van den Berg

We hebben hier 25 juni gegeten. Het is een rustige plek aan een plein met fonteintjes. Sfeer was iets minder. Eten was echter top. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was door voornamelijk jonge kinderen. Deze deden wel hun best.

24. Eenvoudige kaart, maar zelfs eenvoudige gerechten blijken hier moeilijk te maken. Een uur wachten op het voorgerecht en vervolgens weer een uur op het hoofdgerecht is echt te lang voor deze brasserie, zeker gelet op het zeer beperkte aantal gasten…

2,4
  25. Wij waren weer in de buurt en werden hartelijk ontvangen. Met 28 graden heerlijk Ree eten op het terras is voor ons geen straf. Weinig restaurants waar je zo relax kunt eten met verse groente. Vriendelijke bediening en als toetje hadden we een overheerlijke ijskoffie met la chouffe, absoluut een aanrader. Tot gauw weer.

26. Alleen iets gedronken (verse muntthee). Snelle, vriendelijke en aardige bediening.
    Mooie aangelegenheid met prachtig uitzicht.

27. Evelien van der Lee

Eten en drinken was wel ok, zaten niet in de gezellige binnentuin maar aan de voorkant in het minder gezellige gedeelte naast de afhaalservice en we moesten ruim een uur wachten. Terwijl het hoofdgerecht op tafel werd gezet zelf de vuile borden van het voorgerecht aan de kant gezet. De eersten van de groep (9 personen) hadden hun eten al op terwijl het gerecht van de laatste persoon nog moest komen. We hebben het dessert maar overgeslagen.

28. Heel goed gegeten, menu gekozen door zorgvuldig advies van gastvrouw.
    Gezellige en ongedwongen sfeer met een betrokken gastvrouw

29. Frank Hilterman

Voortreffelijk gegeten in een buitengewoon prettige ambiance tegen een gunstige prijs-kwaliteit verhouding

30. Goede bediening, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echte aanrader!